Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Lun Iun 28, 2021 11:01 am
Acționarii Mitsubishi: Vrem Lancer Evolution
La începutul acestui an, Mitsubishi a anunțat că va revigora brandul Ralliart după o pauză de peste un deceniu. Anunțul a fost întâmpinat cu bucurie, în special de fanii brandului Mitsubishi. În același timp, a făcut câțiva oameni (inclusiv noi) să spere la o altă renaștere - Evo Lancer.Din păcate, se pare că un EVO nu va aparea , cel puțin nu prea curând. Potrivit diferitelor publicații japoneze, nu există planuri pentru un nou modelEVO iar CEO-ul Mitsubishi Motors Corporation, Takao Kato, nu a vrut sa comenteze aceste zvonuri.
Potrivit raportului tradus, Kato declară că dorește să readucă Evo, dar compania trebuie „să se pună pe picioare întâi”. Mai mult, majoritatea fondurilor companiei sunt investite în electrificarea gamei sale. După cum vă amintiți, compania intenționează să lanseze mai multe vehicule electrice cu baterii și vehicule hibride în câțiva ani, dintre care majoritatea sunt crossover. Construirea unui Lancer Evolution nu este ceva ce ar fi considerat o prioritate.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... ution.html
UE vrea să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035
Uniunea Europeană plănuiește să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035. În această categorie intră vehiculele pe benzină, motorină, GPL, cele hibride și cele plug-in hibride!
Deși UE a evitat până acum să anunțe clar și răspicat dacă statele membre vor fi obligate să introducă în legislația națională termene cu privire la interzicerea vânzărilor de automobile propulsate convențional, acum avem primele confirmări că se pregătește o renunțare în bloc la mașinile pe benzină și motorină, precum și cele hibride.În mod normal, orice act adoptat de Parlamentul și Consiliul UE ar avea nevoie de un timp de adoptare în fiecare stat membru de doi ani. Astfel, UE ar putea să anunțe interzicerea mașinilor pe combustie internă în 2033 și tot s-ar întâmpla. Se pare, însă, că industria auto va avea parte de o surpriză!Trei oficiali ai Comisiei Europene spun că în momentul de față propunerea pe care organismul executiv al UE vrea să o lanseze cuprinde o prevedere care stabilește că din 2035 nu mai pot fi vândute mașini care emit gaze de eșapament. Practic, ținta de reducere a emisiilor industriei auto cu 37,5% până în 2030 stabilită în prezent ar crește la 60%, culminând cu 100% în 2035.Măsura ar schimba direcția înspre care ne îndreptăm acum, însă aceasta s-ar încadra în termenul limită deja adoptat de Uniune. Anul 2050 ar putea fi primul în care nu vom avea mașini cu motor pe benzină sau motorină pe străzi, întrucât atunci se activează Pactul Verde European (n.r. trad. Green Deal). Interzicerea comercializării de mașini noi ICE s-ar stabili în 2035, după care urmează o perioadă de 15 ani în care vehiculele poluante ar trebui să dispară de pe drumurile publice.
Propunerea finală va fi prezentată pe 14 iulie, atunci când vom afla exact ce se va întâmpla. Oricum, e important să reținem că orice regulament aplicabil întregului bloc comunitar trebuie să treacă și de Parlament, și de Consiliu pentru a putea fi obligatoriu de ratificat pentru statele UE.
Finalmente, vă reamintim că Audi deja a anunțat că va renunța la toate propulsiile care includ motor pe combustie internă, chiar și la cele hibride.
https://autopro.ro/stiri-2/ue-vrea-sa-i ... -din-2035/
(VIDEO) Clasicul Mitsubishi Eclipse din 1995 a fost redesenat de un designer, ca să arate demn de zilele noastre
Din păcate, Mitsubishi nu-şi mai bucură fanii cu modele sportive în zilele noastre. Nici măcar cu asemenea sportive mai democratice şi mai accesibile, cum a fost legendarul Eclipse. Dar fanii continuă să adore acele momente glorioase din istoria mărcii nipone.Un designer suedez a decis să bucure inimile fanilor Mitsubishi şi să redeseneze clasicul Eclipse, de generaţia a doua, lansat în 1995, pentru a-l face să arate demn de zilele noastre.
Modificările aduse de designer sunt foarte curioase, în special la partea grilei frontale, care a devenit una de dimensiuni foarte mici. Însă şi modelul original avea cam aceeaşi idee, prin urmare noile linii vin să modernizeze, dar să păstreze totodată şi tradiţia modelului original.La posterior, formele moderne trasate de designerul suedez sunt inspirate din liniile lui Lexus IS, o recunoaşte chiar autorul. Apropo, dânsul a publicat două video-uri separate pentru redesenarea feţei şi spatelui acestui model.Dincolo de toate, noi zicem că această ipostază modernă a lui Mitsubishi Eclipse ar putea să le servească drept inspiraţie înşişi japonezilor, pentru a mişca o scânteie de idee în mintea lor, poate s-or decide să lanseze măcar un model emoţional din ultimii 15 ani încoace. Or, în aceşti ultimii ani, după ultimele Lancer Evo şi Ralliart, practic fanii n-au mai văzut nici un model lansat cu sufletul, ci doar tăieri de modele legendare, în favoarea unor redesenări şi constrângerea gamei doar la câteva modele de SUV-uri şi pick-up-uri. Poate a venit timpul ca şi Mitsubishi să mai lanseze un model capabil să fascineze şi să inspire?
https://piataauto.md/Stiri/2021/06/VIDE ... e-noastre/
La începutul acestui an, Mitsubishi a anunțat că va revigora brandul Ralliart după o pauză de peste un deceniu. Anunțul a fost întâmpinat cu bucurie, în special de fanii brandului Mitsubishi. În același timp, a făcut câțiva oameni (inclusiv noi) să spere la o altă renaștere - Evo Lancer.Din păcate, se pare că un EVO nu va aparea , cel puțin nu prea curând. Potrivit diferitelor publicații japoneze, nu există planuri pentru un nou modelEVO iar CEO-ul Mitsubishi Motors Corporation, Takao Kato, nu a vrut sa comenteze aceste zvonuri.
Potrivit raportului tradus, Kato declară că dorește să readucă Evo, dar compania trebuie „să se pună pe picioare întâi”. Mai mult, majoritatea fondurilor companiei sunt investite în electrificarea gamei sale. După cum vă amintiți, compania intenționează să lanseze mai multe vehicule electrice cu baterii și vehicule hibride în câțiva ani, dintre care majoritatea sunt crossover. Construirea unui Lancer Evolution nu este ceva ce ar fi considerat o prioritate.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... ution.html
UE vrea să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035
Uniunea Europeană plănuiește să interzică vânzările de mașini pe combustie internă din 2035. În această categorie intră vehiculele pe benzină, motorină, GPL, cele hibride și cele plug-in hibride!
Deși UE a evitat până acum să anunțe clar și răspicat dacă statele membre vor fi obligate să introducă în legislația națională termene cu privire la interzicerea vânzărilor de automobile propulsate convențional, acum avem primele confirmări că se pregătește o renunțare în bloc la mașinile pe benzină și motorină, precum și cele hibride.În mod normal, orice act adoptat de Parlamentul și Consiliul UE ar avea nevoie de un timp de adoptare în fiecare stat membru de doi ani. Astfel, UE ar putea să anunțe interzicerea mașinilor pe combustie internă în 2033 și tot s-ar întâmpla. Se pare, însă, că industria auto va avea parte de o surpriză!Trei oficiali ai Comisiei Europene spun că în momentul de față propunerea pe care organismul executiv al UE vrea să o lanseze cuprinde o prevedere care stabilește că din 2035 nu mai pot fi vândute mașini care emit gaze de eșapament. Practic, ținta de reducere a emisiilor industriei auto cu 37,5% până în 2030 stabilită în prezent ar crește la 60%, culminând cu 100% în 2035.Măsura ar schimba direcția înspre care ne îndreptăm acum, însă aceasta s-ar încadra în termenul limită deja adoptat de Uniune. Anul 2050 ar putea fi primul în care nu vom avea mașini cu motor pe benzină sau motorină pe străzi, întrucât atunci se activează Pactul Verde European (n.r. trad. Green Deal). Interzicerea comercializării de mașini noi ICE s-ar stabili în 2035, după care urmează o perioadă de 15 ani în care vehiculele poluante ar trebui să dispară de pe drumurile publice.
Propunerea finală va fi prezentată pe 14 iulie, atunci când vom afla exact ce se va întâmpla. Oricum, e important să reținem că orice regulament aplicabil întregului bloc comunitar trebuie să treacă și de Parlament, și de Consiliu pentru a putea fi obligatoriu de ratificat pentru statele UE.
Finalmente, vă reamintim că Audi deja a anunțat că va renunța la toate propulsiile care includ motor pe combustie internă, chiar și la cele hibride.
https://autopro.ro/stiri-2/ue-vrea-sa-i ... -din-2035/
(VIDEO) Clasicul Mitsubishi Eclipse din 1995 a fost redesenat de un designer, ca să arate demn de zilele noastre
Din păcate, Mitsubishi nu-şi mai bucură fanii cu modele sportive în zilele noastre. Nici măcar cu asemenea sportive mai democratice şi mai accesibile, cum a fost legendarul Eclipse. Dar fanii continuă să adore acele momente glorioase din istoria mărcii nipone.Un designer suedez a decis să bucure inimile fanilor Mitsubishi şi să redeseneze clasicul Eclipse, de generaţia a doua, lansat în 1995, pentru a-l face să arate demn de zilele noastre.
Modificările aduse de designer sunt foarte curioase, în special la partea grilei frontale, care a devenit una de dimensiuni foarte mici. Însă şi modelul original avea cam aceeaşi idee, prin urmare noile linii vin să modernizeze, dar să păstreze totodată şi tradiţia modelului original.La posterior, formele moderne trasate de designerul suedez sunt inspirate din liniile lui Lexus IS, o recunoaşte chiar autorul. Apropo, dânsul a publicat două video-uri separate pentru redesenarea feţei şi spatelui acestui model.Dincolo de toate, noi zicem că această ipostază modernă a lui Mitsubishi Eclipse ar putea să le servească drept inspiraţie înşişi japonezilor, pentru a mişca o scânteie de idee în mintea lor, poate s-or decide să lanseze măcar un model emoţional din ultimii 15 ani încoace. Or, în aceşti ultimii ani, după ultimele Lancer Evo şi Ralliart, practic fanii n-au mai văzut nici un model lansat cu sufletul, ci doar tăieri de modele legendare, în favoarea unor redesenări şi constrângerea gamei doar la câteva modele de SUV-uri şi pick-up-uri. Poate a venit timpul ca şi Mitsubishi să mai lanseze un model capabil să fascineze şi să inspire?
https://piataauto.md/Stiri/2021/06/VIDE ... e-noastre/