Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Dum Aug 31, 2014 12:34 am

cristi_rom, nu pot decat sa te asigur ca esti intr-o mare eroare. Pe scurt, este un topic cu probleme, cred ca mitsu e preintre cele mai fiabile firme din Romania (o spun ca posesor de outlander). Nu crezi, incerca la altii. Nu zic ca nu sunt probleme. Nu sunt insa generale si cu siguranta nu sunt mai multe ca la alte marci. Eu ma opresc aici. Vrei mai multe detalii mai citeste acest forum,mai citeste si altele si mai discutam dupa. Numai bine si stai linistit ca impresia mea e ca ASX-ul e usor mai problematic ca Outlanderul...

Avatar utilizator
cristi_rom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 10, 2014 11:58 pm

Mesaj de cristi_rom » Dum Aug 31, 2014 7:32 am

Nu trageti, oameni buni!
La mine no problemo pana acum si daca nu aveam incredere in misu nu eram la a doua.
Am inceput cu un colt la care timp de 6 ani i-am facut doar reviziile la reprezentanta si i-am pus lichid de parbriz (bineinteles si benzina)si de 2 ani am un asx de care sunt f multumit ( de fapt sotia, pt ca ea-l exploateaza mai mult)
Urmeaza outlander din motive de spatiu (sau o dubita ca sa rezolv problema ).
Va doresc tuturor drumuri faine si fara probleme cu misu.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Dum Aug 31, 2014 4:26 pm

Clar: post hunting, deci cristi_rom te rog sa (re)citesti regulamentul si sa te conformezi. Multumesc.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Dum Feb 22, 2015 8:24 pm

Azi mergeam pe DN cu 100km/h si dau sa devansez un tir: accelerez si imediat a dat in nas si n-am mai putut s-o turez mai mult de 2000rpm. Am mers cateva minute asa si m-am gandit ca daca opresc motorul isi revine. Asa a fost, am dat cheie si mergea din nou fara probleme. Vreo idee ce sa se fi intamplat?
Motorul este 2.0 Di-D din 2007.

Avatar utilizator
myk007
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 26, 2011 7:33 pm

Mesaj de myk007 » Lun Feb 23, 2015 9:12 am

Outlander-ul meu are 3 ani jumate si am avut sambata surpriza sa mi se aprinda in bord martorul de ulei desi mai am 13.500 km sau 5 luni pana la urmatoarea revizie.
Am incetinit (n-am mai depasit 2.000 rot/min) si am cautat niste ulei de completare pe la benzinarii. Am avut surpriza sa gasesc doar uleiuri marca proprie (la Petrom-doar uleiuri marca Petrom, la OMV -doar uleiuri marca OMV).
La Passat-ul SH pe care l-am avut inainte (cand m-am despartit de el avea 10 ani vechime) mi se mai intampla si aveam pregatit in portbagaj bidonasul de ulei.
Dar nu m-am asteptat sa mi se intample si la Outlander-ul nou.

Avatar utilizator
cnd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 30, 2014 2:43 pm

Mesaj de cnd » Lun Feb 23, 2015 12:15 pm

QUOTE (Redlander @ Feb 22 2015, 08:24 PM) Azi mergeam pe DN cu 100km/h si dau sa devansez un tir: accelerez si imediat a dat in nas si n-am mai putut s-o turez mai mult de 2000rpm. Am mers cateva minute asa si m-am gandit ca daca opresc motorul isi revine. Asa a fost, am dat cheie si mergea din nou fara probleme. Vreo idee ce sa se fi intamplat?
Motorul este 2.0 Di-D din 2007.

Posibil lag turbina sau pierde presiune pe undeva la turatii mai mari.....

Eu am patit cu un furtun de turbo ciupit putin (nici nu se vedea) la presiune mai mare se deschidea ca un capac, o bucata din furtun

Avatar utilizator
mihaipreo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 25, 2014 10:42 pm

Mesaj de mihaipreo » Mie Feb 25, 2015 8:46 pm

QUOTE (Redlander @ Feb 22 2015, 08:24 PM) Azi mergeam pe DN cu 100km/h si dau sa devansez un tir: accelerez si imediat a dat in nas si n-am mai putut s-o turez mai mult de 2000rpm. Am mers cateva minute asa si m-am gandit ca daca opresc motorul isi revine. Asa a fost, am dat cheie si mergea din nou fara probleme. Vreo idee ce sa se fi intamplat?
Motorul este 2.0 Di-D din 2007.

Salut, nu stiu daca e aceeasi problema. La mine cu pedala la fund turatia parea sa creasca cat de cat, dar nu crestea viteza mai deloc. zicea-i ca e limitata sau ca mergi in 2 pistoane. La fel dupa repornirea motorului totul era ok.
am dus-o la service si mi-au schimbat o supapa (nu stiu cum se numeste) plasata inainte de turbina

m

Avatar utilizator
myk007
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 26, 2011 7:33 pm

Mesaj de myk007 » Joi Mar 12, 2015 11:59 am

QUOTE (myk007 @ Feb 23 2015, 09:12 AM) Outlander-ul meu are 3 ani jumate si am avut sambata surpriza sa mi se aprinda in bord martorul de ulei desi mai am 13.500 km sau 5 luni pana la urmatoarea revizie.
Am incetinit (n-am mai depasit 2.000 rot/min) si am cautat niste ulei de completare pe la benzinarii. Am avut surpriza sa gasesc doar uleiuri marca proprie (la Petrom-doar uleiuri marca Petrom, la OMV -doar uleiuri marca OMV).
La Passat-ul SH pe care l-am avut inainte (cand m-am despartit de el avea 10 ani vechime) mi se mai intampla si aveam pregatit in portbagaj bidonasul de ulei.
Dar nu m-am asteptat sa mi se intample si la Outlander-ul nou.


S-a intamplat iar sa se aprinda becul galben din bord si nu s-a mai stins. Am fost cu masina la Service si concluzia a fost : sonda lambda da erori (din cauza carburantului ?). Mi-au resetat erorile, s-a stins martorul din bord.
Daca mai reapare trebuie sa merg din nou la Service pentru a-mi schimba sonda lambda (in termenul de garantie).

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Joi Mar 12, 2015 7:08 pm

@myk007

A doua sonda lambda nu-i defecta si n-ar trebui schimbata daca ar avea circuit de incalzire separat fata de prima. Citirea eronata a valorilor se datoreaza faptului ca nu se incalzeste suficient "varful" sondei. Asta se intampla din cauza ca este mai "departe" pe circuitul de evacuare si gazele ajung la senzor ceva mai reci decat ajung la prima sonda. As zice ca e o sonda "puturoasa" adica isi face treaba ceva mai tarziu decat ar trebui.
Daca ajungi in service, verifica personal ce vor sa monteze "baietii", sa nu te trezesti c-o universala noname infipta in locul piesei OEM.

Avatar utilizator
razvanix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 05, 2015 6:50 pm

Mesaj de razvanix » Mie Apr 15, 2015 8:57 pm

Salut Andrei-Lander,

Acum ceva vreme cand am citit topicul deschis de tine am zambit, acum 2 saptamani zambetul a devenit amar. Povestea este urmatoarea: am un Outlander 2.2 , cutie manuala 6 trepte, diesel, clear tech. Masina este din august 2014, si am cu ea 8560 km, fara off road(doar in Bucuresti), mers cu ea in concediu si la drum lung. Acum 2 saptamani m-a lasat timoneria de la cutia de viteze, la intrarea in Belciugatele, pe drum drept. Intra doar in a 3-a si a 4-a(cu motorul pornit sau nu). Au urmat pasii cunoscuti- chemat platforma si dus la Mit Motors in service.
Dupa 1 ora de "chirurgie pe creier" iese seful de service si zice: " e axul de la timonerie dom'ne, am cerut aprobare il rezolvam pe garantie(tare asta), da' nu e pe stoc si vine piesa in 7 zile lucratoare"
Nu mai trebuie sa spun ca nici azi nu a sosit piesa( ca vine din Japonia si a fost Paste- poate la noi, ca in vest a trecut de 2 saptamani).
Astept sa vad ce mai inventeaza baietii si apoi o sa va mai scriu , sa va amuzati!
Intrebarea mea este daca aceasta problema de timonerie( ce doct suna!) este o "boala a copilariei" modelului din 2014 si ce service Mitsubishi serios imi puteti recomanda?
Ar mai fi o viitoare problema- aud ca incepe turbina sa "fluiere" cand turez motorul intre 2000 si 2500 rpm - a mai avut cineva probleme de acest gen cu masini noi?
Va multumesc anticipat,
Razvan Bunescu

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori