Probleme Mitsubishi Outlander
Parcheaza masina pe un loc uscat.
Ridica stergatorul de pe luneta (ca sa nu mearga pe 'uscat').
Roaga pe cineva sa se urce la volan si sa actioneze spalatorul spate in cotinuu pt cateva zeci de secunde.
Vezi pe unde incepe sa curga apa pe sub masina (sau in interior).
Daca nu merge asa, va trebui sa urmaresti traseul conductei si sa vezi pana unde ajunge lichidul. E posibil sa se fi obturat undeva conducta.
Ridica stergatorul de pe luneta (ca sa nu mearga pe 'uscat').
Roaga pe cineva sa se urce la volan si sa actioneze spalatorul spate in cotinuu pt cateva zeci de secunde.
Vezi pe unde incepe sa curga apa pe sub masina (sau in interior).
Daca nu merge asa, va trebui sa urmaresti traseul conductei si sa vezi pana unde ajunge lichidul. E posibil sa se fi obturat undeva conducta.
- MihaiNiculae92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Sep 28, 2012 10:18 pm
Salut, sunt nou pe aici si nu stiu cum sunt organizate topicurile , nu am vrut sa deschid unul nou asa ca o sa postez intrebarea mea aici .
Am un Mitsubishi Outlander din 2009 , motor 2.2D, 156 ponei si m-a lasat bateria .
Am dat bateria jos si nu gasesc nicaieri unde scrie amperajul bateriei.
Deci ce tip de baterie trebuie sa cumpar si ce-mi recomandati .
Multumesc
Am un Mitsubishi Outlander din 2009 , motor 2.2D, 156 ponei si m-a lasat bateria .
Am dat bateria jos si nu gasesc nicaieri unde scrie amperajul bateriei.
Deci ce tip de baterie trebuie sa cumpar si ce-mi recomandati .
Multumesc
In manual nu este specificat nimic? Sunt site-uri cu configuratoare de baterii, varta, bosch etc.
http://www.varta-automotive.com/index.p ... g=ro&range
In jur de 100ah ar trebui sa fie ok. Cum de te-a lasat bateria, ai uitat ceva aprins peste noapte, era foarte veche, sau ai vreun scurt pe undeva si iti consuma bateria dupa ce opresti motorul?
Si pt 2.2 vad ca e aceeasi baterie recomandata
http://www.varta-automotive.com/index.p ... g=ro&range
In jur de 100ah ar trebui sa fie ok. Cum de te-a lasat bateria, ai uitat ceva aprins peste noapte, era foarte veche, sau ai vreun scurt pe undeva si iti consuma bateria dupa ce opresti motorul?
Si pt 2.2 vad ca e aceeasi baterie recomandata
- MihaiNiculae92
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Sep 28, 2012 10:18 pm
Faci cumva doar drumuri scurte prin oras? Ca daca iesi macar o data pe saptamana la un drum de 2-3 ore bateria se incarca si singura. Eu am de 36ah, si 180din la pornire, o glumita de baterie. Daca nu ies o saptamana din oras deabia imi invarte dimineata. Tu la 90Ah n-ar trebui sa ai probleme daca nu se intampla ceva pe ascuns.
QUOTE Da, au schimbat doar uleiul.
Chiar nu aveam nimic de comentat apropos de cum mergea. Acum, cand e frig sau extrem de frig si abia e pornita masina intra greu de tot in viteza 1 si greu in a doua. Mi se pare cam dubios, dar la urmatoarea schimbare de ulei ma bate gandul sa vin eu cu uleiul de acasa ca vad ca "la fel" nu prea da aceleasi rezultate.
Un update:
Prin octombrie, cand a venit frigul si a inceput sa intre chiar greu in viteza, am fost din nou la service sa se uite la ea.
Supriza, intre timp cica s-a schimbat norma (n-am prea priceput cum vine asta pentru ca masina, fabricata in 2008, avea original ulei cu norma noua...). Au schimbat uleiul conform noilor specificatii si evident totul a revenit la normal.
A fost o mica tentativa sa ma puna sa platesc eu schimbul, dar dupa ce le-am adus aminte ca am mai fost in service reclamand ca intra mai greu in viteza imediat dupa ce mi-au schimbat ei uleiul si ca am hartie care dovedeste asta, operatiunea a fost efectuata gratuit. Nu ma plang, au fost ok ca atitudine mereu cei de la expozitiei (si de-aia si merg in continuare la ei, in ciuda preturilor de Mercedes, chiar mai mari poate), dar daca era sotia, o pacaleau sa plateasca ea. Inca mai avem de lucrat aici.
Chiar nu aveam nimic de comentat apropos de cum mergea. Acum, cand e frig sau extrem de frig si abia e pornita masina intra greu de tot in viteza 1 si greu in a doua. Mi se pare cam dubios, dar la urmatoarea schimbare de ulei ma bate gandul sa vin eu cu uleiul de acasa ca vad ca "la fel" nu prea da aceleasi rezultate.
Un update:
Prin octombrie, cand a venit frigul si a inceput sa intre chiar greu in viteza, am fost din nou la service sa se uite la ea.
Supriza, intre timp cica s-a schimbat norma (n-am prea priceput cum vine asta pentru ca masina, fabricata in 2008, avea original ulei cu norma noua...). Au schimbat uleiul conform noilor specificatii si evident totul a revenit la normal.
A fost o mica tentativa sa ma puna sa platesc eu schimbul, dar dupa ce le-am adus aminte ca am mai fost in service reclamand ca intra mai greu in viteza imediat dupa ce mi-au schimbat ei uleiul si ca am hartie care dovedeste asta, operatiunea a fost efectuata gratuit. Nu ma plang, au fost ok ca atitudine mereu cei de la expozitiei (si de-aia si merg in continuare la ei, in ciuda preturilor de Mercedes, chiar mai mari poate), dar daca era sotia, o pacaleau sa plateasca ea. Inca mai avem de lucrat aici.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori