Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Vin Iun 26, 2020 9:09 am
Adrian Grigore și-a anunțat participarea în sezonul 2020 al CNR
Printre piloții care vor fi prezenți la linia de start se numără și Adrian Grigore — pilot profesionist, colaborator al Asociației EDIT în proiectul național Ora de Educație Rutieră — care va face echipă cu Andrei Papa într-un Mitsubishi Evo IX la clasa RC2N.
„Anul acesta voi merge la patru dintre cele șase etape, mai exact la Arges, Harghita, Iași și Cluj. Mă bucur că sunt printre cei care iau startul anul acesta și cu siguranță mă voi bucura de fiecare kilometru de proba specială', a declarat acesta.
Raliul Argeșului se va desfășura, ca și până acum, pe Transfăgărășan, de la barajul Vidraru până la cabana Capra, atât în urcare cât și în coborâre. Schimbările vor fi însă semnificative: doar 3 zile de concurs, dintre care doar una singură de recunoașteri, numărul kilometrilor contracronometru va fi redus și interacțiunea cu persoanele implicate în organizarea și desfășurarea concursului va fi și ea limitată.
https://www.auto-bild.ro/sport/cnr-2020 ... 85679.html
Mitsubishi câștigă al șaselea loc în Studiul inițial de calitate 2020
J.D. Power a realizat recent studiul inițial al calității din S.U.A. pentru 2020, în care Mitsubishi nu numai că s-a plasat pe locul șase în general, dar a fost recunoscut și ca cel mai înalt brand japonez din industria auto.
Studiul de calitate inițială 2020 a evaluat 33 de mărci din industrie, examinând problemele pe care șoferii modelelor 2020 au avut-o în termen de 90 de zile de la proprietate. În acest an, J.D. Power a redesenat studiul și a pus accentul pe tehnologiile vehiculelor. Drept urmare, Mitsubishi a înregistrat cea mai mare îmbunătățire de la un an la altul, trecând de la poziția a 30-a în 2019 până la al șaselea loc în 2020.
„Studiul de calitate inițial al J.D. Power este un instrument puternic, care permite producătorilor de automobile să asculte clienții noștri și să obțină informații despre părerile lor asupra vehiculelor noastre”, a declarat Yoichi Yokozawa, președinte și CEO al Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA). „Rezultatele din 2020 recunosc accentul nostru pe calitate, fiabilitate și valoare în toate vehiculele Mitsubishi. Clasarea noastră în acest studiu ne oferă și mai multe motive pentru a ne continua angajamentul față de inovație. ”
https://thenewswheel.com/mitsubishi-ear ... ity-study/
Rompetrol introduce serviciul de retragere de numerar fără comision în toate cele 156 de benzinării proprii din România
Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International în România, anunţă introducerea unui serviciu dedicat persoanelor fizice, care permite retragerea în numerar din cardul bancar personal de debit sau credit a unei sume de maximum 200 lei pe tranzacţie, împreună cu o operaţiune de plată la dispozitivele POS ale statiei.
Compania nu percepe comision pentru aceste tranzacţii, dar numărul de retrageri permise zilnic şi eventualele taxe adiţionale sunt generate strict de instituţia de credit emitentă a instrumentului de plată electronica, transmit reprezentanţii Rompetrol.
“Noul serviciu le permite clienţilor să folosească terminalele de plată si pentru retragerea de numerar de pe cardurile bancare, odată cu achizitia de bunuri sau servicii din staţii” explică Serghei Sevcenco, directorul general al Rompetrol Downstream.
Clientii pot folosi în prezent acest serviciu în toate cele 156 de benzinării proprii Rompetrol, serviciul nefiind disponibil şi în staţiile Partener Rompetrol sau Rompetrol Expres.
Proiectul a debutat iniţial în staţiile Rompetrol proprii din Bucureşti, judeţele Ilfov şi Giurgiu, iar în baza numărului de tranzacţii şi a feedback-ului primit din partea clienţilor, compania a decis extinderea rapidă a serviciului la nivelul întregii sale reţele de benzinării proprii.
“În condiţiile în care cadrul legislativ ne oferă posibilitatea de a reţine pentru această operaţiune un comision de maximum 1% din valoarea retragerii în numerar, am decis să venim în întâmpinarea clienţilor şi să nu le percepem comision. Singura condiţie pentru folosirea acestei facilităţi în staţiile noastre este de a realiza în acelaşi timp o tranzacţie platită cu cardul vizat – achiziţia de carburant sau a unui bun/serviciu din portofoliul oferit în magazinul şi restaurantul Hei’ adaugă Serghei Sevcenco.
Rompetrol Downstream operează în plan local o reţea de distribuţie carburanţi formată din 988 de puncte de comercializare (staţii proprii – Rompetrol, staţii Partener Rompetrol, staţii Rompetrol Expres, staţii mobile - baze interne de 9 şi 20 metri cubi), 6 depozite (Arad, Craiova, Mogoşoaia, Şimleul Silvaniei, Vatra Dornei şi Zărneşti), peste 200 staţii GPL auto şi circa 7.000 de puncte butelii. Carburantii comercializaţi sunt produşi de rafinăria Petromidia Năvodari – cea mai mare unitate de profil din România şi una dintre cele mai moderne şi complexe din regiunea Mării Negre.
https://www.zf.ro/auto/rompetrol-introd ... n-19294213
Printre piloții care vor fi prezenți la linia de start se numără și Adrian Grigore — pilot profesionist, colaborator al Asociației EDIT în proiectul național Ora de Educație Rutieră — care va face echipă cu Andrei Papa într-un Mitsubishi Evo IX la clasa RC2N.
„Anul acesta voi merge la patru dintre cele șase etape, mai exact la Arges, Harghita, Iași și Cluj. Mă bucur că sunt printre cei care iau startul anul acesta și cu siguranță mă voi bucura de fiecare kilometru de proba specială', a declarat acesta.
Raliul Argeșului se va desfășura, ca și până acum, pe Transfăgărășan, de la barajul Vidraru până la cabana Capra, atât în urcare cât și în coborâre. Schimbările vor fi însă semnificative: doar 3 zile de concurs, dintre care doar una singură de recunoașteri, numărul kilometrilor contracronometru va fi redus și interacțiunea cu persoanele implicate în organizarea și desfășurarea concursului va fi și ea limitată.
https://www.auto-bild.ro/sport/cnr-2020 ... 85679.html
Mitsubishi câștigă al șaselea loc în Studiul inițial de calitate 2020
J.D. Power a realizat recent studiul inițial al calității din S.U.A. pentru 2020, în care Mitsubishi nu numai că s-a plasat pe locul șase în general, dar a fost recunoscut și ca cel mai înalt brand japonez din industria auto.
Studiul de calitate inițială 2020 a evaluat 33 de mărci din industrie, examinând problemele pe care șoferii modelelor 2020 au avut-o în termen de 90 de zile de la proprietate. În acest an, J.D. Power a redesenat studiul și a pus accentul pe tehnologiile vehiculelor. Drept urmare, Mitsubishi a înregistrat cea mai mare îmbunătățire de la un an la altul, trecând de la poziția a 30-a în 2019 până la al șaselea loc în 2020.
„Studiul de calitate inițial al J.D. Power este un instrument puternic, care permite producătorilor de automobile să asculte clienții noștri și să obțină informații despre părerile lor asupra vehiculelor noastre”, a declarat Yoichi Yokozawa, președinte și CEO al Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA). „Rezultatele din 2020 recunosc accentul nostru pe calitate, fiabilitate și valoare în toate vehiculele Mitsubishi. Clasarea noastră în acest studiu ne oferă și mai multe motive pentru a ne continua angajamentul față de inovație. ”
https://thenewswheel.com/mitsubishi-ear ... ity-study/
Rompetrol introduce serviciul de retragere de numerar fără comision în toate cele 156 de benzinării proprii din România
Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International în România, anunţă introducerea unui serviciu dedicat persoanelor fizice, care permite retragerea în numerar din cardul bancar personal de debit sau credit a unei sume de maximum 200 lei pe tranzacţie, împreună cu o operaţiune de plată la dispozitivele POS ale statiei.
Compania nu percepe comision pentru aceste tranzacţii, dar numărul de retrageri permise zilnic şi eventualele taxe adiţionale sunt generate strict de instituţia de credit emitentă a instrumentului de plată electronica, transmit reprezentanţii Rompetrol.
“Noul serviciu le permite clienţilor să folosească terminalele de plată si pentru retragerea de numerar de pe cardurile bancare, odată cu achizitia de bunuri sau servicii din staţii” explică Serghei Sevcenco, directorul general al Rompetrol Downstream.
Clientii pot folosi în prezent acest serviciu în toate cele 156 de benzinării proprii Rompetrol, serviciul nefiind disponibil şi în staţiile Partener Rompetrol sau Rompetrol Expres.
Proiectul a debutat iniţial în staţiile Rompetrol proprii din Bucureşti, judeţele Ilfov şi Giurgiu, iar în baza numărului de tranzacţii şi a feedback-ului primit din partea clienţilor, compania a decis extinderea rapidă a serviciului la nivelul întregii sale reţele de benzinării proprii.
“În condiţiile în care cadrul legislativ ne oferă posibilitatea de a reţine pentru această operaţiune un comision de maximum 1% din valoarea retragerii în numerar, am decis să venim în întâmpinarea clienţilor şi să nu le percepem comision. Singura condiţie pentru folosirea acestei facilităţi în staţiile noastre este de a realiza în acelaşi timp o tranzacţie platită cu cardul vizat – achiziţia de carburant sau a unui bun/serviciu din portofoliul oferit în magazinul şi restaurantul Hei’ adaugă Serghei Sevcenco.
Rompetrol Downstream operează în plan local o reţea de distribuţie carburanţi formată din 988 de puncte de comercializare (staţii proprii – Rompetrol, staţii Partener Rompetrol, staţii Rompetrol Expres, staţii mobile - baze interne de 9 şi 20 metri cubi), 6 depozite (Arad, Craiova, Mogoşoaia, Şimleul Silvaniei, Vatra Dornei şi Zărneşti), peste 200 staţii GPL auto şi circa 7.000 de puncte butelii. Carburantii comercializaţi sunt produşi de rafinăria Petromidia Năvodari – cea mai mare unitate de profil din România şi una dintre cele mai moderne şi complexe din regiunea Mării Negre.
https://www.zf.ro/auto/rompetrol-introd ... n-19294213