Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Mai 20, 2013 8:54 am

QUOTE (gigi72 @ Mar 19 2013, 11:46 PM) maine dau comanda de piese !
sambata am terminat cu revizia masinii. am schimbat cam tot ce trebuia schimbat. pe langa kitul de distributie si transmisie , am schimbat si filtrele, uleiul, lichidul de frana, bujiile, antigel, igienizare instalatie de climatizare, lamele stergatoarelor si alte cateva maruntisuri . bateria nu a fost schimbata dar pana spre iarna ar trebui sa o schimb si pe ea .
toata distractia a costat aproximativ 3000 ron din care manopera a fost cam 350 ron , restul a fost costul pieselor de schimb . m-am uitat la curea si role cand au fost schimbate . chiar daca nu avea fisuri vizibile ,se vedea evident starea de uzura

Avatar utilizator
bart_snp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 19, 2009 5:13 pm

Mesaj de bart_snp » Mar Mai 21, 2013 3:48 pm

Salut,

Din cite vad majoritatea schimba distributia in jur de 90-120K la motoarele 2.0. A schimbat cineva la motorul de 2.2 PSA?
Eu inca nu am gasit la citi Km trebuie schimbata ( ba chiar am postat mai demult un document PSA despre motorul de 2.2, in care se specifica ca nu se schimba cureaua de distributie - insa nu m-as risca, chiar daca scrie negru pe alb )

Deci ...la citi Km ati schimbat distributia la 2.2 PSA? Cost estimativ, eventual componente AM?

Numai bine

Avatar utilizator
al_eugen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 19, 2009 6:34 pm

Mesaj de al_eugen » Mie Mai 22, 2013 2:14 pm

Daca tot vorbim de distributie, m-am apucat sa caut...

Conform cu Peugeot: vezi aici, la pagina 23,
limita ar fi 10 ani, 240_000km sau 180_000km (regim sever)


As vrea sa gasesc aceeasi info si pe ceva siteuri de afara, dar nu prea am timp acum.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mie Mai 22, 2013 5:31 pm

Nu am motorul in cauza, dar pot cornfirma ca si la 1.6HDI in manualul oficial tot 10 ani sau 240.000 km este termenul de schimbare pentru cureaua de distributia (180k in conditii grele).
Nu zice nimeni sa incercati neaparat 10 ani si 240.000 km, dar nici 2 ani sau mai stiu eu ce minunatie (cred ca 7-8 ani nu ar trebui sa isi faca nimeni griji; cel putin daca nu sta zilnic mai mult de 3-4 ore in trafic).

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Joi Noi 14, 2013 3:13 pm

Salutare,

Acum 2 zile, dimineata la prima ora, dupa ce am plecat de pe loc si am incercat sa ii dau a 2-a levierul cutiei de viteze a ramas blocat intr-o pozitie ciudata intre a 1-a si a 2-a.M-am chinuit vreo 5 minute sa o deblochez si, dupa ce-am reusit nu mai vroia sa intre decat de la a 3-a in sus.Asa ca am plecat frumusel cu a 3-a...dupa vreo 2 km isi revenise treapta a 2-a iar dupa inca vreo 10 km din obisnuinta la plecarea de pe loc am bagat a 1-a si a mers.

In aceeasi zi am dus-o in service si s-au verificat : ambreiajul, timoneria, cablurile, sincroanele si uleiul din cutia de viteze si frana ( au traseu comun ) iar raspunsul a fost clar : toate functioneaza in parametrii deci nu are nimic

A mai patit cineva asa ceva ? O fi vorba de calitatea uleiului din cutia de viteze...nu pot sa-mi dau seama.

Oricum tot timpul mi s-a parut ca in a 1-a si a 2-a intra cam greu si mai si agata putin

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Noi 14, 2013 6:16 pm

Si la mine intra mai greu in treptele 1 si 2 cand e rece. Dar nu s-a blocat nicodata..
Data viitoare cand se va bloca, cheama-i sa te ia ei de acolo...

Avatar utilizator
cri1808
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 07, 2008 2:52 am

Mesaj de cri1808 » Mie Ian 08, 2014 9:23 pm

salutare si la multi ani!!
2008 2.2 instyle. am mers la revizie la tiriac si mi-au spus asa: capete de bara , bascula stg si amortizoare spate. nu prea inteleg pentru ca masina a mers numai pe asfalt civilizat. tre sa merg neaparat la ei sau le pot cumpara de pe net si sa le pun pe la orice service? mi-au schimbat si lichidul de frana si antigelul insa de ulei diferential nu au zis nimic. ceva sfaturi? ms

Avatar utilizator
marius21377
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm

Mesaj de marius21377 » Dum Ian 12, 2014 8:54 am

Salutare! Vin si eu cu o mare problema sa vedem poate ma puteți ajuta cu un sfat, mi sa rupt distributia, mare problema am zis dar cand am ajuns la service am constatat ca problema era mult mai grava:pistonul 1 este topit!si paguba pe măsura: bloc zg?riat,chiuloasa la fel! Care credeți ca este soluția??? Service ul a dat soluția: ?nlocuire motor!

Am uitat sa spun ca este un Outlander din 2004 cu motor de 1977cm3/100kv/4g63.

Avatar utilizator
marius21377
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 12, 2012 5:39 pm

Mesaj de marius21377 » Sâm Ian 25, 2014 9:32 am

Salutare! Cine ma ajuta si pe mine??? Am nevoie de un motor 1997 cm3;100kw;tip4G63; benzina;2004!!! Multumesc!!!

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Lun Ian 27, 2014 12:53 pm

Salutari,

Am si eu o intrebare : cam in ce conditii va intra voua ASC-ul pe zapada asta ?

Eu merg in 4WD auto si de multe ori cand am iesit din curbe la 90 de grade putin mai tare spatele intra in derapaj si corectia o fac din volan ( asta doar pe zapada ).Chiar am facut niste teste mai "in forta" acolo unde mi-a permis spatiul si nici urma de ASC ( nici nu apare pe bord si nici nu simt nimic la masina )...corectia o fac doar din volan...la voi cum e ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator