Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 08, 2021 9:01 am

EXCLUSIV Val de frig în România. E timpul pentru cauciucurile de iarnă? Titi Aur, anunţuri pentru toţi şoferii

Conform meteorologilor, în zilele şi nopţile următoare se vor înregistra minime de până la 5 grade Celsius.
"Cel puțin până vineri, vom vorbi de o vreme deosebit de rece în multe zone, dar mai ales în nord-vest și centru, unde în următoarele 2 zile vor fi temperaturi maxime de 10 grade, ceea ce înseamnă că temperaturile vor fi și cu 10 grade mai mici față de mediile multianuale. O vreme deosebit de rece și la munte. În această dimineață a fost lapoviță la Bâlea, temperaturi a scăzut la -4 grade. Mâine așteptăm ca un sistem frontal să abordeze nord vest, iar aria precipitațiilor să fie în extindere, deși slabe cantitativ. La munte vor fi si ninsori sau chiar lapoviță. Mai ales în Carpatii Meridionali, la peste 1.700 metri, vor fi ninsori și lapoviță și așteptăm să se depună un strat de zăpadă pe creste, unde și vântul va avea rafale de 70 km/h. Vânt și în restul țării, dar mai slab, în est și sud și extremități de sud vest, rafale de 50 km", a declarat Mihai Huștiu, meteorolog ANM, la Digi24.
Titi Aur, explicaţii pentru şoferii din România
În contextul acestor scăderi de temperatură, l-am întrebat pe Titi Aur dacă este timpul ca şoferii să treacă la cauciucurile de iarnă pentru a evita accidentele, dar şi amenzile.
"Nu, nu se pune problema. În primul rând, ce trebuie să înţelegem când vorbim de gradele la care trebuie schimbate cauciucurile, vorbim de temperatura solului, nu a aerului. Pământul are o inerţie termică mare, ceea ce înseamnă că oricât de frig ar fi, solul nu ajunge atât de repede la temperatura aerului, nu se răceşte brusc. Faptul că doar într-o seară sau două e o temperatură mai mică, fie ea şi de 0 grade, nu punem cauciucurile de iarnă. Solul nu va ajunge la mai puţin de cele 6 grade Celsius, când e nevoie de cauciucurile de iarnă.
Toamna şi primăvara sunt multe perioade de alternanţă, când solul are o temperatură ce variază sub sau peste aceste 6 grade. Pentru un şofer educat, care înţelege mecanismul, este lucru ştiut că dacă maşina are anvelope de vară şi temperatura scade, e suficient să meargă mai încet, mai prudent, în acele ore, pentru că temperatura solului nu va scădea la fel de repede ca cea a aerului. Ideea este să nu mergem toată iarna cu anvelopele de vară sau vara cu cele de iarnă.
Doar la curse se întâmplă asta. Dacă mâine dimineaţă ar fi o competiţie, da, piloţii îşi vor pune pneurile adecvate pentru că au nevoie de performanţă atunci. Pe şosea normală, în trafic, nu facem asta în astfel de situaţii!", a explicat Titi Aur pentru DC NEWS.
https://www.dcnews.ro/val-de-frig-in-ro ... 38529.html


Demersurile necesare pentru a afla istoricul unei mașini de ocazie pe care intenționezi să o achiziționezi
Demersurile necesare pentru a afla istoricul unei mașini de ocazie pe care intenționezi să o achiziționezi.
Istoricul unui vehicul este esențial în procesul achiziționării unui vehicul second-hand, pentru a te asigura de faptul că tranzacția decurge în cele mai bune condiții cu putință. Cum putem afla istoricul unei mașini de ocazie pe care intenționezi să o achiziționezi? În cele ce urmează vă vom spune care sunt demersurile necesare pentru a-l afla.
De ce este necesară cunoașterea istoricului unei mașini de ocazie?
Verificarea istoricului unui vehicul se impune atunci când vine vorba despre achiziționarea oricărei mașini de ocazie. Pentru asta, cumpărătorul are la dispoziție două soluții:
Documentele de întreținerea ale vehiculului;
Raportul cu istoricul mașinii disponibil online pentru vânzător.
Pentru cumpărător, istoricul autovehiculului reprezintă asigurarea că dispune de toate informațiile necesare care îi permit să își aleagă viitoarea mașină evitând capcanele: mașină furată, vehicula accidentat (dacă vânzătorul omite să dea anumite detalii cu privire la anumite probleme de care este responsabil), înșelăciuni cu privire la kilometraj, înmatriculări în alte țări, folosirea mașinii ca taxi sau pentru activități de curierat etc.
Cum putem afla istoricul unui vehicul?
Primul demers ca și cumpărător este aceea de a cere vânzătorului să comunice toate documentele:
Facturi de întreținere și reparații;
Cartea de service;
Talonul autoturismului.
Toate aceste informații permit cunoașterea unei părți a istoricului mașinii pe care intenționezi să o cumperi. Cu toate acestea, aceste date nu sunt suficiente. Alte informații se pot dovedi a fi esențiale atunci când cumperi o mașină second hand.
Care sunt datele care figurează pe un raport cu istoricul mașinii?
Există în ziua de azi diferite platforme care ne permit să aflăm rapid istoricul unei mașini. Automoli oferă rapoarte complexe, generate pe baza seriei de șasiu a vehiculului (număr VIN sau serie de caroserie). Ulterior introducerii seriei de 17 cifre vei primi un cod de acces pe adresa de email pe care ai introdus-o. După validare vei primi tot pe adresa de email introdusă toate informațiile disponibile despre istoricul mașinii care te interesează.
Datele generate sunt următoarele: an de fabricare, țări în care a circulat, numărul de kilometri reali înregistrați în bordul mașinii (kilometri care se regăsesc în baza de date RAR/ bazele de date oficiale), valabilitate/existența cărții de identitate a mașinii, unele date de identificare și tehnice, valabilitatea ITP și gradul de poluare.
Acest raport îl ajută pe cel care dorește achiziționarea unei mașini să facă achiziția în cunoștință de cauză și să evite anumite probleme/ escrocherii. Dintre alte beneficii oferite de verificarea istoricului auto online menționăm: posibilitatea verificării în timp real a corectitudinii datelor cuprinse în documente însoțitoare ale mașinii, valabilității ITP și a succesiunii înregistrării valorilor odometrului, care, în mod normal, ar trebui să fie sub forma unei creșteri continue.

Comandă un raport VIN: cu ajutorul său ai garanția că deții toate datele pentru a lua cea mai bună decizie înainte de a achiziționa o mașină de ocazie.
https://www.autoexpert.ro/demersurile-n ... zitionezi/






Dosarul City Insurance, trimis de Parchetul General la DIICOT
Parchetul General a trimis dosarul City Insurance la DIICOT, potrivit unor suse judiciare, transmite Mediafax. Sursele citate au precizat că dosarul vizează fapte de delapidare și spălare de bani. DIICOT va reuni cauza cu ancheta privind constituirea unui grup infracțional organizat.
Reamintim că, în 23 septembrie 2021, procurorii din cadrul Secției de urmărire penală și criminalistică a Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție au ridicat mai multe obiecte și înscrisuri de la sediul ”City Insurance SA”. Conform unui comunicat de atunci al Parchetului, acțiunea era realizată în cadrul unui dosar penal având ca obiect săvârșirea infracțiunilor de delapidare, bancrută frauduloasă, spălare de bani, fals informatic, fals intelectual, fals în înscrisuri sub semnătură privată și uzul de fals.
”Precizăm că ridicarea de obiecte și înscrisuri se realizează în contextul instrumentării unui dosar penal având ca obiect săvârșirea infracțiunilor de delapidare, prev. de art. 295 Cod penal, bancrută frauduloasă, prev. de art. 241 Cod penal, spălare de bani, prev. de art. 49 din Legea nr. 129/2019, fals informatic, prev. de art. 325 Cod penal, fals intelectual, prev. de art. 321 Cod penal, fals în înscrisuri sub semnătură privată, prev. de art. 322 Cod penal, și uzul de fals, prev. de art. 323 Cod penal.Raportat la actele procedurale efectuate în cauză, atunci când împrejurările vor permite, vom fi în măsură să oferim detalii suplimentare”, a comunicat oficial Parchetul General.
Falimentul City Insurance. Listele ”de plăți” care pot arunca în aer scena publică
Dincolo de toate acestea, o adevărată bombă cu ceas stă să explodeze: cine sunt persoanele din spațiul public către care City Insurance a făcut plăți consistente în mod repetat.
Surse din cadrul anchetei au declarat, pentru DC Business, că unul dintre cele mai voluminoase dosare din această anchetă este cel cu listele de plăți făcute de City Insurance către diverse societăți comerciale sau persoane fizice, fără legătură directă cu obiectul de activitate al asigurătorului. Astfel, se pare că, în ultimii 7 ani, City Insurance și-a pus la punct o adevărată rețea de colaboratori din diverse domenii de activitate, colaboratori care au ”pus umărul” la consolidarea poziției de lider a acestui asigurător în pofida problemelor cu care s-a confruntat. Numele din aceste liste sunt, deocamdată, confidențiale, însă anchetatorii le analizează și, odată cu finalizarea anchetei, acestea ar putea apărea în spațiul public. Vezi AICI mai mult.
https://www.dcnews.ro/dosarul-city-insu ... 40752.html



Vîlceanu: Un impozit sau o taxă auto comportă câteva riscuri
Un impozit sau o taxă auto comportă câteva riscuri, pentru că am fost în situaţia de a restitui oamenilor banii pe care i-am colectat la un moment dat, a susţinut ministrul demis al Finanţelor, Dan Vîlceanu, în cadrul conferinţei de deschidere a Salonului Auto Bucureşti (SAB) & Accesorii 2021 de la Romexpo.
„Un impozit sau o taxă auto comportă câteva riscuri. Am fost în situaţia de a restitui oamenilor banii pe care i-am colectat la un moment dat. Eu cred că în momentul în care vom avea o soluţie clară este şi momentul în care trebuie să comunicăm ce se va întâmpla. Până atunci, există această politică pentru a găsi o modalitate de descurajare a importului de maşini rulate. Pe de altă parte, în penultima şedinţă de Guvern am luat acea decizie ca acela care aduce în ţară o maşină rulată să fie şi cel care o prezintă la Registrul Auto şi asta implică câteva lucruri benefice din mai multe domenii, inclusiv al finanţelor”, a afirmat Vîlceanu.
În acelaşi context, demnitarul a menţionat că în PNRR există o serie de măsuri pentru creşterea numărului de staţii de încărcare.
„Politica este de descurajare a importului de maşini uzate şi de înnoire a parcului auto. Pe de altă parte, în PNRR (Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, n.r.) sunt o serie de măsuri pentru creşterea numărului de staţii de încărcare. Ne dorim ca în fiecare localitate, prin PNRR, să fie finanţată o staţie de încărcare şi, probabil, pe viitor microbuzele şcolare care vor fi cumpărare vor fi electrice. Sunt o serie întreagă de măsuri pe care le urmărim, astfel încât numărul de maşini din parcul auto înnoit să crească an de an”, a declarat Dan Vîlceanu.
Acesta a subliniat că este la curent cu problemele industriei auto din România, iar soluţiile pentru rezolvarea acestora ar putea veni în cel mai scurt timp.Zeci de modele auto-moto sunt expuse pe o suprafaţă de peste 25.000 de metri pătraţi în cadrul Salonului Auto Bucureşti (SAB) & Accesorii 2021, ce are loc la Centrul Expoziţional Romexpo în perioada 7 – 17 octombrie.
Accesul la eveniment se face pe baza certificatului verde cu respectarea legislaţiei în vigoare, iar preţul unui bilet de intrare este de 40 de lei.
https://www.economica.net/vilceanu-un-i ... 36066.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 11, 2021 9:13 am

Etapa finală din cadrul Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, va avea la start un total de 94 de piloţi, un record pentru actualul sezon
Etapa finală din cadrul Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, Trofeul Audi Braşov, programată la finalul acestei săptămâni, va avea la start un total de 94 de piloţi, un record pentru actualul sezon al primei divizii, se arată într-un comunicat remis AGERPRES.
Dacă la Categoria I, Mihai Leu are deja titlul asigurat, toată atenţia va fi îndreptată spre Categoria II, acolo unde patru piloţi se luptă pentru a obţine, în premieră, trofeul.
A opta rundă din actuala stagiune va avea loc pe, probabil, cel mai cunoscut loc dedicat motorsportului, Drumul Poienii din Braşov, pe o lungime de 5 kilometri. Runda al cărei promotor este Mihai Leu încheie astfel un sezon care a mai avut etape la Cheile Grădiştei, Râşnov, Rânca, Reşiţa, Sinaia, Baia Mare şi Câmpulung Muscel.
Toţi câştigătorii de etape vor fi prezenţi în acest weekend la start. Până acum, Alex Mirea (Radical SR8) s-a impus de trei ori, Silviu Dumitrescu (Osella PA2000 Evo) de două, iar Octavian Ciovică (Radical SR8) şi Călin Maniţiu s-au impus câte o dată. Maniţiu (Subaru Impreza) va lupta la Braşov pentru a-şi asigura locul 2 în clasamentul anual la Categoria I, acolo unde va da duelul final cu Alexandru Piţigoi (Porsche 911). Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge) nu mai are nicio emoţie privind titlul de campion al categoriei pentru al treilea an consecutiv.
Înaintea rundei finale, Silviu Dumitrescu este lider cu 104 puncte, fiind urmat de Alex Mirea (101), Costel Căşuneanu (100) şi Octavian Ciovică (97.75). Deoarece clasamentul final se calculează pe baza algoritumului N-1, unde N este numărul total de etape şi 1 este cel mai slab rezultat al sezonului, ultimii doi vor fi dezavantajaţi deoarece vor pierde câte 4, respectiv 3,75 puncte. Totuşi, în cazul în care unul dintre cei 4 va câştiga etapa, nu vor mai conta rezultatele celorlalţi trei oponenţi, deoarece îşi va asigura titlul de campion. Până acum, niciunul nu a mai reuşit o astfel de performanţă în trecut în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă.
Trofeul Audi Braşov va aduce la start alte trei modele R5 pe lângă cel pilotat de Costel Căşuneanu, toţi trei piloţi provenind din Campionatul Naţional de Raliuri Betano. Astfel, Cristi Dolofan (Citroen C3 Rally2), Andrei Caşcaval (Skoda Fabia R5) şi Andrei Gîrtofan (Skoda Fabia R5) vor concura şi ei pe Drumul Poienii. De asemenea, două surprize sunt revenirea lui Lucian Răduţ cu un Mitsubishi Lancer EVO 8, dar şi Radu Benea, care va pilota, în premieră, un Porsche 911 GT3 Cup.
Sâmbătă dimineaţă sunt programate manşele de recunoaşteri, iar de la ora 14:30 antrenamentele cronometrate, iar manşele de concurs vor începe duminică de la ora 14:00 în direct pe Look Sport. Sâmbătă, circulaţia va fi redeschisă temporar între 13:00 şi 14:00, iar duminică între 12:00 şi 13:00.
https://www.stiripesurse.ro/etapa-final ... 34154.html





Mitsubishi Motors Malaezia oferă acum un serviciu de livrare la domiciliu clienților care rezervă o mașină online
Mitsubishi Motors Malaezia (MMM) a introdus un nou serviciu de livrare la domiciliu, care oferă clienților opțiunea de a-și livra noul Mitsubishi la ușa lor pe un singur camion de transport.
Serviciul este disponibil pentru clienții care rezerva un Mitsubishi prin showroom-ul on-line MMM , și va fi mai întâi în Valea Klang înainte de a fi extins la alte regiuni din Malaezia.

„Pe măsură ce Malaezia se pregătește să treacă de la pandemia Covid-19 la faza endemică, Mitsubishi Motors face un efort pentru a se asigura că serviciile noastre digitale sunt îmbunătățite pentru siguranța și confortul clienților. Dorim să oferim clienților opțiunea de a face cumpărături online, oferind ceva neortodox proprietarilor de mașini”, a declarat Tomoyuki Shinnishi, CEO al MMM.
https://paultan.org/2021/10/11/mitsubis ... y-service/






Audi, Dacia, Mitsubishi: Cele mai multe și cele mai puțin fiabile masini din Marea Britanie
Cele mai fiabile și mai puțin fiabile mașini la vânzare dîn Marea Britanie au fost dezvăluite în urma unui sondaj la care au participat peste 16.000 de șoferi, a raportat Press Association.
Studiul a evaluat mașinile aproape noi și mașinile vechi de până la cinci ani.Ancheta privind fiabilitatea este efectuată de publicația pentru consumatori What Car? și oferă scoruri pentru 178 de vehicule de la 30 de producători.
Șase modele au obținut o evaluare completă de 100%. Acestea au fost: generația curentă Audi TT, Mazda CX-3, Mini Convertible și Mitsubishi Eclipse Cross, precum și generația anterioară Dacia Sendero și Honda HR-V.
Lexus a fost declarat ca cel mai de încredere producător de automobile, cu o cotă totală de 98,7 și niciunul dintre vehiculele sale nu a avut un scor mai mic de 98,4.
Dacia s-a clasat pe locul al doilea, cu un scor de 97,3. Suzuki s-a clasat pe locul al doilea, cu 97,1.
https://www.wandsworthguardian.co.uk/ne ... -revealed/




Prelungeste viata jantelor tale prin serviciul de indreptare
Gropile, bordurile si alte pericole in timpul condusului au capacitatea de a indoi sau deteriora jantele masinii. Jantele sunt scumpe de inlocuit si usor de deteriorat, facandu-le un punct sensibil in repararea automobilelor.
Din fericire, jantele indoite pot fi reparate cu ajutorul echipamentelor dedicate si a unei echipe de profesionisti.
Cum stiu daca janta mea este indoita?
Daca ai lovit o bordura sau o groapa de pe drum si vehiculul incepe imediat sa se conduca diferit, acesta ar putea fi un semn clar ca ai indoit sau deteriorat una dintre jante. Exista, de asemenea, posibilitatea sa ai o pana, o problema de aliniere sau o roata deteriorata. Deci, de unde stii daca janta este indoita? Un semn clar al acestei daune este atunci cand poti vedea sau simti o indoire in structura jantei.
indreptare jante, aurosoft indreptare jante,indreptare jante tabla, specialisti autosoft indreptare jante 2021, pret indreptare jante
Cu toate acestea, indoiturile de janta sunt adesea subtile si pot aparea pe portiunea interioara a jantei, caz in care nu va fi o problema usor de detectat. Alte semne ale unei jante indoite pot fi scaderea consumului de combustibil si pierderea controlului anvelopelor.
Aceste simptome sunt similare cu cele ale unei probleme de echilibrare a anvelopelor, ceea ce poate face dificila diagnosticarea sigura.
Daca nu esti sigur daca janta are nevoie sau nu de reparatii, mergi la un service roti pentru o inspectie profesionala a rotilor. Expertii in anvelope isi folosesc nu numai cunostintele, ci si utilaje avansate pentru localizarea si diagnosticarea problemelor legate de anvelope, jante si roti.
Cat de grava este o margine indoita?
Chiar si o indoire minora a jantei poate provoca probleme serioase vehiculului tau daca nu este reparata. Schimbarea vibratiilor rutiere si a modelelor de conducere poate cauza probleme cu axele vehiculului, iti poate deteriora anvelopele sanatoase si iti poate perturba arborele de transmisie.
Vei gasi probabil ca aceste daune rezultate sunt mult mai costisitoare decat repararea jantei indoite.
indreptare jante, aurosoft indreptare jante,indreptare jante tabla, specialisti autosoft indreptare jante 2021, pret indreptare jante
Odata ce ai observat o problema cu structura jantelor tale, este esential sa le aduci in service cat mai curand posibil.
Se poate indrepta o janta indoita?
Dupa ce ai observat ca janta este indoita, este necesar sa mergi la un service de roti pentru a o indrepta. Aproape intotdeauna, un expert profesionist in anvelope va putea restabili forma jantei.
Pentru daune mai grave, ar putea fi necesara inlocuirea completa. Cu toate acestea, majoritatea indoiturilor de janta sunt probleme minore si pot fi reparate in cel mai scurt timp.
Zgarieturi pe janta?
Pe jantele majoritatii anvelopelor sunt adesea vizibile zgarieturi. Daca integritatea structurala a jantei este intacta, atunci cel mai probabil este doar zgariata, nu indoita.
Desi zgarieturile pot fi deranjante din punct de vedere estetic, acestea nu ar trebui sa cauzeze probleme cu modul de conducere; prin urmare, de multe ori nu trebuie reparate zgarieturile.
https://autolatest.ro/stiri/prelungeste ... ndreptare/
Fişiere ataşate
Mitsubishi-Motors-Malaysia-home-delivery-service-3-850x445.jpg
Mitsubishi-Motors-Malaysia-home-delivery-service-3-850x445.jpg (47.06 KiB) Vizualizat de 1726 ori
Mitsubishi-Motors-Malaysia-home-delivery-service-1-850x445.jpg
Mitsubishi-Motors-Malaysia-home-delivery-service-1-850x445.jpg (46.74 KiB) Vizualizat de 1726 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Oct 12, 2021 9:29 am

Înmatricularea şi radierea maşinilor se va putea face cu un singur drum la RAR


Veste bună pentru români: cei care vor să înmatriculeze o maşină ar putea sta mai puţin la cozi după ce legislaţia privind înmatricularea şi radierea vehiculelor ar putea suferi modificări majore. Astfel, cei interesaţi să-şi înmatriculeze maşina ar putea să o facă mai rapid şi cu mai puţine drumuri la autorităţi. Una dintre măsurile luate în calcul este trecerea activităţilor de înmatriculare şi radiere a vehiculelor de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), aşa cum e acum, la Registrul Auto Român (RAR), după cum apare într-un proiect de lege depus de 41 de senatori şi deputaţi, care, pentru că nu a fost dezbătut în termenul legal, a trecut tacit de Senat. Proiectul de lege adoptat tacit la Senat vizează, de fapt, schimbarea regulilor actuale privind înmatricularea şi înregistrarea vehiculelor. Una dintre măsurile cuprinse în document vizează transferarea activităţilor de înmatriculare şi înregistrare a vehiculelor de la DRPCIV, aşa cum e acum, la RAR. „Actul normativ aduce îmbunătăţiri semnificative privind reducerea birocraţiei prin transferul activităţilor de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) către Regia Autonomă „Registrul Auto Român (RAR)”, se arată în expunerea de motive a proiectului legislativ. Plăcuţele de înmatriculare vor fi fabricate tot de RAR După cum apare în proiect, activităţile de înmatriculare vor trece în competenţa Ministerului Transporturilor, prin RAR, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor intrării în vigoare a măsurilor, dar nu mai devreme de şase luni de la publicarea lor în Monitor. Mai exact, RAR ar urma să se ocupe şi de „activitatea de înmatriculare sau radiere a vehiculelor, de eliberare şi evidenţă a certificatelor de înmatriculare şi a plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, precum şi de eliberare şi evidenţă a autorizaţiei de circulaţie provizorie sau pentru probe a vehiculelor”. În plus, RAR se va ocupa şi de confecţionarea plăcuţelor cu numărul atribuit odată cu înmatricularea, autorizarea circulaţiei provizorii sau pentru probe a vehiculelor. Totodată, RAR va încasa tarifele pentru obţinerea documentelor de înmatriculare, confecţionării plăcuţelor de înmatriculare permanentă, de probă, temporare şi provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferenţial, păstrării combinaţiei numărului de înmatriculare, furnizarea unor date privind vehiculul, respectiv contravaloarea certificatelor de înmatriculare şi a autorizaţiilor provizorii sau de probă, arată avocatnet.ro. Apoi, RAR ar urma să comunice firmelor de asigurări, pentru a le permite acestora întocmirea dosarelor de despăgubire, informaţii legate de proprietarii maşinilor sau deţinătorii mandataţi ai acestora. Procedură stabilită de ministru Procedura efectivă de înmatriculare, radiere, eliberare a certificatului de înmatriculare şi a plăcuţelor de înmatriculare urmează să fie stabilită prin ordin al ministrului Transporturilor şi Infrastructurii. Astfel, după ce se va realiza transferul activităţilor de înmatriculare a maşinilor către RAR, cei interesaţi vor face mai puţine drumuri la autorităţi. În plus, iniţiatorii susţin că prin acest transfer de competenţe ar fi eliminate, între altele, unele „costuri nejustificate” pentru cetăţeni. „Mulţi proprietari de maşini au declarat că procesul de înmatriculare a vehiculelor este foarte complicat în România. Acest lucru este cauzat de faptul că procedura de înmatriculare are loc în mai multe instituţii, implică multă administraţie, bani şi timp. Am elaborat o propunere legislativă care vizează crearea unui sistem mai eficient, iar în cazul înmatriculării, proprietarii ar trebui să se deplaseze la un singur loc, unde se eliberează toate documentele necesare pentru înmatriculare”, a declarat unul dintre iniţiatorii modificării legislative, Benedek Zacharie. Un proiect oarecum asemănător a fost depus la Parlament şi în urmă cu câţiva ani. Acesta a propus, dar fără succes, înfiinţarea Biroului Unic de Înmatriculare care ar fi înlocuit drumurile pe care cei care îşi cumpără o maşină trebuie să le facă la mai multe instituţii: ANAF, Impozite şi Taxe Locale, Registrul Auto Român şi Direcţia Regim Permise şi Înmatriculări.
https://adevarul.ro/news/eveniment/Inma ... index.html




Înmatriculările de mașini plug-in, mai mari decât cele de dieseluri în Europa
Raportul JATO Dynamics care arată că înmatriculările Dacia Sandero le-au depășit pe cele ale Volkswagen Golf mai dezvăluie un detaliu important. În august au intrat în circulație mai multe mașini plug-in decât diesel.
Datele JATO Dynamics pentru luna august arată că piața europeană a scăzut cu 18% în 2021 față de 2020 și chiar cu 33% față de 2019. Deși aceasta nu este deloc o veste bună, ea este estompată de faptul că reculul din a opta lună a anului a fost compensat de creșterea din primăvară. Astfel, după primele opt luni din 2021, piața totală de autoturisme a totalizat 8.095.419 unități, în creștere față de cele 7.192.839 comercializate în perioada ianuarie – august 2020.
„Deficitul de cipuri a fost un obstacol major pentru producătorii auto care încă se confruntă cu efectele pandemiei. Problemele de producție și întârzierile în livrarea mașinilor noi au fost dăunătoare vânzărilor, iar lipsa disponibilității la reprezentanțe îi obligă pe mulți consumatori să caute mașini second-hand sau pur și simplu să întârzie achiziționarea acestora. În circumstanțe obișnuite clienții știau că pot aștepta mai multe luni pentru un nou Ferrari, dar acum se confruntă cu aceeași întârziere pentru modele de volum, obișnuite”, consideră Felipe Munoz, analist al JATO Dynamics.
Mai interesant și demn de luat în seamă este faptul că, în august, zona vehiculelor electrice și hibride cu încărcare la priză, așa-numitele „plug-in vehicles” a continuat să se majoreze. Grație unei creșteri cu nu mai puțin de 61% în luna august cota de piață a acestor mașini a urcat la 21%, mult peste cele 11 procente din august 2020 sau cele doar 3 procente din a opta lună a lui 2019.
https://www.economica.net/inmatriculari ... 34102.html



Explicatia etichetei UE pentru anvelope-Aceasta explica doar unul dintre cele doua tipuri de zgomot al anvelopei
Nivelul de zgomot este unul dintre factorii cheie care afectează confortul la volan. Pe măsură ce popularitatea mașinilor electrice silențioase crește, tot mai mulți șoferi s-au arătat interesați și de zgomotul anvelopelor.
Zgomotul de rulare exterior și zgomotul interior sunt lucruri diferite, dar pot fi reduse păstrând mașina și anvelopele în stare bună. Nokian Tyres analizează cu atenție aspectul zgomotului în cercetare, dezvoltare și testare.
Atunci când consumatorii achiziționează anvelope noi, este foarte dificil de știut care dintre opțiunile disponibile ar fi cea mai silențioasă pentru vehiculul lor. Zgomotul anvelopelor este influențat de mai mulți factori, cum ar fi modelul și tipul vehiculului, jantele, compusul din cauciuc, șoseaua, viteza de rulare și chiar vremea.
Există diferențe chiar și între mașini similare, comparațiile exacte fiind posibile doar în situațiile în care aceeași mașină este utilizată în condiții identice.
Cu toate acestea, se pot face unele estimări generale: cu cât compoziția benzii de rulare a anvelopei este mai moale, cu atât este mai probabil să reducă zgomotul. De asemenea, anvelopele cu profil înalt sunt, în general, mai confortabile și mai silențioase decât alternativele cu profil redus.
Eticheta UE pentru anvelopele de vară și de iarnă indică nivelul de zgomot. Totuși, aceasta acoperă doar zgomotul de rulare extern. Zgomotul extern de rulare și zgomotul interior pot fi chiar la poli opuși, iar reducerea unuia poate însemna creșterea celuilalt.
„Ceea ce auziți în interiorul vehiculului este o combinație de multe lucruri. Zgomotul anvelopelor provine din contactul anvelopei cu șoseaua: rugozitatea determină vibrația corpului anvelopei atunci când aceasta rulează pe suprafața șoselei. Apoi, vibrațiile parcurg o distanță lungă prin anvelopă, jantă și alte structuri ale vehiculului până în habitaclu, unde o parte dintre ele se transformă în sunet.”, precizează Hannu Onnela, Senior Development Engineer, Nokian Tyres.
Indicatoare, dar și evaluări pentru teste
Până în prezent, Nokian Tyres a efectuat teste de zgomot pe pista sa din Nokia. Noul centru de testare finalizat din Santa Cruz de la Zarza, din Spania, are o pistă de „drum confortabil” de 1,9 kilometri, care oferă oportunități de testare chiar mai bune decât înainte. Centrele din Spania permit testarea anvelopelor pe diferite tipuri de drumuri asfaltate și accidentate, precum și traversarea străzilor pavate.
„Indicatoarele nu ne spun tot ce trebuie să știm, așa că efectuăm și o mulțime de teste subiective bazate pe evaluare umană. Este important să aflăm dacă un zgomot este deranjant, chiar dacă un indicator nu îl poate detecta.”, explică Hannu Onnela.
Proiectarea anvelopelor înseamnă întotdeauna găsirea celui mai bun compromis posibil.
Schimbarea unei caracteristici le va modifica într-un fel și pe celelalte. Siguranța este prioritatea numărul unu, dar dezvoltatorii încearcă să optimizeze și celelalte caracteristici, pentru cel mai bun rezultat posibil.„Produsele pentru piețe diferite au caracteristici diferite. Anvelopele de iarnă CE sunt mai silențioase decât cele de vară. Anvelopele de iarnă nordice tind să fie cele mai silențioase datorită benzii de ulare mai groase și compusului mai moale al benzii de rulare, față de anvelopele de iarnă CE.
Zgomotul interior al anvelopei este accentuat atunci când mașina este folosită în mod obișnuit la viteze de 50-100 km/h.”, spune Olli Seppälä, Head of R&D.
https://autolatest.ro/stiri/explicatia- ... anvelopei/



(VIDEO) Moment cu furtună pe mare, iar un camion Volvo e la un pas de a cădea de pe feribot în apă
Feriboturile asigură conexiuni importante pe cale maritimă, iar fără ele multe trasee nu ar fi posibile sau ar însemna ocoliri uriaşe pe uscat. Totodată, feriboturile sunt un mod de transport cât se poate de sigur, de obicei, cu excepţia câtorva naufragii notorii din istorie. Dar, atunci când un feribot trebuie să acosteze în condiţii de furtună, peisajul devine imediat unul mult mai complex, iar cazul de mai jos ar putea fi predat atât la lecţiile de navigaţie pentru căpitanii de asemenea nave, cât şi la lecţii de instruire a şoferilor ce camion.E un caz produs mai mult timp în urmă în portul Paldiski din Estonia, portul având una din cele mai importante rute directe cu feribotul spre Suedia, spre Stockholm. E o rută maritimă importantă folosită mai ales de cei ce efectuează curse spre Suedia, Norvegia sau Danemarca, întrucât permite ca timp de o noapte să faci distanţa directă spre Stockholm şi să poţi înainta uşor pe peninsula scandinavă, or, altfel ar trebui fie să ocoleşti prin Finlanda, fie să mergi pe uscat, pe continent, prin Letonia, Lituania, Polonia, Germania şi Danemarca pentru a ajunge exact acolo. Deci, e clar că e de departe mult mai raţional să foloseşti feribotul, mai ales cu camionul.Ei bine, în cazul surprins în video-ul de mai jos feribotul a ajuns în portul Paldiski şi şi-a deschis platforma de debarcare, prin care automobilele şi camioanele urmau să iasă spre uscat. Doar că era o furtună intensă pe mare, iar vasul a început a fluctua foarte mult. Într-atât de mult, încât platforma de debarcare oscila şi ea, conexiunea cu elementul de pe mal părând foarte şubredă, ba chiar auzindu-se la un moment dat cum această platformă se ridică de la valurile imense şi se loveşte cu forţă înapoi de elementul fixat al portului.La un moment dat căpitanul de feribot pare să ia o decizie înţeleaptă şi să ridice platforma de debarcare, dar, de fapt a ridicat-o doar parţial pentru a încerca s-o reamplaseze. A reuşit s-o pună din nou şi câteva camioane au reuşit să iasă, dar la un moment dar platforma s-a desprins din nou, lăsându-se în jos şi riscând să arunce un întreg camion în apă. Situaţia a fost una critică, într-un final şoferul de camion reuşind să iasă şifonându-şi bine camionul, dar cel puţin a ajuns pe mal. Însă situaţia se putea sfârşi mult mai rău, iar atât căpitanul de feribot, cât şi şoferul de camion, par cu siguranţă că s-au aventurat în riscuri prea mari.
https://piataauto.md/Stiri/2021/09/VIDE ... ot-in-apa/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 13, 2021 2:10 pm

Europenii și mașinile noi - Unde au fost cele mai mari creșteri și cine au fost campionii scăderilor

Europenii și mașinile noi - Unde au fost cele mai mari creșteri și cine au fost campionii scăderilor
Piața mașinilor noi din UE a scăzut în iulie și august, dar datorită unei primăveri foarte bune este pe plus la 11 luni, arată datele organizației ACEA. În doar două țări piața a scăzut în primele opt luni, iar în câteva avansul a fost de zeci de procente. În articol puteți citi și despre mărcile care au mers bine și despre cele care au involuat.
La opt luni înmatriculările în UE au crescut cu 11%, iar cel mai mult a crescut piața din Grecia (+42%) și cea din Croația (+37%), în timp ce piața italiană a urcat cu 31%. Doar două piețe au scăzut - Olanda și Belgia - ambele cu -3%.
În România piața a urcat cu 7%, în Bulgaria cu 16%, iar în Ungaria, cu 8%.
Piața din Regatul Unit a urcat cu 20%, iar cea din Norvegia, cu 39%.
La nivelul UE cota de piață a grupului Volkswagen este de 26,5%, iar Stellantis este la 22,3% și Renault Group a scăzut la 9,9%.
În clasamentul pe mărci, Volkswagen are 11,8% din piață, Peugeot are 6,8%, Renault are 6,2%, Toyota are 6,1%, iar BMW și Skoda au fiecare 5,5% din piață. Dacia are 3,6% din piață, cu 0,2% mai puțin decât acum un an, iar numărul de mașini înmatriculate a fost de 248.000.
La mai puțin de un sfert dintre mărcile din piață au fost scăderi între ianuarie și august, cele mai mari fiind la Mitsubishi (-33%), Alfa Romeo (-15%) și Honda (-13%). La Renault scăderea a fost de 10%, astfel că s-a diminuat și cota de piață, de la 7,6%, la 7,2%.
La Jeep și Chrysler creșterea a fost mai mare de 30%, iar la alte câteva mărci avansul a fost mai mare de 25%: Kia, Hyundai și Toyota.
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... erilor.htm



Filmul accidentului de la Campionatul Național de Viteză. Cum a scăpat cu viață pilotul în mașina care zbura cu 162 km/h
S-au derulat imagini care dau fiori la Campionatul Național de Viteză în Coastă, în cadrul etapei de la Câmpulung. O mașină de curse a zburat, la propriu, într-o curbă, după care s-a rostogolit de câteva ori și s-a izbit violent de marginea drumului.
Pilotul care rula cu 162 de kilometri pe oră a scăpat ca prin minune. Atenție, urmează imagini care vă pot afecta emoțional.
Mașina cu numărul 47 a ieșit cu roțile din dreapta de pe asfalt. Când pilotul a încercat să o redreseze a “mușcat” probabil din marginea drumului, iar bolidul a fost aruncat în aer.
După câteva rostogoliri, mașina de curse, făcută praf, a aterizat pe roți.Publicul a sărit imediat să verifice starea șoferului. Din fericire, bărbatul a scăpat nevătămat. Pilotul Costin Popescu, poreclit de colegii de raliu Doc, este de profesie stomatolog și un pasionat de curse.
Într-o fotografie suprinsă imediat după accident este fericit că a scapăt cu viață. Riscurile acestei pasiuni sunt enorme.
https://stirileprotv.ro/divers/filmul-a ... -km-h.html



Investiție pentru fabricarea de baterii pentru mașini electrice cu o capacitate anuală de 2.000 MW – PNRR
PNRR, în varianta aprobată de Comisia Europeană, vorbește despre o investiție în capacități de producere a bateriilor de 2.000 MW pe an în România.
“Prima subinvestiție, în lanțul valoric al bateriilor (fabricare, asamblare și reciclare), va duce la atingerea unei capacități anuale totale de fabricare și asamblare a bateriilor de cel puțin 2 GW până la 31 decembrie 2025, în urma unei cereri de proiecte cu criterii de selecție care să asigure conformitatea cu Orientările tehnice privind aplicarea principiului de „a nu aduce prejudicii semnificative” (2021/C58/01). Aceste criterii vor exclude de la sprijinul acordat în cadrul acestei măsuri în special activitățile legate de depozite de deșeuri, incineratoare și instalații de tratare mecano-biologică a deșeurilor, precum și activitățile legate de extracția materiilor prime”.
Semnarea contractului pentru această investiție ar urma să aibă loc în al treilea trimestru din 2022.
A mai fost în PNRR, cine ar putea face investiția“Lanț industrial de producție și/sau reciclare a bateriilor, a panourilor fotovoltaice fotovoltaice (inclusiv echipamente auxiliare), cercetare și dezvoltare în domeniu și noi capacități de stocare a energiei electrice
Există un singur producător de baterii în România și singurul din sud-estul Europei și produce baterii cu o capacitate totală de de 200 MW pe an. Din punct de vedere al pieței, se se așteaptă o creștere anuală de 17% până în 2029 a cererii, datorită creșterilor de două cifre preconizată în industriile legate de baterii. La nivel de SEN integrarea bateriilor va însemna flexibilitatea rețelei și posibilitatea de a integra capacități suplimentare din regenerabil – ceea ce nu mai este posibil în acest stadiu dată fiind starea rețelei.
În acest scop, vor fi finanțate scheme de sprijin a actorilor de pe piața de stocare a energiei electrice pentru a-și dezvolta instalațiile de producție, Având în vedere rata de creștere a cererii de baterii, dar și creșterea exponențială a capitalului alocat acestei industrii, se poate presupune în mod rezonabil că implementarea proiectelor de producție de baterii se va face până în august 2026”.
https://www.economica.net/investitie-pe ... 34111.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 18, 2021 8:51 am

Primele imagini cu noua generație Mitsubishi Outlander PHEV. Debut în 28 octombrie
Constructorul japonez de automobile a publicat primele imagini cu noua generație Outlander PHEV. Mitsubishi nu a oferit detalii tehnice, dar a precizat că debutul este programat pentru 28 octombrie.
În ultimele luni, Mitsubishi a publicat o serie de imagini teaser cu noul Outlander PHEV, sau versiunea plug-in hybrid a celei mai noi iterații (lansată la începutul anului) Outlander. Acum, în premieră, avem ocazia să îl vedem neacoperit de camuflaj, în primele imagini oficiale.Așa cum era de așteptat, noul Outlander PHEV este identic cu versiunea echipată cu motor termic, atât la interior cât și la exterior. Excepție fac emblemele speciale și prezenta portului de încărcare.Mitsubishi nu a oferit detalii tehnice suplimentare. Știm doar că va avea mai multă putere și o baterie mai mare decât modelul pe care îl înlocuiește.Noua generație Outlander PHEV va debuta în 28 octombrie. Primele exemplare vor ajunge pe piața din Japonia în a doua parte a lunii decembrie, iar în SUA începând cu a doua jumătate a anului viitor.Este încă incert dacă și, mai ales când, noul Mitsubishi Outlander PHEV va ajunge în Europa.
https://www.automarket.ro/stiri/primele ... 05953.html



EXCLUSIV Cum să reduci consumul de benzină/motorină. Titi Aur, sfat pentru şoferi: Avem la dispoziţie o metodă foarte simplă
„Ne plângem de scumpirea carburantului, dar avem o metodă foarte simplă de a reduce costurile: să conducem defensiv. Când conduci defensiv scade și riscul de accident, nu mai uzezi nici mașina atât de mult (cauciucuri, frâne, etc) și, bineînțeles, faci economie de combustibil”, a transmis șoferul profesionist.
Putem reduce din timp când vedem că n-avem unde înainta
„Sunt mașini care au sistemul dotat cu start-stop la care motorul se oprește la semafor, dar nu doar atât. Ce trebuie să facem să consumăm mai puțin? Trebuie să accelerăm doar atât cât mașina să înainteze ușor, fără să exagerăm, fără să accelerăm violent. În plus, trebuie să reducem din timp lăsând mașina în viteză, nu scoțând mașina pe liber. Să reducem din timp înseamnă că văd că urmează un semafor roșu sau o coloană și că nu are rost să accelerez până mă apropii de coloană”, a adăugat el, pentru DC NEWS.
Economie de combustibil, dar și de stres
„Foarte mulți au senzația că dacă reduc din timp de fapt pierd timp. Își zic: «Dacă se bagă altul în fața mea?». Atunci sunt tentați să stea cât mai aproape de cei din față să nu se bage altul. Dacă ne gândim că o mașină intrată în față înseamnă doar câțiva metri mai în spate, nu are rost să ne stresăm și să încercăm de fiecare dată să fim cât mai aproape de mașina din față”, mai este de părere Titi Aur.
Vor exista mereu șoferi nesimțiți, dar într-un oraș mare precum Bucureștiul nu câștigă decât 1-2 minute
„Bineînțeles că vom întâlni întotdeauna șoferi nesimțiți care nu înțeleg ce înseamnă să conducă ecologic, economic și, nu în ultimul rând, cu bun simț. Se vor strecura, vor trece de pe o coloană pe alta, dar totuși îmi place să cred că sunt excepțiile. Înseamnă 3-5% din șoferi și atunci dacă toți ceilalți care gândesc normal, conduc normal, elegant, economic nu-i vor băga în seamă, ei vor fi doar oile negre. Cei conștienți că vor să facă și economie de uzura mașinii, combustibil, dar și de stres, vor urma aceste sfaturi. De ce să fiu un stresat și să accelerez, să frânez și să fiu foarte aproape din mașina din față? Traversând dintr-o parte într-alta un oraș mare, așa cum este Bucureștiul, condusul agresiv nu aduce decât un minut sau două în plus, cu un cost mare pentru consum, mediu și ceilalți participanți la trafic”, a conchis el.
https://www.dcnews.ro/cum-sa-reduci-con ... 42055.html
Fişiere ataşate
353409l.jpg
353409l.jpg (169.5 KiB) Vizualizat de 1643 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Oct 19, 2021 9:33 am

Şoferul unui Opel din Germania a scăpat de amendă pentru viteză, pentru că poza de la radar avea un cal în faţă

Poliţia din Germania raportează despre un caz nostim, în care a constatat o încălcare de viteză în oraşul Ratingen, dar nu a putut pedepsi şoferul, pentru că acesta a avut parte de o coincidenţă norocoasă, după cum menţionează chiar poliţia.Astfel, în seara de 16 septembrie, şoferul unui Opel Corsa a fost surprins de radarul staţionar de pe o stradă din Ratingen că ar fi circulat cu 61 km/h în loc de 50 km/h permişi, iar radarul a acţionat aşa cum e programat s-o facă — pornind camera cu bliţ. Doar că exact în acel moment prin faţa radarului s-a întâmplat să treacă un călăreţ cu un cal, oricât de bizar ar suna asta. Aşa că poza de la radar a ieşit cu doar o bucată de Opel în fundal şi calul în prim plan, ceea ce a transformat-o într-o probă inutilă pentru a putea fi folosită la pedepsirea şoferului de Opel. Şi, fireşte, radarul n-a avut stocată vreo altă poză cu această încărcare, aşa că polişiştii s-au rezumat doar la se amuza pe seama pozei şi a publica informaţii despre acest caz, fără a-i trimite vreo amendă şoferului de Opel.În Germania, în mediul urban amenda pentru depăşirea vitezei e de 15 euro dacă depăşirea e de până la 10 km/h, de 25 euro dacă e între 11 şi 15 km/h, de 35 euro dacă e între 16 şi 20 km/h şi de 80 euro dacă e între 21 şi 25 km/h. Tot ce e de la 26 km/h depăşire în sus devine mult mai usturător în mod progresist şi se poate solda şi cu ridicarea permisului. Amenzile sunt cu 5-10 euro mai mici pentru depăşirile în afara oraşului, dar categoriile sunt aceleaşi.
https://piataauto.md/Stiri/2021/09/Sofe ... l-in-fata/




(VIDEO) Cum arată camionul cu bucătărie şi dormitoare al echipei Kamaz de la Dakar
Când vorbim de echipa Kamaz la Dakar, avem în vizor acele camioane de cursă, care aleargă prin relieful nemilos şi ajung de cele mai multe ori victorioase la final, or, în ultimii 20 de ani, marea majoritate a victoriilor le-au aparţinut. Dar pe lângă acele camioane, mai există un Kamaz din spatele scenei, unul care merge direct spre punctul de destinaţie în fiecare zi şi care e conceput pentru a le fi hotel pe hoţi piloţilor.Am putea spune că are toate comodităţile de la bord, pe care le văzusem anterior într-un camion american modificat custom, Volvo VNL, însă în cazul Kamaz totul e gândit şi pentru rezistenţa supremă în condiţii de deşert şi pietre. Şi asta pentru că acest camion nu circulă doar pe drumuri asfaltate, ci şi prin zone unde nu prea există drumuri la o adică, doar că n-o face contra cronometrul, cum e cazul camioanelor de cursă. Însă seara acest camion trebuie să ajungă în acelaşi punct, astfel încât piloţii să poată înnopta în el. Iar pentru asta dispune şi de tracţiune 6x6, cu diferenţiale blocabile.
Camionul dispune de o sufragerie retractabilă, are o bucătărie cu toate facilităţile normale, iar pe lângă asta are şi mai multe camere separate, exact ca într-un hotel. Nu lipseşte nici duşul, iar spaţiul e folosit util în scopul echipei, aşa că pe acoperiş sunt montate anvelope de rezervă pentru necesităţile echipei. Electricitatea de la bord e asigurată de un motor adiţional, astfel încât ea să fie suficientă pentru toate necesităţile acestei case pe toţi.
https://piataauto.md/Stiri/2021/10/VIDE ... -la-Dakar/


DN7, lărgit la patru benzi în județul Sibiu. Când sunt gata lucrările
Lărgirea DN7 la patru benzi pe sectorul dintre Tălmaciu și Boița are ca scop creșterea siguranței rutiere prin eliminarea „punctului negru” de la Tălmaciu, locul în care se produc frecvent accidente. Tronsonul de trei kilometri pe care se fac lucrările are mai multe viraje iar pe şantier constructorul se concentrează la devierea de la intrarea pe Valea Oltului.
Lucrările de lărgire au demarat în toamna anului trecut, urmând să fie încheiate în „aproximativ o lună”, potrivit unei postări a Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov.
,,Se lucrează intens la așternerea stratului de uzură pe zona lărgită la 4 benzi pe DN 7, în județul Sibiu, între Tălmaciu și Boița. În conformitate cu estimările antreprenorului lucrările se vor încheia în aproximativ o lună iar tronsonul va fi complet redat traficului”, se arată într-o postare a DRDP Brașov.
DN7, lărgit la patru benzi în județul Sibiu. Se face joncțiunea cu A1 Sibiu – Pitești
Valoarea lucrărilor este pentru tronsonul cuprins între kilometrii 251 şi 254 este de 22 milioane lei. Segmentul dintre Tălmaciu şi Boiţa face parte dintr-un proiect mai amplu pentru lărgirea carosabilului între limita cu judeţul Vâlcea (Câineni- Lazaret) şi intersecţia cu DN 1 de la Veştem. În 2016, pe segmentul dintre Lazaret şi Boiţa (4 km.), în zona Turnul Spart s-au făcut lucrări de consolidare şi lărgire la trei respectiv patru benzi.
Pe DN 7 Valea Oltului, pe același sector dintre Tălmaciu şi Boiţa, la finalul anului viitor se va realiza şi conexiunea cu primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Tronsonul Sibiu – Boiţa (13 km), unde lucrează constructorul PORR din Austria, a depăşit stadiul fizic de 50 % şi ar putea fi deschis în decembrie 2022.
Descărcarea din autostradă în DN 7 este prevăzută printr-un sens giratoriu clasic, cu diamentru de 47 de metri. Dat fiind că pe DN7 șoseaua are o singură bandă pe sens, aici se vor forma cu siguranță ambuteiaje. O soluție pentru a împiedica acest lucru este reconfigurarea sensului giratoriu clasic la profil de ,,turbo-giraţie” aşa cum se face pe Centura Bucureşti, la Otopeni. Un astfel de sens giratoriu permite parcurgerea rapidă pentru un sens de circulație prin delimitarea de traficul care intră în girație.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/dn7- ... e-18916800

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Oct 20, 2021 9:31 am

Mitsubishi Motors dezvăluie designul noului model Outlander PHEV
- Premiera mondială online va avea loc pe 28 octombrie
Noul model Outlander PHEV va debuta la nivel mondial pe 28 octombrie, cu începerea vânzărilor programate în Japonia la mijlocul lunii decembrie.
Premiera mondială online va fi difuzată pe site-ul global al MMC joi, 28 octombrie la 12:30pm JST.

https://www.mitsubishi-motors.com/en/digitalreveal


Pe baza conceptelor îndrăznețe ale funcționalității cu care MMC și-a proiectat SUV-urile de-a lungul anilor, compania a dezvoltat noul Outlander sub noul său concept de design — Bold Stride — care exprimă o prezență îndrăzneață, fixă, cu o poziție solidă și fiabilitate pentru șoferi de a face un nou pas.

MMC a dezvoltat Dynamic Shield, care denota atât putere cât și asigurare, pentru ca o nouă generație să creeze un design front-end cu un sentiment de prezență. Partea laterală exprimă proporții îndrăznețe, cu accente orizontale groase, care se extind din față până în spate, realizând un stil demn, alcătuit din suprafața bogată sculptată cu linii definite clar. În plus, roțile de 20 de inchi cu diametru mare, împreună cu aripile din față și din spate, conturează o imagine a performanțelor rutiere puternice și fiabile.

https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1342.html
Fişiere ataşate
dtfi.jpg
dtfi.jpg (75.05 KiB) Vizualizat de 1621 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 21, 2021 9:34 am

Transalpina rămâne închisă până la primăvară
Circulaţia pe tronsonul Rânca – Obârşia Lotrului de pe DN 67 C Transalpina rămâne închisă până la primăvară din motive de siguranţă.

O comisie tehnică formată din drumari şi poliţişti urmează să decidă astăzi ca tronsonul de altitudine de pe Transalpina unde a nins şi sunt temperaturi negative să nu fie redeschis.
De asemenea, tot astăzi este aşteptată o decizie a drumarilor şi pentru Transfăgărăşan. Cel mai probabil, tot din motive de siguranţă segmentul Piscu Negru- Bâlea Lac- Bâlea Cascadă va fi închis circulaţiei începând de mâine până la sfârşitul lunii iunie.
Conform Regulamentului de Funcţionare, Transfăgărăşanul este deschis doar 4 luni pe an, între 1 iulie şi 30 octombrie sau în funcţie de condiţiile meteo.
https://www.amosnews.ro/transalpina-ram ... primavara/



Mitsubishi Motors Thailanda a fabricat șase milioane de mașini

Mitsubishi Motors (Thailanda) Co., Ltd. (MMTh), o companie de producție și vânzări a MITSUBISHI MOTROS CORPOLATION (MMC) în Thailanda, a atins producția cumulată de șase milioane de unități.
Exportând vehicule în peste 120 de țări din întreaga lume, MMTh a exportat 4,4 milioane din cele șase milioane de unități în străinătate. Modelul cu numarul șase milioane a fost un pick-up TRITON
„Thailanda este un hub important pentru noi, iar MMTh a devenit cea mai mare bază de export din regiunea ASEAN, cu sprijinul guvernului regal thailandez”, a declarat Takao Kato, directorul executiv al MMC. „MMTh produce TRITON populare, MIRAGE, și așa mai departe, și am început producția de OUTLANDER PHEV, un SUV electric hibrid premium plug-in cu performanțe ridicate, dar eco-friendly vehicul care atrage atenția la nivel mondial, în sfârșitul anului 2020. Suntem dispuși să oferim clienților noștri produse și mai atractive”.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1322.html



Mitsubishi Thailanda ANIVERSEAZA 60 de ani realizand un model TRITON Passion Red Strada

Mitsubishi Thailanda continuă să sărbătorească cea de-a 60-a aniversare în Thailanda într-un mod mare. Pe lângă faptul că oferă promoții speciale și cadouri în valoare de peste 60 de milioane de THB, producătorul de automobile a lansat și modele de ediție specială. După lansarea Passion Red Xpander luna trecută, Mitsubishi Thailanda a decis să dezvăluie încă un model de ediție Passion Red - de data aceasta pentru Strada. Numit Triton în Thailanda, pick-up-ul este pictat într-un finisaj unic numit Solid Red. La fel ca Xpander, Mitsubishi a adăugat sigla 60 de ani de la infiintarea constructorului pe marginea ușilor din față. De asemenea, are jante din aliaj de 18 inch cu o dungă roșie unică pentru un aspect mai elegant.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... trada.html
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (30.75 KiB) Vizualizat de 1602 ori
image (3).jpg
image (3).jpg (91.33 KiB) Vizualizat de 1602 ori
image (2).jpg
image (2).jpg (67.52 KiB) Vizualizat de 1602 ori
image (1).jpg
image (1).jpg (61.68 KiB) Vizualizat de 1602 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Oct 22, 2021 10:32 am

Jean-Francois Salles:'Producătorii auto au o mulţime de date pe care le pot împărtăşi cu furnizorii pentru a reduce perturbările din lanţurile de aprovizionare'
Producătorii auto au o mulţime de date pe care le pot împărtăşi cu furnizorii, partenerii din domeniul logistic şi guvernele, pentru a reduce perturbările din lanţurile de aprovizionare, a afirmat, joi, Jean-Francois Salles, responsabil cu lanţurile de aprovizionare în cadrul alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi, transmite Reuters.
"Va trebui să ne aşteptăm la evenimente adverse din ce în ce mai frecvente şi mai extinse, iar industria trebuie să se adapteze. Va trebui să simplificăm procesele şi să accelerăm operaţiunile", a declarat Salles, la un eveniment auto online organizat de Reuters.
Acesta a adăugat că modul de reducere al perturbărilor este împărţirea datelor cu toţi cei implicaţi.
"Desigur că nu poate fi împărtăşit tot, dar sunt o mulţime de date pe care le putem împărtăşi", a explicat oficialul alianţei Renault-Nissan-Mitsubishi, potrivit Agerpres.ro.
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault, dar nu are drept de vot la grupul francez. Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit unul dintre cei mai mari producători mondiali de automobile.
https://www.stiripesurse.ro/jean-franco ... 58128.html

202- 1 cele mai bine vândute mărci de automobile din Filipine până în prezent
Majoritatea mărcilor de automobile din Filipine înregistrează vânzări mai bune în acest 2021 în comparație cu anul trecut, un semn bun pentru industria auto locală. Pe măsură ce al treilea trimestru (T3) al anului se încheie, avem acum o privire mai bună a mărcilor de automobile care excelează în ceea ce privește vânzările unitare. Aici sunt brandurile de top-vânzare auto din Filipine, începând din septembrie 2021.
Cel mai apropiat rival al TOYOTA MP este Mitsubishi Motors Philippines Corp. (MMPC), care a înregistrat 26.824 de unități vândute în septembrie 2021. Performanța în vânzări a MMPC a fost determinată de modelul L300 cu 8.033 de unități vândute. Cererea pentru vehiculul comercial L300 ar putea fi atribuită creșterii bruște a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) ca urmare a pandemiei.
https://philkotse.com/market-news/top-s ... 2021-11560
Fişiere ataşate
top-selling-car-brands-in-ph-as-of-september-2021-3987_wm.jpg
top-selling-car-brands-in-ph-as-of-september-2021-3987_wm.jpg (189.29 KiB) Vizualizat de 1591 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 25, 2021 11:08 am

Codul Rutier 2022: Parlamentarii votează pentru creșterea limitelor de viteză
Parlamentarii votează pentru creșterea limitelor de viteză după ce un proiect de lege care prevede acest lucru a fost depus la Senat.
Un proiect de lege depus la Senat de parlamentari USR prevede creșterea limitelor de viteză pentru o categorie de drumuri care nu există încă: drumurile expres. Potrivit proiectului, viteza maximă va fi ridicată de la 100 km/h la 120 km/h. O discuție anterioară care prevedea creșterea limitei de viteză pe autostrăzi de la 130 km/h la 140 km/h nu a mai apărut în textul proiectului de lege. Asta nu înseamnă că nu poate ajunge în textul final, în urma amendamentelor.Prin acest proiect, a fost definit drumul expres ca fiind un „drum național rapid, semnalizat special, rezervat exclusiv circulației autovehiculelor, cu sau fără remorci, care nu servește proprietății riverane, prevăzut cu două căi unidirecționale, separat printr-o zonă mediană sau, în mod excepțional, prin alte modalități, cu excepția unor locuri speciale sau cu caracter temporar, având cel puțin două benzi de circulație și acostament pe sens”.
Parlamentarii votează pentru creșterea limitelor de viteză. Care sunt noile limite de viteză
Drumul expres va fi accesibil, conform propunerii, numai prin noduri sau intersecții reglementate, iar oprirea și staționarea pe partea carosabilă a acestor drumuri vor fi interzise. Totodată, propunerea legislativă stabilește și limita maximă de viteză ce trebuie respectată atunci când se va circula pe drumurile expres. Aceasta va fi de 120 km/h.
Această limită de viteză va fi valabilă doar pentru autoturisme și motociclete, deoarece, pe drumurile expres, camioanele și autocarele vor putea circula cu cel mult 100 de km/h, în timp ce motocicletele de până la 125 cm3 sau cvadriciclurile vor putea merge cu 85 de km/h. În prezent, drumurile expres sunt asimilate celor naționale europene (E), iar limita maximă de viteză pe acest tip de drum este, doar teoretic, de 100 de km/h.În prezent, România nu a re niciun kilometru de drum expres. Acest lucru s-ar putea schimba în scurt timp, odată cu inaugurarea primului tronson al DX12 Craiova – Pitești. Este vorba de tronsonul dintre Balș și Slatina unde lucrează constructorul român UMB și care are o lungime de 40 de kilometri.

Dacă în România se pune problema creșterii limitelor de viteză, în alte țări europene viteza maximă pe autostrăzi și drumuri rapid scade. Spre exemplu, în Olanda limitele scad la 100 km/h pe toate categoriile de drumuri rapide. În același timp, în Germania este o discuție avansată pentru impunerea unor limite de viteză pe Autobahn. Autostrăzile germane sunt singurele fără limite de viteză. Motivele acestor limitări a vitezei maxime țin de nivelul emisiilor – cu cât o mașină merge mai repede, cu atât consumă mai mult și, în consecință, poluează mai mult.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/codu ... a-18919114

Mitsubishi a dezvăluit designul noului SUV Outlander PHEV
Mitsubishi a dezvăluit designul noului SUV Outlander hibrid plug-in (PHEV), confirmând că va avea același stil îndrăzneț și distinctiv ca noul Outlander pe benzină.
Vânzările sunt programate să înceapă în Japonia la mijlocul lunii decembrie, iar în SUA în a doua jumătate a anului 2022.Outlander PHEV arată aproape identic cu varianta pe benzină, cu excepția insignelor de pe ușile din față și hayon, plus adăugarea unui port de încărcare.Noul Outlander este așezat pe jante din aliaj de 20 inci. În partea din față se remarcă grila cu inserții cromate. Paleta de culori este formată din 10 nuanțe, inclusiv Red Diamond, White Diamond și Black Diamond, în timp ce acoperișul este vopsit în negru.
Mitsubishi Outlander electrificat vine în continuare standard cu trei rânduri de scaune
În interior, instrumentarul de bord digital vine cu un isplay de 12,3 inci și un alt ecran tactil de 9 inci pentru sistemul de infotainment. În ciuda adăugării bateriilor, Outlander electrificat vine în continuare standard cu trei rânduri de scaune.Cei de la Mitsubishi nu au a anunțat încă specificațiile grupului propulsor hibrid plug-in care va combina un motor pe benzină cu două motoare electrice și o baterie mai mare în comparație cu predecesorul său.Noul model va avea, de asemenea, o versiune actualizată a sistemului Super-All Wheel Control, care oferă o manevrabilitate și siguranță îmbunătățite în toate condițiile de drum, plus șapte moduri de conducere, inclusiv ”Power” pentru accelerații în forță dar și ”Eco” pentru un consum mai mic de combustibil.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/mits ... v-18918674

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 43 vizitatori