Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Mar Mar 30, 2021 8:50 am
Modelul AMG dat uitării: Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG
Cu toţii ştim ce e AMG şi ce bijuterii creează pe baza modelelor Mercedes-Benz. Dar foarte puţini ştiu că, înainte să devină oficial subsidiară a celor de la Mercedes-Benz, atelierul AMG şi-a permis deliciul de a da curs unor provocări de modificare şi a modelelor altor mărci. Iar ceea ce vedem aici e un Mitsubishi modificat oficial de AMG, chiar la cererea japonezilor! Da, da, deşi azi pare de neconceput, au existat vremuri în care pe de o parte, Mitsubishi a avut curajul de a merge la AMG, iar AMG a avut libertatea de a meşteri la un model Mitsubishi!Modelul ăsta, Mitsubishi Debonair, s-a produs în trei generaţii în Japonia, doar pentru Japonia, iar atunci când a fost arătată lumii prima sa generaţie, în 1963, a fost apreciat drept unul din primele sedanuri cu tentă de lux, produse în Japonia vreodată. Producţia a demarat în 1964, iar acea primă generaţie s-a produs peste 20 de ani, până în 1986. Nu era foarte mare în dimensiuni din cauza reglementărilor din Japonia, şi a avut motoare de 2.0 litri şi 2.6 litri, însă tracţiunea era pe puntea spate.
În 1986, s-a lansat şi cea de-a doua generaţie, modificată radical. Erau cu totul alte timpuri şi Mitsubishi a creat un model absolut nou, dar totodată l-a trecut la o platformă cu tracţiune faţă şi motoare montate transversal. Modelul a avea şi un propulsor de 2.0 litri, dar accentul a fost pus pe instalarea primului motor V6, de 3.0 litri, din gama Mitsubishi. Iar motorizările cu propulsor V6 aveau şi inscripţia V pe ele, numindu-se oficial Debonair V.
Existau câteva ipostaze ale motorului V6. Prima era aspirată natural şi livra doar 150 CP, apoi în 1989 a fost actualizată la 155 CP. Tot în 1989 a apărut şi o versiune cu 24 valve, de 200 CP, care a fost ulterior actualizată la 210 CP, în 1991. Puterea era transmisă, aşa cum spuneam, punţii faţă, printr-o cutie automată cu 4 trepte.
Dar, japonezii şi-au dorit o maşină cu aspect cool, semnată de AMG, pe care s-o poată vinde cu mare mândrie în patria lor, or, în acei ani japonezii bogaţi erau deja în mare căutare de modele germane foarte speciale, pe care şi le cumpărau chiar şi cu volan pe stânga şi le puneau la păstrare în garajele lor de colecţie.Aşa că cei de la AMG anume asta au făcut — kit-uri de caroserie care i-au conferit sportivitate acestui model. Ba chiar au fost create două versiuni — una cu lungime standard şi alta cu 150 mm mai lungă, ca un fel de Long. Iar cei de la Mitsubishi au vrut atât de mult să-i accentueze statutul ierarhic de vârf al acestei creaţii AMG, încât au numit-o Debonair V 3000 Royal AMG!Interiorul maşinii era în cea mai luxoasă ipostază posibilă, consola de bord şi volan erau pline de butoane rectangulare ca-n filme SF. Dotările de lux nu lipseau nici ele — spre exemplu până şi bancheta spate era reglabilă, iar în cotiera acesteia existau comenzi pentru sistemul audio şi sistemul de climatizare. Cu adevărat regeşte, ce mai, ca să justifice numele de Royal!Sub capotă, însă, se regăsea acelaşi V6 standard de 200 CP, înlocuit apoi cu versiunea sa de 210 CP. Totuşi, modelul ăsta a făcut adevărate furori pe piaţa japoneză atunci când a fost lansat! Cât făceau doar logo-urile AMG pe el şi mândria că acest model s-a născut în urma unei colaborări între o marcă niponă şi o renumită casă de tuning germană, specializată în modificarea modelelor Mercedes-Benz! Aşa că la el acasă, în Japonia, acest Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG şi-a făcut efectul dorit. În afara Japoniei, însă, puţină lume a auzit de acest model ciudat, sau de faptul că AMG şi-a adus contribuţia la el.
https://piataauto.md/Stiri/2021/03/Mode ... Royal-AMG/
Cum poate beneficia Mitsubishi de Renault?
Au trecut aproape cinci ani de când Mitsubishi a devenit parte a Alianței. Acum, în parteneriat cu Nissan și Renault, Mitsubishi împărtășește platformele și tehnologiile sale cu ceilalți doi producători. În ultimii doi ani, Nissan și Mitsubishi colaborează mai des, în timp ce Nissan și Renault colaborează de obicei.
De data aceasta, Renault este cel care va ajuta Mitsubishi. Mitsubishi a anunțat recent că își va vinde versiunile proprii de Arkana și Kadjar în Europa.
Dar asta ne-a făcut să ne gândim, ce altceva poate obține Mitsubishi de la Renault? Să aruncăm o privire la ceea ce francezii au la îndemână.
Să începem cu Clio. Clio este un hatchback subcompact care concureaza cu Honda Jazz și Toyota Yaris. Acest mic hatchback ar putea forma baza pentru următoarea generație Mirage. În timp ce Mitsubishi se concentrează acum pe crossover, un nou hatchback pentru buget îi va ajuta pe cumpărătorii de mașini conștienți de buget în showroom-ul lor. Așa cum se prezintă, actualul Mirage are deja opt ani, și este timpul să vină cu un model complet nou.
Dacă tot vorbim despre mașini, Mitsubishi ar putea beneficia și de Renault Megane sedan. Potrivit Renault, se spune că sedan-ul segmentului C este un model global. Cu asta în minte, Mitsubishi poate revigora Lancer cu ajutorul Renault. Mitsubishi întrerupt Lancer în cele mai multe țări în urmă cu câțiva ani. Singura țară care oferă este Taiwan. Mulți încă mai strigă pentru Lancer, și ar fi minunat dacă Mitsubishi îl aduce înapoi.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... nault.html
Pericol pe străzile României: Una din trei mașini nu mai are RCA. Firmele de asigurare care fug de RCA: Autoritățile să facă ceva! ASF: Depinde când facem poza
În România, una din trei mașini nu are RCA. Țara nostră nu a îndeplinit niciodată impunerile introduse, concomitent cu intrarea în Uniunea Europeană, în ceea ce privește gradul de cuprindere în asigurare (RCA) a vehiculelor înmatriculate. Astăzi numărul mașinilor fără asigurare este cel mai înalt nivel, adică între 1,5 și 2 milioane, cel puțin. Între timp, circa 70% din Primele Brute Subscrise pe RCA în România și circa 85% din numărul de polițe vin de la doar două firme, din nouă autorizate. Altfel spus, circa 2 milioane de mașini nu au RCA și alte cel puțin 5 milioane au RCA la firme care plătesc greu sau deloc. Un risc uriaș la care este expus orice șofer sau pieton implicat, în calitate de parte vătămată, într-un accident rutier.
Rezultatul este că astăzi avem 9,2 milioane de vehicule înmatriculate și doar undeva între 5,5 și 6,5 milioane de polițe RCA valide (numărul variază în funcție de perioada de raportare). Altfel spus, în cel mai bun caz doar 6,5 milioane de mașini sunt asigurate RCA într-un anumit moment al anului, adică circa 70% din total. Aproape o treime dintre mașinile înmatriculate nu sunt asigurate. Sunt calcule simple, pe bază de cifre oficiale incontestabile, pe care le contestă totuși toată lumea din piață, mai mult sau mai puțin.
CONTINUAREA MAI JOS:
https://www.economica.net/pericol-pe-st ... 01578.html
Cu toţii ştim ce e AMG şi ce bijuterii creează pe baza modelelor Mercedes-Benz. Dar foarte puţini ştiu că, înainte să devină oficial subsidiară a celor de la Mercedes-Benz, atelierul AMG şi-a permis deliciul de a da curs unor provocări de modificare şi a modelelor altor mărci. Iar ceea ce vedem aici e un Mitsubishi modificat oficial de AMG, chiar la cererea japonezilor! Da, da, deşi azi pare de neconceput, au existat vremuri în care pe de o parte, Mitsubishi a avut curajul de a merge la AMG, iar AMG a avut libertatea de a meşteri la un model Mitsubishi!Modelul ăsta, Mitsubishi Debonair, s-a produs în trei generaţii în Japonia, doar pentru Japonia, iar atunci când a fost arătată lumii prima sa generaţie, în 1963, a fost apreciat drept unul din primele sedanuri cu tentă de lux, produse în Japonia vreodată. Producţia a demarat în 1964, iar acea primă generaţie s-a produs peste 20 de ani, până în 1986. Nu era foarte mare în dimensiuni din cauza reglementărilor din Japonia, şi a avut motoare de 2.0 litri şi 2.6 litri, însă tracţiunea era pe puntea spate.
În 1986, s-a lansat şi cea de-a doua generaţie, modificată radical. Erau cu totul alte timpuri şi Mitsubishi a creat un model absolut nou, dar totodată l-a trecut la o platformă cu tracţiune faţă şi motoare montate transversal. Modelul a avea şi un propulsor de 2.0 litri, dar accentul a fost pus pe instalarea primului motor V6, de 3.0 litri, din gama Mitsubishi. Iar motorizările cu propulsor V6 aveau şi inscripţia V pe ele, numindu-se oficial Debonair V.
Existau câteva ipostaze ale motorului V6. Prima era aspirată natural şi livra doar 150 CP, apoi în 1989 a fost actualizată la 155 CP. Tot în 1989 a apărut şi o versiune cu 24 valve, de 200 CP, care a fost ulterior actualizată la 210 CP, în 1991. Puterea era transmisă, aşa cum spuneam, punţii faţă, printr-o cutie automată cu 4 trepte.
Dar, japonezii şi-au dorit o maşină cu aspect cool, semnată de AMG, pe care s-o poată vinde cu mare mândrie în patria lor, or, în acei ani japonezii bogaţi erau deja în mare căutare de modele germane foarte speciale, pe care şi le cumpărau chiar şi cu volan pe stânga şi le puneau la păstrare în garajele lor de colecţie.Aşa că cei de la AMG anume asta au făcut — kit-uri de caroserie care i-au conferit sportivitate acestui model. Ba chiar au fost create două versiuni — una cu lungime standard şi alta cu 150 mm mai lungă, ca un fel de Long. Iar cei de la Mitsubishi au vrut atât de mult să-i accentueze statutul ierarhic de vârf al acestei creaţii AMG, încât au numit-o Debonair V 3000 Royal AMG!Interiorul maşinii era în cea mai luxoasă ipostază posibilă, consola de bord şi volan erau pline de butoane rectangulare ca-n filme SF. Dotările de lux nu lipseau nici ele — spre exemplu până şi bancheta spate era reglabilă, iar în cotiera acesteia existau comenzi pentru sistemul audio şi sistemul de climatizare. Cu adevărat regeşte, ce mai, ca să justifice numele de Royal!Sub capotă, însă, se regăsea acelaşi V6 standard de 200 CP, înlocuit apoi cu versiunea sa de 210 CP. Totuşi, modelul ăsta a făcut adevărate furori pe piaţa japoneză atunci când a fost lansat! Cât făceau doar logo-urile AMG pe el şi mândria că acest model s-a născut în urma unei colaborări între o marcă niponă şi o renumită casă de tuning germană, specializată în modificarea modelelor Mercedes-Benz! Aşa că la el acasă, în Japonia, acest Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG şi-a făcut efectul dorit. În afara Japoniei, însă, puţină lume a auzit de acest model ciudat, sau de faptul că AMG şi-a adus contribuţia la el.
https://piataauto.md/Stiri/2021/03/Mode ... Royal-AMG/
Cum poate beneficia Mitsubishi de Renault?
Au trecut aproape cinci ani de când Mitsubishi a devenit parte a Alianței. Acum, în parteneriat cu Nissan și Renault, Mitsubishi împărtășește platformele și tehnologiile sale cu ceilalți doi producători. În ultimii doi ani, Nissan și Mitsubishi colaborează mai des, în timp ce Nissan și Renault colaborează de obicei.
De data aceasta, Renault este cel care va ajuta Mitsubishi. Mitsubishi a anunțat recent că își va vinde versiunile proprii de Arkana și Kadjar în Europa.
Dar asta ne-a făcut să ne gândim, ce altceva poate obține Mitsubishi de la Renault? Să aruncăm o privire la ceea ce francezii au la îndemână.
Să începem cu Clio. Clio este un hatchback subcompact care concureaza cu Honda Jazz și Toyota Yaris. Acest mic hatchback ar putea forma baza pentru următoarea generație Mirage. În timp ce Mitsubishi se concentrează acum pe crossover, un nou hatchback pentru buget îi va ajuta pe cumpărătorii de mașini conștienți de buget în showroom-ul lor. Așa cum se prezintă, actualul Mirage are deja opt ani, și este timpul să vină cu un model complet nou.
Dacă tot vorbim despre mașini, Mitsubishi ar putea beneficia și de Renault Megane sedan. Potrivit Renault, se spune că sedan-ul segmentului C este un model global. Cu asta în minte, Mitsubishi poate revigora Lancer cu ajutorul Renault. Mitsubishi întrerupt Lancer în cele mai multe țări în urmă cu câțiva ani. Singura țară care oferă este Taiwan. Mulți încă mai strigă pentru Lancer, și ar fi minunat dacă Mitsubishi îl aduce înapoi.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... nault.html
Pericol pe străzile României: Una din trei mașini nu mai are RCA. Firmele de asigurare care fug de RCA: Autoritățile să facă ceva! ASF: Depinde când facem poza
În România, una din trei mașini nu are RCA. Țara nostră nu a îndeplinit niciodată impunerile introduse, concomitent cu intrarea în Uniunea Europeană, în ceea ce privește gradul de cuprindere în asigurare (RCA) a vehiculelor înmatriculate. Astăzi numărul mașinilor fără asigurare este cel mai înalt nivel, adică între 1,5 și 2 milioane, cel puțin. Între timp, circa 70% din Primele Brute Subscrise pe RCA în România și circa 85% din numărul de polițe vin de la doar două firme, din nouă autorizate. Altfel spus, circa 2 milioane de mașini nu au RCA și alte cel puțin 5 milioane au RCA la firme care plătesc greu sau deloc. Un risc uriaș la care este expus orice șofer sau pieton implicat, în calitate de parte vătămată, într-un accident rutier.
Rezultatul este că astăzi avem 9,2 milioane de vehicule înmatriculate și doar undeva între 5,5 și 6,5 milioane de polițe RCA valide (numărul variază în funcție de perioada de raportare). Altfel spus, în cel mai bun caz doar 6,5 milioane de mașini sunt asigurate RCA într-un anumit moment al anului, adică circa 70% din total. Aproape o treime dintre mașinile înmatriculate nu sunt asigurate. Sunt calcule simple, pe bază de cifre oficiale incontestabile, pe care le contestă totuși toată lumea din piață, mai mult sau mai puțin.
CONTINUAREA MAI JOS:
https://www.economica.net/pericol-pe-st ... 01578.html