Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Joi Feb 06, 2020 11:33 am
Un nou lider în vânzările de maşini la nivel global! VW AG şi-a întors coroana după o pauză de doi ani
Cei de la Mitsubishi Motors au fost şi mai rezervaţi. Spun că au produs şi vândut 1.368.599 de vehicule pe parcursul întregului an calendaristic.
https://autoblog.md/un-nou-lider-in-van ... e-doi-ani/
Mașină de teren, vândută cu aproape 1.000 de euro! Aparține unui afacerist local care s-a bătut cu fostul primar
Pe data de 13 februarie, ora 10:00, Finanțele ieșene reiau pentru a treia oară o licitație pentru valorificarea unor bunuri ce aparțin societății Limasor SRL, controlată de omul de afaceri Sorin Bălănescu. Fiscul urmărește să valorifice un autoturism marca Mitsubishi Pajero, fabricat în 2004. Evaluatorii au stabilit un preț de pornire de 5.500 lei, cu 50 la sută mai mic față de prima procedură.
„Cei interesați în cumpărarea bunurilor sunt invitați să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop și până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participarea la licitație ofertanții depun, cu cel puțin o zi înainte de data licitației, următoarele documente: oferta de cumpărare, dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției sub forma scrisorii de garanție, reprezentând 10 la sută din prețul de pornire a licitației”, se arată în anunțul Finanțelor.
https://www.bzi.ro/masina-de-teren-vand ... ar-3874965
Pierderi de 236 milioane dolari pentru cel mai mare grup bancar japonez
Rezultatul negativ este primul din ultimul deceniu, pentru bancă
Mitsubishi UFJ Financial Group Inc. (MUFG), cea mai mare bancă din Japonia după valoarea activelor, a raportat pierderi nete pentru cel de-al treilea trimestru fiscal, încheiat în decembrie 2019, rezultatul negativ fiind primul din ultimul deceniu pentru instituţia de credit, conform Reu-ters.Pierderea netă a MUFG a fost de 25,7 miliarde de yeni (236 milioane de dolari) în intervalul octombrie-decembrie 2019, comparativ cu un câştig net de 221,4 miliarde de yeni în acelaşi interval din 2018, potrivit calculelor Reuters, bazate pe datele publicate pentru primele nouă luni ale anului fiscal. Pierderea a fost generată de faptul că divizia de banking a grupului a consemnat deprecieri ale filialei indoneziene.În intervalul aprilie-decembrie 2019, venitul net din dobânzi realizat de MUFG a fost de 1,38 trilioane de yeni, cu 4,7% mai mic faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
În decembrie anul trecut, MUFG anunţa că divizia sa principală, MUFG Bank, va contabiliza o depreciere de 207,4 miliarde de yeni (1,9 miliarde de dolari) în trimestrul al treilea din cauza declinului preţului acţiunilor Bank Danamon din Indonezia.În aceste condiţii, MUFG a fost nevoită să-şi modifice estimările de profit net pe întregul an fiscal, care se va încheia în 31 martie: 750 de miliarde de yeni, de la 900 de miliarde de yeni. Analiştii preconizau 820,3 miliarde de yeni.Divizia de trading din cadrul MUFG a obţinut un profit operaţional de 276,7 miliarde de yeni în primele nouă luni din anul fiscal curent, cu 35,2% mai mare faţă de acelaşi interval din 2018, în baza vânzărilor de bonduri străine.Luna trecută, MUFG a informat că îl va promova pe vicepreşedintele Hironori Kamezawa în funcţia de director executiv, din luna aprilie. Kamezawa, în vârstă de 58 de ani, va deveni primul director executiv care nu a condus anterior MUFG Bank.Băncile din Japonia depun eforturi ca să-şi consolideze profiturile în condiţiile în care banca centrală duce o politică agresivă de relaxare monetară.
https://www.bursa.ro/pierderi-de-236-mi ... z-60629838
Firma independentă de consultanță de evaluare a afacerilor Brand Finance tocmai a lansat raportul 2020 Global 500 al celor mai valoroase și puternice mărci din lume, iar marile câștigătoare din acest an includ Tesla, Mitsubishi, Ferrari, Toyota și Mercedes-Benz.
Mitsubishi, în ciuda tensiunilor recente care înconjoară starea alianței cu Renault și Nissan, a fost marca cu cea mai rapidă crestere din toată Asia, cu o creștere de 42,8%. Potrivit Brand Finance, schimbarea companiei către o creștere durabilă - care include intenția de a achiziționa Eneco, o companie olandeză de energie regenerabilă - a jucat un rol important în succesul său.
https://www.topgear.com.ph/news/industr ... 2-20200206
Renault va construi o versiune a autoutilitarei Renault Trafic, marca Mitsubishi, la fabrica sa din Sandouville, Franța, unde face și versiuni pentru Nissan și Fiat.
Autoutilitara Mitsubishi va fi exportată în sud-estul Asiei, a declarat alianța Renault-Nissan într-un comunicat care anunță o restructurare regională.
Adăugarea autoutilitarei Mitsubishi va crește sinergiile la costuri minime pentru alianță, deoarece fabrica construiește deja Nissan NV300 și Fiat Talento alături de Trafic.O versiune Opel, Vivaro, a fost întreruptă în 2018, după ce PSA Group a cumpărat marca germană și a adus producția Vivaro în casă.Potrivit Paris-Normandie, un ziar regional, producția de autoutilitare Mitsubishi va începe anul acesta la uzina de la Sandouville, cu un volum inițial de 4.000 pe an. Oficialii Renault nu au confirmat cifra.Raportul a mai spus că producția de Talento va continua la fabrică, chiar dacă Fiat-Chrysler și PSA planifică o fuziune.
Uzina Sandouville are în jur de 2.000 de lucrători de producție. În 2018 a produs 135.000 de autoutilitare, dintre care aproximativ 94.000 au fost marcate drept Renaults, 6.000 ca Nissans, iar restul ca Fiats sau Opels.
Proiectul pentru dezvoltarea autoutilitarei Mitsubishi a fost lansat în urmă cu aproximativ doi ani ce catre Ashwani Gupta, primul șef al alianței pentru vehicule comerciale ușoare. Gupta a fost numit mai târziu CEO al Mitsubishi Motors, iar acum este șeful Nissan.
Furgoneta Mitsubishi va apărea în showroom-urile Mitsubishi din sud-estul Asiei și Australia la mijlocul anului 2020, relatează presa.
Anul trecut, Renault a vândut 103.204 Trafic la nivel mondial, cu o creștere de 6 la sută față de 2018, cu 88.189 în Europa. Aproximativ 85% din totalul total au fost versiuni comerciale, restul fiind vândute ca vehicule de pasageri.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... ch-factory
Cei de la Mitsubishi Motors au fost şi mai rezervaţi. Spun că au produs şi vândut 1.368.599 de vehicule pe parcursul întregului an calendaristic.
https://autoblog.md/un-nou-lider-in-van ... e-doi-ani/
Mașină de teren, vândută cu aproape 1.000 de euro! Aparține unui afacerist local care s-a bătut cu fostul primar
Pe data de 13 februarie, ora 10:00, Finanțele ieșene reiau pentru a treia oară o licitație pentru valorificarea unor bunuri ce aparțin societății Limasor SRL, controlată de omul de afaceri Sorin Bălănescu. Fiscul urmărește să valorifice un autoturism marca Mitsubishi Pajero, fabricat în 2004. Evaluatorii au stabilit un preț de pornire de 5.500 lei, cu 50 la sută mai mic față de prima procedură.
„Cei interesați în cumpărarea bunurilor sunt invitați să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop și până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participarea la licitație ofertanții depun, cu cel puțin o zi înainte de data licitației, următoarele documente: oferta de cumpărare, dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției sub forma scrisorii de garanție, reprezentând 10 la sută din prețul de pornire a licitației”, se arată în anunțul Finanțelor.
https://www.bzi.ro/masina-de-teren-vand ... ar-3874965
Pierderi de 236 milioane dolari pentru cel mai mare grup bancar japonez
Rezultatul negativ este primul din ultimul deceniu, pentru bancă
Mitsubishi UFJ Financial Group Inc. (MUFG), cea mai mare bancă din Japonia după valoarea activelor, a raportat pierderi nete pentru cel de-al treilea trimestru fiscal, încheiat în decembrie 2019, rezultatul negativ fiind primul din ultimul deceniu pentru instituţia de credit, conform Reu-ters.Pierderea netă a MUFG a fost de 25,7 miliarde de yeni (236 milioane de dolari) în intervalul octombrie-decembrie 2019, comparativ cu un câştig net de 221,4 miliarde de yeni în acelaşi interval din 2018, potrivit calculelor Reuters, bazate pe datele publicate pentru primele nouă luni ale anului fiscal. Pierderea a fost generată de faptul că divizia de banking a grupului a consemnat deprecieri ale filialei indoneziene.În intervalul aprilie-decembrie 2019, venitul net din dobânzi realizat de MUFG a fost de 1,38 trilioane de yeni, cu 4,7% mai mic faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
În decembrie anul trecut, MUFG anunţa că divizia sa principală, MUFG Bank, va contabiliza o depreciere de 207,4 miliarde de yeni (1,9 miliarde de dolari) în trimestrul al treilea din cauza declinului preţului acţiunilor Bank Danamon din Indonezia.În aceste condiţii, MUFG a fost nevoită să-şi modifice estimările de profit net pe întregul an fiscal, care se va încheia în 31 martie: 750 de miliarde de yeni, de la 900 de miliarde de yeni. Analiştii preconizau 820,3 miliarde de yeni.Divizia de trading din cadrul MUFG a obţinut un profit operaţional de 276,7 miliarde de yeni în primele nouă luni din anul fiscal curent, cu 35,2% mai mare faţă de acelaşi interval din 2018, în baza vânzărilor de bonduri străine.Luna trecută, MUFG a informat că îl va promova pe vicepreşedintele Hironori Kamezawa în funcţia de director executiv, din luna aprilie. Kamezawa, în vârstă de 58 de ani, va deveni primul director executiv care nu a condus anterior MUFG Bank.Băncile din Japonia depun eforturi ca să-şi consolideze profiturile în condiţiile în care banca centrală duce o politică agresivă de relaxare monetară.
https://www.bursa.ro/pierderi-de-236-mi ... z-60629838
Firma independentă de consultanță de evaluare a afacerilor Brand Finance tocmai a lansat raportul 2020 Global 500 al celor mai valoroase și puternice mărci din lume, iar marile câștigătoare din acest an includ Tesla, Mitsubishi, Ferrari, Toyota și Mercedes-Benz.
Mitsubishi, în ciuda tensiunilor recente care înconjoară starea alianței cu Renault și Nissan, a fost marca cu cea mai rapidă crestere din toată Asia, cu o creștere de 42,8%. Potrivit Brand Finance, schimbarea companiei către o creștere durabilă - care include intenția de a achiziționa Eneco, o companie olandeză de energie regenerabilă - a jucat un rol important în succesul său.
https://www.topgear.com.ph/news/industr ... 2-20200206
Renault va construi o versiune a autoutilitarei Renault Trafic, marca Mitsubishi, la fabrica sa din Sandouville, Franța, unde face și versiuni pentru Nissan și Fiat.
Autoutilitara Mitsubishi va fi exportată în sud-estul Asiei, a declarat alianța Renault-Nissan într-un comunicat care anunță o restructurare regională.
Adăugarea autoutilitarei Mitsubishi va crește sinergiile la costuri minime pentru alianță, deoarece fabrica construiește deja Nissan NV300 și Fiat Talento alături de Trafic.O versiune Opel, Vivaro, a fost întreruptă în 2018, după ce PSA Group a cumpărat marca germană și a adus producția Vivaro în casă.Potrivit Paris-Normandie, un ziar regional, producția de autoutilitare Mitsubishi va începe anul acesta la uzina de la Sandouville, cu un volum inițial de 4.000 pe an. Oficialii Renault nu au confirmat cifra.Raportul a mai spus că producția de Talento va continua la fabrică, chiar dacă Fiat-Chrysler și PSA planifică o fuziune.
Uzina Sandouville are în jur de 2.000 de lucrători de producție. În 2018 a produs 135.000 de autoutilitare, dintre care aproximativ 94.000 au fost marcate drept Renaults, 6.000 ca Nissans, iar restul ca Fiats sau Opels.
Proiectul pentru dezvoltarea autoutilitarei Mitsubishi a fost lansat în urmă cu aproximativ doi ani ce catre Ashwani Gupta, primul șef al alianței pentru vehicule comerciale ușoare. Gupta a fost numit mai târziu CEO al Mitsubishi Motors, iar acum este șeful Nissan.
Furgoneta Mitsubishi va apărea în showroom-urile Mitsubishi din sud-estul Asiei și Australia la mijlocul anului 2020, relatează presa.
Anul trecut, Renault a vândut 103.204 Trafic la nivel mondial, cu o creștere de 6 la sută față de 2018, cu 88.189 în Europa. Aproximativ 85% din totalul total au fost versiuni comerciale, restul fiind vândute ca vehicule de pasageri.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... ch-factory