Noul Mitsubishi Outlander 2012
@tanaka: da si eu cred la fel. tonul mai agresiv vizual chiar da bine la marca asta. cel putin din punctul meu de vedere...mitsu mai "aprig" si altele gen toyota mai de "familie" (ca aspect).
@lqp: nici eu nu cred ca solutia jetfighter pe toate modelele este buna dar un ton agresiv pentru orice mitshu cred ca da bine ca imagine de ansamblu.
@lqp: nici eu nu cred ca solutia jetfighter pe toate modelele este buna dar un ton agresiv pentru orice mitshu cred ca da bine ca imagine de ansamblu.
Cum spuneam mai sus, cine vrea ultimul Outlander frumos il poate lua din DE, cu o reducere buna.
http://mobile.meinauto.de/mitsubishi/ne ... outlander/
La dotarile de top se vede diferenta.
Outlander 2.2 DI-D MIVEC 4WD M/T (EURO 5) 176 CP Instyle A60 Motorină 35993€
Un 33k in DE vs un 36k la noi.
Poate insa mai scad si la noi preturile, nu voi uita cum la inceputul lui 2010 Instyle-ul modelul Smile se lua cu 24500 de euro, 30% reducere.
http://mobile.meinauto.de/mitsubishi/ne ... outlander/
La dotarile de top se vede diferenta.
Outlander 2.2 DI-D MIVEC 4WD M/T (EURO 5) 176 CP Instyle A60 Motorină 35993€
Un 33k in DE vs un 36k la noi.
Poate insa mai scad si la noi preturile, nu voi uita cum la inceputul lui 2010 Instyle-ul modelul Smile se lua cu 24500 de euro, 30% reducere.
Nu se merita sa te duci cu avionul in Germania ( tara fagaduintei, poate o fi fost , acum sigur nu mai e, America da, ea a ramas o tara super misto), avionul pentru 2 persoane te costa 500 de euro la o companie normala, cazarea te costa sia aia vreo 500, ca nu conduci non stop decat daca esti liliac, mai mananci ceva, mai iti cumperi ceva si asa te apropii de 3000.Aici se uita la tine ciudat fiindca ai garantie in Germania, nu vor sa iti repare nimic daca se strica.Sint de acord insa ca la noi preturile sint prea mari la masini, indiferent de marca, ar fi normal sa coste ca in State nu mai mult decat in Germania sau Anglia.Masinile second hand sint pentru cei care nu gandesc logic, cum sa dai mai mult de 3000 de euro pe o masina batucita cu scaunele paradite, in care a stat cine stie ce supraponderal si le-a paradit, motorul muncit si el, ambreiajul sta sa cada...miroase nasol, poate a facut si sex in ea...scarbos...da e adevarat ca nemtii nu fac sex, nu sint grasi, nu conduc repede...decat cu vreo aproape 200 la ora zilnic....
QUOTE (Andrew @ Feb 26 2012, 03:15 PM) Nu se merita sa te duci cu avionul in Germania ( tara fagaduintei, poate o fi fost , acum sigur nu mai e, America da, ea a ramas o tara super misto), avionul pentru 2 persoane te costa 500 de euro la o companie normala, cazarea te costa sia aia vreo 500, ca nu conduci non stop decat daca esti liliac, mai mananci ceva, mai iti cumperi ceva si asa te apropii de 3000.Aici se uita la tine ciudat fiindca ai garantie in Germania, nu vor sa iti repare nimic daca se strica.Sint de acord insa ca la noi preturile sint prea mari la masini, indiferent de marca, ar fi normal sa coste ca in State nu mai mult decat in Germania sau Anglia.Masinile second hand sint pentru cei care nu gandesc logic, cum sa dai mai mult de 3000 de euro pe o masina batucita cu scaunele paradite, in care a stat cine stie ce supraponderal si le-a paradit, motorul muncit si el, ambreiajul sta sa cada...miroase nasol, poate a facut si sex in ea...scarbos...da e adevarat ca nemtii nu fac sex, nu sint grasi, nu conduc repede...decat cu vreo aproape 200 la ora zilnic....
Nu inteleg nimic din postul tau.
1) Nu inteleg de ce trebuie sa mearga 2 pentru o masina, o vedeti amandoi in showroom in tara si cand vii cu ea;
2) Pentru un zbor pana aici dai 50 de euro cu un low-cost, nu am mers niciodata cu unul (in 7 ani am vreo 60 de zboruri cu normal-costuri - doar Tarom, Austrian, El-Al, Cyprus Airways), dar nu am auzit pe nimeni sa moara pentru 2 ore de zbor cu low-costul.
3) Din calculele tale reiese ca iti cumper "ceva" si mananci de vreo 2000 de euro, interesant, chiar ca e foame mare, totusi in Bucuresti nu faci acelasi lucru la apetitul asta?
4) Cazare 500 pentru o zi? Germania - Romania se poate face condus in 2 zile, daca te cazezi pe undeva "bine" prin Ungaria sau Austria pentru o noapte de somn dai de 10 ori mai putin. Adunand astea si motorina, plus taxele de drum, te costa vreo 10% din aia 3000, nu 100%.
5) Mai am o veste buna, mai primesti discounturi si la fata locului, oamenii vor sa vanda, mai ale ca apare noul model. Vezi ca e domnul medic rezident Velicu aici si si-a luat ce isi lua de la noi dar cu discount de 8000 euro (33k vs 41k).
6) Despre SH-uri am aceeasi parere, nu recomand, de asta mi-am luat si eu masina noua.
7) Totusi ce treaba ai cu nemtii obezi, care fac sex si nu conduc decat cu 200 la ora cand vorbim despre masini noi?
PS: masinile din US sunt ieftine pentru ca nu respecta normale de poluare de la noi, nu au TVA de 24% si pentru ca se vand in numar mult superior.
Eu ma retrag, ca fac off-topic, insa tot sper ca si in RO sa vedem Outlanderul la preturi de adevarata "lichidare" de stoc, pentru ca asta este domnilor, Outlanderul asa cum il stim noi va disparea (noua versiune va costa mult mai mult - "noua"+10% taxe de import din afara UE-ului), va fi o masina deosebit de rara.
Nu inteleg nimic din postul tau.
1) Nu inteleg de ce trebuie sa mearga 2 pentru o masina, o vedeti amandoi in showroom in tara si cand vii cu ea;
2) Pentru un zbor pana aici dai 50 de euro cu un low-cost, nu am mers niciodata cu unul (in 7 ani am vreo 60 de zboruri cu normal-costuri - doar Tarom, Austrian, El-Al, Cyprus Airways), dar nu am auzit pe nimeni sa moara pentru 2 ore de zbor cu low-costul.
3) Din calculele tale reiese ca iti cumper "ceva" si mananci de vreo 2000 de euro, interesant, chiar ca e foame mare, totusi in Bucuresti nu faci acelasi lucru la apetitul asta?
4) Cazare 500 pentru o zi? Germania - Romania se poate face condus in 2 zile, daca te cazezi pe undeva "bine" prin Ungaria sau Austria pentru o noapte de somn dai de 10 ori mai putin. Adunand astea si motorina, plus taxele de drum, te costa vreo 10% din aia 3000, nu 100%.
5) Mai am o veste buna, mai primesti discounturi si la fata locului, oamenii vor sa vanda, mai ale ca apare noul model. Vezi ca e domnul medic rezident Velicu aici si si-a luat ce isi lua de la noi dar cu discount de 8000 euro (33k vs 41k).
6) Despre SH-uri am aceeasi parere, nu recomand, de asta mi-am luat si eu masina noua.
7) Totusi ce treaba ai cu nemtii obezi, care fac sex si nu conduc decat cu 200 la ora cand vorbim despre masini noi?
PS: masinile din US sunt ieftine pentru ca nu respecta normale de poluare de la noi, nu au TVA de 24% si pentru ca se vand in numar mult superior.
Eu ma retrag, ca fac off-topic, insa tot sper ca si in RO sa vedem Outlanderul la preturi de adevarata "lichidare" de stoc, pentru ca asta este domnilor, Outlanderul asa cum il stim noi va disparea (noua versiune va costa mult mai mult - "noua"+10% taxe de import din afara UE-ului), va fi o masina deosebit de rara.
Cred ca Andrew a interpretat gresit unele mesaje, intelegand ca s-ar merge defapt in Germania in cautarea automobilului pe la diversi si poate dubiosi dealeri si nu ca ti-ai fi setat dinainte optiunea pentru o masina noua de la un dealer acreditat Mitsubishi.
In fine, sa revenim on-topic: peste fix o ora si 15 minute va avea loc la Geneva lansarea urmatoarei generatii de Outlander. Puteti viziona evenimentul in tabul de streaming al paginii facebook Mitsubishi Romania: http://www.facebook.com/MitsubishiRoman ... 2544333196
In fine, sa revenim on-topic: peste fix o ora si 15 minute va avea loc la Geneva lansarea urmatoarei generatii de Outlander. Puteti viziona evenimentul in tabul de streaming al paginii facebook Mitsubishi Romania: http://www.facebook.com/MitsubishiRoman ... 2544333196
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Noul Outlander 2012 Geneva
Japonezii continuă să ia cu asalt piaţa europeană, mare pasionată de SUV-uri compacte sau mari. Mitsubishi a conştientizat acest trend şi plusează anul acesta la Geneva cu noua generaţie a modelului Outlander.
Noul Outlander păstrează dimensiunile şi proporţiile generaţiei actuale, diferenţele const?nd ?n modul ?n care designerii şi inginerii Mitsubishi au lucrat detaliile.
Primele informaţii oficiale arată că noul Outlander va avea sub capotă două motoare: unul pe benzină şi unul diesel, ambele disponibile at?t ?n versiune 4x2, c?t şi ?n versiune 4x4. Acestea sunt construite pentru a atrage clienţi indiferent de preferinţele acestora. Motorul pe benzină este un MIVEC de 2.0 litri, iar cel diesel un 2.2 MIVEC. Ambele vor dispune de Start-Stop şi, opţional, de o cutie automată cu şase trepte.
mai multe aici
http://www.automarket.ro/geneva-2012/ge ... 43509.html
Japonezii continuă să ia cu asalt piaţa europeană, mare pasionată de SUV-uri compacte sau mari. Mitsubishi a conştientizat acest trend şi plusează anul acesta la Geneva cu noua generaţie a modelului Outlander.
Noul Outlander păstrează dimensiunile şi proporţiile generaţiei actuale, diferenţele const?nd ?n modul ?n care designerii şi inginerii Mitsubishi au lucrat detaliile.
Primele informaţii oficiale arată că noul Outlander va avea sub capotă două motoare: unul pe benzină şi unul diesel, ambele disponibile at?t ?n versiune 4x2, c?t şi ?n versiune 4x4. Acestea sunt construite pentru a atrage clienţi indiferent de preferinţele acestora. Motorul pe benzină este un MIVEC de 2.0 litri, iar cel diesel un 2.2 MIVEC. Ambele vor dispune de Start-Stop şi, opţional, de o cutie automată cu şase trepte.
mai multe aici
http://www.automarket.ro/geneva-2012/ge ... 43509.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori