Garda la sol
Pe drumuri "normale" Rele mai sunt drumurile pe aici, de asta merg incet, daca ai vedea ce amplitudine au miscarile "normale" de la condus, te apuca plansul. Inca nu le-am simtit in "dinti", insa sper sa nu ajung vreodata asa. Zilele astea am fost cu un prieten american prin jurul Iasului, a zis ca am avut o idee grozava sa luam SUV, la ce drumuri avem e cea mai de bun simt alegere...
QUOTE (godaro @ Jul 21 2011, 02:19 PM) (...) 21.5 cm sunt arhisuficienti. (...)
Inaltarea poate fi un avantaj daca te bagi cu masina pe ici-colo, dar avantajul de zi cu zi al acelor acuri (fie ele cross country sau helper) este ca nu se mai cocoseaza masina cu 2 traiste varate in portbagaj si nu mai ai senzatia ca tragi spatele masinii dupa tine...
Inaltarea poate fi un avantaj daca te bagi cu masina pe ici-colo, dar avantajul de zi cu zi al acelor acuri (fie ele cross country sau helper) este ca nu se mai cocoseaza masina cu 2 traiste varate in portbagaj si nu mai ai senzatia ca tragi spatele masinii dupa tine...
Incurajat de experienta lui Extremero am schimbat si eu arcurile cu Cross Country luate de la Laros International si sunt extrem de multumit. Cu aceste arcuri ar fi trebuit sa fie echipata masina din start. Mie chiar si cu masina goala nu mi se par a fi dure iar ca si comportament la drum si in viraje este de vis. Nu mai vorbesc de imagine. Daca va permiteti sigur nu o sa va para rau de investitie.
- Bogdan Rusu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 11, 2009 7:58 pm
Astazi am luat arcurile pentru C-Crosser de la Laros. Am ales sa le scimb pe toate 4. Vreau sa va spun ca masina s-a ridicat aproape 5 cm. Susupensia nu este rigida si masina sta mult mai bine in viraje. Sambata dimineata voi pleca pe Transalpina - Strategica. Abia dupa drumul asta imi voi face o impresie completa despre arcuri. Pana atunci va pot spune ca arcurile au costat 1.640 lei. Revin cu detalii.
Daca nu vrei sa o inalti eu iti recomand arcurile suplimentare. Se simte bine de tot diferenta la incarcare.
QUOTE (neophitus @ Jul 21 2011, 01:10 PM) Eu am varianta pe benzina MY10-11, garda la sol 21.5 cm dar mi-ar placea sa fie si mai inalta. Nu sunt vitezoman, nu cred ca imi va fi afectata stabilitatea in curbe. Drumurile nu sunt prea bune prin zona unde ma misc eu (Iasi, Botosani, Suceava), in plus merg des incarcat cand ies afara, mi-ar placea sa fie mai ferma si mai inalta. Ce recomandati?
QUOTE (neophitus @ Jul 21 2011, 01:10 PM) Eu am varianta pe benzina MY10-11, garda la sol 21.5 cm dar mi-ar placea sa fie si mai inalta. Nu sunt vitezoman, nu cred ca imi va fi afectata stabilitatea in curbe. Drumurile nu sunt prea bune prin zona unde ma misc eu (Iasi, Botosani, Suceava), in plus merg des incarcat cand ies afara, mi-ar placea sa fie mai ferma si mai inalta. Ce recomandati?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori