Probleme Mitsubishi Outlander
QUOTE (gigi72 @ Mar 19 2013, 11:46 PM) maine dau comanda de piese !
sambata am terminat cu revizia masinii. am schimbat cam tot ce trebuia schimbat. pe langa kitul de distributie si transmisie , am schimbat si filtrele, uleiul, lichidul de frana, bujiile, antigel, igienizare instalatie de climatizare, lamele stergatoarelor si alte cateva maruntisuri . bateria nu a fost schimbata dar pana spre iarna ar trebui sa o schimb si pe ea .
toata distractia a costat aproximativ 3000 ron din care manopera a fost cam 350 ron , restul a fost costul pieselor de schimb . m-am uitat la curea si role cand au fost schimbate . chiar daca nu avea fisuri vizibile ,se vedea evident starea de uzura
sambata am terminat cu revizia masinii. am schimbat cam tot ce trebuia schimbat. pe langa kitul de distributie si transmisie , am schimbat si filtrele, uleiul, lichidul de frana, bujiile, antigel, igienizare instalatie de climatizare, lamele stergatoarelor si alte cateva maruntisuri . bateria nu a fost schimbata dar pana spre iarna ar trebui sa o schimb si pe ea .
toata distractia a costat aproximativ 3000 ron din care manopera a fost cam 350 ron , restul a fost costul pieselor de schimb . m-am uitat la curea si role cand au fost schimbate . chiar daca nu avea fisuri vizibile ,se vedea evident starea de uzura
Salut,
Din cite vad majoritatea schimba distributia in jur de 90-120K la motoarele 2.0. A schimbat cineva la motorul de 2.2 PSA?
Eu inca nu am gasit la citi Km trebuie schimbata ( ba chiar am postat mai demult un document PSA despre motorul de 2.2, in care se specifica ca nu se schimba cureaua de distributie - insa nu m-as risca, chiar daca scrie negru pe alb )
Deci ...la citi Km ati schimbat distributia la 2.2 PSA? Cost estimativ, eventual componente AM?
Numai bine
Din cite vad majoritatea schimba distributia in jur de 90-120K la motoarele 2.0. A schimbat cineva la motorul de 2.2 PSA?
Eu inca nu am gasit la citi Km trebuie schimbata ( ba chiar am postat mai demult un document PSA despre motorul de 2.2, in care se specifica ca nu se schimba cureaua de distributie - insa nu m-as risca, chiar daca scrie negru pe alb )
Deci ...la citi Km ati schimbat distributia la 2.2 PSA? Cost estimativ, eventual componente AM?
Numai bine
Nu am motorul in cauza, dar pot cornfirma ca si la 1.6HDI in manualul oficial tot 10 ani sau 240.000 km este termenul de schimbare pentru cureaua de distributia (180k in conditii grele).
Nu zice nimeni sa incercati neaparat 10 ani si 240.000 km, dar nici 2 ani sau mai stiu eu ce minunatie (cred ca 7-8 ani nu ar trebui sa isi faca nimeni griji; cel putin daca nu sta zilnic mai mult de 3-4 ore in trafic).
Nu zice nimeni sa incercati neaparat 10 ani si 240.000 km, dar nici 2 ani sau mai stiu eu ce minunatie (cred ca 7-8 ani nu ar trebui sa isi faca nimeni griji; cel putin daca nu sta zilnic mai mult de 3-4 ore in trafic).
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Salutare,
Acum 2 zile, dimineata la prima ora, dupa ce am plecat de pe loc si am incercat sa ii dau a 2-a levierul cutiei de viteze a ramas blocat intr-o pozitie ciudata intre a 1-a si a 2-a.M-am chinuit vreo 5 minute sa o deblochez si, dupa ce-am reusit nu mai vroia sa intre decat de la a 3-a in sus.Asa ca am plecat frumusel cu a 3-a...dupa vreo 2 km isi revenise treapta a 2-a iar dupa inca vreo 10 km din obisnuinta la plecarea de pe loc am bagat a 1-a si a mers.
In aceeasi zi am dus-o in service si s-au verificat : ambreiajul, timoneria, cablurile, sincroanele si uleiul din cutia de viteze si frana ( au traseu comun ) iar raspunsul a fost clar : toate functioneaza in parametrii deci nu are nimic
A mai patit cineva asa ceva ? O fi vorba de calitatea uleiului din cutia de viteze...nu pot sa-mi dau seama.
Oricum tot timpul mi s-a parut ca in a 1-a si a 2-a intra cam greu si mai si agata putin
Acum 2 zile, dimineata la prima ora, dupa ce am plecat de pe loc si am incercat sa ii dau a 2-a levierul cutiei de viteze a ramas blocat intr-o pozitie ciudata intre a 1-a si a 2-a.M-am chinuit vreo 5 minute sa o deblochez si, dupa ce-am reusit nu mai vroia sa intre decat de la a 3-a in sus.Asa ca am plecat frumusel cu a 3-a...dupa vreo 2 km isi revenise treapta a 2-a iar dupa inca vreo 10 km din obisnuinta la plecarea de pe loc am bagat a 1-a si a mers.
In aceeasi zi am dus-o in service si s-au verificat : ambreiajul, timoneria, cablurile, sincroanele si uleiul din cutia de viteze si frana ( au traseu comun ) iar raspunsul a fost clar : toate functioneaza in parametrii deci nu are nimic
A mai patit cineva asa ceva ? O fi vorba de calitatea uleiului din cutia de viteze...nu pot sa-mi dau seama.
Oricum tot timpul mi s-a parut ca in a 1-a si a 2-a intra cam greu si mai si agata putin
salutare si la multi ani!!
2008 2.2 instyle. am mers la revizie la tiriac si mi-au spus asa: capete de bara , bascula stg si amortizoare spate. nu prea inteleg pentru ca masina a mers numai pe asfalt civilizat. tre sa merg neaparat la ei sau le pot cumpara de pe net si sa le pun pe la orice service? mi-au schimbat si lichidul de frana si antigelul insa de ulei diferential nu au zis nimic. ceva sfaturi? ms
2008 2.2 instyle. am mers la revizie la tiriac si mi-au spus asa: capete de bara , bascula stg si amortizoare spate. nu prea inteleg pentru ca masina a mers numai pe asfalt civilizat. tre sa merg neaparat la ei sau le pot cumpara de pe net si sa le pun pe la orice service? mi-au schimbat si lichidul de frana si antigelul insa de ulei diferential nu au zis nimic. ceva sfaturi? ms
- marius21377
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm
Salutare! Vin si eu cu o mare problema sa vedem poate ma puteți ajuta cu un sfat, mi sa rupt distributia, mare problema am zis dar cand am ajuns la service am constatat ca problema era mult mai grava:pistonul 1 este topit!si paguba pe măsura: bloc zg?riat,chiuloasa la fel! Care credeți ca este soluția??? Service ul a dat soluția: ?nlocuire motor!
Am uitat sa spun ca este un Outlander din 2004 cu motor de 1977cm3/100kv/4g63.
Am uitat sa spun ca este un Outlander din 2004 cu motor de 1977cm3/100kv/4g63.
- marius21377
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Salutari,
Am si eu o intrebare : cam in ce conditii va intra voua ASC-ul pe zapada asta ?
Eu merg in 4WD auto si de multe ori cand am iesit din curbe la 90 de grade putin mai tare spatele intra in derapaj si corectia o fac din volan ( asta doar pe zapada ).Chiar am facut niste teste mai "in forta" acolo unde mi-a permis spatiul si nici urma de ASC ( nici nu apare pe bord si nici nu simt nimic la masina )...corectia o fac doar din volan...la voi cum e ?
Am si eu o intrebare : cam in ce conditii va intra voua ASC-ul pe zapada asta ?
Eu merg in 4WD auto si de multe ori cand am iesit din curbe la 90 de grade putin mai tare spatele intra in derapaj si corectia o fac din volan ( asta doar pe zapada ).Chiar am facut niste teste mai "in forta" acolo unde mi-a permis spatiul si nici urma de ASC ( nici nu apare pe bord si nici nu simt nimic la masina )...corectia o fac doar din volan...la voi cum e ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator