Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mar 12, 2021 9:03 am

Mitsubishi deschide ClickShop în SUA
MITSUBISHI Motors a deschis un magazin online pentru vehiculele sale din SUA, care completează rețeaua de reprezentanțe a mărcii.

Noul concept CLICKSHOP este conceput ca un spațiu de prezentare digital de 24 de ore (găzduit pe Mitsubishicars.com), care are ca scop să permită clienților să aibă o experiență comercială personalizată și să ofere o mai mare transparență în procesul de cumpărare de automobile.

Mitsubishi din SUA a afirmat că ClicShop permite clienților „să răsfoiască în timp real inventarul în timp real la dealerii din zonă; să încheie un contract la comandă, cu stimulente aplicabile prepopulate, inclusiv plăți, comerț și taxe; să își depună cererea de creditare și să înregistreze în registru o rezervare personală sau virtuală.»
„Pentru clienți, acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să conduceți de la reprezentanță la reprezentanță în căutarea unui anumit automobil și o perioadă de timp mult mai redusă în magazin pentru a inaliza o achiziție.”

Magazinul online a fost deschis luna aceasta pentru a coincide cu lansarea celui mai recent model Outlander. Acesta este primul din cele trei modele revizuite care urmează să fie lansate în SUA în prima jumătate a anului.
https://premium.goauto.com.au/mitsubish ... hop-in-us/




Mitsubishi Motors va investi încă 778 de milioane de dolari în Indonezia până la sfârșitul anului 2025

JAKARTA - Producătorii japonezi de automobile Suzuki Motor Corp și Mitsubishi Motors Corp intenționează să își sporească investițiile în Indonezia în următorii patru ani în fabricarea modelelor hibride, a declarat un ministru indonezian. Suzuki își va crește investițiile în Indonezia cu 1,2 trilioane de rupiah ( 83,36 milioane USD) pentru a dezvolta vehicule hibride ușoare, a declarat ministrul indonezian al industriei, Agus Gumiwang Kartasasmita, joi în Japonia, unde se întâlnește cu producătorii de automobile și cu oficialii guvernamentali.
Mitsubishi Motors va investi încă 11,2 trilioane de rupiah ( 778 de milioane de dolari) în Indonezia până la sfârșitul anului 2025 și va dezvolta două vehicule electrice în țară, a afirmat Agus într-o declarație emisă miercuri seara.

Birourile Mitsubishi și Suzuki din Indonezia nu au răspuns imediat la cererile de confirmare joi seara, care a fost o sărbătoare națională indoneziană.Directorul executiv al Mitsubishi, Takao Kato, a declarat agenției Reuters în decembrie că producătorul de automobile consideră modelele hibride din Asia de Sud-Est ca fiind o parte esențială a strategiei sale de electrificare pentru a rămâne competitiv în regiune.
Agus a afirmat că capacitatea de producție a lui Mitsubishi în țară va fi de asemenea sporită.
El a afirmat că proprietatea asupra vehiculelor era scăzută în Indonezia, așa că "potențialul investitorilor care vin este foarte bun".
Toyota Motor Corp a declarat anterior că intenționează să investească 2 miliarde USD pentru dezvoltarea vehiculelor electrice (VE) în Indonezia în următorii patru ani.
Indonezia urmărește să înceapă prelucrarea rezervelor sale bogate de minereu de nichel laterit pentru utilizarea în bateriile cu litiu, ca parte a unei oferte de a deveni în cele din urmă un centru global pentru producerea și exportul de VE.
https://www.zawya.com/mena/en/business/ ... N2L935OX1/




Iată de ce Mitsubishi Van A LUAT 0 STELE
Mitsubishi Express a devenit primul vehicul din istorie care a obținut un rating ANCAP de 0 stele (Programul austalian de evaluare a autovehiculelor noi).
Această dubă Mitsubishi a realizat ceva ce nici un alt vehicul nu a mai făcut înainte:ANCAP de 0 stele.

Există o serie de aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare atunci când cumpărăm un vehicul nou. Unele dintre cele mai evidente includ prețul, dimensiunea, kilometrajul gazelor, caracteristicile și, desigur, siguranța. La urma urmei, consumatorii doresc să cumpere o mașină care să funcționeze pentru ei și stilul lor de viață.

Cu toate acestea, cei care doresc să dețină o dubă Mitsubishi Express ar putea dori să acorde o atenție deosebită celor din urmă aspecte. Motivul acestui control suplimentar este faptul că van Mitsubishi Express a devenit primul automobil din istorie care a obținut un rating de siguranță abisal de 0 stele al ANCAP (Programul austriac de evaluare a autovehiculelor noi).
Se preconizează că rezultatele slabe ale Express-ului vor afecta vânzările pe parcursul anului. De la acordarea acestui rating, Mitsubishi a făcut o declarație în care susține că a îndeplinit toate cerințele ANCAPS pentru o dubă de marfă.
Testele efectuate de ANCAP sunt utilizate pentru simularea unui accident real în lumea reală; prin urmare, devine din ce în ce mai alarmant faptul că manechinele de prabusire (atunci când sunt supuse unor forțe experimentate în timpul unui accident tipic) au prezentat semne de vătămare extremă pe parcursul majorității acestor teste.

Scopul ANCAP este de a examina toate automobilele care intră pe piața automobilelor din Australia/Noua Zeelandă și de a evalua cât de sigure sunt pentru consumatori. Similar altor agenții axate pe siguranța autovehiculelor (cum ar fi NHTSA aici în America), ANCAP utilizează o scară de cinci stele pentru a evalua fiecare vehicul. Cu cât este mai mare ratingul stelelor, cu atât se așteaptă ca mașina să fie mai bună în timpul unui accident.

Pentru a stabili cât de bine va funcționa un vehicul în caz de accident, se efectuează mai multe teste diferite. În conformitate cu ANCAP, cele mai frecvente metode de evaluare utilizate sunt testul de coliziune frontală și laterală, testul la bară oblică și testul la whiplash.

În timp ce cea mai mare parte a evaluării se concentrează pe siguranța pasagerilor vehiculelor, există verificări suplimentare care măsoară protecția pietonilor în cazul în care vehiculul respectiv este lovit.
Conform ANCAP, în 75% din toate testele a fost prezentă o leziune a genunchiului foarte probabilă în timpul impacturilor frontale și un „risc notabil de vătămare gravă a pieptului”. În plus față de acest rezultat problematic, ocupanții au fost, de asemenea, supuși în mod obișnuit la un nivel extrem de ridicat al vâscozității din cauza unei lipse de airbaguri.

Dacă rănile grave de la gât și piept nu sunt suficient de înspăimântătoare pentru a te împiedica să cumperi această dubă, care ar fi răspunsul tău dacă ți s-ar spune că ai fi mai probabil să fii scos din vehicul în caz de accident? Se pare că unul din trucurile de petrecere ale dubei este că ușile devin extrem de deformate în caz de impact.
În plus, societatea japoneză de automobile a susținut că dubița sa oferă protecție adecvată pentru toți ocupanții adulți. Pentru a ilustra și mai mult încrederea acestora în siguranța camionetelor, aceștia au adăugat că, în 2015, vehiculul a reușit să înscrie 3 stele în Programul european de evaluare a autoturismelor noi (NCAP). Din păcate pentru acestea, ceea ce a fost considerat odată adecvat în 2015 nu este neapărat cazul în 2021.

În timp ce ANCAP nu ar fi de acord cu declarațiile făcute de Mitsubishi, acestea au oferit cel puțin următoarele cuvinte de încurajare: "Știm că Mitsubishi poate livra vehicule cu un nivel ridicat de siguranță generală și o gamă largă de tehnologii moderne de siguranță și îi încurajăm să accelereze introducerea acestor caracteristici în produsul lor din camionetă".
Deși știm cu toții că Mitsubishi poate oferi un produs mai bun și mai sigur, nu înseamnă că o vor face. Să sperăm că toată atenția presei negative și a platformelor sociale de comunicare va oferi suficient stimulent pentru ca Mitsubishi să își schimbe poziția și să asigure siguranța care a devenit așteptată de toate vehiculele moderne.
https://www.hotcars.com/heres-why-that- ... ty-rating/



Mitsubishi rămâne în Europa cu ajutorul Renault
Oficialii Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi au anunțat că Mitsubishi Motors va achiziționa două modele produse de Groupe Renault, pentru anumite piețe din Europa.
Conform anunțului de astăzi al Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi, marca japoneză Mitsubishi va rămâne pe anumite piețe europene și comercializa modele produse în uzine al grupului Renault.

Compania japoneză a decis să achiziționeze modele OEM de la Renault, „best-sellers” pe piața europeană care îndeplinesc deja cerințele de reglementare, pentru anumite piețe importante din Europa. Începând cu anul 2023, Mitsubishi Motors va vinde astfel două „modele surori” produse în fabricile Groupe Renault, care se bazează pe aceleași platforme, dar cu anumite diferențieri, reflectând ADN-ul mărcii Mitsubishi.

Un mix de modele incluzând noul Eclipse Cross PHEV și cele două modele surori dezvoltate de Renault, va permite japonezilor să fie mai competitivi pe piață europeană.

„Sunt foarte fericit să văd că Mitsubishi Motors construiește un nou mix de modele în Europa. Alianța își propune să sporească competitivitatea și să permită o partajare mai eficientă a resurselor în beneficiul tuturor celor trei companii. Abordarea noastră este colaborativă, bazându-se pe respectul reciproc, cu intenția clară de a spori performanța fiecărei companii, permițând companiilor individuale să își valorifice propriile puncte forte, să evite duplicarea resurselor și să îmbunătățească eficiența”, a declarat Jean-Dominique Senard, președintele Consiliul de Operare al Alianței și Renault.

„Mitsubishi Motors salută modelele OEM ale Renault pentru piața europeană și, nu în cele din urmă, noii clienți. Compania a implementat reforme structurale în Europa și rămâne fermă decizia noastră de a îngheța dezvoltarea de noi modele pentru piața europeană, anunțată în iulie 2020 – în planul nostru de afaceri pe termen mediu. Cu toate acestea, acordul de furnizare OEM ne va oferi o soluție pentru a oferi modele noi, dezvoltate și fabricate în Europa – alături de activitatea noastră continuă pe partea de After Sales”, a declarat Takao Kato, CEO Mitsubishi Motors.

„Noua noastră abordare în cadrul Alianței, axată pe proiecte semnificative și cu impact, se transformă în realitate. Această inițiativă pragmatică, bazată pe valoare, va face diferența în fabricile noastre, în amprenta partenerului nostru și pe străzile europene. Acest proiect frumos îndeplinește așteptările tuturor partenerilor din perspectiva designului, reglementărilor și a afacerilor în general. Acesta este scopul Alianței și suntem foarte bucuroși, la Groupe Renault, să contribuim cu acest nou pas în istoria Alianței.” a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mar 15, 2021 9:25 am

S-au scumpit prea mult carburanții în România? Comparație cu restul Europei
Din ianuarie și până în martie, carburanții s-au scumpit peste tot, ca urmare a creșterii cotației barilului de petrol. În România scumpirile au fost peste media europeană dar, chiar și așa, românii plătesc în continuare al doilea cel mai mic preț din Europa la benzină și motorină, după bulgari.

Consumatorii români au resimți în ultimele săptămâni o creștere vizibilă a prețurilor la carburanți vânduți în benzinării, iar sortimentele premium de benzină și motorină au ajuns să depășească pragul de șase lei pe litru în unele stații.

E mare sau e mică scumpirea? Pentru a vedea acest lucru, am ales să comparăm evoluția prețurilor la noi și în Europa, de la începutul anului până acum.

Astfel, potrivit datelor Oil Bulletin, serviciul de monitorizare a prețurilor la carburanți al Comisiei Europene, în România, la data de 1 martie, un litru de benzină de 95 costa, în medie, 5,29 lei, la fel ca și un litru de motorină. În euro, prețurile erau de 1,08 euro pe litru, pentru fiecare sortiment.
La începutul anului (11 ianuarie) un litru de benzină costa în România, în medie, 4,86 lei, iar unul de motorină 4,90 lei. În euro, prețurile erau de aproape un euro (0,997 euro) pe litru la benzină și un euro pe litru la motorină.

Așadar, prețurile au crescut, în euro, în România, de la începutul anului, cu 8,1% pentru benzină și 7,2% pentru motorină.

Carburanții s-au scumpit în toate statele din Uniunea Europeană, excepție făcând Malta, unde prețurile au stagnat. Creșterea medie ponderată a prețurilor în UE a fost de 6,2% pentru benzină și de 6,4% pentru motorină, așadar creșterea prețurilor din România a fost peste media europeană, în acest interval.La benzină, scumpiri de mai mică anvergură decât la noi în 18 state, iar la motorină în 13 state. Chiar și așa însă, prețurile de la pompă din România continuă să fie prrintre cele mai mici de pe continent. Cu cei 1,08 euro pe litru la benzină, la noi este al doilea cel mai mic preț din UE, după Bulgaria. La motorină, unde la noi prețul mediu este tot de 1,08 euro, la fel, este al doilea cel mai mic preț din Uniune, sub cel din Bulgaria și identic cu cel din Cehia.

Media europeană este de 1,4 euro pe litru la benzină și 1,27 euro pe litru la motorină.

Creșterea prețurilor la carburanți este determinată de creșterea barilului de țiței (circa 60 de euro pentru barilul de Brent, la începutul lui martie față de circa 50 în ianuarie) care se reflectă în prețul cotațiilor la produsele petroliere – în România referința este Platt’s Med. La aceasta se adaugă costurile din fiecare țară și mediul de piață.

Cele mai mari lanţuri de benzinării de pe piaţa din România sunt OMV Petrom, Rompetrol, Lukoil, Mol, Socar şi Gazprom.
https://www.economica.net/s-au-scumpit- ... 97614.html

Uniunea Europeană vrea să interzică maşinile pe benzină, motorină şi GPL, până în 2025
UE ar putea interzice motoarele care consumă benzină, motorină și GPL, iar decizia ar putea intra în vigoare în anul 2025. Frans Timmermans a anunțat că va negocia productiv cu industria auto.
Uniunea Europeană face eforturi din ce în ce mai mari pentru a folosi energie „verde”. Mașinile pe benzină, motorină sau GPL ar putea fi interzise până în 2025. Vor fi înlocuiți cu alți combustibili, precum hidrogenul lichid, a cărui electricitate este furnizată din surse regenerabile.

„Sistemul de transporturi pe care îl folosim acum este, probabil, cel mai ineficient și irositor de resurse, pe care ți-l poți imagina. Folosim atât de multă energie, folosim atât de mult teren pentru drumuri, pentru parcări și producem atât de multe gaze cu efect de seră.”, explică Dan Sperșing, directorul Institutului de Studii ale Transportului la Universitatea din California, conform AlephNews.

https://www.romaniatv.net/uniunea-europ ... 22528.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mar 16, 2021 9:04 am

ANALIZĂ INFOGRAFICE Piața auto la început de an: Ford Puma, cel mai vândut SUV din România. Mașinile electrificate și-au dublat cota de piață. Scăderea Duster în preferințele românilor
Din punct de vedere al tipului de motorizare, asistăm de asemenea, la o nouă victorie a mașinilor electrice, alătuiri de cele PHEV și hibrid. Cota de piață a acestor vehicule a urcat la 13,1% din totalul pieței, mai mult decât dublu față de cele 5,7% pe care le înregistrau în urmă cu un an, reiese dintr-o analiză APIA făcută pe baza înmatriculărilor de autoturisme. Segmentele cu combustie au scăzut de la 28 la 26% dieselul și de la 66,3 la 60,8% benzina, în cele două luni din 2021.
Mărcile cu cele mai mari vânzări de vehicule electrice sunt VW, Peugeot, BMW, Hyundai și Renault, în timp ce pe segmentul PHEV cele mai mari vânzări au fost de la Volvo, BMW, Mercedes, Renault și Mitsubishi. În segmentul full-hibrid lider este Toyota, urmat de Hyundai și Ford.

Analiza pe mărci și modele arată că Ford a devenit cea mai vândută marcă de import, însă cu ajutorul unui model autohton, Puma, care este produs la Craiova. Ford a înmatriculat în cele două luni din acest an 1.323 de autoturisme și a înregistrat o creștere de aproape 28%, în condițiile în care piața a scăzut cu aproape 40%, iar mărcile de volum au scăderi mult mai mari decât media.



Efectele Brexit: scade influența Marii Britanii în comerțul internațional. Companiile japoneze fug din UK în UE


Firmele japoneze pleacă din Regatul Unit în contextul Brexit, preferând să se mute în Uniunea Europeană, arată date ale guvernului Japoniei. Exodul firmelor japoneze s-a accentuat puternic începând din 2016 și a cunoscut un vârf între 2018 și 2019. Impactul va fi absorbit de serviciile financiare și de sectoarele de producție ale economiei britanice, scrie Politico.

„Numărul companiilor japoneze și angajaților la acestea este în continuă scădere în UK. Având în vedere că acest fapt este contra tendinței actuale în restul Europei, acest lucru ne duce la concluzia că este vorba de un alt efect al Brexit”, spune Pernille Rudlin, autoarea raportului. Ea a lucrat timp de decenii la companii precum Mitsubishi sau Fujitsu și în prezent consiliază companii japoneze.
Între 2014 și 2019, numărul companiilor japoneze din UK a scăzut cu 12%, de la 1084 la 952, cea mai mare scădere fiind înregistrată în perioada imediat următoare referendumului din iunie 2016. În timpul anului fiscal 2018-2019, atunci când tensiunile legate de felul în care UK urma să părăsească blocul european creșteau puternic, numărul de companii care au plecat din țară a fost cel mai mare, scăderea fiind de 4%, conform ministerului de externe nipon.
Plecarea firmelor japoneze din UK vine în contrast cu numărul în creștere ale celor care se mută în Uniunea Europeană. Între 2014 și 2019, numărul de firme care și-au mutat sediile în Olanda, de exemplu, a crescut cu 67%, în timp ce în Germania, Franța și Italia, numărul a crescut cu 7, 11 și respectiv 53 la sută.
Declinul relațiilor economice UK-Japonia este cu atât mai mare cu cât Marea Britanie era gazda celor mai multe companii nipone în Europa, pe locul doi fiind Germania. Raportul guvernului de la Tokio nu e o veste prea bună pentru guvernul britanic, având în vedere că speranța susținătorilor Brexit era că ieșirea din UE va face ca Marea Britanie să devină un jucător important în comerțul internațional, nu să piardă din influența pe care deja o avea.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/di ... ue-1465450
Fişiere ataşate
top-propulsii-electric-hibrid-feb-2021-apia.png
top-propulsii-electric-hibrid-feb-2021-apia.png (128.6 KiB) Vizualizat de 1734 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mar 17, 2021 8:51 am

Pînă în 2027 Japonia va crea un nou avion de luptă

Se preconizează că producția în masă a noilor bombardiere de luptă va începe în 2031. Compania japoneză Mitsubishi Heavy Industries intenționează să dezvolte și să construiască în cinci ani o nouă generație de avioane de luptă, care va înlocui bombardierul multifuncțional F-2. Despre acest lucru a anunțat luni, 15 martie, canalul TV NHK. Se remarcă faptul că la proiect vor lucra aproximativ 1500 de specialiști. Aceștia sunt angajați ai Mitsubishi Heavy Industries, precum și ai altor companii japoneze implicate în dezvoltarea motoarelor și radarelor. Conform planului, prototipul noii aeronave va fi construit pînă în 2027, în același timp vor începe zborurile de testare. Deja în 2031, dezvoltatorii intenționează să lanseze producția în masă a aparatului de zbor. Potrivit datelor mass-media, valoarea proiectului este estimat la 14 miliarde de dolari.
https://noi.md/md/in-lume/pina-in-2027- ... n-de-lupta


Nissan și Mitsubishi vor lansa un model pur electric accesibil cu un preț de circa 15 mii de euro
Nissan și Mitsubishi planifică lansarea unui model 100% electric care ar avea un cost de 2 milioane de yeni, echivalentul a puțin peste 15 mii de euro. Presa niponă scrie că noul EV va face parte din segmentul kei-car-urilor și va oferi o autonomie de circa 200 de kilometri. Premiera mașinii electrice urbane low-cost este așteptată în anul 2022.

Potrivit publicației Nikkei Asia, în orașe precum Tokyo, prețul viitorului city car a alianței Nissan-Mitsubishi poate fi redus la 1 milion de yeni, sau circa 7.700 de euro, grație subvențiilor guvernamentale. Acest cost este de circa trei ori mai mic decât prețul modelului electric Mitsubishi i-MiEV, producția căruia a fost recent sistată.

Viitrul vehicul electric accesibil de la Nissan-Mitsubishi va fi cu siguranță mai mare și mai puternic decât micuțul c+Pod, deși prețul acestora va fi practic similar. Dacă Nissan și Mitsubishi vor reuși să producă un EV care se va vinde la preț de kei-car pe benzină, atunci acesta se va bucura de un succes indubitabil pe piața internă.

Segmentul kei-car-urilor este extrem de popular în Japonia. Circa 40% din totalul vânzărilor de mașini noi din țara Soarelui Răsare sunt trecute în dreptul modelelor compacte cu o lungime de până la 3,4 metri și o lățime mai mică de 1,48 metri.
https://auto-expert.md/nissan-si-mitsub ... ii-de-euro

EXCLUSIV Ce faci când maşina ta este lovită din spate. Titi Aur: "E obligatoriu!". Sfaturile care îţi pot salva viaţa
Titi Aur, specialist în conducere defensivă, a explicat care sunt manevrele care îţi pot salva viaţa în cazul unui accident auto provocat de maşina din spatele tău, dar a spus şi care este lucrul pe care este obligatoriu să îl faci când eşti lovit din spate.


"Obligatoriu calci frâna!", a fost răspunsul lui Titi Aur când a fost întrebat care este primul lucru pe care îl faci când vezi că maşina din spatele tău nu mai poate evita impactul.

"Dar obligatoriu este şi să faci în aşa fel încât cel din spatele tău să nu te lovească. De fiecare dată când opreşti, indiferent că eşti în oraş, în afara oraşului, la semafor, la stop, la calea ferată, nu opri aproape de maşina de faţă sau aproape de intersecţie. Opreşte mai în spate, cu 10-20 de metri. Dacă se circulă cu peste 100 km/h, stai mai departe de maşina din faţa ta. Sună dus la extrem, dar uneori e bine să stai în poziţia pilotului la linia de start. Adică să ai maşina în viteza întâi şi ambreiajul călcat, dar şi cu ochii pe oglindă. Dacă vezi că vine tare cel din spate, şi că nu se poate opri, te muţi tu mai în faţă cu 7-8-10 metri.

Dar dacă ai oprit în bara maşinii din faţă şi vezi că vine tare cel din spate, nu mai ai ce face. Ţii piciorul pe frână. Impactul va fi mare, dar cel puţin nu te va împinge foarte tare în faţă.

La lovitul din spate, clar e vinovat cel care te-a lovit. Dar în 99,9 la sută din cazuri, tu poţi să faci ceva înainte de posibila lovitură ca să nu ajungi acolo", a explicat Titi Aur pentru DC NEWS.
Cum se procedează pe autostradă
"Talentul şoferului, ştiinţa şoferului spune aşa: dacă sunt pe autostradă şi e oprită circulaţia în faţă, nu opresc lângă un alt autoturism.

Şi aşa pe autostradă nu ai voie să fii mai aproape de 65 de metri de maşina din faţa ta, jumătatea vitezei legale. Dacă se opresc maşinile din faţă, opreşti la 100 de metri, 150 de metri în spate. Chiar dacă pare că exagerezi. La cursurile de condus defensiv spunem aşa: dacă vine din spate un Matiz, aşteaptă să vină şi camionul şi abia apoi te duci mai în faţă. Că s-ar putea să vină camionul cu tot cu Matiz, să îţi monteze un Matiz în portbagaj. Aşa că te opreşti la distanţă, nu opri în spatele maşinii din faţa ta. Dacă nu vei face asta, vei fi lovit în spate", a mai spus specialistul.
https://www.dcnews.ro/ce-faci-cand-masi ... 07354.html
Fişiere ataşate
600x400-3RUsqLGhTxnxlf5u5FAOauagnuExbN6kDZnoS5VD.jpeg
600x400-3RUsqLGhTxnxlf5u5FAOauagnuExbN6kDZnoS5VD.jpeg (46.02 KiB) Vizualizat de 1723 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mar 19, 2021 9:18 am

Australia introduce taxarea individuala pentru masinile electrice si PHEV 2021-Accize masini electrice


Fanii EV spun ca daca masina nu mai trece pe la pompa unde soferul cumpara benzina si motorina accizata, acum statul incearca sa taxeze extra aceste masini pentru ca nu vor mai avea bani la buget.

Din pacate masinile electrice nu sunt POLUARE FREE cum promoveaza unii, iar anumite state din Australia au inceput implementarea unei taxe de 2.5 centru pe km pentru aceste masini electrice.
taxe masini electrice, taxa masini ev, taxa anuala pe masina electrica, acciza masina electrica
Adica, daca un sofer conduce undeva sub 20.000 de km anual trebuie sa plateasca 500 de dolari australieni, iar pentru cine conduce un model PHEV taxa scade pana undeva in jur de 400 de dolari pentru ca masina aceea merge si pe benzina.
Daca depasesti 20.000 de km anual trebuie sa platesti peste 1.000 de dolari, taxe obligatorii anuale.
In Australia se verifica km masinii anual prin intermediul inspectiei tehnice periodice, sistem care nu ar functiona nicioadata in Romania daca tinem cont de samsarii cu statii ITP.
Urmatorul pas in evolutia masinii electrice este o scadere pana la o anulare completa a taxei de mediu ( Rabla Plus) pentru toate masinile electrice dupa care intra taxarea anuala cum vedem deja in Australia.
Si ce este important de aratat este faptul ca australienii platesc taxa electrica anuala pe fiecare masina detinuta chiar daca au acasa panouri solare si incarca masina fara a accesa reteaua de curent nationala!
https://autolatest.ro/stiri/australia-i ... electrice/



Mitsubishi își vinde istoria și părăsește Marea Britanie.

Mitsubishi Motors se pregătește să părăsească Marea Britanie și vinde o flotă de 14 mașini de patrimoniu la licitație înainte de propriul Brexit în toamna anului 2021.

Compania japoneză declară că va continua să îi sprijine pe cei 400 000 de proprietari Mitsubishi din Marea Britanie cu vânzări și service post-vânzare, dar oricine dorește să cumpere un nou model nu va mai avea noroc în câteva luni. În ciuda Outlander PHEV ,cel mai vandut model din regat, Mitsubishi a luptat timp de câțiva ani în Marea Britanie, cu doar peste o jumătate de procent de piață în 2020 și vânzări de 9076 masini.

Fanii mărcii au acum oportunitatea de a cumpăra o bucată de istorie pe măsură ce vinde din flota sa de vehicule de patrimoniu. Printre punctele importante ale vânzării, care se va desfășura pe autoauction.co.uk până în aprilie, se numără două din primele mașini vândute în Marea Britanie.

1974 Colt Lancer 1.4-litri cu două uși, care de fapt a stat pe stand la 1974 British Motor Show, și există, de asemenea, un doi litri cu patru uși Colt Galant din același an. Alte mașini care ne-au atras atenția includ un Jeep CJ-3B din 1979 care a fost produs sub licența lui Willys și adus în Marea Britanie în 1983, un Starion Turbo din 1988 și un GT de 3000 din 1992.

Amatorii de raliu vor avea un 1989 Galant care este o replică a mașinii care a intrat în 1989 Lombard RAC Rally de Pentti Airikkala și un ex- Evo IX care a câștigat British Rally Championship în 2007 și 2008. Alte Evo sunt un 2001 Tommi Makinen ediție Lancer Evo VI semnat de Makinen însuși, 2008 Lancer Evo IX, și un 2015 Evo X. Toate mașinile sunt de vanzare , alături de o serie de numere de înmatriculare private.
https://www.hagerty.com/media/news/mits ... the-u-k-2/
Fişiere ataşate
Heritage_01_Hero-scaled.jpg
Heritage_01_Hero-scaled.jpg (801.98 KiB) Vizualizat de 1696 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mar 22, 2021 10:56 am

Programul Rabla 2021. Detaliul care îi descalifică pe cei care vor să-și dea mașina la casat

Programul guvernamental Rabla 2021 va începe în luna aprilie. Ministrul Mediului Tanczos Barna a declarat că Programul Rabla merge cel puțin cu bugetul de anul trecut, și cel puțin cu condițiile de atunci, adică valoarea tichetelor.
”Pornim în luna aprilie, am întârziat din cauza bugetului. La sfârșitul lunii aprilie trebuie să fim gata cu programul Rabla, ca să avem măcar 8 luni de implementare” a declarat Tanczos Barna în cadrul unui interviu acordat la postul Digi.24.
Cei care intenționează să-și achiziționeze o mașină nouă prin Programul Rabla trebuie să îndeplinească câteva condiții. Una dintre cele mai importante este că vechimea mașinii trebuie să fie mai mare de 8 ani.
Programul Rabla 2021: Valabil pentru cei care și-au cumpărat o mașină din Germania sau altă țară străină
Un alt criteriu important pentru cei care dețin o mașină veche adusă din Germania sau altă țară, și pe care vor să o dea la casat, ar fi că vehiculul uzat trebuie să fie înmatriculat în România de cel puțin 8 ani.
Asta înseamnă cel târziu data de 31 decembrie 2013. De asemenea, mașina trebuie să conțină componentele esențiale funcționării: motor, caroserie, roți etc.
Programul Rabla are la bază acordarea unei tichet în valoare de 6.500 lei pentru o mașină veche casată, utilizabil doar pentru achiziția unei mașini noi cu noxe emise de maximum 140g CO2/km în regim WLTP. Pentru achiziția unui autoturism nou se poate folosi un singur tichet Rabla.
Rabla Plus 2021: Pentru vehicule 100% electrice sau hibrid cu tehnologia Plug-in
Pentru cei care optează pentru o mașină 100% electrică sau hibrid Plug-in, Programul Rabla Plus oferă două tipuri de tichete:
– un eco-tichet de 20.000 de lei pentru achiziția unui autoturism nou hibrid Plug-in cu emisii de CO2 mai mici sau egale cu 50g/km în regim WLTP;
– un eco-tichet de 45.000 de lei pentru achiziția unei mașini 100% electrice.
Programele Rabla Clasic și Rabla Plus pot fi accesate împreună.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/rabl ... t-18836191


Accident spectaculos în județul Vâlcea, pe DN64. Ce înseamnă centura de siguranță
Un accident spectaculos s-a produs duminică pe DN64, în județul Vâlcea. Imaginile arată ce înseamnă să nu porți centura de siguranță.
Un accident rutier s-a produs duminică în comuna Prundeni, pe DN64. În momentul în care un autoturism a a efectuat un viraj la stânga peste axul drumului, acesta a fost lovit de o altă mașină. Cinci persoane au fost rănite în accident, dar numai două au avut nevoie de îngrijiri medicale și au fost transportate la spital.
Imaginile de la locul accidentului arată un detaliu adesea neglijat de șoferi. Una dintre mașini, un Volkswagen Jetta alb, a fost împins în șanț de forța impactului, mașina lovindu-se de un cap de pod. Parbrizul este spart pe partea pasagerului, o indicație clară că acesta nu purta centura de siguranță în momentul impactului. De altfel, accidentul nu a fost unul grav, iar portul centurii ar fi permis persoanei care stătea pe locul din dreapta să scape fără măcar o zgârietură din impact.
Accident spectaculos în județul Vâlcea: Centura de siguranță a făcut diferența
Din păcate nu a fost cazul, aceasta s-a aflat printre cele două persoane care au avut nevoie de îngrijiri medicale. Alte trei persoane aflate în cele două mașini au refuzat transportarea la spital, fie pentru că nu aveau răni semnificative, fie pentru că le era mai frică de spitalele românești decât de rănile căpătate în urma accidentului.
„Au fost evaluate trei persoane, o persoana refuza transportul la spital, o victima este preluată de SMURD și o victimă este preluata de ambulanța SAJ. Echipajul care a fost trimis să asigure măsuri PSI comunică faptul că sunt scurgeri numai de antigel, acesta a deconectat bornele bateriilor la ambele autoturisme. A fost alocat 1 echipaj SMURD de la GI Drăgășani și o ambulanță S.A.J. Victimele sunt conștiente”, au declarat la cald reprezentanții ISU Vâlcea de la locul accidentului.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/acci ... a-18834698



Piaţa autoturismelor `verzi` din România a crescut cu aproape 40%, la sfârşitul lunii februarie (APIA)
Vânzările de autoturisme ecologice noi s-au majorat cu aproape 40%, în primele două luni ale anului, faţă de acelaşi interval din 2020, până la 1.669 de unităţi, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA), consultate de AGERPRES.
Conform analizei de piaţă, ponderea autoturismelor electrice şi full hibride noi în totalul pieţei auto locale s-a dublat, de la 5,7% în ianuarie - februarie 2020, la 13,1%, în perioada similară din acest an.
Raportat la datele de la finele lunii februarie 2020, în primele două luni ale anului în curs cele mai multe achiziţii noi au fost consemnate în categoria autoturismelor full hibride, respectiv 1.144 de unităţi, în creştere cu 35,9%.
De asemenea, vânzările de autoturisme plug-in hybrid au crescut cu 83,6%, la 224 de unităţi, în timp ce modelele full electrice au înregistrat o majorare de 30,3%, până la 301 de exemplare.
Statistica APIA relevă faptul că, în topul celor mai comercializate autoturisme 100% electrice, conducea, în intervalul analizat, Volkswagen - cu 96 de unităţi, urmată de Peugeot, cu 34 de exemplare, BMW (27), Hyundai (21), Renault (20), Mini (18), Nissan, Opel şi Skoda (câte 12) şi smart (11).
Totodată, cele mai multe autoturisme full hibride vândute în România au fost comercializate de: Toyota - cu 969 de unităţi, Hyundai (110), Ford (24), Lexus (18), Honda (11), Subaru (6), Renault (5) şi Kia (1).
În topul vânzărilor de autoturisme plug-in hybrid, Volvo era pe prima poziţie, cu 49 de unităţi comercializate. Pe locurile următoare se află: BMW - cu 40 de exemplare, Mercedes Benz (39), Renault (24), Mitsubishi (15), Ford şi Porsche (câte 9), Mini (7), Skoda (6) şi Hyundai (6).
Potrivit sursei citate, la nivelul lunii februarie 2021 au fost comercializate 822 de maşini "verzi" noi, faţă de 847 de exemplare, în prima lună a anului în curs, iar ponderea acestui tip de vehicule în total piaţă scăzuse la 12,1%, raportat la perioada de referinţă, când se consemna o pondere de 14,3%.
https://www.stiripesurse.ro/piata-autot ... 01675.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mar 23, 2021 8:37 am

Mitsubishi se pregăteşte să părăsească Europa şi vinde propria colecţie de sportive iconice în Marea Britanie
Mitsubishi scoate în vânzare propria colecţie de sportive iconice şi modele clasice în Marea Britanie. Decizia de a vinde maşinile care au scris istoria companiei vine în contextul în care constructorul urmează să părăsească aproape definitiv pieţele europene, urmând să comercializeze pe Bătrânul Continent doar modele uşor restilizate din gama Renault-Nissan.
Modelele expuse în cadrul Heritage Collection vor fi vândute prin licitaţie, cea mai mare parte, dacă nu toate, fiind înmatriculate în Marea Britanie şi menţinute în stare tehnică perfectă. Printre bijuteriile Heritage Collection se numără sportivele Evolution de diverse generaţii, bolizi de rally, dar şi maşini de teren precum Jeep, Mk1 şi Mk2 Shogun. Tot aici şi-a găsit loc şi proiectul inedit L200 Project Swarm, ce putea fi urmărit şi în emisiunile Top Gear.
Numeroase sunt modelele din seria iconică Evolution, precum şi modelul Evolution VI Tommi Makinen din 2001, cu semnătura faimosului pilot de rally, dar şi îndrăgitele Evo IX şi cel mai puternic model de serie produs de Mitsubishi, Lancer Evo X. Dintre bijuteriile clasice în colecţie se regăsesc modele precum Colt Lancer 1.4, produs în 1974, Colt Galant 2.0, dar şi un Starion produs în 1988.
Colecţia va fi vândută la Casa de Licitaţie Auto Auction UK în 1 aprilie 2021.
https://piataauto.md/Stiri/2021/03/Mits ... -Britanie/



Mitsubishi Motors Thailanda: 6 milioane de unități în 60 de ani

Mitsubishi Motors Thailanda are un motiv mare pentru a sărbători acest 2021. Anul acesta, compania sărbătorește cea de-a 60-a aniversare. Dar, mai important, Mitsubishi Thailanda a sarbatorit, de asemenea, o etapă de producție. De când Mitsubishi Motors Corporation (MMC) și-a început activitatea în Thailanda în 1961, producătorul de automobile a construit de atunci șase milioane de unități. Da, este de la fabrica din Thailanda. Nu e de mirare că fabrica din Thailanda este, probabil, cel mai important centru MMC în afara Japoniei astăzi.
Majoritatea vehiculelor construite la Mitsubishi Thailanda sunt exportate în întreaga lume. Modelele construite la nodul ASEAN includ Triton/Strada, Mirage, Attrage/Mirage G4 și Montero Sport/Pajero Sport. Mai recent, fabrica a început, de asemenea, asamblarea Outlander PHEV. Acest lucru face ca uzina Mitsubishi Motors Thailanda să fie prima fabrică din afara Japoniei care face acest lucru. Din Thailanda, aceste vehicule sunt apoi vândute în peste 120 de țări la nivel global. În plus, majoritatea celor 6 milioane de unități sunt vândute în străinătate, 4,4 milioane fiind exportate în aceste țări - inclusiv în Filipine.
„Thailanda este un hub important pentru noi, și MMTh a devenit noastre cea mai mare bază de export în regiunea ASEAN cu sprijinul guvernului regal Thai. MMTh produce Triton, Mirage și așa mai departe, și am început producția de Outlander PHEV, un SUV electric hibrid plug-in premium cu performanțe ridicate, dar vehicul ecologic care atrage atenția globală, la sfârșitul anului 2020. Suntem dispuși să oferim clienților noștri produse și mai atractive”, a declarat Takao Kato, directorul executiv al MMC.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... years.html
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (681.09 KiB) Vizualizat de 1654 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mar 26, 2021 8:31 am

Cum să-ți redobândești permisul auto într-o lună după ce a fost suspendat pentru 3 luni
În cazul în care permisul dumneavoastră a fost suspendat pentru o perioadă de 3 luni, avem o veste bună. Îți poți reduce cele 3 luni la una singură dacă promovezi un examen, asemănător cu cel de la l-ați dat prima oară înainte de examenul de la traseu.

https://www.stirilekanald.ro/cum-sa-ti- ... i-20125787


Avantajele unui aparat de aer conditionat multispliter Mitsubishi
Deși frigul de afară nu te duce deloc cu gândul la zilele caniculare din perioada verii, este cea mai bună perioadă să începi să cauți aparatul de aer condiționat pe care să ți-l montezi în locuință, pentru a face față perioadei toride a sezonului estival. Din fericire, nu te poți plânge că nu ai o ofertă generoasă. Dimpotrivă, piața aparatelor de aer condiționat este în continuă dezvoltare. Totuși, pentru ca tu să faci cea mai bună alegere, avem pentru tine câteva recomandări despre cum să alegi cel mai bun echipament potrivit nevoilor tale și ale familiei.
Un sistem de climatizare multisplit, alegerea perfectă

Atunci când vine vorba despre răcorirea propriei locuințe, specialiștii sunt de părere că un aparat de aer conditionat multispliter Mitsubishi sau chiar Daikin este una dintre cele mai bune alegeri, pentru că ai parte de numeroase avantaje.
Puncte forte
Atunci când vrei să oferi acea răcorire în mai multe camere din locuință, aparatul de aer condiționat multisplit este echipamentul de care ai nevoie.
De aceea, pentru cei care locuiesc la casă, este aparatul ideal pentru că poți avea mai multe unități AC în diferite camere, legate la doar o singură unitate exterioară. Un alt avantaj al acestor sistem de climatizare este faptul că nu consumă multă energie, așa că factura la curent nu va fi una care să îți provoace o mică sincopă cardiacă.
Criterii de alegere a unui aparat de aer conditionat
La simplă vizită în magazinele de profil, fie ele reale sau în mediul virtual, ești puțin copleșit, pentru că ai parte de
ofertă generoasă, ceea ce face alegerea destul de grea. De aceea, avem unele criterii de care ar fi bine să ții cont, dacă vrei un produs de bună calitate, și mai ales, să nu cheltuiești sume exorbitante pentru el.
Capacitate de răcire
De fapt, acesta este un criteriu de care să ții cont indiferent de tipul de aparat de aer condiționat spre care îți îndrepți atenția.
Acesta este cel notat cu BTU, și după cum probabil ți-ai dat seama, cu cât este nevoie de o suprafață mai mare de răcit, vei alege un echipament cu un indice BTU mai mare. Pentru că avem de a face cu un sistem de climatizare de tip multisplit, recomandarea specialiștilor ar fi să îți îndrepți atenția către o valoare cumulată care află cât mai aproape de 25.000.
Eficiență energetică
Nu este nevoie să amintim că un aparat de aer condiționat funcționează pe bază de curent electric, așa că da, vei plăcut ceva
mai mult la facture lunară la electricitate. Dacă nu vrei să ai parte de sume mari, alege un sistem cu un consum cât mai mic, și totul este în regulă.
Clasă energetică
De fapt, dacă stai și analizezi bine, un aparat de aer condiționat de acest tip este chiar economic. Explicația este simplă: fiecare unitate poate fi pornită sau oprită, independent de celelalte. Acest lucru înseamnă că nu vei consuma prea mult.
De asemenea, îndreaptă-ți atenția către clasa energetică, una care ar trebui să nu fie mai mică de A. Un produs puțin mai scump este cel din clasa energetică A+++, dar care plusează prin faptul că are un consum redus de energie și are o durată mai mare de viață. Prin urmare, investiția inițială se va amortize destul de repede în timp.
Cu sau fără termostat?
Cu ajutorul acestui accesoriu, poți seta temperatura la care vrei să ajungi, iar în momentul în care acest prag a fost atins, se produce închiderea automată a aparatului. În acest fel nu se vor mai consuma inutil resurse, iar avantajul este lesne de intuit. Dacă aparatul pe care intenționezi să îl cumperi nu are în dotare un termostat, poți discuta cu personalul de specialitate pentru a vedea dacă este posibil să îi atașezi unul.
Nivelul de zgomot
a, chiar toate aparatele de aer condiționat produc zgomot. Cu toate acestea, nu avem de a face cu unul deranjant, iar cu timpul ajungi chiar să îl ignori. Dacă însă ești ceva mai sensibil, poți să cumperi un astfel de sistem de climatizare silențios, și atunci problema este ca și rezolvată. Pragul de 35 dB nu trebuie atins, și este posibil ca ”tăcerea” pe care ți-o dorești să însemne un aparat mai scump.
Apelează la profesioniști pentru instalare
Chiar dacă în principiu, instalarea unui aparat de aer condiționat nu este foarte complicată, în cazul celor multisplit recomandarea noastră este să lași această operațiune în sarcina specialiștilor. Echipamentele sunt foarte sensibile și riști ca în cazul în care apelezi la un meseriaș mai puțin priceput, să te confrunți cu stricarea multor piese. Da, este adevărat, va costa ceva mai mult, dar nu este vorba numai despre instalarea aparatului, ci de oferirea și de consultanță de specialitate.
Întreținerea corectă
Pentru a te bucura cât mai mult de investiția făcută, este nevoie ca întreținerea echipamentului să fie făcută ”ca la carte”. Curățarea filtrelor este una dintre operațiunile care, dacă este realizată în mod corect și în mod regulat, cresc durata de viață a aparatului. Dacă simți că nu te descurci singuri, poți apela la profesioniști, pentru că nu este o operațiune pe care să ”uiți” să o faci.
Designul aparatului
Poate că nu este un criteriu chiar atât de important, cel puțin la prima vedere, dar în realitate lucrurile stau puțin altfel. Aparatul va schimba total aspectul încăperii în care este montat, așa că trebuie să te gândești foarte bine care este cel care se potrivește cel mai bine. Din fericire, există o ofertă mai mult decât generoasă, și care cuprinde culori diferite, finisaj aparte, ca să nu mai amintim de dimensiune și formă.
https://www.kanald.ro/avantajele-unui-a ... i-20132855





O femeie din Japonia care a plecat de la muncă cu două minute mai devreme ca să prindă autobuzul are salariul tăiat cu 10%

Mai mulţi angajaţi în cadrul administraţiei şcolare din oraşul japonez Funabashi au fost sancţionaţi dur după ce s-a constatat că au plecat de peste 300 de ori mai devreme de la muncă cu două minute, pentru a prinde autobuzul.
După ce situaţia a fost semnalată de către consiliul şcolar din oraş, angajaţii au explicat că au recurs la această măsură pentru a reuşi să prindă autobuzul de la ora 17:17, fiind nevoiţi să plece la ora 17:15, dacă nu voiau să aştepte încă jumătate de oră până la următorul autobuz, conform The Sankei News. Între luna mai 2019 şi luna ianuarie 2021, au fost peste 300 de cazuri în care cei câţiva angajaţi au recurs la această practică pentru a prinde autobuzul. O femeie a fost, însă, pedepsită cel mai aspru de către conducere, dat fiind faptul că aceasta era responsabilă cu monitorizarea prezenţei la muncă a angajaţilor. Nu doar atât, dar aceasta ar fi fost şi iniţiatoarea plecării cu două minute mai devreme şi ar fi venit chiar cu ideea de a falsifica cardurile de prezenţă. Sancţiunea impusă de conducere pentru aceasta a constat într-o reducere cu 10 la sută a salariului pentru trei luni. Ceilalţi angajaţi au primit avertismente.
https://adevarul.ro/international/asia/ ... index.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mar 29, 2021 9:09 am

STUDIU: Țările europene cu cele mai mari taxe de drum. Locul 1 este ocupat de Franța

Una dintre regulile pentru împiedicarea răspândirii noului coronavirus este evitarea locurilor aglomerate, cum ar fi aeroporturi sau gări. Așa că, dacă plănuiești o excursie prin Europa, poate ai vrea să o faci cu mașina proprie.

Pe lângă costurile de combustibil sau cazare, trebuie să pui la socoteală și taxele de drum. Pentru a-ți fi mai ușor, cei de la Northgate au analizat 44 de țări europene și au făcut un top al celor mai scumpe rute de pe Bătrânul Continent.

Franța s-a clasat pe prima poziție. Pentru ruta Paris - Marsilia (775 de kilometri), șoferii trebuie să plătească în total 58.31 euro, dacă folosesc autostrăzile A6 și A7. Așadar, o călătorie dus-întors costă peste 100 de euro.

Locul doi este ocupat de Italia cu ruta Milan - Napoli (769 km) care costă 56.25 euro. Pe ultima treaptă a podiumului regăsim ruta Bodø - Oslo din Norvegia. Pentru a parcurge cei 1.189 de kilometri, șoferii trebuie să plătească 50.07 euro.

Top zece este completat de țări precum Spania, Grecia, Croația, Elveția, Belarus, Polonia și Rusia.
https://www.automarket.ro/stiri/studiu- ... 02635.html

Mitsubishi castiga locul 3 in Customer Service Index -2021
J.D. a lansat rezultatele sale 2021 Customer Service Index Studiu. Aceasta a evaluat modul în care clienții au fost satisfacuti de serviciile de reparații și întreținere . Mitsubishi a avut al treilea cel mai mare clasament dintre toate mărcile din studiu.

Cum s-a descurcat Mitsubishi?
Mitsubishi a primit 857 de puncte dintr-un posibil număr de 1 000 de puncte în studiul din 2021, cu 11 puncte mai mult decât în studiul din 2020. Datorită acestei îmbunătățiri, Mitsubishi a câștigat locul al treilea printre alte branduri auto cunoscute , avansând un loc față de anul trecut.

Atunci când se uită numai la măsurarea calității serviciilor în studiu, Mitsubishi a fost pe primul loc printre mărcile non-premium. De asemenea, producătorul de automobile a continuat să fie marca de top a studiului de pe piața asiatică pentru al treilea an consecutiv.
https://thenewswheel.com/mitsubishi-pla ... ice-index/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mar 30, 2021 8:50 am

Modelul AMG dat uitării: Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG

Cu toţii ştim ce e AMG şi ce bijuterii creează pe baza modelelor Mercedes-Benz. Dar foarte puţini ştiu că, înainte să devină oficial subsidiară a celor de la Mercedes-Benz, atelierul AMG şi-a permis deliciul de a da curs unor provocări de modificare şi a modelelor altor mărci. Iar ceea ce vedem aici e un Mitsubishi modificat oficial de AMG, chiar la cererea japonezilor! Da, da, deşi azi pare de neconceput, au existat vremuri în care pe de o parte, Mitsubishi a avut curajul de a merge la AMG, iar AMG a avut libertatea de a meşteri la un model Mitsubishi!Modelul ăsta, Mitsubishi Debonair, s-a produs în trei generaţii în Japonia, doar pentru Japonia, iar atunci când a fost arătată lumii prima sa generaţie, în 1963, a fost apreciat drept unul din primele sedanuri cu tentă de lux, produse în Japonia vreodată. Producţia a demarat în 1964, iar acea primă generaţie s-a produs peste 20 de ani, până în 1986. Nu era foarte mare în dimensiuni din cauza reglementărilor din Japonia, şi a avut motoare de 2.0 litri şi 2.6 litri, însă tracţiunea era pe puntea spate.
În 1986, s-a lansat şi cea de-a doua generaţie, modificată radical. Erau cu totul alte timpuri şi Mitsubishi a creat un model absolut nou, dar totodată l-a trecut la o platformă cu tracţiune faţă şi motoare montate transversal. Modelul a avea şi un propulsor de 2.0 litri, dar accentul a fost pus pe instalarea primului motor V6, de 3.0 litri, din gama Mitsubishi. Iar motorizările cu propulsor V6 aveau şi inscripţia V pe ele, numindu-se oficial Debonair V.
Existau câteva ipostaze ale motorului V6. Prima era aspirată natural şi livra doar 150 CP, apoi în 1989 a fost actualizată la 155 CP. Tot în 1989 a apărut şi o versiune cu 24 valve, de 200 CP, care a fost ulterior actualizată la 210 CP, în 1991. Puterea era transmisă, aşa cum spuneam, punţii faţă, printr-o cutie automată cu 4 trepte.
Dar, japonezii şi-au dorit o maşină cu aspect cool, semnată de AMG, pe care s-o poată vinde cu mare mândrie în patria lor, or, în acei ani japonezii bogaţi erau deja în mare căutare de modele germane foarte speciale, pe care şi le cumpărau chiar şi cu volan pe stânga şi le puneau la păstrare în garajele lor de colecţie.Aşa că cei de la AMG anume asta au făcut — kit-uri de caroserie care i-au conferit sportivitate acestui model. Ba chiar au fost create două versiuni — una cu lungime standard şi alta cu 150 mm mai lungă, ca un fel de Long. Iar cei de la Mitsubishi au vrut atât de mult să-i accentueze statutul ierarhic de vârf al acestei creaţii AMG, încât au numit-o Debonair V 3000 Royal AMG!Interiorul maşinii era în cea mai luxoasă ipostază posibilă, consola de bord şi volan erau pline de butoane rectangulare ca-n filme SF. Dotările de lux nu lipseau nici ele — spre exemplu până şi bancheta spate era reglabilă, iar în cotiera acesteia existau comenzi pentru sistemul audio şi sistemul de climatizare. Cu adevărat regeşte, ce mai, ca să justifice numele de Royal!Sub capotă, însă, se regăsea acelaşi V6 standard de 200 CP, înlocuit apoi cu versiunea sa de 210 CP. Totuşi, modelul ăsta a făcut adevărate furori pe piaţa japoneză atunci când a fost lansat! Cât făceau doar logo-urile AMG pe el şi mândria că acest model s-a născut în urma unei colaborări între o marcă niponă şi o renumită casă de tuning germană, specializată în modificarea modelelor Mercedes-Benz! Aşa că la el acasă, în Japonia, acest Mitsubishi Debonair V 3000 Royal AMG şi-a făcut efectul dorit. În afara Japoniei, însă, puţină lume a auzit de acest model ciudat, sau de faptul că AMG şi-a adus contribuţia la el.

https://piataauto.md/Stiri/2021/03/Mode ... Royal-AMG/


Cum poate beneficia Mitsubishi de Renault?
Au trecut aproape cinci ani de când Mitsubishi a devenit parte a Alianței. Acum, în parteneriat cu Nissan și Renault, Mitsubishi împărtășește platformele și tehnologiile sale cu ceilalți doi producători. În ultimii doi ani, Nissan și Mitsubishi colaborează mai des, în timp ce Nissan și Renault colaborează de obicei.

De data aceasta, Renault este cel care va ajuta Mitsubishi. Mitsubishi a anunțat recent că își va vinde versiunile proprii de Arkana și Kadjar în Europa.
Dar asta ne-a făcut să ne gândim, ce altceva poate obține Mitsubishi de la Renault? Să aruncăm o privire la ceea ce francezii au la îndemână.

Să începem cu Clio. Clio este un hatchback subcompact care concureaza cu Honda Jazz și Toyota Yaris. Acest mic hatchback ar putea forma baza pentru următoarea generație Mirage. În timp ce Mitsubishi se concentrează acum pe crossover, un nou hatchback pentru buget îi va ajuta pe cumpărătorii de mașini conștienți de buget în showroom-ul lor. Așa cum se prezintă, actualul Mirage are deja opt ani, și este timpul să vină cu un model complet nou.

Dacă tot vorbim despre mașini, Mitsubishi ar putea beneficia și de Renault Megane sedan. Potrivit Renault, se spune că sedan-ul segmentului C este un model global. Cu asta în minte, Mitsubishi poate revigora Lancer cu ajutorul Renault. Mitsubishi întrerupt Lancer în cele mai multe țări în urmă cu câțiva ani. Singura țară care oferă este Taiwan. Mulți încă mai strigă pentru Lancer, și ar fi minunat dacă Mitsubishi îl aduce înapoi.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... nault.html




Pericol pe străzile României: Una din trei mașini nu mai are RCA. Firmele de asigurare care fug de RCA: Autoritățile să facă ceva! ASF: Depinde când facem poza
În România, una din trei mașini nu are RCA. Țara nostră nu a îndeplinit niciodată impunerile introduse, concomitent cu intrarea în Uniunea Europeană, în ceea ce privește gradul de cuprindere în asigurare (RCA) a vehiculelor înmatriculate. Astăzi numărul mașinilor fără asigurare este cel mai înalt nivel, adică între 1,5 și 2 milioane, cel puțin. Între timp, circa 70% din Primele Brute Subscrise pe RCA în România și circa 85% din numărul de polițe vin de la doar două firme, din nouă autorizate. Altfel spus, circa 2 milioane de mașini nu au RCA și alte cel puțin 5 milioane au RCA la firme care plătesc greu sau deloc. Un risc uriaș la care este expus orice șofer sau pieton implicat, în calitate de parte vătămată, într-un accident rutier.
Rezultatul este că astăzi avem 9,2 milioane de vehicule înmatriculate și doar undeva între 5,5 și 6,5 milioane de polițe RCA valide (numărul variază în funcție de perioada de raportare). Altfel spus, în cel mai bun caz doar 6,5 milioane de mașini sunt asigurate RCA într-un anumit moment al anului, adică circa 70% din total. Aproape o treime dintre mașinile înmatriculate nu sunt asigurate. Sunt calcule simple, pe bază de cifre oficiale incontestabile, pe care le contestă totuși toată lumea din piață, mai mult sau mai puțin.
CONTINUAREA MAI JOS:
https://www.economica.net/pericol-pe-st ... 01578.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori