Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 28, 2021 11:01 am

Acționarii Mitsubishi: Vrem Lancer Evolution


La începutul acestui an, Mitsubishi a anunțat că va revigora brandul Ralliart după o pauză de peste un deceniu. Anunțul a fost întâmpinat cu bucurie, în special de fanii brandului Mitsubishi. În același timp, a făcut câțiva oameni (inclusiv noi) să spere la o altă renaștere - Evo Lancer.Din păcate, se pare că un EVO nu va aparea , cel puțin nu prea curând. Potrivit diferitelor publicații japoneze, nu există planuri pentru un nou modelEVO iar CEO-ul Mitsubishi Motors Corporation, Takao Kato, nu a vrut sa comenteze aceste zvonuri.
Potrivit raportului tradus, Kato declară că dorește să readucă Evo, dar compania trebuie „să se pună pe picioare întâi”. Mai mult, majoritatea fondurilor companiei sunt investite în electrificarea gamei sale. După cum vă amintiți, compania intenționează să lanseze mai multe vehicule electrice cu baterii și vehicule hibride în câțiva ani, dintre care majoritatea sunt crossover. Construirea unui Lancer Evolution nu este ceva ce ar fi considerat o prioritate.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... ution.html



UE vrea să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035
Uniunea Europeană plănuiește să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035. În această categorie intră vehiculele pe benzină, motorină, GPL, cele hibride și cele plug-in hibride!
Deși UE a evitat până acum să anunțe clar și răspicat dacă statele membre vor fi obligate să introducă în legislația națională termene cu privire la interzicerea vânzărilor de automobile propulsate convențional, acum avem primele confirmări că se pregătește o renunțare în bloc la mașinile pe benzină și motorină, precum și cele hibride.În mod normal, orice act adoptat de Parlamentul și Consiliul UE ar avea nevoie de un timp de adoptare în fiecare stat membru de doi ani. Astfel, UE ar putea să anunțe interzicerea mașinilor pe combustie internă în 2033 și tot s-ar întâmpla. Se pare, însă, că industria auto va avea parte de o surpriză!Trei oficiali ai Comisiei Europene spun că în momentul de față propunerea pe care organismul executiv al UE vrea să o lanseze cuprinde o prevedere care stabilește că din 2035 nu mai pot fi vândute mașini care emit gaze de eșapament. Practic, ținta de reducere a emisiilor industriei auto cu 37,5% până în 2030 stabilită în prezent ar crește la 60%, culminând cu 100% în 2035.Măsura ar schimba direcția înspre care ne îndreptăm acum, însă aceasta s-ar încadra în termenul limită deja adoptat de Uniune. Anul 2050 ar putea fi primul în care nu vom avea mașini cu motor pe benzină sau motorină pe străzi, întrucât atunci se activează Pactul Verde European (n.r. trad. Green Deal). Interzicerea comercializării de mașini noi ICE s-ar stabili în 2035, după care urmează o perioadă de 15 ani în care vehiculele poluante ar trebui să dispară de pe drumurile publice.
Propunerea finală va fi prezentată pe 14 iulie, atunci când vom afla exact ce se va întâmpla. Oricum, e important să reținem că orice regulament aplicabil întregului bloc comunitar trebuie să treacă și de Parlament, și de Consiliu pentru a putea fi obligatoriu de ratificat pentru statele UE.
Finalmente, vă reamintim că Audi deja a anunțat că va renunța la toate propulsiile care includ motor pe combustie internă, chiar și la cele hibride.
https://autopro.ro/stiri-2/ue-vrea-sa-i ... -din-2035/

(VIDEO) Clasicul Mitsubishi Eclipse din 1995 a fost redesenat de un designer, ca să arate demn de zilele noastre
Din păcate, Mitsubishi nu-şi mai bucură fanii cu modele sportive în zilele noastre. Nici măcar cu asemenea sportive mai democratice şi mai accesibile, cum a fost legendarul Eclipse. Dar fanii continuă să adore acele momente glorioase din istoria mărcii nipone.Un designer suedez a decis să bucure inimile fanilor Mitsubishi şi să redeseneze clasicul Eclipse, de generaţia a doua, lansat în 1995, pentru a-l face să arate demn de zilele noastre.
Modificările aduse de designer sunt foarte curioase, în special la partea grilei frontale, care a devenit una de dimensiuni foarte mici. Însă şi modelul original avea cam aceeaşi idee, prin urmare noile linii vin să modernizeze, dar să păstreze totodată şi tradiţia modelului original.La posterior, formele moderne trasate de designerul suedez sunt inspirate din liniile lui Lexus IS, o recunoaşte chiar autorul. Apropo, dânsul a publicat două video-uri separate pentru redesenarea feţei şi spatelui acestui model.Dincolo de toate, noi zicem că această ipostază modernă a lui Mitsubishi Eclipse ar putea să le servească drept inspiraţie înşişi japonezilor, pentru a mişca o scânteie de idee în mintea lor, poate s-or decide să lanseze măcar un model emoţional din ultimii 15 ani încoace. Or, în aceşti ultimii ani, după ultimele Lancer Evo şi Ralliart, practic fanii n-au mai văzut nici un model lansat cu sufletul, ci doar tăieri de modele legendare, în favoarea unor redesenări şi constrângerea gamei doar la câteva modele de SUV-uri şi pick-up-uri. Poate a venit timpul ca şi Mitsubishi să mai lanseze un model capabil să fascineze şi să inspire?
https://piataauto.md/Stiri/2021/06/VIDE ... e-noastre/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Iun 29, 2021 9:20 am

Circulația pe Transalpina a fost redeschisă. Ce restricții se mențin
Transalpina a fost redeschisă circulaţiei rutiere, miercuri, pe sectorul Rânca-Curpăt, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Pe DN 67 C, Rânca - Obârșia Lotrului (km 34+800 - 59+800), circulația va fi deschisă doar pentru autovehiculele cu masa maximă totală autorizată de 3,5 tone, în intervalul orar 07:00-21:00, cu o viteză maximă de 30 km/oră.Pe sectorul Obârșia Lotrului - Curpăt (între km 59+800 – 79+200) se circulă fără restricții.”Decizia deschiderii circulaţiei a fost luată în urma verificării stării drumul de către o comisie mixtă formată din reprezentanţii DRDP Craiova, SDN Târgu - Jiu, SDN Vâlcea, IPJ Gorj şi IPJ Vâlcea. Astfel, pe DN 67 C, Rânca - Obârşia Lotrului (km 34+800 - 59+800), circulaţia va fi deschisă doar pentru autovehiculele cu masa maximă totală autorizată de 3,5 tone în intervalul orar 07:00 - 21:00, cu o viteză maximă de 30 km/oră. Pe sectorul Obârşia Lotrului - Curpăt (între km 59+800 - 79+200) se circulă fără restricţii”, se arată în comunicatul CNAIR.Potrivit sursei citate, circulația va fi deschisă până la 1 noiembrie. În funcție de condițiile meteo, CNAIR poate restricționa sau prelungi termenul de închidere a circulației.
https://www.realitatea.net/stiri/actual ... 608c121c92




Record neobişnuit în Ucraina: un şofer a provocat 18 accidente în încercarea de a fugi de poliţie
Un anti-record mai puţin obişnuit, parcă inspirat de jocurile 3D, a fost stabilit de un şofer din Ucraina. Un bărbat de 36 ani, aflat în stare de ebrietate, a provocat un adevărat carnagiu pe drumurile publice, circulând cu viteză excesivă şi avariind automobile. Până la urmă, bărbatul a fost reţinut de oamenii legii, dar chiar şi după ce automobilul i-a fost stopat, acesta a încercat să fugă de justiţie pe propriile picioare.Epopeea a început în oraşul Nicolaev, când oamenii legii au fost sesizaţi de cetăţeni despre un şofer buclucaş ce circulă pe drumurile publice cu viteză excesivă. În scurt timp, echipaje poliţieneşti au identificat automobilul şoferului nedisciplinat, un Ford Fusion de generaţie curentă, însă şoferul a refuzat să oprească, astfel demarând o urmărire. În timpul aventurii, inclusiv urmărit de poliţie, şoferul a provocat nu mai puţin de 18 accidente rutiere. Ulterior, poliţiştii au reuşit să oprească maşina într-un sat din apropierea oraşului Nicolaev, dar nu şi şoferul, care a încercat să fugă de poliţişti.Potrivit poliţiei locale, bărbatul era vizibil în stare de ebrietate, însă acesta a refuzat să fie supus testului alcoolscopic în vederea stabilirii gradului şi naturii stării sale. În consecinţă, pe numele acestuia au fost întocmite 39 procese verbale pentru accidente rutiere şi încălcările comise în trafic, iar soarta sa ulterioară va fi decisă de instanţa de judecată.

Este sfarsitul unei ere. Legendara masina japoneza iese din productia de serie dupa aproape 40 de ani
Este sfarsitul unei ere
Legendara masina japoneza iese din productia de serie dupa aproape 40 de aniRespectivul eveniment va fi marcat prin lansarea unei ultime editii speciale, limitata aparent la numai 800 de exemplare.

Prezentat publicului larg in urma cu aproape 40 de ani si ajuns - intre timp, (doar) la generatia cu numarul patru, legendarul Mitsubishi Pajero este pe cale sa devina istorie. Inainte insa de a isi lua ramas bun de la industria auto, masina japoneza a primit o noua editie speciala - botezata simplu, dar sugestiv Final Edition.Destinat exclusiv pietei din Australia, respectivul produs va fi comercializat intr-un numar limitat la 800 de exemplare - fiecare acompaniat de (cate) un motor diesel cu patru cilindri in linie, de 3.2 litri si undeva in jurul a 190 de cai putere.

Meniul caracteristic celei mai recente si - totodata, ultimei versiuni a legendarului Mitsubishi Pajero continua cu o transmisie automata in cinci rapoarte si (daca mai era nevoie de mentionat) un sistem de tractiune integrala cu diferential spate. Din peisaj nu lipseste insa - printre multe altele, nici rezervorul de 88 de litri.

Nota de plata a respectivei masini nu reprezinta decat un mare mister, japonezii anuntand - in schimb, ca varianta Final Edition va ajunge pe piata din Australia in trei echipari diferite (GLX, GLS si Exceed, in cazul in care te intrebai cumva).

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv trei randuri de scaune si camera pentru marsarier. In functie de configuratia bifata, noua editie speciala a legendarului va mai oferi (sau nu) si jante pe 18 inch, instalatie audio Rockford - plus tapiterie din piele, pedalier din aluminiu ori trapa cu actionare electrica. - de exemplu.
https://www.4tuning.ro/masini-noi/este- ... oaSrWKAlnc

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Iul 02, 2021 9:29 am

Eveniment Mall Auto Motor Show: Cod Roșu de modele noi! 3 zile de test drive cu zeci de modele de ultimă generație de la 13 mărci reprezentate de Casa Auto! (P)

Timp de 3 zile, pe 9-10-11 iulie, în incinta Mall Auto din șos. Păcurari nr. 177, Iași, se anunță cod roșu de modele noi de la cele 13 brand-uri reprezentate de Casa Auto.
Programează o vizită pe https://mallauto.testergrup.ro/mall-auto-motor-show și găsește-ți mașina potrivită dintre zecile de modele de ultimă generație, mașini de origine controlată cu zero kilometri.Evenimentul se desfășoară în perioada 9-11 iulie 2021, între orele 9:00 – 18:00, în aer liber. Vor fi disponibile pentru test drive cele mai recente modele de la mărcile reprezentate de Casa Auto: Citroen, Dacia, Honda, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault.
“Într-o lume în schimbare, Casa Auto a răspuns diferitelor nevoi ale clienților și a adus în același loc zeci de modele dintre care poți alege mașina potrivită. În incinta Mall Auto găsești zeci de modele de ultimă generație și poți testa cele mai recente tehnologii disponibile în piața auto,” a declarat Mirela Podea - Director de Marketing Tester Grup.
Descoperă modelele cu echipări de top și tehnologii de ultimă generație și bucură-te de experiențe noi la volan și programează un test drive. Fă primul pas spre accesibilitate și găsește-ți mașina potrivită la Mall Auto!
Găsește-ți mașina potrivită dintre zeci de noutăți disponibile în parc:
13 mărci reprezentative în piața auto, cu motoare termice și electrice
Sute de cai putere și tehnologie de ultimă generație
Vehicule comerciale disponibile pentru test drive în locația Mall Auto
Modele electrice și hibride de la cele mai râvnite mărci disponibile la test drive
Zona de expunere a fost amenajată în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de test drive și cumpărare, dar și să asigure vizionarea mașinilor într-un spațiu deschis, în aer liber. Zona de expunere se întinde pe aproximativ 2000mp, asigurând astfel un flux de circulație controlat.
Vă puteți programa la test drive la numărul unic de contact 0232 933 sau pe pagina evenimentului, aici: https://mallauto.testergrup.ro/mall-auto-motor-show
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/eveni ... 93028.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iul 07, 2021 12:42 pm

Cât de importantă este pentru tine siguranța auto a copilului tău?
Sute de copii cu vârstele cuprinse între 0 și 14 ani își pierd viața anual pe drumurile din România. De mai multă vreme, țara noastră ocupă primul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul victimelor în rândul minorilor ca urmare a accidentelor rutiere. Deși mulți dau vina pe infrastructura aflată în stare precară, cel mai important factor decizional care poate face diferența între viață și moarte pentru copilul tău este legat de utilizarea scaunului auto și a centurii de siguranță.
AUTO BILD România a răspuns invitației de a participa la conferința de presă care a marcat doi ani de existență a Fundației Siguranță Auto Copii din România. Am aflat de la Alice Dona Mitu, fondatoarea fundației, că doar 26% dintre părinții din România utilizează un dispozitiv special conceput pentru siguranța copilului. Adică doar unul din patru părinți își transportă copilul utilizând scaunul auto sau centura de siguranță. Pentru a pune altfel lucrurile în perspectivă, România pierde anual o cotă de 1,5 % din PIB în urma accidentelor rutiere.
Fundația Siguranță Auto Copii a fost înființată în urmă cu doi ani și are de gând să scoată România din topul îngrozitor în care se află în Uniunea Europeană. Evident, ținta finală a programului, este ca țara noastră să aibă zero decese în rândul copiilor și tinerilor până în anul 2030 (Suedia a reușit deja această peformanța anul trecut). Deși pare o țintă utopică, membrii fundației au elaborat o strategie alături de partenerii din cadrul Brigăzii Rutiere, a Departamentului pentru Situații de Urgență, al Academiei Titi Aur, precum și a membrilor societății civile, psohologi, medici și profesori.
În 2019 a fost înființat primul Centru de Siguranță Auto Copii. Acesta este un loc în care părinții pot testa scaunele auto și pot alege un model potrivit pentru vârsta, greutatea și înălțimea copilului. De asemenea, pot alege un model care să fie compatibil cu modelul mașinii pe care o dețin. Fundația oferă cursuri gratuite pentru părinți. În urma acestora, părinții vor afla care este modul corect în care se instalează un scaun de copil și care este poziția corectă a copilului în timpul mersului. De asemenea, părinții vor fi instruiți cum să procedeze în cazul unui accident rutier.
Un al doilea centru există în Constanța, urmănd ca anul acesta să fie deschise încă trei noi astfel de centre pe teritoriul României și unul în Republica Moldova.
Fundația a ințiat și proiectul Caravana Națională Siguranță Copii, proiect prin care specialiștii centrelor invită părinții din diverse orașe ale țării la diverse testări și instalări gratuite de scaune auto, precum și la cursuri despre transportul în siguranță al micilor pasageri. Prima oprire din 2021 a Caravanei este programată pentru luna iunie, la Brașov, urmând apoi Craiova, Târgu Mureș, Constanța, Iași, Suceava, Sibiu, Cluj, Oradea, Miercurea Ciuc, Arad și Timișoara.
Un alt proiect se referă la momentul externării mamei și copilului din maternitate. Fundația vine în întâmpinarea noilor părinți și le pune la dispoziție, în mod gratuit, pentru o perioadă de trei zile, câte o scoică pentru a putea transporta nou-născuții în siguranță.
Proiectul de Reciclare Sustenabilă a Scaunelor Auto uzate sau implicate în accidente rutiere dă scaunelor o a doua șansă la viață prin transformarea acestora în scaune de masă sau folotii pentru copii. În decembrie, toate piesele de mobilier realizate din scaune auto reciclate vor fi licitate în cadrul unei acțiuni caritabile intitulate Gala Scaunelor Auto Verzi, urmând ca banii strânși să fie donați unei secții de ortopedie-traumatologie pediatrică, unde ajung să fie tratate victimele accidentelor rutiere.
Totuși, simpla utilizare corectă a unui scaun de copil și a centurilor pentru toți pasagerii din vehicul nu va face ca accidentele din România să dispară. “Principalele cauze ale acestora sunt agresivitatea și nerăbdarea în trafic”, ne spune Costin Tătuc, specialist în siguranța rutieră. “Unii conducători auto sunt de părere că șofatul defensiv reprezintă apărarea poziției în trafic”. Totuși, nu trebuie să uităm că 90% din rețeaua de drumuri din România are o singură bandă pe sens.
Fundația Siguranță Auto Copii a inițiat și o petiție online: “Centura de Siguranță și Scaunul Auto Salvează Vieți”. Petiția își dorește să aducă trei solicitări importante în atenția publicului:
Introducerea unor mesaje de interes social în programul TV pentru a crește gradul de conștientizare a părinților în ceea ce privește rolul salvator al scaunului auto și a centurii de siguranță;
Creșterea cuantumului amenzii pentru neutilizarea scaunului auto și a centurii de siguranță până la 2.000 de lei;
Introducerea obligativității externării bebelușilor din maternitate în scaun auto (scoică) pentru cazurile în care copilul urmează să fie transportat acasă cu ajutorul unui autovehicul.
Alături de Fundația Siguranță Auto Copii se află și cunoscutul pilot de raliu, Constantin Aur, fondatorul Academiei Titi Aur. Acesta ne-a povestit că “din nefericire, românii au parte de o educație rutieră incorectă. După revoluție, școlile de șoferi s-au aflat într-o continuă competiție, dar nu una din care ar crește nivelul pregătirii elevilor, ci una care pune accentul pe scăderea prețului. De asemenea, România se află printre sigurele țâri din lume în care conducătorii autospecialelor nu au nevoie de o pregătire suplimentară”.
https://www.auto-bild.ro/stiri/sigurant ... 95534.html


Pandora, o nouă tehnologie prin care se pot fura maşini de lux. Cum acţionează hoţii din România

Poliţiştii atrag atenţia asupra unei noi metode de furt a maşinilor de zeci şi sute de mii de euro dotate cu sistemul ”keyless entry”. Hoţii folosesc dispozitive electronice, denumite ”Pandora”, prin care fură de la distanţă informaţiile stocate în cheile maşinilor. O maşină furată din Capitală, cu ajutorul acestui dispozitiv, a fost recuperată în Ploieşti.
Practic, hoţii scanează cu acest dispozitiv cumpărat de pe piaţa neagră cheia pe care proprietarii o ţin în interiorul casei, iar cu informaţiile obţinute dispar cu maşina furată, potrivit Ştirilor Pro TV ”Este necesară o specializare a infractorilor pentru că sunt dispozitive care trebuie utilizate într-un anume fel, sunt două dispozitive conectate, cu unul se citeşte informaţia de pe cheie, iar celălalt stă în apropierea maşinii şi astfel se deschide şi motorul porneşte”, a declarat comisar şef Adrian Tudose, şef Serviciu Furturi Auto Bucureşti. În ţară, spun anchetatorii, folosesc această metodă grupări albanezo-române sau din Republica Moldova. Hoţii de maşini îşi cumpără dispozitivele de ultimă generaţia de pe piaţa neagră din Albania şi Ucraina. Iar maşinile pe care le fură le duc de obicei în Georgia, Belarus, Serbia şi Ucraina. Cu un astfel de caz s-au confruntat recent şi poliţiştii Serviciului Furturi Auto Bucureşti, când Ada, o tânără de 24 de ani din Capitală, a rămas fără bolidul parcat în faţa casei.
https://adevarul.ro/news/eveniment/pand ... index.html




Este oficial! Anul viitor intra in vigoare o noua taxa auto pentru masinile mai vechi de 15 ani doar in Bucuresti si orasele poluate
Actualul Ministru al Mediului barna tanczos din partea UDMR a declarat ca anul viitor intra cu siguranta un vigoare o noua taxa auto care se aplica masinilor mai vechi de 15 ani.
https://autolatest.ro/stiri/este-oficia ... e-poluate/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iul 12, 2021 10:28 am

Mitsubishi spune ca a plătit 25 milioane de euro amenda in scandalul Dieselgate
Producătorul japonez de automobile Mitsubishi Motors a confirmat luni că a plătit o amendă de 25 de milioane de euro emisă de procurorii germani pentru acuzațiile de fraudare a emisiilor la începutul acestui an.Autoritățile germane au percheziționat anul trecut 10 locații în cadrul unei anchete asupra presupusei fraude legate de emisiile de CO2 în care au fost implicate mașini Mitsubishi, procurorii declarând că au lansat o investigație asupra fraudei.Mitsubishi Motors a declarat luni că procuratura din Frankfurt a emis un avertisment de 25 de milioane de euro (29,7 milioane de dolari la tarifele de astăzi) la sfârșitul lunii martie.„Nu am făcut recurs împotriva notificării de amendă”, a declarat agenției AFP un purtător de cuvânt al firmei, adăugând că suma a fost plătită „înainte de sfârșitul lunii martie”.Ordinul nu a găsit nici o dovadă că încălcările au avut loc „în cunoștință de cauză sau intenționat” și nu a identificat nici un comportament fraudulos, a adăugat el.
Bloomberg News a citat între timp o purtătoare de cuvânt a procurorilor din Frankfurt care a declarat că amenda a pus capăt investigației asupra presupusei fraude.Acordul a fost încheiat în martie, dar nu a fost dezvăluit anterior, a adăugat Bloomberg.Probele s-au concentrat asupra vehiculelor diesel Mitsubishi cu motoare de 1,6 și 2,2 litri, care au primit cele mai mari ratinguri Euro 5 și Euro 6 din Germania, în funcție de respectarea standardelor privind emisiile.
https://www.msn.com/en-za/money/other/m ... NewsSearch


Mitsubishi Motors PH vrea să se facă mai atrăgătoare pentru filipinezi

În ciuda faptului că deține o cotă de piață solidă de 15% pe piața automobilelor, Mitsubishi Motors Philippines Corporation sau MMPC intenționează să o crească în următorii câțiva ani. Acest lucru a fost confirmat cand a avut loc ceremonia de investire a noului președinte și CEO-ul Takeshi Hara. Brandul japonez și-a exprimat entuziasmul față de cele două modele noi concepute pentru a exprima „Mitsubishi-ness”. Aceste modele, confirmate mai întâi în raportul de investitori al companiei EF2021, sunt acum confirmate ca fiind conduse în Filipine pentru a se alătura modeleleor Strada, Xpander, Montero Sport și Mirage.
La rândul său, MMPC va pregăti terenul pentru sosirea acestor două modele complet noi, punând accentul pe „Operațiunea orientată către client” sub conducerea lui Hara-san. El a spus:
În calitate de nou președinte și CEO al MMPC, îmi propun să dezvolt și să execut programe care gravitează în jurul experienței clienților. Eu și colegii mei vom face tot posibilul pentru a aduce marca Mitsubishi Motors mai aproape de inima filipinezilor. Similar cu produsele noastre, care sunt concepute pentru a satisface diverse stiluri de viață și etape de viață, vom folosi fiecare moment ca o sursă de inspirație pentru a oferi mai multă valoare pentru ofertele noastre și de a îmbunătăți în continuare serviciul nostru. Vom crea parteneriate de brand, care ne va alinia mai bine cu interes filipinez și considerații. Vom consolida dragostea de marcă prin sprijinirea tuturor lucrurilor care contează pentru clienții noștri valoroși.
Scopul meu este de a realiza „Customer Oriented Operation” prin satisfacția clienților, călătoria clienților, și cum să crească clienții noștri fideli. Aceasta este cheia și singura cheie pentru succesul viitor. Motto-ul meu este „Unde există voință, există o cale.” Aș dori să creez noi modalități care să fie atrăgătoare pentru clienții noștri valoroși.
https://www.carguide.ph/2021/07/mitsubi ... o-all.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iul 14, 2021 9:01 am

Se reintroduce taxa auto? Ministrul Mediului a făcut anunțul: Ce mașini ar fi vizate

Ministrul Mediului, Tanczos Barna, anunță măsuri pentru reducerea vârstei parcului auto din România, dominat de mașini second hand din țările vestice.
Ministrul a anunțat că decizia a fost negociată și asumată în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
„O decizie asumată”
„Inclusiv Comisia Europeană ne forţează să luăm măsuri pentru reducerea vârstei parcului auto. Este o decizie asumată la nivelul Guvernului, odată cu negocierea PNRR (planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă – n. r.). Comisia ne-a recomandat să găsim o soluţie pentru maşinile mai vechi de 15 ani. Este o măsura asumată de Guvern prin faptul că am mers mai departe pe această linie cu infrastructura de transport finanţată parţial prin PNRR şi o asumare de reformă în acest domeniu. Va exista pentru maşinile mai vechi de 15 ani cu siguranţă o măsură într-un timp relativ scurt. Se discută acum la nivel guvernamental cu ministerele de resort care ar fi varianta”, a spus Tanczos la TVR, întrebat despre o posibilă viitoare taxă auto, potrivit realitatea.net.Acesta a spus că este posibil ca până la finele anului să fie luate măsuri în privința mașinilor mai vechi de 15 ani.
„Nu am discutat de taxă efectiv”
Nu s-a discutat însă o anumită taxă, a spus ministrul Mediului.
„Nu am discutat de taxă efectiv şi nu am discutat de dimensiunea taxei şi probabil nu va fi aplicată de Ministerul Mediului. Din punctul meu de vedere trebuie o măsură în balans, adică să avem şi un sprijin pentru cei care renunţă şi, în paralel, să avem o altă abordare pe taxe locale, de exemplu. Să vedem care va fi soluţia care va fi propusă până la urmă de Guvern. Încă o dată: este o măsură cerută şi de Comisia Europeană şi va fi implementată probabil în cel mai scurt timp”, a explicat ministrul.
Veste bună este că tot mai mulți români sunt atrași de mașinile electrice, a mai spus Tanczos Barna.
https://www.gandul.ro/actualitate/se-re ... e-19660554

Caii-putere la cu totul altă scară: acesta e spărgătorul de gheaţă de 81,500 CP
Dacă la un automobil, cifre precum 200 CP sau 300 CP ne par foarte demne, cele de 500 CP — absolut demenţiale, iar recent lansatul Rimac de 1,914 CP tocmai a bătut recorduri graţie propulsiei electrice cu 4 motoare pe fiecare roată, există o ligă în care scara e cu totul alta. Nava asta are şi ea mai multe motoare electrice, dar împreună ele cumulează de peste două zeci de ori mai mult decât un Rimac. Mai exact, peste 81,500 CP. Iar dacă vrem precizie şi mai mare — e vorba de 81,577 CP!Ceea ce vedem aici e un spărgător de gheaţă — deci o navă proiectată să ajungă în locurile foarte îndepărtate ale planetei, fiind capabilă să-şi croiască drum printre gheaţa de neclintit.

Totul a început de la primul spărgător de gheaţă Arktika, lansat în 1972 şi pus în operare deplină în 1975. Acela a fost primul spărgător de gheaţă nuclear de talia asta uriaşă, cu două reactoare nucleare ce alimentau trei motoare mari electrice, a căror putere însuma aproape 75,000 CP! Succesul acelei construcţii a făcut ca pe parcursul următorilor ani să mai fie construite asemenea vase, iar denumirea primului, Arktika, să confere acelaşi nume întregii clase de spărgătoare de gheaţă, majoritatea din ele fiind şi azi în funcţiune, doar primele 4 fiind pensionate în mod programat, după ce au slujit chiar mai mult decât a fost iniţial prevăzut.
https://piataauto.md/Stiri/2021/06/Caii ... -81500-CP/



Vezi care sunt pasii online pentru a completa formularul de intrare in Grecia PLF (Passenger Locator Form)! Nu sta inutil la vama BG-GR
Echipa Autolatest ofera soferilor care vor sa ajunga in Grecia toti pasii pentru a nu sta la coada ca multi alti romani.
De fapt daca citesti acest text si ajungi si reusesti sa completezi onlinie acest formula PLF de intrare in Grecia NU STAI NICI O SECUNDA IN VAMA! Vamesii greci te vor aprecia pentru inteligenta si vei intra fara discutii in Grecia fara stationari inutile!

cum se completeaza formularul de intrare in Grecia PLF (Passenger Locator Form), probleme formularul de intrare in Grecia PLF (Passenger Locator Form), unde gasesc formularul de intrare in Grecia PLF (Passenger Locator Form), completare online plf grecia 2021, covid granita grecia 2021
Pasul 1: intrați pe site-ul care găzduiește formularul. E nevoie să vă faceți un cont cu ajutorul unei adrese valide de e-mail și a unei parole. După ce vă logați, vă va întâmpina un ecran ca cel de mai jos:

https://autolatest.ro/stiri/vezi-care-s ... ama-bg-gr/



Parteneriatul cu Daimler, reorganizat de alianța Renault-Nissan-Mitsubishi
Noutatea survine ca urmare a faptului că Jacques Verdonck, director în cadrul alianţei şi responsabil al cooperării cu Daimler, se va pensiona la finalul lunii. Totodată, parteneriatul nu a îndeplinit o bună parte din așteptările inițiale.
Renault se va baza pe directorul responsabil cu parteneriate, Sandra Gomez, pentru a gestiona relaţia cu Daimler, în timp ce Nissan va face la fel cu Catherine Perez, iar Mitsubishi va avea, de asemenea, o persoană responsabilă cu parteneriatele. Sursele susţin că abordarea bilaterală este în linie cu strategia “leader-follower” folosită de partenerii din cadrul alianţei pentru a spori eficienţa şi competitivitatea produselor şi tehnologiilor. Aproape 50% dintre modele vor fi dezvoltate şi produse în conformitate cu schema leader-follower până în 2025.
Producătorii auto vor să-şi scadă costurile, împărţind mai sistematic producţia lor. Investiţiile per model vor fi reduse cu până la 40% pentru vehiculele incluse în noua schemă.
Reprezentanţii Renault şi Daimler nu au dorit să comenteze, în timp ce oficialii Nissan nu au fost disponibili imediat pentru declaraţii.Planul marchează o nouă modificare a strategiei impuse de arhitectul alianţei, Carlos Ghosn. Acesta extinsese colaborarea cu Daimler, înainte de a fi arestat în 2018. Evenimentul a afectat semnificativ relaţiile deja dificile dintre Nissan şi Renault.
Colaborarea dintre modelul compact al Renault – Twingo – cu modelul Smart de la car Daimler, urmează să se încheie, iar unele obiective privind cooperarea industrială nu au fost îndeplinite. Dar Daimler încă are o fabrică în Mexic cu Nissan, şi este interesat să dezvolte împreună cu Renault cel puţin un model de autoutilitară.
https://autopro.ro/stiri-2/parteneriatu ... itsubishi/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 15, 2021 10:23 am

VIDEOCât de periculos este să mergi vara cu anvelopele de iarnă: "Frânarea este mai elastică, mai lungă"
Cauciucurile de iarnă "purtate" vara sunt la fel de periculoase ca cele de vară, iarna. Doar că nu există o lege care să ne oblige să le schimbam în sezonul estival, aşa că mulţi preferă să facă economie. Specialiştii spun însă că nu ar trebui să ne uităm la bani când e vorba de viaţa noastră.Dacă circulăm cu cauciucuri de iarnă când afară sunt peste 30 de grade, mai ales la drum lung şi la viteze mari, anvelopele se încing, iar timpul de frânare e mult mai lung.Sorin Bădica, expert conducere defensivă: Acei dinţişori de fierăstrău, cum le spunem noi, au rolul iarna de a reţine zăpadă. Vara, în schimb, reţin pietre. În momentul în care vom frâna, vom frâna mai întâi pe acele pietre şi abia apoi pe cauciuc şi vom constata că frânarea e mai elastică, mai lungă.
https://observatornews.ro/auto/cat-de-p ... 28919.html


O pisică 3D uriașă prinde viață și toarce deasupra unei gări din Tokyo. Imaginile au devenit virale
Un panou publicitar 3D din Japonia a dat în ultimele zile viață unei pisici gigantice care toarce și se pisicește deasupra unei gări din oraș. Afișată între reclame, imaginea atrage atenția prin mărimea sa. Panoul are 154 de metri pătrați.
Afișată între reclame, felina super-realistă prinde pur și simplu viață pe un ecran LED curbat de 154,5 metri pătrați din districtul Shinjuku.
Afișajul cu rezoluție 4K arată pisica mișcânduse deasupra capitalei japoneze, pe măsură ce miaună.
Felina scoate și sunete, în timp ce imaginile 3D apar pe ecran.
https://www.antena3.ro/international-ne ... 07100.html



Interzicerea maşinilor pe benzină şi motorină din 2035, taxă pe kerosen şi noua schemă de certificate de emisii – principalele propuneri din noul pachet legislativ al UE
Sfârşitul automobilelor pe benzină, o taxă pe kerosen în transportul aerian şi reforma sistemului de comercializare a certificatelor de emisii (ETS), Bruxelles-ul urmează să prezinte miercuri un vast pachet legislativ care va permite atingerea obiectivelor climatice ale UE, transmite AFP.
Executivul comunitar va prezenta la prânz un set de 12 propuneri care au drept obiectiv reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră pe continent cu 55% la orizontul anului 2030, comparativ cu anul 1990. Printre propunerile Bruxelles-ului, care vor face obiectul negocierilor între eurodeputaţi şi statele membre, ar urma să se numere în special oprirea comercializării automobilelor care funcţionează pe benzină începând din 2035, scrie Agerpres.
De asemenea, potrivit unei propuneri legislative consultate de AFP, planul prevede şi o taxă inedită pe kerosen pentru zborurile în interiorul UE, ceea ce ar putea alarma companiile aeriene, care se tem de o posibilă distorsionare a concurenţei în raport cu restul lumii.
Însă pilonul principal al planului este cea mai mare extindere a sistemului de comercializare a certificatelor de emisii (ETS), care obligă poluatorii să cumpere certificate care să acopere emisiile lor de CO2, de la lansarea acestui sistem în 2005. Actualul sistem de comercializare a certificatelor de emisii (ETS) obligă centralele electrice, fabricile şi companiile aeriene cu zboruri în Europa să achiziţioneze certificate de acest fel tot mai costisitoare, creând astfel un stimulent financiar ca să polueze mai puţin. Potrivit surselor, oferta de certificate de poluare în sistemul ETS va suferi o diminuare. De asemenea, numărul de certificate care vor intra pe piaţa carbonului din UE în fiecare an va scădea şi el într-un ritm mai rapid.„Este un pachet climatic istoric. Preţul emisiilor de CO2 va creşte la un nivel care va avea un impact major asupra modelelor economice ale industriilor”, care vor avea interesul de a adopta tehnologii curate, apreciază preşedintele Comisiei de Mediu din Parlamentul European, Pascal Canfin.
În plus, Comisia ar urma să anunţe eforturi destinate reducerii emisiilor pentru sectoarele excluse din piaţa certificatelor de poluare (precum agricultura sau deşeurile) pentru fiecare stat membru, precum şi majorarea la 38% sau chiar 40% a ponderii energiilor regenerabile în 2030, faţă de obiectivul actual de 32%.
În sfârşit, ar urma să fie propusă o ţintă de absorbţie a CO2 via păduri, spre nemulţumirea ONG-ului Greenpeace, care se teme de o camuflare a reducerii insuficiente a emisiilor precum şi de faptul că majorarea ponderii energiilor regenerabile ar include biomasa, extrasă din arborii tăiaţi din păduri.
https://www.economica.net/masini-benzin ... 21990.html


Vezi o lista completa cu toate masinile PHEV la vanzare in iulie 2021 in Europa
Pe langa modelele EV cele PHEV devin din ce in ce mai importante pentru intreaga piata auto pentru simplul fapt ca masinile EV inca nu au vanzari scontate.

Insa pana la masinile 100% electrice, in UE milioane de masini urmeaza sa fie cele PHEV, iar in lista de mai jos NU VORBIM DE MODELE HYBRID ci doar cele PHEV care merg cel putin 40 de km electric si care nu au emisii de CO2 mai mari de 50 gCO2.

Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid Basis
Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid Plus
Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid Top
Mitsubishi Outlander plug-in hybrid
Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid, Plus
Mitsubishi Outlander plug-in hybrid, great

https://autolatest.ro/stiri/vezi-o-list ... in-europa/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Iul 21, 2021 1:36 pm

Cum poți obține dovada foto/video că ai fost surprins de radar

Iată cum poți obține dovada foto/video că ai fost surprins de radar cu viteză peste limita admisă. Niciun polițist nu îți va arăta așa ceva!
Depășirea vitezei legale este considerată mai degrabă o obișnuință decât ca o excepție de la regulă. Este și motivul pentru care aparatele radar sunt cea mai bună investiție pe care o poate face statul – recuperarea acesteia se face în câteva luni. Acestea pot măsura viteza unei mașinii în 0,33 secunde, de la o distanță de peste un kilometru!
Puțini șoferi au scăpat de această etapă a formării lor – să fie opriți de polițiști pentru depășirea vitezei legale. Și totuși, atunci când fac acest lucru, polițiștii sancționează fapta, iar șoferul trebuie să aibă încredere că ceea ce spune polițistul este adevărat – niciun șofer nu vede o probă video sau foto a momentului în care a fost surprins de radar.
În multe cazuri, șoferii susțin că nu au depășit viteza legală, sau că valoarea vitezei este alta decât cea înregistrată de radar. Cum pot vedea aceștia dacă sancțiunea polițistului a fost corect aplicată? Potrivit legii, agentul constatator nu are obligația de a arăta șoferului înregistrarea din care rezultă încălcarea legii. Totuși, demersul nu e imposibil, iar șoferii trebuie să știe că există o metodă pentru a vedea proba contravenției lor.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum- ... r-18887453


Greșeala fatală care a dus la moartea a doi oameni într-un accident stupid pe E85 – VIDEO

Un nou accident violent s-a petrecut pe celebrul „drum al morții” în județul Iași, în zona localitatății Miclăușeni. Greșeala fatală care a dus la moartea a doi oameni în acest accident stupid produs pe E85 a fost filmată de camera de bord a unei alte mașini.E85 a mai făcut două victime joi, când două persoane și-au pierdut viața într-un accident stupid în zona localității Miclăușeni din județul Iași. O filmare cu camera de bord arată un cumul rar de greșeli și comportamente aberante care au dus la producerea acestei tragedii.Pe filmare se vede cum o mașină pleacă dintr-o parcare aflată pe sensul opus față de direcția de mers și lovește frontal o dubă care circula regulamentar din sens opus. Nu doar că mașina care a produs acest accident nu avea ce să caute pe sensul opus în acest caz, dar ieșirea din parcare s-a făcut fără asigurare, direct în traficul din sens opus.
Greșeala fatală care a dus la moartea a doi oameni pe E85: Unde a greșit șoferul care filmează
Filmarea cu camera de bord arată un alt fapt incredibil, de care se face vinovat chiar cel care filmează. Acesta depășește prin dreapta, practic pe acostament (E85 nu are patru benzi, așa cum consideră mulți șoferi), duba care a fost ulterior implicată în accident. Probabil că cercetările vor trece peste acest detaliu, dar pe imagini se vede că șoferul mașinii Volkswagen Golf s-a speriat de această mașină care nu avea ce căuta acolo și a tras brusc de volan spre dreapta, intrând în mașina care venea din sens opus.
În urma impactului, cei doi ocupanți din Golf și-au pierdut viața, în ciuda eforturilor depuse de echipajele SMURD sosite la intervenție. Șoferul dubei a suferit, la rândul său, răni grave și a fost internat la spitalul de Urgențe din Iași. Urmele de pe parbriz indică faptul că niciuna dintre persoanele implicate nu purta centura de siguranță.
Mașina din care s-a filmat a scăpat neatinsă, dar șoferul acesteia are sânge pe mâini în urma manevrei inconștiente de depășire pe acostament. Cel mai probabil, acesta nu va fi chestionat de polițiști.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/gres ... o-18884037



OFICIAL: Comisia Europeană propune eliminarea motoarelor termice de la vânzare în 2035
Uniunea Europeană a declarat oficial război emisiilor de CO2 și, implicit, motoarelor cu ardere internă. Comisia Europeană tocmai a publicat planul "Fit for 55" care include măsurile radicale propuse de Europa pentru scăderea emisiilor generate la nivel continental.
Până în 2030, UE țintește o scădere cu 55% a emisiilor de CO2 față de 2021. Tot atunci, media mașinilor comercializate de fiecare producător va trebui să se situeze sub 95 gr CO2/km. O altă propunere este reducerea cu 50% a emisiilor provenite de la camionete până în 2030.
Așa cum spuneam anterior, Comisia Europeană urmărește eliminarea totală a motoarelor termice de la vânzare în 2035. Din acest moment, constructorii de automobile vor fi nevoiți să vândă "doar mașini electrice sau cu emisii zero cu ajutorul tehnologiilor alternative".
În plus, din 2026, transporturile rutiere vor face obiectul comercializării certificatelor de emisii. Asta înseamnă că va exista un preț pentru poluare, se va stimula utilizarea combustibililor mai puțin poluanți și se vor face investiții în tehnologiile curate.
Comisia urmărește, de asemenea, dezvoltarea infrastructurii necesare încărcării mașinilor electrice.
Planul "Fit for 55" vizează întregul cerc comercial, inclusiv aviația (care până acum a beneficiat de o excepție). Comisia propune stabilirea unui preț pentru emisiile de CO2 generate de acest sector.
achetul urmează să fie propus spre aprobare statelor membre și apoi supus la vot în Parlamentul European. Întregul proces va dura în jur de doi ani.
Până în 2050, Europa își propune să devină primul continent care să fie neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2. Rezumatul planului "Fit for 55" poate fi consultat pe site-ul oficial al Comisiei Europene.
https://www.automarket.ro/stiri/oficial ... 04789.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iul 26, 2021 12:52 pm

OFICIAL: Comisia Europeană propune eliminarea motoarelor termice de la vânzare în 2035
Comisia Europeană a prezentat în urmă cu puțin timp planul "Fit for 55". Așadar, propunerea de interzicere a vânzării mașinilor noi echipate cu motoare termice în 2035 este acum oficială.
Uniunea Europeană a declarat oficial război emisiilor de CO2 și, implicit, motoarelor cu ardere internă. Comisia Europeană tocmai a publicat planul "Fit for 55" care include măsurile radicale propuse de Europa pentru scăderea emisiilor generate la nivel continental.
Până în 2030, UE țintește o scădere cu 55% a emisiilor de CO2 față de 2021. Tot atunci, media mașinilor comercializate de fiecare producător va trebui să se situeze sub 95 gr CO2/km. O altă propunere este reducerea cu 50% a emisiilor provenite de la camionete până în 2030.
Așa cum spuneam anterior, Comisia Europeană urmărește eliminarea totală a motoarelor termice de la vânzare în 2035. Din acest moment, constructorii de automobile vor fi nevoiți să vândă "doar mașini electrice sau cu emisii zero cu ajutorul tehnologiilor alternative".
În plus, din 2026, transporturile rutiere vor face obiectul comercializării certificatelor de emisii. Asta înseamnă că va exista un preț pentru poluare, se va stimula utilizarea combustibililor mai puțin poluanți și se vor face investiții în tehnologiile curate.
https://www.automarket.ro/stiri/oficial ... 04789.html



Bugetul Rabla Plus pentru persoane fizice, suplimentat cu 40 de milioane de lei
Administraţia Fondului pentru Mediu va suplimenta din nou bugetul alocat persoanelor fizice în cadrul Programului Rabla Plus cu 40 de milioane de lei, potrivit unui comunicat al AFM.
Toți banii oferiți de autorități pentru achiziția de vehicule electrice și hibride prin programul Rabla Plus au fost epuizați, însă administrația publică centrală a luat decizia să aloce noi fonduri.
“Bugetul alocat iniţial pentru persoanele fizice, în valoare de 200 milioane de lei, a fost rezervat integral în mai puţin de 2 luni de la lansarea programului. De asemenea, prima suplimentare din acest an, în valoare de 20 milioane lei, a fost epuizată, demonstrând interesul cetăţenilor faţă de autovehiculele electrice, mai prietenoase cu mediul înconjurător,” menţionează reprezentanţii AFM.
În cadrul Programului Rabla Plus, se acordă două tipuri de ecotichete, respectiv 45.000 de lei pentru maşinile pur electrice şi 20.000 de lei pentru maşinile hibrid plug-in, dar nu mai mult de 50% din valoarea autoturismului nou.
Cei care vor dori să renunţe la o maşină veche, poluantă şi să achiziţioneze un autovehicul electric vor beneficia atât de prima de casare acordată prin Programul Rabla Clasic, în valoare de 7.500 de lei, cât şi de ecotichetul alocat în cadrul Programului Rabla Plus.
https://www.automarket.ro/stiri/bugetul ... 04737.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iul 29, 2021 12:46 pm

Niponii de la Mitsubishi revin la profit
Grație vânzărilor bune ale modelului Outlander în SUA, niponii de la Mitsubishi au reușit să treacă de la pierdere la profit. Vânzările globale au crescut cu 65%.
Odată cu anunțul, retras ulterior, privind părăsirea pieței europene, cu rezultatele financiare tot mai slabe și cu o ofertă de produse restrânsă, Mitsubishi părea o marcă sortită pieirii. Ei bine, în trimestrul fiscal încheiat la 30 iunie, compania niponă a raportat un profit operațional de 10,6 miliarde de yeni (95,9 mil. USD) față de o pierdere de 76,2 miliarde de yeni (1,59 mil. USD) în perioada similară din 2020.
Mai mult decât atât, oficialii Mitsubishi vorbesc tot mai des despre creșterea mărcii în special pe piețele din SUA și Asia de Sud. Conform lui CFO Koji Ikeya, director financiar al mărcii, cu modelul Outlander, Mitsubishi a reușit să atragă clienți noi cu venituri mai mari fapt ce a dus la o creștere a profiturilor.
În trimestrul menționat, niponii au raportat, de asemenea, un venit net de 6,1 miliarde de yeni (55,2 mil. USD), comparativ cu o pierdere netă de 176,2 miliarde de yeni (1,59 mil. USD) în același trimestru al anului precedent.Vânzările globale au crescut cu 65% până la 230.000 de vehicule în acest trimestru, determinate de o dublare a volumului în America de Nord și Asia de Sud-Est și o creștere majoră a vânzărilor în Australia și Noua Zeelandă.
Veniturile au crescut cu 88% la 431,9 miliarde de yeni (3,91 mil USD) în cele trei luni.
Culmea, pentru Mitsubishi criza semiconductorilor pare să fi fost o veste bună. Deși a produs mai puțin decât programase inițial, a reușit să își reducă stocurile și să cheltuiască mult mai puțin cu promovarea. De asemenea, a controlat mult mai bine vânzările în statele care oferă stimulente pentru mașinile hibride.
Chiar și în Europa, Mitsubishi a reușit să-și majoreze vânzările cu 20%.
https://www.economica.net/niponii-de-la ... 24198.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori