Incepator
QUOTE (sitaruvali)Nu am mai condus 4x4 si nici diesel.
Dieselul, fie el Mitsu sau orice alta marca, difera ca regim de functionare fata de un motor pe benzina. Datorita cuplului mai mare, masina se simte altfel de la turatii mult mai mici insa, se plafoneaza mult mai jos. La marea majoritate a motoarelor diesel actuale dispui de acest cuplu de pe la 1800-2000 de rpm pana pe la 4000 rpm. E recomandat sa exploatezi motorul in acest interval de turatie pentru a obtine maximum de performanta. Oricum, ceea ce am scris e valabil la modul general. Fiecare model, in functie de motorul de care dispune poate sa aiba anumite particularitati in ceea ce priveste regimul normal de exploatare. E bine sa mai discuti si cu dealerul si sa mai vezi ce scrie si prin manualul de utilizare.
Mai multe nu stiu sa-ti spun. Nu sunt fan diesel.
Dieselul, fie el Mitsu sau orice alta marca, difera ca regim de functionare fata de un motor pe benzina. Datorita cuplului mai mare, masina se simte altfel de la turatii mult mai mici insa, se plafoneaza mult mai jos. La marea majoritate a motoarelor diesel actuale dispui de acest cuplu de pe la 1800-2000 de rpm pana pe la 4000 rpm. E recomandat sa exploatezi motorul in acest interval de turatie pentru a obtine maximum de performanta. Oricum, ceea ce am scris e valabil la modul general. Fiecare model, in functie de motorul de care dispune poate sa aiba anumite particularitati in ceea ce priveste regimul normal de exploatare. E bine sa mai discuti si cu dealerul si sa mai vezi ce scrie si prin manualul de utilizare.
Mai multe nu stiu sa-ti spun. Nu sunt fan diesel.
Vali, asa cum pofta vine mancand...cam asa si cu exploatarea unui SUV diesel...daca nu il chinui si nu il bruschezi, intr-un timp destul de scurt o sa iti "spuna" si masina si bunul-simt ce ai de facut
Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea, drumuri frumoase !
Un singur sfat : citeste atent, cu rabdare manualul (cartea) masinii. Ai sa gasesti explicatii detaliate pentru instrumentarul si modul de exploatare al vehiculului. Nu, bineinteles ca nu o sa "inveti" sa conduci un diesel din carti, dar ai sa cunosti macar la nivel teoretic tot ceea ce e necesar despre bijuteria ta.
Sa te bucuri muuult - muuult de ea ! Numai bine.
Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea, drumuri frumoase !
Un singur sfat : citeste atent, cu rabdare manualul (cartea) masinii. Ai sa gasesti explicatii detaliate pentru instrumentarul si modul de exploatare al vehiculului. Nu, bineinteles ca nu o sa "inveti" sa conduci un diesel din carti, dar ai sa cunosti macar la nivel teoretic tot ceea ce e necesar despre bijuteria ta.
Sa te bucuri muuult - muuult de ea ! Numai bine.
- sitaruvali
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 05, 2008 8:40 am
Multumesc mult pentru ur?ri si sfaturi. Cand am luat/o, pana am iesit cu ea din curte (30m cu trei viraje) am reusit sa o opresc de 4 ori. Am mai plimbat/o prin parcarea din fata si catinel catre peco si casa. Am reusit performanta sa nu o mai dau in nas, mai ales ca am traversat si podul Grand. Deja am prins un pic spilul cu datu drumului lent la ambreiaj, mai am sa ma obisnuiesc cu gabaritul (cam stramt locul pe dreapta :oops: ). Dar incet incet mergem inainte. Abia astept sa vina sambata sa stau in ea cu cartea si sa o iau la gadilat ce si cum, si treptat sa le invat. Inca o data multumesc mult pentru sfaturi si incurajari.
Hai si tu la intalnire Duminica la Academia Militara.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=635&start=45
Trebuie sa spele cineva rusinea masinilor de teren care nu au aparut pana acum
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=635&start=45
Trebuie sa spele cineva rusinea masinilor de teren care nu au aparut pana acum
- sitaruvali
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Ian 05, 2008 8:40 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori