Pagina 1 din 1

Scris: Mie Iun 26, 2013 3:23 pm
de radu-lancer
Salutare.


La sfarsitul acestei saptamani, (de Vineri 28.06.13 pana Duminica 30.06.13) se va desfasura evenimentul ??Porti Deschise Mitsubishi Tiriac Auto?.

Cu acest prilej, puteti testa toata gama Mitsubishi Motors.

Evenimentul se va desfasura in locatia din Bd. Expozitiei, Nr 2, (in spatele complexului Romexpo, poarta de acces D) cu urmatorul program:

- Vineri si Sambata 9.00-18.00 ; Duminica 9.00-16.00.

Scris: Mie Iun 26, 2013 6:01 pm
de Radu39
Aia de la Expozitiei sunt varza, obraznici si in loc sa isi recunoasca greseala se coalizeaza intre ei.Nici mort nu mai calc pe acolo.Am lasat peste 5000 de euro cu reparatiile acolo si m-au tratat urat si mi-au vorbit jignitor.

Scris: Joi Iun 27, 2013 3:39 pm
de radu-lancer
Salut.


Imi pare rau sa aud aceste lucruri.Cu siguranta o sa se remedieze comportamentul celor de acolo. Poate erau obositi din cauza caldurii de afara.....

Scris: Vin Iun 28, 2013 12:38 pm
de radu-lancer
Salut


Daca va duceti la aceasta actiune sa ne spuneti si noua ce este pe acolo.

Scris: Sâm Iul 27, 2013 12:47 pm
de COObra
QUOTE .Am lasat peste 5000 de euro cu reparatiile acolo si m-au tratat urat si mi-au vorbit jignitor
deci tu de fapt esti suparat pe aia de la service.
de curiozitate pe ce ai lasat 5000 eur?

Scris: Sâm Iul 27, 2013 9:43 pm
de Radu39
Am lasat, de fapt casco, 5000 de euro pe 2 usi revopsite, de 2 ori, bara din spate schimbata de 2 ori , plasticul negru spate schimbat, 1 ornament negru lateral de sub usa....si cam atat.La preturile astea astronomice duce lipsa unei concurente normale, toate unitatile service Mitsubishi tin de fapt de aceeasi firma, a omului de afaceri Tiriac, nu numai Mitsubishi si land Rover, Ford , Mercedes smd...Daca ar fi existat concurenta normala care exista si in alte tari atunci preturile ar cobora, dar daca va uitati pe siteul Mitsu nici nu exista un email sau telefon pentru reclamatii, ceea ce e anormal, plus ca numai in Romania angajatii se apara unul pe celalalt chiar cand unul greseste(m-a facut penibil un angajat Expozitiei dupa ce mi-au vopsit volanul si partea stanga bord), seful de la Expo este un fel de coleg de-al lor, nu a facut nimic ca sa remedieze situatia si nici sa-l mustre pe angajat, de fapt singurul sef de la Expo este sef de service.Atat.Nu exista alt sef.Daca vrei sa faci o reclamatie telefonic tipa de acolo iti face legatura la ei...In alta tara daca te face un angajat penibil, a doua zi a zburat...Am trait in State si stiu.La noi se fofileaza toti de parca ar avea 4 ani, ca de obicei in Romania cand se greseste vina este incerta, a nimanui...Romanii spun "s-a spart", "s-a stricat" , s-a ciobit", s-a ars" s-a rupt" de parca o entitate invizibila face toate astea si nici un om nu e vinovat niciodata.