Sfat Achizitie Lancer 2008 /2009
buna ziua , am nevoie si eu de un sfat , doresc sa cumpar un lancer din 2008 / 2009 la un pret de maxim 6000 euro , am gasit ceva oferte pe internet dar nu stiu care motor este mai fiabil pe acest model poate sa fie benzina / motorina nu asta este important pentru mine, a doua problema as dori sa ii schimb un pic aspectul cu un body kit evo am vazut pe internet cateva oferte si ar costa aproximativ 7000 lei , cine a mai pus cu un astfel de body kit imi poate spune care este costul total real ( spoiler fata + spate , capota , jante ) si de unde se poate achizitiona mai ieftin , un topic cu o astfel de transformare mi-ar fi de folos , multumesc
eu iti recomand 1.8 mivec (benzina) dar nu prea se vand astea deci ai putea in ultima instanta un 2.0 motorina.
capota carbon evo - 1000 euro ( sau ai putea sa ii editezi capota ta cu o priza de aer si te duce pe la vreo 100E plus revopsitul ei sau colant)
jante enkei2 for evo (18r 8.5j) - in jur la 800 de euro ( plus cauciucuri)
spoiler fata - doar aripioarele laterale sunt 500 lei (daca vrei toata bara schimbata pregateste te sa dai vreo 500 euro)
praguri - 500 de lei
eleron evo plus prelungire bara spate - 400E
evacuare dubla - de la 500E in sus
suport de numar lateral - 120 lei din reprezentanta.
la toate astea mai adauci manopera si cam pe acolo esti ..unde sunt mai ieftin acum, le cauti tu. eu ti am zis in mare la ce sa te astepti ..spor la cumparaturi
capota carbon evo - 1000 euro ( sau ai putea sa ii editezi capota ta cu o priza de aer si te duce pe la vreo 100E plus revopsitul ei sau colant)
jante enkei2 for evo (18r 8.5j) - in jur la 800 de euro ( plus cauciucuri)
spoiler fata - doar aripioarele laterale sunt 500 lei (daca vrei toata bara schimbata pregateste te sa dai vreo 500 euro)
praguri - 500 de lei
eleron evo plus prelungire bara spate - 400E
evacuare dubla - de la 500E in sus
suport de numar lateral - 120 lei din reprezentanta.
la toate astea mai adauci manopera si cam pe acolo esti ..unde sunt mai ieftin acum, le cauti tu. eu ti am zis in mare la ce sa te astepti ..spor la cumparaturi
eu nu pot vorbi decat in numele meu cand iti recomand un 2.0 motorina. il am de 2 ani si n am avut nici cea mai mica problema cu el, trage f bine,consumul este mai mult decat bun. cat priveste partea cu bodykit ul,iti recomand sa cauti pe internet una care deja are macar kitul de rallyart,sunt undeva la
8-9000 ,la numai decent de kilometri si dotari. cred ca iesi mai avantajos asa
8-9000 ,la numai decent de kilometri si dotari. cred ca iesi mai avantajos asa
multumesc frumos pentru sfaturi daca gasesc benzina 1.8 o sa le aleg benzina ... daca nu motorina ... de motorul de capacitate mai mica pe benzina ce parere aveti ?
@rogereanu : ce parere ai de body kit ca si pret / componente , l'am gasit pe mai multe site_uri de tuning din Romania
Kit exterior Mitsubishi Lancer Evo-look 10-12
Contine: bara fata, bara spate, praguri si eleron evo style.
Se potrivesc proiectoarele originale.
Material polipropilena OEM material
Potrivire perfecta.
4671 RON
@kondl .. nu prea am gasit gata modificate la 8000/ 9000 euro .. asa daca dau 5000 euro / 6000 euro si ma descurc eu apoi desi una gata modificata ar fi mai ok..
@rogereanu : ce parere ai de body kit ca si pret / componente , l'am gasit pe mai multe site_uri de tuning din Romania
Kit exterior Mitsubishi Lancer Evo-look 10-12
Contine: bara fata, bara spate, praguri si eleron evo style.
Se potrivesc proiectoarele originale.
Material polipropilena OEM material
Potrivire perfecta.
4671 RON
@kondl .. nu prea am gasit gata modificate la 8000/ 9000 euro .. asa daca dau 5000 euro / 6000 euro si ma descurc eu apoi desi una gata modificata ar fi mai ok..
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Salut,
Eu tot motorul de 2.0 motorina l-as recomanda. Ajutat de turbo trage foarte bine si te poti baza pe el in timpul vreunei manevre. Consumul e rezonabil, si cel mai important, nu e un motor cu probleme generale. E vechi, e calit, piese se gasesc usor, si fiind produs de VAG, o sa gasesti multi mecanici care "il cunosc". Cum ar zice englezul, e un motor "reliable".
Si ti-l mai recomand dintr-un motiv; vad ca esti nerabdator sa aduci modificari masinii. Cred ca toti am trecut prin faza asta, si cat de curand o sa-ti dai seama, ca o masina "tunata" sub capota e mult mai apreciata de iubitorii de masini decat una tunata la exterior. Din motorul de 2.0 mai poti scoate cativa caluti frumosi cu o resoftare, apoi te poti orienta si catre o evacuare sport (ca sa te unga sunetul pe suflet cand apesi acceleratia) - eventual iti comanzi direct una dubla si o combini cu o bara de Ralliart etc. Ceea ce vreau sa spun, si sa nu mi-o iei in nume de rau, e ca nu da bine un bodykit de Evo, pe-un motor de 110 de cai. Poate ca o sa mai intoarca vreo cateva capete pe strada, dar tu o sa ai un gust amar cand o sa vezi ca ai vrea mai mult de la ea dar nu poate. Ai putea sa-ti cumperi un eleron din ala de Ralliart, eventual niste extensii "colti" pt bara din fata, poate niste praguri laterale ca cele de pe instyle, insa nu cred ca merita sa investesti mii de euro doar pe aspectul exterior. Adevarul e ca oricat o sa investesti in ea, n-o sa se transforme in Evo, tot Lancer ramane si cred ca e mai bine sa ai un Lancer "top of the line", decat un Evo wanna-be.
Bineinteles, asta-i doar parerea mea
Eu tot motorul de 2.0 motorina l-as recomanda. Ajutat de turbo trage foarte bine si te poti baza pe el in timpul vreunei manevre. Consumul e rezonabil, si cel mai important, nu e un motor cu probleme generale. E vechi, e calit, piese se gasesc usor, si fiind produs de VAG, o sa gasesti multi mecanici care "il cunosc". Cum ar zice englezul, e un motor "reliable".
Si ti-l mai recomand dintr-un motiv; vad ca esti nerabdator sa aduci modificari masinii. Cred ca toti am trecut prin faza asta, si cat de curand o sa-ti dai seama, ca o masina "tunata" sub capota e mult mai apreciata de iubitorii de masini decat una tunata la exterior. Din motorul de 2.0 mai poti scoate cativa caluti frumosi cu o resoftare, apoi te poti orienta si catre o evacuare sport (ca sa te unga sunetul pe suflet cand apesi acceleratia) - eventual iti comanzi direct una dubla si o combini cu o bara de Ralliart etc. Ceea ce vreau sa spun, si sa nu mi-o iei in nume de rau, e ca nu da bine un bodykit de Evo, pe-un motor de 110 de cai. Poate ca o sa mai intoarca vreo cateva capete pe strada, dar tu o sa ai un gust amar cand o sa vezi ca ai vrea mai mult de la ea dar nu poate. Ai putea sa-ti cumperi un eleron din ala de Ralliart, eventual niste extensii "colti" pt bara din fata, poate niste praguri laterale ca cele de pe instyle, insa nu cred ca merita sa investesti mii de euro doar pe aspectul exterior. Adevarul e ca oricat o sa investesti in ea, n-o sa se transforme in Evo, tot Lancer ramane si cred ca e mai bine sa ai un Lancer "top of the line", decat un Evo wanna-be.
Bineinteles, asta-i doar parerea mea
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori