Pagina 2 din 2

Scris: Dum Dec 12, 2010 8:50 pm
de Стрелок
Sau pentru ca pe Mitsubishi totusi se pare ca pica mai putin decat pe alea nemtesti. Sper sa se aplice si la mine. Vw Touuareg sigur nu exista, nici macar in China. Troll?

Scris: Lun Dec 13, 2010 10:50 pm
de mihaid
Buna, nu am mai fost de mult pe forum si imi pare putin rau , am cam ramas in urma cu noutatile. Am un Outlander 2.0 din 2007 si am cam facut 120.000km cu el. Nu ma plang, e ok si in mare are cam toate defectele pe care le-am intalnit pe forum. Sacadeaza la 2000 rpm, suiera oglinda soferului la viteza, abureste parbrizul pe partea soferului cand e pe "auto", a iesit rugina in balamalele scaunelor dupa primul an si asa mai departe. Cu toate astea pot sa spun ca sunt multumit de masina, merge ok si pe sosea si pe drum de tara, nu cred ca o alta masina s-ar fi comportat mai bine pe drumul pe care merg zilnic. Am facut toate reviziile in termen si pot sa spun ca dupa 120.000 km nici macar nu stiu ( in ghilimele ) ce fel de ulei am in motor. nu am completat nici macar un gram de ulei intre revizii. Pentru mine acest lucru spune multe ( sa nu se inteleaga de aici ca nu ma intereseaza si nu verific nivelul uleiului in fiecare dimineata - ma intereseaza dar nu este necesar sa il verific, este constant de la schimb la schimb). Imi pare rau sa vad ca sunt altii mai putin norocosi care au nimerit un motor mai putin bun, stiu ce inseamna, am avut astfel de probleme dar la camioane, nu la autoturisme. Peste toate astea raman la parerea ca Outlanderul este o masina buna si merita sa fie bagata in seama.

Scris: Dum Ian 02, 2011 4:11 pm
de rue
pe mine ma irita cum poate suv ul asta extrem de frumos sa aiba toba de esapament trasa pe sub puntea spate de se vede oribil din spate si micsoreaza garda la sol in mod brutal si poate fi agatata in denivelari.
inca nu am condus 2.0 d.

Scris: Lun Iul 11, 2011 10:02 am
de bogdan643304
salutari!
si eu ma numar printre cei care au probleme cu motorul, adik tremura pana se opreste pe loc si are intreruperi mai puternice la rece si mai usoare cand este motorul cald la turatii de pana la 2500.
masina mea are 91000 si tocmai i-am schimbat distributia, dar am fost la unguri nu aici.
am avut aceata problema undeva pe la 30000 - 40000 km prima oara, dar atunci cand am ajuns la revizie tot la ei (dar la reprez in Budapesta) mi-au reparat-o dar pe factura nu era trecut nimic in plus decat revizia cu consumabilele
la distributie am fost tot la ei dar nu la reprez si dupa ce am plecat de la ei a inceput sa faca, dar nu am mai avut timp sa ma intorc
am fost in Buc. la reprez dar nu au gasit nimic. pe cine am intrebat si unde am fost nimeni nu stie ce are. ma cam deranjaza ca faca asa
daca este cineva care a rezolvat-o poate ne da un semn
eu spre sfarsitul lunii am un drum pana la Timisoara si vreau sa ma duc la reprez in Szeghed poate reusesc sa o fac....

Scris: Lun Iul 11, 2011 2:05 pm
de CLE
Salutare,

O problema oarecum asemanatoare am si eu, tot la un motor de 2.0 l D. Mi s-a aprins la bord un martor de avertizare, din carte am aflat ca este vorba despre sistemul de injectie si evacuare al motorului. Am mai mers vreo 1000 de km asa si va intreb daca stie cineva ce ar putea fi si daca se pot intampla defectiuni grave daca merg in continuare cu becul asta ( arata ca un bidon) aprins?

Multumesc.

Scris: Mie Mai 15, 2013 9:43 pm
de outl
Salut!Ce-ai rezolvat?

Scris: Vin Mai 17, 2013 8:26 pm
de outl
Asta urasc eu cel mai mult ,sa nu spui(scrii)sa afle si altii cum ti-ai rezolvat problema!!!!sa ceri ajutor e usor,sa-l dai e mai greu!