Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 28, 2021 9:34 am

Noi reguli pentru șoferi la depășirea trotinetelor și bicicletelor. Atenție, se poate suspenda permisul!
Codul Rutier a fost modificat recent cu prevederi adresate celor care conduc trotinete electrice. Mai puțini știu însă că în lege au apărut și noi reguli pentru șoferi la depășirea trotinetelor și bicicletelor. Nerespectarea acestora se poate solda cu amenzi sau chiar suspendarea permisului.
Potrivit noului Regulament de aplicare a Codului Rutier, care a fost recent modificat pentru a reglementa circulația trotinetelor electrice, șoferii care depășesc biciclete trebuie să calce cu roțile marcajul dintre sensuri sau dintre benzi, ori să treacă de acest marcaj cu jumătate de mașină, dacă au viteză mai mare. Mai mult, acolo unde marcajul este continuu, șoferii sunt obligați să rămână în spatele bicicletei, până când depășirea se poate face regulamentar.
Până acum, Codul rutier prevedea că depășirea bicicliștilor se face prin păstrarea unei distanțe minime de 1,5 metri. Aceasta era însă doar o recomandare, care nu era însoțită de sancțiuni care să o facă aplicabilă. Pentru noile prevederi există însă acum și sancțiuni. Mai exact, șoferii care nu respectă regulile de depășire a vehiculelor pe două roți riscă amenzi consistente, cuprinse între 4 și 5 puncte-amendă (între 580 de lei și 725 de lei). Dacă se produc accidente, amenda poate fi și de 1.160 de lei sau se poate suspenda permisul pentru 60 de zile.
Noi reguli pentru șoferi la depășirea trotinetelor și bicicletelor: Ce spune Codul Rutier
„Pentru asigurarea distanței laterale de siguranță, la depășirea unei biciclete sau a unei trotinete electrice conducătorii de autovehicule, altele decât cele care se deplasează pe două roți, realizează această manevră prin trecerea peste marcajul longitudinal de separare a sensurilor de circulație ori de separare a benzilor pe același sens, cu cel puțin jumătate din lățimea autovehiculului atunci când viteza acestuia de deplasare este mai mare de 50 km/h, sau cel puțin prin încălcarea acestor marcaje atunci când viteza de deplasare este de cel mult 50 km/h”, se arată în textul modificat al Regulamentului de aplicare a Codului Rutier – art. 118, alin. (2).
Noile reguli au fost publicate în Monitorul Oficial și au intrat deja în vigoare. Nu știm cum vor fi aplicate acestea la nivelul orașelor aglomerate, unde prima bandă este ocupată de mașini parcate, iar marcajele dintre beni lipsesc adesea.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/noi- ... l-18917142





(VIDEO) Care maşină e mai sigură: una ce rulează pe gaz GPL sau una pe benzină
Cu preţurile tot mai mari la benzină, mulţi şoferi îşi amintesc din nou de alternativa instalaţiilor GPL, deşi în unele ţări preţul la gazul petrolier lichefiat a crescut şi mai mult, procentual, decât cel al benzinei. Totuşi, cei care au instalaţii de gaz încă ajung să cheltuie în cifre totale simţitor mai puţin la pompă, iar când ne gândim la GPL, întotdeauna survin şi percepţiile că ar fi mai periculos să conduci o maşină cu GPL din cauza faptului că ar fi inflamabil.Dar adevărul nu e deloc aşa. Pericolul nu vine din cauza caracteristicii de a fi inflamabil a gazului, pentru că şi benzina e inflamabilă, ci din cauza riscului că cineva ar fi efectuat lucrări necalitative la montarea instalaţiei de gaz. În cazul benzinei, canalele de combustibil, pompa, injectoarele, toate sunt montate de uzină şi totul e de obicei sigur. În cazul gazului, dacă ai noroc de un mecanic bun, lucrurile vor fi la fel de sigure. Dacă nu — atunci apar şi riscurile.Dar video-ul de mai jos analizează scenariul în care ar exista o scurgere de gaz GPL şi una de benzină, pentru a identifica diferenţa de cât de periculoase sunt cele două scenarii prin comparaţie. Paradoxal, dar GPL-ul arde mai rapid, cu detonări mai mici, şi flacăra se reducere imediat la un minim. În timp ce benzina explodează cu daune mai mare şi flacără e menţinută mai mult timp în formă intensă de ardere.
https://piataauto.md/Stiri/2021/10/VIDE ... e-benzina/






Cele mai bune anvelope de iarnă cu dimensiunea 205/55 R16 în 2021
Mulți șoferi cumpără în această perioadă anvelopele de iarnă pe care le vor folosi în următoarele șase luni. Iată care sunt cele mai bune anvelope de iarnă cu dimensiunea 205/55 R16 în 2021, folosită de mașinile de clasă medie mai vechi, dar și de multe compacte recente.
După ce am văzut într-un articol anterior care sunt cele mai bune anvelope de anul acesta după distanța de frânare pe zăpadă, colegii de la Auto Bild Germania au finalizat runda decisivă a megatestului de pneuri de iarnă. Doar cele mai bune 20 de anvelope au primit bilet de intrare, fiind în schimb torturate în numeroase probe desfășurate pe carosabil uscat și umed, dar și pe zăpada și gheața de la Cercul Polar.Pentru testul din acest an, dimensiunea aleasă a anvelopelor este 205/55 R16, o dimensiune extrem de populară. Astfel de anvelope sunt în dotarea standard a celor mai noi modele compacte, de la Volkswagen Golf la Opel Astra, dar și a multor modele de clasă medie de acum 5-10 ani. Runda finală a testului a inclus nu mai puțin de 13 probe, inclusiv acvaplanare, manevrabilitate și durabilitate.
Cele mai bune anvelope de iarnă cu dimensiunea 205/55 R16 în 2021: Cum arată clasamentul?
Desigur, clasamentul s-a schimbat puțin, având în vedere că la calcularea scorului final au fost luate în calcul criterii noi. Acestea sunt atât criterii obiective (măsurabile) cât și subiective (care țin de percepția examinatorilor, așa cum este confortul la rulare). Iată cum arată clasamentul celor mai bune anvelope de iarnă cu dimensiunea 205/55 R16 în 2021.

Locul 1: Continental WinterContact TS 870
Puncte forte: Caracteristici convingătoare de rulare în toate condițiile meteo, distanțe scurte de frânare, comportament direcțional precis, rezerve bune la acvaplanare, durabilitate ridicată.

Locul 2: Michelin Alpin 6
Puncte forte: Anvelope de iarbă premium cu potențial de performanță echilibrat, proprietăți bune pentru sezonul rece, manevrabilitate sigură și durabilitate mare. Puncte slabe: Ușoare tendințe de subvirare pe carosabil ud.

Locul 3: Kleber Krisalp HP3
Puncte forte: Anvelope de iarnă accesibile cu performanțe bune pe timp de iarnă, manevrabilitate dinamică pe zăpadă, rezistență la acvaplanare, confort plăcut. Puncte slabe: Ușoare tendințe de subvirare pe carosabil ud.

Locul 3: Vredestein Wintrac
Puncte forte: Calități convingătoare de all-rounder, caracteristici dinamice pe carosabil ud și uscat, precizie a direcționării rezistență la rulare redusă. Puncte slabe: Durabilitate limitată.

Locul 5: Bridgestone Blizzak LM 005
Puncte forte: Regele iernii, cu cele mai bune performanțe pe zăpadă, rezerve bune de siguranță la acvaplanare, distanțe mici de frânare pe carosabil ud, silențios. Puncte slabe: Durabilitate sub medie.

Pe locurile următoare s-a clasat, în ordine: Goodyear UltraGrip 9+, Dunlop WinterSport 5, Semperit Speed-Grip 3, Firestone Winterhawk 4, BF-Goodrich G-Force Winter 2, Uniroyal MS Plus 77, Falken Eurowinter HS01, Yokohama BluEarth-Winter V906, Barum Polaris 5, Fulda Kristall Control HP2, Sava Eskimo HP2, Nokian Snowproof, Nexen Winguard Snow G3 și Laufenn i-Fit+.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 28, 2021 12:27 pm

(video) Premieră: Noul Mitsubishi Outlander PHEV
Compania Mitsubishi a ales această zi de octombrie pentru a introduce noua generaţie Outlander PHEV. Versiunea plug-in hybrid a modelului renumit va fi disponibilă din decembrie în Japonia, ulterior în Australia și Noua Zeelandă în prima jumătate a anului 2022 și apoi în America de Nord în a doua jumătate a anului 2022. Planuri pentru lansare în Eurasia deocamdată nu se cunosc.


Caracteristici cheie:

Noua versiune PHEV nu se deosebeşte practic cu nimic la capitolul design exterior și interior faţă de modelul standard. Singurele excepții sunt portul de încărcare de pe aripa frontală dreapta şi emblemele cu inscripția Plug-in Hybrid EV. Lungimea caroseriei îi este de 4.710 mm, ampatamentul – 2.705 mm. Garda la sol variază între 195-200 mm în funcție de dimensiunea roților.
În cabină, se atrage atenția asupra graficii modificate a panoului de bord digital, care arată informaţii despre starea sistemului, rezerva de putere, autonomia electrică, etc.
Anterior modelul nu era disponibil în format cu şapte locuri pentru pasageri, însă acum, datorită designului reproiectat al bateriei şi unificării motorului posterior cu unitatea sa de control, se poate comanda cu numărul maxim de scaune!

Hibridul a păstrat componentele folosite anterior, însă întreg sistemul de propulsie a fost modernizat, în loc să fie împrumutat cel numit e-Power de la Nissan. La bază are în continuare motorul 4B12 pe benzină natural aspirat de 2.4 litri, care funcţionează pe baza ciclului Atkinson. Puterea sa însă a crescut nesemnificativ de la 128 la 133 CP/195 Nm.

În mod obişnuit, doar motoarele electrice trimit puterea la roţi direct, în timp ce benzinarul funcţionează doar ca generator de energie electrică pentru ele. Însă la viteze mai mari sistemul electronic al maşinii închide ambreiajul şi motorul pe benzină se conectează la roţile frontale printr-o cutie de viteze simplă cu o singură treaptă (raport de transmisie 3,431:1), ajutând motoarele electrice. Consumul mediu declarat de combustibil este de 6.2 l/100 km în ciclul WLTC.

Dar mai importante sunt agregatele electrice care au devenit mai performante: cel de pe puntea frontală are acum 116 CP şi 255 Nm în loc de 82 CP/195 Nm, iar cel de pe puntea posterioară 136 CP şi 195 Nm în loc de 90 CP şi 137 Nm!

Şi capacitatea bateriei electrice litiu-ion de sub podea a crescut de la 13.8 la 20 kWh, astfel că autonomia se poate ridica până la 87 de km (83 km dacă se aleg roţi cu jante la 20 inci), ciclu WLTC. Tensiunea sa de funcţionare a crescut de la 300 la 350 de volţi. O încărcare completă a bateriei și a rezervorului de benzină ar trebui să fie suficientă pentru 12 zile de autonomie.

Unitatea de antrenare a motorului frontal este nou echipată cu o funcție de amplificare (booster) care sporește forța de antrenare prin creșterea alimentării cu tensiune a motorului frontal, în același timp sporind consumul de energie electrică prin creșterea eficienței generatorului. Instalarea unității de control în exteriorul habitaclului a ajutat, de asemenea, la eliminarea zgomotului de înaltă frecvență pentru o liniște superioară.

Modul inovator de conducere cu o pedală, recent adăugat, face posibilă accelerarea și decelerarea doar prin controlul pedalei de accelerație. Pedala de accelerație singură poate exercita o forță de frânare adecvată, fără a fi nevoie de apăsat cea dedicată frânei la decelerare, astfel încât șoferii se pot concentra asupra direcției și să se simtă mai sigur pe suprafețele alunecoase, reducându-se şi oboseala cauzată de comutarea pedalelor.

Sistemul integrat de control al dinamicii vehiculului Super-All Wheel Control (S-AWC), bazat pe un sistem 4WD cu două motoare, are o nouă funcție Active Yaw Control (AYC). Acest lucru permite sistemului să distribuie optim puterea către roțile din față și din spate în funcție de condițiile de drum și de condus, în timp ce vectorizarea cuplului prin controlul frânelor de pe roțile din stânga și din dreapta este posibilă acum atât pentru cele frontale, cât şi posterioare. Acest lucru face posibilă extragerea performanțelor maxime din toate cele patru roţi într-un mod mai echilibrat, oferind o manevrabilitate fidelă intenției șoferului și o stabilitate ridicată de funcționare.

Pot fi selectate șapte moduri de conducere, în funcție de condițiile suprafeței drumului și de stilul de condus: Normal, Tarmac, Gravel, Snow, Mud, Power şi Eco.

Noul Outlander PHEV este echipat cu tehnologia evoluată de asistență a șoferului MI-PILOT. Sistemul de control integrează Adaptive Cruise Control (ACC) și Lane Keep Assist (LKA) pentru a ajuta șoferul să mențină distanța dintre vehicule, menținând în același timp centrul benzii. De asemenea, detectează indicatoare de limită de viteză și ajustează automat viteza setată în consecință. MI-PILOT cu Navi-link utilizează datele din hărți pentru a ajusta automat viteza vehiculului, după cum este necesar, în funcție de curbe, bifurcări și alte circumstanțe de pe autostrăzi. De asemenea, vehiculul poate porni automat în aproximativ 30 de secunde de la oprirea în trafic, atenuând oboseala șoferului pe autostradă.

Mitsubishi Connect este adoptat pentru mai multă siguranță, securitate și confort la volan. Utilizatorii pot accesa cu ușurință asistența de urgență, pot verifica distanța parcursă cu energia din baterie, pot seta timpii de încărcare și alertele pentru a evita uitarea încărcării și pot afișa poziționarea vehiculului parcat pe hărțile aplicației pentru smartphone pentru a vedea unde se află. Mitsubishi Connect are și o funcție de control parental care trimite notificări cu privire la starea de conducere a vehiculului.

Printre altele: rezervorul de benzină are un volum mărit de la 45 la 56 de litri; în habitaclu au apărut două prize de uz casnic de standard japonez (100 volți, 1500 wați) pentru conectarea aparatelor electrice, iar în caz de dezastre naturale maşina poate servi drept o centrală electrică pentru alimentarea cu energie; cu padelele din spatele volanului se poate regla gradul de recuperare (cinci niveluri); greutatea maşinii este de cel puţin 2.010 kg.

Noul Outlander PHEV costă în Japonia de la 35.000 de euro.

După ce modelul PHEV a fost adăugat la generația anterioară în Japonia din 2013, fiind lansat ulterior succesiv în regiuni precum Europa, Oceania, America de Nord și ASEAN, a devenit lider în categoria PHEV, fiind vândute aproximativ 290.000 de unități până în prezent.
https://autoblog.md/video-premiera-noul ... nder-phev/
Fişiere ataşate
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_65.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_65.jpg (449.32 KiB) Vizualizat de 1952 ori
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_63.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_63.jpg (123.47 KiB) Vizualizat de 1952 ori
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_24.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_24.jpg (570.38 KiB) Vizualizat de 1952 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 01, 2021 11:13 am

Mitsubishi Outlander PHEV, cândva un inovator al modelelor plug-in hybrid, s-a lansat într-o nouă generaţie
Mitsubishi Outlander PHEV are un mare merit în lumea auto modernă, şi anume cel de a fi fost printre primele modele cu propulsie plug-in hybrid, cu încărcare de la priză care chiar au reuşit să cucerească publicul prin vânzări şi parametri optimi. A fost în ultimii ani şi cel mai bine vândut model Mitsubishi în Europa, iar în unele ţări acest hibrid plug-in a avut perioade în care era cel mai popular model în clasamentul general.Dar toate astea sunt la trecut, pentru că să fii primul nu e o garanţie a unui succes infinit. Alte modele mai noi şi mai interesante au apărut între timp, iar Mitsubishi a fost, ca întotdeuna în ultimii 20 de ani, notoriu de lent în a lansa o nouă generaţie. Din 2013 până în 2021 s-a produs precedenta generaţie, plus că şi ea prelua designul de la Outlanderul cu propulsie tradiţională. În fine, în ultimii doi ani cifrele de vânzări în Europa pentru Outlander PHEV s-au redus substanţial, modelul fiind în cădere liberă de pe primul loc în categoria plug-in hybrid până la un loc în care nu se mai regăseşte nici măcar în top 10!Acum, japonezii au lansat în sfârşit o nouă generaţie, care a preluat designul mai futurist al Outlander-ului standard, dar care, la nivel tehnic, pare mai mult o uşoară perfecţionare. Sistemul plug-in hibrid e format din acelaşi motor de 2.4 litri pe benzină, doar că acesta dezvoltă un pic mai multă putere acum, până la 131 CP. Da, 131, din 2.4 litri, pentru că motorul e în continuare gândit ca unul focusat spre eficienţă. Pe lângă asta mai există două electromotoare, ambele crescându-şi şi ele niţel puterea, până la 113 şi 114 CP. Per total, noul Outlander PHEV beneficiază de ceva mai mult dinamism datorită creşterii puterii tuturor componentelor.Şi bateria modelului a devenit mai mare, crescând de la 13.8 kWh până la 20 kWh. Aceasta va putea fi încărcată şi fast charge şi promite să asigure o autonomie de până la 87 km în ciclu WLTC, dar, probabil, în viaţa reală va fi în jurul a 70 km. Deci, noua generaţie nu devine un lider nici la putere, nici la autonomie, nici la alţi parametri.Şi, cel mai trist e faptul că noul model va ajunge în Europa foarte târziu, abia la sfârşitul anului viitor, poate chiar în 2023! Întâi se va lansa în Japonia, în acest an, apoi în prima jumătate a anului viitor în mai multe ţări din Asia, plus Noua Zeelandă şi Australia, în a doua jumătate a anului viitor — în America de Nord, şi abia pe urmă în Europa şi alte zone ale lumii. Deci, perspective foarte îndepărtate pentru a vedea acest model în Europa, care era cel mai popular model al mărcii în ultimii ani. Se pare că Mitsubishi are toate şansele ca modelul său să fie uitat până ajunge pe acest continent, iar marca să devină mai mult istorie în Europa, decât progres prezent şi viitor.
https://piataauto.md/Stiri/2021/10/Mits ... generatie/


Aeroportul din Roma va avea un terminal pentru taxiuri zburătoare
Pasagerii care zboară spre Roma începând cu 2024 vor putea, de asemenea, să se deplaseze în aer pentru călătoria cu taxiul în centrul orașului, dacă un proiect între compania care operează principalul aeroport și un start-up german se va concretiza la timp, relatează CNN.
Startup-ul Volocopter speră să facă din Aeroportul Fiumicino un pionier pentru taxiurile aeriene, vehicolul având două locuri cu rotor și baterii dezvoltate de companie.
Timpul de călătorie spre oraș se scurtează
Directorul general al Aeroporti di Roma (AdR), Marco Troncone, a declarat că transportul cu unul dintre vehicole, care decolează și aterizează vertical, va dura aproximativ 15 minute, comparativ cu 45 de minute sau mai mult cu mașina. Costul inițial al unei călătorii va fi de aproximativ 150 de euro (sau 175 de dolari), un preț care ar putea scădea pe măsură ce serviciul devine mai comun, a spus el.
„Conexiunea va fi foarte rapidă”, a declarat Troncone pentru Reuters, unde Volocopter prezintă un prototip. „Va fi o călătorie tăcută și...nivelul emisiilor va fi zero”.
Volocopter, fondată în 2011, speră să obțină o licență aeriană comercială de la Agenția Europeană pentru Siguranța Aviației (EASA) în termen de trei ani și apoi să înceapă operațiunile, a declarat directorul său comercial Christian Bauer.
Roma este considerată al treilea cel mai frumos oraș european după Paris, unde Volocopter a declarat în iunie că speră să aibă un serviciu funcțional la timp pentru Jocurile Olimpice din 2024 și Berlin pentru dezvoltarea taxiurilor aeriene, a arătat un studiu EASA.
Un start-up din Japonia lansează o motocicletă zburătoare
Un start-up japonez speră să-i convingă pe șoferi să-și schimbe mașinile cu un hoverbike (sau motocicletă zburătoare), care ajunge la un preț de 680.000 de dolari. Ediția limitată XTurismo de la ALI Technologies a fost pusă în vânzare în Japonia, în cursul acestei săptămâni, miercuri, relatează BBC.
Gigantul electronic Mitsubishi și fotbalistul Keisuke Honda sunt doi susținători ai companiei din Tokyo. ALI Technologies spune că prototipul poate zbura timp de 40 de minute cu o viteză de până la 100 km/h cu o singură încărcare.
https://www.dcnews.ro/aeroportul-din-ro ... 43736.html


Lovitură pe piața mașinilor second-hand. Statul român le impune samsarilor să declare personal la RAR autoturismele aduse din străinătate
Afacerea cu mașini second-hand aduse din străinătate și comercializate în țară este foarte profitabilă pentru mulți români, însă lucrurile ar urma să se schimbe în urma unei noi prevederi guvernamentale.
Cu mai puțin de 24 de ore înaintea moțiunii de cenzură de marți, 5 octombrie, guvernul a modificat legislația privind mașinile rulate aduse în România, o schimbare majoră care vizează procesul de înregistrare la Registrul Auto Român (RAR) și plata taxelor.
Dacă înainte importatorul de mașini putea vinde autoturismul cu numărul de înmatriculare din străinătate, obligația înregistrării la RAR căzând în sarcina cumpărătorului, acum obligația revine celui care ia mașina din străinătate și o aduce în țară, a anunțat ministrul Finanțelor, Dan Vîlceanu.
În prezent, cei mai mulți „samsari” nu iau contact niciodată cu organele de control, mașinile fiind înregistrate de cumpărătorii finali.
Potrivit ministrului, statul a pierdut în ultimii cinci ani 1,4 miliarde de lei din frauda comisă de cei care cumpără vehicule din alte state UE și le revând în România. Astfel de operațiuni au fost vizate în ultimii ani de controale ale Fiscului, dar și ale altor instituții, cum ar fi Poliția Română.Modificarea legislativă a fost inclusă, conform declarației ministrului Dan Vilceanu, într-un proiect de ordonanță care reglementează sistemul e-Factură (factura electronică).
Astfel, prin această nouă măsură, plata TVA la importul de mașini nu va mai putea fi fentată, iar valoarea acesteia este suficient de mare încât să destabilizeze o buna parte din profitul samsarilor.
„Când cineva aduce o mașină rulată în România, cel care aduce, cel care achiziționează mașina din străinătate, este și cel care o prezintă la Registrul Auto Român. Este necesar să facem acest lucru pentru a preveni eventuale fraude cu TVA, pentru că cel care aduce un vehicul rulat beneficiază de acea scutire pentru bunuri intracomunitare și, din verificările pe care le-am făcut până acum, impactul bugetar ar fi fost în ultimii cinci ani de 1,4 miliarde de lei. Prin această prevedere, că cel care achiziționează vehiculul este și cel care îl prezintă la RAR și să facă un schimb de documente cu RAR, vom realiza o prevenție”, a declarat luni, 4 octombrie, ministrul de Finanțe Dan Vîlceanu.
Inspectorii antifraudă au identificat, anul trecut, mai multe rețele frauduloase de samsari de autoturisme de lux rulate
Anul trecut, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunțat că inspectorii antifraudă au aplicat amenzi de peste 3,9 milioane de lei și au confiscat 35 de autoturisme de lux, second hand, în urma unor acțiuni de control derulate în ultimele zece luni, la nivel național, asupra a 472 de contribuabili - persoane juridice și fizice.
"Inspectorii DGAF au verificat în ultimele 10 luni un număr de 472 de contribuabili (persoane juridice și persoane fizice) care comercializau autoturisme de lux la mâna a doua provenite din Germania, Olanda și Austria, fără să plătească obligațiile fiscale. Urmare a abaterilor constatate în timpul acestor controale au fost dispuse amenzi de peste 3,9 milioane de lei și au fost confiscate 35 de autoturisme. Firmele erau înființate pe numele unor persoane fizice cu situație materială precară, iar autoturismele erau cumpărate cu numerar de către persoane fizice la un preț cu cel puțîn 19% (cota neplătită de TVA) mai mic decât prețul pieței.'Cuantumul mare al prejudiciului calculat de inspectorii antifraudă a determinat inițierea cooperării cu Poliția Română", a precizat ANAF, în comunicatul de presă.
https://ziare.com/auto/stiri-auto/lovit ... 21-1703625

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 02, 2021 9:45 am

Cum poți să cumperi mașini la licitație de pe Adesa.eu
Adesa.eu este o platformă de licitații autovehicule de unde românii pot cumpăra mașini rulate, fără să se deplaseze în străinătate. Reprezentanții companiei se ocupă inclusiv de acte și transportul mașinilor în țară.
Din păcate, persoanele fizice nu pot licita, prin urmare acestea trebuie să apeleze la dealeri auto care sunt înscriși pe platforma Adesa.eu. Distribuitorii urmăresc în timp real licitațiile pentru modelele dorite de clienții români.
Pentru a avea un cont pe Adesa.eu, administratorul companiei care urmează să liciteze trebuie să trimită o copie de buletin și un certificat de înregistrare în scopuri de TVA emis de ANAF, chiar dacă firma nu este plătitoare de TVA.
Mașinile de vânzare pe site-ul de licitații au prețuri fără TVA, prin urmare cumpărătorul va plăti TVA în țara lui. Există și situații rare în care cumpărătorul nu va mai plăti TVA întrucât este inclus în preț. Anunțurile pentru care nu se deduce TVA-ul sunt marcate cu M.
Nu toate licitațiile câștigate sunt finalizate. Vânzătorul mașinii poate să refuze vânzarea dacă prețul final este sub așteptări.În cazul în care vânzătorul acceptă prețul final sunt pregătite actele mașinii, care vor fi trimise separat, prin curier. Estimativ, în 2-3 săptămâni de la finalizarea tranzacției mașina va ajunge la cumpărător cu tot cu acte. Nu va fi livrată la ușă, ci în parcările unor centre comerciale de la intrarea în oraș.
În contul dealerului de pe Adesa, vor apărea detalii despre livrarea mașinii, precum și factura.
Trebuie evitate mașinile din Italia întrucât descrierile, de cele mai multe ori, nu reflectă realitatea. Recomand mașini din Olanda, Belgia și Germania. La mașinile până în 200.000 de km există și despăgubiri în cazul în care a ajuns în țară și nu este conformă cu descrierea respectivă. De exemplu, dacă mașina are parbrizul fisurat, despăgubirea este de 350 de euro.
Dan Vache, business manager al Tactic Business SRL, companie care comandă mașini pe Adesa.eu pentru clienții din România
https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... sa-eu.html


Depăşire criminală pe DN1. Un şofer evită la limită impactul cu autoturismul care circula regulamentar VIDEO
Şoferul a depăşit pe linie continuă şi a fost nevoit să iasă în afara şoselei pentru a evita o altă maşină care oprise şi semnaliza să facă la stânga. Momentul, petrecut sâmbătă în jurul orei 17:30, a fost surprins de camera de bord a unui participant la trafic. Pe imagini se poate observa cum autoturismul cu număr de Timiş depăşeşte pe linie continuă cu viteză. Ulterior încearcă să se replieze pe direcţia de mers, înainte ca autoturismul care circula în faţă să schimbe direcţia.
https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/d ... index.html



Se montează parapete pe rulouri pe cele mai periculoase drumuri din țară – FOTO
Secția Drumuri Naționale Dâmbovița montează elemente de siguranță rutieră (parapete pe rulouri) pe DN 71 și DN 72 pentru limitarea efectelor accidentelor de circulație.
Astfel, pe DN 72, în zona pădurii Dragodana a fost montat parapet de tip rulou, similar cu cel montat în zona Chitila, pe DN 7.

Rulourile au fost montate în zona în care se întâmplă frecvent accidente de circulație. În același timp, un sistem de garduri de protecție este montat pe DN 71, în zona intersecției către Titu.
Cele două drumuri sunt în topul celor mai periculoase drumuri din județ, după numărul de accidente soldate cu morți și răniți.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a postat pe pagina de Facebook câteva imagini cu parapetele pe rulouri montate de curând pe DN72.Cum funcționează parapetele pe rulouri într-un impact cu un autovehicul?
Parapetele pe rulouri reprezintă un sistem de protecție inovativ, conceput pentru a evita evenimentele rutiere soldate cu leziuni mortale, datorită capacității acestora de dispersare a energiilor în lungul parapetului, cu ajutorul rolelor. Vehiculele care intră în contact cu acest sistem de protecție sunt redirecționate înapoi pe calea de rulare, fiind astfel evitată părăsirea suprafeței carosabile.
Caracteristicile tehnice au permis sistemului de protecție să obțină rezultate pozitive deosebite în crash-teste de siguranță rutieră, performanțele superioare fiind datorate elementelor avansate de design și siguranță. Sectorul de drum pe care urmează să fie implementată această măsură a fost selectat în urma analizării mai multor sectoare de drumuri.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/para ... a-18917317



In Romania exista cate un charger la fiecare 200 de km! ACEA spune ca masina electrica este inutila pentru Romania
ACEA a realizat un studiu in care se observa care este raspandirea chargerelor pentru incarcare masinilor electrice.
Evident ca Romania se afla in top5 cele mai slabe tari din Europa pentru ca in Romania sunt doar 0.5 incarcatoare pentru fiecare 100 de km.
Adica avem in realitate un incarcator pentru masina electrica la fiecare 200 de km, ACEA spunand ca pentru tara noastra masina electrica este inutila.Aici este imposibil sa mergi cu masina in afara oraselor pentru ca reteaua reala de chargere este SLABA! Sa ajungi de la Constanta pana la Satu Mare cu o masina electrica inseamna o provocare aproape imposibila daca tinem cont ca pe autostrazi nu exista nici o statie de incarcare pentru aceste msini.
Fanii EV trebuie sa se bucure pentru ca Polonia sta si mai prost decat Romania.
Seful ACEA spune: “For instance, if citizens of Greece, Lithuania, Poland and Romania still have to travel 200km or more to find a charger, we cannot expect them to be willing to buy an electric car.”
https://autolatest.ro/stiri/in-romania- ... u-romania/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 08, 2021 11:14 am

Acesta este noul model 2022 Mitsubishi Xpander
Săptămâna trecută, Mitsubishi Motors Indonezia a lansat un teaser pentru Xpander 2022. Programat pentru a fi dezvăluit in acest an la Gaikindo Indonezia International Auto Show (GIIAS), MPV aduce un design agresiv, care îi conferă un aspect nou si proaspăt. Încă nu am văzut-o fizic, dar se pare că o fotografie a noului Xpander și-a făcut deja drumul online.
Pe baza imaginii scurse, Xpander va veni cu noi faruri în formă de T LED care vor înlocui designul vertical de la modelul curent. Acesta va veni, de asemenea, cu lumini de zi cu LED-uri mai lungi și mai proeminente, care oferă MPV ului un aspect mai asertiv.
https://www.autoindustriya.com/auto-ind ... ander.html




Mitsubishi Pajero SFX traversează un râu periculos ca o legendă [Video]
Mitsubishi Pajero SFX ar putea fi o masina de domeniul trecutului acum. Cu toate acestea, este încă una dintre cele mai venerate masiniVideoclipul pare a fi de la Kerala, care arată un Mitsubishi Pajero SFX de culoare roșie care traversează un flux de apă care curge liber fără efort. Având în vedere viteza de curgere, întreaga experiență de conducere părea să fie dificil la început. Cu toate acestea, Pajero SFX a ieșit traversând fluxul destul de fără efort.
Videoclipul pare a fi de la Kerala, care arată un Mitsubishi Pajero SFX de culoare roșie care traversează un flux de apă care curge liber fără efort. Având în vedere viteza de curgere, întreaga experiență de conducere părea să fie dificil la început. Cu toate acestea, Pajero SFX a ieșit traversând fluxul destul de repede fara prea mare efort.
https://www.cartoq.com/mitsubishi-pajer ... -crossing/


Mitsubishi Motors vrea să construiască o fabrică în Bangladesh
Mitsubishi Motors a semnat ieri un memorandum de înțelegere (MoU) pentru a efectua un studiu de fezabilitate privind înființarea unei unități de producție în Bangladesh până în 2025, în timp ce producătorul multinațional de automobile din Japonia încearcă să-și extindă amprenta în Asia de Sud.
Acest acord, pe care oficialii guvernului l-au numit un mare pas înainte, vine într-un moment în care piața internă de autoturisme se extinde treptat datorită creșterii economice constante și a creșterii capacității de cheltuieli a clasei de mijloc.„Acest studiu de fezabilitate este începutul noii noastre călătorii și dacă totul merge bine, vom putea înființa o fabrică de producție de mașini Mitsubishi în Bangladesh”, a declarat Md Shahidul Hoque Bhuia, președintele Corporației de Oțel și Inginerie din Bangladesh (BSEC).
Studiul de fezabilitate va fi încheiat în decembrie, a adăugat el.
Bhuia și Kurahashi Masatsugu, director general al diviziei pentru Uniunea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa și Asia de Sud de la Mitsubishi Motors, au semnat memorandumul de înțelegere în numele partidelor lor, stabilind principii și ipoteze pentru realizarea unui studiu privind oportunitatea înființării unei societăți mixte până în 2025.
Noua fabrică va satisface cererea tot mai mare de vehicule personale a țării prin extinderea producției locale de mașini vechi.
https://www.thedailystar.net/business/e ... ts-2223901
Fişiere ataşate
image (1).jpg
image (1).jpg (359.49 KiB) Vizualizat de 1847 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Noi 11, 2021 10:25 am

Anvelope de vară și de iarnă, sau all-season?
Tu ce tip de anvelope folosești pe mașină? De vară și de iarnă, sau all-season? Iată care sunt beneficiile fiecărei alegeri și ce variantă preferă șoferii europeni.

Când am scris acest articol, m-am gândit la faptul că, toată vara, o bună parte dintre mașinile din România au rămas echipate cu anvelopele de vară. În editorialul ediției din august a revistei Auto Expert, te invitam să verifici ce tip de anvelope are fiecare mașină parcată pe lângă care treci. Eu am făcut-o, pe unul dintre principalele bulevarde din București. Jumătate dintre mașinile parcate au mers toată vara cu anvelope deiarnă! Iată la ce risc ne-au expus pe toți!Anvelopele de vară

Anvelopele de vară au o compoziție a materialului care atinge consistența optimă la temperaturi de peste 7 grade Celsius. La 40 de grade Celsius, de exemplu, așa cum am avut în România în vara asta, la nivelul solului, anvelopele de iarnă ajung la consistența gumei de mestecat. În plus, blocurile mari și stabile de cauciuc sunt foarte stabile la forțele longitudinale și laterale. Deci asigură o stabilitate net mai bună decât lamelele de pe banda de rulare a anvelopelor de iarnă. Testele ADAC au relevat că, la temperaturi estivale, anvelopele de iarnă frânează de la 100 km/h, în medie, pe o distanță cu 16 m mai mare! Adică, în loc să oprești la timp, mai iei câteva mașini cu tine. Mai ții minte accidentele în lanț de pe autostrada Soarelui, din vara asta? Cel mai grav dintre ele a implicat 55 de mașini. Câte dintre ele crezi că au avut anvelope de iarnă la 40 de grade Celsius?
Anvelopele de iarnă
Când temperatura ambiantală scade sub 7 grade celsius, anvelopele de vară devin prea tari ca să asigure o aderență optimă. Drept urmare, este recomandată utilizarea anvelopelor de iarnă. Iar dacă în ecuație intră și ploaia, lapovița, zăpada sau gheața, blocurile mari din cauciuc ale pneurilor de vară ”plutesc” deasupra stratului, în loc să se agațe de el. Cele de iarnă au desenul brăzdat cu lamele fine, care pătrund până la asfalt, păstrând aderența.
Anvelopele all-season
O soluție de compromis destinată utilizării pe durata întregului an este cea a anvelopelor all-season. Marele avantaj: nu mai ai bătăi de cap cu schimbarea acestora în funcție de sezon. În plus, cheltuiești și mai puțini bani. Chiar dacă ai jante dedicate anvelopelor de iarnă și vară, schimbarea roților pe mașină de două ori pe an costă 100 de lei. Dacă mai pui și transportul între casă și vulcanizare și depozitarea roților de rezervă, care nu sunt chiar mici, atunci anvelopele all-season sunt răspunsul pentru tine. Dezavantajul este evident: nefiind un produs specializat, ci unul de compromis, are performanțe mai slabe decât cele dedicate fiecărui sezon.
Ce variantă preferă europenii?
Un sondaj comandat de Nokian și realizat de compania YouGov a relevat faptul că 50% dintre șoferii din Europa Centrală folosesc anvelope all-season. Confortul de a nu schimba anvelopele la fiecare sezon reprezintă factorul decisiv pentru alegerea anvelopelor. Asta declară 70% dintre șoferii italieni, urmați de 63% dintre șoferii germani. Pentru polonezi, siguranța este cea mai importantă, 74% dintre aceștia considerând că anvelopele all-season sunt suficient de sigure pentru toate anotimpurile. Aceștia sunt urmați de francezi și italieni cu 56% și, respectiv, 54%.

De vară și de iarnă, sau all-season: ce variantă ar trebui să alegi?
Ideal ar fi să ai două seturi de anvelope, câte unul pentru fiecare sezon. Însă și cele all-season sunt studiate pentru a asigura o aderență bună, indiferent de condițiile meteo. Și, în plus, sunt legale pe toată perioada anului, deci nu riști să pierzi Certificatul de Înmatriculare.
https://www.autoexpert.ro/anvelope-de-v ... BZ2AFsbkXQ



Cum să eviți impactul cu un animal care îți apare în fața mașinii
În fiecare an, mii și mii de conducători auto sunt implicați în accidente rutiere provocate de animale care pătrund pe suprafața carosabilă. Impactul cu un animal nu reprezintă un lucru neobișnuit pentru România, dar cu siguranță poate fi extrem de periculos și poate avea urmări dintre cele mai grave.
Că te deplasezi pe autostradă, pe un drum de munte ori pe un drum forestier poți avea surpriza de a-ți ieși în cale tot felul de animale, domestice sau sălbatice, atât ziua, cât și noaptea.

Fie că este vorba despre un iepure, un câine, o vulpe, o căprioară, un mistreț, un urs sau chiar o vacă, urmările impactului pot fi devastatoare atât pentru mașina ta, cât mai ales pentru viața ta și a pasagerilor cu care călătorești.

Pentru a știi cum trebuie să reacționezi în astfel de situații ar fi bine să ții cont de cele 10 recomandări pe care ți le prezentăm în cele ce urmează.

1. Fii atent la indicatoare!De regulă, în zonele unde trăiesc animale sunt amplasate indicatoare care avertizează asupra posibilității apariției acestora pe drum. De aceea este foarte important să fii atent și concentrat pentru a putea vedea la timp aceste semne, care reprezintă un prim avertisment pentru tine cu privire la posibilitatea apariției bruște a căprioarelor, urșilor sau vacilor.

2. Nu circula cu viteză mare!
Atunci când conduci într-o zonă muntoasă sau una împădurită unde pot apărea oricând animale trebuie să conduci cu prudență. Dacă vei rula cu viteză redusă, mașina va fi mai ușor de manevrat în cazul unei manevre bruște de evitare și vei putea frâna la timp în condiții de siguranță pentru a evita un patruped. Condu prudent în special pe timp de noapte.

3. Nu te panica!
Dacă îți apare brusc un animal în cale este bine să-ți păstrezi cumpătul pentru a fi capabil să iei cea mai bună decizie pentru a evita impactul. Nu uita că trebuie să fii pregătit pentru orice și trebuie să gândești foarte repede în astfel de situații pentru a evita accidente ce pot avea urmări dintre cele mai grave.

4. Frânează, dar nu violent!
În condiții de ploaie sau de carosabil acoperit cu mâzgă, zăpadă sau polei, este recomandat să apeși pedala de frână de îndată ce ai văzut animalul. Dar, nu o face brutal pentru că, altfel, ai putea pierde controlul asupra mașinii care va intra în derapaj și vei sfârși prin a lovi o mașină de pe contrasens sau vreun copac de pe marginea drumului. Totodată, eliberează pedala de frână în momentul impactului pentru a evita ca animalul să fie aruncat prin parbriz.

5. Fii intuitiv!
În cazul în care observi animalul că se apropie de șosea dinspre partea dreaptă, încearcă să direcționezi mașina către marginea din aceeași parte a drumului. Prin această manevră poți determina animalul fie să traverseze mai repede, fie să se întoarcă de unde vine.

6. Folosește claxonul și faza lungă!
Dacă observi de la distanță că un animal se află foarte aproape de șosea, încetinește și începe să claxonezi și să luminezi cu faza lungă. Este foarte posibil ca acest lucru să-l sperie și să se îndepărteze de drum. De asemenea, dacă șoseaua este liberă, este indicat să circuli cât mai aproape de axul drumului, mai ales pe timp de noapte și în condiții meteorologice dificile. Astfel, vei avea o șansă în plus să poți avea timp de reacție dacă un animal va sări în fața mașinii tale.

7. Asigură-te că nu mai sunt și alte animale!
De obicei, animalele călătoresc în grup. Dacă se întâmplă să lovești un animal pe drum, asigură-te că nu se mai află și altul/altele în apropiere. Așteaptă câteva secunde înainte de a te pune din nou în mișcare pentru a evita situația în care să lovești un alt animal pe care nu l-ai observat în primă fază.

8. Fii pregătit pentru impact!
Nimeni nu își dorește să rănească sau să omoare un animal, indiferent despre ce animal este vorba. Însă, viața ta și a celorlalți pasageri din mașină este mai presus decât cea a unui biet animal. De aceea, dacă coliziunea este inevitabilă, încearcă să frânezi ușor cât mai mult posibil și pregătește-te pentru impact.

9. Lasă-te pe scaun cât mai mult!
În cazul unui impact iminent cu un animal cu gabarit, precum un urs sau o vacă, încearcă înainte de coliziune să te lași cât poți de mult pe scaun spre stânga astfel încât corpul tău să fie cât mai protejat de bord. De obicei, aceste animale mari se izbesc de parbrizul mașinii și dacă ești cât mai lăsat în scaun, cu atât este mai puțin probabil să suferi răni grave din cauza cioburilor.

10. Nu te apropia de animalele sălbatice!
Dacă ai lovit un câine sau un alt animale de companie care este al cuiva, est normal să te simți dator să oprești pentru a verifica starea acestuia. Dar, în cazul în car ai lovit un animal sălbatic, nu te apropia sub nici formă de acesta deoarece nu știi cum ar putea reacționa. Un mistreț sau o căprioară pot deveni foarte periculoase când sunt rănite. De aceea, înainte de toate, îți recomandăm să scoți mașina de pe carosabil cu luminile de avarie aprinse, să rămâi în mașină și să suni la 112 după ajutor.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum- ... i-18920960


Ingineria fascinantă a timpului nostru: calea ferată pentru cel mai rapid tren din lume, de peste 500 km/h, construită în Japonia
Deşi calea ferată înseamnă una din cele mai vechi şi eficiente forme de transport, despre care s-ar părea că se cunoaşte absolut tot deja, există şi aici limite şi provocări inginereşti majore şi complexe, care încă trebuie rezolvate. Şi asta pentru că totul e relativ simplu când se circulă cu viteze de 100 km/h sau 200 km/h, dar când se doresc viteze de peste 400 km/h şi mai mult, în ecuaţie intervin o mulţime de impedimente, care fie trebuie atenuate fiecare în parte, fie trebuie reinventată întreaga abordare, pentru a scăpa de unele din ele.Japonia e cunoscută ca fiind una din ţările cu cele mai rapizi reţele de trenuri. Japonezii au fost cei care au început construcţia liniilor de cale ferată de înaltă precizie şi a trenurilor numite Shinkansen în patria lor, care puteau atinge la început viteze operaţionale de peste 200 km/h, atunci când primele asemenea trenuri au început a circula, în 1964. De atunci şi până azi, în Japonia s-au produs vreo 12 generaţii de asemenea trenuri rapide, cu viteze tot mai mari şi consumuri tot mai mici de energie. Azi, cele mai rapide trenuri de acest tip din Japonia ating viteze operaţionale de peste 300 km/h.Foto: un tren rapid din Japonia zilelor noastre
Încă din anii 60, însă, inginerii niponi deja se gândeau la noi generaţii de trenuri mai rapide. Testele lor pe parcursul anilor şi deceniilor relevau un fapt îngrijorător: şi anume că, la viteze de peste 350-400 km, intervin în ecuaţie rezistenţe aerodinamice uriaşe, care trebuie combătute, iar limitele mecanice ale şinelor şi rulării pe acestea generează vibraţii atât de mari, încât acestea nu mai pot fi înăbuşite suficient de bine nici măcar de suspensii pneumatice, încât să păstreze confortul şi liniştea la bord.Trenurile Shinkansen deja foloseau suspensie pneumatică, în care, la viraje, creşte presiunea pentru a compensa forţele centrifuge, cum se întâmplă în zilele noastre la unele automobile. Ele foloseau forme aerodinamice, pe care le-au tot îmbunătăţit, construcţie din materiale uşoare, distribuţie inteligentă a puterii între roţi, deci multe din soluţiile avansate care ar putea fi sugerate drept rezolvare, erau deja aplicate, iar limitările la viteze înalte oricum existau.Atunci inginerii s-au gândit să folosească levitaţia magnetică, eliminând astfel contactul direct al roţilor cu şinelor. Da, prin magneţi puternici, trenul ar fi centrat între pereţii şinelor şi ar zbura, practic, printre ele, neatingând şinele sau pământul, sau barierele laterale. Astfel, s-ar elimina aproape integral rezistenţa la frecare şi orice sursă de vibraţii. Pare genial şi de science-fiction? Adevărul e că ideea unui asemenea tren cu levitaţie magnetică a fost patentată încă în anul 1912, de Emile Bachelet! Anume el a fost cel care a inventat şi principiul levitaţiei prin magneţi şi chiar a descris modul cum un asemenea tren ar putea fi propulsat!Foto: pagină din patentul lui Bachelet, din 1912
Exact acelaşi principiu a fost preluat şi de inginerii japonezi. Pe pereţii şinei vor exista două tipuri de magneţi, un tip va avea sarcina menţinerii levitaţiei, iar cel de-al doilea tip va avea sarcina propulsiei trenului, tot prin câmp magnetic.În acele decenii care au urmat după lansarea primelor trenuri rapide, ideea levitaţiei magnetice fusese preluată de mai multe ţări, Japonia şi Germania fiind printre cele care au reuşit să avanseze cel mai mult. Sistemul nipon primise numele de SC Maglev, iar cel german — Transrapid. Diferenţa principială a sistemului german e că nişte braţe speciale ale trenului înconjurau şinele, nu construcţia şinelor trenul, cum se întâmpla la niponi. Prototipurile setau recorduri incredibile în ambele ţări. Spre exemplu un prototip nipon a ating 400.7 km/h în decembrie 1985. Ziarele lumii trâmbiţau că în scurt timp toată omenirea va fi înţesată de asemenea trenuri, iar lumea va folosi avioanele doar la distanţă lungă sau curse de peste ocean.Foto: Trenul de principiu german Transrapid
Realitatea practică, însă, s-a lăsat mult aşteptată. Primul tren cu tehnologie de levitaţie magnetică a fost inaugurat abia în 2004 în China şi lega aeroportul Shanghai de oraş. Acest tren folosea principiul german Transrapid şi atingea în mod absolut normal viteze de 420-430 km/h. Iar de atunci până astăzi nu a mai fost lansată nici o altă linie publică de tren cu această tehnologie, deşi mai multe proiecte similare sunt în proces de aprobare sau pregătire în Elveţia, Germania şi alte ţări ale lumii.Foto: trenul cu levitaţie magnetică din Shanghai
De ce? Pentru că există mai multe impedimente de viaţă reală şi costuri economice. Aceste trenuri au nevoie de o linie de cale ferată specială, în esenţă, a cărei construcţie, din cauza magneţilor, e de circa 4 ori mai scumpă. Asta înseamnă că e nevoie şi de staţii noi, sau cel puţin terminale noi, ceea ce complică lucrurile şi întârzie deciziile de a face un asemenea salt. Şi apoi, consumul de electricitate al unui tren levitaţional e mai mare decât a unui tren simplu, dacă urcă spre viteze ameţitoare. Deci, mai multe impedimente, aparent, pentru o tehnologie prea genială, poate, dar prea scumpă în operare şi în schimbul spre ea. E clar că deocamdată această tehnologie poate fi aplicată doar pentru proiecte noi, deci linii construite de la zero.Şi anume asta face în prezent Japonia. Țara estică a decis să aibă încredere în tehnologia Maglev a inginerilor săi, testată şi dezvoltată de atât de mult timp, şi perfecţionată într-o îndelungă aşteptare, şi a dat start construcţiei pentru noua cale ferată Chuo Shinkasen. Ea va conecta miezul cel mai populat al Japoniei, legând trei cele mai mari oraşe cu o rută rapidă directă între ele — Tokyo, Nagoya şi Osaka. Ea va merge pe un alt traseu decât linia curentă, care e construită aproape de coastă şi e mai expusă la tsunami. Noua linie va trece prin munţi, cam 80% din lungimea ei urmând a trece prin tunele montane! Şi datorită levitaţiei magnetice, distanţa dintre Tokyo şi Osaka, pe care cel mai rapid tren din prezent o parcurge în 2 ore şi 27 minute, va fi parcursă de noul tren în numai 67 minute. Iar asta va uni şi mai mult cele 3 oraşe cu o populaţie cumulată de peste 18 milioane de locuitori.Foto: cu verde e marcat traseul noii linii de cale ferată, cu galben al celei actuale
Pentru Japonia, construcţia noii linii e şi o necesitate, din cauza supraaglomerării liniei existente. Pe cea curentă sunt transportaţi zilnic câte 450,000 pasageri, iar trenurile rapide circulă la o distanţă de doar 3 minute unul faţă de altul, iar reducerea intervalului între ele nu mai e posibilă din motive de siguranţă.
Aşadar, noul tren va face uz de acea inginerie fascinantă pregătită atât de mult de inginerii niponi, numită SC Maglev. Magneţii de pe tren vor fi menţinuţi la o temperatură de -269 grade Celsius, la care apare un efect fizic numit super conductivitate, care creşte semnificativ forţa câmpului magnetic. Asta înseamnă că un magnet la o asemenea temperatură foloseşte simţitor mai puţină energie pentru a produce câmpul magnetic necesar. Aceşti magneţi ai trenului, interacţionează cu cele două tipuri de magneţi din pereţii căii ferate, pentru propulsie şi pentru levitaţie şi centrare între pereţi.Trenurile SC Maglev, însă, vor putea folosi levitaţia doar de la anumite viteze în sus, pentru a eficientiza consumul. Iar asta înseamnă că la viteze mai mici ele vor merge cu roţile pe şine, ca trenurile mai mici, iar şinele speciale vor avea partea de jos identică celor clasice. La 150 km/h, trenurile vor începe a levita şi-şi vor retrage roţile, urmând să gliseze pe câmpul magnetic.
Şi pentru că trăim într-o epocă a condusului autonom, trenurile SC Maglev din Japonia nu vor avea un mecanic de locomotivă, ci se vor conduce singure, dirijate central, dar şi cu sisteme de siguranţă autonome, locale, la nivel de tren.Prima secţiune a noii căi ferate din Japonia, între Tokyo şi Nagoya va fi operabilă în anul 2027, iar cea de-a doua, între Nagoya şi Osaka, va fi inaugurată în 2037. Drumul din Tokyo până în Nagoya va dura doar 40 minune, iar traseul complet, după cum spuneam va dura 67 minute.Există şi neajunsuri ale noilor trenuri. Macazurile specifice operează mai lent, ceea ce înseamnă că distanţa minimă dintre trenuri trebuie să fie de 10 minute, de nu 3. Trenurile sunt mai mici şi transportă mai puţini oameni, ceea ce înseamnă mai puţină eficienţă economică. Din cauza efectelor aerodinamice, apare o diferenţă curioasă. La viteze de până la 300 km/h, consumului unui SC Maglev e aproape identic cu cel al trenurilor rapide clasice, însă la o viteză de până spre 500 km/h, consumul creşte de 4 ori! Însă toate aceste argumente ar trebui să fie acoperite de viteza de deplasare şi de mândria Japoniei de a-şi pune, în sfârşit, în aplicare, ideea inginerească a celui mai rapid tren din lume, care va putea călători cu viteze de peste 500 km/h şi mai mult, chiar până spre 550 km/h! La etapa de teste, a fost atinsă şi o viteză de 603 km/h!În prezent, proiectul construcţiei acestei noi linii de cale ferată e cel mai scump proiect de infrastructură din toată istoria Japoniei. Japonezii au avut încredere în această tehnologie şi au riscat s-o finanţeze în ciuda costurilor uriaşe. Dacă va avea ea soarta avioanelor Concorde — bune, dar prea scumpe în operare, sau dacă se va dovedi un simbol glorios al Japoniei, care se va răscumpăra printr-o integrare mai bună de infrastructură şi economie, vom afla în următoarele decenii. Dar e cert că e una din cele mai fascinante idei inginereşti moderne, pornită prin 1912, coagulată prin 1970-1980, condimentată cu condus autonom prin 2020 şi în proces de transformare în realitate până în 2027-2037!
https://piataauto.md/Stiri/2021/11/Ingi ... n-Japonia/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Noi 12, 2021 9:43 am

E aproape imposibil sa gasesti una de cumparat. Japoneza din 1990 a fost tunata de AMG si e la fel de rara ca un Bugatti de 2.4 milioane euro
E aproape imposibil sa gasesti una de cumparat
Japoneza din 1990 a fost tunata de AMG si e la fel de rara ca un Bugatti de 2.4 milioane euroSeria vestilor bune continua cu numarul redus de kilometri pe care acest Mitsubishi Galant i-a parcurs in ultimii peste 20 de ani: 125.149.
Insarcinata cu dezvoltarea si testarea celor mai performante Mercedes-uri pe care banii le pot cumpara, divizia AMG are o istorie extrem de bogata (si interesanta) in spate. Ba chiar controversata, de ce nu, daca este sa punem la socoteala ca printre numeroasele realizari ale specialistilor din Affalterbach se regaseste - mare atentie, inclusiv un... Mitsubishi Galant cu tractiune fata.
Croita inainte de epoca Daimler, inutil de mentionat, respectiva reteta cuprinde si o noua pereche de spoilere fata si spate, plus jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, pe lista atractiilor principale facandu-si loc - de asemenea, printre altele, si un volan cu design in patru spite, asa cum reiese si din urmatoarele fotografii si imagini.
Botezata Mitsubishi Galant AMG Type 1 si oferita in doar 500 de exemplare - dupa cate se pare, inedita masina se mai poate lauda si cu o motorizare aspirata de doi litri, cu patru cilindri in linie, modificata pentru a livra rotilor de pe puntea fata circa 170 de cai putere. Din pacate, timpul specific probei 0 - 100 de kilometri pe ora, dar si viteza maxima nu reprezinta decat un mister.
O alta mare necunoscuta consta in nota de plata, insa neobisnuita creatie a ramas nevanduta, cel mai probabil din pricina faptului ca suma oferita la licitatia on-line - organizata pe internet, nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor actualului posesor, care a tinut sa anunte si ca respectiva berlina are numai 125.149 de kilometri la bord.
https://www.4tuning.ro/masini-tari/e-ap ... p9yOfU77yY




Daca ramane asa, Volkswagen si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Daca ramane asa, Volkswagen si-ar putea pierde toti clientii
Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Un sistem format din trei motoare si, de ce nu, cu 300 de cai pe ambele punti ar putea reprezenta optiunea perfecta la nivel de propulsie.
Prezentat publicului larg la inceputul anului 2021, noul Mitsubishi Outlander se vinde, zilele acestea, in numeroase versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor nu se regaseste totusi si o varianta de performanta - gandita sa concureze impotriva lui Volkswagen Tiguan R.
Faptul ca actuala generatie a celebrului SUV din Tara Soarelui Rasare nu are in plan sa ofere si o aroma sport nu i-a impiedicat insa pe rusii de la Kolesa sa isi inchipuie ce s-ar intampla daca, pe viitor, ar aparea si o savoare pe nume Evolution.
Acompaniat de o caroserie finisata intr-un rosu aprins, cu plafonul, plus alte cateva elemente de culoare neagra, respectivul model se bucura de spoilere fata si spate agresiv stilizate - lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv o priza de aer pentru capota motorului. Dar si evacuare dubla.
Inutil de mentionat, din peisaj nu lipsesc nici jantele din aliaj cu design multispita, o eventuala versiune Evolution a noului Mitsubishi Outlander fiind nevoita sa ofere si diferite detalii interioare modificate pentru o doza extra de sportivitate.
Meniul caracteristic unei asemenea variante ar trebui sa se incheie cu un sistem de propulsie pe masura. Compus - eventual, dintr-o unitate aspirata cu capacitatea de 2.4 litri, pe benzina, si doua motoare electrice, cu aceasta solutie urmand sa livreze rotilor de pe ambele punti, de ce nu, 300 de cai.
https://www.4tuning.ro/poze/Virtual-tun ... =1&slide=1
Fişiere ataşate
mitsubishi-outlander-evolution-ipoteza-de-design-723e1fb974d90587cf-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-outlander-evolution-ipoteza-de-design-723e1fb974d90587cf-0-0-0-0-0.jpg (462.11 KiB) Vizualizat de 1814 ori
mitsubishi-outlander-evolution-ipoteza-de-design-03d89fb974d886ec01-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-outlander-evolution-ipoteza-de-design-03d89fb974d886ec01-0-0-0-0-0.jpg (446.1 KiB) Vizualizat de 1814 ori
mitsubishi-galant-amg-type-1-30805fb99964898410-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-galant-amg-type-1-30805fb99964898410-0-0-0-0-0.jpg (328.29 KiB) Vizualizat de 1814 ori
mitsubishi-galant-amg-type-1-8e55cfb9997805f039-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-galant-amg-type-1-8e55cfb9997805f039-0-0-0-0-0.jpg (608.35 KiB) Vizualizat de 1814 ori
mitsubishi-galant-amg-type-1-3b916fb9997a889b04-0-0-0-0-0.jpg
mitsubishi-galant-amg-type-1-3b916fb9997a889b04-0-0-0-0-0.jpg (691.77 KiB) Vizualizat de 1814 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Noi 19, 2021 9:09 am

Cât încasează pe secundă cei mai mari producători auto. În top - Toyota
Compania de asigurări auto Uswitch a realizat un studiu care dezvăluie încasările obținute de câțiva dintre cei mai mari producători de mașini din lume. Toyota este în fruntea clasamentului, cu peste 275 de miliarde de dolari pe an, urmat de Volkswagen și Daimler.
În topul clasamentului se află Toyota. Constructorul japonez câștigă în jur de 275 de miliarde de dolari anual, ceea ce se traduce în peste $8700 în fiecare secundă.
Grupul japonez este urmat în clasament de către Volkswagen, cu 255 miliarde de dolari anual și puțin peste 8000 de dolari pe secundă. Daimler se situează pe locul al treilea, cu 176 de miliarde anual și peste 5500 de dolari pe secundă. Niponii de la Honda și Mitsubishi sunt următorii pe listă cu 137 miliarde de dolari, respectiv 136 miliarde de dolari pe an.
Americanii de la Ford și General Motors sunt pe locurile 6 și 7 cu 127 și 122 miliarde pe an. Ei sunt urmați de BMW, care a înregistrat încasări de 113 miliarde de dolari anual.
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cat-i ... 06523.html



Luna trecută a adus pentru piața auto europeană cele mai mici cifre pentru octombrie de când există date privind înmatriculările
Octombrie a fost o lună extrem de slabă pentru piața mașinilor noi din UE, cu scădere de 30% față de octombrie 2020, motivul principal fiind criza semiconductorilor auto, arată datele ACEA. Piața germană a scăzut cu 34%, iar cea din România, cu 23%. La zece luni, piața totală este cu 2% peste nivelul de anul trecut.
În octombrie s-au înmatriculat în UE 665.000 de mașini noi, cu 30% mai puține decât în luna a zecea din 2020. A fost cea mai slabă lună octombrie de când există date despre înmatriculări. În plus, octombrie a fost a patra lună consecutivă în care piața mașinilor noi din UE scade în comparație cu 2020, criza procesoarelor afectând pe scară largă producția și crescând mult timpii de așteptare la client pentru o mașină nouă.
În octombrie, piața germană, cea mai mare din UE, a scăzut cu 34%, iar cea din România, cu 23%. Cea mai pronunțată scădere a fost în Lituania, 55%. Două piețe au crescut: Cipru și Irlanda.
În octombrie câteva mărci au înregistrat scăderi drastice: Skoda (-50%), Audi (-49%), Volkswagen (-42%), Seat (-43%), Ford (-40%). La polul opus, Kia a scăzut cu doar 0,4%, iar Hyundai a crescut cu 7,8%.
Pentru primele zece luni rezultatele sunt mai bune: piața totală din UE a urcat cu 2,2%, spre 8,19 milioane mașini noi, după ce lunile de primăvară au fost bune comparativ cu primăvara lui 2020 când lockdown-urile extinse au afectat grav vânzările.
Pentru perioada ianuarie - octombrie, Hyundai și Kia au crescut cu 20%, Seat cu 14%, Toyota cu 16%, Jeep cu 15% și Mazda cu 13%.
Dacia a crescut cu 0,9%, la peste 300.000 de mașini în zece luni. Scăderi severe au avut mărci precum Mitsubishi (-30%), Honda (-20%), Alfa Romeo (-24%), Nissan (-15%), Ford (-14%).
https://economie.hotnews.ro/stiri-auto- ... larile.htm




Top 5 cele mai sigure anvelope pentru mașina ta pe timp de iarnă. Legătura directă dintre consumul de carburant şi calitatea pneurilor
Când vine vorba de siguranță pe sosele în timp ce conduci propriul autoturism, anvelopele sunt printre cele mai importante părți componente ale mașinii. Frânele opresc roțile, nu autoturismul. Și mai clar, anvelopele sunt cele care îl opresc.
Astfel, oricât de puternic ar fi motorul unei mașini, fără pneuri care să îți ofere performanțe corespunzătoare experiența condusului este orice altceva, însă nu plăcere. Fără aderența optimă și fără capacitatea potrivită de frânare, ținuta de drum a mașinii își pierde din precizie, au explicat specialiștii auto de la autovit.ro.
Dacă îţi doreşti să ai parte de siguranță deplină la fiecare deplasare, e necesar sa pui preț pe un set de cauciucuri care să îți ofere stabilitate și un comportament predictibil pe suprafețe umede. La toate acestea se adaugă cerința unui consum cât mai redus de combustibil, scop ce depinde direct de calitatea pneurilor.
Asemenea producătorilor auto cu renume, cei din industria anvelopelor au o întreagă istorie, tradiţie în domeniu și își prețuiesc produsele în acord cu specificațiile pe care le oferă.
Investiţia într-un set de cauciucuri premium îţi poate salva viaţa într-o situaţie de accident. Astfel, când vine vorba despre siguranța ta și a familiei tale, nu este loc de compromisuri. Pe cât de interesante sunt poveștile fabricanților premium de pneuri, pe atât de valoroasă este expertiza lor.
Istoria şi atuurile cauciucurilor premiumAnvelopele Michelin. Cu o tradiție de peste 120 de ani, producătorul francez își are originile în micuța fabrică a fraților Edouard și Andre Michelin, din Clermont-Ferrand. Cei doi au inventat anvelopa demontabilă, iar câteva decenii mai târziu, compania lor înregistra o altă premieră: prima anvelopă radială.
Astăzi, Michelin este unul dintre furnizorii de bază din MotoGP și Formula 1, iar echipe precum Audi, Ford, Citroën sau Mitsubishi au contat, de-a lungul timpului, pe serviciile acestui producător în Campionatul Mondial de Raliuri.
Printre cele mai apreciate tipuri de anvelope Michelin se numără Pilot Sport, Pilot Super Sport, Primacy, Alpin sau Crossclimate. Fabricanții care aleg anvelopele Michelin ca soluție de primă echipare sunt Ford, Citroën, Toyota, Opel, Iveco, Renault Trucks și MAN.
Printre țările în care Michelin produce anvelope se numără și România. Din fabricile de la Florești sau Zalău ajung pe piață anvelope industriale Michelin, precum și anvelope Kleber, BF Goodrich, Taurus, Kormoran și Riken, pentru autoturisme.
Cauciucurile Bridgestone. Japonezii cu sediul în Tokyo se ocupă de fabricarea pneurilor din anul 1931, iar la capitolul inovații și-au adjudecat pneurile cu structură de rezistență pe bază de cord din fibră sintetică. Datorită succesului comercial, Bridgestone a reușit să achiziționeze un alt nume greu al industriei, în anul 1988: Firestone.
Compania s-a implicat activ în IndyCar și în Formula 1, iar cel mai faimos dintre piloții care au beneficiat de know-how-ul nipon este Michael Schumacher. Clienții emblematici ai producătorului nipon sunt Mazda, BMW, Infiniti, Toyota și chiar Aston Martin.
Anvelopele preferate cu preponderență de fanii Bridgestone sunt Turanza, Blizzak, Weather Control, Potenza, Dueler, Ecopia și Duravis.
Pneurile Goodyear. Vorbim despre un alt producător de pneuri care și-a început afacerile înainte de secolul XX. Dacă Michelin este renumit pentru mascota Bibendum, Goodyear a făcut istorie cu dirijabilul ce-i poartă logo-ul și care își face apariția la principalele competiții sportive de peste Ocean.
Printre produsele cele mai cunoscute ale companiei se numără EfficientGrip Performance, Eagle F1, DuraGrip și UltraGrip. Competițiile cele mai prestigioase în care bolizii folosesc anvelopele producătorului din Ohio, SUA includ Nascar, unde este unic furnizor, și Formula 1, unde este cel mai utilizat brand.
Producătorii care au ales, de-a lungul timpului, anvelope Goodyear pentru echiparea inițială a modelelor sunt Audi, BMW, Chrysler, Fiat, Citroën și Ford.
Cauciucurile Continental. Compania germană din Hanovra și-a început activitatea în anul 1871. Pneurile sunt doar unul dintre produsele pe care Continental le elaborează, iar printre producătorii care-i sunt parteneri se numără Volkswagen, Ford, Volvo, Toyota, Honda, Renault, Porsche sau Iveco.
Continental a fost primul producător de pneuri prevăzute cu caneluri, începând cu anul 1904, iar în țara noastră este prezent prin intermediul fabricii din Timișoara.
Printre cele mai cunoscute game de pneuri fabricate de Continental se numără SportContact, EcoContact, PremiumContact sau WinterContact.
Anvelopele Pirelli. Italienii au o tradiție și mai veche în producția de anvelope. Fabrica fondată de Giovanni Battista Pirelli și-a început activitatea în anul 1872. Printre numele legendare care au fost „încălțate” oficial de producător se numără Lancia Stratos și Porsche 911 Turbo.
La volanul mașinilor de curse din WRC echipate cu pneuri Pirelli s-au aflat nume legendare, ca Sebastien Loeb, Petter Solberg sau Colin McRae. Alte competiții în care italienii se implică sunt WorldSSP, GT World Challenge America și Formula 1.
Pirelli este și elun producător prezent în România, prin fabrica de la Slatina, iar numele după care șoferii responsabili caută produsele companiei sunt: P Zero, Cinturato sau Scorpion.
Printre producătorii care își echipează standard mașinile cu anvelope Pirelli figurează nume grele, ca Ferrari, Porsche, Aston Martin, Bentley, Maserati, Lamborghini, McLaren și chiar Pagani.
https://ziare.com/auto/cauciucuri-de-ia ... 21-1710723

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Noi 22, 2021 12:14 pm

Mitsubishi Triton 2023 electric!!!

Următoarea generație Mitsubishi Triton este un „aer proaspat pentru acest brand în Australia, cu echipa locală de produse a companiei japoneze care declară că a avut remodelat noua masina timp de 3 ani.O componentă importantă a noii generații Triton, prevăzută probabil pentru 2022 sau începutul anului 2023, va fi grupul motopropulsor utilizat - și ar putea exista sisteme plug-in hybrid pe benzină sau sisteme plug-in hybrid diesel, conform mărcii.
„Dacă vă uitați la piața în general, este clar că cândva în această decadă vor exista tot felul de forme de electrificare a modelelor. Este o chestiune de forma pe care o va lua și când”, a declarat Owen Thomson, senior manager al strategiei de produs pentru Mitsubishi Motors Australia.
https://www.msn.com/en-au/motoring/news ... NewsSearch





Mitsubishi Airtrek pentru China - EV complet cu o rază de 520 km

După aducerea înapoi a numelui Eclipse, Mitsubishi a făcut-o din nou, de data aceasta cu renașterea Airtrek. Compania a lansat noul SUV de dimensiuni medii complet electrice la Auto Guangzhou 2021 în curs de desfășurare în China, după ce a oferit un preview în iunie. Noul Mitsubishi Airtrek se alătură liniei mici de doar patru alte modele din China care cuprinde doar SUV-uri. În 2012, Mitsubishi Motors Corp și GAC Group au format un joint-venture pentru a crea GAC Mitsubishi Motors Corp (GMMC), oferind modele ASX, Eclipse Cross, Outlander și Pajero Sport.
Lansarea primului model al GMMC a aratat, de asemenea, noul limbaj de design al lui Mitsubishi, un design foarte expresiv al scutului dinamic care încorporează designul farului în formă de T și al clusterului de taillamp, așa cum se vede pe Xpander-ul recent introdus.
Datorită unui acumulator de 70 kWh bine dimensionat, amplasat sub podea, Airtrek are o autonomie de până la 520 km, bazată pe cicluri de testare locale.
https://autobuzz.my/2021/11/22/the-mits ... -km-range/
Fişiere ataşate
2021-Mitsubishi-Airtrek-China-GAC-11.jpg
2021-Mitsubishi-Airtrek-China-GAC-11.jpg (221.28 KiB) Vizualizat de 1737 ori
2021-Mitsubishi-Airtrek-China-GAC-6.jpg
2021-Mitsubishi-Airtrek-China-GAC-6.jpg (194.57 KiB) Vizualizat de 1737 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Noi 23, 2021 9:12 am

Mitsubishi lansează modelul electric Airtrek, un SUV care seamănă cu Outlander
Constructorul japonez a dezvăluit noul Airtrek. Modelul electric va fi disponibil numai în China, iar vânzările vor demara în primăvara lui 2022.
În cadrul Salonului Auto de la Guangzhou, Mitsubishi a prezentat noul Airtrek. Acesta este un SUV electric care va fi disponibil pe piața auto din China și este bazat pe Aion V, la rândul său un SUV electric construit de către GAC Motors. Noul Airtrek a fost anunțat încă din luna aprilie a acestui an, iar numele său a fost utilizat și de prima generație a lui Mitsubishi Outlander pentru piața asiatică. De altfel, dacă ne uităm cu atenție, vedem că mașina seamănă foarte mult cu noul Outlander.

La exterior, Airtrek dispune de faruri LED într-un aranjament dublu, o grilă care unește cu o bandă luminoasă LED farurile, precum și stopuri LED sub forma literei L. De asemenea, acoperișul mașinii poate fi vopsit în culori diferite față de restul caroseriei, fiind disponibile și combinații de culori two-tone. Noul Airtrek măsoară 4.6 metri în lungime, o lățime de 1910 milimetri și o înălțime de 1690 de milimetri.Capacitatea bateriei este de 70 kWh, ceea ce îi oferă lui Airtrek o autonomie de 520 km, conform standardelor CTLC din China.

Mitsubishi nu a oferit informații cu privire la puterea propulsorului electric, însă, mașina pe care Airtrek se bazează, Aion V, dispune de un motor electric cu putere care variază între 218 și 260 de cai putere. Este de așteptat ca Airtrek să se încadreze în aceste specificații.
La interior, Mitsubishi nu a oferit imagini cu bordul sau cu sistemul multimedia, însă putem observa din imaginea oferită un ecran central tactil. Habitaclul este conceput să acomodeze cinci persoane, iar accentul a fost pus pe partea practică a acestuia.Noul Mitsubishi Airtrek va fi disponibil pe piața din China începând cu primăvara lui 2022. Mașina va fi construită de către grupul GAC Mitsubishi Motors.
https://www.automarket.ro/stiri/mitsubi ... 06433.html
Fişiere ataşate
212284l.jpg
212284l.jpg (229.79 KiB) Vizualizat de 1733 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori