Noul Mitsubishi Outlander 2012

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
lucas22010
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 03, 2010 1:53 pm

Mesaj de lucas22010 » Vin Dec 14, 2012 8:17 pm

nevasta are asx si eu ma gandeam deja la outlander. din pacate arata ca o masina mai degraba de fitze decat o masina de teren. acum ma uit la freelander 2

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 14, 2012 10:41 pm

Parca am fi frati....... LA FREELANDER 2 ma uit NON STOP

Tot Outlander ul cu botul de Lancer mi se parea deschizator de drumuri. ASTA nou. Outlander 2013 este la fel ca toate . Nu te face sa simti fiorul si personalitatea cand te uiti la el.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Ian 04, 2013 4:52 pm

am facut un test drive cu noul outlander si da pot sa spun este o diferenta fata de vechiul care il conduc si eu de cand a aparut! este mult mai calitativ si ai impresia ca este mai spatios cu toate ca are aceleasi dimensiuni! in privinta freelanderului 2 nu este deloc fiabil (transmisia pica in draci +bucsaraie) pt ca am un cunoscut si ma invidiaza ca nu bag asa multi bani ca si el;eu 136700km,el 87000 + ca la consum nu se compara. la piese mi-a confirmat si firma de piese auto de unde imi cumpar filtrele!Si ca o paranteza este singura masina de care nu m-am plictisit sau enervat in 5 ani de cand o conduc

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Sâm Ian 19, 2013 5:07 pm

Salutare tuturor.
De ceva vreme caut o masina mai mare, mai spatioasa cara sa fie sufucient de incapatoare pt o familie cu un copil care pleaca in concediu si in acelasi timp sa fie si sigura.
Prima si prima data, acum cativa ani, m-am gandit la Tucson. Acum e ix35. Cam micut totusi, zic eu dupa ce l-am vazut in showroom. Urmeaza sa-l si testez. Sa vad cum se conduce o masina cu o cutie automata.
Noul Santa Fe e vizibil doar pe net si in pliante. Si e pe la 41 k.
Deasemeni am fost si la Honda. Vazut, testat si oarecum placut noul CRV.
Vazut si Mazda CX-5. placut, urmeaza tezt driveul cu o benzinara automata. Diesel nu au.
Astazi am fost la Iricad galati sa vad noul Outlander Instyle.
Patea din fata ... neimpresionanta. Laterala ....deasemeni. Spatele in schimb mi-a placut intro mai mare masura, dar as fi preferat varianta de la modelul anterior cu haionul din 2 bucati. Mi se pare mai practica. Mentionez ca am putut face comparatie intre vechiul si noul model, ambele fiind in showroom.
Interiorul mi-a placut mai mult la varianta noua. Pozitia la volan chiar m-a incantat. Si ceasurile de bord. Displayul central e chiar placut. Plansa cu navigatia .... cum zicea cineva mai devreme, are plasticul acela lucios care chiar nu se potriveste cu pielea neagra si cu restul plansei bordului care este mat. Ecranul touch nu m-i sa parut stralucit, reactionand cu greu la atingere, recunosc insa ca avea tipla pe el, dar butoanele laterale deasemeni respundeau cu ceva lag, unde tipla chiar nu cred ca mai avea vreo importanta.
Torpedoul de la pasager e mic. Foarte mic. Cotiera centrala nu culiseaza, deci daca merg pe varianta de cutie manuala, cotiera nu-si are rostul. Ceva spatii de depozitare in portiere.
Trapa .... cam mica. Unde mai pui ca ia din spatiul in inaltime la locurile de pe randul 2. Eu, la 1.80 an dat cu capul de tavan la urcare/coborare din spate. Banchetele de pe randul 2 sunt ceva mai inalte, adica situate mai la inaltime. Conform vanzatorului .... sa vada si copii ce se intampla pe afara .... Spatiu suficient la genunchi. Cotiera foarte utila. Odata asezat in spate e foRte confortabil pt 2 persoane. Ideal cand conduce sotia si-mi vad de bere in spate cu fratelo/finu.
Gurile de clima pt randul 2 sunt sub scaunele din fata. Deci vara, pasagerii mei vor simti ceva gheata la papuci cand vom merge la plaja, iar iarna o sa le transpire sosetele in bocanci cand voi pune carbuni pe foc.
In schimb ingenioasa ideea de culisare a banchetelor de pe randul 2 inainte /inapoi, oferind astfel posibilitatea de adaptare in functie de necesitati.
Portbagajul ...... la prima vedere mai mic ca la ix35 si noul CRV. Plus ca cele 2 scaune de pe randul 3 ridica foarte mult baza portbagajului. Roata de rezerva e sub masina ..... N-as vrea sa tai un cauciuc pe o vreme din asta si sa fiu nevoiu sa scot rezerva de sub masina. Stiu .... e cu cric, cu rotite, se invarte, se dezdoaie ....dar am vazut ce se poate intampla sa se umple toate acele angrenaje de noroi si praf si sa nu vrea nici neam sa coboare roata de rezerva.
Este camera pentru asistenta la mersul cu spatele dar nu senzori parcare, macar fata, ca sa nu spun si spate, avand in vedere lungimea masiinii si locurile de parcare din romania. Cel putin in showroom, cu camera curata, se vedea foarte bine si interesant. Sunt curios cum o fi pe vremea asta cu ploaie si namol pe sosele cand se face tot spatele varza. Mai vezi ceva ???
Xenon doar pe faza scurta, halogen pe faza lunga, fara cornering. Fara stergatoare/duze incalzite. Conform vanzatorului, lichidul din borcan sa fie de iarna. Ca restul e star trek.....
Fara senzori de presiune in roti si fara posibilitatea de a primi in locul rotilor de 18", de pe echiparea de top, rotile pe 16" de pe o echipare inferioara. In ideea de a avea balonul la anvelope mai mare si a fi adecvate drumurilor din romania.
Per total .... am plecat complet dezumflat de la showroom. O sa revin insa pentru un test drive, dar in mod cert doar pentru a avea cu ce sa compar tinuta de drum, vizibilitatea si reactia motorului cu alte masini.
Dupa ce am citit atatea pe probleme la cutia manuala cu ambreiajul si semeringul care ceda, acum, pe noul model vad ca au scazut puterea motorului la 150 de cai. Poate nu vor mai fi acele probleme, des intalnite aici pe forum. Cand am intreba vanzatorul, la final despre acest lucru, daca s-a facut ceva in acest sens, s-a facut ca ploua.... ca vinde masini de atatia ani dar ca el nu a auzit asa ceva ..... ca ce e moda asta cu forumurile ....
Sper ca nu am plictisit, dar asta este parerea unui client care doreste achizitionarea unei masini, Outlanderul de top fiind 41 k + 450 vopseaua.
Nu cred ca merita.
Astept pareri pro si contra, deasemeni ce alte variante as mai avea din acest segment.
Se merita o cutie automata in conditiile in care aceasta va fi in principal o masina de mers inafara orasului, pt concedii la munte iarna si ceva offroad vara.
Un plus la Outlander ar fi tractiunea 4x4 cu posibilitatie ei de ajustare. Am vazut niste filmulete cu ix35 ramas in zapada de 10 cm cu o roata spate in aer ..... complet imobilizata.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Sâm Ian 19, 2013 9:49 pm

Parerea mea despre Outlander (2007-2012): este un foarte bun all-rounder, multa masina la ce ofera. Cam plasticoasa la interior, dar merita daca se poate trece cu vederea. Spatiile de depozitare sunt foarte multe, modularitate mare, etc. In afara de plastice nu prea are minusuri notabile. La promotie e diesel (mai chel) dar la bani ok. Cu 1000 euro mai iei jante de aliaj de 16 cu gume de iarna si e o masina foarte buna la un pret exceptional (cateva mici briz-brizuri gen senzori sau navigatie se pot pune si dupa).

Outlander nou: mai slab, parerea mea. Au crescut un pic calitatea interiorului dar au pierdut la: modularitate, garda la sol, spatii de depozitare si design (parerea mea). La ce preturi se cer pentru el, eu nu il pot recomanda nimanui fiind sub honda sau mazda la caltate.

Alternative la momentul de fata: erau promotii la kia, suzuki(grand vitara diesel/benzina) si la mazda (cx7 diesel revolution), amandoua tentante, cea de la mazda mi se parea chiar foarte buna (masina este mai apropiata de premium decat mitsu, si orientata spre on-road).

Pt off-road mai mult e de preferat Grand Vitara sau Forester
Mie imi place mult noul santa-fe sau mazda CX-7. Clar sunt mai spre sosea, Hyndai e cam scump, dar mazda mi se pare aproape best buy daca vrei lux si nu 4x4 (caz in care as merge pe Grand Vitara - 5 ani garantie)

Cutia automata o consider mai putin importanta decat un reductor pentru un suv. Acum depinde ce vrei.

Avatar utilizator
Mario1980
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 19, 2013 3:43 pm

Mesaj de Mario1980 » Sâm Ian 19, 2013 10:40 pm

Salut.
Din cate am inteles de la Mazda, CX-7 nu se va mai fabrica, fiind inlocuit in totalitate de CX-5, iar CX-9 am vazut de la exterior, admirat prin geam la interior, dar nu e pt Romania. Nu pot sa ma pronunt.
Outlander-ul vechi, am inteles ca au acele probleme cu ambreiajul si semeringul care scapa ulei. Plus ca stocurile sunt pe terminate si mai sunt doar cateva variante disponibile.
Suzuki Grand Vitara, am vazut in showroom dar e cam butucanoasa ... pare mai degraba de offroad adevarat. Eu cand am zis ca vreau ceva offroad vara, ma refer la un drum forestier pe la munte, la zapada de pe strada cand uita sa vina primarii cu plugurile, mai un deal noroios la tara, cand ma duc la un pescuit cu ai mei ... deci ceva light ....
Aaaa, si gumele le-as prefera de 16", ca am experienta de acum cu un ford fiesta micut de 68 ponei, diesel, cu care simt orice pietricica de pe asfalt cu balon de 50 la roti de 15", dar care nu ma dezamageste in depasiri cand o calc, si in care nici nu dau cu capul in plafonul din spate si mai ales in haionul de la portbagaj, cum s-a intamplat atat la CR-V cat si la Outlander.
O cutie hidramata este pretabila la cele de mai sus ??? Poti sa iesi iarna din coclaurii inzapeziti sau trebe manual sa-i dai calumea?
Noul Santa Fe .... e foarte riscant sa ma bag asa, pe nevazute, nepipaite.... direct in comanda si avans. Daca patesc ca la Outlander, ma duc chitit pe ea si vin cu buza umflata.... Vorba aia, e vorba de 41 k euro, nu 41 k lei vechi.
Asta e. Mai cautam, pate gasim ceva ceva si pt gusturile/pretentiile mele.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Sâm Ian 19, 2013 10:53 pm

Eu am 2.0 de la VW. Si la alea mai crapa ambreiajul.
Daca ma intrebi pe mine, ambreiajul crapa pentru ca lumea zice ca si-a luat 4x4 si se baga in noroaie sau zpada mare cu ea. Cand ramai blocat, tot din ambreiaj trebuie sa patinezi (daca mai lasi si asc cuplat s-ar putea sa il prajesti mai repede decat crezi).
Deci, pt off-road usor e ok si Outlanderul (vorbesc de ala vechi, dar cum zici ca nu vrei sa faci pe nebunul e ok si ASX si orice 4x4 cu macar 16-17cm garda), dar atentie la noroi si zapada mare. Nu are reductor = ai nevoie de 2000rpm pentru cuplu decent (am condus si 2.2 PSA) = freci ambreiajul. Valabil cam la orice suv. Automata tot aia o sa faca, doar ca poate ceva mai bine ca unii.

Tu stii cum vrei sa arunci cu banii. Eu nu as da prea usor 42k. La hyundai nu au garantie macar 5 ani? (eu as avea o strangere de inima vis-a-vis de stabilitate si calitatea materialelor, mai degraba) Oricum, in cel mai rau caz, cat costa un kit de ambreiaj? 10-15-20mil (la reprezentanta)? Nu e un capat de tara la sumele vehiculate. Daca nu iti bati joc de masina, cu garantia de macar 5 ani nu vei avea probleme (unii cred ca dau si 7). Hyundai mi se pare din alt film sa fiu sincer, dar nu am condus.

Despre jantele de 16, 2 lucruri: am, am avut si de 18. Problema nu e inaltimea balonului (55%din 225 cm e arhisuficient). Problema e pretul unui cauciuc si eventual taria servodirectiei (comparativ cu 16). Ca stabilitate, insa, e altceva; la design iarasi conteaza.

Avatar utilizator
Virandy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 30, 2012 11:08 pm

Mesaj de Virandy » Dum Ian 20, 2013 12:00 am

Salut, din cate vad sunt inca singurul posesor de noul Outlander (benzina automat) din Romania . Am 3 luni de cand am ridicat masina si pana acum nu am mai vazut nici una pe strada, am 3500 km parcursi din care 2500 numai in Bucuresti. As dorii pentru inceput sa scriu cate ceva despre cele scrise in posturile recente tinand cont strict de parerea mea.
Aspectul masinii mi se pare frumos si eu chiar ma bucur ca nu este un auto care sa iasa in evidenta, nu vreau sa atrag atentia de masina scumpa si fitoasa si chiar am observat ca modelul trece neinteresant pentru alti soferi (chiar si de cei de pe vechiul Outlander) asa ca pentru mine e un plus . La interior torpedoul e destul de mic dar compenseaza spatiul din cotiera centrala si cel din buzunarele usilor. Ecranul (fara navigatie ) este foarte ok si se vede pe orice vreme. Stick-ul usb este citit cam greu si amplasarea lui in spatiul de depozitare din cotiera nu mi se pare practica mai ales daca ai multe maruntisuri in cotiera. Bancheta din spate nu ofera ISO pentru locul din centru asa ca avand montat scaunul de bebe este cam inghesuiala pentru 2 persoane adulte langa acesta asa ca folosesc si locul 6 atunci cand este cazul. Trebuie sa-mi pun senzori de parcare si pe fata si pe spate pentru ca deja am lovit-o usor pe lateral desi camera se vede bine si cand este acoperita de noroi dar deja mi-am facut un obicei de a o curata regulat.Capacitatea portbagajului nu am folosit-o pana acum la maxim dar ajuta foarte mult cutia de depozitare pentru maruntisuri , am vorbit la showroom si se pot scoate si cele 2 scaune si cutia de depozitare pentru cei care au nevoie de spatiu si nu de 6-7 locuri . Masina a venit cu cauciucuri pe 18 si dupa multe cercetari am ales varianta de a trece pe 235/50/r18 Pirelli Scorpion Verde ALL-SEASON M+S. Masina va merge 95% pe asfalt si maxim 10.000km pe an asa ca nu merita investitia in 2 randuri de cauciucuri sau roti . Dupa 3000km cu ele nu regret decizia si nici nu ma deranjeaza gropile in schimb mi se pare stabila ca o berlina. Garda la sol este suficienta mai ales ca unii din rivalii directi nici nu se apropie de aceasta valoare ( Honda CRV are 16cm fata de 21.5 cm Outlander).Consumul iarna variaza intre 12-14 litri , eu fac drumuri scurte si rare si motorul nu se incalzeste dar atunci cand merg toata ziua prin oras(nu la ore cu trafic intens) consumul scade in jurul valorii de 11 si asta fara Stop&Start care nu intra in actiune la valori de sub 4 grade C. Alte cateva aspecte care imi plac ar fi : faruri foarte bune ( e prima data cand am xenon pe o masina ), demaraj foarte vioi cand se dezactiveaza modul ECO, reprize foarte bune atunci cand folosesc modul manual (padelele ) , culisarea banchetei din spate.Ca aspecte neplacute as mai mentiona : lipsa softului la service care anuleaza rabatarea oglinzilor la inchidere (cand ingheata bratul lor folosesc sprai pentru parbriz- doar dimineata la plecare), locatia butonului care schimba informatiile din Computerul de Bord, unghil mic de deschidere al usilor din spate si cel mai enervant este bipul pentru centurile de siguranta care este continuu pana la fixarea lor .
Cam atat deocamdata si sper sa faceti alegerea cea mai corecta pentru necesitatile voastre.
Bafta la toata lumea!

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Dum Ian 20, 2013 12:46 am

Virandy, multumesc pentru informatii si tin sa precizez ca nu sunt genul care sa zica de rau de masinile altora pentru ca nu am. Pentru a nu lasa vre-o urma de indoiala, mie imi place designul Outlanderului vechi (pre-facelift) tocmai pentru ca este mai putin SF. De asemenea, am zis ca nu as recomanda Outlanderul nou pentru ca mi se pare scump (in nici un caz nu mi se pare o masina proasta; daca ar trebui sa iau din nou si as gasi la cat am dat eu pe al meu nou sau macar pe aproape, as lua cu ochii inchisi). Multumesc pentru opiniile la obiect si pentru ca nu mi-ai luat in nume de rau observatiile.
Salutare tutror si spor la cumparaturi!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Dum Ian 20, 2013 1:06 am

QUOTE (Mario1980 @ Jan 19 2013, 05:07 PM) (...)
Dupa ce am citit atatea pe probleme (...) cu ambreiajul si semeringul care ceda (...)

Problema cu simeringul de palier care mai scapa ulei pe ambreiaj aparea la unele dintre masinile cu motor 2.2 PSA la modelele 2008-2009 fara face-lift (adica nu cele cu bot de lancer).
Chiar si la alea, simeringul nou pe care il puneau la schimbarea lui pe garantie, era un model/reper nou fata de cel cu care a venit masina. Si pare sa tina ok asta....
La motoarele de 2.2 de dupa 2009 (pe modelele cu face-lift) n-am mai auzit sa fi aparut problema cu simeringul.

M-am uitat si eu la modelul nou si in mare masuta sustin parerea lui Стрелок.
Cred ca varianta de Outlander 'vechi' la oferta (19995+TVA) in conditiile in care vine cu garantie 5 ani / 150k km + intretinere gratuita 3ani e de luat in seama.
Cu cei 4000Eur diferenta pana la cel mai ieftin Outlander 'nou' 4wd, iti poti lua pt Outlanderul vechi cam tot ce ai nevoie pt o masina de familie (+excursii si concedii) bine echipata.
Roti pe 18 (ea vine cu 16, bune de iarna sau off-road), scuturi metalice, bare portbagaj, suporti de bicicleta, carlig, camera pt mers inapoi, folie pe geamuri, scaun pt copii etc etc...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori