Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Joi Feb 11, 2021 9:06 am
ANAF scoate mașini la licitație. Ce pot cumpăra românii cu 3.000 de lei
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) scoate la vânzare prin licitație mai multe autoturisme în perioada următoare, pe care le vinde la prețuri derizorii.
În perioada 10 februarie și 20 martie sunt scoase la licitație mașini precum Mercedes Benz E220 CDI, KIA Ceed, Dacia Logan, Dacia Duster, Peugeot 206, Audi A4, BMW 320 şi Toyota Avensis. Printre cele mai atrăgătoare oferte se numără și un Peugeot 206 la prețul de 3.155 lei, un Audi A4 la 4.298 lei sau o Dacia Logan la doar 2.375 de lei.
Mai mult, este scos la vânzare și un autoturism Mitsubishi Outlander, an fabricaţie 2013, 2268 centimetri cubi, 174.664 kilometri, tracţiune integrala. Preţul de evaluare sau de pornire al licitaţiei, exclusiv TVA (lei) – 60.320 lei.
https://redactia.ro/anaf-scoate-masini- ... -lei-97458
Hackerii țintesc proprietarii de mașini noi
Un nou raport întocmit de Kaspersky arată că hackerii țintesc proprietarii de mașini noi și încearcă să le manipuleze pentru a le folosi puterea de calcul.
Numeroase cazuri arată interesul atacatorilor cibernetici pentru securitatea auto. De la cercetători intependenți și amatori, până la infractori cibernetici, accentul a trecut de la securitatea dispozitivelor incorporate, iar acum se îndreaptă către securitatea vehiculelor per se. Acest lucru a dus la un număr tot mai mare de tehnici de atac și la introducerea de noi cerințe de reglementare pe care producătorii trebuie să le respecte pentru a rămâne protejați împotriva acestora.Soluția pe care compania de securitate o propune este compusă din mai multe rapoarte de care companiile ar putea beneficia pentru a-și proteja parcurile auto și investițiile în acest sector.
Serviciul TI pentru vehicule ajută organizațiile – de la producătorii de vehicule la furnizori – să rămână la curent cu problemele de securitate relevante care pot influența industria auto și le permite să ia măsurile de remediere corespunzătoare în timp util. Fiecare raport include o sinteză și o analiză a tendințelor tehnologice legate de atacurile cibernetice din industria auto, cum ar fi incidentele cibernetice, studii recente de securitate, conferințe, discuții pe subiecte importante, forumuri comunitare, precum și informații despre vectorii potențiali de atac asupra backend-ului vehiculului și a infrastructurii serviciilor. Principalele rezultate ale serviciului TI sunt raportul în rezumat, descrieri ale amenințărilor cibernetice și recomandări specifice, precum și notificări privind activitățile cu risc ridicat și vulnerabilitățile adaptate pentru OEM.
Dacă raportul TI constată o amenințare care trebuie soluționată urgent, clienții sunt informați în timp real.
https://4x4.ro/hackeri-tinte-masini-noi/
Culorile preferate ale companiilor auto în 2020. Spectrul cromatic, extins
Desi vanzările de mașini au scăzut de-a lungul anului pandemic, există un top al culorilor preferate al companiilor auto în 2020. Iată cum spectrul cromatic s-a extins!
Un nou raport arată că paleta de culori auto se schimbă de o manieră neconvențională, relevând o gamă mai largă de nuanțe cromatice aplicate pe liniile de asamblare a automobilelor din întreaga lume.Sunt culori, cum ar fi albastru și galben, care câștigă teren în unele regiuni, în timp ce roșu și violet detronează nuanțele acromatice în alte părți ale lumii. Extinderea suprafețelor colorate a făcut ca spectrul cromatic general să fie mai larg decât în 2019 și a adăugat un strop de strălucire.
În ciuda schimbărilor survenite la nivelul nuanțelor cromatice, cele acromatice – alb, negru, argintiu și gri – și-au urmat tendința lor cunoscută, fiind prezente pe majoritatea automobilelor produse anul trecut. Așa cum ne-am obișnuit de câțiva ani, albul este în continuare cea mai populară culoare pentru mașini, în întreaga lume. Are o frumusețe clasică, atemporală și o conexiune atât cu mediul, cât și cu tehnologia avansată.Datele menționate în acest raport arată că producția totală de automobile a fost mai mică decât în anii trecuți. Acest fapt a fost cauzat de perioadele în care producătorii de automobile au fost nevoiți să oprească fabricile din cauza COVID-19. Pandemia globală a afectat profund economia mobilității.Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) urmează tendința globală a culorilor cromatice. În 2020, aproximativ 11% din vehiculele noi din EMEA erau vopsite în albastru, acesta fiind campion al popularității. Violetul este un nou venit pe piață, sporind și mai mult diversitatea. De asemenea, alte culori cromatice câștigă popularitate, în special pe SUV-urile mai mici, pe măsură ce segmentul lor de piață crește.
Varietatea provine nu numai din diversitatea culorilor, ci și a nuanțelor.
Producătorii auto OEM au folosit peste 160 de nuanțe distincte de albastru în 2020 pe vehiculele din EMEA. Culoarea gri a fost pe locul al doilea, cu 140 de nuanțe. Ambele palete de culori au fost mai diverse decât albul, care a avut doar 70 de nuanțe distincte. În spectrul acromatic, albul este încă în top, acoperind 28% din piață, urmat de gri și negru.
„Varietatea culorilor se schimbă odată cu clasa de automobile. De exemplu, deși violetul are un loc privilegiat în producția de SUV-uri de dimensiuni medii, nu apare prea des pe SUV-urile de clasă mică sau de dimensiuni mari”, a declarat Mark Gutjahr, directorul diviziei Automotive Color Design, regiunea EMEA.
În același timp, clienții din America de Nord au mai puține opțiuni din rândul culorilor cromatice, dar asta nu înseamnă că aleg mai puține mașini, camioane sau SUV-uri colorate. Albastrul a câștigat mai multă popularitate pentru automobile în America de Nord, roșul a pierdut teren, în timp ce bejul și maroul au ieșit din listă. Acest lucru lasă verdele ca singura alternativă de culoare cromatică semnificativă din regiune.
Nuanțele de albastru sunt văzute ca fiind mai elegante, iar cumpărătorii care ar fi putut alege bej sau maro în trecut par să se mute către albastru sau gri. Designerii BASF au prevăzut acest lucru încă din 2016, când au descris albastrul drept „o direcție majoră de culoare pentru industria auto, care va câștiga cote de piață în anii următori”. Viziunea de acum 3-4 ani în ceea ce privește dezvoltarea culorilor, s-a concretizat anul trecut.
https://4x4.ro/culori-auto-2020-raport/
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) scoate la vânzare prin licitație mai multe autoturisme în perioada următoare, pe care le vinde la prețuri derizorii.
În perioada 10 februarie și 20 martie sunt scoase la licitație mașini precum Mercedes Benz E220 CDI, KIA Ceed, Dacia Logan, Dacia Duster, Peugeot 206, Audi A4, BMW 320 şi Toyota Avensis. Printre cele mai atrăgătoare oferte se numără și un Peugeot 206 la prețul de 3.155 lei, un Audi A4 la 4.298 lei sau o Dacia Logan la doar 2.375 de lei.
Mai mult, este scos la vânzare și un autoturism Mitsubishi Outlander, an fabricaţie 2013, 2268 centimetri cubi, 174.664 kilometri, tracţiune integrala. Preţul de evaluare sau de pornire al licitaţiei, exclusiv TVA (lei) – 60.320 lei.
https://redactia.ro/anaf-scoate-masini- ... -lei-97458
Hackerii țintesc proprietarii de mașini noi
Un nou raport întocmit de Kaspersky arată că hackerii țintesc proprietarii de mașini noi și încearcă să le manipuleze pentru a le folosi puterea de calcul.
Numeroase cazuri arată interesul atacatorilor cibernetici pentru securitatea auto. De la cercetători intependenți și amatori, până la infractori cibernetici, accentul a trecut de la securitatea dispozitivelor incorporate, iar acum se îndreaptă către securitatea vehiculelor per se. Acest lucru a dus la un număr tot mai mare de tehnici de atac și la introducerea de noi cerințe de reglementare pe care producătorii trebuie să le respecte pentru a rămâne protejați împotriva acestora.Soluția pe care compania de securitate o propune este compusă din mai multe rapoarte de care companiile ar putea beneficia pentru a-și proteja parcurile auto și investițiile în acest sector.
Serviciul TI pentru vehicule ajută organizațiile – de la producătorii de vehicule la furnizori – să rămână la curent cu problemele de securitate relevante care pot influența industria auto și le permite să ia măsurile de remediere corespunzătoare în timp util. Fiecare raport include o sinteză și o analiză a tendințelor tehnologice legate de atacurile cibernetice din industria auto, cum ar fi incidentele cibernetice, studii recente de securitate, conferințe, discuții pe subiecte importante, forumuri comunitare, precum și informații despre vectorii potențiali de atac asupra backend-ului vehiculului și a infrastructurii serviciilor. Principalele rezultate ale serviciului TI sunt raportul în rezumat, descrieri ale amenințărilor cibernetice și recomandări specifice, precum și notificări privind activitățile cu risc ridicat și vulnerabilitățile adaptate pentru OEM.
Dacă raportul TI constată o amenințare care trebuie soluționată urgent, clienții sunt informați în timp real.
https://4x4.ro/hackeri-tinte-masini-noi/
Culorile preferate ale companiilor auto în 2020. Spectrul cromatic, extins
Desi vanzările de mașini au scăzut de-a lungul anului pandemic, există un top al culorilor preferate al companiilor auto în 2020. Iată cum spectrul cromatic s-a extins!
Un nou raport arată că paleta de culori auto se schimbă de o manieră neconvențională, relevând o gamă mai largă de nuanțe cromatice aplicate pe liniile de asamblare a automobilelor din întreaga lume.Sunt culori, cum ar fi albastru și galben, care câștigă teren în unele regiuni, în timp ce roșu și violet detronează nuanțele acromatice în alte părți ale lumii. Extinderea suprafețelor colorate a făcut ca spectrul cromatic general să fie mai larg decât în 2019 și a adăugat un strop de strălucire.
În ciuda schimbărilor survenite la nivelul nuanțelor cromatice, cele acromatice – alb, negru, argintiu și gri – și-au urmat tendința lor cunoscută, fiind prezente pe majoritatea automobilelor produse anul trecut. Așa cum ne-am obișnuit de câțiva ani, albul este în continuare cea mai populară culoare pentru mașini, în întreaga lume. Are o frumusețe clasică, atemporală și o conexiune atât cu mediul, cât și cu tehnologia avansată.Datele menționate în acest raport arată că producția totală de automobile a fost mai mică decât în anii trecuți. Acest fapt a fost cauzat de perioadele în care producătorii de automobile au fost nevoiți să oprească fabricile din cauza COVID-19. Pandemia globală a afectat profund economia mobilității.Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) urmează tendința globală a culorilor cromatice. În 2020, aproximativ 11% din vehiculele noi din EMEA erau vopsite în albastru, acesta fiind campion al popularității. Violetul este un nou venit pe piață, sporind și mai mult diversitatea. De asemenea, alte culori cromatice câștigă popularitate, în special pe SUV-urile mai mici, pe măsură ce segmentul lor de piață crește.
Varietatea provine nu numai din diversitatea culorilor, ci și a nuanțelor.
Producătorii auto OEM au folosit peste 160 de nuanțe distincte de albastru în 2020 pe vehiculele din EMEA. Culoarea gri a fost pe locul al doilea, cu 140 de nuanțe. Ambele palete de culori au fost mai diverse decât albul, care a avut doar 70 de nuanțe distincte. În spectrul acromatic, albul este încă în top, acoperind 28% din piață, urmat de gri și negru.
„Varietatea culorilor se schimbă odată cu clasa de automobile. De exemplu, deși violetul are un loc privilegiat în producția de SUV-uri de dimensiuni medii, nu apare prea des pe SUV-urile de clasă mică sau de dimensiuni mari”, a declarat Mark Gutjahr, directorul diviziei Automotive Color Design, regiunea EMEA.
În același timp, clienții din America de Nord au mai puține opțiuni din rândul culorilor cromatice, dar asta nu înseamnă că aleg mai puține mașini, camioane sau SUV-uri colorate. Albastrul a câștigat mai multă popularitate pentru automobile în America de Nord, roșul a pierdut teren, în timp ce bejul și maroul au ieșit din listă. Acest lucru lasă verdele ca singura alternativă de culoare cromatică semnificativă din regiune.
Nuanțele de albastru sunt văzute ca fiind mai elegante, iar cumpărătorii care ar fi putut alege bej sau maro în trecut par să se mute către albastru sau gri. Designerii BASF au prevăzut acest lucru încă din 2016, când au descris albastrul drept „o direcție majoră de culoare pentru industria auto, care va câștiga cote de piață în anii următori”. Viziunea de acum 3-4 ani în ceea ce privește dezvoltarea culorilor, s-a concretizat anul trecut.
https://4x4.ro/culori-auto-2020-raport/