Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Salut. Dacă ma poate ajuta cineva cu o eroare la filtrul de particule P2463 DPF soot accumulation stare active și P0420 catalist deterioration stare active. Mașina nu trece de 3000 tpm și 80 km/h. Are 200000 mii km. Regenerarea nu o face. Nu are putere deloc. Sa fie filtrul de particule atât de înfundat sa nu își mai poată face regenerarea?
Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Cam asa pare. ai incercat regenerarea fortata cu mut3 sau cu vreun tester generic?
De regula cele generice nu comunica foarte bine cu Mitsubishi.In concluzie, mergi la reprezentanta sau la un service care are mut3, incearca sa fortezi regenerarea, indeplinind evident parametrii pentru regenerare (motor cald, clima oprita, combustibil peste 50%)
Daca esueaza, atunci ai 3 variante: inlocuiesti dpf-ul, anulezi dpf-ul sau cureti mecanic dpf-ul.
Spor!
De regula cele generice nu comunica foarte bine cu Mitsubishi.In concluzie, mergi la reprezentanta sau la un service care are mut3, incearca sa fortezi regenerarea, indeplinind evident parametrii pentru regenerare (motor cald, clima oprita, combustibil peste 50%)
Daca esueaza, atunci ai 3 variante: inlocuiesti dpf-ul, anulezi dpf-ul sau cureti mecanic dpf-ul.
Spor!
Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Mersi pentru răspuns. Regenerare forțată am încercat(dar nu la reprezentanta) și nu își mai face.
Curățare la Odorheiu Secuiesc a făcut cineva?
Am înțeles ca sunt cei mai buni.
Dacă îl anulez fizic și Soft ce probleme poate apărea? A făcut cineva la modelul acesta?
Curățare la Odorheiu Secuiesc a făcut cineva?
Am înțeles ca sunt cei mai buni.
Dacă îl anulez fizic și Soft ce probleme poate apărea? A făcut cineva la modelul acesta?
Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Motorul acesta de 2268 cc și 177 cp are punga de aditiv(eolis) ??Ma gândesc ca este gol și de aceea nu își mai face regenerarea
Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Îmi cer scuze că pun o întrebare pe această cale dar nu mă prea pricep altcumva să postez o temă nouă.
Întrebarea pentru membrii forumului este dacă sonda lambda poate influența frecvența de regenerare a DPF la un Mitsubishi Outlander MK2 din 2011 diesel de 184cp cu 200.000km. S-a schimbat filtrul DPF cu unul aftermarket din UK, s-a efectuat resoftare, s-au schimbat senzorii de presiune și cu toate astea DPF intră in regenerare la 60-80km. Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns sau idee! Toate cele bune!
Întrebarea pentru membrii forumului este dacă sonda lambda poate influența frecvența de regenerare a DPF la un Mitsubishi Outlander MK2 din 2011 diesel de 184cp cu 200.000km. S-a schimbat filtrul DPF cu unul aftermarket din UK, s-a efectuat resoftare, s-au schimbat senzorii de presiune și cu toate astea DPF intră in regenerare la 60-80km. Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns sau idee! Toate cele bune!
Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv
Motorul de 2268cc/177cp nu are rezervor de aditiv.
Doar cel de 2179cc/156cp de provenienta PSA foloseste eolys pt regenerare.
Regenerarea fortata ai incercat-o cu interfata MUT3 (Mitsubishi) sau cu altceva mai generic?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori