Pe Ce Coclauri Ati Umblat Cu Noul Outlader
Vreau sa va prezint un filmulet facut de mine ,urcand cu Outlanderul meu (2.0 DI-D ,Instyle fara navigatie ,Orient Red).Testul este facut pe un drum de munte cu pante intre 20 si 35 de grade si portiuni de noroi atat cat permite garda la sol (atinge roata de rezerva si toba ).Precizez ca aveam cauciucurile si jantele originale ( 18").Am filmat numai din interior ,de aceea nu se observa prea bine marimea pantelor .Drumul are in jur de un kilometru lungime.Prima parte de 400 m este pietruit si aproape drept-5% inclinare. Restul drumului este prin padure,este umed ,pe alocuri cu noroi in care te afunzi in jur de 30 cm.
link Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Fw8l1Dbs_6A
link Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Fw8l1Dbs_6A
Acum vreo luna am urcat pana la intrarea in Parcul National Retezat. Drum forestier in general cu tot ce include asa ceva, cauciucurile originale. Masina s-a comportat excelent, avand in vedere ca la un moment dat am alunecat cu spatele intr-un mic parau (40-50 cm adancime) dar am reusit sa ies foarte usor fara sa frec ceva pe dedesupt, decat cu mici emotii. Pot sa concluzionez ca se comporta binisor offroad pentru un SUV de clasa lui.
QUOTE (driv3r @ Oct 5 2008, 09:27 PM) Acum vreo luna am urcat pana la intrarea in Parcul National Retezat. Drum forestier in general cu tot ce include asa ceva, cauciucurile originale. Masina s-a comportat excelent, avand in vedere ca la un moment dat am alunecat cu spatele intr-un mic parau (40-50 cm adancime) dar am reusit sa ies foarte usor fara sa frec ceva pe dedesupt, decat cu mici emotii. Pot sa concluzionez ca se comporta binisor offroad pentru un SUV de clasa lui.
Confirm comportamentul bun pe drum forestier. Am avut curaj sa incerc si mai mult doar dupa ce am trecut de pe originalele de 18 pe niste 16 M+S performante si am nu am fost dezamagit deloc. Singurul lucru care ramane frustrant este garda mica, care te faulteaza puternic mai ales in zonele cu bolovani. De asemenea unghiul de atac este destul de modest, astfel ca acolo unde un Forester model nou a trecut la limita eu a trebuit sa car cateva pietre ca sa nu jdrelesc scutul de plastic incorporat in bara fatza.
[attachment=7412:Valea_Catiasului_2.jpg]
Confirm comportamentul bun pe drum forestier. Am avut curaj sa incerc si mai mult doar dupa ce am trecut de pe originalele de 18 pe niste 16 M+S performante si am nu am fost dezamagit deloc. Singurul lucru care ramane frustrant este garda mica, care te faulteaza puternic mai ales in zonele cu bolovani. De asemenea unghiul de atac este destul de modest, astfel ca acolo unde un Forester model nou a trecut la limita eu a trebuit sa car cateva pietre ca sa nu jdrelesc scutul de plastic incorporat in bara fatza.
[attachment=7412:Valea_Catiasului_2.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- Valea_Catiasului_2.jpg (237.67 KiB) Vizualizat de 8353 ori
Chiar daca un pic mai vechi:
Lepsa-Soveja:
http://www.youtube.com/watch?v=UGIE-C5J2Yk
http://www.youtube.com/watch?v=S0tCm31wxL8
Voineasa:
Lepsa-Soveja:
http://www.youtube.com/watch?v=UGIE-C5J2Yk
http://www.youtube.com/watch?v=S0tCm31wxL8
Voineasa:
Cine vrea sa testeze capacitatea masinii si experienta sa de sofer il sfatuiesc sa mearga la Cabana Ciucas. Daca reuseste sa ajunga la cabana cu Outlanderul cred ca poate fii multumit de masina si de aptitudinile sale de sofer. Traseul de drum forestier incepe de la DN1A, din dreptul fabricii de apa KEIA si nu prezinta probleme deosebite pana la ultimul kilometru, unde incepe urcarea pe o panta abrupta (inclinatie aproximativ 45 de grade). Mentionez ca sus la cabana am vazut parcate numai masini cu tractiune 4X4, dar nu neaparat cu valente de off-road.
Drumul ca suprafata este bun, arata cam asa :
Drumul ca suprafata este bun, arata cam asa :
- Fişiere ataşate
-
- 2011_08_20_19.36.06.jpg (3.44 MiB) Vizualizat de 8325 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori