Pagina 88 din 112

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Vin Feb 26, 2021 9:00 am
de radu-lancer
Mitsubishi nu pensionează generaţia precedentă Outlander. Modelul va fi disponibil alături de SUV-ul nou
Mitsubishi a luat decizia să nu pensioneze în totalitate generaţia precedentă Outlander, chiar dacă modelul nou a fost prezentat mai devreme şi urmează să debuteze oficial pe principalele pieţe. Respectiv, în anumite ţări noul Outlander va fi expus în showroom şi disponibil pentru comandă alături cu predecesorul.
Japonezii îşi motivează decizia prin indisponibilitatea unei versiuni hibride pe noua generaţie Outlander la ora actuală. Amintim că SUV-ul a debutat în premieră americană cu un singur motor în gamă, fiind vorba de un benzinar aspirat natural de 2.5 litri, ce a venit să înlocuiască vechea unitate de 2.4 litri. Cel mai probabil, în baza acestui motor va fi dezvoltat noul sistem plug-in hybrid, care ulterior va fi oferit şi colegilor de Alianţă, Nissan şi Renault.

Motorul de 2.5 litri şi platforma sunt absolut noi pentru Mitsubishi, ambele împrumutate de la Nissan Rogue/X-Trail. Respectiv, noul Outlander nu are careva tangenţe cu modelul precedent şi versiunea lui plug-in hibridă cu benzinar de 2.4 litri sub capotă. Voci apropiate companiei sugerează că noul Outlander va fi disponibil cu noua motorizare electrificată abia peste un an, iar până atunci PHEV-ul de a treia generaţie va rămâne disponibil pe toate pieţele. Acest lucru îi va ajuta pe cei de la Mitsubishi să se încadreze în normele de emisii medii per întreaga gamă de modele şi astfel să omită amenzile usturătoare.
https://piataauto.md/Stiri/2021/02/Mits ... UV-ul-nou/

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Lun Mar 01, 2021 9:53 am
de radu-lancer
STUDIU: Fiecare 10 km/h în plus peste limita legală de viteză poate avea urmări tragice
Un studiu condus de mai multe organizații din America ne arată că limitele de viteză mai mari cresc riscul de accidente de circulație soldate cu rănirea sau decesul persoanelor.
Viteza excesivă este una dintre cauzele producerii accidentelor de circulație. Chiar și așa, unele state americane și autorități locale cresc limitele de viteză pentru a-i face pe șoferi să conștientizeze că circulă mult prea repede. O decizie cel puțin ciudată.

Asta nu-i împiedică pe conducătorii auto să calce pedala de accelerație și să circule cu o viteză mai mare decât cea înscrisă pe indicatorul rutier. Acest lucru nu face altceva decât să crească riscul producerii unor accidente soldate cu rănirea sau chiar decesul celor implicați.

Aceasta este concluzia la care au ajuns cei de la American Automobile Association, sau AAA pe scurt. Pentru a demonstra efectele creșterii vitezei chiar și cu 10 km/h, reprezentanții asociației au colaborat cu Humanetics și Insurance Institute for Highway Safety (IIHS).

Împreună, au supus unui test de impact trei Honda CR-V EX din 2010 și au analizat pagubele.Modelul nu a fost ales întâmplător. CR-V EX a primit punctaj mare la testele de siguranță organizate de IIHS și reprezintă vârsta medie a mașinilor din SUA.

La 40 de mile pe ora (echivalentul a 64 km/h), impactul nu a afectat mai deloc interiorul și structura mașinii.
Când viteza a crescut la 50 mph (80 km/h), bordul și podul pedalier de pe partea stângă s-au deformat destul de serios.
Testul de impact realizat la 90 de km/h a compromis habitaclul, iar senzorii manechinului de test au indicat leziuni severe la nivelul gâtului și fracturi în partea inferioară a picioarelor.

Și la 80 de km/h, dar și la 90 km/h, capul manechinului s-a lovit de volan (în ciuda activării airbagului). Măsurătorile au indicat risc major de fracturi la nivelul feței și leziuni craniene severe.

O altă conluzie a studiului este că, în loc să crească limitele de viteză, autoritățile ar putea instala camere pentru măsurarea vitezei sau diverse elemente de infrastructură care au ca scop calmarea traficului.
https://www.automarket.ro/stiri/studiu- ... 02335.html

Trei angajaţi ai unei companii aeriene, condamnaţi la închisoare în legătură cu fuga lui Ghosn din Japonia
Un tribunal din Istanbul a condamnat la închisoare trei angajaţi ai unei companii aeriene pentru rolul jucat în facilitarea fugii din Japonia a lui Carlos Ghosn, fostul şef al Renault-Nissan, acuzat de fraude masive, relatează dpa, conform Agerpres.Doi piloţi şi un director al operatorului privat turc MNG Jet au fost condamnaţi la patru ani şi două luni de închisoare, fiind găsiţi vinovaţi de "trafic de migranţi", a consemnat agenţia turcă Anadolu.Piloţii condamnaţi, care s-au declarat nevinovaţi, au afirmat că nu au luat mită şi au respins acuzaţiile. Alţi doi piloţi şi un însoţitor de zbor au fost achitaţi, în cadrul procesului care a început în iulie, notează sursa citată.
Arestat la Tokyo în 2018, fostul şef al Alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi a fost eliberat condiţionat şi a reuşit să fugă din Japonia, ajungând cu avionul în Turcia, iar de acolo în Liban, cu un alt avion.
MNG Jet a admis că două dintre avioanele sale au fost folosite pentru a-l ajuta pe Ghosn să fugă din Japonia, dând vina pe un angajat care le-a închiriat fără ştirea companiei.
Anadolu a relatat anterior că doi cetăţeni americani şi un alt cetăţean străin au aranjat zborurile şi s-au înţeles cu managerul companiei cargo să-l ajute pe Ghosn să fugă.
Potrivit MNG Jet, angajatul respectiv a "falsificat înregistrări" pentru a ascunde numele lui Ghosn.
Acesta a fost ascuns într-o cutie pentru instrumente muzicale prevăzută cu 70 de găuri ca să poată respira, în care a călătorit de pe aeroportul din Osaka până la Istanbul, la sfârşitul lui decembrie 2019, pentru a ajunge apoi cu un alt avion la Beirut, informează Agerpres.
Ghosn deţine cetăţenia libaneză, franceză şi braziliană.
https://www.bursa.ro/turcia-trei-angaja ... a-25352241



Mitsubishi Outlander PHEV aleasă de societatea solară ca partener pentru vehicule

Mitsubishi Motor Philippines Corporation (MMPC), unitatea comercială oficială Mitsubishi din țară, a livrat un Outlander PHEV lui Peter Wilson, directorul executiv al Solarius Energy. Ceremonia privind cifra de afaceri a fost un succes datorită partenerului de afaceri al MMPC, Peak Motor Philippines Inc.
Solarius Energy este cel mai mare distribuitor și instalator solar din North Luzon. Wilson a afirmat că Solarius Energy este mândră să fie prima companie solară din țară care conduce vehiculul electric hibrid de tip plug-in al lui Mitsubishi (PHEV).
Mitsubishi Outlander este un compact hibrid plug-in lansat de MMPC în țară în septembrie 2020. În calitate de companie solară dedicată, precum Solarius Energy, Mitsubishi Outlander este, fără îndoială, o bună opțiune pentru vehicule, deoarece ambele însumeaza eforturile de furnizare a energiei durabile pentru viitor.

Pe piețele globale precum Australia, America de Nord și Japonia, Mitsubishi Motor a reușit deja să vândă peste 260 000 de unități din Outlander PHEV. În plus, Outlander este cel mai bine vândut operator PHEV din Europa, cu un total de 26 673 de unități livrate în anul 2020.
https://philkotse.com/market-news/mitsu ... ation-9930

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Mar Mar 02, 2021 9:02 am
de radu-lancer
Mașinile diesel și un declin de neoprit - De la trecutul glorios, la viitorul deloc frumos


Acum 7-8 ani se părea că nimic nu va opri ascensiunea mașinilor diesel și în mai multe țări europene reprezentau peste 60% din parcul auto. Lucrurile sunt cu totul diferite acum: tot mai multe mărci nu mai lansează versiuni pe motorină, în unele orașe aceste mașini nu mai au voie în centru și câțiva oficiali importanți spuneau că dieselul ”este pe moarte”. Totuși, mulți șoferi iubesc mașinile diesel și nu vor ca ele să dispară, iar parcul auto din UE cuprinde peste 100 de milioane de mașini pe motorină și acest tip de combustibil domină clar și segmentul utilitarelor.

Informația pe scurt:
La nivelul UE, dieselul reprezinta 42% din întregul parc auto, în timp ce în România, mașinile pe motorina aveau in 2019 aproape 43% din parcul auto. Sunt peste 100 de milioane de mașini diesel în UE, ponderi mari fiind în Franța, Austria, Croația și Irlanda.
În Grecia și Olanda dieselul are cea mai mică pondere în parcul auto total, sub 15%. La capitolul mașini noi, înmatriculările de diesel-uri au scăzut cu 32% anul trecut în UE, iar spre final cota de piață a ajuns la sub un sfert din totalul mașinilor.
Multor șoferi le plac mașinile diesel. Sunt plăcute la condus, consumul este mai mic, cuplul este mai mare și în unele țări taxele sunt mai reduse datorită emisiilor de CO2 mai mici.
Mai multe studii au arătat în ultimii ani că emisiile de la mașinile diesel sunt foarte nocive și guvernele au fost îndemnate să ia măsuri. Constructorii auto au spus că diesel-urile moderne sunt extrem de ”curate” și că nu ar trebuie „penalizate” prin taxe mari sau interdicții.
Câteva orașe europene au interzis accesul mașinilor diesel vechi în unele zone. Între 2024 și 2026 interdicțiile se vor generaliza pentru diesel-uri în orașele mari din Europa Centrală și de Vest.
În piață sunt, de la an la an, tot mai puține motorizări diesel în ofertele dealer-ilor de mașini noi și tot mai multe mărci scot de tot dieselul din oferta comercială. La second-hand trei sferturi dintre mașinile scoase la vânzare în România au motor diesel.
Este clar că mașinile diesel nu au cum să dispară total, însă cota lor va scădea și poate ajunge pe piața mașinilor noi de la 25-27%, la sub 10% în câțiva ani. Constructorii nu mai investesc în motoare diesel noi știind că aceste mașini nu prea au viitor.
Ani grei pentru mașinile pe motorină

”Mașinile diesel sunt terminate. În câțiva ani vor dispărea. Tehnologia aceasta este de domeniul trecutului”. Sunt spusele fostului comisar european Elzbieta Bienkowska, care făcea aceste declarații în mai 2018.
Rar o declarație din domeniul auto a fost atât de controversată, mai ales că multor șoferi le plac aceste mașini și nu le văd ca fiind de domeniul trecutului.
Pe șoselele din UE sunt peste 100 de milioane de mașini diesel. Într-o utilizare obișnuită, mașinile turbo diesel sunt mai economice și mai plăcute la condus decât cele pe benzină de putere similară. Acest lucru se întâmplă în principal deoarece cuplul motor este mai mare la un motor diesel și pentru că maximul de performanțe este dat la turații mai joase – adică în zona de turație în care oamenii folosesc cel mai mult mașinile, de obicei.
Dar, dacă în 2013 - 2014 părea că dieselul este de neoprit, în ultimii 2-3 ani tot mai multe companii auto anunță că renunță la versiunile diesel sau că le împuținează. În toamna lui 2020 Dacia a anunțat că noile Sandero și Logan nu vor mai avea variante diesel. Mai mult, mărci precum Bentley și Jaguar au anunțat că vor avea în gamă doar mașini electrice peste mai mulți ani. Cel mai recent anunț a venit de la Ford Europa care din 2030 va vinde doar mașini electrice în Europa. Mesajul transmis a fost cât se poate de clar.
Mașinile diesel in Europa și în România

La nivelul UE, dieselul reprezinta 42% din întregul parc auto, în timp ce în România, mașinile pe motorina aveau in 2019 aproape 43% din parcul auto.
Ei bine în 2015 ponderea dieselului era de 37% în România. In Franța, 64% dintre mașini erau diesel (59% în 2019), în Spania 56% (59% în 2019), în Germania 32% (la fel ca în 2019), iar in Marea Britanie, 35% (39% în 2019).
În România sunt în circulație aproximativ 8,5 milioane de autoturisme, dintre care 3,5 milioane sunt pe motorina. La autoutilitare, dieselul domină peste tot în Europa.
Țări europene unde parcul auto are peste 60% mașini diesel:
Lituania și Letonia

Țări europene unde parcul auto are peste 50% mașini diesel: Franța, Austria, Croația, Irlanda, Luxemburg, Portugalia, Spania

Țările europene cu cea mai mică pondere a dieselului la autoturisme: Grecia (8%), Olanda (14%), Finlanda (28%), Elveția (30%), Danemarca (31%).

În șase ani s-a schimbat totul

În UE, 53% dintre mașinile noi vândute în 2014 au fost diesel, iar în 2020 ponderea dieselul-ui era de 28% pe tot anul și de 25,4% în ultimul trimestru. În 2016 dieselul avea 49%, un an mai târziu scădea la 44% și în 2018 ajungea la 39%, pentru ca un an mai târziu să scadă cu alte 9 puncte procentuale.

În UE s-au vândut anul trecut cu 32% mai puține mașini diesel decât în 2019, ceea ce înseamnă 2,77 milioane, față de 4,1 milioane.

La vehicule comerciale ușoare, 89,5% din parcul auto din UE este diesel, în România ponderea fiind 82,7%, la fel ca și în Cehia. Mai mică este ponderea motorinei în Polonia, 66,7%, dar în Germania este 93% și în Spania, 94%. Irlanda are cea mai mare pondere a diesel-ului: 98%, împreună cu Portugalia (99,2%)

În România dieselul a avut în 2014 56,5% din piața mașinilor noi si 53,5% în 2015, iar în 2019 și 2020 a scăzut la 26-27%. Cele mai cumpărate modele diesel sunt Duster și Logan de la Dacia, Skoda Octavia, Volkswagen Passat, Dacia Sandero, Peugeot 3008, Skoda Kodiaq și Volkswagen Tiguan.

Piața second-hand, care a avut un 2020 foarte bun, este dominată de mașinile diesel: datele Autovit.ro arată că trei sferturi dintre mașinile care au fost scoase la vânzare anul trecut erau diesel, iar cele mai ieftine erau mașini de sub 1.000 de euro, de aproape 20 de ani vechime și cu peste 300.000 km. Patru mărci se regăseau în 75% dintre anunțurile pentru mașinile pe motorină: Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz și Audi.

Dieselul, presat în Europa la toate nivelurile

A trecut vremea în care dieselul era lăudat ca fiind un „carburant curat” și studii aprofundate au arătat că în ciuda emisiilor de CO2 mai scăzute, a consumului mai redus și a cuplului forte, aceste mașini emit alți agenți poluanți în cantități mari, spre exemplu oxidul de azot care poate cauza probleme respiratorii grave.

Un studiu de acum câțiva ani al Organizației Mondiale a Sănătății a încadrat emisiile diesel în categoria substanțelor cancerigene. Alte studii au arătat că emisiile de oxizi de azot ale unor mașini diesel cu motoare mici sunt de câteva ori mai mari decât cele ale unor autobuze sau ale unor camioane.

Asociațiile de mediu acuză companiile auto că nu investesc suficient în tehnologie pentru ca emisiile de noxe ale diesel-urilor să fie mai mici. Companiile auto au fost catalogate ca fiind arogante de unele voci mai radicale.

Pe de altă parte, constructorii auto au spus ani de zile că mașinile pe motorină sunt "demonizate" pe nedrept, deși niciodată nu au fost mai ecologice. Aceste companii sunt supărate pentru că 15 ani au fost încurajate să investească în diesel, iar din 2015 li se tot spune că trebuie să schimbe totul.

În acest context sunt voci care spun că se insistă foarte mult pe mașinile electrice și că prea sunt ”băgate pe gâtul consumatorilor”, deși sunt încă scumpe, autonomia este mică încă și modul în care sunt produse nu este prea ecologic. În multe țări europene mașinile full-electrice se vând cu subvenții de câteva mii de euro, fiindcă altfel ar fi extrem de scumpe.

Scandalul Volkswagen din 2015 a pus dieselul într-o lumină și mai proastă și a determinat în unele țări urgentarea măsurilor împotriva acestor mașini. Pentru posesorii de diesel-uri au apărut tot mai multe interdicții (spre exemplu nu mai au acces în centrul unor orașe dacă au mașini mai vechi pe motorină).

Franța, Marea Britanie, Olanda și Norvegia sunt țările europene cu cele mai radicale planuri de "curățare" a străzilor de diesel. Între 2030 și 2040 în mai multe țări europene vor mai putea fi înmatriculate DOAR mașini electrice, ceea ce va schimba mult peisajul pieței auto.

Este greu de spus exact câte modele noi NU vor mai avea versiuni diesel în Europa, dar estimările indică 20 de modele auto care nu vor mai avea în showroom-uri variante pe motorină în acest an. Printre ele se numără Volkswagen Polo, Renault Scenic, Nissan Micra sau Honda Civic.

Tot în 2021 se estimează că vor fi lansate peste 20 de modele full-electrice noi, inclusiv Dacia Spring.

Spre exemplu, în Regatul Unit numărul total de variante diesel de la toate mărcile s-a înjumătățit în cinci ani, cele mai mari scăderi procentuale fiind la mărcile Renault și Mini.

În 2015 pe piața germană peste jumătate dintre mașinile Fiat 500L vândute erau diesel, în timp ce în 2019 ponderea a scăzut la sub 8%, iar dacă în 2015 peste o treime dintre mașinile Audi A1 vândute erau pe motorină, acum ponderea este zero.

Ce va urma

2021 va aduce noi recorduri pentru mașinile electrice și plug-in, iar dieselul va continua scăderea.


Evident că presiunea este simțită și de producătorii auto care trebuie să facă modificări și același lucru este valabil și la furnizorii de componente. Sunt cazuri în care uzine auto care fabricau motoare diesel se transformă în uzine care produc pentru mașini electrice, dar cum aceste motoare au mai puține componente, este nevoie și de mai puțini angajați.

În 2016 se estima că ponderea dieselului în vânzările de mașini noi în UE va scădea în 2020, spre 35%, (față de 53% în acel moment). Scăderea a fost și mai puternică de atât, iar 2021 poate duce dieselul la o pondere de 20-23% din piața mașinilor noi, hibridele și electricele urmând să aibă mai mult.

Este clar că dieselul nu are cum sa dispară din piață total, însă declinul va continua și în 2030 mașinile diesel pot deveni extrem de rare, cu o cotă de sub 10% din piața mașinilor noi. Nu trebuie uitat că flotele de autoutilitare și de autobuze sunt alcătuite aproape în totalitate din diesel-uri și ar fi imposibil ca aceste vehicule să fie scoase rapid din circulație.

Se vor lansa furgonete electrice și se discută și de utilitare mai mari, însă dieselul va continua să domine această piață mult timp de acum înainte.

https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... frumos.htm

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Joi Mar 04, 2021 8:57 am
de radu-lancer
Patru sfaturi pentru a folosi cât mai eficient o mașină PHEV pe timp de iarnă
Atunci când vine iarna cu frigurile sale, automobiliștii se ciocnesc de mai multe probleme, mai ales cei mașina cărora folosește un motor diesel. Mai nou, tot mai mulți șoferi ale să-și achiziționeze un model electrică sau plug-in hybrid, care la fel au relații complicate cu frigul.
Atunci când temperaturile devin negative, la fel ca în cazul unui smartphone, bateria modelelor electrice sau PHEV va oferi o autonomie scăzută. Astăzi vă vom oferi câteva sfaturi, care vă vor ajuta la exploatarea unei mașini electrificate chiar și atunci cțnd temperatura de afară e mult sub zero.
Alimentează bateria atunci când vehiculul este cald
În mod evident, performanțele unei baterii sunt afectate de frig din cauza proceselor electrochimice care au loc în interiorul celulelor. Anume din acest motiv, ar fi perfect să alimentați bateria mașinii într-un spațiu închis, unde se înreistrează temperaturi pozitive, imediat după ce ai condus-o. Astfel, încărcarea va fi mai eficientă.
Încălzeșe interiorul mașini din timp

Temperatura din interiorul unui vehicul este și ea extrem de importantă. Specialiștii declară că majoritatea componentelor electrice oferă cel mai bun randament la o temperatură de aproximativ 21.5-22 de grade Celsius. Pentru a înregistra aceste valori în salon, fără ca să stresezi bateria mașinii tale PHEV, ar fi bine să activezi funcția de preîncălzire a habitaclului sau, să pornești încălzirea în volan și scaune de la distanță, în cazul în care mașina ta oferă aceste dotări
Pornește cu motorul tradițional în funcțiune
Iarna, cel mai bine este să lași mașina conectată la priză arunci când este parcată. În acest mod, poți folosi funcția de preîncălzire, iar bateria va atinge o temperatura optimă de funcționare înainte să pornești la drum. În același timp, vehiculul va porni cu motorul termic în funcțiune ceea ce va crește temperatura și mai rapid.
Condu cât mai blând și calculat
Știm bine că, un stil de condus liniștit și calculat, vă poate bucura cu un consum redus de carburant și energie în cazul oricărui automobil, nu doar când vorbim de modelele PHEV. Dacă nu acționezi brusc comenzile mașinii, în special pedala de frână, sistemul de frânare regenerativă este mai eficient. Energia cinetică, care când conduci agresiv se pierde, poate fi convertită în energie electrică, fiind mai apoi stocată în acumulator.
Cu alte cuvinte, autonomia va crește, iar tu te vei putea bucura mai mult timp de un condus în mod pur electric
https://auto-expert.md/patru-sfaturi-pe ... p-de-iarna



Englezii au inventat un utilaj care poate plomba gropile din asfalt în doar 8 minute
Compania britanică JCB a dezvoltat un utilaj care repară gropile în timp record. Numele său este Pothole Pro și are nevoie de 8 minute pentru această operațiune.
DETALII AICI:
https://www.automarket.ro/stiri/englezi ... 02055.html


Ce alte masini puteau conduce Brian si ceilalti eroi din Fast and Furious. Afla chiar de la directorul tehnic al filmului
Producatorii au luat in considerare si alte masini
Brian ar fi putut conduce un Mitsubishi 3000GT
Potrivit lui Craig Lieberman, directorul tehnc al celebrei francize Fast & Furious, producatorii au luat in calcul si alte masini pe care sa le conduca eroii in film. Afla care sunt acestea din clipul video de mai jos.

Franciza Fast&Furious a transformat multi oameni in pasionati auto si, mai presus poate de orice, a ridicat cateva masini la rangul de legende. Cea mai "rasfatata" este, fara indoiala, Toyota Supra MkIV.

Fanaticii seriei stiu pe de rost toate masinile conduse de eroii lor pe marele ecran, insa multi poate nu stiu ca producatorii au luat in calcul si alte modele. In final au renuntat din varii motive: ba nu erau lansate la momentul oportun, ba nu se vindeau in SUA, ba erau considerate mult prea "soft".

Craig Lieberman, directorul tehnic al francizei, ne da ocazia sa aruncam o privire in culise si ne spune ce alte masini au fost luate in considerare. Spre exemplu, Brian ar fi putut conduce fie un Nissan 300ZX sau un Mitsubishi 3000GT.

Jesse ar fi putut pierde cursa de la Race Wars intr-un M3 E46 sau un Audi S4 iar pentru Vince, producatorii s-au gandit si la Toyota MR2 sau Honda Prelude.

Afla din clipul video de mai jos si restul.
https://www.4tuning.ro/filme-cu-masini/ ... 45827.html

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Vin Mar 05, 2021 9:24 am
de radu-lancer
Mitsubishi Motors alege navigatia TomTom pentru Eclipse Cross

TomTom (TOM2), principalul specialist în tehnologie de localizare independentă, a anunțat la începutul lunii decembrie că întregul set de instrumente de navigație: serviciile de trafic în timp real, hărțile și navigația conectată au fost alese de către marca japoneză pentru a alimenta noul sistem de informații ECLIPSE Cross. Eclipse Cross SUV este cel mai recent model al mărcii care se alătură formațiunii ghidate de tehnologia TomTom, inclusiv Outlander, Outlander Sport/RVR, Pajero Sport (care nu este disponibilă în SUA) și ASX
https://floridainsider.com/automotive-n ... pse-cross/


Departamentul pentru mediu, alimentație și afaceri rurale (DEFRA) cumpara 96 de masini OUTLANDER PHEV

Departamentul pentru Mediu, Alimentație și Afaceri Rurale (DEFRA) își mărește flota de vehicule comerciale Mitsubishi Outlander PHEV, deoarece se străduiește să își reducă emisiile din transporturi și să dea un exemplu pozitiv altor operatori de parc auto.După ce a comandat inițial 16 vehicule în aprilie 2020, departamentul ministerial și-a mărit apoi comanda cu alte 20 de vehicule înainte de a mări recent acest număr cu alte 60 de vehicule, ceea ce duce la o comandă totală a Mitsubishi Outlander PHEV la 96.DEFRA a selectat Mitsubishi Outlander PHEV pe baza acreditărilor sale privind mediul, precum și pe baza caracterului său practic și a confortului conducătorilor auto. Având în vedere valorile oficiale ale WLTP privind consumul de combustibil și emisiile de 139,7 mpg și, respectiv, 46 g/km, Mitsubishi Outlander PHEV Commercial este mult mai ecologică decât majoritatea vehiculelor comerciale de pe piață și, în timp ce obiectivul DEFRA va fi, în cele din urmă, de a avea întreaga sa flotă complet electrică, PHEV outlander oferă un mijloc intermediar excelent de reducere a emisiilor sale și costuri de funcționare.
https://www.automobilsport.com/defra-fl ... 19871.html

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Lun Mar 08, 2021 11:04 am
de radu-lancer
Germania înregistrează scăderi serioase ale vânzărilor auto, din cauza restricțiilor din pandemie.


Cele mai mari scăderi au fost înregistrate de mărcile japoneze, Honda, cu -62,8%, Mazda, -59,6%, Mitsubishi, -55,9%, și Suzuki, -52,3%, acestea fiind urmate de Dacia. Dacă analizăm din punct de vedere al volumelor, Ford este cel mai mare constructor de volum afectat, cu 40% pierdere la un volum de 10.382 de mașini, însă și Mercedes (-28,3%), cu 16.901 unități, sau Skoda (-18,5%), cu 12.120 unități, au pierdut de asemenea foarte mulți clienți.
Există și câteva mărci care au rezultate pozitive: Porsche, Mini, Land Rover, Smart și Tesla, care nu vând însă volume mari. BMW (-6,3%), VW (-9,7%), Audi (-11%), Opel (-11,3%) sunt mărcile de volum cu scăderi mult mai mici, care au reușit să facă față declinului general.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... l-20042674


Proiect de lege: amenzi pentru șoferii care staționează în jurul grădinițelor sau școlilor
Șoferii care vor staționa în intervalul 07:00-20:00 în dreptul unităților de învățământ riscă amenzi de până la 725 lei, potrivit unui proiect de lege ce vizează modificarea Codului Rutier.

Un nou proiect legislativ urmărește introducerea în Codul Rutier a unei prevederi legate de stabilirea unor spații special amenajate și semnalizate pentru îmbarcarea sau debarcarea preșcolarilor și școlarilor, pe toate laturile de acces ale unităților de învățământ.
Aceste locuri vor putea fi utilizate pe o durata de 20 de minute, în intervalul 07:00-20:00, de cei care își lasă sau își iau copiii de la grădinițe sau școli.
Proiectul stabilește și amenzi pentru șoferii, alții decât cei îndreptățiți, care staționează pe aceste locuri, în timpul zilei, respectiv de 4-5 puncte de amendă. Amenda este cuprinsă între 580 și 725 lei.
https://www.automarket.ro/stiri/proiect ... 02553.html

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Mar Mar 09, 2021 9:07 am
de radu-lancer
SHOWROOM Online Mitsubishi Motors Pentru A Spori Confortul Clienților

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) și-a lansat oficial showroom-ul online pentru a oferi clienților un confort digital. În prezent, clienții pot beneficia de o experiență online îmbunătățită pentru a parcurge, a cerceta și a cumpăra de la Mitsubishi Motors.
Utilizarea tehnologiei digitale pentru a oferi clienților o experiență completă de cumpărare este un mod în care întreprinderile se confruntă cu provocările pandemiei. Showroom-ul online Mitsubishi a adaugat procesele tradiționale în format digital.
360° Virtual Showroom
Showroom-ul online Mitsubishi oferă o imagine de 360 de grade a exteriorului și a interiorului mașinii și permite clienților să mărească , să iasă și să navigheze în orice direcție. Fiecare vehicul Mitsubishi are un buton interactiv care poate fi apăsat pentru a afișa instantaneu mai multe informații despre mașină și caracteristicile sale cheie.
Pe lângă o vizualizare de 360 de grade, showroom-ul online este însoțit și de o galerie care prezintă mai multe imagini ale vehiculelor din diferite unghiuri.
http://autoworld.com.my/news/2021/03/08 ... nvenience/

Mitsubishi Motors afirma ca vanzarea si cumpararea masinilor ar trebui facuta mai simplu precum "Click, Click, Car"

În mijlocul unei serii de lansări de produse, inclusiv noul Outlander 2022, Mitsubishi Motors North America, Inc. dezvaluie astăzi Faceți Clic Shop, ℠ un spectacol digital în 24 de ore. Găzduite pe Mitsubishicars.com, clienții au acum o experiență comercială complet adaptată nevoilor, intereselor și bugetului lor, precum și mai multă transparență în procesul de cumpărare de automobile.
Măsura face parte din viziunea Mitsubishi de a face experiența cumpărării de automobile mai rapidă, mai echitabilă și mai distractivă pentru clienții săi. Cu Faceți clic pe Photoshop, cumpărarea unui Mitsubishi nou este la fel de simplă ca „faceți clic, faceți clic pe mașină”.Faceți clic pe Magazin ℠ permite clienților să răsfoiască inventarul în timp real la dealerii din zonă; să încheie un contract la comandă, cu stimulente prepopulate și aplicabile, inclusiv plăți, comerț și taxe; să își depună cererea de creditare și să înregistreze o rezervare personală sau virtuală. Pentru clienți, acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să conduca de la reprezentanță la reprezentanță în căutarea unui anumit automobil și o perioadă de timp mult mai redusă în magazin pentru a finaliza o achiziție.
https://www.automotiveworld.com/news-re ... click-car/

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Mie Mar 10, 2021 9:13 am
de radu-lancer
(VIDEO) Duel între Toyota GR Yaris şi clasicul Mitsubishi Lancer Evo VI
Despre noua Toyota GR Yaris v-am vorbit cu doar câteva zile în urmă şi vă spuneam atunci de ce credem noi că ea e, poate, cel mai genial automobil compact din punct de vedere al ingineriei, lansat în ultima vreme bună. Spirit de raliu, un motor foarte neobişnuit, tracţiune integrală şi multe alte soluţii inginereşti superbe, care fac din ea un bolid cu adevărat performant şi cu adevărat savuros.
Dar iată că britanicii au decis s-o pună într-un duel cu un automobil foarte apropiat ca şi spirit şi filosofie, dar creat mai bine de două decenii în urmă — un Mitsubishi Lancer Evo VI, cu care concurase cândva renumitul pilot de raliu Tommi Makinen. Lancer Evo are o istorie uriaşă de performanţe cu succes în cursele de ralu, dar partea şi mai interesantă în toată ecuaţia de aci e că între timp Tommi Makinen a fost angajat la echipa Gazoo Racing de la Toyota, şi chiar el a şi fost unul din cei care a ajutat la crearea modelului Toyota GR Yaris de azi! Deci, legătura spirituală dintre cele două maşini e mult mai mare, iar intriga duelului e şi mai palpitantă!

Greutatea maşinilor e similară, puterile sunt oarecum apropiate, multe vorbesc în favoarea unui duel strâns. Şi înainte de a privi video-ul de mai jos spune tu — cine crezi că va câştiga duelul? Maşina cea proaspătă şi nouă? Sau legenda de acum două decenii?Ei bine, cursa a fost într-adevăr una strânsă de tot! Şi ştii ce concluzie se poate trage în primul rând? Că stăpânirea unei maşini nărăvaşe de raliu, gândită acum douăzeci de ani avea nevoie de ceva mai mult iscusinţă din partea celui de la volan! Veţi vedea în video de ce, iar după ce-l vedeţi, scrieţi în comentarii ce credeţi despre rezultatul duelului şi despre cele două modele care s-au luptat!

https://piataauto.md/Stiri/2021/03/VIDE ... er-Evo-VI/


FUSO eCanter oferă transport sustenabil pentru IKEA Japonia
Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), a livrat în 2020 un total de 3 camioane electrice ușoare eCanter către IKEA Japonia. IKEA Japonia, filiala japoneză a companiei suedeze de mobilă pentru casă IKEA, este prima companie de mobilă pentru casă care primește livrări ale eCanter. Două dintre cele 3 vehicule sunt operate de IKEA Japonia și unul este deținut de SG Moving Co., Ltd., care este partener logistic al IKEA Japonia.

IKEA Japonia susține puternic inițiativele de sustenabilitate și măsurile de protecție ale mediului care au un impact pozitiv asupra oamenilor, societății și pământului.

IKEA și-a stabilit un obiectiv de reducere cu 80% a emisiilor sale de gaze cu efect de seră până în 2030. Compania a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza exclusiv vehicule electrice pentru nevoile sale de transport până în 2025. Compania a introdus 2 eCantere în operațiunile sale de livrare în martie 2020, urmat de un vehicul suplimentar al noului model cu caracteristici de siguranță îmbunătățite în decembrie 2020. Unul dintre cele 3 vehicule a fost utilizat pentru livrarea produselor între magazinele IKEA Kohoku și IKEA Harajuku, în timp ce 2 au fost utilizate pentru livrarea produselor către casele clienților.


ECanter are o autonomie de aproximativ 100 km cu o singură încărcare și este potrivit în special pentru transportul urban, producând mai puțin zgomot și vibrații decât un vehicul cu motor diesel. De asemenea, este capabil să răspundă nevoilor de transport atât pe timp de noapte, cât și pe zi, deoarece poate fi încărcat noaptea, ceea ce duce la ore de lucru mai eficiente în timpul zilei. eCanter poate acoperi aplicații operaționale mai lungi de 100 km cu încărcare rapidă repetată. Sistemul eCanter utilizat pentru livrările între IKEA Kohoku și IKEA Harajuku conduce în medie aproximativ 50 km pe zi, pe baza unei călătorii dus-întors. În unele zile cu început de livrare devreme, vehiculul parcurge peste 100 km în timpul a 2 călătorii dus-întors între locații, dovedind capacitatea eCanter de a parcurge întreaga sa autonomie.

În calitate de producător de vehicule comerciale, MFTBC se angajează să reducă emisiile de CO2 prin viziunea sa de a face ca toate vehiculele noi de pe piața japoneză să fie „rezervor-la-roată” neutre în CO2 până în 2039. eCanter este gata să joace un rol semnificativ în atingerea de zero emisii din flotele de vehicule comerciale, deoarece interesul pentru formarea societăților decarbonizate câștigă avânt în cadrul guvernelor, atât în interiorul, cât și în afara Japoniei. MFTBC va continua să se angajeze în realizarea transportului sustenabil cu clienți dintr-o varietate de industrii.
https://traficmedia.ro/fuso-ecanter-ofe ... a-japonia/

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Mie Mar 10, 2021 2:18 pm
de radu-lancer
Mitsubishi îşi va completa gama de modele în Europa cu două noi vehicule produse de Renault


Producătorul auto japonez Mitsubishi Motors Corporation a anunţat miercuri că îşi va completa gama de modele în Europa cu două noi vehicule produse de partenerul francez Groupe Renault, informează un comunicat de presă al constructorului nipon.

Începând din 2023, Mitsubishi Motors va vinde două "modele surori" produse la uzinele din cadrul Groupe Renault, care sunt bazate pe aceleaşi platforme dar cu unele diferenţe, care să reflecte brandul Mitsubishi, potrivit agerpres.ro
Constructorul nipon nu a precizat care sunt segmentele vizate doar că modelele reţinute sunt "best-sellere pe piaţa europeană şi îndeplinesc deja exigenţele în materie de reglementare", în condiţiile în care normele de poluare sunt mai dure pe vehicul continent.

Acest anunţ confirmă faptul că Mitsubishi Motors va continua să fie prezent în Europa. La mijlocul anului trecut, Mitsubshi a prezentat un plan de restructurare, intitulat "Small Is Beautiful", care includea îngheţarea lansării de noi produse în Europa, reducerea costurilor fixe cu 20% şi concentrarea pe Asia de Sud-Est, una dintre pieţele sale principale.

Însă potrivit Financial Times, partenerii Nissan şi Renault au încurajat Mitsubishi să îşi revizuiască planurile referitoare la piaţa din Europa. Soluţia anunţată miercuri permite Mitsubishi să rămână prezent în Europa dar cu costuri mai mici.

Alianţa formată de cei trei producători auto are planuri vizând o cooperare crescută în dezvoltarea şi producţia de vehicule, în ideea de a putea depăşi criza provocată de scăderea cererii pentru automobilele sale. Renault deţine o participaţie de 43% la Nissan, care la rândul său controlează un pachet de 34% din acţiunile Mitsubishi.

În 2020, Renault a înregistrat pierderi istorice de opt miliarde de euro în condiţiile în care veniturile au scăzut cu 21,7%, până la 43,474 miliarde de dolari, iar numărul de autovehicule vândute a scăzut cu 21,3%, până la 2,95 milioane unităţi.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

https://www.stiripesurse.ro/mitsubishi- ... 84150.html

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Scris: Joi Mar 11, 2021 8:47 am
de radu-lancer
Mitsubishi cumpără două modele Renault pentru a rămâne pe piața din Europa
Oficialii Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi au anunțat astăzi că Mitsubishi Motors va achiziționa două modele produse de Groupe Renault, pentru anumite piețe din Europa.


Mitsubishi Motors a decis să achiziționeze modele OEM de la Renault, „best-sellers” pe piața europeană care îndeplinesc deja cerințele de reglementare, pentru anumite piețe importante din Europa. Începând cu anul 2023, Mitsubishi Motors va vinde astfel două „modele surori” produse în fabricile Groupe Renault, care se bazează pe aceleași platforme, dar cu anumite diferențieri, reflectând ADN-ul mărcii Mitsubishi.

Un mix de modele incluzând noul Eclipse Cross PHEV și cele două modele surori dezvoltate de Renault va permite Mitsubishi Motors să fie mai competitivă pe piață europeană.

„Sunt foarte fericit să văd că Mitsubishi Motors construiește un nou mix de modele în Europa. Alianța își propune să sporească competitivitatea și să permită o partajare mai eficientă a resurselor în beneficiul tuturor celor trei companii. Abordarea noastră este colaborativă, bazându-se pe respectul reciproc, cu intenția clară de a spori performanța fiecărei companii, permițând companiilor individuale să își valorifice propriile puncte forte, să evite duplicarea resurselor și să îmbunătățească eficiența”, a declarat Jean-Dominique Senard, președintele Consiliul de Operare al Alianței și Renault.

„Mitsubishi Motors salută modelele OEM ale Renault pentru piața europeană și, nu în cele din urmă, noii clienți. Mitsubishi Motors a implementat reforme structurale în Europa și rămâne fermă decizia noastră de a îngheța dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană, anunțată în iulie 2020 – în planul nostru de afaceri pe termen mediu. Cu toate acestea, acordul de furnizare OEM ne va oferi o soluție pentru a oferi modele noi, dezvoltate și fabricate în Europa – alături de activitatea noastră continuă pe partea de After Sales”, a declarat Takao Kato, CEO Mitsubishi Motors.

„Noua noastră abordare în cadrul Alianței, axată pe proiecte semnificative și cu impact, se transformă în realitate. Această inițiativă pragmatică, bazată pe valoare, va face diferența în fabricile noastre, în amprenta partenerului nostru și pe străzile europene. Acest proiect frumos îndeplinește așteptările tuturor partenerilor din perspectiva designului, reglementărilor și a afacerilor în general. Acesta este scopul Alianței și suntem foarte bucuroși, la Groupe Renault, să contribuim cu acest nou pas în istoria Alianței” a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.
https://www.economica.net/mitsubishi-cu ... 97363.html

RAR: Aproape jumătate dintre mașinile controlate în trafic în 2020 aveau deficienţe tehnice majore
Peste 45% dintre cele 64.096 de vehicule verificate în trafic din punct de vedere tehnic, pe parcursul anului 2020, aveau deficienţe tehnice majore şi/sau periculoase şi au fost declarate neconforme, potrivit RAR.
Registrul Auto Român a publicat date cu privire la controalele efectuate anul trecut în trafic alături de echipajele de Poliție.

RAR transmite că aproape 30.000 de mașini verificate la nivel național aveau defecțiuni majore. Cele mai multe neconformităţi au fost constatate la: instalaţia electrică de iluminare-semnalizare (27.7%); emisiile poluante (21.1%); punţi, jante, anvelope şi suspensie (12.9%) şi parbriz, geamuri laterale, lunetă (11.7%).

Neconformităţi la sistemul de frânare au fost depistate la 3.92% dintre vehicule şi în 1.51% din cazuri au fost constatate probleme la sistemul de direcţie.

Potrivit sursei citate, în urma măsurătorilor efectuate, s-a constatat depăşirea nivelului maxim admis de emisii poluante la 2.203 autovehicule.

Inspectorii RAR au depistat în trafic şi vehicule cu defecţiuni periculoase la sistemele de frânare, direcţie sau la punţi şi fuzete. În cazul a 3.274 de vehicule, s-a considerat că acestea prezintă pericol iminent de accident.

Aproximativ 2.5% dintre vehiculele verificate prezentau probleme legate de inspecţia tehnică periodică - ITP fals, expirat sau anulat.

În urma controalelor mixte desfăşurate de RAR şi Poliţia Rutieră, pe parcursul anului 2020, au fost aplicate 20.391 de sancţiuni, au fost retrase 16.592 de certificate de înmatriculare, au fost imobilizate 147 de vehicule şi 269 de ITP-uri au fost anulate.

RAR subliniază că rezultatele controalelor desfăşurate în trafic nu reflectă starea generală a parcului auto din România, deoarece sunt oprite pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta defecţiuni.
https://www.automarket.ro/stiri/rar-apr ... 02631.html