Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 09, 2022 9:08 am

De ce și-au modificat românii SUV-urile în autoutilitare
De peste zece ani românii își transformă SUV-urile în autoutilitare pentru a plăti un impozit decent, deși procedura nu este ieftină și are și câteva dezavantaje.

SUV-urile cu motoare între 3 litri și 4 litri au cel mai mare impozit în România. Șoferii plătesc în 2022 între 5.248 de lei și 6.560 lei. Sunt sume mari, care depășesc 1.000 de euro. Încadrat ca autoutilitară, un SUV cu un propulsor de 3 litri are un impozit de 480 de lei.

Transformarea unui SUV în autoutilitară costă în funcție de centrul care aduce modificările necesare pentru ca un autoturism să se încadreze la categoria N – autovehicul conceput și construit în principal pentru transportul mărfurilor. Categoria N are trei subcategorii, însă cea mai folosită este N1 – vehicule din categoria N având o masă maximă care nu depășește 3,5 tone.Operațiunea de transformare din autoturism în autoutilitară trebuie făcuta la un carosier al brandului respectiv, care este autorizat RAR. Costurile estimative sunt în jur de 2.000 de euro.

Pașii necesari pentru modificarea autoturismelor în autoutilitare

Primul pas este obținerea unui document care certifică că modelul se pretează a fi modificat în autoutilitară. Documentul prin care un autoturism poate fi transformat în autoutilitară se obține de la reprezentanța brandului respectiv prin intermediul unui dealer al mărcii. Cele mai multe mașini transformate în România au fost Nissan sau Toyota Land Cruiser.

Pasul următor este programarea la o firmă care poate face modificări caroseriei modelului respectiv, fiind autorizată RAR. Modificările constau în îndepărtarea banchetei, montarea unui paravan metalic în spatele scaunelor față, precum și montarea unor protecții speciale din metal pentru geamuri (grătare) pentru mașinile care transportă mărfuri.După transformare, mașina poate merge la RAR pentru modificare CIV și omologare.

Printre dezavantajele transformării SUV-ului în autoutilitară este că mașina are locuri doar în față, iar ITP-ul se face anual. În plus, rovinieta este de două ori mai scumpă decât la autoturisme.

Bineînțeles, mulți români după ce și-au transformat mașina în autoutilitară montează la loc bancheta și dau jos protecțiile metalice de la geamuri.

Euro NCAP a dezvăluit care sunt cele mai bune van-uri disponibile pe piața europeană pe baza unei evaluări a performanței sistemului de evitare a accidentelor.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/de-c ... e-19022065

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 19, 2022 9:58 am

Exclusiv Auto face, din nou, echipă cu Salvamarii
Exclusiv Auto, dealer autorizat Mitsubishi Motors în Constanța, continuă cu incredere şi entuziasm parteneriatul, devenit tradiţie, cu Asociația Naționala a Scafandrilor Profesioniști și Salvamarilor din România, asigurând mobilitatea echipei de salvamari care deserveşte plajele din Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Mangalia, 2 Mai și Vama Veche.
Exclusiv Auto pune la dispozitie salvamarilor pentru toată perioada sezonului estival, legendarul Mitsubishi L200 - un pick-up 4X4, perfect pentru activităţile specifice de salvare şi monitorizare, de pe tot cuprinsul judeţului Constanţa. Este un alt parteneriat prin care compania noastră oferă un exemplu concret de implicare socială, cu efecte benefice şi imediate.
“Atunci când un parteneriat depăşeşte 10 ani, putem spune, fără teama de a greşi, că suntem o echipă. Exclusiv Auto Constanţa şi Salvamarii care se îngrijesc ca turiştii şi localnicii să aibă o vacanţă fără incidente sunt, fără îndoială, o echipă respectabilă.”, a declarat Camelia Ciciu – Director Marketing & PR

https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actu ... 83505.html


Luca de Meo, Renault: Nu vreau să impun nicio decizie celor de la Nissan şi Mitsubishi
În contextul planului de scindare a grupului Renault în două divizii dedicate mașinilor electrice, respectiv, cu motoare termice și al reacției partenerilor de la Nissan, șeful Renault încearcă să mențină echilibrul.
Planul grupului Renault de a separa operaţiunile din domeniul vehiculelor electrice de cele din domeniul mașinilor cu motoare cu ardere internă nu este destinat perturbării alianţei globale cu partenerii japonezi Nissan şi Mitsubishi, a declarat directorul general al Renault, Luca de Meo.
„Cel mai bun lucru pe care pot să îl fac este să propun idei într-un mod care să arate că nu am de gând să pun în pericol alianţa. Nu vreau să impun nicio decizie strategică celor de la Nissan şi Mitsubishi”, a menționat Luca de Meo la finalul primei sale vizite în Japonia de la numirea în postul de CEO al Renault în 2020.
Cu toate acestea, planul lui Luca de Meo de a crea o divizie Renault dedicată vehiculelor electrice care va avea sediul în Franţa pune presiune asupra partenerilor japonezi să aleagă dacă mizează pe viitorul Renault ca producător de vehicule electrice sau pe operaţiunile sale tradiţionale. O astfel de transformare radicală a Renault ar putea implica şi revizuirea legăturilor de capital, inclusiv posibila vânzare a unei părţi din participaţia de 43% din acţiunile Nissan deţinută de Renault.În timp ce Renault deţine 43% din acţiunile Nissan, constructorul japonez deţine doar 15% din titlurile Renault şi nu dispune de drepturi de vot la constructorul francez. Acest dezechilibru de putere a fost un punct sensibil în relaţia dintre cele două companii şi acest lucru a ieşit la lumină în 2018 odată cu arestarea în Japonia a fostului preşedinte Carlos Ghosn care a pus sub semnul întrebării viitorul alianţei. Unul din motivele care a stat la baza înlăturării lui Ghosn a fost îngrijorarea că în calitate de preşedinte la ambele companii va promova o integrare mai mare între Renault şi Nissan.
Luca de Meo spune că această idee nu mai este de actualitate. „Întreaga discuţie despre o fuziune nu are sens. Nu mai este în spiritul vremurilor actuale”, a declarat actualul șef al grupului Renault.
Săptămâna trecută, Renault a prezentat un plan care prevede separarea operaţiunilor din domeniul vehiculelor electrice şi înfiinţarea unei a doua entităţi care se va concentra pe motoarele cu combustie internă şi care va avea sediul în afara Franţei. În pofida problemelor cu care se confruntă în prezent Renault, inclusiv retragerea costisitoare din Rusia, Luca de Meo susţine că Renault va avea suficiente lichidităţi pentru derularea afacerilor, dar va avea nevoie de fonduri suplimentare pentru dezvoltarea pe termen lung de automobile electrice.„Pot să plătesc pentru produse până în 2025. Toate lucrurile pe care le fac, precum ideea unei companii dedicate vehiculelor electrice, sunt destinate să permită Renault să aibă acces, cumva, într-o modalitate creativă, la finanţare, pentru a putea susține următoarea fază a planului în care vreau ca Renault să urmeze o abordare foarte modernă”, a explicat Luca de Meo.
Conform planurilor anunţate de Renault, entitatea dedicată dezvoltării şi producţiei de motoare şi cutii de viteze termice şi hibride de nouă generaţie E-TECH va include şi operaţiuni din România. Perimetrul avut în vedere cuprinde activităţile de fabricare a motoarelor şi transmisiilor termice şi hibride, exceptând producţia de şasiuri, din cadrul uzinelor mecanice Motores (Spania), Sevilla (Spania), Cacia (Portugalia), Bursa (Turcia), Mioveni (România), Curitiba (Brazilia), CorMecanica (Chile), PFA (Argentina). Tot în această sferă intră și centrele de inginerie şi cercetare – dezvoltare RTS (Spania), RTR (România şi Turcia), RTA (Brazilia) şi funcţiile suport legate de aceste activităţi.
Cu câteva zile în urmă, director operațional al Nissan, Ashwani Gupta, a declarat că „este prea devreme să luăm în considerare (n.n. – separarea activităților după modelul Renault), din cauza portofoliului nostru de piețe diversificat și al diversității produselor”.
Deși nu pare a fi pe aceeași lungi e de undă cu șeful Renault, Ashwani Gupta, a susținut în fața presei că, în calitate de membru al alianței, Nissan va sprijini eforturile grupului francez.
În același timp însă, el a subliniat că Nissan trebuie să se concentreze atât pe vehiculele electrice, cât și pe mașinile cu motor cu ardere internă, inclusiv variante hibrid.
https://www.economica.net/luca-de-meo-r ... 84544.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 24, 2022 9:10 am

UE a intrat in panica pentru fabricantii de masini din Europa inchid fabricile pentru ca nu mai au voie sa produca motoare termice
Unul dintre cele mai importante persoane puse la conducerea Uniunii Europene, Comisarul Thierry Breton spune ca intreg aparatul UE a intrat in panica odata cu electrificarea fortata a industriei auto.

Acesta spune ca marii fabricanti de masini sunt fortati de legislatia UE si viitoarele norme Euro 7 si renunta complet la fabricarea de masini clasice cu motoare pe benzina si motorina.

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

In traducere, peste jumatate din industria auto europena a intrat in colap pentru ca uzinele sunt dezafectate, muncitorii sunt concediati, iar industria orizontala se muta in masa in afara Uniunii unde inca se mai produc masini diesel si pe benzina.

Thierry Breton este socat de faptul ca politicile proaste ale UE au distrus industria auto in doar trei ani de dragul electrificarii fortate a parcului auto.

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

Visul masinilor electrice raspandite pe toate soselele din Europa ramane doar un vis, iar parcul auto de invecheste pe zi ce trece pentru ca europeanu de rand nu vrea sa renunte la masina sa veche diesel sau pe benzina in detrimentul unei masini electrice limitate de autonomia redusa.

CONSTRUCTORII AUTO INCHID FABRICILE SI CONCEDIAZA MUNCITORII

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

Electrificarea fortata a dus deja la inchiderea unor mari fabrici auto in numele producerii de masini electrice, insa muncitorii nu au mai fost angajati.

Marii constructori auto din Europa prefera sa-si mute intreaga productie de masini cu motoare pe benzina si diesel in afara UE pentru ca acolo au salarii mult mai mici de platit si inca exista piata pentru masinile clasice.

Exemplul cel mai bun este cel al lui VW care a inchis cateva uzine unde producea masini TDI si TSI, insa in locul lor nu au aparut unei noi care sa produca la aceelasi nivel masinile electrice ID.

probleme semiconductori vw, semiconductori auto vag 2024, livrari probleme vw skoda audi seat, autolatest, declinul marcilor vw 2022

Rezultatul a fost concedierea a zeci de mii de angajati pentru ca relocarea lor in alta zona era imposibila.

Primul pas vizibil atunci cand un constructor vrea sa renunte la o fabrica este sa dea vina pe criza semiconductorilor, moment in care productia se reduce cu 50% in prima parte, si ajunge la 80% inainte de inchiderea definitiva a uzinei.

Muncitorii sunt platiti cu 80% din salariu pentru inca cateva luni, dupa care sunt concediati pentru ca uzina nu mai are productie!
https://autolatest.ro/stiri/ue-a-intrat ... e-termice/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 25, 2022 9:34 am

Nissan si Mitsubishi parte a Grupului Renault-Dacia au doua noi masini electrice de oras! Mitsubishi eK X EV si Nissan Sakura

Este vorba de o masina fabricata pe o platforma de kei car comuna care are doar o motorizare electrica si care poate merge chiar si 180 de km cu o singura alimentare.
Aceste masini poarta numele de Mitsubishi eK X EV si Nissan Sakura si urmeaza sa fie construite doar in uzinele din Japonia.
Tehnic, noile citadine sunt superioare orcarui model Dacia Spring fabricat in China, pretul de vanzare fiind de 13.8800 de dolari americani (1.78 milioane de yen), adica cu aproape 8.000 euro mai ieftine decat Dacia Spring vanduta in Europa.
In prezent Dacia vinde gama Spring in Romania cu un pret de lista de 21.550 euro TVA inclus, pret care include si cablurile de incarcare platite extra.
https://autolatest.ro/stiri/nissan-si-m ... an-sakura/
Fişiere ataşate
s65ieu57.jpg
s65ieu57.jpg (26.58 KiB) Vizualizat de 1390 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 26, 2022 9:43 am

Germania vrea să reducă valoarea subvențiilor pentru mașinile electrice
Potrivit Ministerului Economiei din Germania, subvențiile pentru mașinile electrice vor fi reduse semnificativ începând din 2023. Mai mult, guvernul german dorește să elimine subvențiile pentru mașinile hibride cu încărcare la priză (PHEV) până la sfârșitul acestui an.
În prezent, Germania oferă subvenții de 6000 de euro clienților care doresc să-și cumpere o mașină electrică nouă. Cei care doresc o mașină hibridă cu încărcare la priză, primesc un bonus de 4500 de euro din partea statului german.

Însă, acest lucru ar putea deveni istorie în curând. Potrivit Ministerului Economiei din Germania, subvențiile pentru mașinile electrice vor fi reduse cu 33% începând din 2023. Astfel, valoarea subvenției va scădea de la 6000 la 4000 de euro în 2023. Aceasta va continua să scadă până la 3000 de euro în 2024 și în 2025. Mai mult, subvențiile pentru mașinile PHEV vor fi eliminate complet până la sfârșitul acestui an.

Germania a dorit de mai multă vreme să elimine gradual subvențiile pentru aceste mașini. O astfel de decizie a fost întârziată ca urmare a presiunilor impuse de experții din industria auto pentru a nu renunța la această inițiativă deocamdată. Guvernul german dorește să redirecționeze subvenții noi pentru protejarea climei.

“În opinia noastră, mașinile hibride cu încărcare la priză sunt vandabile și nu mai necesită finanțare publică”, a declarat Robert Habeck, ministrul economiei german.„Dorim să ne concentrăm pe susținerea noastră pentru mașinile electrice și să ne concentrăm și mai mult pe protejarea climei”.
Aceste declarații au fost contrazise de Hildegard Muller, șeful grupului de lobby pentru automobile VDA. El a precizat că „mașinile hibride cu încărcare la priză reprezintă mijlocul pentru tranziția către mobilitatea electrică”. Muller a adăugat că eliminarea subvențiilor „va pune în pericol creșterea mobilității electrice și va ignora realitățile consumatorilor în Germania”.

Bernd Reuther, purtătorul de cuvânt al politicii de transport pentru Partidul Liber Democrat din Germania, a precizat că „trebuie să realizăm o tranziție cât mai atrăgătoare posibil către aceste mașini și trebuie subvenționate cum se cuvine”. În același timp, el a mai spus că actuala coaliție de guvernare nu trebuie să se distanțeze de planul inițial, deoarece vehiculele PHEV contribuie semnificativ la protejarea mediului.

În statul central-european, subvențiile sunt dependente de timpul de livrare al vehiculelor.


Asta înseamnă că clienții ar putea economisi mai puțini bani în funcție de timpul de așteptare. Din cauza problemelor de furnizare a componentelor și a opririi temporare a producției de mașini, mulți clienți ar putea să nu mai beneficieze de pe urma subvențiilor.
https://www.automarket.ro/stiri/germani ... 08483.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 27, 2022 9:32 am

Renault continuă planul de a separa în două companii diferite maşinile electrice de motoarele diesel şi benzină. Nissan şi Mitsubishi ar putea prelua uzina de motoare de la Mioveni. Miza o reprezintă creşterea competitivităţii constructorilor „clasici“ în raport cu Tesla
♦ Nissan şi Mitsubishi sunt pe lista celor care ar putea prelua activitatea legată de motoare pe benzină şi cutii de viteze de la Mioveni. Miza o reprezintă creşterea competitivităţii constructorilor „clasici“ în raport cu Tesla.

Luca de Meo, şeful Renault, le-a spus acţionarilor că auditul intern al companiei arată un potenţial puternic pentru planurile constructo­rului de a separa divizia de maşini electrice de operaţiunile cu motoare cu ardere internă. Planul este de a avea două entităţi separate, fiecare cu 10.000 de angajaţi, cu un potenţial parteneriat pe partea cu motoare cu ardere internă, conform Automotive News Europe.În România divizia de motoare cu ardere internă alături de cutiile de viteze este inclusă în Uzina Mecanică, iar aceasta face parte din compania Automobile Dacia, care deţine şi centrul logistic ILN - de unde sunt livrate colecţiile CKD de maşini dezasamblate. Pentru ca acestea să îşi schimbe acţionarul acestea mai departe trebuie separate de uzina Dacia din punct de vedere contabil.
Renault ia astfel o decizie similară cu cea a altor constructori care vor să ţină pasul cu Tesla - care a devenit mult mai valoroasă decât constructorii auto „tradiţionali“ în ciuda volumelor mult mai mici. Planul Renault este de a concentra operaţiunile cu maşini electrice în Franţa, timp în care cele cu motoare cu ardere internă vor fi concentrate în terţe ţări, unde deja constructorul produce cele mai multe maşini "clasice". Mai mult, Renault a primit cereri de parteneriate pentru partea de motoare cu combustie internă - pe lista scurtă fiind Nissan şi Mitsubishi, cei care la nivel mondial încă se concentrează pe astfel de propulsoare, în special pentru pieţe precum Asia, Africa sau America de Sud. De partea cealaltă, motorul produs de Dacia la Mioveni este unul de origine Nissan.
https://www.zf.ro/companii/renault-cont ... e-20866458

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 30, 2022 11:24 am

Nissan și Mitsubishi sunt interesate să preia Uzina Dacia
Renault intenționează să elibereze fonduri pentru a investi în mașinile electrice. Uzina de la Mioveni nu este prinsă în viitorul electric al companiei.Renault se pregătește pentru viitorul electric și plănuiește separarea diviziei de mașini electrice de cea de motoare termice. Din păcate, la acest moment, uzina de la Mioveni nu intră în planurile Renault pentru fabricarea de mașini electrice. Renault intenționează să elibereze fonduri pentru a investi în mașinile electrice, o tehnologie în care a fost pionier alături de Nissan și Mitsubishi, dar în care a fost eclipsat de companii precum Tesla.
În unitatea de motoare cu combustie internă, Renault va rămâne acționar de referință, dar fără control, spune presa din Franța. Astfel, Renault ar putea rămâne cu o cotă de 40% din acțiuni. Entitatea va cuprinde fabricile de motoare și cutii de viteze pentru mașinile pe combustibili fosili și cele hibride și va include unitățile din Spania, Portugalia, Turcia, România (care produce Dacia) și America Latină.
Grupul francez a primit mai multe propuneri de parteneriat pentru unitatea de motoare cu combustie internă, scrie Euronews.com.
Luca de Meo, directorul executiv al Renault, a menționat că printre potențialii parteneri pentru divizia de motoare pe combustie ar fi Nissan, dar și alte grupuri din domeniul automotive și investitori pe termen lung. Nissan este deja partener de alianță cu Renault și deține și o treime din constructorul japonez Mitsubishi. De Meo va călători în Japonia luna viitoare pentru a discuta potențiala participare japoneză în proiectele sale electrice și pe motoare clasice.
Recent, Renault a semnat o serie de parteneriate dincolo de alianțele sale istorice cu Nissan, Mitsubishi și Mercedes. Unul dintre acestea este cel cu grupul chinez Geely, proprietarul Volvo. În această lună, Renault a vândut 34% din divizia sa sud-coreeană către Geely. Grupul chinez este și unul dintre cei mai mari acționari ai Mercedes. Renault va produce împreună cu Geely mașini hibride la fabrica sa din Busan, Coreea de Sud.
https://bitpress.ro/economic/nissan-si- ... ina-dacia/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Iun 02, 2022 9:14 am

(video) Poliţia anunţă destructurarea unei grupări ai cărei membri furau catalizatoare de la maşini marca Mitsubishi
O grupare infracțională formată din patru membri cu vârstele cuprinse între 20 și 30 de ani, specializată în furturi de accesorii de la automobile, a fost destructurată de polițiștii capitalei. Aceștia nu sunt la prima abatere, fiind judecați anterior pentru huliganism și escrocherii.

Potrivit materialelor acumulate, suspecții sustrăgeau accesorii de la automobile marca Mitsubishi și anume catalizatoarele care sunt parte a sistemului de evacuare a gazelor de eşapament.

Activitatea camuflată şi bine organizată a fost monitorizată de către forțele de ordine timp de două săptămâni, perioadă în care au fost acumulate probe concludente ce le demonstrează vinovăția în 10 cazuri de furt de catalizatoare pe teritoriul capitalei.

Prejudiciul cauzat proprietarilor a fost estimat la 250.000 de lei.

În urma perchezițiilor efectuate la domiciliile și automobilele acestora, polițiștii au depistat și ridicat bunurile sustrase de la unitățile de transport, care ulterior urmau a fi comercializate, cât și instrumentele pe care le foloseau în comiterea infracțiunii.

Bănuiții sunt plasați în arest pentru un termen de 30 de zile și cercetați penal pentru furt, riscând până la patru ani de închisoare.

Gruparea a fost documentată și destructurată de Poliția capitalei în comun cu Procuratura mun. Chișinău, oficiul Botanica.
https://autoblog.md/video-politia-anunt ... itsubishi/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Iun 03, 2022 9:43 am

(foto) Maşina unui ucrainean care a fugit din Mariupol a fost reparată gratuit de un dealer din Polonia
Un ucrainean care a reuşit să fugă din calea războiului, părăsind oraşul Mariupol cu greu, s-a refugiat cu bine în Polonia. Ajuns acolo, un dealer din Varşovia s-a oferit să-i recondiționeze automobilul gratuit.

Din câte puteţi observa şoferul a scăpat teafăr, deşi s-a tras destul de intens în spatele acestui Hyundai. Nu se ştie dacă mai avea pasageri, însă cert este că niciun glonte sau schijă nu l-a rănit pe conducătorul auto.
https://autoblog.md/foto-masina-unui-uc ... n-polonia/




Transalpina a fost redeschisă. Circulația este permisă într-un anumit interval orar
Se redeschide circulația pe Transalpina, începând cu 1 iunie 2022, pe sectorul Rânca – Obârșia Lotrului (km 34+800 – km 59+800) al DN 67C, informează Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Circulația rutieră va fi închisă/restricționată pe Transalpina, pe durată limitată, în funcție de condițiile meteorologice (ceață, ploi torențiale, furtună, etc.) ca urmare a unor fenomene cum sunt avalanșele, căderile de stânci și ebulmente (alunecări de teren) pe sectorul de drum DN 67C, km 34+800 – km 59+800.

Circulația rutieră pe Transalpina este închisă pe timpul nopții, în intervalul orar 21:00 – 7:00, pe sectorul DN 67C, km 34+800 – km 59+800, potrivit prevederilor reglementării tehnice ”Normativ privind circulația rutieră pe drumurile montane – Drumul Național DN 7C Transfăgărășan și Drumul Național DN 67C Transalpina” – indicativ AND 615 – 2020.

Instituirea permanentă a restricțiilor de tonaj de 3,5 tone și de viteză de 30 km/h.

Districtele responsabile cu administrarea sectorului de drum au în stoc indicatoare de semnalizare necesare pentru menținerea siguranței circulației.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/tran ... r-19045558
Fişiere ataşate
Hyundai-from-Mariupol_1.jpg
Hyundai-from-Mariupol_1.jpg (298.94 KiB) Vizualizat de 1311 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Iun 06, 2022 9:51 am

Mituri și preconcepții despre presiunea din anvelope
Condusul în siguranță și durata de viață a anvelopelor pot fi îmbunătățite în doar câteva minute prin reglarea presiunii din anvelope. Aceasta ar trebui să fie mai mare pe timp de iarnă și atunci când sarcina este mai mare decât în mod obișnuit.


Mulți șoferi conduc cu o presiune prea scăzută în anvelope din cauza dorinței de confort sporit sau a unor convingeri periculoase.

Matti Morri, expert Nokian Tyres, explică miturile și preconcepțiile legate de anvelope:
Este mai confortabil condusul cu presiune mai mică în anvelope?
„Poate că este mai confortabil, dar este și mai periculos. O anvelopă cu presiune prea scăzută este prea flexibilă, ceea ce o face incontrolabilă. Aceasta este probabil cea mai periculoasă preconcepție despre presiunea din anvelope. Nu degeaba producătorii de vehicule și de anvelope recomandă un nivel de presiune în anvelope ce garantează siguranța acestora, chiar și în situații extreme”, spune Matti Morri, Technical Customer Service Manager, Nokian Tyres.
Presiunea normală cauzează uzura anvelopei în zona centrală?
La anvelopele vechi, cu structură diagonală, era posibilă reglarea modelului de uzură prin intermediul presiunii din anvelope. Acest lucru se întâmpla acum mai bine de 30 de ani, însă mitul persistă. Modelul de uzură al unei anvelope moderne cu centuri de oțel nu poate fi afectat de un nivel normal de presiune.

Anvelopele de tracțiune sunt puțin mai predispuse la uzură în zona centrală, deoarece această suprafață este solicitată mai mult în timpul accelerației. Pentru ca anvelopele să se uzeze uniform, ar trebui schimbate din față în spate și din spate în față în timp util.

Presiunea corectă crește durata de viață a anvelopelor?
Cu siguranță. Cu cât presiunea este mai mică, cu atât peretele lateral al anvelopei este mai proeminent. Aceasta este partea cea mai fragilă a unei anvelope, iar o presiune corectă ajută la reducerea perforațiilor, tăieturilor și deteriorării anvelopelor.

Dacă o anvelopă rulează la o presiune prea scăzută în comparație cu sarcina, forma sa este afectată mult în timpul condusului. Structura sa devine mai caldă, ceea ce poate provoca deteriorarea componentelor.
La tractarea unei remorci, trebuie crescută presiunea în anvelopele din față?/ Ar trebui/este indicată creșterea presiunii în anvelopele din față când este tractată o remorcă?
„Și acesta este un mit, iar răspunsul este nu. În timpul condusului în vacanță, cu o sarcină mare în portbagaj, de exemplu, sau la tractarea unei remorci, trebuie crescută presiunea pe puntea din spate. Greutatea crescută pe bara de remorcare crește sarcina pe puntea din spate. Presiunea prea scăzută din anvelope cauzează supravirarea în timpul unui viraj. Spatele începe să se miște necontrolat, ceea ce face ca vehiculul încărcat să fie mai dificil de condus”, subliniază Morri.

O autoutilitară poate necesita până la 5 bari de presiune în anvelope?
Structura mai robustă a unei autoutilitare poate sugera o capacitate de încărcare a anvelopelor suficientă, chiar și la presiune mai mică. Totuși, pentru a atinge capacitatea maximă de încărcare, nivelul de presiune al anvelopelor ar trebui să fie de până la 5 bari sau chiar mai mare.

Capacitatea de încărcare înseamnă cantitatea de lucruri și numărul de persoane care pot fi transportate în vehicul. Dacă anvelopele unei autoutilitare au probleme structurale, motivul este adesea presiunea prea scăzută în anvelope în raport cu sarcina.
https://evmarket.ro/servicii/anvelope/m ... ope-26056/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori