Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Scris: Mar Noi 19, 2019 11:14 am
Fuso vrea să transforme camioanele pe bază de hidrogen in realitate.
Când vedem un camion, nu ne putem imagina că sunt alimentate de altceva în afară de motorină. Dar vremurile se schimbă, iar industria auto a găsit modalități de a reduce dependența de combustibilii fosili prin găsirea de mijloace alternative de propulsie. Acest sentiment este explorat și în industria camioanelor.
Pentru Mitsubishi Fuso, se explorează energia hidrogenă pentru implementa tehnologia în viitor. În cadrul Salonului Auto de la Tokyo din 2019, au prezentat cel mai recent concept al lor, camionul Vision F-Cell. Vision F-Cell promite să ofere performanță și fiabilitate, producând în același timp zero emisii.
În cazul celulei F Vision, pachetele de pile de combustie acționează ca un generator pentru a menține bateriile încărcate și motoarele electrice. Acest lucru ajută la creșterea gamei, care este vitală în industria de camioane. Complet încărcat, Fuso poate parcurge până la 300 de kilometri înainte de a fi reîncărcat.
https://www.autoindustriya.com/truck-bu ... ality.html
Mitsubishi Motors: Brandul cu un soare răsărit
Mitsubishi a suferit și a triumfat în ultimii ani. Nu am fost foarte amabil cu Mitsubishi de aproape șapte ani. Nu mi-au ales nicio alegere după numeroase decizii regretabile, cum ar fi anularea Endeavour, programul EVO așa cum ar trebui să fie și denumirea unui SUV „Eclipse”, ca să nu mai vorbim de eliberarea constantă a produselor, în cel mai bun caz, sub medie.
Acum este momentul să vorbim despre ceea ce va face Mitsubishi pentru a crește ca brand și ca furnizor de vehicule de prim rang. În urmă cu aproximativ opt ani, am considerat că Mitsubishi este egal cu Mazda, Honda și Toyota. Cel puțin, erau la egalitate sau superiori cu coreenii și americanii. Dar apoi, de frica viitorului și / sau a lipsei de viziune sau de stabilitate, am trecut de la a fi fanyboy la cei fara viziune.
JJ este omul care lucrează
Însă acum, mi s-a spus că în următoarele 12-18 luni va pune compania din nou pe drum și nu numai. Juyu Jeon, sau JJ, cum preferă el să fie numit, care a fost numit președinte și CEO al Mitsubishi Motor Sales of Canada (MMSC) la 1 aprilie a acestui an, lucrează din greu pentru a-i aduce pe toți, dealerii în special, la bord pentru viitorul apropiat. În mai puțin de șapte luni, JJ, care a fost alături de Mitsubishi de aproape 15 ani, a luat cu putere fraiele campaniei „Conduce-ți ambiția” și o pune în practică.
Sub conducerea JJ, MMSC a stabilit un program de întinerire a imaginilor dealerului și o strategie de creștere generală. O mare parte din succesul Mitsubishi se bazează pe cei 95 de dealeri din țară . Acest program de reînnoire va include nu doar o nouă apariție pentru dealeri, dar si noi magazine în stil boutique ce vor fi puse în aplicare în diverse zone urbane. Aceste formate de magazine vor servi ca punct de contact între clienți și reprezentanții mărcii și vor aduce, de asemenea, un nou element pe masă: un nou serviciu dedicat clientilor.
https://motorillustrated.com/mitsubishi ... sun/36716/
Mitsubishi Motors nu retrage numele Pajero
Deoarece hibrizii si vehiculele electrice continuă să domine piața auto, pasionați auto se tem că unele dintre cele mai venerate modele vor ajunge în curând parte a istoriei.
Unul din acele vehicule pe care mulți se tem ca va disparea pentru totdeauna este Mitsubishi Pajero. De fapt, Japonia a realizat deja un model de Ediție Finală, care servește ca trimitere pentru SUV-ul din a patra generație. Dar asta înseamnă că Mitsubishi va retrage în cele din urmă numele Pajero?
Inginerii Mitsubishi, inclusiv actualul președinte Osamu Masuko, au declarat că actuala generație Pajero poate fi ultimul model pe care îl fac datorită reglementărilor CAFE (economia medie a combustibilului) Dar, în ciuda planurilor de a înceta producția în viitorul apropiat, producătorul auto nu are în plan sa renunte la acest nume.
Vorbind cu Hiroshi Nagaoka, vicepreședinte senior la Mitsubishi Motors Corporation (MMC), compania nu are încă planuri solide în ceea ce privește realizarea unui Pajero cu totul nou, dar a spus că numele va putea fi folosit în viitor.
Nu au fost dezvăluite detalii exacte despre cum intenționează să facă, dar au spus că nu se vor grăbi la renuntarea numelui.Întrebat dacă conceptul Engelberg Tourer (care a fost prezentat și în metal la Salonul Auto de la Tokyo din acest an) va deveni baza următorului Pajero, Nagaoka a spus că acel concept special este un precursor al unui model deja existent.
Fără prea multe detalii, nu putem decât să speculăm că Engelberg Tourer ar putea deveni noul Outlander PHEV, deoarece atât modelul, cât și conceptul utilizează un motor hibrid plug-in.
Cu ceilalți concurenți care își fac încă un nume construind astfel de SUV-uri (adică Toyota Land Cruiser / Land Cruiser Prado, Nissan Patrol), Mitsubishi poate pune la cale o noutate. Și cum numele Pajero este încă venerat în toate țările, pentru proprietarii și pasionații de 4x4, ar fi o mare greșeală pentru Mitsubishi să renunțe la acest model.
Suntem curioși și cum va arăta noua generație Pajero cu noul limbaj Dynamic Shield. Însă, deocamdată, tot ce putem face este să așteptăm și să speculăm.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -name.html
Când vedem un camion, nu ne putem imagina că sunt alimentate de altceva în afară de motorină. Dar vremurile se schimbă, iar industria auto a găsit modalități de a reduce dependența de combustibilii fosili prin găsirea de mijloace alternative de propulsie. Acest sentiment este explorat și în industria camioanelor.
Pentru Mitsubishi Fuso, se explorează energia hidrogenă pentru implementa tehnologia în viitor. În cadrul Salonului Auto de la Tokyo din 2019, au prezentat cel mai recent concept al lor, camionul Vision F-Cell. Vision F-Cell promite să ofere performanță și fiabilitate, producând în același timp zero emisii.
În cazul celulei F Vision, pachetele de pile de combustie acționează ca un generator pentru a menține bateriile încărcate și motoarele electrice. Acest lucru ajută la creșterea gamei, care este vitală în industria de camioane. Complet încărcat, Fuso poate parcurge până la 300 de kilometri înainte de a fi reîncărcat.
https://www.autoindustriya.com/truck-bu ... ality.html
Mitsubishi Motors: Brandul cu un soare răsărit
Mitsubishi a suferit și a triumfat în ultimii ani. Nu am fost foarte amabil cu Mitsubishi de aproape șapte ani. Nu mi-au ales nicio alegere după numeroase decizii regretabile, cum ar fi anularea Endeavour, programul EVO așa cum ar trebui să fie și denumirea unui SUV „Eclipse”, ca să nu mai vorbim de eliberarea constantă a produselor, în cel mai bun caz, sub medie.
Acum este momentul să vorbim despre ceea ce va face Mitsubishi pentru a crește ca brand și ca furnizor de vehicule de prim rang. În urmă cu aproximativ opt ani, am considerat că Mitsubishi este egal cu Mazda, Honda și Toyota. Cel puțin, erau la egalitate sau superiori cu coreenii și americanii. Dar apoi, de frica viitorului și / sau a lipsei de viziune sau de stabilitate, am trecut de la a fi fanyboy la cei fara viziune.
JJ este omul care lucrează
Însă acum, mi s-a spus că în următoarele 12-18 luni va pune compania din nou pe drum și nu numai. Juyu Jeon, sau JJ, cum preferă el să fie numit, care a fost numit președinte și CEO al Mitsubishi Motor Sales of Canada (MMSC) la 1 aprilie a acestui an, lucrează din greu pentru a-i aduce pe toți, dealerii în special, la bord pentru viitorul apropiat. În mai puțin de șapte luni, JJ, care a fost alături de Mitsubishi de aproape 15 ani, a luat cu putere fraiele campaniei „Conduce-ți ambiția” și o pune în practică.
Sub conducerea JJ, MMSC a stabilit un program de întinerire a imaginilor dealerului și o strategie de creștere generală. O mare parte din succesul Mitsubishi se bazează pe cei 95 de dealeri din țară . Acest program de reînnoire va include nu doar o nouă apariție pentru dealeri, dar si noi magazine în stil boutique ce vor fi puse în aplicare în diverse zone urbane. Aceste formate de magazine vor servi ca punct de contact între clienți și reprezentanții mărcii și vor aduce, de asemenea, un nou element pe masă: un nou serviciu dedicat clientilor.
https://motorillustrated.com/mitsubishi ... sun/36716/
Mitsubishi Motors nu retrage numele Pajero
Deoarece hibrizii si vehiculele electrice continuă să domine piața auto, pasionați auto se tem că unele dintre cele mai venerate modele vor ajunge în curând parte a istoriei.
Unul din acele vehicule pe care mulți se tem ca va disparea pentru totdeauna este Mitsubishi Pajero. De fapt, Japonia a realizat deja un model de Ediție Finală, care servește ca trimitere pentru SUV-ul din a patra generație. Dar asta înseamnă că Mitsubishi va retrage în cele din urmă numele Pajero?
Inginerii Mitsubishi, inclusiv actualul președinte Osamu Masuko, au declarat că actuala generație Pajero poate fi ultimul model pe care îl fac datorită reglementărilor CAFE (economia medie a combustibilului) Dar, în ciuda planurilor de a înceta producția în viitorul apropiat, producătorul auto nu are în plan sa renunte la acest nume.
Vorbind cu Hiroshi Nagaoka, vicepreședinte senior la Mitsubishi Motors Corporation (MMC), compania nu are încă planuri solide în ceea ce privește realizarea unui Pajero cu totul nou, dar a spus că numele va putea fi folosit în viitor.
Nu au fost dezvăluite detalii exacte despre cum intenționează să facă, dar au spus că nu se vor grăbi la renuntarea numelui.Întrebat dacă conceptul Engelberg Tourer (care a fost prezentat și în metal la Salonul Auto de la Tokyo din acest an) va deveni baza următorului Pajero, Nagaoka a spus că acel concept special este un precursor al unui model deja existent.
Fără prea multe detalii, nu putem decât să speculăm că Engelberg Tourer ar putea deveni noul Outlander PHEV, deoarece atât modelul, cât și conceptul utilizează un motor hibrid plug-in.
Cu ceilalți concurenți care își fac încă un nume construind astfel de SUV-uri (adică Toyota Land Cruiser / Land Cruiser Prado, Nissan Patrol), Mitsubishi poate pune la cale o noutate. Și cum numele Pajero este încă venerat în toate țările, pentru proprietarii și pasionații de 4x4, ar fi o mare greșeală pentru Mitsubishi să renunțe la acest model.
Suntem curioși și cum va arăta noua generație Pajero cu noul limbaj Dynamic Shield. Însă, deocamdată, tot ce putem face este să așteptăm și să speculăm.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... -name.html