Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Vin Mar 12, 2021 9:03 am
Mitsubishi deschide ClickShop în SUA
MITSUBISHI Motors a deschis un magazin online pentru vehiculele sale din SUA, care completează rețeaua de reprezentanțe a mărcii.
Noul concept CLICKSHOP este conceput ca un spațiu de prezentare digital de 24 de ore (găzduit pe Mitsubishicars.com), care are ca scop să permită clienților să aibă o experiență comercială personalizată și să ofere o mai mare transparență în procesul de cumpărare de automobile.
Mitsubishi din SUA a afirmat că ClicShop permite clienților „să răsfoiască în timp real inventarul în timp real la dealerii din zonă; să încheie un contract la comandă, cu stimulente aplicabile prepopulate, inclusiv plăți, comerț și taxe; să își depună cererea de creditare și să înregistreze în registru o rezervare personală sau virtuală.»
„Pentru clienți, acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să conduceți de la reprezentanță la reprezentanță în căutarea unui anumit automobil și o perioadă de timp mult mai redusă în magazin pentru a inaliza o achiziție.”
Magazinul online a fost deschis luna aceasta pentru a coincide cu lansarea celui mai recent model Outlander. Acesta este primul din cele trei modele revizuite care urmează să fie lansate în SUA în prima jumătate a anului.
https://premium.goauto.com.au/mitsubish ... hop-in-us/
Mitsubishi Motors va investi încă 778 de milioane de dolari în Indonezia până la sfârșitul anului 2025
JAKARTA - Producătorii japonezi de automobile Suzuki Motor Corp și Mitsubishi Motors Corp intenționează să își sporească investițiile în Indonezia în următorii patru ani în fabricarea modelelor hibride, a declarat un ministru indonezian. Suzuki își va crește investițiile în Indonezia cu 1,2 trilioane de rupiah ( 83,36 milioane USD) pentru a dezvolta vehicule hibride ușoare, a declarat ministrul indonezian al industriei, Agus Gumiwang Kartasasmita, joi în Japonia, unde se întâlnește cu producătorii de automobile și cu oficialii guvernamentali.
Mitsubishi Motors va investi încă 11,2 trilioane de rupiah ( 778 de milioane de dolari) în Indonezia până la sfârșitul anului 2025 și va dezvolta două vehicule electrice în țară, a afirmat Agus într-o declarație emisă miercuri seara.
Birourile Mitsubishi și Suzuki din Indonezia nu au răspuns imediat la cererile de confirmare joi seara, care a fost o sărbătoare națională indoneziană.Directorul executiv al Mitsubishi, Takao Kato, a declarat agenției Reuters în decembrie că producătorul de automobile consideră modelele hibride din Asia de Sud-Est ca fiind o parte esențială a strategiei sale de electrificare pentru a rămâne competitiv în regiune.
Agus a afirmat că capacitatea de producție a lui Mitsubishi în țară va fi de asemenea sporită.
El a afirmat că proprietatea asupra vehiculelor era scăzută în Indonezia, așa că "potențialul investitorilor care vin este foarte bun".
Toyota Motor Corp a declarat anterior că intenționează să investească 2 miliarde USD pentru dezvoltarea vehiculelor electrice (VE) în Indonezia în următorii patru ani.
Indonezia urmărește să înceapă prelucrarea rezervelor sale bogate de minereu de nichel laterit pentru utilizarea în bateriile cu litiu, ca parte a unei oferte de a deveni în cele din urmă un centru global pentru producerea și exportul de VE.
https://www.zawya.com/mena/en/business/ ... N2L935OX1/
Iată de ce Mitsubishi Van A LUAT 0 STELE
Mitsubishi Express a devenit primul vehicul din istorie care a obținut un rating ANCAP de 0 stele (Programul austalian de evaluare a autovehiculelor noi).
Această dubă Mitsubishi a realizat ceva ce nici un alt vehicul nu a mai făcut înainte:ANCAP de 0 stele.
Există o serie de aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare atunci când cumpărăm un vehicul nou. Unele dintre cele mai evidente includ prețul, dimensiunea, kilometrajul gazelor, caracteristicile și, desigur, siguranța. La urma urmei, consumatorii doresc să cumpere o mașină care să funcționeze pentru ei și stilul lor de viață.
Cu toate acestea, cei care doresc să dețină o dubă Mitsubishi Express ar putea dori să acorde o atenție deosebită celor din urmă aspecte. Motivul acestui control suplimentar este faptul că van Mitsubishi Express a devenit primul automobil din istorie care a obținut un rating de siguranță abisal de 0 stele al ANCAP (Programul austriac de evaluare a autovehiculelor noi).
Se preconizează că rezultatele slabe ale Express-ului vor afecta vânzările pe parcursul anului. De la acordarea acestui rating, Mitsubishi a făcut o declarație în care susține că a îndeplinit toate cerințele ANCAPS pentru o dubă de marfă.
Testele efectuate de ANCAP sunt utilizate pentru simularea unui accident real în lumea reală; prin urmare, devine din ce în ce mai alarmant faptul că manechinele de prabusire (atunci când sunt supuse unor forțe experimentate în timpul unui accident tipic) au prezentat semne de vătămare extremă pe parcursul majorității acestor teste.
Scopul ANCAP este de a examina toate automobilele care intră pe piața automobilelor din Australia/Noua Zeelandă și de a evalua cât de sigure sunt pentru consumatori. Similar altor agenții axate pe siguranța autovehiculelor (cum ar fi NHTSA aici în America), ANCAP utilizează o scară de cinci stele pentru a evalua fiecare vehicul. Cu cât este mai mare ratingul stelelor, cu atât se așteaptă ca mașina să fie mai bună în timpul unui accident.
Pentru a stabili cât de bine va funcționa un vehicul în caz de accident, se efectuează mai multe teste diferite. În conformitate cu ANCAP, cele mai frecvente metode de evaluare utilizate sunt testul de coliziune frontală și laterală, testul la bară oblică și testul la whiplash.
În timp ce cea mai mare parte a evaluării se concentrează pe siguranța pasagerilor vehiculelor, există verificări suplimentare care măsoară protecția pietonilor în cazul în care vehiculul respectiv este lovit.
Conform ANCAP, în 75% din toate testele a fost prezentă o leziune a genunchiului foarte probabilă în timpul impacturilor frontale și un „risc notabil de vătămare gravă a pieptului”. În plus față de acest rezultat problematic, ocupanții au fost, de asemenea, supuși în mod obișnuit la un nivel extrem de ridicat al vâscozității din cauza unei lipse de airbaguri.
Dacă rănile grave de la gât și piept nu sunt suficient de înspăimântătoare pentru a te împiedica să cumperi această dubă, care ar fi răspunsul tău dacă ți s-ar spune că ai fi mai probabil să fii scos din vehicul în caz de accident? Se pare că unul din trucurile de petrecere ale dubei este că ușile devin extrem de deformate în caz de impact.
În plus, societatea japoneză de automobile a susținut că dubița sa oferă protecție adecvată pentru toți ocupanții adulți. Pentru a ilustra și mai mult încrederea acestora în siguranța camionetelor, aceștia au adăugat că, în 2015, vehiculul a reușit să înscrie 3 stele în Programul european de evaluare a autoturismelor noi (NCAP). Din păcate pentru acestea, ceea ce a fost considerat odată adecvat în 2015 nu este neapărat cazul în 2021.
În timp ce ANCAP nu ar fi de acord cu declarațiile făcute de Mitsubishi, acestea au oferit cel puțin următoarele cuvinte de încurajare: "Știm că Mitsubishi poate livra vehicule cu un nivel ridicat de siguranță generală și o gamă largă de tehnologii moderne de siguranță și îi încurajăm să accelereze introducerea acestor caracteristici în produsul lor din camionetă".
Deși știm cu toții că Mitsubishi poate oferi un produs mai bun și mai sigur, nu înseamnă că o vor face. Să sperăm că toată atenția presei negative și a platformelor sociale de comunicare va oferi suficient stimulent pentru ca Mitsubishi să își schimbe poziția și să asigure siguranța care a devenit așteptată de toate vehiculele moderne.
https://www.hotcars.com/heres-why-that- ... ty-rating/
Mitsubishi rămâne în Europa cu ajutorul Renault
Oficialii Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi au anunțat că Mitsubishi Motors va achiziționa două modele produse de Groupe Renault, pentru anumite piețe din Europa.
Conform anunțului de astăzi al Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi, marca japoneză Mitsubishi va rămâne pe anumite piețe europene și comercializa modele produse în uzine al grupului Renault.
Compania japoneză a decis să achiziționeze modele OEM de la Renault, „best-sellers” pe piața europeană care îndeplinesc deja cerințele de reglementare, pentru anumite piețe importante din Europa. Începând cu anul 2023, Mitsubishi Motors va vinde astfel două „modele surori” produse în fabricile Groupe Renault, care se bazează pe aceleași platforme, dar cu anumite diferențieri, reflectând ADN-ul mărcii Mitsubishi.
Un mix de modele incluzând noul Eclipse Cross PHEV și cele două modele surori dezvoltate de Renault, va permite japonezilor să fie mai competitivi pe piață europeană.
„Sunt foarte fericit să văd că Mitsubishi Motors construiește un nou mix de modele în Europa. Alianța își propune să sporească competitivitatea și să permită o partajare mai eficientă a resurselor în beneficiul tuturor celor trei companii. Abordarea noastră este colaborativă, bazându-se pe respectul reciproc, cu intenția clară de a spori performanța fiecărei companii, permițând companiilor individuale să își valorifice propriile puncte forte, să evite duplicarea resurselor și să îmbunătățească eficiența”, a declarat Jean-Dominique Senard, președintele Consiliul de Operare al Alianței și Renault.
„Mitsubishi Motors salută modelele OEM ale Renault pentru piața europeană și, nu în cele din urmă, noii clienți. Compania a implementat reforme structurale în Europa și rămâne fermă decizia noastră de a îngheța dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană, anunțată în iulie 2020 – în planul nostru de afaceri pe termen mediu. Cu toate acestea, acordul de furnizare OEM ne va oferi o soluție pentru a oferi modele noi, dezvoltate și fabricate în Europa – alături de activitatea noastră continuă pe partea de After Sales”, a declarat Takao Kato, CEO Mitsubishi Motors.
„Noua noastră abordare în cadrul Alianței, axată pe proiecte semnificative și cu impact, se transformă în realitate. Această inițiativă pragmatică, bazată pe valoare, va face diferența în fabricile noastre, în amprenta partenerului nostru și pe străzile europene. Acest proiect frumos îndeplinește așteptările tuturor partenerilor din perspectiva designului, reglementărilor și a afacerilor în general. Acesta este scopul Alianței și suntem foarte bucuroși, la Groupe Renault, să contribuim cu acest nou pas în istoria Alianței.” a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
MITSUBISHI Motors a deschis un magazin online pentru vehiculele sale din SUA, care completează rețeaua de reprezentanțe a mărcii.
Noul concept CLICKSHOP este conceput ca un spațiu de prezentare digital de 24 de ore (găzduit pe Mitsubishicars.com), care are ca scop să permită clienților să aibă o experiență comercială personalizată și să ofere o mai mare transparență în procesul de cumpărare de automobile.
Mitsubishi din SUA a afirmat că ClicShop permite clienților „să răsfoiască în timp real inventarul în timp real la dealerii din zonă; să încheie un contract la comandă, cu stimulente aplicabile prepopulate, inclusiv plăți, comerț și taxe; să își depună cererea de creditare și să înregistreze în registru o rezervare personală sau virtuală.»
„Pentru clienți, acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să conduceți de la reprezentanță la reprezentanță în căutarea unui anumit automobil și o perioadă de timp mult mai redusă în magazin pentru a inaliza o achiziție.”
Magazinul online a fost deschis luna aceasta pentru a coincide cu lansarea celui mai recent model Outlander. Acesta este primul din cele trei modele revizuite care urmează să fie lansate în SUA în prima jumătate a anului.
https://premium.goauto.com.au/mitsubish ... hop-in-us/
Mitsubishi Motors va investi încă 778 de milioane de dolari în Indonezia până la sfârșitul anului 2025
JAKARTA - Producătorii japonezi de automobile Suzuki Motor Corp și Mitsubishi Motors Corp intenționează să își sporească investițiile în Indonezia în următorii patru ani în fabricarea modelelor hibride, a declarat un ministru indonezian. Suzuki își va crește investițiile în Indonezia cu 1,2 trilioane de rupiah ( 83,36 milioane USD) pentru a dezvolta vehicule hibride ușoare, a declarat ministrul indonezian al industriei, Agus Gumiwang Kartasasmita, joi în Japonia, unde se întâlnește cu producătorii de automobile și cu oficialii guvernamentali.
Mitsubishi Motors va investi încă 11,2 trilioane de rupiah ( 778 de milioane de dolari) în Indonezia până la sfârșitul anului 2025 și va dezvolta două vehicule electrice în țară, a afirmat Agus într-o declarație emisă miercuri seara.
Birourile Mitsubishi și Suzuki din Indonezia nu au răspuns imediat la cererile de confirmare joi seara, care a fost o sărbătoare națională indoneziană.Directorul executiv al Mitsubishi, Takao Kato, a declarat agenției Reuters în decembrie că producătorul de automobile consideră modelele hibride din Asia de Sud-Est ca fiind o parte esențială a strategiei sale de electrificare pentru a rămâne competitiv în regiune.
Agus a afirmat că capacitatea de producție a lui Mitsubishi în țară va fi de asemenea sporită.
El a afirmat că proprietatea asupra vehiculelor era scăzută în Indonezia, așa că "potențialul investitorilor care vin este foarte bun".
Toyota Motor Corp a declarat anterior că intenționează să investească 2 miliarde USD pentru dezvoltarea vehiculelor electrice (VE) în Indonezia în următorii patru ani.
Indonezia urmărește să înceapă prelucrarea rezervelor sale bogate de minereu de nichel laterit pentru utilizarea în bateriile cu litiu, ca parte a unei oferte de a deveni în cele din urmă un centru global pentru producerea și exportul de VE.
https://www.zawya.com/mena/en/business/ ... N2L935OX1/
Iată de ce Mitsubishi Van A LUAT 0 STELE
Mitsubishi Express a devenit primul vehicul din istorie care a obținut un rating ANCAP de 0 stele (Programul austalian de evaluare a autovehiculelor noi).
Această dubă Mitsubishi a realizat ceva ce nici un alt vehicul nu a mai făcut înainte:ANCAP de 0 stele.
Există o serie de aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare atunci când cumpărăm un vehicul nou. Unele dintre cele mai evidente includ prețul, dimensiunea, kilometrajul gazelor, caracteristicile și, desigur, siguranța. La urma urmei, consumatorii doresc să cumpere o mașină care să funcționeze pentru ei și stilul lor de viață.
Cu toate acestea, cei care doresc să dețină o dubă Mitsubishi Express ar putea dori să acorde o atenție deosebită celor din urmă aspecte. Motivul acestui control suplimentar este faptul că van Mitsubishi Express a devenit primul automobil din istorie care a obținut un rating de siguranță abisal de 0 stele al ANCAP (Programul austriac de evaluare a autovehiculelor noi).
Se preconizează că rezultatele slabe ale Express-ului vor afecta vânzările pe parcursul anului. De la acordarea acestui rating, Mitsubishi a făcut o declarație în care susține că a îndeplinit toate cerințele ANCAPS pentru o dubă de marfă.
Testele efectuate de ANCAP sunt utilizate pentru simularea unui accident real în lumea reală; prin urmare, devine din ce în ce mai alarmant faptul că manechinele de prabusire (atunci când sunt supuse unor forțe experimentate în timpul unui accident tipic) au prezentat semne de vătămare extremă pe parcursul majorității acestor teste.
Scopul ANCAP este de a examina toate automobilele care intră pe piața automobilelor din Australia/Noua Zeelandă și de a evalua cât de sigure sunt pentru consumatori. Similar altor agenții axate pe siguranța autovehiculelor (cum ar fi NHTSA aici în America), ANCAP utilizează o scară de cinci stele pentru a evalua fiecare vehicul. Cu cât este mai mare ratingul stelelor, cu atât se așteaptă ca mașina să fie mai bună în timpul unui accident.
Pentru a stabili cât de bine va funcționa un vehicul în caz de accident, se efectuează mai multe teste diferite. În conformitate cu ANCAP, cele mai frecvente metode de evaluare utilizate sunt testul de coliziune frontală și laterală, testul la bară oblică și testul la whiplash.
În timp ce cea mai mare parte a evaluării se concentrează pe siguranța pasagerilor vehiculelor, există verificări suplimentare care măsoară protecția pietonilor în cazul în care vehiculul respectiv este lovit.
Conform ANCAP, în 75% din toate testele a fost prezentă o leziune a genunchiului foarte probabilă în timpul impacturilor frontale și un „risc notabil de vătămare gravă a pieptului”. În plus față de acest rezultat problematic, ocupanții au fost, de asemenea, supuși în mod obișnuit la un nivel extrem de ridicat al vâscozității din cauza unei lipse de airbaguri.
Dacă rănile grave de la gât și piept nu sunt suficient de înspăimântătoare pentru a te împiedica să cumperi această dubă, care ar fi răspunsul tău dacă ți s-ar spune că ai fi mai probabil să fii scos din vehicul în caz de accident? Se pare că unul din trucurile de petrecere ale dubei este că ușile devin extrem de deformate în caz de impact.
În plus, societatea japoneză de automobile a susținut că dubița sa oferă protecție adecvată pentru toți ocupanții adulți. Pentru a ilustra și mai mult încrederea acestora în siguranța camionetelor, aceștia au adăugat că, în 2015, vehiculul a reușit să înscrie 3 stele în Programul european de evaluare a autoturismelor noi (NCAP). Din păcate pentru acestea, ceea ce a fost considerat odată adecvat în 2015 nu este neapărat cazul în 2021.
În timp ce ANCAP nu ar fi de acord cu declarațiile făcute de Mitsubishi, acestea au oferit cel puțin următoarele cuvinte de încurajare: "Știm că Mitsubishi poate livra vehicule cu un nivel ridicat de siguranță generală și o gamă largă de tehnologii moderne de siguranță și îi încurajăm să accelereze introducerea acestor caracteristici în produsul lor din camionetă".
Deși știm cu toții că Mitsubishi poate oferi un produs mai bun și mai sigur, nu înseamnă că o vor face. Să sperăm că toată atenția presei negative și a platformelor sociale de comunicare va oferi suficient stimulent pentru ca Mitsubishi să își schimbe poziția și să asigure siguranța care a devenit așteptată de toate vehiculele moderne.
https://www.hotcars.com/heres-why-that- ... ty-rating/
Mitsubishi rămâne în Europa cu ajutorul Renault
Oficialii Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi au anunțat că Mitsubishi Motors va achiziționa două modele produse de Groupe Renault, pentru anumite piețe din Europa.
Conform anunțului de astăzi al Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi, marca japoneză Mitsubishi va rămâne pe anumite piețe europene și comercializa modele produse în uzine al grupului Renault.
Compania japoneză a decis să achiziționeze modele OEM de la Renault, „best-sellers” pe piața europeană care îndeplinesc deja cerințele de reglementare, pentru anumite piețe importante din Europa. Începând cu anul 2023, Mitsubishi Motors va vinde astfel două „modele surori” produse în fabricile Groupe Renault, care se bazează pe aceleași platforme, dar cu anumite diferențieri, reflectând ADN-ul mărcii Mitsubishi.
Un mix de modele incluzând noul Eclipse Cross PHEV și cele două modele surori dezvoltate de Renault, va permite japonezilor să fie mai competitivi pe piață europeană.
„Sunt foarte fericit să văd că Mitsubishi Motors construiește un nou mix de modele în Europa. Alianța își propune să sporească competitivitatea și să permită o partajare mai eficientă a resurselor în beneficiul tuturor celor trei companii. Abordarea noastră este colaborativă, bazându-se pe respectul reciproc, cu intenția clară de a spori performanța fiecărei companii, permițând companiilor individuale să își valorifice propriile puncte forte, să evite duplicarea resurselor și să îmbunătățească eficiența”, a declarat Jean-Dominique Senard, președintele Consiliul de Operare al Alianței și Renault.
„Mitsubishi Motors salută modelele OEM ale Renault pentru piața europeană și, nu în cele din urmă, noii clienți. Compania a implementat reforme structurale în Europa și rămâne fermă decizia noastră de a îngheța dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană, anunțată în iulie 2020 – în planul nostru de afaceri pe termen mediu. Cu toate acestea, acordul de furnizare OEM ne va oferi o soluție pentru a oferi modele noi, dezvoltate și fabricate în Europa – alături de activitatea noastră continuă pe partea de After Sales”, a declarat Takao Kato, CEO Mitsubishi Motors.
„Noua noastră abordare în cadrul Alianței, axată pe proiecte semnificative și cu impact, se transformă în realitate. Această inițiativă pragmatică, bazată pe valoare, va face diferența în fabricile noastre, în amprenta partenerului nostru și pe străzile europene. Acest proiect frumos îndeplinește așteptările tuturor partenerilor din perspectiva designului, reglementărilor și a afacerilor în general. Acesta este scopul Alianței și suntem foarte bucuroși, la Groupe Renault, să contribuim cu acest nou pas în istoria Alianței.” a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.