Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Lun Iun 15, 2015 8:47 pm

Am si eu acelasi motor, in oras (Bucuresti, un milion de semafoare pe care le prinzi inca de mai multe ori) pot scoate si 10 la suta. Iar la drum lung, depinde, 8 la suta se poate scoateusor, daca mergi mai cuminte poti si 7, dar daca mergi pe Autobahn cu 170, nu scade sub 10.
Ma rog, ce vreau sa spun e ca mi se pare ca iti consuma cam mult.
Merg doar cu 4x4, in plus am un stil mai degraba smucit decat atent.
Nu am facut nicio resoftare, si, apropo, masina are 177, nu 170 de cai. Parca asa stiu.

Avatar utilizator
firekeeper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 09, 2015 4:08 pm

Mesaj de firekeeper » Mar Iun 16, 2015 8:43 am

N-am vazut niciodata 7% nici pe autostrada pe pilot automat la 90km/h... Mai mult de 130-140 nu merg niciodata insa poate si cutia automata are vreo legatura...

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mar Iun 16, 2015 1:04 pm

Am mai scris aici, am obtinut si 6.5/100 km Bucuresti-Salonik fara oprire la pompa, dar mers cuminte prin Bulgaria, de teama radarelor.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 4:56 pm

QUOTE (firekeeper @ Jun 16 2015, 06:43 AM) N-am vazut niciodata 7% nici pe autostrada pe pilot automat la 90km/h... Mai mult de 130-140 nu merg niciodata insa poate si cutia automata are vreo legatura...Cu cutia automata orice motor pe motorina consuma cu pana la 20%mai mult decât o cutie manuala. Atat ca este mai comod.

Avatar utilizator
vladvg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 18, 2015 9:45 pm

Mesaj de vladvg » Mar Aug 18, 2015 10:30 pm

QUOTE (razvanix @ Apr 15 2015, 07:57 PM) Salut Andrei-Lander,

Acum ceva vreme cand am citit topicul deschis de tine am zambit, acum 2 saptamani zambetul a devenit amar. Povestea este urmatoarea: am un Outlander 2.2 , cutie manuala 6 trepte, diesel, clear tech. Masina este din august 2014, si am cu ea 8560 km, fara off road(doar in Bucuresti), mers cu ea in concediu si la drum lung. Acum 2 saptamani m-a lasat timoneria de la cutia de viteze, la intrarea in Belciugatele, pe drum drept. Intra doar in a 3-a si a 4-a(cu motorul pornit sau nu). Au urmat pasii cunoscuti- chemat platforma si dus la Mit Motors in service.
Dupa 1 ora de "chirurgie pe creier" iese seful de service si zice: " e axul de la timonerie dom'ne, am cerut aprobare il rezolvam pe garantie(tare asta), da' nu e pe stoc si vine piesa in 7 zile lucratoare"
Nu mai trebuie sa spun ca nici azi nu a sosit piesa( ca vine din Japonia si a fost Paste- poate la noi, ca in vest a trecut de 2 saptamani).
Astept sa vad ce mai inventeaza baietii si apoi o sa va mai scriu , sa va amuzati!
Intrebarea mea este daca aceasta problema de timonerie( ce doct suna!) este o "boala a copilariei" modelului din 2014 si ce service Mitsubishi serios imi puteti recomanda?
Ar mai fi o viitoare problema- aud ca incepe turbina sa "fluiere" cand turez motorul intre 2000 si 2500 rpm - a mai avut cineva probleme de acest gen cu masini noi?
Va multumesc anticipat,
Razvan Bunescu


Drumul din Belciugatele e bantuit se pare, si eu am avut o problema tot acolo:D

Avatar utilizator
vladvg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 18, 2015 9:45 pm

Mesaj de vladvg » Mar Aug 18, 2015 11:06 pm

Va salut.

De curand, mai precis din martie 2015, am cumparat un Outlander II model 2007, 2.0 Di-D, motorul VW, 178000 km. Am avut diverse probleme cu el, plimbandu-ma pe la cel putin 7 service-uri, in speranta ca dau de acel service cu mecanici ok, cu un pret rezonabil si care sa faca treaba buna. Dar nu am gasit. Imi puteti recomanda un service de care sunteti multumiti?

Doi la mana, voiam sa va scriu de probleme mele si de investitile facute pana acum:
Cauciuri-4de vara, 4 de iarna, toate 225.55.R18(aproximativ 5000 lei toate, m-au uscat). cele vechi erau din 2007, ovalizate, pe la 100km/h aveam un trepidat in volan. Le-am schimbat si trepidatul a disparut.
Bascule fata, bielete antiruliu fata - la service mi-a fost recomandat sa le schimb. Am facut ca ei pentru ca avea un troncanit ciudat pe fata. Troncanitul a disparut. Bun.
Discuri fata-spate + placute. La fel, schimbate la recomandarea mecanicilor. Cica discurile ar fi fost ovalizate, deoarece, cand franam, "frana in trepte" si aveam o oscilatie in volan. Dupa schimbarea discurilor, primul simptom a disparut, dar oscilatia in volan persista si este direct proportionala cu , cresterea vitezei (cu cat viteza este mai mare cand franez, cu atat oscilatia stanga-dreapta este mai accentuata). Mi s-a spus ca ar fi de la jante, ca ar fi strambe. Sunt strambe in limitele normale, iar un baiat de incredere de la vulcanizare mi-a spus ca "oricat de dibaci ai fi in a indrepta jante, mai drepte de atat nu ai cum sa le scoti". Am echilibrat iar jantele de fata si oscilatia s-a mai diminuat, dar tot e prezenta. Care ar fi problema? Caseta de directie? Capetele de bara?

Mai departe. Prin iunie mi s-a aprins martorul "Check Engine". Du-te la diagnoza. Eroarea parca se numea "Eroare Balans Cilindru 2". Mecanicul mi-a zis ca e ok, ca poate sa fie de la combustibil. Tind sa il cred pentru ca eroarea nu a mai aparut iar motorul se comporta si atunci ca si acum, adica normal.

Bujii. "Circuit intermitent bujie 1,2,3,4". Mecanicii mi-au zis sa schimb bujiile. Am facut ca ei, dar erorile inca sunt. Ce dracului sa mai schimb aici?
A, inca ceva. Cand schimb din 1 in 2 si din 2 in 3, se aude ceva, un zgomot asemanator unui fier slabit care atinge de alt fier.

In rest.. consum intre 8 si 10 % in oras, depinzand de trafic, iar in afara de la 5.6%-6,7% pe DN la 7%pe autostrada.

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Mie Aug 19, 2015 8:09 pm

Salut vladvg.

Si eu am un Outlander 2.0 DI-D si din proprie experienta, referitor la problemele tale, iti pot spune urmatoarele:
1. Trepidatia in volan: daca discurile/placutele sunt noi, mai ramane sa verifici toata bucsaraia, bieletele de directie, caseta de directie (in general toate elementele care ar putea capata joc) si sa mergi sa echilibrezi rotile in alta parte. Am avut si eu o problema asemanatoare ce s-a rezolvat prin echilibrarea la o alta vulcanizare. Jantele sunt din aliaj sau otel? Trepidatia apare numai la franare sau si in mers intr-un anumit interval de viteza? La mine se simtea o trepidatie in volan cam intre 110 - 130 km/h. La viteza mai mare nu se mai simtea.
Au fost schimbate piese ale sistemului de directie? Au fost refacute unghiurile pe stand de directii?
2. Martorul "Check Engine": pentru a putea spune ceva in acest sens este nevoie de un cod de eroare. Motoarele Diesel moderne sunt complicate cu foarte multe circuite de feed back, atat electronic cat si pe circuitul de aer, EGR si cel de vacuum. De multe ori cauza este recunoscuta de un senzor de la celalalt capat al lantului. Spre ex. o supapa EGR care functioneaza defectuos (fie ca este colmatata de funingine fie ca comanda pneumatica nu functioneaza corespunzator) poate avea ca rezultat o inregistrarea unei erori la debitmetrul de aer.
3. Bujii: bujii noi si eroarea a ramas. Dupa parerea mea este vorba despre o intrerupere inermitenta in cablajul situat sub capacul ce trebuie demontat ca sa ajungi la bujii. Acel cablaj trebuie sa reziste in coditii vitrege, vibratii, temperatura ridicata, ulei si vapori de ulei. Mecanicul ar fi trebuit intai sa verifice bujiile daca sunt intr-adevar (toate) arse si sa verifice si cablajul respectiv.
4.Zgomotele la schimbarile de viteze pot proveni de la timonerie. Ar trebui verificat, sunt niste articulatii care poate ca sunt uzate sau poate s-a slabit vre-o legatura, imbinare.
Iata un topic interesant http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... ntry132333.
Toate aceste probleme sunt probleme specifice motoarelor moderne si se datoreaza in mare masura conceptului de recirculare a gazelor arse, concept care ar trebui (teoretic) sa reduca noxele dar cred ca tragand linia are un efect mai degraba negativ si in plus afecteaza fiabilitatea motoarelor si a portofelelor noastre.
Eu unul inca sunt foarte multumit de Outlander si sincer inca nu am gasit un model de masina cu care mi-ar place sa-l inlocuiesc (poate Outlander-ul 2016?).

Avatar utilizator
valcua
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 15, 2011 10:49 am

Mesaj de valcua » Dum Oct 04, 2015 12:28 pm

Fabricat in 2009 (ultima serie in Japonia) 2,0 tdi. 70000 Km.,fara probleme.

Avatar utilizator
romega
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 18, 2015 10:02 pm

Mesaj de romega » Joi Noi 19, 2015 7:21 pm

Va salut

De ceva timp caut o masina 4×4 si am gasit un Outlander 2008 2.2DI-D cu 198000 km in bord.
Maine ar trebui sa semnez actele pentru finantare in schimb parca am o retinere.Voi avea garantie 1 an la ea

Masina costa 9000 euro.Fiind o firma care vinde masinile aduse la buyback, am mai obtinut si un set de cauciucuri de iarna noi, baterie noua , dematuirea farurilor.Din buybackntanta am inteles ca proprietarul a avut probleme cu electromotorul si alternatprul.Nu le-a schimbat in schimb le-a reparat.Distributia a fost schimbata o data pe la 120.000. Mentionez ca voi da si eu la buyback un logan mcv 1.5dci din 2010 impecabil + inca 5000 euro (credit).Nu este totusi o masina prea veche? Nu ma aduce la sapa de lemn?
Cu stima

Avatar utilizator
cnd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 30, 2014 2:43 pm

Mesaj de cnd » Vin Noi 20, 2015 4:39 pm

QUOTE (romega @ Nov 19 2015, 07:21 PM) Va salut

De ceva timp caut o masina 4×4 si am gasit un Outlander 2008 2.2DI-D cu 198000 km in bord.
Maine ar trebui sa semnez actele pentru finantare in schimb parca am o retinere.Voi avea garantie 1 an la ea

Masina costa 9000 euro.Fiind o firma care vinde masinile aduse la buyback, am mai obtinut si un set de cauciucuri de iarna noi, baterie noua , dematuirea farurilor.Din buybackntanta am inteles ca proprietarul a avut probleme cu electromotorul si alternatprul.Nu le-a schimbat in schimb le-a reparat.Distributia a fost schimbata o data pe la 120.000. Mentionez ca voi da si eu la buyback un logan mcv 1.5dci din 2010 impecabil + inca 5000 euro (credit).Nu este totusi o masina prea veche? Nu ma aduce la sapa de lemn?
Cu stima

Daca e motorul de 156 cp cred ca la km astia poate sa aiba probleme la FAP/DPF .Sa repairi/inlocuiesti e scump si nu merita ,eu l-am anulat .Sa te astepti la cheltuieli duble (minim) fata de Logan (consum + reparatii etc )
Ca si km nu cred caci conteaza ,trebuie sa verifici compresia + pe diagnoza debit injectoare si presiune pompa .

Bafta

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori