Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 29, 2020 9:27 am

MITSUBISHI MOTORS începe producția de XPANDER în Malaezia

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) a început producția de crossover MPV XPANDER în Malaezia.Aceasta este țara terță în care MMC produce vehiculul după Indonezia și Vietnam.XPANDER este produs la Hicom Automotive Manufacturers (Malaezia) Sdn.Bhd., un contractor de asamblare vehicul în Malaezia, și vor fi vândute din luna noiembrie a acestui an, prin intermediul rețelei de vânzări de Mitsubishi Motors Malaezia, distribuitor exclusiv in Malaezia.De la lansarea sa în Indonezia în 2017, XPANDER, inclusiv XPANDER CROSS, a fost bine primit pentru stilul său futurist, confort și performanță ridicată la volan.Până la sfârșitul lunii septembrie 2020, volumul total al vânzărilor pentru serie a ajuns la aproximativ 270.000 de unități.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1298.html



Acum 50 de ani, primele mașini Mitsubishi au pornit spre America de Nord

Aici este o fotografie cu mașini mitsubishi încărcate pe Tagaharu Maru, o navă operată de Yamashita Shin Nippon Kisen capabilă să dețină 400 de mașini.Masinile Galant sunt încărcate la Debarcaderul Kinjo, Portul Nagoya și se îndreaptă spre America de Nord.
http://japanesenostalgiccar.com/first-m ... h-america/



(video) Noul Isuzu MU-X este un concurent pentru Mitsubishi Pajero Sport. În viitor, în teorie, ar putea purta şi logo Mazda
Compania Isuzu este cunoscută în prezent mai mult pentru producţia de autocamioane şi autobuze (găsite şi în Chişinău), în timp ce o activitate redusă o are şi în segmentul autovehiculelor comerciale uşoare cu un pickup numit D-Max, care este disponibil de cumpărat oficial pe piaţa din România, de exemplu.

Cu toate acestea, are în palmares şi un automobil non-comercial, însă care este disponibil doar pe pieţe selecte din Asia şi Oceania. Se numeşte MU-X, a fost lansat în 2013 şi până în prezent era de fapt un Chevrolet TrailBlazer cu o serie de modificări.

Acum însă, astăzi prezentată în Thailanda, noua generație MU-X a fost dezvoltată complet in-house.Caracteristici cheie:

Modelul este construit pe baza pickup-ului Isuzu D-Max, care l-a fel şi-a schimbat generaţia, dar acum un an în urmă. Astfel, ambele maşini vor împărţi acum platforma Isuzu Dynamic Drive care nu este altceva decât un şasiu tip cadru, însă mai nou şi mai dur decât cel vechi. Platforma are amplificatoare transversale suplimentare, iar motorul a fost mutat mai aproape de cabină pentru o distribuție optimă a greutății.
Pe puntea din faţă există suspensii independente cu câte două braţe, în timp ce puntea din spate este una solidă pe toată lungimea sa, cu o bară de torsiune. Şi dacă pickup-ul este dotat cu arcuri pe foi, atunci noul MU-X are o suspensie cu arcuri spiralate, unele mai lungi, pentru a creşte confortul şi cursa elementelor în timpul deplasării.
Noul Isuzu MU-X este un concurent direct pentru Mitsubishi Pajero Sport sau Toyota Fortuner. Măsoară 4.850 x 1.870 x 1.875 x 2.855 mm pe lungime, lăţime, înălţime şi ampatament. Garda la sol îi este de 235 mm! Vine cu şapte locuri şi volumul portbagajului după ultimul rând de scaune este de 235 de litri. Maxim, cu scaunele rabatate din al doilea şi al treilea rând, este de 2.165 de litri. Volumul rezervorului de carburant a crescut de la 65 la 80 de litri.
Despre noul corp se spune că utilizează o cantitate mai mare de oţel de înaltă rezistenţă, care este şi mai dur decât cel folosit anterior, asta pentru o siguranţă mai mare, dar şi pentru o izolare vibro-fonică mai bună. Interesant este de remarcat că uşa portbagajului este realizată din plastic şi are sistem electric pentru închidere/deschidere.
Modelul, în dependenţă de echipament, poate avea o tapiţerie din piele, sistem multimedia cu monitor de 8.0 inci şi suport Apple CarPlay/Android Auto, jante de 20 inci, faruri full LED, inserţii din plastic moale, frână de mână electromecanică, reglaje în mai multe poziţii pentru scaunele din al doilea rând, până la şase airbag-uri, sisteme de protecţie şi asistenţă precum cel de frânare automată sau de urmărire/menţinere în bandă, etc.
Gama de motoare este formată dintr-un turbo diesel de 1.9 litri cu 150 CP/350 Nm, care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuală de producţie proprie sau la una automată în şase trepte, marca Aisin. Drept alternativă este un alt turbo diesel de 3.0 litri şi cu patru cilindri, cu 190 CP/450 Nm, care se poate combina doar cu transmisia automată.
Doar modelul în echipare de top, cel puţin pe piaţa din Thailanda, poate fi dotat cu AWD. În rest de bază este o tracţiune spate. Sistemul AWD include un ambreiaj pentru conectarea punţii faţă şi un demultiplicator cu un raport de 2,48:1. De asemenea, modelul 4×4 vine cu un regim special de rulare – Rough Terrain – care imită diferenţiale blocabile.
Vânzările noului Isuzu MU-X vor începe în Thailanda din noiembrie, preţul de start anunţat fiind de 18.650 de euro în banii nouă cunoscuţi.

Amintim că noul pickup Isuzu D-Max are acum un frate numit Mazda BT-50. Astfel, nu se exclude ca şi MU-X să se transforme într-un SUV Mazda în cadrul unui parteneriat, deşi va fi disponibil doar în unele ţări.
https://autoblog.md/video-noul-isuzu-mu ... ogo-mazda/


Mitsubishi L200 trece testul elanului la o viteza asemantoare cu cea a lui VW Golf 8 sau BMW M235i
Masinile pick-up sunt de obicei considerate ca fiind problematice cand vorbim de celebrul test al elanului.

Acum spaniolii de la km77 au pus la treaba si noul Mitsubishi L200 2020, model full size pick-up care reuseste sa treaca testul elanului cu o viteza de 69 km/h.

Efectiv cu aceeasi viteza a trecut testul elanului au trecut si noul VW Golf 8 2020 cat si sportivul BMW M235i GranC Coupe 2020.L200 ramane unul dintre cele mai bune modele pick-up din lume pentru ca reuseste sa fie extrem de usor, insa sa ofere soferului un feeling de SUV pe sosea cat si de off road veritabil atunci cand iesi in afara soselei.
https://whattruck.ro/mitsubishi-l200-tr ... bmw-m235i/
Fişiere ataşate
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg
Mitsubishi-Galant-1st-shipment-to-US.jpg (191.15 KiB) Vizualizat de 2378 ori
Low_XPANDERinMalaysia.jpg
Low_XPANDERinMalaysia.jpg (72.45 KiB) Vizualizat de 2378 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 19, 2020 8:49 am

Informații neoficiale despre intenția Nissan de a vinde acțiunile Mitsubsihi

Nissan poate lua în calcul vânzarea acțiunilor pe care le deține la Mitsubsihi, potrivit unor informații confidențiale publicate de Bloomberg. Cele două companii neagă orice intenție în acest sens. Situația financiară dificilă prin care trec atât Nissan, cât și Mitsubishi ar putea conduce la destrămarea Alianței formate din Renault și cele două companii japoneze, așa cum estea ea structurată astăzi. Jurnaliștii Bloomberg susțin că au informații care arată că Nissan se gândește să renunțe la pachetul de 34% pe care îl deține la Mitsubishi, motivul fiind nevoia de bani și diminuarea pierderilor pe care le acumulează în acest moment de la cealaltă companie. Mitsubishi și-a estimat o pierdere de 140 miliarde yeni, pentru finalul anului fiscal, în martie 2021, parte din această pierdere urmând să se adauge rezultatului negativ pe care Nissan și l-a bugetat deja pentru aceeași perioadă.Cumpărarea acțiunilor Mitsubishi s-a produs în perioada în care Alianța Renault Nissan era condusă de Carlos Ghosn. După numai doi ani în care Ghosn a preluat poziția de președinte al Mistususbishi, compania înregistra creșteri seriaose ale vânzărilor și profit. Ulterior, începând din 2018, după arestarea lui Ghosn, situația financiară a companiei s-a degradat treptat. Anul acesta, șefii Mitsubishi au decis să retragă mașinile sale de pe piața europeană, în încercarea de a reduce costurile. Ulterior, decizia a fost modificată parțial, ca urmare a presiunilor dealerilor din UE. Ulterior apariției acestei informații, Nissan a transmis că „nu există planuri de schimbare a structurii de capital la Mitsubishi”. De asemenea, cei de la Mitsubishi au dat același răspuns, precizând că se continuă colaborarea în cadrul Alianței.
https://www.profit.ro/bloomberg/informa ... i-19595701





Mitsubishi raportează pierderi din cauza coronavirusului

TOKYO -- Mitsubishi Motors a raportat o pierdere de exploatare de 29,3 miliarde de yeni (279,1 milioane de dolari) în trimestrul încheiat în septembrie.30, comparativ cu un profit de 6,3 miliarde de yeni (60 milioane dolari) un an mai devreme ca vânzările s-au redus pe fondul pandemiei coronavirus.Producătorul auto își reduce forța de muncă și capacitatea de producție și închide reprezentanțele neprofitabile în încercarea de a reduce costurile fixe cu o cincime în termen de doi ani."Planul nostru de restructurare progresează mai repede decât am anticipat. Am redus costurile mai repede decât am planificat inițial", a declarat CEO-ul Takao Kato miercuri, într-un briefing telefonic de presă, după ce compania și-a făcut publice rezultatele.
În timp ce redresarea pieței din Asia de Sud-Est a fost lenta, compania are in vedere in viitor consolidarea capacitatii de productie la fabricile din Japonia și Thailanda , cererea fiiind mare , Kato a afirmat.Al șaselea cel mai mare producător auto din Japonia și-a păstrat prognoza pentru o pierdere operațională de 140 miliarde de yeni (1,3 miliarde de dolari) pentru întregul exercițiu financiar până în martie.Compania și-a redus ținta de vânzări pentru exercițiul financiar cu 21.000 de vehicule, la 824.000 de unități.În încercarea de a ridica profitul operațional anual la 50 de miliarde de yeni până în 2023, membrul junior al alianței auto Nissan-Renault își reduce, de asemenea, prezența în Europa și America de Nord și se va concentra pe Asia.
https://europe.autonews.com/automakers/ ... oronavirus

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 24, 2020 8:47 am

Vânzările de autoturisme ecologice au crescut

În primele zece luni ale anului, vânzările maşinilor ecologice au crescut în România cu 15,15%, ceea ce înseamnă 6.385 de unităţi, potrivit Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Conform datelor APIA în perioada ianuarie-octombrie 2020 cele mai multe achiziţii noi au fost înregistrate la categoria autoturismelor hibride, respectiv 3.950 de exemplare, în scădere totuşi cu 3,5%, comparativ cu perioada similară a anului trecut. La 31 octombrie 2020, ponderea autoturismelor electrice şi hibride noi în totalul pieţei auto locale ajunsese la 6,6%. Autoturismele electrice au înregistrat un salt de 54,4%, reprezentând 1.780 de unităţi, în timp ce vânzările modelelor plug-in au crescut cu 119,1%, adică 655 de exemplare. Mărcile electrice cele mai comercializate au fost Renault cu 475 de unităţi vândute, urmată de Skoda, 331 de unităţi, Volkswagen, 274 de exemplare, Hyundai cu 191 de maşini vândute. În topul maşinilor hibride vândute au fost mărcile: Toyota, cu 3.387 de unităţi, Lexus, 157, Hyundai, 140, Honda, 127, Ford, 93, Kia, 30 şi Subaru cu 16 unităţi vândute. BMW cu 98 de exemplare, se află pe primul loc la maşinile plug-in vândute, urmată de Volvo, 94, Mercedes-Benz, 88, Ford, 80, Mitsubishi, 75, Porsche, 58, Hyundai, 43, Skoda, 34, Toyota, 19 şi Mini, 18. Comparativ cu luna septembrie, în luna octombrie au fost comercializate 996 de autoturisme ecologice, în creştere cu 20,43%, iar piaţa pe acest segment auto a crescut de la 7,7% la 8%.
https://www.cugetliber.ro/stiri-economi ... cut-416824


FOTO. Mașini confiscate la PTF Petea. Un francez și un român au devenit ”pietoni”


Cu ocazia controlului, polițiștii de frontieră au constatat că mașina în cauză figurează în bazele de date Interpol ca fiind furată, alertă introdusă de autoritățile din Franța.
Ieri, 22 noiembrie a.c., în jurul orei 15.00, la același punct de trecere a frontierei s-a prezentat pentru efectuarea formalităților de frontieră, cetăţeanul român T.D., în vârstă de 42 de ani, din județul Maramureș. Acesta conducea un autoturism cu care tracta o remorcă pe care transporta un autoturism marca Mitsubishi Kaot.Cu ocazia controlului, polițiștii de frontieră au constatat că autoturismul de pe platformă figurează în bazele de date cu mențiunea bun căutat pentru confiscare, alertă introdusă de autoritățile din Italia.
Autoutilitara, în valoare de aproximativ 108.000 de lei, precum și autoturismul Mitsubishi în valoare de 7.300 de lei au fost indisponibilizate la sediul instituției în vederea continuării cercetărilor.
În ambele cazuri, poliţiştii de frontieră efectuează cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunii de tăinuire, la final urmând a fi dispuse măsurile legale ce se impun.
https://www.presasm.ro/foto-masini-conf ... t-pietoni/





Studiu: Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale decât în teste când rulează cu bateria plină
Mașinile plug-in hybrid emit cu până la 90% mai mult dioxid de carbon în condiții reale comparativ cu testele oficiale atunci când rulează cu bateria plină, potrivit unui studiu realizat de organizația Transport & Environment.Constructorii auto mizează puternic pe modele plug-in hybrid pentru a respecta normele de poluare care vor intra în vigoare în Europa începând de la 1 ianuarie.
Cu toate acestea, un studiu realizat de organizația de mediu Transport & Environment a dezvăluit că trei dintre cele mai populare modele plug-in hybrid comercializate pe Bătrânul Continent emit în realitate mai mult dioxid de carbon decât în testele oficiale WLTP.Organizația a efectuat o serie de teste cu versiunile plug-in hybrid ale lui BMW X5, Volvo XC60 și Mitsubishi Outlander.
În cadrul testului în care bateria a fost plină, iar mașinile au putut rula temporar și în mod electric, BMW X5 a emis 41 grame de dioxid de carbon pe kilometru, cu 28% mai mult decât în testele oficialeÎntre timp, Volvo XC60 a emis 115 grame pe kilometru (+62%), iar Mitsubishi Outlander 86 de grame pe kilometru (+89%).În plus, testele realizate de organizația de mediu au scos în evidență emisiile semnificativ mai mari atunci când bateria este goală, iar mașinile utilizează exclusiv motorul pe combustie internă.
Într-un astfel de caz, XC60 a emis 184 grame pe kilometru, în timp ce Outlander a emis 164 de grame, adică de trei sau chiar patru ori mai mult decât datele oficiale."Recordul" a fost înregistrat de X5, care a emis 254 grame pe kilometru, adică de 8 ori mai mult decât arată datele oficiale."Modelele plug-in hybrid sunt mașini electrice false, produse pentru teste de laborator și scutiri de taxe. Testele noastre arată că, chiar și în condiții optime, cu o baterie plină, mașinile poluează mai mult decât în testele oficiale", afirmă Julia Poliscanova, director în cadrul departamentului de vehicule curate al organizației Transport & Environment.
https://www.automarket.ro/stiri/studiu- ... 01381.html



(FOTO) Accident violent la Rezina, provocat de un șofer beat. O tânără de 18 ani a ajuns la spital cu traumatisme
Un șofer de 37 de ani, care a urcat beat la volan, a provocat un accident rutier la Rezina, soldat cu doi răniți. Impactul a avut loc în dimineața zilei de luni, 23 noiembrie, pe traseul R-20.
Solicitată de Cotidianul, ofițera de presă a Inspectoratului de Poliție Rezina, Elena Băetrău, a declarat că totul s-a întâmplat în jurul orei 05:45.
Vinovat de accident s-ar face un bărbat de 37 de ani care, fiind în stare avansată de ebrietate, a urcat la volanul automobilului Mitsubishi și a pornit spre casă. La un moment dat, acesta a ieșit, din motive neclare, pe contrasens și a tamponat frontal un automobil marca Volkswagen, care se deplasa regulamentar. În mașina Volkswagen se deplasau șoferul de 47 de ani și o tânără de 18 ani.
În urma accidentului rutier au avut de pătimit ambele persoane care se deplasau în automobilul Volkswagen. Echipajul SAMU Rezina la SR Rezina a preluat pasagera de 18 ani pentru îngrijiri medicale la spitalul raional. Starea acesteia a fost calificată drept stabilă.
Conducătorul automobilului Volkswagen a refuzat internarea.
Ambii șoferi au fost testați la consumul de alcool. Astfel, șoferul automobilului Mitsubishi avea o concentrație de 0,60 mg/l de alcool în sânge, pe când conducătorul automobilului Volkswagen Passat s-a dovedit a fi treaz.
https://cotidianul.md/2020/11/23/foto-a ... aumatisme/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Noi 25, 2020 9:06 am

Test de emisii: PHEV-urile emit cu aproape 90% mai mult CO2 cu bateriile descărcate
Un studiu realizat de organizaţia Transport & Environment demonstrează că cantitatea de emisii de CO2 în cazul maşinilor cu sisteme de propulsie de tip plug-in hybrid este cu circa 90% mai mare atunci când acestea rulează cu bateriile descărcate. Astfel, sugerează organizatorii, nivelul de emisii în cadrul exploatării reale este simţitor mai mare decât datele oficiale furnizate de constructorii auto.În cadrul testului de emisii au fost testate 3 cele mai populare vehicule cu sistem de propulsie de tip plug-in hybrid din diverse segmente de piaţă din Europa: BMW X5, Mitsubishi Outlander şi Volvo XC60. În urma cercetărilor realizate, cei de la Transport & Environment au ajuns la concluzia că într-un regim de exploatare real, nivelul de emisii este cu mult mai mare decât cel înregistrat în cadrul testelor oficiale WLTP, despre care se vorbeşte că ar fi apropiate de realitate.Principala cauză a acestor devieri, potrivit specialiştilor, este bateria sistemului de propulsie, care alimentează motorul electric, dar în cadrul unei exploatări de lungă durată, rezervele de energie se epuizează, iar astfel creşte considerabil şi nivelul de emisii, or maşinile rulează mai mult timp cu motorul termic pornit. De altfel, acest lucru este urmărit, cel mai probabil, de toţi utilizatorii de automobile cu sisteme de propulsie hibridă, chiar şi clasică — atunci când maşina circulă timp de câteva ore, sau în ambuteiaje, consumul de combustibil creşte considerabil, iar cifrele de consum indicate de constructori pot fi atinse doar cu bateria încărcată complet şi doar pe parcursul a câteva sute de kilometri. Acelaşi lucru este valabil şi pentru emisiile de CO2.Chiar şi aşa, în cadrul cercetărilor realizate de organizaţia europeană, având bateriile încărcate complet cele trei automobile au indicat un nivel de emisii simţitor mai mare decât datele oficiale. În cazul lui X5 creşterea a fost de 28%, până la 41 g CO2 per kilometru parcurs. În cazul Volvo XC60 devierea a fost şi mai mare, de 62% în plus, până la 115 g, iar cel mai devastator s-a manifestat SUV-ul japonez Mitsubishi Outlander, care în cadrul testului a emis 86 g, sau cu 89% mai mult. Starea lucrurilor s-a înrăutăţit semnificativ atunci când maşinile rulau cu bateriile descărcate. Outlander a avut emisii de 164 g de CO2, XC60 — 184 g CO2, iar recordman a devenit BMW X5, cu 254 g de CO2!Ei bine, am intuit cu toţii devieri la nivel de emisii într-un asemenea regim de exploatare a maşinilor hibride din moment ce o exploatare mai îndelungată rezultă şi într-un consum ceva mai mare. Dar cei de la Transport & Environment sunt printre primii care au demonstrat-o oficial. Ar putea oare rezultatele testului să declanşeze un proces de revizuire a metodelor de testare a nivelului de emisii şi stabilirea unui standard şi mai drastic decât actualul WLTP? Cu ce soluţii ar veni în acest caz constructorii auto, care mizează astăzi mult pe sistemele de tip PHEV, când tranziţia spre motorizările 100% electrică va dura încă câţiva ani?
https://piataauto.md/Stiri/2020/11/Test ... escarcate/


Mitsubishi a dezvoltat un spray anti covid 19 pentru autoturisme

Este 99.9% eficiente.În afară de dezvăluirea Eclipse Cross 2022, Mitsubishi a fost în cea mai mare parte implicata în știri în ultima vreme privind zvonuri legata de vânzarea sa de către alianța Renault-Nissan.În timp ce această poveste continuă să se destrame, Mitsubishi are un nou anunț interesant, care are un impact asupra întregii industrii auto.Producătorul auto japonez a anunțat că produsul său Diamond Premium Care, un spray non-abraziv, antimicrobian, pentru interioarele vehiculelor și sistemele HVAC, a fost aprobat de Agenția pentru Protecția Mediului (EPA) pentru a ucide virusul SARS-CoV-2, cunoscut și sub numele de coronavirus.
"Diamond Premium Care este un instrument rar în lupta împotriva Covid-19.Acesta oferă pace de spirit pentru conducătorul auto de orice vehicul, dar este deosebit de valoros pentru cei cu expunere adăugată, dacă vine de la partajarea în mod regulat vehiculul lor cu alții sau de la riscul direct de expunere la locul de muncă la Covid-19", a declarat Mitsubishi Motors America de Nord Vice President of Aftersales, Scott Smith."MMNA și partenerii noștri sunt mândri să fie în măsură să ofere acest serviciu de primă natură, aprobat EPA pentru toată lumea în aceste vremuri dificile."Diamond Premium Care poate elimina 99,9% din virusurile și bacteriile găsite în interiorul unei mașini sau care circulă prin sistemele HVAC.De asemenea, poartă avantajul suplimentar de a elimina mirosurile de la sursă, fără nici o substanța chimica.Mitsubishi pulverizează direct tratamentul fără colorant pe suprafețele vehiculului, în timp ce aplicația HVAC este aplicată prin ventilul de admisie a aerului exterior.Procesul durează doar 10 minute pentru un vehicul de dimensiuni standard.
"Mitsubishi Motors spune că este primul și singurul OEM care oferă acest tip de serviciu la scară națională.Mai mult, serviciul este disponibil pentru toate mărcile și modelele, de la un Mitsubishi Eclipse Cross din 2021 până la un Bentley sau Ferrari.Mazda a oferit un program similar pentru a ajuta personalul medical, iar Ford a venit cu o idee inteligentă de a încălzi interioarele de pe interceptoare de poliție pentru a ucide orice viruși din interior.În lupta împotriva Covid-19, aceste soluții inovatoare de la producătorii auto sunt de un mare ajutor.
https://carbuzz.com/news/mitsubishi-has ... us-in-cars


Plan pe 10 ani: Mitsubishi vrea să mărească vânzările de vehicule electrificate la 50% din total până în 2030
Mitsubishi își dorește ca vânzările sale de vehicule electrificate să ajungă la 50% din total până în 2030, potrivit unui plan pe următorii 10 ani. Constructorul japonez se va concentra pe dezvoltarea și lansarea de hibrizi plug-in precum Eclipse Cross PHEV.
La jumătatea lui 2020, Mitsubishi a anunțat că nu va mai lansa modele noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani.
Constructorul japonez anticipează că a înregistrat o pierdere de circa 1.1 miliarde de euro în anul fiscal precedent (aprilie 2019-martie 2020). Mitsubishi intenționează să reducă costurile fixe cu 20% în perioada următoare, iar acest program de reduceri va afecta inclusiv piața din Europa.
Niponii au un “plan de mediu” pe termen lung, prin care vor să-și reducă emisiile de CO2 cu 40% până în 2050, în comparație cu nivelul înregistrat în 2010.
Strategia Mitsubishi presupune o atenție mai mare acordată vehiculelor electrificate din gamă, care ar urma să ajungă la 50% din vânzările totale în 2030, conform planului înaintat de constructor.
În acest sens, Mitsubishi vrea să se concentreze pe dezvoltarea și lansarea mai multor hibrizi plug-in, cum este cazul lui Eclipse Cross PHEV.
Versiunea PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
https://www.automarket.ro/stiri/plan-pe ... 01017.html


Mitsubishi Eclipse Cross primește un facelift și versiune plug-in hybrid: SUV-ul va fi disponibil în România din 2021
Mitsubishi a lansat un facelift pentru Eclipse Cross, care primește inclusiv o versiune plug-in hybrid. SUV-ul va fi disponibil în România din 2021, chiar dacă japonezii anunțau inițial o retragere graduală din Europa.
Mitsubishi a anunțat în luna iulie că nu va mai lansa modele complet noi în Europa, ca parte a noului plan de reducere a costurilor pentru următorii trei ani. În plus, presa internațională a speculat ulterior că nu producătorul japonez nu va mai importa Outlander, Eclipse Cross și ASX în Europa începând din septembrie.
Cu toate acestea, Mitsubishi a anunțat acum un facelift pentru Eclipse Cross, care primește, printre altele, și o versiune plug-in hybrid.
Noua versiune PHEV a SUV-ului japonez va fi comercializată pe anumite piețe din Europa începând din prima parte a anului 2021 și va fi disponibilă inclusiv în România.
Pentru moment, Mitsubishi a publicat doar patru imagini cu Eclipse Cross, care indică schimbările de design pentru versiunile care vor fi vândute pe piețele din Australia și Japonia.Imaginile arată că SUV-ul va primi modificări la grila frontală, în timp ce farurile sunt mai înguste, iar stopurile au fost la rândul lor restilizate. Noutățile estetice sunt inspirate din filosofia de design Dynamic Shield a mărcii.Unitatea termică este acompaniată de două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, însă Mitsubishi nu oferă detalii suplimentare despre performanțele acestora. În cazul lui Outlander PHEV, sistemul plug-in hybrid generează în total 224 de cai putere.
În plus, Mitsubishi a confirmat că Eclipse Cross facelift va fi disponibil în continuare și cu motorul pe benzină MIVEC de 1.5 litri și 163 de cai putere, însă nu este clar dacă această versiune va ajunge și în Europa.Versiunea plug-in hybrid utilizează motorul pe benzină MIVEC cu capacitatea de 2.4 litri disponibil și pe Outlander PHEV.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 00737.html
Fişiere ataşate
778159.jpg
778159.jpg (57.82 KiB) Vizualizat de 2243 ori
778158.jpg
778158.jpg (57.84 KiB) Vizualizat de 2243 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Dec 03, 2020 9:30 am

Euro 7 va forța producătorii să-și modifice toate motorizările
Uniunea Europeană se pregătește să impună restricții și mai dure odată cu adoptarea normei de poluare Euro 7. Producătorii vor fi nevoiți să electrifice tot.
Mai sunt patru ani până la introducerea noii norme de poluare, Euro 7, însă Uniunea Europeană face de pe acum demersuri în această direcție. Euro 7 va intra în vigoare în 2025 și va obliga indirect producătorii să recurgă la hibridizarea completă a gamei.
Recent, Comisia Europeană (CE) a solicitat un studiu privind emisiile de noxe actuale, iar rezultatul indică valori ale emisiilor (obținute prin teste în condiții de trafic real) de 2,1 ori mai mari decât cele rezultate din testele WLTP.
Pentru Euro 7, Comisia Europeană își propune ca aceste două rezultate să aibă valori similare. Testarea în condiții reale de trafic (Real-Driving Emissions, sau RDE) va fi, de asemenea, standardizată, dar va avea loc într-un mediu care să simuleze cât mai bine drumurile publice.
Cu toate că nu interzic producătorilor să mai vândă motorizări clasice, non-electrificate, noua cerință îi va obliga să recurgă la hibridizarea gamei, fie și prin versiuni mild hybrid.
Norma Euro 7 va fi „pregătită' însă prin următoarea etapă Euro 6 (6d) care va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2021. Pentru a se încadra în această normă, o mașină va trebui să aibă valori RDE de maximum 1,5 ori mai mari decât cele obținute în testele WLTP.
https://www.auto-bild.ro/headline/euro- ... 92153.html


(video) In Memoriam: Se împlinesc şapte ani de când Paul Walker nu mai este printre noi
Astăzi, 30 noiembrie 2020, se împlinesc şapte ani din ziua în care şi-a pierdut viaţa actorul îndrăgit Paul Walker.

Atunci, starul de la Hollywood împreună cu prietenul său Roger Rodas se întorceau de la un eveniment caritabil la volanul unui Porsche Carrera GT. La volan se afla Rodas şi într-un moment dat s-a pierdut controlul volanului.
Automobilul a fost proiectat în tulpina unui copac şi a luat foc. Nimeni nu a supravieţuit cu părere de rău.
La momentul decesului lui Paul Walker a fost filmat jumătate din filmul Fast & Furious 7, acolo unde actorul juca un rol principal.
Walker a devenit celebru datorită seriei de filme Fast and Furious care îşi are începutul în îndepărtatul an 2001. Primul său rol jucat în acest film era cel al unui poliţist – Brian O’Conner.
Paul Walker a lăsat în urma sa o fiică (în prezent în vârstă de 22 de ani), Meadow Rain, pe care a avut-o cu fosta sa prietenă Rebecca Soteros.
Vă invităm cu această ocazie să urmăriţi documentarul I am Paul Walker, produs în acest an 2018 de către reţeaua TV Paramount Network.
Cu interviuri cu cei care îl cunoșteau pe Paul, cel mai bine atât pe plan profesionist, cât și personal, folosind o arhivă vastă de clipuri cinematografice rar văzute și fotografii furnizate de familia și prietenii actoului, I Am Paul Walker explorează partea privată a vieţii lui Paul alături de o carieră de film de succes.
Devotamentul său față de familia sa, fascinația sa pentru surfing și curse auto, pasiunea sa pentru biologia marină și rechini, dedicarea sa pentru o activitate umanitară prin ONG-ul său, Reach Out Worldwide, și iubirea sa pentru copilul său, definesc caracterul omului care a stat în spatele uneia dintre cele mai sălbatice francize de succes din toate timpurile.
https://autoblog.md/video-se-implinesc- ... intre-noi/


INFOGRAFIC VW ID.3, în premieră locul 1 la automobile electrice, în Europa. Dacia Sandero a ieșit din Top 10 al celor mai vândute mașini

Același lucru s-a întâmplat și pe segmentele vehiculelor hibrid, unde mărci cu tradiție, precum Volov sau Mitsubishi, au pierdut teren în fața noilor veniți. Important este însă faptul că primele două modele electrice din top depășesc deja vânzările multor vehicule cu motoare cu ardere internă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19630806



Cand incepe Programul Rabla in anul 2021?
Programul Rabla a atras noi clienti pentru masinile noi in anul 2020, asa ca dealerii auto deja se pregatesc pentru anul 2021. Iata cand va avea loc Programul Rabla 2021 si ce trebuie sa stii daca vrei sa cumperi o masina noua.


Mai intai, masina ta trebuie sa aiba o vechime minima de 8 ani, iar aici vorbim despre masinile care au fost inmatriculate in Romania pentru aceasta perioada, adica cel tarziu la 31.12. 2012. Degeaba o sa cumperi o masina veche ce a fost adusa recent in tara, daca aceasta nu a fost inmatriculata timp de 8 ani in Romania.
Dupa aceea, masina ta trebuie dusa la casat intr-un centru autorizat, dupa ce Programul Rabla a inceput. Casarea rablelor se face doar in reteaua de centre Remat autorizate.
Totodata, trebuie sa retii faptul ca nu orice masina poate fi dusa la casat, asa ca autoritatile obliga pe cei ce vor sa participe la Programul Rabla sa duca la Remat o masina ce are componente esentiale functionarii, adica motor, caroserie, roti etc.
Cand va incepe Programul Rabla 2021?
Ei bine, Programul Rabla 2021 va incepe in luna martie a anului viitor, asa ca daca te-ai hotarat sa iti cumperi o masina noua, mai poti face destule economii pana atunci pentru ca mai sunt 5 luni.
Nu stim inca daca se va modifica valoarea primei de casare, insa ne asteptam ca autoritatile sa mentina aceeasi suma de 6.500 lei. Bineinteles, suma se va majora cu inca 1.000 de lei daca veti alege sa cumparati o masina al carei prag de emisii scade sub 96 de grame dioxid de carbon (CO2).
Programul Rabla Clasic 2021 este asteptat sa vina cu acelasi eco-bonus de 1.000 lei pentru achizitionarea unei masini cu sistem GPL sau GNC. Eco-bonusul se adauga la cei 6.500 de lei obtinuti pentru casarea unei masini vechi de minimum 8 ani.
Daca o sa optezi pentru o masina 100% electrica sau plug-in hybrid, trebuie sa stii ca poti obtine un eco-tichet de 20.000 lei pentru un automobil ale carui emisii sunt mai mici sau egale cu 50 g CO2/km in regim WLTP sau un eco-tichet de 45.000 lei in cazul in care achizitionezi o masina 100% electrica.
https://www.cars.ro/utile/cand-incepe-p ... 23994.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 04, 2020 8:38 am

ECLIPSE CROSS PHEV și opțiuni pe benzină acum disponibile în Japonia


PREZENTAT AZI IN JAPONIA


Tokyo, 4 decembrie 2020 – MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) lansează în Japonia plug-in-ul PLUG-in ECLIPSE CROSS (PHEV) și modelele pe benzină.Noul model reproiectat va fi al doilea PHEV din gama Mitsubishi, marcând dedicarea companiei și investiția în tehnologia PHEV.
ECLIPSE CROSS este un SUV crossover care are un stil unic și performanțe dinamice.Lansat la nivel global în timpul celei de-a 100-a aniversări a MITUSBISHI MOTORS în 2017, vehiculul s-a lăudat cu o formă elegantă de coupe și putere dinamică, simbolizând esența mașinilor Mitsubishi.Reproiectarea duce dinamica SUV-ului la un nou nivel, obținând în același timp o formă grațioasă și fluidă.Pentru prima dată, compania introduce o nouă variantă PHEV care încorporează sistemul 4WD cu două motoare de la OUTLANDER PHEV, cel mai bine vândut PHEV1 din lume.
MMC a început să ia precomenzi pentru noul ECLIPSE CROSS de la jumătatea lunii octombrie în Japonia, și deja a dublat ținta inițială de vânzări, ajungând la aproximativ 2.000 de unități în șase săptămâni.

"Scopul nostru este de a oferi clienților din întreaga lume produse interesante, care oferă, de asemenea, pace de spirit, prin îmbunătățirea pe marca noastră tehnologii ecologice în timp ce, de asemenea, ducand tehnologiile noastre 4WD la nivelul următor", a declarat Takao Kato, CEO al MITSUBISHI MOTORS CORPORATION."Atât pe baza tehnologiei noastre de pionierat PHEV, cât și a expertizei 4WD pe care am construit-o prin experiența de raliu, am infuzat esența Mitsubishi în această reproiectare.Noul ECLIPSE CROSS este un partener ideal pentru șoferii care doresc să facă mai mult cu mașina lor și să caute noi provocări.La MITSUBISHI MOTORS, ne angajăm, de asemenea, să contribuim la realizarea unui mediu durabil prin punerea în aplicare mai largă a tehnologiilor noastre EV și PHEV.Până în 2030, vom crește proporția vehiculelor electrificate în totalul vânzărilor la 50%, cu accent pe PHEV-uri, ar fi acest nou model.


În interiorul cabinei, nivelurile de high-end2 sunt date un nou interior negru cu scaune realizate dintr-o combinație de materiale pe bază de piele de căprioară în relief și piele sintetică, în timp ce opțiunea producătorului de scaune din piele sunt acum disponibile în gri deschis, în plus față de negrul convențional.Ornamentele ușilor se coordonează, de asemenea, cu culoarea scaunului auto pentru un spațiu interior sportiv de înaltă calitate.MmC marca de înaltă luminozitate Diamond Color oferă două opțiuni de culoare pentru culoarea masinii - Red Diamond3 și noul White Diamond4.Aceasta din urmă este o nuanță care radiază atât strălucirea albă a unei perle, cât și nuanța subtilă a metalului, reflectând o eleganță energică, dar plină de farmec, matură.

ECLIPSE CROSS va folosi un sistem phev cu două motoare 4WD modificat de la OUTLANDER PHEV.Arhitectura constă dintr-un motor electric de mare putere în față și unul din spate, o baterie de mare capacitate și un motor MIVEC de 2,4 litri, permițând accelerația rapidă, silențioasă, dar puternică, unică pentru vehiculele electrice, împreună cu manevrabilitatea agilă, dar stabilă.Bateria de antrenare este de 13,8 kWh, cu o autonomie all-electrica de 57,3 km (WLTC Mode), permițând conducerea pur electrică pentru cea mai mare parte a navetei zilnice.Există trei moduri de conducere: EV Mode conduce cu motoare electrice folosind puterea de la bateria de unitate, Seria Hybrid Mode utilizează motorul pe benzină pentru a genera energie pentru motoarele electrice care conduc vehiculul, și paralel hibrid modul utilizează motor pe benzină pentru a conduce vehiculul asistat de motoare electrice.Comutarea automată între aceste moduri în funcție de condițiile de conducere permite șoferilor să simtă plăcerea de a conduce cu motor într-o varietate de medii.

Priza de 100 de volți de curent alternativ de la bord cu un maxim de 1.500 wați poate furniza energie electronică și electrocasnice5 pentru petrecerea timpului liber în aer liber și ca o sursă fiabilă de energie electrică în caz de urgență.Vehiculul poate servi, de asemenea, ca o baterie reîncărcabilă care alimentează o întreagă gospodărie cu energia sa stocată prin conectarea unui dispozitiv V2H6 la portul de încărcare rapidă.Deoarece vehiculul poate genera propria putere, acesta poate furniza până la 10 zile de energie la o gospodărie generală atunci când este complet încărcat și alimentat.

Modelul PHEV utilizează sistemul S-AWC pe 4WD cu motor dublu, care poate distribui liber forța motrice la motoarele electrice din față și din spate, fără pierderi de transmisie.Utilizând răspunsul caracteristic ridicat al vehiculelor electrice, precizia ridicată și gradul ridicat de libertate, sistemul exercită un nivel ridicat de control al vehiculului asupra conducerii, virajelor și frânării.Inginerii au optimizat, de asemenea, distribuția greutății față-spate pe ECLIPSE CROSS și au coborât centrul de greutate prin poziționarea bateriei de mare capacitate sub centrul podelei.Acest lucru i-a oferit o cursă și mai confortabilă, cu o stabilitate superioară a direcției.

Modelul de benzină are sistemul S-AWC care integrează Active Yaw Control (AYC) pentru a regla forța de frânare între roțile din stânga față și cele din dreapta pentru viraje mai clare, precum și un sistem de frânare antiblocare (ABS) și control al stabilității active (ASC) pentru a regla forța de frânare pe o bază 4WD controlată electronic, care distribuie cuplul optim între roțile din față și din spate.Controlul integrat al acestor sisteme produce un comportament foarte stabil al vehiculului, care este fidel intenției șoferului.Împreună cu optimizarea suspensiei, ECLIPSE CROSS oferă o manevrabilitate stabilă și precisă în viața de zi cu zi și o manevrabilitate îmbunătățită pe drumuri alunecoase.

Conducătorul auto poate selecta diferite moduri de conducere ale ECLIPSE CROSS în funcție de condițiile de drum și de conducere.Modul normal asigură direcția și stabilitatea corespunzătoare pentru o gamă largă de scenarii de conducere.Modul zăpadă menține mișcarea stabilă a vehiculului pe suprafețe alunecoase, cum ar fi drumurile înzăpezite.Modul pietriș generează manevrabilitate superioară a drumului și stabilitate pe suprafețe lejere.Modelul PHEV are, de asemenea, Modul Tarmac, care oferă un nivel și mai ridicat in viraje și stabilitate în principal pe suprafețe uscate, pavate pentru ca șoferii să simtă bucuria de a conduce cu o liniște sufletească suplimentară.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/ne ... l1304.html




O altă țară ia în considerare interzicerea mașinilor cu motoare cu combustie internă începând cu anul 2035
Japonia are în vedere interzicerea autoturismelor cu motoare cu combustie internă începând din anul 2035.

Prin favorizarea vehiculelor hibride sau complet electrice, Japonia s-ar alinia altor țări care impun interdicții similare, onorând totodată planul premierului Yoshihide Suga de a reduce emisiile de carbon la zero până în anul 2050, relatează site-ul Autonews Europe.
Astfel de măsuri ar permite mărcilor auto japoneze, cum ar fi Toyota, mai multă libertate în utilizarea resurselor de cercetare și dezvoltare pentru implementarea tehnologiilor pentru mașini electrice.
Toyota, Honda, Nissan și Mitsubishi au refuzat să comenteze, deocamdată
Ministerul japonez al industriei ia în considerare faptul că toate vehiculele noi vândute în Japonia să fie electrice și hibride. Un obiectiv ar putea fi stabilit până la sfârșitul acestui an, în urma dezbaterilor grupului de experți.
Producătorii japonezi de automobile Toyota, Honda, Nissan și Mitsubishi au refuzat până acum să comenteze această informație, dar acest lucru nu ar fi anormal având în vedere că decizia de interzicere nu au fost încă luată oficial.Potrivit unui raport al Boston Consulting Group, ponderea Japoniei în domeniul vehiculele electrificate este de așteptat să crească până la 55% în 2030, „datorită faptului că prețurile bateriilor scad mai rapid decât în anii anteriori”.
În ceea ce privește alte țări, China și Coreea de Sud au anunțat recent obiective ferme de a pune capăt emisiilor de carbon, în timp ce părți din SUA și Canada, Norvegia și Germania impun deja sau intenționează să impună restricții mașinilor cu combustibil fosil.
În noiembrie Marea Britanie a anunțat interzicerea motoarelor pe benzină și diesel începând cu 2030
Marea Britanie interzice vânzarea maşinilor pe benzină şi motorină începând din 2030, însă premierul a precizat că unele maşini hibrid vor fi permise în continuare. Măsura face parte din ceea ce prim-ministrul numeşte o „revoluţie industrială verde” pentru a combate schimbările climatice şi a crea locuri de muncă în industrii precum cea nucleară.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/inte ... a-18790583

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 07, 2020 2:57 pm

Testul elanului a pus multe masini pe plafon. Uite cum se descurca Mitsubishi L200

Spaniolii de la km77 au supus testului elanului noul Mitsubishi L200. Camionetele nu sunt tocmai cele mai agile masini insa modelul japonez nu s-a descurcat deloc rau.

Mitsubishi L200 este una dintre cele mai celebre si capabile camionete pe care le poti cumpara. Dar oare cat de sigur este modelul nipon si cum se descurca atunci cand trebuie sa evite un obstacol?

Ei bine, spaniolii de la km77 au vrut sa raspunda la aceasta intrebare si au supus camioneta asiatica testului elanului, una dintre cele mai mari provocari pentru un autovehicul.
https://www.4tuning.ro/teste-auto/testu ... 45248.html


Recall Mitsubishi în România: rechemări 2020
Recall Mitsubishi în România: Compania recheamă în service anul acesta mai multe modele de mașini pentru defecțiuni. Intervenția este efectuată gratuit, toate costurile fiind acoperite integral de către fabrică. Proprietarii mașinilor Mitsubishi afectate de rechemări în service vor fi anunțați prin intermediul unor scrisori pentru a se programa la o unitate de service.


Cei care nu sunt primul proprietar, au cumpărat mașina din străinătate, pot suna la un dealer pentru a verifica dacă există un recall Mitsubishi pentru modelul lor. Operațiunea este gratuită și pentru aceștia. În perioada ianuarie – octombrie 2020, Mitsubishi a făcut 3 recall-uri.

Autovehicule rechemate în service: Mitsubishi Pajero (V88W, V90W, V98V) MY17-18. Țara de origine: Japonia

La un număr limitat de autovehicule Mitsubishi Pajero (V88W, V90W, V98V) MY17-18, există posibilitatea ca vehiculul să fie instabil în timpul conducerii. Brațul inferior frontal din partea dreaptă se poate rupe în timpul utilizării vehiculului. Pentru a elimina orice posibilă neplăcere, producătorul a decis rechemarea tuturor vehiculelor vizate, pentru inspectare și înlocuire braț inferior frontal dreapta.

Nu au fost raportate accidente la nivel global și nici la nivel European. Această campanie a fost creată pentru a preveni posibilele neajunsuri cauzate de defectul constatat.

Numărul autoturismelor afectate, vândute în România, vizate de operațiune: 99 de vehicule. Seriile de sașiu – VIN – le găsiți aici: JMBLYV98WHJ600834, etc.

https://evmarket.ro/stiri/recall-mitsub ... 020-13677/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Dec 08, 2020 8:47 am

Mitsubishi Eclipse Cross facelift se transformă în PHEV. Iată cele mai importante cifre
Mitsubishi a prezentat în detaliu Eclipse Cross facelift, care primește, pe lângă actualizarea standard, și platforma PHEV al lui Outlander.

În octombrie anul acesta, Mitsubishi ne-a făcut cunoștință cu noul Eclipse Cross, care a trecut printr-un amplu proces de actualizare și îmbunătățire. La acea vreme am putut observa noutățile de ordin estetic, atât la exterior (elemente redesenate, jante de 18 inci noi etc.) cât și la interior (ecranul de 8 inci pentru infotainment repoziționat, spre exemplu). Acum aflăm mai multe detalii despre sistemul plug-in hybrid pe care producătorul l-a anunțat încă de atunci.
Acesta este preluat de pe Outlander PHEV (și adaptat pentru Eclipse Cross) și are drept componentă termică motorul de 2,4 litri, pe benzină, cu 98 de cai-putere și 193 de Newtoni-metru. Acesta este asistat de două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, cu 82 de cai-putere și 137 de Newtoni-metru, respectiv cu 95 de cai-putere și 195 de Newtoni-metru.
Bateria care alimentează aceste două motoare are capacitatea de 13,8 kWh și asigură lui Eclipse Cross o autonomie electrică de până la 45 de kilometri (WLTP). Transmisia folosește două cutii cu raport fix, care fac în mod subtil trecerea de la motorul termic la cele electrice. Punând accent mare pe factorul eco, Eclipse Cross folosește exclusiv motorul termic doar la viteze mai mari de 120 km/h; altfel, acesta este în mare parte folosit ca generator pentru motoarele electrice.
Încărcarea bateriei se face, ca în cazul oricărui hibrid plug-in, atât în mers (folosind motorul termic și frânarea regenerativă) cât și staționar, de la surse AC CHAdeMO sau chiar de la prize casnice. Încărcarea durează între 25 de minute și 6 ore, în funcție de modul de încărcare ales.
În termeni de performanță, Eclipse Cross se prezină cu un sprint 0-100 km/h de 10,9 secunde și cu o viteză maximă de 162 km/h (135 km/h în regim electric).
Versiunea PHEV crește considerabil în dimensiuni — la 4.540 de milimetri lungime, este mai mare cu 140 mm decât înainte de facelift. Ampatamentul a rămas însă la fel: din cei 14 centimetri în plus, 3,5 au ajuns la consola față, iar 10,5 centimetri s-au adăugat consolei spate. Asta a facilitat și creșterea volumului portbagajului de la 448 la 471 de litri.
Printre noutățile pe care aduce Eclipse Cross PHEV se numără noile setări pentru amortizoare și direcție, o nouă culoare exterioară și un nou sistem audio.
Mitsubishi Eclipse Cross facelift va ajunge în România începând cu luna martie a anului următor.
https://www.auto-bild.ro/headline/mitsu ... 92336.html



Rusine pentru Audi, VW, BMW, Mercedes si Opel! Un Mitsubishi Space Star merge 666.000 de km fara probleme
Spunem rusine industriei auto din Germania pentru ca in ultimii 10 ani au inceput sa produca masini cu o fiabilitate extrem de slaba.Acum vedem cum cel mai ieftin model Mitsubisi a reusit sa mearga peste 414.000 de mile, adica peste 660.000 de km fara probleme tehnice.
Numele sau este Mitsubishi Space Star si se vinde si in Romania cu motorizarea pe benzina de 1.2 litri FARA TURBO plus cutia CVT, mecanica care se afla intr-o stare impecabila chiar si peste 667.000 de km.
De fapt masina a fost data gratuit de catre cei doi proprietari dealerulu pentru a arata lumii cat de fiabil este un motor pe benzina ASPIRAT cu 3 cilindri si cutia CVT produsa tot de catre Mitsubishi.Evident cei doi au primit un Mitsubishi Space Star NOU NOUT.
Un Space Star are un pret de 6.900 euro TVA inclus cu Rabla chiar si pentru piata din Romania!Cat despre "performantele" industriei auto germane vedem foarte bine in majoritatea unitatilor service din Romania, respectiv mari probleme tehnice cu distributii care se rup, cu transmisii automate si manuala care nu mai tin nici 150.000 de km si de ce nu turbine, injectoare si alte accesorii care cedeaza chiar si dupa 4 ani de utilizare.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/r ... a-probleme



(VIDEO) Duel între clasicul Mitsubishi Lancer Evo VIII şi Audi RS3 din 2018. Ambele modificate, ambele cu gene de raliu
Ăsta e unul din cele mai interesante dueluri pe care l-aţi văzut în ultima vreme, cu siguranţă. Toate taberele posibile de fani se pot incinge aici: cei ai maşinilor nipone pe de o parte cu cei ai maşinilor germane de cealaltă parte. Cei ai maşinilor de şcoală veche, aşa cum se făceau cândva, nu foarte demult, cu cei ai maşinilor curente, mai sofisticate şi aparent mai performante. Cei ai tracţiunii intergale legendare de pe Evo şi fanii legendarului sistem quattro de cealaltă parte! Marea întrebare e cine ar învinge un asemenea duel?Dar înainte de a răspunde la asta, trebuie să specificăm că ambele maşini sunt modificate la greu, dar cu pricepere. Ambele au fost aduse la puteri de exact 800 CP, dar în esenţă au păstat aceleaşi motoare originale — de 2.0 litri turbo, cu 4 cilindri pentru Mitsubishi Lancer Evo VIII şi de 2.5 litri turbo, cu 5 cilindri în linie, pentru Audi RS3. Avantajul pare a fi de partea lui Mitsubishi, el fiind simţitor mai uşor, dar, de celalată parte, Audi se laudă cu un DSG, ce ar trebui să schimbe mai repede treptele.Şi acum hai, zi în gând, cine crezi că a câştigat duelul? Maşina mai veche, sau cea mai nouă? Japoneza de raliu sau germana cu origini de raliu? Ei bine, te lăsăm să priveşti video-ul de mai jos, apoi scrie-ne în comentarii dacă a învins cel care ai crezut că o va face!
https://piataauto.md/Stiri/2020/12/VIDE ... -de-raliu/




Utilizarea nisipului va fi interzisă pentru deszăpezire
Utilizarea nisipului, pietrișului, prundișului, zgurii și cenușei, pentru combaterea poleiului și înzăpezirii va fi interzisă. Inițiativa prezentată într-un proiect de lege depus spre dezbatere la Senat, prevede și sancțiuni drastice pentru administrațiile publice care nu vor respecta legea.


Senatorul Vasile Cristian Lungu, cel care a inițiat acest proiect de lege afirmă că, chiar dacă există două acte normative prin care utilizarea nisipului este interzisă, an de an CNAIR solicită ministrului Transporturilor.să semneze ordine prin care exceptează utilizarea nisipului în procesul de prevenire a poleiului și deszăpezire și pentru iarna în curs.
Amenzi pentru utilizarea nisipului pe carosabil
Legea în curs prevede că, pe timp de iarnă, este permisă răspândirea manuală de materiale antiderapante.și fondanți chimici, numai pe suprafețe foarte mici,.acolo unde nu au acces utilajele prevăzute cu răspânditor de material antiderapant, pe poduri, pasaje, podețe, diguri etc.
Utilizarea nisipului mai ales nespălat aglomerat cu particule fine de praf determină ca acesta să polueze suprafeţele pe care este aruncat cât şi spaţiile înconjurătoare. Acest fenomen se petrecere imediat după uscarea carosabilului.în urma unei ninsori dar mai ales primăvara când din cauza neîndepărtării materialului antiderapant autostrăzile,.drumurile naţionale şi cele din interiorul UAT-urilor arată ca drumuri comunale. Procesul de modernizare a activităţii de prevenire a poleiului şi deszăpezirii este unul care foloseşte metode din anii 1950 deşi avem azi la dispoziţie soluţii mult mai moderne.precum fondanţii chimici: clorura de sodiu, clorura de calciu, clorura de magneziu, etc., spune Vasile Cristian Lungu.
Prin această propunere legislativă se dorește ca prevederile privind interzicerea utilizătii nisipului sub orice.formă să.nu mai poată fi ignorată la nivelul autorităţilor publice centrale şi locale şi exceptată prin ordin de ministru an de an.
Astfel, legea privind alinierea la standardele europene a procesului de prevenire.şi combatere a poleiului şi înzăpezirii pe drumurile şi căile publice din România cuprinde inclusiv sancţiuni semnificative,.respectiv amenzi cuprinse între 50.000 lei și 250.000 lei care se vor aplica administratorului căii ferate, respectiv operatorului sau administratorului drumurilor.Utilizarea nisipului interzisă aduce o serie schimbări
În urma aplicării interdicţiei utilizării nisipului în acţiunea de combatere a poleiului şi înzăpezirii vor fi schimbări preconizate în următoarele domenii:.
Reţeaua de canalizare,
Mediu,
Calitatea carosabilului,
Siguranţa traficului.
Un alt aspect important invocat în aceată propunere legislativă se referă la faptul că, va fi îmbunătăţit aspectul estetic, deoarece autostrăzile,.drumurile naţionale şi cele din interiorul UAT-urilor nu vor arăta niciodată din punct de vedere estetic precum cele din vestul Europei dacă se va continua cu împrăştierea nisipului.
https://evmarket.ro/stiri/utilizarea-ni ... ire-14569/
Fişiere ataşate
rusine-pen-109549.jpg
rusine-pen-109549.jpg (113.42 KiB) Vizualizat de 2131 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 09, 2020 9:15 am

imaigini cu viitorul OUTLANDER 2020
Mitsubishi se apropie de lansarea Outlander-ului de ultimă generație , pe piata aparand cateva fotografii.Se pare că următoarea generație a lui Mitsubushi, Outlander, a fost spionată înaintea debutului oficial.Modelul urmează să fie dezvăluit anul viitor , fotografiile de pe contul de Instagram al Allcarnews par să confirme deja că noul Outlander al lui Mitsubshi se bazează vizual pe conceptul Engelberg Tourer 2019.Intruchipand cea mai recentă interpretare a brandului japonez designul Dynamic Shield, noul Outlander este un SUV mult mai contemporan și cu aspect muscular.
https://practicalmotoring.com.au/car-ne ... er-posted/



654 de muncitori vor părăsi Mitsubishi Motors în programul de pensionare anticipată

Mitsubishi Motors Corp.a declarat luni că 654 dintre angajații săi, mai mult decât obiectivul său de 550, vor parasi compania în cadrul unui program de pensionare anticipată, ca parte a eforturilor de restructurare pentru a reduce costurile de personal.Producătorul auto, care este într-o alianță în trei cu Nissan Motor Co.și Renault SA, a introdus programul luna trecută pentru lucrătorii de vârstă 45 sau peste, inclusiv cele din posturile de management, din cauza vânzărilor în scădere pe fondul pandemiei coronavirus.Solicitanții vor părăsi compania până la sfârșitul lunii ianuarie, primind indemnizații de pensionare suplimentare, a declarat producătorul auto.Conform planului său de afaceri pe termen mediu dezvăluit în iulie, Mitsubishi Motors, cu o forță de muncă de aproximativ 14.000 de muncitori începând cu luna martie pe baza unei companii-mamă, își propune să reducă costurile globale cu mai mult de 20%, astfel încât să îmbunătățească poziția sa financiară.
Producătorul auto a declarat că va avea o pierdere specială de 7,2 miliarde de yeni (69 milioane dolari) legate de programul de pensionare anticipată în anul de afaceri curent până în martie, menținându-și în același timp perspectivele de câștiguri pentru anul fiscal 2020 ca impactul pierderii preconizate a fost deja in preț în.În cele șase luni până în septembrie, Mitsubishi Motors a suferit o pierdere netă de 209,88 miliarde de yeni din cauza vânzărilor globale în scădere și a unei pierderi din deprecierea activelor, vânzările sale 49,0%.În încercarea de a-și schimba activitatea, Mitsubishi Motors încearcă să-și concentreze resursele pe piața din Asia de Sud-Est, unde are o cotă de piață relativ puternică.
https://www.japantimes.co.jp/news/2020/ ... etirement/




Mitsubishi nu se retrage din Romania! Viitorul Eclipse Cross PHEV este unic in segmentul SUV
Japonezii de la Mitsubishi au anuntat ca nu se mai retrag din Europa, automat nici din Romania!


Acestia au luat decizia de a nu avea aceeasi tehnica cu Nissan sau Renault, motiv pentru care toate masinile Mitsubishi urmeaza sa fie PHEV si electrice.Si asta o spune producatorul celui mai vandut PHEV din lume, celebrul Outlander PHEV testat si de Autolatest AICI!.

Aceasta marca are sanse a concura VW, Ford sau Renault pentru simplul fapt ca au cea mai avansata tehnologie PHEV din lume, respectiv un motor pe benzina de 2.4 litri care NU ARE TURBO si alte doua motoare electrice produse chiar de catre Mitsubishi.
De fapt japonezii sunt printre putinele companii care produs In House tehnica PHEV de unde si cele mai bune performante si de ce nu cea mai mare fiabilitate a unei masini PHEV din lume.
TEHNICA PHEV MITSUBISHI:
Grup motopropulsor PHEV

Sistem similar cu Outlander PHEV, adaptat la pachetul Eclipse Cross:

-Arhitectură pe bază EV (fără cutie de viteze, drive-by-wire, …)

-Motor pe benzină de 2,4 litri cu ciclu Atkinson (98 CP)

-Motor twin electric (82 CP față / 95 CP spate)

-Comutare și operare automată a modurilor de condus (EV, hibrid în serie, hibridparalel)

-Motor față și spate acționat 4WD cu sistem Super-All Wheel Control

-Standard AC/DC pentru: Opțiuni multiple de încărcare inclusiv încărcare rapidă standard.

-Compatibilitate V2X* integrată

-Obținere de energie din acumulatorul pentru tracțiune electrică pentrudispozitive interne sau externe în caz de urgență prin priza de 1.500W(220~240V) de la bord* V2X” = “Vehicul la X” (“X” = “Thing”, de ex. casă, clădire, rețea)
- Sistemul de operare PHEV mapat pentru până la 89 de zile de condus EV pur

- Multiple posibilități standard de încărcare (încărcare normală, rapidă, automată din mers,modul de încărcare self-sufficient, frânarea regenerativă în mai mulți pași)

- Priză de 1.500W la bord pentru echipamente 240V

- Compatibilitate V2X

- Abilitatea de a furniza curent unei gospodării până la 10 zile prin sistemul Vehicle-to-Home,când vehiculul este complet încărcat și alimentat- Etc.
După 89 de ile de condus EV pur non-stop, motorul pe benzină va porni automat în a 90-a zi pentru a curățasistemul de injecție a combustibilului
Din 2021 dispare din gama modele precum ASX, Outlander pe benzina si gama Space Star care nu vor mai face fata noilor norme UE de 95 grame CO2!
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/m ... mentul-suv
Fişiere ataşate
m.jpg
m.jpg (58.58 KiB) Vizualizat de 2122 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Dec 10, 2020 10:49 am

Vezi primele imagini cu noul Mitsubishi Outlander PHEV 2021
Dupa anuntarea lui Eclipse Cross PHEV se pare ca japonezii vor sa lanseze o noua generatie de Outlander.Noua masina se numeste tot Outlander insa vine anul viitor cu o caroserie complet schimbata pentru a face fata modelelor concurente.

Din primele imagini vedem cum Mitsubishi a dezvoltat un Outlander mult mai mare cu un spatiu interior care are mari sanse sa ofere si 7 locuri.
Sub capota urmeaza sa se gaseasca aceelasi sistem PHEV al masinii vandute in Europa, insa se asteapta ca aceasta noua generatie sa fie mult mai puternica si de ce nu mult mai economica.
Motorizarea pe benzina de 2.4 litri ramane ca si la actualul model, Outlander fiind singurul PHEV cu motor de cilindree mare pe benzina si care nu are un sistem de supraalimentare.
http://www.autolatest.ro/stiri-masini/v ... -phev-2021
Fişiere ataşate
vezi-prime-109728.jpg
vezi-prime-109728.jpg (36.53 KiB) Vizualizat de 2099 ori
vezi-prime-109727.jpg
vezi-prime-109727.jpg (90.19 KiB) Vizualizat de 2099 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori