Rezervor Eolys Spart?
Daca te-ai gandit la radiatorul care e sub masina, ala e radiator de motorina pentru retur.
E pozitionat aprox sub sofer si arata asa:
Fiind destul de retras, sunt destul de mici sansele sa-l atingi, dar un bolovan mai ascutit ii poate veni de hac.
Radiator de ulei nu stiu daca are modelul asta, dar daca are, ar trebui sa fie in jurul motorului.
E pozitionat aprox sub sofer si arata asa:
Fiind destul de retras, sunt destul de mici sansele sa-l atingi, dar un bolovan mai ascutit ii poate veni de hac.
Radiator de ulei nu stiu daca are modelul asta, dar daca are, ar trebui sa fie in jurul motorului.
Daca s-a deschis din nou subiectul asta vin din nou cu intrebarea, la Outi cu motor mivec 2628, unde este rezervorul asta, ca nu mai e ca la 2.2 PSA, am facut si o poza la http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=5637. De asemenea, cam la ce intervale porneste arderea particulelor pt ca la a mea a pornit prima oara la 870 km, la relantiu, iar ieri pe autostrada in Germania cred ca a pornit, dar nu sunt sigur, avand undeva la 2800 km, la o turatie de 2500 aprox. 140 km/ora, deci e sigur ca in RO va porni mai des, datorita turatilor mici la care mergem.
@extremero, nu am intrebat la service pt ca nu am ajuns pe acolo, dar tare mi-e frica ca "habar nu au!", eu pe DPF am doua tevi una in spate si alta in fata, care pleaca spre motor, dar nu stiu unde ajung, trebuie sa dau jos scutul pt asta, iar pe vremea asta 'nu ma bag'. Mi-am dat seama, prima oara, find masina lasata pornita, cand m-am intors la masina efectiv dogorea in jurul ei, erau -4 grade afara, iar pe esapament ieseau gazele foarte fierbinti, a doua pornire a fost pe autostrada in Germania, undeva la 2800 km parcursi si mi-am dat seama pt ca eram la vale iar consumul in loc sa scada a crescut (nu am putut comuta pe MMCS sa vad consumul instantaneu pt ca aveam nevoie de GPS, urma sa schimb autostrada, si am vazut cresterea, intrucat urmaream consumul avand in vedere ca la dus am avut consum imens de 9,2 medie, iar potrivit unor prieteni cica consumul incepe sa scada dupa 3000 km si ceva dreptate au pt ca am consumat la intoarcere 8,1, daca o tine asa si vine la un 7,2-7,4, o sa fiu multumit).
- silencer2g
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 13, 2009 7:19 pm
Si eu am patit=o cu rezervorul respectiv , si l-am crapat in oras, cand am dat intr-o groapa mai adanca, deci nu e necesar sa mergi cu ea in offroad ca sa il spargi, L-am schimbat pe casco dupa cateva zile de alergatura si injuraturi.
Dar asta e , m-am invatat minte ca totusi nu este o masina asa de robusta pe cat credeam eu. Cred ca a fost mai rezistent loganu' lu' tata decat Outlanderul meu.
Deci mare atentie pentru cei care vor sa-si cumpere masina, si vor sa mearga cu ea in offroad.
Dar asta e , m-am invatat minte ca totusi nu este o masina asa de robusta pe cat credeam eu. Cred ca a fost mai rezistent loganu' lu' tata decat Outlanderul meu.
Deci mare atentie pentru cei care vor sa-si cumpere masina, si vor sa mearga cu ea in offroad.
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
- Andrei-Lander
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 29, 2010 3:44 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori