Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Apr 07, 2020 12:53 pm

Anunţ despre regimul de lucru al service-urilor BMW, MINI, Mitsubishi şi Honda
După ce activitatea mai multor importatori de automobile din ţara noastră a fost sistată în contextul pandemiei de coronavirus Covid-19, showroom-urile şi-au închis uşile anunţând un program de muncă online. Acum, însă, în urma solicitărilor din partea clienţilor, Autospace SRL anunţă noul program de lucru al service-urilor specializate.Începând cu ziua de astăzi, 6 aprilie 2020, service-urile oficiale BMW, MINI, Mitsubishi şi Honda şi-au reluat parţial activitatea. Pentru a beneficia de deservire tehnică clienţii sunt invitaţi să apeleze la numărul de telefon 0 22 123-100 sau 0 69 886-333 pentru o programare prealabilă. Pentru achiziţia pieselor clienţii pot contacta numerele 0 22 204-607 şi 0 22 204-608.
https://piataauto.md/Stiri/2020/04/Anun ... -si-Honda/


Mitsubishi va readuce la viata Galant și Lancer în acest deceniu?

Am petrecut foarte mult timp în ultima vreme analizând bazele de date internaționale de brevete și mărci comerciale. Acolo am văzut Toyota aruncând din nou numele Starlet pe piata și o posibilă versiune diesel a SUV-ului Lexus LX. De data aceasta, am descoperit ceva de la Mitsubishi și ne dă o speranță despre unul dintre modelele sale populare și iconice.
Cu doar o săptămână în urmă, 18 martie, Mitsubishi a depus marcă pentru numele Lancer aici, în Filipine. Aceasta ar putea însemna că vom putea vedea un model cu totul nou în anii următori. Iată cea mai bună parte: totuși, nu există data de expirare a mărcii comerciale.
Această informație nouă presupune că Mitsubishi poate avea un plan pentru sedanul compact. Soarta Lancerului a fost subiect de dezbatere în ultimii cinci ani. În 2015, CEO-ul lor a spus că nu va exista un model de nouă generație. Apoi, câțiva ani mai târziu, au spus că vor păstra numele, dar probabil că îl vor folosi în crossover. După aceea, Mitsubishi s a multumit să se bazeze pe noul sedan Renault Megane.
Deci, ce urmează pentru Lancer? Marca nu indică ce fel de vehicul va fi încă. Mitsubishi a spus că nu renunță la sedanuri și hatchback-uri, în ciuda concentrării asupra camioanelor și SUV-urilor. Chiar dacă vânzările de berline au scăzut în ultimii doi ani, Mitsubishi spune că mai există un segment pentru ei.
În afară de Lancer, Mitsubishi a depus și marca Galant aici în Filipine. Denumirea a fost înregistrata în 24 februarie 2020.
Mitsubishi ar putea folosi platforma Nissan Altima / Renault Talisman pentru a reinvia modelul Galant. Pe de altă parte, Mitsubishi nu are un interval cand va reinvia acest model. Ultimul Galant a fost produs în 2012 fără succesor de atunci.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... in-ph.html


Noul Mitsubishi Pajero se poate lansa în 2021
KUALA LUMPUR: Pajero, cel mai iconic model din gama Mitsubishi a fost scos recent din vânzare pe piața internă. Cu toate acestea, este încă disponibil în alte câteva țări. Însă recent, un site web japonez Response.jp descoperă că firma intenționează să lanseze un nou Pajero la sfârșitul anului 2021 sau 2022.Potrivit site-ului, Mitsubishi Pajero de următoarea generație poate arăta ca conceptul Mitsubishi GC PHEV dezvăluit în 2013. Aspectul conceptului este similar cu limbajul de proiectare actual al firmei. În partea din față, este prevăzută grila de semnătura Dynamic Shield a mărcii integrată cu faruri pe două niveluri. Același design poate fi observat în toate modelele Mitsubishi actuale, inclusiv în ultimul Mirage. Deci, nu ar fi surprinzător dacă noul Pajero prezintă același design. Venind pe partea din spate, conceptul GC PHEV de la Mitsubishi prezintă un design asemănător unei cutii care a avut aceleași indicii de proiectare în toate generațiile Pajero.
Se presupune că următoarea generație Pajero este alimentată de o unitate hibridă plug-in, care ar respecta standardele de emisie. Site-ul a menționat, de asemenea, că este probabil să adopte motorul de 2,4 litri in line de la fratele său Outlander PHEV. Acesta are două motoare electrice de 60 kW și o baterie de 13,8 kWh.
https://www.zigwheels.my/car-news/new-m ... ch-in-2021
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 29, 2020 11:39 am

Top 5 masini japoneze pe care le cumperi si uiti sa bagi bani in ele
Masinile japoneze sunt cunoscute pentru fiabilitatea lor, asa ca am decis sa facem un top 5 cu cele mai fiabile modele produse de companii din Japonia. Iata care sunt acestea!

Mitsubishi Lancer
Lancer este considerata a fi cea mai fiabila masina construita de Mitsubishi. Prima generatie (A70) a debutat in anul 1973, iar de atunci, modelul a ajuns la cea de-a noua generatie in anul 2007.
Totusi, Mitsubishi a decis sa opreasca productia lui Lancer in anul 2017 si a anuntat ca modelul nu o sa mai aiba un succesor. Motivul? Cererea din ce in ce mai mare pentru modele SUV si crossover.
https://www.cars.ro/inedit/top-5-masini ... 23112.html



Mitsubishi planifică să achiziţioneze 10% din acţiunile Renault! Noi termeni de colaborare în Alianţă
Deşi de mai mulţi ani Alianţa Renault-Nissan s-a transformat în Renault-Nissan-Mitsubishi, prin preluarea controlului asupra Mitsubishi de către cei de la Nissan, până acum influenţa în cadrul Alianţei aparţinea doar primilor doi participanţi, pe când cel mai proaspăt membru avea predominant roluri secundare, fiind perceput mai mult ca un constructor din componenţa Nissan, dar şi din cauza provocărilor financiare. Se pare, însă, că partenerii de afaceri sunt gata să-şi consolideze relaţiile prin extinderea colaborării, iar în rezultat cei de la Mitsubishi vor căpăta o influenţă mai mare în cadrul Alianţei.Potrivit ultimilor informaţii, furnizate de presa franceză cu referire la surse din interiorul Alianţei, partenerii analizează posibilitatea extinderii colaborării, prin care Mitsubishi va căpăta mai multă influenţă în cadrul Concernului comun. Acest lucru va fi posibil, inclusiv, prin achiziţia a circa 10% din acţiunile Renault de către Mitsubishi. O decizie finală în acest sens ar urma să fie luată în luna mai a acestui an.Amintim că în 2016 Nissan a intrat în posesia a 34% din acţiunile Mitsubishi, devenind cel mai mare acţionar din cadrul companiei nipone. Achiziţia a avut loc după un scandal de trucare a datelor de consum de combustibil pentru compactele urbane (key-car) produse de Mitsubishi pentru Nissan. De altfel, scandalul a izbucnit după ce Nissan a raportat problema, iar autorităţile au dat start unei anchete ample. În urma scandalului acţiunile Mitsubishi au indicat un declin simţitor la bursele de valori, iar de acest lucru a şi beneficiat Nissan.La ora actuală în cadrul Alianţei Renault deţine 43% din acţiunile Nissan, pe când cota niponilor în compania franceză se limitează la 15%. Modificările planificate pentru perioada ulterioară vizează şi optimizarea procesului de producţie şi reducerea costurilor pentru toţi partenerii de afaceri.
https://piataauto.md/Stiri/2020/03/Mits ... n-Alianta/



Ştiai asta? De ce în ţări din Asia de Est se obişnuieşte acoperirea roţilor maşinilor parcate cu bucăţi de lemn
Un fapt interesant care se poate observa foarte des în „cultura auto” din ţări ca Japonia sau China. Cei care au vizitat aceste state din Asia de Est, probabil, au atras atenția asupra faptului că, în unele orașe, proprietarii de automobile ţin să-şi acopere, în masă, roţile maşinilor cu nişte plăci.
Este evident că această practică a apărut dintr-un motiv oarecare şi răspunsul la acest mister este unul foarte simplu. Această decizie este dictată de o „amenințare blănoasă”.Placaje, mici uşi, bucăţi de mese, bucăţi de scaun, la urma urmei şi huse – numai ce nu găsesc să folosească șoferii asiatici pentru a acoperi roțile mașinilor lor imediat după ce le parchează. Pare foarte ciudat. De fapt, aceste acțiuni au motive foarte specifice.Poate v-aţi gândit deja că este un fel de truc pentru protecția împotriva dispozitivelor de blocare a poliţiei pentru parcare neregulamentară sau camionetelor de evacuare. Din păcate o bucată de placaj nu poate contribui în niciun fel la asta, ci numai respectarea tuturor regulilor locale.
Aceste plăci care acoperă roţile sunt necesare pentru a proteja mașina de animale! Ideea este că în ţările asiatice sunt cu mult mai mulţi câini decât ne putem noi imagina. Este vorba în primul rând despre animale fără stăpân, numărul cărora în unele orașe pot îngrozi un locuitor dintr-o ţară din Europa sau din fosta Uniune Sovietică. Acum să ne amintim ce face fiecare câine de obicei? Ştim foarte bine – îşi marchează teritoriul.Pentru a marca teritoriile, câinii folosesc obiecte proeminente care stau pe pământ: copaci, pietre, piloni, dar şi roți de mașini (aşa se întâmplă şi în Moldova). Animalele concurează în mod constant pentru teritoriu și încearcă să înlocuiască „marcajele” altora cu ale lor proprii.Şi acum răspunsul la întrebarea: pentru ce este nevoie de elementele de protecţie a roţilor? Pentru că urina animalelor duce în timp la coroziunea unor elemente ale jantelor, şi pentru că, din cauza temperaturilor înalte care sunt specifice multor oraşe din Asia de Est, la o temperatură medie de 20-30 de grade Celsius, suprafeţele marcate încep să miroasă foarte urât. Astfel, în cazul în care o roată de mașină este marcată de cel puțin trei câini, apoi, în câteva ore, lângă o astfel de maşină nu va fi doar dificil de apropiat, ci şi de stat în habitaclu.Acesta este motivul pentru care șoferii, lăsând mașinile parcate, le acoperă roțile cu plăci pentru a oferi cel puțin o anumită protecție împotriva fenomenului. Apropo, astfel de plăci chiar pot fi cumpărate!
https://autoblog.md/stiai-asta-de-ce-in ... i-de-lemn/


Mitsubishi Pajero Sport 2020 primeste cutia automata Aisin AT8
Japonezii au inceput sa ofere pe anumite piete una dintre cele mai putin ciudate masini cu sasiu separat.Este vorba de gama Pajero Sport care este bazata tehnic pe o pltforma tehnica a noului pick-up L200 vandut cu succes si in Romania.
Noul Pajero Sport are in plus pe langa motorizarea 2.4L 4N15 MIVEC DID Turbo Diesel de 178 CP doar o cutie automata clasica AT8, transmisie Aisin cu convertizor gandita pentru cele mai rezistente masini japoneze.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/m ... -aisin-at8
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 05, 2020 2:58 pm

APIA: Ponderea autoturismelor ecologice în total piaţă a crescut la 6%, în primele două luni

Ponderea autoturismelor electrice şi hibrid în totalul pieţei din România a ajuns la 6%, în primele două luni din 2020, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când aceasta era de 4,2%, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA), consultate de AGERPRES.
La nivelul cumulat al lunilor ianuarie - februarie au fost cumpărate 1.259 de autoturisme ecologice, mai multe cu circa 16,36% comparativ cu primele două luni 2019, perioadă în care erau consemnate 1.082 de unităţi.

Potrivit sursei citate, cele mai multe autoturisme hibride vândute în România, în perioada analizată, au fost înregistrate de: Toyota - cu 720 de unităţi, Lexus (47), Honda (36), Suzuki (30), Volvo (23), Ford (17), Hyundai (15), Land Rover (12), Mini (8) şi Mitsubishi (4).

De asemenea, în clasamentul vânzărilor de autoturisme plug-in conduce BMW - cu 33 de exemplare, urmată de Porsche (16), Mitsubishi şi Volvo (câte 13), Hyundai (12), Kia (8), Land Rover (5), Mini, Toyota şi Volkswagen (câte 4).

Statistica APIA menţionează că, numai la nivelul lunii februarie, 557 de autoturisme "verzi", în scădere cu 20,65%, comparativ cu luna ianuarie, când s-au vândut 702 unităţi.

Pe parcursul lunii februarie a acestui an, vânzările de maşini electrice şi hibride au avut o pondere 6,4% în total piaţă, superioară celei înregistrată cu o lună în urmă, de 5,7%
https://www.stiripesurse.ro/apia-ponder ... 43360.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 06, 2020 9:45 am

Mitsubishi Motors oferă poliției vehicule suplimentare

Mitsubishi Motors Marea Britanie a pus la dispoziție 10 vehicule pentru utilizarea de către Metropolitan Police Service.Acest lucru vine ca un răspuns la o cerere pentru mai multe vehicule care să ajute la patrularea și activitatea generală a poliției legate de criza coronavirusului. Vehiculele, Mitsubishi Outlander PHEV și ASX, prezente la sediul Cirencester al Mitsubishi Motors au fost transportate la Londra săptămâna trecută.Clive Messenger, directorul general al operațiunilor de flotă, Mitsubishi Motors din Marea Britanie, a declarat: „Când am fost abordați pentru a furniza vehicule suplimentare Serviciului de Poliție Metropolitan, pentru a-i ajuta în lupta pentru a reduce Coronavirusul, am fost prea fericiți să ajutăm.„Am cautat toate vehiculele adecvate pe care le-am avut la fața locului și le-am pus la dispoziție imediat.„Micul nostru aport contribuie în comparație cu sacrificiile serviciilor noastre de urgență, ale personalului NHS, ale îngrijitorilor și ale lucrătorilor cheie, dar suntem bucuroși să ajutăm acolo unde putem.”
https://www.motortrader.com/motor-trade ... 05-05-2020


NOUL 2020 Mitsubishi Eclipse Cross
Am avut Mitsubishi Eclipse Cross 2019 anul trecut și am fost impresionați de crossover. Am primit recent versiunea 2020 și nimic nu s-a schimbat cu adevărat în ceea ce privește opinia noastră.
NOUL MODEL VINE CU UN MOTOR 1.5 BENZINA SI 152 CP. MOMENTAN SE VINDE DOAR IN STATELE UNITE.
https://www.dallasweekly.com/articles/a ... pse-cross/




Mitsubishi planifică să achiziţioneze 10% din acţiunile Renault! Noi termeni de colaborare în Alianţă
Deşi de mai mulţi ani Alianţa Renault-Nissan s-a transformat în Renault-Nissan-Mitsubishi, prin preluarea controlului asupra Mitsubishi de către cei de la Nissan, până acum influenţa în cadrul Alianţei aparţinea doar primilor doi participanţi, pe când cel mai proaspăt membru avea predominant roluri secundare, fiind perceput mai mult ca un constructor din componenţa Nissan, dar şi din cauza provocărilor financiare. Se pare, însă, că partenerii de afaceri sunt gata să-şi consolideze relaţiile prin extinderea colaborării, iar în rezultat cei de la Mitsubishi vor căpăta o influenţă mai mare în cadrul Alianţei.Potrivit ultimilor informaţii, furnizate de presa franceză cu referire la surse din interiorul Alianţei, partenerii analizează posibilitatea extinderii colaborării, prin care Mitsubishi va căpăta mai multă influenţă în cadrul Concernului comun. Acest lucru va fi posibil, inclusiv, prin achiziţia a circa 10% din acţiunile Renault de către Mitsubishi. O decizie finală în acest sens ar urma să fie luată în luna mai a acestui an.Amintim că în 2016 Nissan a intrat în posesia a 34% din acţiunile Mitsubishi, devenind cel mai mare acţionar din cadrul companiei nipone. Achiziţia a avut loc după un scandal de trucare a datelor de consum de combustibil pentru compactele urbane (key-car) produse de Mitsubishi pentru Nissan. De altfel, scandalul a izbucnit după ce Nissan a raportat problema, iar autorităţile au dat start unei anchete ample. În urma scandalului acţiunile Mitsubishi au indicat un declin simţitor la bursele de valori, iar de acest lucru a şi beneficiat Nissan.La ora actuală în cadrul Alianţei Renault deţine 43% din acţiunile Nissan, pe când cota niponilor în compania franceză se limitează la 15%. Modificările planificate pentru perioada ulterioară vizează şi optimizarea procesului de producţie şi reducerea costurilor pentru toţi partenerii de afaceri.
https://piataauto.md/Stiri/2020/03/Mits ... n-Alianta/



Mitsubishi Pajero Sport 2020 primeste cutia automata Aisin AT8
Japonezii au inceput sa ofere pe anumite piete una dintre cele mai putin ciudate masini cu sasiu separat.Este vorba de gama Pajero Sport care este bazata tehnic pe o pltforma tehnica a noului pick-up L200 vandut cu succes si in Romania.Noul Pajero Sport are in plus pe langa motorizarea 2.4L 4N15 MIVEC DID Turbo Diesel de 178 CP doar o cutie automata clasica AT8, transmisie Aisin cu convertizor gandita pentru cele mai rezistente masini japoneze.
Adica vedem aceasta cutie pe anumite modele LandCruiser sau Lexus care au preturi extrem de mari.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/m ... -aisin-at8
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 11, 2020 2:27 pm

Noul Outlander ar urma să aibă motorizare Nissan: în schimb, Mitsubishi va oferi sistemul hibrid de propulsie partenerilor de alianță
Noua generație Outlander ar urma să primească o motorizare Nissan, în timp ce Mitsubishi ar putea să furnizeze sistemul hibrid de propulsie către partenerii de alianță, potrivit informațiilor apărute în presa internațională.
Debutul viitorului Mitsubishi Outlander este așteptat în acest an, însă datele cu privire la noul model sunt deocamdată puține.
Potrivit primelor informații, noul Outlander va fi construit pe aceeași platformă cu noul Nissan Qashqai, urmând să fie primul din gama Mitsubishi ce va primi un motor Nissan.
În schimb, Nissan ar urma să beneficieze de sistemul hibrid de propulsie al partenerilor de la Mitsubishi.
Astfel, cele două entități își vor întări legăturile la nivelul alianței, iar costurile cu dezvoltarea vor fi scăzute.
Noua generație Mitsubishi Outlander ar putea miza o pe o versiune îmbunătățită a platformei CMF, aceasta urmând să poată susține și motorizări hibrid. În același timp, versiunile echipate cu motoare diesel ar urma să dispară din gama Outlander.
https://www.automarket.ro/stiri/noul-ou ... 97863.html




Producția Mitsubishi Motors a scăzut pentru prima dată în 3 ani
Mitsubishi Motors și-a anunțat cifrele pentru exercițiul financiar 2019-2020. În mod previzibil, vanzarile sunt în scădere din cauza crizei actuale.Da, pentru prima dată în trei ani, Mitsubishi Motors Corporation a raportat o scădere a producției, a vânzărilor din Japonia și a exporturilor.
Pentru FY 2019-20, Mitsubishi Motors a produs 1.337.399 de vehicule, care include un mix de autoturisme și vehicule comerciale. Asta înseamnă mai puțin cu 103.828 de unități față de anul trecut când au vândut 1.441.227 de mașini, pick-up-uri și SUV-uri. Acest lucru inseamna o reduce cu 7,2 la sută în producția globală comparativ cu anul trecut.
Ultimele șase luni nu au fost prea bune cu producătorul japonez, lucru îngreunat de pandemie. Din 1.337.399 de vehicule Mitsubishi produse din aprilie 2019 până în martie 2020, 620.676 au fost fabricate în Japonia, în timp ce 716.723 au fost construite în afara țării lor de origine, inclusiv Filipine. Aceste cifre au scăzut producția japoneză cu 6,1 la sută, iar producția de peste mări cu 8,2 la sută.De asemenea, Mitsubishi Motors raportează că producția de vehicule a scăzut în ultimele șase luni. Producția de peste mări a scăzut și în ultimele cinci luni. Chiar și piața internă (Japonia) vânzările au scăzut din octombrie 2019.
Există totuși câteva puncte bune în această poveste. Mitsubishi Motors a raportat că producția japoneză pentru martie 2020 a crescut cu 14,3 la sută față de cifrele din martie 2019. De asemenea, aceștia au raportat o schimbare pozitivă a anului în ceea ce privește exporturile, care este în creștere cu 8,9 la sută, deci nu este asa rau pentru companie. Poate că, odată ce criza globală a dispărut, producătorul auto ar putea fi capabil să se îndepărteze relativ neatins de efectul masiv al pandemiei.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... years.html





Guvernul plafoneaza pretul la benzina si motorina pe perioada starii de urgenta

O masura similara a fost luata si pentru alte utilitati, precum energia electrica, energia termica, gazele si apa.
Odata cu intrarea in vigoare a ordonantei militare cu numarul 4, anuntata chiar in cursul serii de duminica, 29 martie a.c., preturile la energie electrica, energie termica, gaze, apa si carburanti nu vor mai putea fi majorate. Ce este drept, masura nu va fi valabila decat pe perioada starii de urgenta.
In perioada starii de urgenta preturile la energie electrica si termica, gaze naturale, alimentare cu apa, salubritate si carburanti nu pot fi majorate peste nivelul practicat la data emiterii prezentei ordonante militare, acestea putand fi doar diminuate in functie de cerere si oferta. Masura se aplica incepand cu data publicarii prezentei ordonante militare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I", scrie in textul ordonantei.
https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/ ... 43523.html



Coronavirusul naste o noua moda: masti de protectie atarnate de oglinda. Adeptii risca AMENZI usturatoare

Purtarea mastii este obligatorie in spatiile publice
Atarnarea mastii de oglinda retrovizoare atrage dupa sine amenzi
Amenda cuprinsa intre 1305 si 2900 de lei

Daca inainte conducatorii auto atarnau tot felul de obiecte, care mai de care mai ciudate, de oglinda retrovizoare, acum cu aceasta pandemie de coronavirus a inceput sa apara o noua moda: mastile de protectie atarnate de oglinda. Dar stiai ca poti fi amendat pentru asta?
Cu siguranta tii minte acele CD-uri pe care le vedeai acum cativa ani buni agatate de oglinda retrovizoare, despre care se zicea ca "pacalesc" aparatele radar. Au urmat apoi cruciulitele, odorizantele auto si te mai miri ce, desigur toate agatate intr-un numar mare.
Acum, cu pandemia de coronavirus care a pus stapanire pe intreaga omenire si, implicit, pe tara noastra, s-a nascut o noua moda. Folosirea mastii de protectie este obligatorie in spatiile publice si in transportul in comun, insa in masina personala poti renunta la masca, mai ales daca nu ai alti pasageri.
Daca inainte conducatorii auto atarnau tot felul de obiecte, care mai de care mai ciudate, de oglinda retrovizoare, acum cu aceasta pandemie de coronavirus a inceput sa apara o noua moda: mastile de protectie atarnate de oglinda. Dar stiai ca poti fi amendat pentru asta?
Cu siguranta tii minte acele CD-uri pe care le vedeai acum cativa ani buni agatate de oglinda retrovizoare, despre care se zicea ca "pacalesc" aparatele radar. Au urmat apoi cruciulitele, odorizantele auto si te mai miri ce, desigur toate agatate intr-un numar mare.
Acum, cu pandemia de coronavirus care a pus stapanire pe intreaga omenire si, implicit, pe tara noastra, s-a nascut o noua moda. Folosirea mastii de protectie este obligatorie in spatiile publice si in transportul in comun, insa in masina personala poti renunta la masca, mai ales daca nu ai alti pasageri.
"Am vazut persoane singure in autoturism si poarta masca. Sincer sa fiu, nu inteleg de ce. Astea devin comportamente compulsive si nu trebuie sa abuzam de ele ca ne vor face viata un calvar," spunea Alexandru Rafila, Presedintele Societatii Romane de Microbiologie, la un post de televiziune.
Dar sa revenim la moda. Unii soferi aleg sa poarte masca, temporar, sub barbie insa pe foarte multi i-am vazut sa o lase atarnata de oglinda retrovizoare. O masca, doua, trei, am vazut chiar si 4 masti luandu-le locul CD-urilor si cruciulitelor.
Si acum se naste intrebarea: poti fi amendat pentru aceasta practica? Sigur ca poti, la fel cum poti fi si pentru atarnarea de CD-uri, de cruciulite sau de odorizante auto.
Ordonanta de Urgenta nr. 195 din 2002, sau cu alte cuvinte Codul Rutier, reglementeaza la art.102, alin. 1, pct. 36 urmatoarele "Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a IV-a de sanctiuni [...] aplicarea de afise, reclame publicitare, inscrisuri sau accesorii pe parbriz, luneta sau geamurile laterale care restrang sau estompeaza vizibilitatea sub limita legal admisa ori impiedica sau diminueaza eficacitatea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa ori citirea numarului de inmatriculare."
Contraventiile prevazute la clasa a IV-a de sanctiuni atrag dupa sine acordarea de la 9 la 20 de puncte-amenda. La un calcul simplu, amenda pe care o poti lua pentru atarnarea mastilor de oglinda retrovizoare este intre 1305 si 2900 de lei.
https://www.4tuning.ro/legislatie-auto/ ... 43878.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 19, 2020 9:37 am

Un hoț care colecționa 26 de mașini furate a fost prins pentru cu totul altceva
Cine s-ar fi gândit că un hoț ar putea să colecționeze mașini furate într-un hambar? Când autoritățile din Getaria, Spania au arestat un bărbat de 42 de ani pentru furtul unui generator electric de pe un șantier, nu s-au așteptat să găsească la ascunzătoarea sa și o veritabilă colecție de vehicule furate. Mașinile au fost furate din diferite țări din Europa.
Polițiștii au găsit generatorul ascuns sub o prelată într-o fermă, dar ancheta ulterioară i-au dus spre locul unde a descoperită o colecție de 26 de mașini performante. Vehiculele în cauză erau parcate în interiorul unui hambar și sunt un amestec de modele: Mitsubishi Lancer, Subaru STI, Ford Escort RS Cosworth și Ford Sierra RS Cosworth, Lancia Delta Integrale, un foarte rar exemplar Mercedes-Benz 190E , câteva BMW M3, un Renault R5 Turbo, un Peugeot 205 GTI și altele.
26 de mașini furate, modele performante
Lista de mașini aflată în acest hambar indică faptul că hoțul (sau hoții) aveau gusturi destul de bune în materie de mașini, sau poate a încercat să-l imite pe Nicolas Cage în filmul „Gone in Sixty Seconds”.Potrivit Ertzaintza, forțele de poliție din regiunea Bască, mașinile urmau să fie oferite spre vânzare, unele dintre ele purtând numere VIN falsificate. Bărbatul a fost arestat, iar în posesia lui au fost găsite două arme de foc, muniție și 10.000 de euro în numerar.În cele din urmă, autoritățile l-au acuzat pe bărbatul în vârstă de 42 de ani pentru furtul generatorului, precum și deținere de arme, dar și pentru modificarea numerelor VIN ale mașinilor.În ceea ce privește vehiculele, acestea par să fie într-o formă excelentă, ceea ce ar putea fi o veste bună pentru proprietarii lor, care vor fi anunțați, în curând, despre descoperirea făcută de oamenii legii.
https://www.promotor.ro/poze/un-hot-car ... c=18689374



Monitorul prețurilor: Cum afli online unde este cea mai ieftină benzină

În contextul epidemiei de coronavirus este important să ai în permanență suficient combustibil în rezervorul mașinii. Pentru a minimiza însă expunerea, putem apela la instrumente online pentru a afla unde este cea mai ieftină benzină (sau motorină) din zona noastră. În felul acesta, nu va trebui să mergem din benzinărie în benzinărie pentru a compara prețurile.
Companiile de distribuție a carburanților auto listate de Monitorul prețurilor sunt: Rompetrol, Lukoil, MOL, Gazprom, OMV și Socar Petroleum. De cealaltă parte, lanțurile de magazine înscrise în Monitorul prețurilor sunt: Carrefour, Cora, Kaufland, Lidl, Mega Image, Penny Market, Profi și Selgros.
Platforma Monitorul Prețurilor este valabilă atât sub formă de aplicație web, cât și ca aplicație mobilă (pe iOS și Android), ce poate fi descărcată din App Store şi Google Play şi afişează preţurile pentru carburanţii standard şi premium (benzină şi motorină) practicate în principalele stații de distribuire a carburanților.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/moni ... a-18660681


[b]
TOP. Care sunt mașinile care SE STRICĂ cel mai RAR. Ce spun specialiștii în domeniu
Care sunt mașinile care se strică mai rar

[/b]
Kia ocupă cel mai mare grad de fiabilitate a vehiculelor dintre toate mărcile, cu un scor de 99 de puncte. Hyundai ocupă locul doi cu 105 puncte, urmată de Toyota cu 109 puncte, Mitsubishi cu 113 puncte și Škoda cu 114 puncte.Dacia se află pe locul 14, cu 152 de puncte, peste media industriei.
https://www.dcnews.ro/top-care-sunt-mas ... 37368.html
Fişiere ataşate
screenshot-2020-03-20-at-13-39-56_79232500.png
screenshot-2020-03-20-at-13-39-56_79232500.png (159.85 KiB) Vizualizat de 381 ori
screenshot-2020-03-20-at-13-39-16_17332500.png
screenshot-2020-03-20-at-13-39-16_17332500.png (138.35 KiB) Vizualizat de 381 ori
masini-furate-spania-2-1.jpg
masini-furate-spania-2-1.jpg (63.69 KiB) Vizualizat de 381 ori
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 21, 2020 9:38 am

Vânzările globale Mitsubishi Motors au scăzut cu 9%

La fel ca majoritatea producătorilor auto, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) nu a fost imună la efectele pandemiei globale. Producătorul auto japonez și-a anunțat recent rezultatele pentru exercițiul financiar 2019-2020. Conform raportului, vânzările au scăzut cu 9%.Din aprilie 2019 până în martie 2020, MMC a vândut aproximativ 1.127.000 de unități. Pentru comparație, 1.244.000 de unități au fost vandute in exercițiul financiar precedent (aprilie 2018 - martie 2019). Vanzarile au scăzut cu 117.000 de unități față de cifrele de anul trecut și a pus capăt evoluției creșterii cu două cifre în ultimii doi ani.
Potrivit MMC, scăderea accentuată a vânzărilor din cauza pandemiei „a depășit mult așteptările lor”. Cu blocarea în funcțiune, se poate spune că mobilitatea limitată a împiedicat și potențialii clienți să cumpere un vehicul. În același timp, prioritățile consumatorilor s-ar fi putut schimba în ultimele două luni, nu doar în Japonia, ci și la nivel mondial. Ei au mai spus că cererea pe piețele de bază (ASEAN și Australia) a fost, în ansamblu, mai slabă decât înainte.
Au fost actualizate Montero Sport, Xpander Cross și, pentru piața japoneză, mașinile eK Cross și eK Wagon Kei. Pe plan local, Xpander Cross a ajuns pe piață chiar înainte de blocarea tarii. Cu majoritatea dealerilor Mitsubishi care se deschid la nivel național, mașina este acum disponibilă spre vânzare.Mitsubishi Motors spune că este prea devreme pentru a face o prognoză pentru anii 2020-2021. În cuvintele lor, „În unele regiuni, activitățile economice au început să se reia în etape, dar nu anticipăm depășirea și ieșirea din COVID-19”. Situația actuală a îngreunat măsurarea cu exactitate a următoarelor luni, având în vedere imprevizibilitatea răspândirii și efectului pandemiei la nivel mondial.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -by-9.html


Mitsubishi Motors va reduce costurile după scăderea profitului anual


TOKYO (Reuters) - Mitsubishi Motors Corp (7211.T) se va concentra pe reducerea costurilor fixe cu 20% sau mai mult în următorii doi ani, după ce a raportat o scădere de 89% a profitului anual, cea mai slabă performanță a acestuia în trei ani și a omis anul său -dividende.
Criza coronavirusului a agravat sansele lui Mitsubishi într-un an în care cel de-al șaselea producător auto din Japonia se lupta deja cu scăderea vânzărilor în China și, de asemenea, în sud-estul Asiei, cea mai mare piață care reprezintă un sfert din vânzări.Mitsubishi a mai spus, marți, că se va concentra pe creșterea în țările ASEAN pentru a supraviețui în urma pandemiei."Înainte de virus, ne-am prezentat în ce regiuni subperformante și segmente de vehicule pentru a ne reduce expunerea", CEO Takao Kato a declarat pentru o teleconferință de rezultate.„În urma virusului, trebuie să acceleram ritmul de a face aceste schimbări. Pentru a rămâne competitiv pe o piață post-coronavirus, trebuie să ne restrângem imediat zona de concentrare către regiuni și segmente în care excelăm. "
Profitul operațional al Mitsubishi a ajuns la 12,8 miliarde de yeni (119,21 milioane de dolari) până la sfârșitul lunii martie 2020 , în scădere cu 111,8 miliarde de yeni fata de 2019 , și cel mai mic din până la sfârșitul lunii martie 2017. Profiturile au depășit 9,4 miliarde de yeni .Producătorul auto nu a dat o previziune de câștig pentru anul de afaceri curent și nu a emis un dividend la sfârșitul anului, comparativ cu 10 yeni pe acțiune în urmă cu un an.

Mitsubishi se va concentra asupra creșterii în sud-estul Asiei, ca parte a planului alianței pentru fiecare companie să se extindă în regiunile lor de forță. Mitsubishi a declarat că va oferi mai multe detalii atunci când raportează rezultatele primului trimestru.
Alianța este de așteptat să anunțe o strategie reînnoită pe 27 mai, când va promite să crească cooperarea pentru a îmbunătăți operațiunile comune pentru a rămâne competitivă.
https://www.reuters.com/article/us-mits ... SKBN22V11C
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 25, 2020 11:28 am

Profitul Mitsubishi a scăzut cu 89%, la cel mai mic nivel din ultimii trei ani: japonezii vor acum reducerea costurilor cu peste 20% și eliminarea unor modele

Mitsubishi a raportat cel mai mic profit din ultimii trei ani, după o scădere de 89% în 2019, și anunță că va reduce costurile cu peste 20%. În plus, constructorul ia în calcul să părăsească anumite piețe unde vânzările au fost slabe și să elimine unele modele din gamă.Pandemia de coronavirus a accentuat problemele Mitsubishi din ultimul an, perioadă în care vânzările niponilor au fost sub așteptări în China și regiunea Asiei.Profitul companiei a scăzut cu 89% în 2019, la circa 100 de milioane de euro. Mitsubishi a vândut 1.13 milioane de mașini în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, cu 9% mai puțin față de anul fiscal anterior.“Înaintea acestui virus, ne gândeam la ce regiuni și segmente de vehicule să renunțăm, din cauza performanțelor slabe. Acum trebuie să ne concentrăm doar pe acele regiuni și segmente unde excelăm,” a spus CEO-ul Takao Kato.Potrivit informațiilor neoficiale, Mitsubishi va pune un accent mai mare pe zona din sud-estul Asiei, mai multe detalii urmând să fie dezvăluite în lunile iunie-iulie.
https://www.automarket.ro/stiri/profitu ... 98093.html



Sfârșitul drumului pentru Mitsubishi in India?

Având în vedere că Mitsubishi Pajero Sport și Mitsubishi Outlander lipsesc la actualizarea BSVI, pare ca sfârșitul drumului este aproape. Constructorul japonez, care este renumit pentru unele modele legendare precum Lancer Evo, ar putea părăsi piața auto indiană. De fapt, site-ul său web nu listează nici măcar un model de mașină sau un centru de service, ceea ce reprezintă un indiciu clar al pierderii interesului pentru piața auto auto locală. În zilele sale de glorie, Mitsubishi a câștigat popularitate în India alături de Lancer și Pajero. Mitsubishi Lancer a fost o ofertă din segmentul C2 care a continuat să rivalizeze cu o serie de mașini, inclusiv Honda City, Opel Astra și Maruti Baleno. În timp ce Lancerul nu a putut deveni niciodată la fel de popular ca Honda City, s-a descurcat mai bine decât alți rivali și a continuat să obțină un statut de cult în țară.
Pe de altă parte, Mitsubishi Pajero a fost lasat pentru cei bogați și faimosi, care s-au lăsat impresionați de robustețea și interiorul luoxs. Cu timpul, însă, compania nu a putut ține pasul cu concurența mai modernă, în timp ce publicul țintă al Pajero s-a mutat către un SUV mai sofisticat. Odată cu vânzarea de flogging, compania a încercat să-și reînnoiască performanțele de vânzări încă o dată cu lansarea a două produse noi. Unul dintre aceștia a fost Outlander, care a venit cu un motor pe benzină, cu tracțiunea pe patru roți și un interior nou. Cu toate acestea, lipsa motorului diesel s-a dovedit a fi un element de descurajare clar pentru majoritatea cumpărătorilor. Celălalt produs a fost Lancer Cedia, care ulterior a pierdut prefixul Lancer. Cedia a fost o altă mașină excelentă care a rivalizat cu Honda Civic de atunci. Avea dinamică excelentă și fiabilitate exceptionala. Cu toate acestea, lipsa de caracteristici suficiente, iar rețeaua de vânzări slabă a funcționat împotriva sedanului.
https://gaadiwaadi.com/end-of-the-road- ... -in-india/



VIDEO: Mitsubishi Xpander AP4, MPV devine Rally Car!


JAKARTA, Carvaganza.com - După un an de muncă asiduă, Mitsubishi Xpander AP4 este în sfârșit terminat. Primul vehicul multifuncțional (MPV) care a fost conceput special pentru a fi un vehicul complet de raliu a fost construit. Numărul unu Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI), Naoya Nakamura, a fost imediat invitat să îl încerce. Cum sunt specificațiile complete? Rifat Sungkar, șoferul Mitsubishi și ambasadorul mărcii, a dezvăluit răspunsul.
Aspectul este cu mult diferit decât atunci când a fost prezentat ca un concept la Salonul Auto Internațional din Indonezia (IIMS) din 2019 și la Salonul Auto Internațional Indonezian (GIIAS) din 2019.

Fața adoptă grila și bara de protecție Xpander Cross. Dar făcut mai mare. Aripile sunt, de asemenea, fata de Xpander standard. Alte modificări sunt în mijlocul tobei, apoi sticla este înlocuită cu una mai ușoară.
Cel mai tentant, desigur, este motorul. Cu siguranță, nu mai folosiți supapă MIVEC DOHC 16A cu 4 supape 16A pentru Xpander și Xpander Cross. Rifat a montat un motor Mitsubishi Lancer EVO X 4B11. Da, capacitatea EVO originală, cu 2.000 cc (destroke și cu mâneci), astfel încât doar 1.600 cc sunt turboalimentate. Rezultatul, această mașină este capabilă să producă putere de până la 350 CP cu un cuplu de 555 Nm.
https://carvaganza.com/video-kupas-tunt ... obil-reli/





1982: Mitsubishi Lancer Fiore este cea mai familiară reclamă TV din Japonia
https://www.autoweek.com/car-life/but-w ... ommercial/




1984: Mitsubishi Sigma are spiritul unei stânci uriașe

Tot ce îți trebuie pentru o mașină excelentă este un sedan cu hardtop Galant și un bărbat într-un halat de baie în picioare lângă o stâncă uriașă.
Mitsubishi Galant Sigma nu a făcut niciodată impresie în America de Nord, chiar dacă ai putea cumpăra acea generație de Galant. În patria sa japoneză, primul an al celei de-a cincea generații Mitsubishi Galant a obținut această publicitate criptică pentru versiunea futuristă Sigma, iar noi pariem că nici cei fluenți în japoneză nu vor putea să-și dea seama.
https://www.autoweek.com/car-life/class ... ma-car-ad/





Mitsubishi lansează brațul de cobot MELFA ASSISTA


Mitsubishi Electric a lansat astăzi primul său robot colaborativ MELFA ASSISTA. RV-5AS-D cu 6 axe oferă o precizie de poziționare cât mai mică de ± 0,02 mm (0,007 in), o atingere de 900 mm (35,43 in) și o sarcină utilă de 5 kg (11,02 lbs).
Cobotul va costa aproximativ 33.600 de dolari, iar alți Coboți Mitsubishi ar putea veni în linie.
RV-5AS-D, care respectă standardele internaționale de siguranță și robotice ISO 10218-1 și ISO / TS15066, oferă un mediu bazat pe Windows, numit RT Visual, pentru programarea acțiunilor sale. Software-ul permite utilizatorilor non-experți să tragă și să picteze pictograme pentru a defini mișcările brațului și să simuleze operațiunile în 3D înainte ca robotul să le efectueze.
Ghidul cumpărătorului Cobot: Comparați peste 100 de arme de colaborare
Mișcările pentru cobot pot fi predate și înregistrate printr-un panou de control dedicat pe brațul cobotului, eliminând cu pandantivele convenționale. Mitsubishi a declarat că acest panou de control și interfața de programare permit utilizatorilor fără experiență să configureze sistemul cu ușurință.
https://www.therobotreport.com/mitsubis ... cobot-arm/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 26, 2020 11:28 am

MITSUBISHI RECHEAMA SUVURILE PHEV OUTLANDER ȘI OUTLANDER IN SERVICE

25 mai 2020 - Mitsubishi recheama peste 3.200 de masini model 2019-2020, Outlander și SUV-uri Outlander PHEV 2019, deoarece centurile de siguranță pentru scaunele din spate ar fi fost montate incorect.Mitsubishi spune că furnizorul a avut o problemă în timpul fabricării atunci când piesa de ghidare a centurii de siguranță din stânga a fost construită cu centura de siguranță din dreapta.
Piesa de ghidare este o componentă folosită cu ancorarea centurii de siguranță din al doilea rând, dar eroarea de fabricație poate lăsa ocupanții neprotejați, deoarece centurile de siguranță nu pot reține oamenii. Mitsubishi a fost notificată de Joyson Safety Systems în iulie 2019 despre problemele centurii de siguranță. Inginerii Mitsubishi au confirmat problema centurii de siguranță. Producătorul auto spune că a început să folosească ghidajele corecte ale centurii de siguranță din dreapta în timpul producției în iulie 2019.Rechemarea Mitsubishi Outlander va începe pe 14 iulie 2020.
PS: PENTRU SUA
https://www.carcomplaints.com/news/2020 ... suvs.shtml


MITSUBISHI MOTORS se alătură DECLARĂRII OPEN COVID-19

Tokyo, 25 mai 2020 - MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) s-a alăturat DECLARAȚIEI OPEN COVID-19, care are ca scop prevenirea răspândirii COVID-19.Pentru a preveni răspândirea COVID-19, este necesară cooperarea industrie-guvern-academie, astfel încât să poată accelera dezvoltarea și fabricarea medicamentelor terapeutice, a vaccinurilor, a dispozitivelor medicale și a produselor de control al infecțiilor într-un mod neconvențional.Pe baza acestei declarații, MMC nu va solicita nici o compensație și nici nu va revendica niciun fel de brevete, modele de utilități, proiecte sau drepturi de autor împotriva unor activități care au ca scop oprirea epidemiei până când Organizația Mondială a Sănătății (OMS) nu va declara sfârșitul focarului COVID-19.
MMC va continua să sprijine măsurile împotriva răspândirii COVID-19.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1271.html



Mitsubishi Outlander PHEV – Probleme, costuri și soluții
Așa cum am promis, pornim o nouă rubrică la AutoExpert, numită sugestiv Second Test! Aici vom analiza mai multe automobile populare pe piața de mașini rulate, dintre cele mai actuale, pentru a vă relata despre problemele frecvente, costurile de reparație, întreținere sau achiziție!
În speranța că această rubrică va fi de mare utilitate automobiliștilor moldoveni și că efortul echipei AutoExpert va fi apreciat pe măsură, vom începe cu primul automobil dintre cele mai solicitate în comentariile pe pagina noastră de Facebook. Unul mai puțin cunoscut publicului din țara noastră, dar care are un potențial deosebit, Mitsubishi Outlander PHEV.
Practic toate mașinile hybrid sunt echipate cu transmisie automată sau CVT, iar asta înseamnă în primul rând confort sporit, pe când în cazul mașinilor echipate cu motoare diesel, trebuie să optezi pentru cutia de viteze manuală, dacă vrei să obții un consum redus de carburanți.
Mai mult decât voi, eram curios să aflu ce alimentează interesul automobiliștilor noștri, față de acest SUV și față de tehnologiile PHEV, adică Plug-in Hybrid Electric Vehicle. Întâi de toate, cred că este prețul de mașinii atractiv, de circa 13-15.000 de euro. În acest segment și la așa bani este destul de dificil să găsești un crossover cu tracțiune integrală, relativ proaspăt de ani, de la 2013 în sus, echipat cu cutie automată, eficient și bine dotat. Nu mai zic de plug-in hybrid.
În jur de 14.000 euro costă un RX400h, din anii 2007 și cu un parcurs de 300.000 km. Poți importa un Kia Niro din SUA, accidentat, dar depășești bugetul limită de până în 15.000 de euro. Sau poți alege un RAV4, însă numai dacă dispui de o sumă mai mare de 20.000 de euro.
CONTINUAREA AICI:
https://autoexpert.md/drive-test/second ... i-solutii/
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO X
Mesaje: 2587
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 27, 2020 9:09 am

ACCIDENT ca în FILMELE de ACȚIUNE la Ceadîr-Lunga. O mașină a ajuns cu capota sub un Mitsubishi (VIDEO/FOTO)

Accident ca în filmele de acțiune la Ceadîr-Lunga. Un automobil, model Mazda, a ajuns cu capota sub un Mitsubishi, în urma unui impact violent dintre cele două vehicule.
Potrivit gagauzinfo.md, în mașina Mazda s-au declanșat airbag-urile. În urma coliziunii, ambele mașini au fost avariate.
Din fericire, nicio persoană nu a avut de suferit.
Accidentul s-a produs, ieri după-amiază. Poliția investighează toate circumstanțele producerii accidentului.

MERTIA VAZUT!!!
https://www.publika.md/accident-ca-in-f ... ml#gallery



SUV-uri plug-in hybrid cu prețuri sub 50.000 euro
Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid PHEV - 36.760 euro cu TVA
Propulsie 224 CP
Două motoare electrice, 95 CP
Autonomie electrică 45 km
Capacitate brută baterie 13,8 kWh
Conector încărcare CHAdeMO (JEVS / Tip 4): 25 de minute până la 80% la un încărcător rapid
Priză standard de perete: încărcare în 7 ore (230V 8A) sau 5,5 ore (230V 10A)
Accelerație 0-100 km/h 10,5 secunde
Viteză maximă 170 km/h
Emisii CO2 46 grame/km
Motor termic 2.360 cmc 135 CP
4×4, Gardă la sol 184 mm
https://evmarket.ro/stiri/suv-uri-plug- ... euro-6221/


Proiect de lege pentru asigurările RCA: daunele ar putea fi plătite direct păgubitului, care va repara mașina la orice service
Daunele acordate de companiile de asigurări pentru polițele RCA ar putea fi plătite direct persoanei păgubite, care va putea apoi să își repare mașina la orice service, potrivit unui proiect de lege.
Parlamentul României ar putea vota în 26 mai o nouă lege pentru asigurările RCA, inițiată recent pentru a respecta noile norme propuse de Uniunea Europeană cu privire la modul de calcul al primelor de asigurare.Legea a fost deja adoptată tacit de Senat, iar la Camera Deputaților a fost depus recent un amendament care aduce o noutate majore în privința modului în care sunt plătite daunele.Amendamentul presupune redefinirea conceptului de despăgubire și eliminarea conceptului de reparație din legea RCA. Astfel, compania de asigurări va plăti daunele direct către persoana păgubită, care va putea ulterior să-și repara mașina la orice service dorește.În prezent, companiile de asigurări plătesc daunele către service-uri, iar această practică a generat numeroase scandaluri în ultima perioadă, în contextul în care companiile de asigurări au acuzat service-urile că solicită prețuri foarte mari pentru reparațiile efectuate pe baza polițelor RCA.De altfel, propunerea de modificare a modului în care sunt acordate daunele a venit chiar din partea companiilor de asigurări.Asociațiile de consumatori se opun acestei schimbări sub pretextul că despăgubirile acordate de companiile de asigurări vor fi mai mici decât cele acordate în prezent service-urilor și că unele persoane ar putea încasa daunele fără să-și mai repare mașinile.Dacă amendamentul va fi acceptat de comisiile de specialitate, acesta va fi inclus în legea completă care va fi votată în Camera Deputaților cel mai probabil în 26 mai.
https://www.automarket.ro/stiri/proiect ... 98123.html

Euro NCAP introduce noi teste de siguranță: simularea impactului frontal între mașini care circulă cu 50 km/h și evaluarea tuturor pasagerilor după accident
Euro NCAP a anunțat introducerea unor noi teste de siguranță începând din acest an, printre care simularea unui impact frontal între mașini care circulă cu 50 km/h și evaluarea tuturor pasagerilor după producerea unui accident.
Euro NCAP, organizația responsabilă cu testele de siguranță pentru mașini în Europa, a anunțat o serie de schimbări majore în cadrul testelor pe care le va efectua începând din acest an.
Cea mai importantă noutate este introducerea testului "Mobile Progressive Deformable Barrier", care simulează impactul frontal între două mașini. Astfel, mașina de test condusă cu 50 km/h intră într-un impact frontal cu o barieră deformabilă montată pe un troller cu masa de 1.4 tone care se deplasează de asemenea cu 50 km/h.
În cadrul testului, bariera joacă rolul părții frontale a unei mașini. Noul test va înlocui testul care simulează impactul frontal cu o barieră staționară, utilizat în ultimii 23 de ani.
O altă noutate este reprezentată de testul "Far-Side Impact", prin care Euro NCAP va analiza efectele unei coliziuni laterale pentru toți pasagerii, nu doar pentru cei aflați în imediata apropiere a zonei de impact. De altfel, manechinul folosit în cadrul testelor pentru adulți a fost îmbunătățit pentru a oferi rezultate mai realiste.
De asemenea, testele realizate pentru sistemul de frânare automată de urgență (AEB) vor include de acum și alte scenarii, inclusiv efectuarea unui viraj pe trecerea de pietoni. În plus, tot în cadrul sistemelor de siguranță este introdus și un test care analizează sistemele de monitorizare a atenției șoferului la volan, inclusiv pentru detectarea oboselii sau a elementelor care pot distrage atenția de la drum.În cazul testelor de după accident, Euro NCAP va puncta și ușurința descarcerării persoanelor blocate în mașină după accident sau modul în care funcționează sistemul eCall.
https://www.automarket.ro/stiri/euro-nc ... 98071.html
**********************************************************************
**********************************************************************
Mitsu.ro= index.php

https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori