Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Noi 24, 2021 9:26 am

Mari companii auto au evitat să semneze pentru eliminarea vehiculelor cu ardere internă
Mai multe ţări, companii şi oraşe s-au angajat miercuri să elimine până în 2040 vehiculele alimentate cu combustibili fosili.
Mai multe ţări, companii şi oraşe s-au angajat miercuri să elimine până în 2040 vehiculele alimentate cu combustibili fosili, ca parte a eforturilor de a reduce emisiile de CO2 şi de a combate încălzirea globală, în cadrul Conferinţei Naţiunilor Unite privind schimbările climatice (#COP26) de la Glasgow (Scoţia).
Dar o serie de mari producători auto, inclusiv Renault-Nissan, Volkswagen, Toyota, Stellantis, BMW, Hyundai şi Honda, precum şi pieţe auto cum ar fi China, Statele Unite, Germania şi Franţa nu au semnat documentul, ceea ce indică dificultăţile în trecerea la emisii zero.
În schimb, Ford, Mercedes-Benz (divizie a Daimler AG), General Motors, Volvo Cars, Daimler AG’s Mercedes-Benz, Jaguar Land Rover, BYD Co Ltd (China) au semnat documentul prin care se angajează să elimine automobilele şi camionetele echipate cu motoare pe combustie internă pe pieţele importante până în 2035 şi pe plan global până în 2040.
Printre ţările care au semnat acordul se află Canada, Danemarca, India, Irlanda, Mexic, Olanda, Noua Zeelandă, Suedia, Polonia şi Marea Britanie, care deja anunţase interzicerea vânzărilor de vehicule noi pe benzină şi motorină din 2030.
Conform analiştilor, transportul în UE şi SUA este responsabil pentru aproximativ o treime din emisiile de CO2, unul din gazele de seră care contribuie la încălzirea globală. Din acest total, în UE aproximativ 70% vine din transportul rutier.
UE s-a angajat să-şi reducă emisiilor cel puţin cu 55% până în 2030 faţă de nivelul din 1990, iar blocul comunitar a propus interzicerea maşinilor noi pe benzină şi motorină din 2035 şi va construi staţii de încărcare pentru vehiculele electrice.
https://www.economica.net/mari-companii ... 42889.html





Conform unui studiu soferii vor sa cumpere masini PHEV insa nu si masini electrice
Acest studiu arata ca soferii vor o masina hybrid pe benzina care este capabila sa mearga si in modul EV pentru cativa km.
De fapt vorbim de masinile PHEV care in medie merg aproaximativ 50 de km in modul electric, adica cat merge un sofer zi de zi in marile orase europene.
test drive Ford Kuga PHEV ST-Line X 2021-225 CP, review Ford Kuga PHEV ST-Line X 2021-225 CP, drive test, neste automotive Ford Kuga PHEV ST-Line X 2021-225 CP, reducere pret ford neste, oferte ford neste 2022, teste auto, consum Ford Kuga PHEV ST-Line X 2021-225 CP, 0-100 km/h, autonomie ev Ford Kuga PHEV ST-Line X 2021-225 CP
Specialistul masinior PHEV din lume este fara discutii brand-ul Mitsubishi care sarbatoreste 10 ani din momentu lansarii primului Outlander PHEV prima generatie.
Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021
Acum daca vrei un PHEV de top poti sa-ti cumper un Eclipse Cross PHEV care are trei motoare si un acumulator de putere.
test drive Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, drive test, consum real Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, pret rabla plus, test ro, autolatest, teste auto Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021, date tehnice, cel mai bun phev, garda la sol, chademo eclipse cross
Din pacate Toyota este cea mai putin pregatita marca in acest segment, japonezii oferind doar un Prius si un RAV4 PHEV, in timp ce francezii de la Stellantis ofera o gama completa Peugeot, Citroen si Opel cu versiuni de 300 CP si cutii automate electrificate eAisin.
https://autolatest.ro/stiri/conform-unu ... electrice/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Dec 02, 2021 9:33 am

Ce producători auto vor renunța primii la mașinile diesel și pe benzină pentru electrificare
Mai mulți producători de automobile s-au angajat în ultimele luni să oprească sau să reducă producția de mașini cu motoare cu ardere internă între 2030 și 2035. Interesul pentru motoarele diesel a scăzut, în timp ce clienții sunt tot mai interesați de propulsiile alternative. În încercarea de a reduce poluarea unii producători auto renunță la propulsoare diesel pe anumite modele: Bentley Bentayga, Fiat 500X, Honda CR-V, Honda HR-V, Honda Jazz, Kia Rio, Mitsubishi ASX, Mitsubishi Outlander, Opel Corsa, Peugeot 208, Porsche Cayenne, Porsche Macan, Porsche Panamera, Seat Toledo, Skoda Fabia, smart, Suzuki Jimny, Suzuki Vitara, Toyota Avensis, Toyota RAV4, Volvo S60. Iată care sunt primele branduri care vor trece la electrificare.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... ?full#gref

Japonia îşi va închide graniţele pentru toţi străinii, din cauza variantei Omicron a coronavirusului
Japonia a anunţat luni că îşi va închide graniţele pentru toţi străinii în contextul apariţiei variantei Omicron a coronavirusului, la trei săptămâni după ce guvernul nipon a relaxat unele dintre restricţii pentru a permitea intrarea persoanelor care se deplasează în scop de afaceri, studenţilor şi stagiarilor din alte ţări, relatează AFP şi DPA, citate de Agerpres.
“Vom interzice toate intrările (noi) ale cetăţenilor străini din întreaga lume începând cu 30 noiembrie”, a declarat presei premierul Fumio Kishida.
Japonezii care revin din nouă ţări din Africa Australă şi din state unde au fost înregistrate infectări cu noua variantă vor trebui să se supună “unor măsuri stricte de izolare în funcţie de riscuri”, a precizat şeful guvernului.
Japonia, care a introdus restricţii la frontiere de la izbucnirea pandemiei, şi-a relaxat la începutul lunii noiembrie măsurile pentru persoanele care se deplasează în scop de afaceri, studenţii şi stagiarii din alte ţări, dar interzice accesul turiştilor.
Guvernul nipon a anunţat de vineri prelungirea la 10 zile a carantinei la hotel pentru persoanele care vin din Africa de Sud, Botswana, Eswatini, Lesotho, Namibia şi Zimbabwe.
Japonia a extins în weekend această măsură şi la persoanele care vin din Malawi, Mozambic şi Zambia.
Identificată prima dată în Africa de Sud, varianta Omicron a determinat numeroase ţări să îşi închidă frontierele pentru Africa Australă, în contextul în care acestea abia începuseră să se redeschidă pentru străini.
Dincolo de Africa Australă, contaminări cu nouă variantă au fost detectate şi în ţările G7, printre care Canada, Italia, Marea Britanie şi Germania.
Apariţia variantei Omicron a fost declarată “îngrijorătoare” de Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS), care pledează totuşi pentru menţinerea graniţelor deschise.
https://economedia.ro/japonia-isi-va-in ... ah0F9BByHs



Mitsubishi nu mai vinde in Europa modelul ASX-Raman in gama modelele PHEV
Mitsubishi Europe a renuntat sa mai vanda in UE modeluli ASX de clasa compacta care era la vanzare in aceeasi forma incepand cu anul 2010.
Acum daca vrei un Mitsubishi poti alege un Eclipse Cross PHEV insa si un Outlander PHEV care reprezinta de fapt cele mai bune masini ca tehnologie din segmentul SUV.
Singurul model diesel ramane L200 care face parte din segmentul utilitarelor de volum.
posting.php?mode=reply&f=1&t=8418

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 03, 2021 8:50 am

Noua generație Mitsubishi ASX ar putea debuta în 2023
După patru operații de facelift, actualul SUV Mitsubishi ASX ar putea fi înlocuit, în sfârșit, cu o nouă generație. Noul ASX ar urma să își facă debutul în cursul anului 2023.

Actualul model, care este încă unul dintre cele mai căutate de pe piața SUV-urilor compacte, nu mai figurează nici în configuratorul și nici pe lista de prețuri de pe site-ul importatorului mărcii Mitsubishi în Cehia. Asta ar puta însemna că noua generație este foarte aproape de momentul lansării.

Mitsubishi ASX, cel mai longeviv modelAcestea sunt informațiile publicate de website-ul Auto.cz, care susține că noul ASX ar putea fi unul dintre cele două modele pe care constructorul japonez a confirmat că le dezvoltă în colaborare cu Renault pentru piața europeană.

De aceea, este foarte posibil ca viitoarea generație ASX să beneficieze de aceeași platformă și de aceleași tehnologii ca modelul Renault Captur. Dacă este să dăm crezare detaliilor oferite de sursa citată, viitorul ASX ar putea să fie mai mic comparativ cu crossover-ul francez.

Actualul Mitsubishi ASX este una dintre cele mai longevive modele aflate pe piață. Dacă 2023 va fi într-adevăr anul apariției noii generații ar însemna că modelul aflat acum pe piață ar împlini 13 ani, o vârstă rar întâlnită pentru un automobil modern.

Din punct de vedere vizual, noul ASX ar trebui să preia liniile limbajului de design al constructorului nipon „Dynamic Shield”. Detalii precum o grilă de mari dimensiuni neagră cu inserții cromate, faruri și lumini de zi cu LED se regăsesc deja pe noul Outlander, lansat în acest an, și pe Eclipse Cross.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/noua ... 3-18943289

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 06, 2021 2:00 pm

Răcire accentuată a vremii. Când se recomandă montarea anvelopelor de iarnă
Vremea s-a răcit semnificativ, iar pe timpul nopții temperaturile se apropie frecvent de pragul de îngheț, astfel că mulți șoferi se gândesc deja la anvelopele de iarnă. Iată când se recomandă montarea anvelopelor de iarnă și ce riști dacă nu respecți prevederile legale.
Între recomandările specialiștilor și prevederile legale există întotdeauna o discrepanță. Dacă specialiștii se bazează pe cele mai bune scenarii, legislația impune un minimum acceptabil, astfel încât circulația să se desfășoare în siguranță. Iată de ce, în cazul echipării mașinilor cu anvelope de iarnă, există diferențe semnificative între cele două puncte de vedere.
Astfel, specialiștii recomandă folosirea anvelopelor de iarnă de îndată ce temperaturile exterioare au început să scadă sub pragul de 7 grade Celsius. Sub această temperatură, proprietățile cauciucului din care sunt fabricate anvelopele de vară se schimbă semnificativ. Anvelopele devin mai rigide, iar aderența este afectată, la fel ca și performanțele de frânare. Anvelopele de iarnă au o compoziție specială, care asigură păstrarea nealterată a aderenței la temperaturi scăzute.
Când se recomandă montarea anvelopelor de iarnă: Ce prevede Codul Rutier
Pe de altă parte, legislația impune folosirea anvelopelor de iarnă (sau a celor allseason marcate cu fulg de nea sau vârf de munte) întotdeauna atunci când carosabilul este acoperit de zăpadă sau gheață. Acestea sunt codițiile în care anvelopele de iarnă excelează, iar folosirea pneurilor de vară în astfel de condiții ar reprezenta un pericol mare de accident.
Prin urmare, șoferii nu au un termen-limită până la care sunt obligaţi să-şi doteze maşinile cu anvelope de iarnă (acum câţiva ani se vehicula termenul de 1 noiembrie), ci sunt obligaţi s-o facă ori de câte ori condiţiile meteo o impun, în funcţie de regiunea sau chiar zona prin care circulă.
Prin urmare, anvelopele de iarnă sunt obligatorii chiar și în luna august, dacă se circulă în condiții de zăpadă. Spre exemplu, prima ninsoare din acest an a căzut în urmă cu două săptămâni pe Transfăgărășan. Orice șofer surprins pe această șosea de fulgii de zăpadă ar fi pasibili de pedeapsă dacă nu ar fi avut mașinile echipate cu anvelope de iarnă.
Ce amendă riști dacă nu ai anvelope de iarnă?Anvelopele de iarnă şi cele allseason trebuie să fie inscripţionate corespunzător cu marcajul M+S, M&S sau M.S., M şi S fiind abrevieri pentru Mud (noroi) şi Snow (zăpadă). În caz contrar, fapta este considerată contravenţie de gravitate maximă, fiind încadrată în clasa a patra de amenzi (sancţionată cu amendă între 9 şi 20 de puncte). La o valoare actuală de 145 de lei pentru punctul de amendă, aceasta se traduceîntr-o amendă cuprinsă între 1.305 lei şi 2.900 de lei.
Ca măsură suplimentară, Codul Rutier prevede, pe lângă pedeapsa amenzii, şi reţinerea certificatului de înmatriculare până la remedierea situaţiei. Prin urmare, este recomandat să montați deja anvelopele de iarnă pe mașină. Pe lângă performanțele de frânare superioare la temperaturi scăzute, acestea te salvează și în cazul în care ești surprins la munte de căderea unei ninsori răzlețe.
Dacă ești în căutarea unor anvelope de iarnă, am pregătit un clasament cu cele mai bune astfel de pneuri clasificate după distanța de frânare pe zăpadă.
https://www.promotor.ro/utile/racire-ac ... a-18914380


Noua generație Mitsubishi ASX ar putea fi dezvăluită în 2023
Cea de-a doua generație a crossover-ului ASX ar putea să fie lansată în 2023, conform unei publicații auto din Cehia.
Actuala generație Mitsubishi ASX a fost lansată în 2010, iar de atunci, mașina a primit mai multe îmbunătățiri și schimbări pe parcursul anilor. Deși este unul dintre cele mai bine vândute modele din gama constructorului japonez, ASX începe deja să-și arate vârsta față de concurență.
Conform unor informații oferite de către Auto.cz, o publicație auto din Cehia, Mitsubishi lucrează deja la viitoarea generație a lui ASX. Pe site-ul Mitsubishi din acea țară, actualul ASX nu mai apare pe lista de modele sau în configurator, fapt ce confirmă afirmația de dinainte. Nici pe site-ul Mitsubishi din România nu mai figurează acest model.
Mitsubishi nu a oferit detalii despre noul ASX, însă, se pare că mașina va fi construită în colaborare cu Renault. Asta înseamnă că viitorul ASX va împărtăși mai multe componente și inclusiv platforma cu Renault Captur. Astfel, noul model ar putea să aibă dimensiuni mai mici decât prezentul ASX.
Vizual, mașina ar putea avea un design care încorporează limbajul Mitsubishi Dynamic Shield.Viitoarea generație ASX va arăta similar cu modele precum Outlander și Eclipse Cross. Este probabil ca mașina să aibă o grilă mare vopsită în negru, cu accente cromate, precum și faruri și lumini de zi LED în aranjament dublu sau separat.
Deocamdată nu există niciun detaliu cu privire la motorizări și alte tehnologii. Nici anul de lansare nu a fost confirmat oficial, însă, conform publicației, viitorul ASX ar putea să fie dezvăluit în 2023.
https://www.automarket.ro/stiri/noua-ge ... 06593.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Dec 07, 2021 9:42 am

Care sunt maşinile pe care le conduc şoferii cu tulburări comportamentale. Culorile şi tipul de combustibil preferat STUDIU
Accidentele cu șoferi neexperimentați, drogați, beți sau, pur și simplu, inconștienți la volan s-au înmulțit și teama altor conducători auto de a nu fi acroșați într-un astfel de context teribil creşte simțitor de la an la an.

Şoferi care conduc defensiv au declarat pentru Ziare.com că se tem și devin mult mai prudenți când, în oglinda retrovizoare, le apare un BMW, mai ales cel de culoare albă, sau mașini foarte scumpe, toate fiind asociate cu “șoferii cocalari cu bani”, cei care gonesc cu 200 km/h şi nu au teamă de accidente.

Mai mult, conducătorii autor au început să se teamă şi de șoferii tineri, fiind catalogati drept "teribilisti", "fără experienţă" sau "fără carnet de şofer", în orice caz, din categoria: pericol la orizont.

Încercarea noastră de a afla care sunt mărcile cel mai des implicate în accidentele din România și care ar fi profilul psihologic al șoferului nu a dat pentru moment roade, Poliţia Rutieră necolectând astfel de date.

Motiv pentru care, între timp, vă oferim informațiile unui studiu realizat de site-ul britanic scrapcarcomparison.co.uk, în care realizatorii cercetării au explicat ce este acela un "șofer cu tendințe psihopatice", care sunt mașinile preferate de aceștia, ce culori caută și care ar fi tipul de combustibil utilizat.

Reputaţia pe care ţi-o aduce marca maşinii pe care o conduci

Se pot face o mulțime de generalizări despre tine ca șofer, oamenii îți pot cataloga stilul de condus pe baza vârstei, sexului și chiar pe baza rolului pe care îl ai la muncă. Tipul de mașină pe care o conduci îi poate determina pe alți şoferi să te judece, în funcţie de anumite mărci sau chiar culori care aduc cu sine o anumită "reputație".
CONTINUAREA AICI:
https://ziare.com/soferi/care-sunt-masi ... 21-1713804


Ce este "kick-down"-ul în cazul maşinilor automate şi când se foloseşte
"Kick-down"-ul este trecerea într-o treaptă inferioară de viteză a motorului, prin aducerea lui la turaţie maximă. Tehnica este utilă mai ales când şoferii vor să facă manevre de depăşire.
Practic, acesta este momentul în care se apasă pedala până la podea, adică dincolo de poziția care este considerată în mod normal ca fiind cea pentru accelerație maximă. În acel moment, transmisia va cupla instantaneu o treaptă de viteză inferioară.
Se va produce o retrogradare optimă astfel încât turația motorului să crească suficient de mult pentru a trimite către roți cuplul necesar. Există și situații în care unitatea electronică de management a transmisiei mențin teapta deja cuplată până în momentul atingerii turației maxime a motorului.
Odată ce pedala de accelerație va fi eliberată, transmisia automată a mașinii va cupla imediat o treaptă de viteză superioară. În schimb, la ridicarea bruscă a piciorului de pe pedala de accelerație, din motive de siguranță, nu va fi cuplată o treaptă de viteză superioară, scrie promotor.ro.
Noua Dacia 1300, spectaculoasă
Theodor Tănase, un tânăr inginer de la Uzina Dacia Mioveni, a realizat un concept de Dacia 1300 care, dacă va fi implementat, va schimba complet maşina pe care românii au condus-o zeci de ani.
Ideea lui Theodor de a face un concept special de Dacia 1300 a pornit de la Dacia Bigster, conceptul prezentat de Dacia, cu forme noi. Theodor şi-a propus să îmbine elementele de la Bigster pe modelul de Dacia 1300, un model ce a făcut carieră în România înainte de 1989. Theodor a lucrat peste 60 de ore la conceptul deosebit de Dacia 1300 pe care l-a realizat.
„Legat de dotările pe care le are conceptul de Dacia 1300 pe care l-am creat, în primul rând am înlocuit oglinzile laterale ale maşinii cu camere video, iar părţile de vedere ale camerelor sunt în interiorul maşinii, pe planşa de bord. Am pus de asemenea senzori tactili pentru comenzile după volan, iar această funcţie se repetă pe display-ul secundar pentru infotainment.
Conceptul creat de Dacia 1300 are cutie automată de viteze, plus numeroase elemente ce sunt obligatorii la ora actuală pe orice maşină, conform standardelor internaţionale de siguranţă”, a declarat Theodor Ioan Tănase, pentru Adevărul.
https://www.dcnews.ro/ce-este-kick-down ... 48889.html



Vezi care sunt ultimele rechemari voluntare ANPC din domeniul auto in Romania in 2021!
A început campania de rechemare în service pentru instalarea softului actualizat la vehiculele echipate cu motor diesel Euro6 D16AA!
De ce este necesară updatarea softului motorului?
După cum veți observa, fără îndoială, emisiile motoarelor diesel sunt un subiect mult dezbătut în interiorul și în afara Europei. Opiniile producătorilor, clienților, autorităților de reglementare și autorităților locale se dezvoltă în timp. Suzuki susține toate eforturile de reducere a impactului asupra mediului al tuturor vehiculelor.

https://autolatest.ro/stiri/vezi-care-s ... 95QzQPLOK0

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 08, 2021 9:18 am

(foto) A câștigat la loterie un Mitsubishi Lancer, însă l-a distrus chiar a doua zi
Caz puțin mai neobișnuit în Marea Britanie. Un tânăr pe nume Adam Griffiths a câștigat la o loterie un Mitsubishi Lancer EVO IX produs în anul 2006. Însă britanicul nu a reușit să se bucure prea mult de noua sa mașină pentru că exact a doua zi a ajuns să facă un accident rutier grav cu ea.
Mașina pe care a câștigat-o este varianta britanică a lui Mitsubishi Lancer Evolution, dotată cu un motor turbo de 2.0 litri ce produce 320 de cai putere. Pe lângă modificările din uzină, sedanul mai avea un splitter frontal, prize de aer în capotă și jante sport de culoare neagră.
În ziua licitației mașina avea un parcurs de 112.000 km.e lângă automobil, Adam a mai câștigat și 1.000 de lire sterline, sumă pe care planifica să o cheltuie pe înlăturarea unor semne de uzură de pe acesta. Însă nu s-au mai realizat planurile pentru că deja a doua zi a făcut un accident puternic. Partea frontală a mașinii a fost distrusă în totalitate, iar airbag-urile au fost declanșate.
Din fericire nimeni nu a avut de suferit, însă modelul sport a fost declarat daună totală.
https://autoblog.md/a-castigat-la-loter ... a-doua-zi/


Greşeala pe care o fac toţi şoferii iarna când pornesc motorul
Mecanicii ne sfătuiesc ca, înainte de a ne porni maşina, iarna, să dăm mai întâi zăpada jos, ca să nu cadă pe lunetă sau să nu fie purtată de vânt pe alte maşini sau pe carosabil.
Greşeala clasică făcută de șoferi la pornirea motorului iarna este să nu-l lase să funcţioneze 2-3 minute înainte de a pune maşina în mişcare. Pe timpul iernii, înainte de a porni la drum, este foarte important să curăţăm maşina, spune Victor Miron, angajat la un Service din Cluj-Napoca. Potrivit acestuia, trebuie să fie dată jos toată zăpada, inclusiv pavilionul, să nu cadă pe lunetă sau să nu fie purtată de vânt pe alte maşini sau pe carosabil. La fel şi geamurile, ele trebuie curăţate temeinic ca vizibilitatea să fie maximă.
”Şi mai trebuie avut grijă la zăpada îngheţată care se adună în spatele roţilor, aceea trebuie îndepărtată înainte de a porni la drum pentru că poate să frâneze roata sau chiar sa cadă pe carosabil şi să devină un adevărat bolovan de gheaţă în calea celorlalte maşini”, adaugă Victor Miron.
Cum se curăță gheața de pe parbriz în mod corect și rapid – Cei mai mulți șoferi nu știu acest truc
Toți șoferii se luptă cu gheața de pe parbriz, în sezonul rece fiind o adevărată provocare. Iată cum să cureți gheața de pe parbriz în numai 60 de secunde!
Viscolul și frigul de afară nu sunt deloc ideale ca să stai și să încerci să cureți parbrizul. Pune 2/3 părţi de spirt, 1/3 parte apă și o lingură de detergent de vase lichid într-o sticlă de cca 500ml, care să aibă un capăt cu dispozitiv de tip spray.
Amestecă cele trei ingrediente și pune-le în sticlă, apoi pur și simplu aplică lichidul pe parbrizul înghețat.
Lasă sa acționeze câteva secunde, iar apoi vei observa cum gheața începe să se dezghețe.
https://www.romaniatv.net/greseala-pe-c ... 44988.html



Guvernul scumpește benzina și motorina, de la 1 ianuarie. Cresc accizele, cu cât vei plăti în plus
Ministerul Finanțelor a publicat noile accize care vor fi plătite în anul 2022, iar cele la carburanți au parte de o mică creștere, pe care o vom resimți în prețul de la pompă începând cu 1 ianuarie.
Accizele la carburanți se ajustează la începutul fiecărui an, potrivit prevederilor legale. Ajustarea este specificată într-un articol din Codul Fiscal. Iată-l:
“Nivelul accizelor aplicabil de la data de 1 ianuarie a fiecărui an este nivelul prevăzut în anexa nr. 1, actualizat cu creșterea prețurilor de consum din ultimele 12 luni, calculată în luna septembrie a anului anterior celui de aplicare, față de perioada octombrie 2014 – septembrie 2015, comunicată oficial de Institutul Național de Statistică până la data de 15 octombrie. Nivelul accizelor actualizat se publică pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice, de regulă până la data de 20 octombrie, dar nu mai târziu de data de 31 decembrie a fiecărui an”.
În anexa respectivă este trecută valoarea accizelor începând cu anul 2017, dar mai important pentru momentul actual este că Ministerul Finanțelor a actualizat deja, și publicat pe site, nivelul accizelor la carburanți, valabil de la 1 ianuarie 2022.Noile niveluri sunt de 1.892 de lei pentru 1.000 de litri de benzină fără plumb și de 1.734 de lei pentru 1.000 de litri de motorină.
Nivelul la care se plătesc acum accizele sunt de de 1.827 de lei pentru 1.000 de litri de benzină fără plumb și de 1.674 de lei pentru 1.000 de litri de motorină.
Așadar, avem o creștere de acciză de 65 de lei la 1.000 de litri de benzină, adică o creștere de 6,5 bani pe litru. Deci, cu TVA cu tot, consumatorii români vor plăti mai mult cu peste 7 bani pe litrul de benzină, de la 1 ianuarie.La motorină, avem o creștere de acciză de 60 lei la 1.000 de litri, adică adică o creștere de 6 bani pe litru. Așadar, cu TVA, consumatorii români vor plăti mai mult tot cu circa 7 bani pe litrul de benzină, de la 1 ianuarie.Consumul de carburanți auto a crescut semnificativ în România, în acest an și este estimat să depășească nivelurile dinaintea pandemiei. Petrom, liderul pieței, a raportat o creștere a vânzărilor retail, după primele trei trimestre, de peste 10% față de 2020. Rompetrol a anunțat o creștere a vânzărilor prin stații de 19%, în aceeași perioadă de raportare.
https://www.economica.net/acciza-carbur ... 47590.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Dec 09, 2021 9:16 am

RALLIART s-a întors! Mitsubishi Motors Thailanda arata noul concept
RALLIART și prezintă legendele reale ale mașinilor RALLIART Hero la cea de-a 38-a ediție a Expoziției Auto Internațional Thailanda 2021
Mitsubishi Motors Thailanda a lansat pe 30 noiembrie primele sale modele ale brandului RALLIART revitalizat și emblematic. Lansarea a avut ca rezultat lansarea a două modele RALLIART; Triton RALLIART și Pajero Sport RALLIART pentru prima dată în lume, la cea de-a 38-a ediție a Expoziției Internaționale de Automobile Thailanda 2021. Prețul de pornire pentru modele este de 667.000THB.
„Mitsubishi Motors a învățat trei valori-cheie din victoriile sale la unele dintre cele mai dure campionate de raliu din lume, cum ar fi Raliul Dakar din Paris și Campionatul Mondial de Raliuri”, a declarat domnul Eiichi Koito, Președinte & CEO al Mitsubishi Motors (Thailanda) Co., Ltd. „Pentru a câștiga aceste competiții dure, am aflat că vehiculele noastre ar trebui să aibă performanțe ridicate, să fie durabile și dure, și, de asemenea, au confort pentru a revendica victorii cu încredere. ADN-ul victorios este încorporat în produsele noastre actuale, iar RALLIART este cea mai bună marcă pentru a prezenta ADN-ul și pasiunea noastră.”


Modelele RALLIART vor fi disponibile în trei variante din două dintre cele mai bine vândute modele Mitsubishi Motors Thailanda, Triton și Pajero Sport. Prețul de pornire al Mega-Cabinei Triton RALLIART și al Cabinei duble Triton RALLIART este de 667.000 THB și de 705.000 THB, respectiv Pajero Sport RALLIART este de 1.365.000 THB.

Pentru exterior, sunt incluse în pachet obiectele originale RALLIART, inclusiv cele emblematice cu dungi roșii, argintii și negre, clapete de noroi de culoare roșie cu logo-uri RALLIART și garnitură de protecție frontală cu logo-ul RALLIART. De asemenea, diferențiindu-se de nivelul de echipare standard, părțile exterioare de culoare neagră sunt adoptate exclusiv pentru grila frontală, roțile din aliaj și panoul . Pentru interior sunt prezentate și covorașe cu sigla RALLIART.
https://www.bangkokpost.com/thailand/pr ... nd-reveals
Fişiere ataşate
c1_2228515.jpg
c1_2228515.jpg (271.3 KiB) Vizualizat de 1761 ori
4166295.jpg
4166295.jpg (180.14 KiB) Vizualizat de 1761 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 10, 2021 9:25 am

Ce mașini electrificate cumpără românii în 2021

Cererea pentru mașini electrificate (electrice, hibride plug-in și full hybrid) este în creștere în România. Cota de piață a acestor mașini se dublează de la un an la altul. În primele 10 luni, aceasta a urcat la 12,8% de la 6,6% în 2020.
Top mașini plug-in hybrid înmatriculate în primele 10 luni
1. Mercedes-Benz - 441
2. BMW - 287
3. Hyundai - 246
4. Volvo - 222
5. Ford - 203
6. Renault - 203
7. Volkswagen - 129
8. Skoda - 78
9. Mitsubishi - 63
10. Audi - 60
Interesul pentru mașini hibride plug-in a crescut cu 233% anul acesta față de 2020, fiind înmatriculate 2.185 de autoturisme noi comparativ cu 655 în urmă cu un an.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref



ANALIZĂ SUV-urile sunt preferatele pieței auto, dar compromit echilibrul sectorului
În ultimii ani, SUV-urile au devenit preferatele cumpărătorilor de mașini europeni, dar și din întreaga lume. Potrivit Jato, segmentul a reprezentat 45% din vânzările globale de mașini de pasageri în 2020. La fel, în Europa, SUV-urile au reprezentat 45% din totalul înmatriculărilor până în august. Înainte de a spune că producția lor, inclusiv electrice fiind, ca și utilizarea, sunt mai poluantă decât cea a sedanurilor sau a hatchback-urilor, mai există întrebarea dacă popularitatea acestor vehicule a fost suficientă pentru a compensa scăderea vânzărilor observată pe alte segmente?
Între 2000 și 2007, înmatriculările de autoturisme noi au rămas în intervalul 15-16 milioane de unități. Cu toate acestea, în urma crizei financiare, media din 2008 până în 2016 a scăzut la doar 13,7 milioane de unități. După o perioadă de redresare, înmatriculările au fluctuat între 15,5 și 15,7 milioane de unități pe an până când pandemia de COVID-19 a luat loc anul trecut. Privind astăzi, piața nu a reușit să creacă peste nivelurile înregistrate acum 20 de ani – de fapt, între 1991 și 2019 a crescut doar cu 11%.
Cu un număr limitat de clienți noi care intră pe piața de mașini noi din Europa în fiecare an, producătorii au creat noi segmente pentru a atrage atenția consumatorilor. Dezvoltate în SUA la sfârșitul anilor 90, SUV-urile au fost rapid preluate de producătorii europeni și, atunci când au fost introduse în mod oficial pe piață, aceste vehicule au devenit în curând o alternativă reală la hatchback-urile și MPV-urile tradiționale care au dominat drumurile europene timp de decenii.Consumatorii au fost și sunt încă dispuși să plătească mai mult pentru un SUV decât pentru alternativele tradiționale. Pentru producătorii care s-au străduit să atingă obiectivele în ultimii 10 ani, aceștia au devenit un flux de venituri binevenit, cu toate acestea, creșterea vânzărilor de SUV-uri nu a venit fără consecințe negative. Cel mai semnificativ dintre acestea a fost impactul asupra emisiilor de CO2.
Mai multe SUV-uri, dar care e prețul?
Dacă ceva este clar, este că popularitatea în creștere a SUV-urilor a venit în detrimentul segmentelor tradiționale. Problema e că deși SUV-urile au ajutat marjele de profit ale producătorilor, acest lucru a avut un impact redus asupra volumelor totale de înmatriculări, care continuă să scadă.
Potrivit datelor JATO pentru Europa, cele șapte mărci de mașini europene care și-au concentrat eforturile pe dezvoltarea de SUV-uri și-au văzut vânzările generale în segmentele B și C scăzând dramatic între 2001 și 2021.
În 2001, Peugeot 206 a fost cel mai bine vândut B-Hatch din Europa, cu aproape 443.000 de unități. În acest moment era singurul model oferit de Peugeot în segmentul B. Până în 2016, SUV-ul 2008 s-a alăturat gamei Peugeot, ca partener al 208 și a devenit al doilea cel mai bine vândut SUV din Europa, totuși, în acel an, ambele modele au vândut doar 287.000 de unități la un loc, sau două treimi din volumul vândut de 206 în 2001. În acest an până în august, înmatriculările lor combinate nu au depășit cele 260.000. unitati. Alți producători – inclusiv Opel/Vauxhall, Renault și, mai recent, Ford – s-au confruntat cu aceeași problemă.Unii producători, inclusiv Volkswagen, BMW și Daimler, sau mărci asiatice precum Hyundai-Kia și Toyota, au valorificat boom-ul SUV-urilor, crescându-și cota de piață cu noi produse și sisteme de propulsie, menținându-și în același timp poziția pe segmentele tradiționale.
Acest lucru a dus la o cotă de piață mai mică pentru Ford, FCA și PSA, acum unite în Stellantis. Deși s-au bucurat și de un oarecare succes în segmentul SUV (Peugeot 2008 este al doilea cel mai vândut SUV din Europa, în timp ce hibridul Ford Puma, fabricat la Craiova, a ajuns în top 10 în august), prezența lor în segmentele mici (A, B și C) și în cele mai mari (D și E), împreună cu cota de piață în segmentul MPV a scăzut considerabil. Acești producători, în special, au fost nevoiți să se confrunte cu mărcile care atacă de jos cu SUV-uri de valoare precum Dacia de la Renault și de sus cu numeroasele SUV premium noi care au intrat pe piață.
https://economedia.ro/analiza-suv-urile ... bMARb1ByHt

Proiect de lege: Polițiștii ar putea constata contravențiile în baza filmărilor realizate de șoferi
La Parlament a fost depusă o iniţiativă legislativă potrivit căreia contravenţiile în trafic vor putea fi constatate de poliţişti şi pe baza unor mijloace video folosite de participanţii la trafic sau de autorităţile administraţiei publice locale.
Deputatul USR Mihai Botez a depus la Parlament, inițiatorul proiectului a explicat că „propunerea legislativă presupune a da posibilitatea poliţiştilor să emită procese-verbale de contravenţie pe baza înregistrărilor video care să provină de la camerele de bord. Ştim că în ultima perioadă foarte mulţi conducători auto îşi montează camere de bord şi înregistrează foarte multe abateri. (…) Faptul că ele nu sunt sancţionate decât foarte rar duce la acest număr foarte mare de accidente. Suntem pe primul loc în Europa la mortalitate pe străzi. Până pe 20 septembrie eram în top cu 1.202 români care şi-au pierdut viaţa pe străzile din România în peste 3.500 de accidente. Iar eu sper cu acest proiect că vom putea cu toţii să participăm la o mai mare siguranţă în trafic. Acest proiect nu înseamnă delaţiune, nu înseamnă să ne pârâm unii pe alţii, dar înseamnă să sancţionăm atunci când participanţii la trafic încalcă regulile de circulaţie”.
https://www.economica.net/proiect-de-le ... 42813.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Dec 15, 2021 9:17 am

DACIA Duster: VIDEO Offroad cu Suzuki Jimny si Mitsubishi Shogun
DACIA Duster apare astazi intr-un test offroad extrem de interesant care pune SUV-ul romanesc fata in fata cu Suzuki Jimny si Mitsubishi Shogun, iar rezultatele sunt impresionante pentru masina fabricata la Mioveni. Puteti vedea ca DACIA Duster se descurca surprinzator de bine in fata Suzuki Jimny si Mitsubishi Shogun, iar asta in conditiile in care masinile puse fata in fata cu ea par sa fie ceva mai bine gandite pentru a trece prin teste offroad de acest gen.
DACIA Duster este un SUV foarte versatil, dupa cum am vazut deja in multiple randuri cu teste de acest gen care au fost facute de catre diversi entuziasti care au vrut sa arate cat de buna e masina si in asemenea conditii. Puteti vedea ca atat modelul Suzuki Jimny din acest test este unul destul de vechi, aceeasi situatie fiind si cu Mitsubishi Shogun, insa chiar si asa, ele se descurca surprinzator de bine in fata unui DACIA Duster mult mai nou.DACIA Duster: VIDEO Offroad cu Suzuki Jimny si Mitsubishi Shogun
DACIA Duster din acest test este cel de generatie actuala, nu versiunea 2021, care are garda la sol si ceva mai ridicata, deci va fi si mai potrivita pentru testele offroad de acest gen. Desi DACIA Duster se descurca surprinzator de bine in multe situatii in acest test offroad, exista totusi si o zona in care masina are nevoie sa fie ajutata pentru a putea trece peste terenul accidentat, ceva ce totusi nu vedem chiar atat de des cu acest SUV.
DACIA Duster folosit in acest test impotriva Suzuki Jimny si Mitsubishi Shogun este versiunea 4×4, iar inclusiv in modelul 2021 urmeaza sa fie oferite aceste transmisii pentru clienti. Nu e exclus ca incepand cu modelul de generatie a 3-a al DACIA Duster sa nu mai existe aceasta transmisie din cauza modificarii platformei pe care va fi fabricata masina, insa cei de la DACIA lucreaza la pastrarea ei pentru ca e dorita de destui clienti.
https://www.idevice.ro/2021/08/11/dacia ... un-476465/


Un sofer de Mitsubishi blochează Tesla Model X

Imagini dramatice din Noua Zeelandă au capturat momentul în care șoferul unui Mitsubishi Galant s-a izbit de un Tesla Model X deținut de Geoff Gardiner într-un caz îngrozitor și bizar de furie rutieră.
Videoclipul îl prezintă pe șoferul modelului X care trece pe lângă Galant, pe un drum din apropierea Aeroportului Auckland. Conducătorul auto al Mitsubishi, pentru un motiv oarecare, apare supărat de această depășire imediat apare în spatele modelului Tesla și începe sa il tachineze pe sofer. Este raportat că șoferul Galantului a continuat să urmareasca Modelul X pentru câteva mile înainte de a-l depăși, a sarit în fața lui și a apăsat frânele. Soferul Tesla a luat acest lucru ca pe un semn evident ca soferul Mitsubishi era foarte furios si a accelerat rapid.
VIDEO INTERESANT IN LINK ULDE MAI JOS:
https://www.carscoops.com/2021/10/craze ... k-damages/




Mitsubishi Aircraft Corp. confirmă că nu intenționează să repornească MRJ


Mitsubishi Aircraft Corporation (MAJ, Nagoya Chubu) nu are planuri de a reporni certificarea programului SpaceJet / MRJ „pentru moment” și a cerut Administrației Federale a Aviației din SUA (FAA) pentru a închide cererea sa anterioară de scutire de la anumite reguli.

„După oprirea programului nostru de teste de zbor din cauza pandemiei COVID-19 de la începutul anului 2020... compania noastră a luat decizia de a întrerupe dezvoltarea MRJ-200 pentru următorii trei ani. Această decizie a fost luată în octombrie 2020. Toate vehiculele de testare a zborului au fost depozitate pe termen lung într-un depozit, iar un număr mare de angajați ai Mitsubishi Aircraft Corporation au început să caute noi locuri de muncă”, a declarat șeful certificării, Ikuta Masahiko, ca răspuns la cererea FAA de a obține mai multe informații.

Producătorul japonez a efectuat procesul de certificare SpaceJet exclusiv în Statele Unite.

https://www.ch-aviation.com/portal/news ... estart-mrj

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Dec 17, 2021 10:36 am

Mitsubishi a vandut in Europa peste 200.000 de modele PHEV

Asa cum spuneam in toate testele cu masinile Mitsubishi PHEV marca japoneza ramane specialista in realizare acestor masini care se vand cu succes in Europa incepand cu anul 2012.
Vedeta marcii este Mitsubishi Outlander PHEV care are trei motoare si un acumulor de putere, insa un best seller de moment este si fratiorul sau Eclipse Cross PHEV.Japonezii nu mai vand masini diesel in Europa si au renuntat la modelele de volum cu motoare pe bezina precum ASX sau Lancer, pentru ca vanzarile reale sunt reprezentate de modelele high tech PHEV.
TESTEL NOASTRE: CUM VEDE MITSUBISHI SISTEMUL HYBRID?
La aceasta intrebare se raspunde simplu si eficient, respectiv se anuleaza din start conceptul hybrid cu o motorizare diesel pentru ca este galagios, este complicat ( turbo + EGR+SCR+Adblue Euro 6) si nu ofera un randament tocmai la nivelul asteptarilor.

Japonezii de la Mitsubishi au montat sub capota lui Outlander PHEV un motor pe benzina clasic de doi litri complet aspirat care dezvolta o putere maxima de 121 CP si 190 Nm.Acest motor functioneaza cu o injectie clasica multipunct pentru ca este cea mai fiabila injectie dezvoltata de industria auto si nu este necesara una complicata precum cea directa de benzina.

Celalalt motor este unul electric care dezvolta o putere maxima de 163 CP la peste 10.000 rpm si un moment motor de 332 Nm incepand cu ZERO rpm.

DE CE ECLIPSE CROSS PHEV ESTE O PROBLEMA PENTRU EUROPENI?

Japonezii au dovedit pe parcursul anilor ca sunt pragmatici, respectiv au R&D extrem de puternic, care ofera o tehnologie utilizabila pentru clientii de rand, fara costuri in timp.

Drept urmare, noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2.4L 4WD CVT Intense+ 2021 devine din start cea mai avansata masina PHEV 4×4 la vanzare pe piata din Europa.
In primul rand vorbim de un Eclipse Cross care are o lungime a caroseriei mai mare decat cea a variantei pe benzina, testat de noi AICI, respectiv are o stabilitate crescuta, insa si un spatiu interior imbunatatit.
In mod real, noul Eclipse Cross PHEV devine, in acest moment, unul dintre cele mai bune masini din segment, pentru ca ofera un nivel al tehnologiei best in class.

DE CE ESTE ACESTA CEL MAI BUN PHEV DE PE PIATA IN 2021?

Din start trebuie spus ca toate cele trei motoare si intreg sistemul electric sunt produse de catre Mitsubishi, detaliu imposibil de spus la concurentii sai directi, care cumpara motoare electrice de la alti producatori specializati.Revenind la masina de fata, trebuie spus ca noul Eclipse Cross PHEV are sub capota trei motoare, dintre care unul pe benzina de 2.4 litri fara turbo cu 4 cilindri care functioneaza in sistemul Atkinson, motor care ofera o putere maxima de 98 CP si 193 Nm.
Pe langa acesta, in fata mai exista unmotor electric de 82 CP si 137 Nm.

Pe puntea spate se regaseste un alt motor electric care ofera 95 CP si 195 Nm, toate cele trei oferind in total o putere de 275 CP. Insa japonezii spun ca masina are o putere maxima cumulata de doar 188 CP si undeva la 350 de Nm.
https://autolatest.ro/stiri/mitsubishi- ... dele-phev/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori