Noul Outlander
QUOTE (majorusa @ Jul 29 2009, 11:45 PM) Salut. Am un Outlander 2.4 CVT Instyle Navi. Exista posibilitatea sa incuie automat usile cand plec de pe loc? Si daca da, cum? Ca de descuiat le descuie cand pun pe P cutia de viteze.
Imi cer scuze daca nu este in locul potrivit intrebarea mea. Dar am cautat peste tot si nu am gasit raspuns la ea. Multumesc.
Salut,
Nu stiu sigur daca la noi e din alarma, insa eu parca imi aduc aminte ca e o comanda a inchiderii centralizate. Cred ca am citit in manualul masinii. Oricum, la noi se inchid automat.
Imi cer scuze daca nu este in locul potrivit intrebarea mea. Dar am cautat peste tot si nu am gasit raspuns la ea. Multumesc.
Salut,
Nu stiu sigur daca la noi e din alarma, insa eu parca imi aduc aminte ca e o comanda a inchiderii centralizate. Cred ca am citit in manualul masinii. Oricum, la noi se inchid automat.
salutare japonezilor!
azi a fost ziua cea mare si am facut drive test cu noul outlander instyle 2.2 piele neagra.
reprezentanta mitsu, o d-ra foarte amabila mi-a explicat cum pielea bej e f pretentioasa si se murdareste relativ repede. cine isi ia sa aiba grija maxima!
am plecat din Timisoara, de la sediul lor de pe strada Rebreanu aproape de Sagului si am plecat spre Sag (iesirea spre Stamora Moravita).
Gumele erau de vara dar in stare foarte buna.
Masina avea un consum mediu initial de aproape 14% si o viteza medie de 20 km/h la plecare.
La intoarcere avea 10.5% si o viteza medie de 35 km/h iar in afara localitatii am mers si cu a 6a.
La dus am mers si cu 2wd si cu 4wd pe portiuni si maxim treapta a 5 a.
Am folosit putin si cruise control dar nu am gasit explicit pe bor cum stiam eu la altele si viteza setata pentru a fi mentinuta. era aprins doar CRUISE.
Navigatia e foarte saraca pe Timisoara, aproape lipseste.
Sa trecem la drum, cald s-a facut f repede. scaunele incalzite sunt f ok. am folosit pe LOw pt ca am mers recent cu HIGH pe un infinity fx35 si era prea cald.
controlul si placerea de a conduce pt prima data masina respectiva sunt mai mult decat ok.
la revenire pe logan am simtit ca am o directie servo mai grea decat la mitsu.
Plecarile 4wd de pe loc pe gheata fac diferenta pentru o masina. Am iesit pe drumuri de tara cu zapada si am facut o coborare pe teren curatat si apoi o urcare pe o panta de cativa m repetant plecarea in panta cu 2wd (patinaj fara spor), 4 wd eficient si cu acel catarator blocant care s-a catarat fara acceleratie.
mentionez ca nu am gasit usor o panta f agresiva si gumele erau de vara da rin stare f buna.
Imi pare rau ca nu am facut fotografii la drive test dar poate se speria d-ra si credea ca sunt ziarist sub acoperire.
Nu am simitit probleme la suspensie prin gropoi dar nici nu am fost agresiv cu ele si am ocolit cat am putut.
la un condus de 30 km/h am franat violent si am virat scurt dar tinuta nu a fost afectata.
pe scurt: masina foarte incapatoare, confortabila pentru mine, care ofera cam tot ce ai nevoie si mie personal imi indeplineste cerintele.
azi a fost ziua cea mare si am facut drive test cu noul outlander instyle 2.2 piele neagra.
reprezentanta mitsu, o d-ra foarte amabila mi-a explicat cum pielea bej e f pretentioasa si se murdareste relativ repede. cine isi ia sa aiba grija maxima!
am plecat din Timisoara, de la sediul lor de pe strada Rebreanu aproape de Sagului si am plecat spre Sag (iesirea spre Stamora Moravita).
Gumele erau de vara dar in stare foarte buna.
Masina avea un consum mediu initial de aproape 14% si o viteza medie de 20 km/h la plecare.
La intoarcere avea 10.5% si o viteza medie de 35 km/h iar in afara localitatii am mers si cu a 6a.
La dus am mers si cu 2wd si cu 4wd pe portiuni si maxim treapta a 5 a.
Am folosit putin si cruise control dar nu am gasit explicit pe bor cum stiam eu la altele si viteza setata pentru a fi mentinuta. era aprins doar CRUISE.
Navigatia e foarte saraca pe Timisoara, aproape lipseste.
Sa trecem la drum, cald s-a facut f repede. scaunele incalzite sunt f ok. am folosit pe LOw pt ca am mers recent cu HIGH pe un infinity fx35 si era prea cald.
controlul si placerea de a conduce pt prima data masina respectiva sunt mai mult decat ok.
la revenire pe logan am simtit ca am o directie servo mai grea decat la mitsu.
Plecarile 4wd de pe loc pe gheata fac diferenta pentru o masina. Am iesit pe drumuri de tara cu zapada si am facut o coborare pe teren curatat si apoi o urcare pe o panta de cativa m repetant plecarea in panta cu 2wd (patinaj fara spor), 4 wd eficient si cu acel catarator blocant care s-a catarat fara acceleratie.
mentionez ca nu am gasit usor o panta f agresiva si gumele erau de vara da rin stare f buna.
Imi pare rau ca nu am facut fotografii la drive test dar poate se speria d-ra si credea ca sunt ziarist sub acoperire.
Nu am simitit probleme la suspensie prin gropoi dar nici nu am fost agresiv cu ele si am ocolit cat am putut.
la un condus de 30 km/h am franat violent si am virat scurt dar tinuta nu a fost afectata.
pe scurt: masina foarte incapatoare, confortabila pentru mine, care ofera cam tot ce ai nevoie si mie personal imi indeplineste cerintele.
- Fişiere ataşate
-
- drive_test_sag.jpg (330.6 KiB) Vizualizat de 6947 ori
-
- drive_test.jpg (203.63 KiB) Vizualizat de 6954 ori
Faceliftul modelului Outlander va beneficia de o noua motorizare: 2.0 si 148HP
Modelul va purta denumirea de Roadest. Totodata, la schimbarile vizuale se va evidentia noul kit
aerodinamic. Fata de varianta anterioara ce are ca pret de pornire 21.800$,
acest model va avea ca pret de pornire suma de 27.100$ in S.U.A.
Sursa
Modelul va purta denumirea de Roadest. Totodata, la schimbarile vizuale se va evidentia noul kit
aerodinamic. Fata de varianta anterioara ce are ca pret de pornire 21.800$,
acest model va avea ca pret de pornire suma de 27.100$ in S.U.A.
Sursa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori