intr-adevar, outlanderul meu este fara facelift vers benzina 2.4L CVT insa are degivrare pt stergatoare incorporata in parbriz.
masina a fost construita probabil in 2009 si a fost destinata initial pietei ucrainiene. din cauza crizei multe masini au fost re-exportate in Germania de unde am cumparat-o eu la 0km in 2010 la un super pret. data de fabricatie este considerata 2010, iar cartea tehnica si carrnetul de garantii le am in ruseste
probabil ca din aceasta cauza parbrizul meu are degivrare pt stergatoare. vreau sa va zic ca in 2011 (anul trecut) a trebuit sa schimb parbrizul din cauza unei fisuri, si am gasit pe stoc la pilkington parbriz perfect compatibil, cu incalzire si senzor de ploaie. asta inseamna ca aceste parbrize sunt comune din moment ce le-am gasit pe stoc aftermarket si nu la reprezentanta
in ceea ce priveste sistemul de degivrare al stergatoarelor - el chiar functioneaza, adica respectiva zona este calda. problema la mine este ca lamelele nu stau exactpe zona incalzita, ci un pic mai sus (cam 1 cm sau echivalent de cateva grade - abatere a bratului stergatorului, la ambele stergatoare). din acest motiv este posibil ca randamentul degivrarii sa nu fie maxim. pana acum nu mi-am batut capul, dar de cand am mers mai consistent prin ninsoare am remarcat ca totusi lamelele se incarca cu gheatza, desi n-ar trebui (evident, sistemul de degivrare este pornit)
din acest motiv as avea nevoie de o indrumare despre cum sa le reglez la perfectie, inainte de a ma apuca de unul singur sa desfac
Stergatoare Outlander 07
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori