Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Vin Oct 26, 2018 12:22 am
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de sobolanu' » Joi Dec 10, 2020 8:26 pm

Urât bot mai are, parcă-i făcută din bucăți! :(

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 11, 2020 8:56 am

Record japonez în SUA: un Mitsubishi Mirage se laudă cu un parcurs de 667 mii km fără defecţiuni
Statul Minessota din SUA e unul din cele mai friguroase, rar populate şi chiar izolate state din SUA, o mare parte din întinsurile sale semănând cu pustieţăţile finlandeze de după cercul polar din partea asta a mapamondului. Nu în zadar până şi serialul sumbru Fargo a fost filmat în orăşelul cu acelaşi nume, aflat exct la hotarul dintre statele Minessota şi North Dakota.Ei bine, şi tot anturajul ăsta înseamnă condiţii de exploatare şi mai dure pentru automobile. Şi dacă prin regiunea asta oamenii aleg să exploateze de obicei maşini mari americane, considerate mai neînfricate în faţa gerurilor iernii şi a zăpezilor, atunci o familie de aici, formată din Jerry şi Janice Huot, a ales să schimbe în anul 2014 Cadillac-ul lor vechi pe un micuţ Mitsubishi Mirage, modelul cunoscut prin părţile noastre ca Mitsubishi Space Star.
Sincer, nu e nimic special în acest model Mitsubishi, decât simpleţea absolută şi practicismul, iar odată cu asta vine şi greutatea mică, dar şi un consum mic. În SUA modelul ăsta chiar a luat titlul de cel mai eficient model non-hybrid în consum, conform cifrelor oficiale EPA. Aşadar, dacă vă întrebaţi de ce au schimbat americanii ăştia doi Cadillac-ul lor pe o buburuză de Mitsubishi, răspunsul e simplu, pentru că acesta era ieftin şi consuma puţin.
Ce a urmat a fost o poveste clasică a unor oameni ce munesc mult în mediul rural şi nu vor de la maşina lor decât să-i ducă cu bine din punctul A în punctul B. Şi dacă primele vreo 7 miii de mile o foloseau ca maşină personală, pe urmă au decis s-o folosească intens la muncă. Unul din soţi e curier de mostre între laboratoare medicale. Celălalt lucrează în domeniul designului de grădini şi mentenanţei de vegetaţie în aceste grădini, aşa că micuţul Mitsubishi s-a tot ţinut de cărat saci cu îngrăşăminte, pământ afânat, vazoanae cu flori şi instrumente. Mai pe scurt, un adevărat cal de lucru.
Şase ierni aprigi maşina a înnoptat exclusiv afară, în ger şi zăpadă. A înaintat pe drumurile rele izolate din Minesotta şi şoferiţa sa zice că a reuşit să înainteze cu ea prin zăpezi în care şoferii mai curajoţi cu pick-up-uri se împotmoleau. Şi în şase ani de alergat continuu, acest Mitsubishi a ajuns să atingă 414,500 mile pe odometrul său, ceea ce corespunde cu cifra aproape macabră de 667,000 km. Cum altfel, doar e vorba de Minnesota.
Impresionantă e şi istoria maşinii, ea fiind deservită tot acest parcurs la acelaşi dealer local Mitsubishi. S-au făcut întotdeauna schimburi de ulei şi filtre, iar din lista schimbărilor de consumabile mai majore s-a făcut doar un schimb de rulmenţi pe la 250,000 km, şi de alternator, pe la 400,000 km. Dar întrucât maşina era deservită doar la un service oficial, cei de la Mitsubishi au decis să-i dea aceste piese noi pe garanţie. Şi cam atât. Fără alte schimburi majore sau defecţiuni în toţi cei 667 mii km ai săi!
Acum şeful dealer-ului Mitsubishi unde maşina era deservită le-a propus proprietarilor să le facă un trade-in pe un Mirage nou, pe acesta intenţionând să-l folosească drept exponat publicitar, care să demonstreze fiabilitatea modelelor mărcii Mitsubishi. Jerry şi Janice au acceptat imediat, aşa că au acum un nou Mirage în curtea lor, cu 0 mile pe bord, cu care pot începe un episod nou de muncă, viaţă, şi kilometri record.
https://piataauto.md/Stiri/2020/12/Reco ... defeciuni/





(VIDEO) Cel mai negru automobil din lume! Vedeţi cum se transformă un Mitsubishi Lancer X
Vă amintiţi de spectaculosul BMW X6 vopsit de bavarezi în parteneriat cu Surrey NanoSystem în culoarea Vantablack, cea mai întunecată nuanţă de negru? Ei bine, acum bavarezul are un concurent creat pe baza Mitsubishi Lancer X, dar care foloseşte o tehnologie diferită de aplicare a vopselei, iar maşina va putea fi văzută şi pe drumurile publice.Proiectul aparţine vloggerilor americani de la DipYourCar, care anterior anterior au pregătit un Lancer X cu caroserie acoperită cu vopsea strălucitoare, capabilă se ilumineze în întuneric, dacă absoarbe lumină. Ei bine, şi noua nuanţă, numită Misou Black, absoarbe razele de lumină, dar diferenţa este că nu le reflectă. Astfel, americanii au creat cel mai negru Lancer X, caroseria căruia absoarbe până la 99.4% din lumină. Datorită acestui fapt, elementele şi silueta caroseriei nu poate fi distinsă nici măcar la lumina soarelui.Dar, menţionează autorii proiectului, vopseaua este produsă pe bază de apă şi, respectiv, nu este prea rezistentă în timp. De altfel, nu se recomandă revopsirea automobilelor personale cu asemenea nuanţe, or acestea ar prezenta pericol altor participanţi la trafic noaptea, când nici lumina felinarilor sau farurilor nu este reflectată de caroseria acoperită cu vopseaua Misou Black. Apropo, de menţionat că vopseaua Vantablack este, totuşi, mai neagră, or absoarbe până la 99.7% din razele de lumină.
https://piataauto.md/Stiri/2020/12/VIDE ... -Lancer-X/





MITSUBISHI MOTORS oferă primul teaser al -noului OUTLANDER - versiunea globala urmeza sa debuteze în februarie 2021

Tokyo, 10 decembrie 2020 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a publicat astazi prima imagine a noii generații. OUTLANDER.Vehiculul va debuta pentru prima dată în SUA, Canada și Puerto Rico în februarie 2021 și va urma și în curând pe alte piețe internaționale.
Dezvoltat sub idealul termenului japonez "I-Fu-Do-Do", care înseamnă autentic și maiestuos, noul OUTLANDER demonstrează putere și calitate din interior spre exterior.Designul exterior este rafinat, cu un front-end puternic și mândru, cu conceptul de design Dynamic Shield de nouă generație.Transformarea completă de la dimensiuni la styling exterior previzualizează direcția de proiectare pentru viitoarele modele MITSUBISHI MOTORS.
"OUTLANDER este un SUV iconic pentru companie, așa că atunci când am dezvoltat modelul de generație următoare, ne-am inspirat din patrimoniul nostru bogat suv pentru a realiza un stil îndrăzneț și încrezător, cu o poziție solidă care excită clienții noștri", a declarat Seiji Watanabe, Director General al Diviziei de Design (Head of Design), MMC."Noul OUTLANDER este primul model care întruchipează noua generație de design Mitsubishi și fruntașul strategiei noastre de design."Noua lansare OUTLANDER va fi transmisă livestream în februarie 2021; mai multe informații cu privire la lansare vor fi puse la dispoziție după noul an.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1306.html
Fişiere ataşate
2022-Mitsubishi-Outlander-teaser-image-December-2020-720x480.jpg
2022-Mitsubishi-Outlander-teaser-image-December-2020-720x480.jpg (24.34 KiB) Vizualizat de 555 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 14, 2020 11:26 am

Mitsubishi Shogun cu peste 7.000 de pachete cu țigări de contrabandă, urmărit de polițiști la Brodina până într-o curte unde șoferul a oprit și a fugit
Polițștii de frontieră suceveni au descoperit şi confiscat, sâmbătă, peste 7.000 pachete cu ţigări, în valoare de 87.000 lei, marfă ce urma să fie comercializată pe piaţa neagră de desfacere din zonă.

Potrivit purtătorului de cuvânt al STPF Suceava, comisar șef Ilie Poroch-Serițan, sâmbătă în jurul orei 01.25, poliţiştii de frontieră din cadrul Sectorului PF Brodina în cooperare cu polițiștii de la STPF Suceava şi lucrători ai Poliţiei Oraşului Vicovu de Sus au identificat un autoturism de teren Mitsubishi Shogun care se deplasa în viteză dinspre frontiera de stat spre interiorul ţării, pe direcţia localităţii Brodina.În aceste condiții s-a pornit în urmărirea autoturismului în cauză, însă şoferul autoturismului a intrat cu maşina în curtea unui imobil care avea porţile deschise, l-a abandonat şi a fugit.
El a spus că s-a trecut la monitorizarea zonei şi dispunerea unor măsuri specifice pentru reţinerea şoferului, fiind totodată observate în maşina abandonată mai multe colete cu ţigări învelite în folie de culoare neagră.
Autoturismul şi ţigările au fost duse la sediul sectorului, unde, în urma inventarierii a rezultat cantitatea de 7.428 pachete, în valoare de 87.000 lei. Întreaga cantitate de ţigări a fost ridicată în vederea confiscării, iar autoturismul în valoare de 10.000 lei a fost indisponibilizat în vederea continuării cercetărilor.

https://www.newsbucovina.ro/social/3064 ... si-a-fugit




FOTO Prima imagine cu noul Mitsubishi Outlander. A fost anunțată și data premierei mondiale

Mitsubishi a publicat prima imagine cu viitorul Outlander, a patra generație a celebrului SUV. Acesta va fi lansat, pentru început, pe piețele din America, iar revenirea în Europa este marcată de incertitudini. Mitsubishi pregătește lansarea unei noi generații a SUV-ului Outlander, un SUV care a reușit, pe parcursul primelor trei generații, să-și câștige o reputație invidiată de competitori. Din păcate, lansarea noului Otulander este umbrită, în Europa, de incertitudinile privind viitorul acestei mărci pe piața de aici. Mitsubishi a anunțat, la mijlocul acestui an, că își va concentra atenția pe piețele asiatice, ulterior precizând că a suspendat toate lansările de noi modele în Europa. Noul Otulander, care a fost deocamdată dezvăluit sub forma unui teaser, va fi prezentat oficial pe 21 februarie și va fi disponibil pentru început în SUA, Canada și Porto Rico. Ulterior, cei de la Mitsubishi anunță că va fi disponibil și pe alte piețe internaționale, însă nu oferă mai multe detalii.
Noul Mitsubishi Outlander a fost creat, după cum se descrie în prezentarea oficială, sub termenul „I-FU-Do-Do”, care înseamnă autentic și maiestuos. Fotografia nu lasă să se întrevadă prea multe detalii, dar se poate observa că mașina pare să capete o statură și mai opulentă, mai impozantă, în comparație cu generația anterioară. Se pot întrevedea blocuri optice, frontale și cele din spate, care au forme noi, cu suprafețe reduse. În același timp rămâne prezent, ca detaliu al părții frontale, elementul arcuit, care seamănă cu un bumerang. „Outlander este un SUV iconic pentru compania noastră, astfel că atunci când am dezvoltat noua generație, ne-am inspirat din patrimoniul nostru de SUV-uri pentru a realiza un stil puternic și plin de încredere cu o apariție solidă care stimulează clienții”, a declarat Seiji Watanabe, director general al diviziei de design a Mitsibishi Motors. „Noul Outlander este primul model care sintetizează o nouă generație de design Mitsubishi și primul din noua noastră strategie de design”.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... e-19646225

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 16, 2020 9:38 am

Înmatriculările de mașini electrice au crescut cu 60% în România în primele 11 luni ale anului: peste 2100 de unități
Înmatriculările de mașini electrice au continuat să crească în România și pe parcursul lunii noiembrie, iar clasamentul a suferit câteva modificări interesante, potrivit celor mai recente date publicate de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).

În total, românii au înmatriculat 2111 de mașini electrice în primele 11 luni ale anului, în creștere cu 59.7% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Ca și până acum, Renault este lider detașat în topul mărcilor cu 562 de unități și o creștere de 61%, însă noutățile apar pe podium.
Pentru prima oară în acest an, Volkswagen a reușit să depășească Skoda și a ajuns la 375 de unități (+67%), în timp ce constructorul ceh s-a oprit la 346 de unități. Rocada celor două mărci din Grupul Volkswagen nu este surprinzătoare, în contextul în care modelul de oraș Skoda Citigo-e iV nu se mai produce, iar Volkswagen a început livrările pentru hatchback-ul electric ID.3.
Între timp, Hyundai își păstrează locul 4 și a ajuns la 220 de unități, datorită succesului înregistrat de Kona Electric.
MAȘINI PLUG-IN HYBRID

Între timp, înmatriculările de mașini plug-in hybrid continuă de asemenea într-un ritm accelerat, cu 796 de unități în primele 11 luni ale anului, corespunzător unei creșteri de 129%.
Topul pe mărci are un nou lider comparativ cu primele 10 luni ale anului, întrucât Mercedes-Benz a trecut pe prima poziție cu 125 de unități și este urmat de Volvo (123 de unități) și BMW (107 unități).
Mitsubishi a urcat pe locul 4, în ciuda faptului că marca nu va mai lansa noutăți pe piața europeană.
https://www.automarket.ro/stiri/inmatri ... 01717.html


FOTO - Femeie accidentată mortal la Leţcani. Şoferul a fugit de la locul faptei
Un individ din Vaslui a fost reţinut aseară de către poliţişti după ce a omorât o femeie pe Drumul European, în Leţcani, apoi a fugit de la locul faptei.


Accidentul a avut loc dimineaţă, în jurul orei 7.30, atunci când şoferul în vârstă de 34 de ani a lovit o femeie care traversa strada printr-un loc nepermis. Corpul femeii a fost aruncat într-un şanţ, după impactul cu maşina, şoferul fugind de locul accidentului.

“Poliţiştii au deschis un dosar penal în acest caz, iar cercetările continuă", au precizat reprezentanţii Poliţiei Iaşi. Potrivit primarului din Leţcani, femeia omorâtă venise la nişte rude şi pleca acasă, în localitatea Mădârjac.

“Femeia era adventistă, din câte am auzit eu, fusese la biserică în weekend", ne-a spus primarul Stelian Turcu.

https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/foto- ... 73498.html
Fişiere ataşate
masina fugar4.jpg
masina fugar4.jpg (261.84 KiB) Vizualizat de 503 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 28, 2020 8:48 am

Mitsubishi, premieră - a început să fabrice pentru prima dată Outlander PHEV în afara Japoniei

Mitsubishi Motors a demarat producția celui mai vândut model al său, Outlander PHEV, la uzina din Thailanda, marcând astfel o premieră pentru acest model, care până acum a fost produs doar în Japonia. Mitsubishi Outlander PHEV a început să fie fabricat în Thailanda, la uzina mărcii din Laemchabang, fiind pentru prima dată când este asamblat în afara Japoniei. Mașina va fi destinată vânzărilor din regiune, iar livrările vor demara în luna ianuarie.
Potrivit Mitsubishi, decizia de a produce SUV-ul plug-in hibrid în Thailanda s-a bazat pe potențialul mare de creștere al pieței din regiune, ca urmare a promovării de care se bucură automobilele electrificate, dar și datorită capacității mari de producție a uzinei, care a rămas fără alte modele ce se produceau anterior.
„Mitsubishi Motors livrează PHEV regiunii ASEAN bazându-se pe reputația globală în creștere a problematicii de mediu”, a declarat Takao Kato, CEO Mitsubishi. „Sunt extrem de fericit să putem livra Outlander PHEV produs local clienților noștri din Thailanda ca o nouă parte a businessului nostru cu vehicule electrice”.
Outlander PHEV furnizează o tehnologie de propulsie avansată, cu propulsie 4x4 bazată pe motoare electrice ce sunt acționate de bateria care poate fi încărcată la baterie sau prin intermediul inverterului de la bord. Faptul că mașina beneficiază și de motorul pe benzină îi conferă o autonomie suficient de lungă pentru a fi parcurse distanțe foarte lungi. Mașina dispune și de prize de curent ce pot fi folosite pentru diferite activități, puterea oferită fiind de 1,5 kW. Regiunea ASEAN reprezintă principalul vector de dezvoltare pentru Mitsubishi, potrivit împărțirii stabilite în cadrul Alianței cu Renault și Nissan. Acesta este motivul pentru care marca japoneză a anunțat că se retrage din Europa, anulând toate lansările de produse. Ulterior, a revenit asupra deciziei, modelele foarte cerute de piață, precum ASX sau Outlander urmând să fie lansate cu noi generații. SUV-ul Outelander PHEV s-a vândut în 260.000 de exemplare, de la lansarea din 2013. Mitusbishi pregătește, pentru 2021, lansarea unei noi generații Outlander PHEV, evenimentul având o întârziere de câteva luni față de programarea inițială.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19828598

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 04, 2021 10:51 am

ANALIZĂ Marea provocare a industriei auto în 2020. Mărcile care au cele mai mici emisii de CO2
Provocările pe care le-au confruntat în 2020 constructorii de autovehicule din Europa se apropie de finalul anului, moment în care vor fi calculate emisiile pe flotele vândute. De la acestea vor fi aplicate taxele impuse de Comisia Europeană. JATO Dynamics a calculat în ce stadiu se află mărcile de pe piața din Europa, înainte de finalul anului. Datele privind emisiile de CO2, calculate pe intervalul ianuarie – octombrie 2020, de JATO Dynamics, se bazează pe volumele vândute pe 22 din cele 27 de piețe ale UE, inclusiv România. Acestea arată că PSA Group are cele mai mici emisii dintre toți producătorii de vehicule din Europa, cu un nivel mediu de 97,9 grame pe kilometru, calculat pe standardul NEDC. Pe locurile următoare se situează Toyota Group, cu 100,6 grame, și Renault – Nissan – Mitsubishi, cu 105,5 grame. La aceste valori se vor aplica supercreditele, care se bazează pe numărul de vehicule electrificate (cu emisii sub 50 g/km) vândute de respectivele companii. Aceste vehicule vor fi calculate de două ori, la medie. Apoi, la fiecare gram care depășește ținta pe care fiecare companie o va avea va fi aplicată o amendă de 95 de euro (număr de mașini x număr de grame depășite x 95 de euro).

Acesta este motivul principal pentru care companiile au accelerat în acest an vânzările de automobile electrice și hibride cu încărcare. Iar anul viitor aceste calcule vor accentua și mai mult vânzările, pentru că în 2020 este aplicată o reducere de 5% la ținta de emisii, iar în 2021 aceasta va fi calculată la 100%.

„Pool”-urile înregistrate la Comisia Europeană sunt în prezent BMW (BMW, Mini, Rolls-Royce), Daimler (Mercedes, Smart), Fiat Chrysler (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Ram, Honda, Tesla), Geely Group (Volvo, Polestar, Lynk & Co, Lotus, LEVC, Geely, Ford), Hyundai-Kia (Hyundai, Kia), PSA (Citroen, DS, Opel, Peugeot, Vauxhall), Renault-Nissan-Mitsubishi (Alpine, Dacia, Infiniti, Lada, Mitsubishi, Nissan, Renault), Suzuki (Suzuki), JLR (Jaguar, Land Rover), Toyota (Lexus, Toyota, Mazda), Volkswagen Group (Audi, Bentley, Cupra, Maxus, MG, Porsche, SAIC, SAIC Maxus, Seat, Skoda, Volkswagen). Se poate lesne remarca faptul că acolo unde au existat probleme de emisii, vezi cazul Fiat, au fost introduse în asociere mărci nepoluante (Hoda, Tesla), contra unor sume consistente. Un exemplu de calcul, pe baza supercreditelor, este realizat pentru prima companie clasată, PSA, care a reușit să atingă o medie de 91,9 grame/km, o reducere de 6 grame cu ajutorul mașinilor cu emisii reduse pe care grupul le-a vândut în acest an. Mașinile hibride și electrice cu emisii reduse au totalizat 88.000 de unități, ceea ce a contribuit decisiv la rezultatul final.

Procentual, asocierile cu procentul cel mai mare de vehicule cu emisii reduse (BEV și PHEV) au fost în acest an, în intervalul studiat, Geely Group, care a ajuns la 27% din total (creștere cu 17,6% față de anul trecut), Daimler, cu 15% din total (+12,4%), Hyundai – Kia, cu 14% (+8,2%) și BMW Group, 14% (+6,7%). Potrivit JATO, mărcile cu cele mai reduse emisii au fost cele patru mărci full-electrice, Tesla, Maxus, Polestar și Smart, acestea fiind urmate de MG, un brand britanic cumpărat de chinezi, și de DS, marca premium a grupului PSA. Media emisiilor pe tipuri de motorizare, în 2020, a fost de 122,2 grame pentru cele diesel, 121,2 grame pentru benzină, 104,1 grame pentru hibridele simple, 40,1 grame pentru PHEV și, evident, zero pentru electrice. Motoarele pe benzină au reprezentat 51% din totalul pieței, cele diesel – 28%, hibridele – 10%, iar PHEV – 4,3%, în timp ce electricele au urcat la 5% din piață.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... 2-19735715

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 05, 2021 8:57 am

Mitsubishi continuă exploatarea denumirilor iconice. SUV-ul electric e-Evolution apare în 2021
Mitsubishi va continua exploatarea denumirilor iconice din faimoasa istorie a companiei, când în gamă mai erau prezente diverse sportive, coupe-uri şi sedanuri. Astfel, după SUV-ul compact Eclipse Cross, japonezii vor să readucă în gamă numele Evolution care, cel mai probabil, tot va fi atribuit unui SUV, dar de această dată unui 100% electric.
De altfel, în materie de design proaspătul crossover se va inspira de la conceptul e-Evolution, debutat în octombrie 2017. Deocamdată nu se cunoaşte dacă modelul va moşteni şi substratul tehnic, or în momentul premierei japonezii anunţau un sistem electric cu 3 motoare electrice, unul performant, de altfel. Cât despre varianta de serie, însă, voci apropiate companiei sugerează că e-Evolution va fi foarte apropiat de proaspătul Nissan Ariya. Respectiv, în variantele de top va avea cel mult două motoare electrice.
Asta înseamnă că Mitsubishi e-Evolution va avea la bază platforma modulară CMF-EV, dezvoltată în cadrul Alianţei Renault-Nissan special pentru electromobile. În materie de design vor avea loc modificări majore, SUV-ul de serie va renunţa portierele marca Rolls-Royce în schimbul unor clasice, cu montant central, dar şi silueta va fi una clasică. Debutul SUV-ului de serie este aşteptat în acest an.
https://piataauto.md/Stiri/2021/01/Mits ... e-in-2021/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Ian 06, 2021 9:36 am

Ce avere are, de fapt, Adrian Năstase! Situația financiară a fostului premier, intens discutată
Ce avere are, de fapt, Adrian Năstase

Potrivit ultimei declarații de avere din data de 19 iulie 2012, familia Năstase deține un teren agricol de 1,77 hectare, la Cornu, un teren intravilan de 170,74 metri pătrati, în București, un
apartament de 278,89 metri pătrați, în București și un autoturism Mitsubishi, din 2006.
https://www.wowbiz.ro/ce-avere-are-de-f ... a-20123936




De ce au mașinile hibride motoare pe benzină și nu diesel
Sistemele de propulsie hibride folosesc un motor termic și unul sau mai multe motoare electrice pentru a asigura o eficiență ridicată. Iată care sunt motivele pentru care mașinile hibride au motoare pe benzină și nu diesel.
Popularizate în primul rând de Toyota, care a înregistrat un adevărat succes cu Prius, automobilele cu propulsie hibridă sunt acum oferite de majoritatea producătorilor. Odată cu avansul mașinilor electrice rolul său în limitarea emisiilor s-a diminuat, dar asta nu înseamnă că modelel cu propulsie hibridă nu continuă să rămână populare.
Înainte de a vedea de ce producătorii de mașini hibride preferă motoarele pe benzină, trebuie să precizăm că există modele hibride care folosesc și motoare diesel. Fie că e vorba de sisteme mild-hybrid, care adaugă un simplu starter/generator în circuitul de accesorii al motorului, fie chiar de full-hibride ca cele produse până nu demult de grupul PSA sub denumirea Hybrid4. Totuși, există mai multe motive pentru care mașinile hibride au preponderent motoare pe benzină.
Mașinile hibride de succes folosesc motoare pe benzină. Motivele sunt simple
Unul dintre motivele cele mai simple este faptul că producătorii japonezi aveau în portofoliu în special motoare pe benzină. Dieselul a apărut abia mai târziu pe lista de motorizări ale modelelor japoneze. Dincolo de acest motiv simplu, a existat și unul al costurilor.
Prius nu a fost niciodată o mașină ieftină, iar acest lucru s-a datorat complexității sistemului hibrid de propulsie. În același timp, motoarele pe benzină erau semnificativ mai gurmande decât cele diesel. Prin urmare, s-a considerat că folosirea unui sistem hibrid scump era justificată în cazul unui motor pe benzină, care avea un consum mare. La un motor diesel, care avea oricum un consum scăzut, reducerea de consum era nesemnificativă în condițiile unui preț semnificativ mai mare.
Desigur, dincolo de aceste motive economice, au existat și considerente pragmatice, inginerești. Spre exemplu, modul de funcționare al unui motor termic într-un ansamblu hibrid presupune funcționarea intermitentă, pe durate scurte. Un motor diesel nu apreciază acest regim de funcționare la rece în cea mai mare parte a timpului, cea ce ar duce la uzura sa prematură. Pe de altă parte, motoarele pe benzină nu au o astfel de problemă.
Dieselul, fără viitor în afara aplicațiilor industriale
De asemenea, motoarele diesel sunt eficiente când funcționează perioade îndelungate într-un palier de turații redus. Într-un sistem hibrid, motorul nu funcționează la turații scăzute. De asemenea, vibrațiile generate de un diesel sunt semnificative și ar face funcționarea sistemului hibrid mult mai neplăcută decât în cazul unui motor pe benzină silențios. Cât despre proverbialul cuplu al motoarelor diesel, acesta este inutil într-un sistem hibrid de propulsie: pornirea se face folosind motorul electric, care are întregul cuplu disponibil de la zero rpm.
Un alt motiv deloc neglijabil este cel al masei unui motor pe benzină. În cazul motorului de 1,8 litri care echipează Toyota Prius, întreaga masă a motorului este de numai 45 kg. Un motor diesel de cilindree și putere similară cântărește cel puțin dublu, ceea ce ar ridica semnificativ masa întregii mașini din cauza ranforsărilor necesare pentru fixarea sa pe caroserie.
Nu în ultimul rând, un motor diesel este semnificativ mai scump decât unul pe benzină. Prin urmare, folosirea sa într-un sistem de propulsie hibridă ar ridica semnificativ prețul întregului ansamblu fără a aduce vreun avantaj.
Asta nu înseamnă că motorul diesel este lipsit de viitor. Cu siguranță, însă, acest viitor nu este sub capota unui automobil, ci mai degrabă în aplicații industriale și militare. Nici chiar sistemele hibride de propulsie nu au un viitor garantat, după cum o dovedește soarta lui Prius.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/de-c ... l-18805523


Calculator impozit auto 2021. Cat platesti in functie de motorizare si capacitate cilindrica
Pentru masinile cu motoare ce au capacitatea cilindrica intre 1.601 si 2000 cmc, impozitul va fi de 20 lei/200 cmc in anul 2021, adica o mica scumpire de la 19 lei/200 cmc in anul 2020.
Trecem mai departe si va spunem ca pentru masinile cu motoare intre 2.001 si 2.600 cmc impozitul auto va fi de 79 lei/200 cmc in anul 2021, adica o scumpire de la 76 lei/200 cmc in anul 2020.
Posesorii de masini cu motoare cu capacitate cilindriva intre 2.601 si 3.000 cmc vor plati 159 lei/200 cmc in 2021, o scumpire de la 153 lei/200 cmc in 2020.
Calculator impozit auto 2021 in functie de capacitatea cilindrica a motorului
Fiecare roman care detine un autovehicul inmatriculat in tara este obligat sa plateasca aceasta taxa. Impozitul pe masina se plateste anual, iar plata se poate face in doua transe egale, la finalul lui martie si la finalul lui septembrie.

Impozit auto 2021 pentru masini cu motoare ce au capacitatea cilindrica de pana la 1.600 cmc:

1.000 cmc – 40 lei
Intre 1.001 si 1.200 cmc – 48 lei
Intre 1.201 si 1.400 cmc – 56 lei
Intre 1.401 si 1.600 cmc – 64 lei
Impozit auto 2021 pentru masini cu o capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.000 cmc:

Intre 1.601 si 1.800 cmc – 180 lei
Intre 1.801 si 2.000 cmc – 200 lei
Impozit auto pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2.001 si 2.600 cmc:

Intre 2.001 si 2.200 cmc – 869 lei
Intre 2.201 si 2.400 cmc – 948 lei
Intre 2.401 si 2.600 cmc – 1.027 lei
Impozit auto pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica intre 2.601 si 3.000 cmc:

Intre 2.601 si 2.800 cmc – 2.226 lei
Intre 2.801 si 3.000 cmc – 2.385 lei
Impozit auto pentru masini ce au motoare cu o capacitate cilindrica de peste 3.001 cmc:

Intre 3.001 si 3.200 cmc – 5.120 lei
Intre 3.201 si 3.400 cmc – 5.440 lei
Intre 3.401 si 3.600 cmc – 5.760 lei
Intre 3.601 si 3.800 cmc – 6.080 lei
Intre 3.801 si 4.000 cmc – 6.400 lei
Care sunt masinile pentru care nu platim impozit auto in 2020
Exista o serie de autovehicule care sunt scutite de la plata impozitului auto in Romania. In aceasta categorie intra mijloacele de transport public din marile orase, vehiculele istorice, mijloacele de transport folosite pentru transportul stupilor in pastoral, autospecialele care sunt folosite la interventiile de urgenta, intreaga flota de autobuze si microbuze care functioneaza sub comanda Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice, precum si a Ministerului Tineretului si Sportului.

Tot la cele scutite de taxa auto intra si cele folosite pentru ingrijire, ocrotire sau asistenta de asociatiile non-profit. Nu se plateste impozit nici pentru masinile detinute de organizatiile care apartin minoritatilor nationale.

Mai mult, masinile electrice sunt scutite de la plata impozitului auto, in timp ce pentru masinile hibride se aplica o hotarare a Consiliului Local in functie de oras.
https://www.cars.ro/stiri/utile/calcula ... 24090.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Ian 07, 2021 8:47 am

Topul celor mai puternice paşapoarte din lume. Cum vor arăta călătoriile după pandemie

Henley & Partners a publicat lista sa a celor mai puternice paşapoarte din lume care permit accesul liber sau cu viză emisă la intrare în cât mai multe ţări. Clasamentul nu ia în considerare restricţiile temporare de călătorie din cauza pandemiei.

Potrivit raportului Henley, cetăţenii asiatici continuă să fie în fruntea listei cu cele mai puternice paşapoarte, în capul listei fiind Japonia, urmată de Singapore.
Topul 10 arată astfel: 1. Japonia (191 destinaţii); 2. Singapore (190); 3. Coreea de Sud, Germania (189); 4. Italia, Finlanda, Spania, Luxemburg (188); 5. Danemarca, Austria (187); 6. Suedia, Franţa, Portugalia, Ţările de Jos, Irlanda (186); 7. Elveţia, Statele Unite, Regatul Unit, Norvegia, Belgia, Noua Zeelandă (185); 8. Grecia, Malta, Republica Cehă, Australia (184); 9. Canada (183); 10. Ungaria (181).
https://adevarul.ro/life-style/travel/t ... index.html


Japonia, gata sa interzica vanzarile de masini pe benzina sau motorina
Japonia este gata sa interzica vanzarile de masini pe benzina sau motorina, conform informatiilor transmise de televiziunea NHK si citate de Reuters.

Dupa ce UE a decis ca acest lucru se va intampla in spatiul comunitar in 2035 si Regatul Unit a devansat acest termen cu 5 ani, Japonia este si ea gata sa interzica vanzarile de masini propulsate de motoare pe benzina sau motorina. Fata de restrictiile clare din Regatul Unit si UE, Japonia ar putea permite comercializare masinilor hibrid, adica cele in care motorul termic functioneaza pe post de generator pentru bateria din care se “hranesc” unul sau mai multe motoare electrice.Masura tarii nipone vine in urma anuntului facut de prim-ministrul Yoshihide Suga care a spus ca tara sa va taia emisiile de carbon nete la 0 pana in anul 2050, iar anuntul oficial in acest sens ar urma sa se intample oficial in mai putin de doua saptamani.
Purtatorul de cuvant al Guvernului a spus ca ministrul Industriei va prezenta un plan concret pana la finalul anului in curs.
Probabilitatea tot mai mare de interventie a autoritatilor centrale in industria auto pentru scaderea emisiilor inaspreste competitia dintre marii actori din domeniu. Masinile electrice vor fi din ce in ce mai cautate si dorite, iar avantajele fiscale oferite inca pentru acestea mentine interesul clientilor persoane fizice sau juridice la un nivel major. Cursa cea mai intensa la acest capitol are loc in China, acolo unde toti constructorii incearca sa penetreze piata cu cat mai multe masini hibride si electrice.
Masurile deja adoptate pentru reducerea amprentei de carbon nationale reprezinta un avantaj pentru marcile precum Toyota, care pana acum au investit in dezvoltarea de tehnologii hibride sau electrice.
Pe de alta parte, COO-ul Nissan, Ashwani Gupta, a spus ca marca este pregatita pentru interdictiile din Marea Britanie pregatite pentru anul 2030.
Ministrul japonez al Industriei ia in considerare si varianta ca toate masinile vandute din 2030 sa fie complet electrice, insa o forma finala a interdictiei inca nu a fost prezentata publicului.
Toyota, Honda, Nissan si Mitsubishi nu au comentat deloc aceste noi informatii.
Boston Consulting Group se asteapta ca pana in 2030 cota masinilor electrice sa depaseasca 55% in Japonia.
Japonia, China si Coreea de Sud au anuntat recent obiective ferme de a pune capat emisiilor nete de carbon, ceea ce a dat un impuls pentru companii si banci sa faca schimbari pentru reduceri care sa mentina incalzirea globala sub control.
Unul din efectele incalzirii globale este cresterea nivelului marii, efect care are doua cauze:
– cresterea volumului apei prin dilatare in urma incalzirii;
– adaosul de apa provenit din topirea gheturilor din calotele polare si ghetarii terestri.
Conform rapoartelor IPCC, in secolul al XX-lea nivelul oceanelor a crescut cu 0,1 – 0,2 m, insa efectul de crestere va mai dura mult timp. Nu se pot face previziuni exacte, deoarece rezultatele depind de modelele emisiilor gazelor cu efect de sera. In ritmul actual, se prevede o crestere a nivelulul marii de 0,18 – 0,59 m la sfarsitul secolului al XXI-lea si de 2 m la sfarsitul secolului al XXIII-lea.
https://4x4.ro/japonia-interzice-masini ... -motorina/






Încărcătoarele Mitsubishi Motors EV trebuie conectate la aplicația driverului din Thailanda
Autoproducatorul și Delta Taiwanului vor furniza date de localizare pe stațiile pe care le construiesc


BANGKOK — Mitsubishi Motors va lucra cu compania Delta Electronics din Taiwan pentru a îmbunătăți o aplicație legată de stațiile electrice de încărcare a vehiculelor din Thailanda, conform unui acord anunțat joi.Mitsubishi și Delta, un furnizor de sisteme electrice, instalează stații de încărcare cu EV în Thailanda. Acordul prevede ca cele două societăți să ofere date de localizare unui al treilea partener, Autoritatea Provincială pentru Energie Electrică.PEA, o întreprindere de stat, va aplica datele aplicației stației de încărcare pe care o dezvoltă. Utilizatorii vor putea găsi rapid stații, vor putea rezerva sesiuni de încărcare și vor începe și opri de la distanță încărcătoarele.Thailanda are ca scop punerea a 1,2 milioane de vehicule electrice pe șosea până în 2036. Guvernul intenționează să dezvolte infrastructura care facilitează răspândirea instalatiilor electrice. PEA intenționează să instaleze 62 de stații de încărcare de-a lungul marilor autostrăzi.
Producătorul japonez de automobile vinde hibrizi de plug-in în Thailanda și instalează stații de încărcare la reprezentanțe și în alte locații. Thailanda este cel mai mare centru de producție offshore din Mitsubishi.Mitsubishi se bucură de o mare parte din vânzările din Asia de Sud-Est și intenționează să își concentreze resursele în regiune."Intenționăm să oferim cumpărătorilor de hibrizi mitsubishi o experiență de proprietate fără griji", a declarat Morikazu Chokki, președintele Mitsubishi Motors (Thailanda).
https://asia.nikkei.com/Business/Techno ... driver-app
Fişiere ataşate
https___s3-ap-northeast-1.amazonaws.com_psh-ex-ftnikkei-3937bb4_images_9_9_1_7_31427199-3-eng-GB_Cropped-1608817363photo_SXM2020122400005276 (2).jpg
https___s3-ap-northeast-1.amazonaws.com_psh-ex-ftnikkei-3937bb4_images_9_9_1_7_31427199-3-eng-GB_Cropped-1608817363photo_SXM2020122400005276 (2).jpg (173.1 KiB) Vizualizat de 306 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2778
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 08, 2021 8:44 am

Producție Mitsubishi e-Evolution pentru debut în acest an - raport
După o vreme in care a ieșit din joc, Mitsubishi se pregătește să se întoarcă în lumea mașinilor sport cu varianta electrica EVO!!!


Potrivit surselor, Mitsubishi introduce anul acesta un crossover electric sportiv pe baza mașinii conceptuale e-Evolution.

Presă japoneză raportează că primul SUV multielectric al mărcii ar putea debuta chiar din toamnă .

Conceptul de e-evoluție, dezvăluit la expoziția din Tokyo din 2017, a prezentat trei motoare electrice - unul în față, două în spate.

Modelul de producție va include în schimb un grup motopropulsor electric - unul pe fiecare axă, conform raportului - și cea mai recentă versiune a sistemului S-AWC al Mitsubishi, precum și un rulaj electric de 500 km.
https://www.carexpert.com.au/car-news/p ... ear-report

Normele Euro 7 pentru 2025: sfârșitul motoarelor cu ardere internă?


Noile norme Euro 7 se anunță extrem de dure. Limitele planificate dar și metodele de măsurare sunt atât de dure încât va fi foarte greu ca motoarele diesel și pe benzină să le mai îndeplinească.

Reglementările privind emisiile în Europa datează din 1970. În primă fază emisiile se refereau doar la cele de monoxid de carbon și hidrocarburi. Abia în 1977 directiva 77/102/CEE limitează și emisiile de NOx. Începând cu standardul Euro 6 care a intrat în vigoare la 1 septembrie 2014, valoarea limită de NOx este de 60 mg/km la motoarele pe benzină și de 80 mg/km la motoarele diesel.Însă valorile măsurate pe stand sunt departe de cifrele din viața reală. Vechiul standard de măsurare NEDC vechi de 20 de ani era depășit pentru că măsurătorile se realizau doar în condiții ideale de laborator. Pe șosea emisiile reale depășeau și de 10 ori sau peste valorile oficiale.

De la finalul lui 2017 a intrat în vigoare noul ciclu de măsurare WLTP mult mai strict. În plus, standardul Euro 6d-TEMP intrat în vigoare la 1 septembrie 2017 a impus măsurători în circulația reală (RDE). Acestea se realizează cu un dispozitiv mobil PEMS montat în spatele automobilului.

Pentru că măsurătorile se desfășurau în circulație liberă și pentru a oferi o perioadă de grație constructorilor, UE a admis niște factori de corecție pentru limita de 80 mg/km NOx. Acest factor a fost la început 2,1 ceea ce însemna că erau permise chiar și valori de 80 x 2,1 adică 168 mg/km NOx. Apoi acest factor a fost redus la 1,5, adică valorile maxim admise erau de 120 mg/km NOx.

Măsurătorile realizate de revista germană auto motor und sport au arătat că noile modele emit foarte puțin NOx. Dieselurile noi cu catalizator SCR și injecție de uree cu unul sau două injectoare emit între 12 și 20 mg/km NOx, adică mult mai puțin decât limitele impuse.

În prezent, producătorii se luptă și cu emisiile de CO2 care la nivel de flotă nu trebuie să depășească 95 g/km CO2. Pentru a îndeplini aceste cerințe, producătorii trebuie să aibă în gamă cât mai multe modele electrice și PHEV.

Normele Euro 7 sunt în discuție. Există propuneri ca din 2025, normele Euro 7 să impună o limită maximă de 30 mg/klm NOx iar unele surse vorbesc chiar și de 10 mg/km NOx. Aceste valori ar trebui să fie valabile și la diesel și la benzină. Așa cum am scris mai sus, la Euro 6d, limitele sunt în prezent de 80 mg/km la diesel și 60 mg/km NOx la benzină.

Asta înseamnă că motoarele pe benzină vor fi și mai afectate decât cele diesel pentru că dieselurile au coborât la valori foarte joase de NOx. Sunt în discuție și metodele de măsurare și se iau în calcul nu numai intervalele de temperatură între minus 10 și plus 40 grade ci și altitudini de 1000 sau 2000 metri.

Dacă aceste norme se vor introduce, este clar că istoria motorului cu ardere internă se apropie de sfârșit mai repede decât prevedeau producătorii. De exemplu, Mercedes are în plan să producă motoare cu ardere internă până în 2039 chiar dacă va reduce numărul lor cu 40% până în 2025 și cu 70% până în 2030.

Încă nu este nimic oficial și nu se știe nici măcar dacă noile norme Euro 7 vor intra în vigoare în 2025.

https://www.autoexpert.ro/normele-euro- ... e-interna/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori