Probleme Cu Putera Motorului
- Cristiiasi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Oct 12, 2011 6:27 pm
Salut
eu am alimentat de la un Shell, si pe autostrada cand am inceput sa pierd putere, am banuit ca s-ar fi putut sa fie o motorina mai specila; Unii spuneau ca mottorina lor e mai buna adica mai fina, si ar fi impins mizeria din motorina acumulata de -a lungul timpului in motor... Nu stiu ce sa zic astept revizia ...
Cand am un raspuns oficial vatin la curent.
Mersi oricum de opinii
eu am alimentat de la un Shell, si pe autostrada cand am inceput sa pierd putere, am banuit ca s-ar fi putut sa fie o motorina mai specila; Unii spuneau ca mottorina lor e mai buna adica mai fina, si ar fi impins mizeria din motorina acumulata de -a lungul timpului in motor... Nu stiu ce sa zic astept revizia ...
Cand am un raspuns oficial vatin la curent.
Mersi oricum de opinii
QUOTE (adi oarga @ Jan 15 2012, 12:05 AM) Salut,
Va descriu mai jos problema mea: Detin un outlander 2.0 diesel si la intoarcerea din austria pe autostrada am constatat ca masina nu mai tragea, pur si simplu eram cu pedala la capat si masina abia rula cu 120km/h la vale, cand trebuia sa urc un deal ma chinuiam cu vreo 80 km/h( ma depaseau si tiristii). Am intrat intr-o parcare,(deja ma gandeam sa caut un dealer mitsubishi.... aveam in cap tot felul de scenarii...) am oprit motorul, am repornit si am tuart masina 5 secunde pana la 3000de ture. Apoi mi-am continuat drumul spre casa fara nicio problema ; a mers perferct 140-150km/h fara nicio hiba. Stie cineva care sa fie cauza? sa fi avut apa in motorina, rezervorul era aproape plin.
Multumesc
Am patit exact la fel in Decembrie si ieri la fel!
Outlander 2008, 2.0 DiD
In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.
Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.
Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".
O sa va tin la curent!!!
Va descriu mai jos problema mea: Detin un outlander 2.0 diesel si la intoarcerea din austria pe autostrada am constatat ca masina nu mai tragea, pur si simplu eram cu pedala la capat si masina abia rula cu 120km/h la vale, cand trebuia sa urc un deal ma chinuiam cu vreo 80 km/h( ma depaseau si tiristii). Am intrat intr-o parcare,(deja ma gandeam sa caut un dealer mitsubishi.... aveam in cap tot felul de scenarii...) am oprit motorul, am repornit si am tuart masina 5 secunde pana la 3000de ture. Apoi mi-am continuat drumul spre casa fara nicio problema ; a mers perferct 140-150km/h fara nicio hiba. Stie cineva care sa fie cauza? sa fi avut apa in motorina, rezervorul era aproape plin.
Multumesc
Am patit exact la fel in Decembrie si ieri la fel!
Outlander 2008, 2.0 DiD
In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.
Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.
Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".
O sa va tin la curent!!!
QUOTE (biliboc @ Jan 23 2012, 11:10 AM) Am patit exact la fel in Decembrie si ieri la fel!
Outlander 2008, 2.0 DiD
In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.
Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.
Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".
O sa va tin la curent!!!
Sunt din Ploiesti si ti-as recomanda sa nu fii prea entuziasmat de ,,profesionalismul" celor de la LITEX.
Iti recomand sa te duci un pic documentat ca sa nu iti incarce memoria si buzunarul cu bazaconii.
Bafta !
Outlander 2008, 2.0 DiD
In decembrie mergeam spre Bucuresti de la Piatra Neamt. Am alimentat la Adjud la umbraresc si la intrarea in Buzau, mergand cu 140 la ora m-a lasat puterea motorului. Am mers cu 70-80km/la ora pana un pic dincolo de Ploiesti!
Am oprit la o benzinarie. Credeam ca e motorina de la adjud de vine. Ala de la benzinarie a zis ca e motorina mai mult ca sigur shi mi-a dat un clean injector. Cand am pornit a mers! Aveam putere dar, evident NU era pentru ca pusesem solutia de curatat injectoare. Am ajuns fara probleme la Bucureshti. La intoarcere sun un prieten mecanic care mi-a recomadat sa schimb filtrul de motorina. Am oprit la Mitsubishi Ploieshti shi am solicitat schimbarea filtrului de motorina. Eu au zis sa faca mai intai un test.
Inginerul a facut testul apoi a plecat cu mashina in proba shi a revenit shi a facut testul din nou.
A venit la mine shi mi-a aratat:
Error: Turbocharger Overboost (la testul initial). Storat (adica luat la cunoishtinta shi apoi sters)
Dupa venirea din tura:
Error: Turbocharge Overboost.
Recomandare: Schimbarea grupului turbo.
Bine am zis, lasa ca ma duc la IASI ca mie mi-e mai aproape. A zis ca pot merge dar cand mi se mai intampla sa opresc motorul 2 minute shi sa pornesc.
Merg la iasi la vreo saptamana:
Le explic treaba.
Teste/Teste ->Nimic!!!!!
Au zis ca mashina n-are nimi shi ca o fi forst furtul sarit sau ca nu e etans.!!!HMM, eu am mai auzit zvonuri ca ashtia de la Casa Auto Iasi sunt mai smekeri shi daca ai mashina in garantie fac tot posibilul sa nu-ti faca reparatia.
In fine, (intre timp mi-au facut si recallul pentru caburile care se frecau).
Am plecat, am zis ca poate au dreptate.
Pana ieri, dupa ce am parcurs 200 km: piatra neamt borse si retur, aproape de case sa intamplat din nou!
Opresc 2 minute, pornesc shi merge!!
Astazi am luat legatura cu Ploieshtiul. Merg din nou la ei. Nu e prea normal ca dupa numai 38000 sa se comporte asha shi sa "nu aiba nimica".
O sa va tin la curent!!!
Sunt din Ploiesti si ti-as recomanda sa nu fii prea entuziasmat de ,,profesionalismul" celor de la LITEX.
Iti recomand sa te duci un pic documentat ca sa nu iti incarce memoria si buzunarul cu bazaconii.
Bafta !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori