Ai deranjat senzorul de giratie din volan. L-ai miscat sau poate chiar deconectat.
Probleme Mitsubishi Outlander
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
Stie cineva vreun mecanic bun pe motoare Mitsubishi, pe langa Pitesti, Bucuresti etc?
Masina in cauza e un Mitsubishi Outlander 2011 4WD 2.4 CVT + GPL (instalatie nemteasca) + webasto.
Problema este ca de curand, dupa ce am adus masina din Germania, la vreo 1500 km mersi prin tara, am observat ca se ridica nivelul temperaturii de apa. Am mai completat, dupa inca 500km, din care ultimi alergat pe autostrada cu vreo 170, am ajuns in Bucuresti cu apa ridicata aproape la maxim.
Am mers la un mecanic, schimbat pompa de apa, rola intinzatoare, curea accesorii etc. Toate bune si frumoase inca aproape 500km.
Mers din nou la mecanic, spunand ca e garnitura de chiuloasa. Bun. Desfacut motorul, rectificat chiuloasa la alt mecanic, curatat supape (ca nu se gaseau aftermarket, iar originale trebuia sa astept vreo 3 sapt plus ca erau vreo 1300 lei doar supapele pe evacuare) reglat chiuloasa (jocuri si toate cele).
Am dus-o inapoi la mecanic, a montat-o (dar din cate am inteles nu el a desfacut motorul, ci un angajat).
A mers relativ ok vreo cateva zile, dupa care am observat ca la accelerare puternica, scoate mult fum. Dupa vreo 4000km am ramas fara ulei in motor, dar nu foarte mult, ci atat cat sa se aprinda ledul galben de avertizare si verificare al nivelului de ulei. Am verificat joja - era curata (nu mai aveam ulei deloc). Am completat cu cativa litri de ulei, dupa alti 2000 km, a mai consumat vreo 2 litri.
Vreun mecanic bun, imi poate spune daca e posibil sa nu se fi montat ceva corect, astfel incat sa aiba consumul asta exagerat, avand in vedere ca inainte nu consuma (cel putin nu atat de mult).
Afirmatia mecanicului a fost ca are consumul asta de ulei, pentru ca acum e compresia mult mai mare, si chiuloasa merge ca noua, si e normal consumul asta. Dar raspunsul asta, sincer, nu ma satisface. El spune ca o segmentare va regla problema. Dar nu stiu ce sa fac mai departe.
As vrea o parere avizata de la un mecanic specialist in motoare de Mitsubishi Mivec 4B12 benzina 2.4.
Masina in cauza e un Mitsubishi Outlander 2011 4WD 2.4 CVT + GPL (instalatie nemteasca) + webasto.
Problema este ca de curand, dupa ce am adus masina din Germania, la vreo 1500 km mersi prin tara, am observat ca se ridica nivelul temperaturii de apa. Am mai completat, dupa inca 500km, din care ultimi alergat pe autostrada cu vreo 170, am ajuns in Bucuresti cu apa ridicata aproape la maxim.
Am mers la un mecanic, schimbat pompa de apa, rola intinzatoare, curea accesorii etc. Toate bune si frumoase inca aproape 500km.
Mers din nou la mecanic, spunand ca e garnitura de chiuloasa. Bun. Desfacut motorul, rectificat chiuloasa la alt mecanic, curatat supape (ca nu se gaseau aftermarket, iar originale trebuia sa astept vreo 3 sapt plus ca erau vreo 1300 lei doar supapele pe evacuare) reglat chiuloasa (jocuri si toate cele).
Am dus-o inapoi la mecanic, a montat-o (dar din cate am inteles nu el a desfacut motorul, ci un angajat).
A mers relativ ok vreo cateva zile, dupa care am observat ca la accelerare puternica, scoate mult fum. Dupa vreo 4000km am ramas fara ulei in motor, dar nu foarte mult, ci atat cat sa se aprinda ledul galben de avertizare si verificare al nivelului de ulei. Am verificat joja - era curata (nu mai aveam ulei deloc). Am completat cu cativa litri de ulei, dupa alti 2000 km, a mai consumat vreo 2 litri.
Vreun mecanic bun, imi poate spune daca e posibil sa nu se fi montat ceva corect, astfel incat sa aiba consumul asta exagerat, avand in vedere ca inainte nu consuma (cel putin nu atat de mult).
Afirmatia mecanicului a fost ca are consumul asta de ulei, pentru ca acum e compresia mult mai mare, si chiuloasa merge ca noua, si e normal consumul asta. Dar raspunsul asta, sincer, nu ma satisface. El spune ca o segmentare va regla problema. Dar nu stiu ce sa fac mai departe.
As vrea o parere avizata de la un mecanic specialist in motoare de Mitsubishi Mivec 4B12 benzina 2.4.
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
Eu n-as mai ingropa bani in interventii pe motorul curent, as cauta unul la dezmembrari. Proba de compresie, si daca e in parametrii transplatat pe masina.
Al tau deja are ceva km cu GPL pe el (gpl-ul nu e ceva rau in sine, dar daca nu e reglat si exploatat corespunzator motorul se distruge mult mai repede), plus l-ai incins si mers forjat cu el incins, apoi consumat si uleiul...
Nu e normal sa creasca consumul de ulei cu chiulasa rectificata, si daca spui ca scoate fum inseamna ca il arzi. Asta inseamna temperaturi mult mai mari (mai mari si decat cele cauzate de arderea GPL in loc de benzina) si supape/pistoane topite sau pe cale sa fie topite...
Nu cred ca de la rectificarea sau montarea improprie a chiulasei sa ai consumul asta de ulei, sau daca se adevereste ca e de la asta inseamna ca mecanicii au montat-o cu picioarele astfel incat pasajele de ulei si apa sa fie atat de ne-etanse incat sa ajung ulei in cilindrii...mai plauzibil ar fi de la segmenti...dar trebuie sa te intrebi de ce s-au dus segmentii de-odata? (vezi mai sus probleme cu motorul)
Imi cer scuze daca suna aspru, e doar parerea mea (nu sunt mecanic de profesie, dar mi-am prins urechile cu destul de multe chestii ce tin de masina)
Al tau deja are ceva km cu GPL pe el (gpl-ul nu e ceva rau in sine, dar daca nu e reglat si exploatat corespunzator motorul se distruge mult mai repede), plus l-ai incins si mers forjat cu el incins, apoi consumat si uleiul...
Nu e normal sa creasca consumul de ulei cu chiulasa rectificata, si daca spui ca scoate fum inseamna ca il arzi. Asta inseamna temperaturi mult mai mari (mai mari si decat cele cauzate de arderea GPL in loc de benzina) si supape/pistoane topite sau pe cale sa fie topite...
Nu cred ca de la rectificarea sau montarea improprie a chiulasei sa ai consumul asta de ulei, sau daca se adevereste ca e de la asta inseamna ca mecanicii au montat-o cu picioarele astfel incat pasajele de ulei si apa sa fie atat de ne-etanse incat sa ajung ulei in cilindrii...mai plauzibil ar fi de la segmenti...dar trebuie sa te intrebi de ce s-au dus segmentii de-odata? (vezi mai sus probleme cu motorul)
Imi cer scuze daca suna aspru, e doar parerea mea (nu sunt mecanic de profesie, dar mi-am prins urechile cu destul de multe chestii ce tin de masina)
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
E clar ca ti-au gresit ceva la montajul supapelor. Ti-au schimbat si garniturile si ghidajele? sau doar supapele? Asa cum zicea si Alex44, segmentii nu se uzeaza dintr-o data.
Vezi in linkul de mai jos, pagina 8, capitolul 2.2 "garnituri şi ghidaje uzate ale tijelor supapelor" , cred ca asta e problema ta.
https://www.ms-motorservice.com/fileadm ... 887168.pdf
Bafta!
Vezi in linkul de mai jos, pagina 8, capitolul 2.2 "garnituri şi ghidaje uzate ale tijelor supapelor" , cred ca asta e problema ta.
https://www.ms-motorservice.com/fileadm ... 887168.pdf
Bafta!
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
Mecanicul care mi-a lucrat chiuloasa a garantat ca aceasta nu are probleme, jocul supapelor a fost verificat, iar din partea lui, nu ar fi probleme pe parte de chiuloasa. Citez :"Chiuloasa e ca noua acum, daca sunt probleme ramane doar din segmenti, dar chiuloasa e buna". In Pitesti ar fi recomandat ca fiind cam cel mai bun mecanic pe rectificari - reglari chiuloase.
Am uitat sa mentionez, ca dupa ce am mers vreo 200 km doar pe benzina m-am pomenit cu o eroare pe bord : P0171. Am zis ca imi fac timp sa curat filtrul de benzina din rezervor. Nu vreau sa mai merg la nici un mecanic. De-asta la noi se procedeaza cu mersul la mecanic si stat langa el, cu toate ca sunt de parere ca fiecare trebuie sa isi faca treaba fara sa stea clientul in carca lui.
Incet incet, invat sa imi repar singur chiar si motorul.
Urmatorul pas ar fi segmentarea motorului, dar mi-e frica, ca tot nu o sa scap de consumul exagerat de ulei.
Multumesc pentru raspunsuri.
Am uitat sa mentionez, ca dupa ce am mers vreo 200 km doar pe benzina m-am pomenit cu o eroare pe bord : P0171. Am zis ca imi fac timp sa curat filtrul de benzina din rezervor. Nu vreau sa mai merg la nici un mecanic. De-asta la noi se procedeaza cu mersul la mecanic si stat langa el, cu toate ca sunt de parere ca fiecare trebuie sa isi faca treaba fara sa stea clientul in carca lui.
Incet incet, invat sa imi repar singur chiar si motorul.
Urmatorul pas ar fi segmentarea motorului, dar mi-e frica, ca tot nu o sa scap de consumul exagerat de ulei.
Multumesc pentru raspunsuri.
Re: Probleme Mitsubishi Outlander
Referitor la materilul postat de tine, l-am citit mai demult, iar fumul emanat de motor cand este turat arata exact ca in poza din material de la pagina 18. Momentan trag masina pe dreapta, pana la remedierea problemelor, pentru ca am vazut ca pot afecta mai multe piese: biele, arbore cotit etc.alex167 scrie: ↑Mar Oct 15, 2019 8:58 pmE clar ca ti-au gresit ceva la montajul supapelor. Ti-au schimbat si garniturile si ghidajele? sau doar supapele? Asa cum zicea si Alex44, segmentii nu se uzeaza dintr-o data.
Vezi in linkul de mai jos, pagina 8, capitolul 2.2 "garnituri şi ghidaje uzate ale tijelor supapelor" , cred ca asta e problema ta.
https://www.ms-motorservice.com/fileadm ... 887168.pdf
Bafta!
Caut in continuare un mecanic bun in zona Arges, Bucuresti, Valcea, Olt, Dambovita.
O zi buna tuturor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori