Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 07, 2021 9:35 am

Un avion s-a prăbușit peste o casă. Mai mulți morți
O tragedie aviatică mai puțin obișnuită a avut loc miercuri, 5 mai în statul american Mississippi. Mai multe persoane și-au pierdut viața după ce o aeronavă de mici dimensiuni s-a prăbușit peste o casă.Cel puțin patru oameni au murit după ce un avion de mici dimensiuni s-a prăbușit peste o casă din zona rezidențială Hattiesburg, Mississippi. Trei persoane din avion și un rezident din casa lovită de avion au fost uciși în accident, informează presa locală.
Tragedie aviatică: casă distrusă de un avion
În avion se afla un bărbat de 67 de ani din Witchita Falls, Texas, împreună cu o tânără de 23 de ani și copilul acesteia de doar 2 ani. Avionul era un model Mitsubishi M-2B-60.
Pilotul avionului era neurochirurg la United Regional Physician Group și absolvent alȘcolii de Medicină a Universității Tulane din New Orleans. Tânăra femeie studia biologia la Midwestern State University din Wichita Falls. Se aflau în drum să vadă un membru al familiei absolvent de la Universitatea din sudul Mississippi din Hattiesburg. Avionul decolase din Wichita Falls și se pregătea să aterizeze pe Aeroportul Municipal Bobby L Chain din Hattiesburg când s-a prăbușit.
https://www.stirilekanald.ro/un-avion-s ... i-20145691


Mitsubishi va arata arata la fel de bun ca Outlander 2022?
Vorbim cu șeful de design al lui Mitsubishi despre noul Outlander, mașinile electrice, Montero și un pick-up nou.

Noul SUV Mitsubishi Outlander din 2022 a fost lansat pe fondul unor recenzii pozitive, ridicând perspectiva că acesta este începutul unui nou drum, dar lent, înapoi la relevanță pentru producătorul de automobile japonez care și-a pierdut mult din strălucirea sa în America de Nord.

În 2016, Nissan l-a salvat pe Mitsubishi, cumpărând un pachet de actiuni și aducându-l în Alianța Nissan-Renault. Ni s-a spus la acel moment că Mitsubishi își va găsi locul ca marcă centrată pe SUV, cu expertiză completă pe tracțiune integrală și tehnologie hibridă plug-in pe care să o împărtășească familiei. Viitoarele produse Mitsubishi ar folosi arhitecturi comune ale Alianței - începând de acum cu noul Outlander 2022 mult îmbunătățit, care împarte legăturile cu Nissan Rogue.

2022 Mitsubishi Outlander Este Primul Dintr-Un Nou Val

Outlander este doar „primul din următoarea generație de [vehicule] autentice de la Mitsubishi” și „pionierul strategiei noastre de design ”, spune Watanabe. A început cu proporțiile vehiculului și a lucrat de acolo pentru a crea un Outlander mai îndrăzneț. Interiorul mai premium al SUV-ului este, de asemenea, un semn al lucrurilor care vor urma și reflectă dorința companiei de a ridica Mitsubishi deasupra statutului său de marcă de valoare.

Încă se lucreaza pentru o nouă versiune a Outlander Sport, construit pe platforma utilizată de Nissan Kicks, Nissan Versa, și un nou de Mitsubishi Eclipse Cross crossover compact. Planurile anterioare de a introduce noul Outlander Sport anul viitor și adăugați un SUV electric poate să fi fost împins înapoi, dar Watanabe spune că vom vedea un „vehicul EV actualizat” anul viitor. El ar putea fi referindu-se la următoarea generație Outlander PHEV în SUA; există o versiune plug-in hibridă a Eclipse Cross în Japonia, dar nu vine la această piață. Prima masina electrica pura Mitsubishi va fi o masina micro sau kei pentru Japonia. Aceasta a declarat că Mitsubishi își va extinde gama de electrificați la jumătate din vânzările sale globale până în 2030.

Cultura De Design În Alianța Nissan-Renault-Mitsubishi

Întrebat cum funcționează designul în cadrul Alianței, Watanabe spune că vorbește cu șeful designului Nissan, Alfonso Albaisa, precum și cu șeful designului Renault, despre produsele viitoare pentru a se asigura că fiecare marcă își păstrează imaginea și punctele forte si unice în ceea ce privește aspectul, tehnologia și performanța. Informațiile sunt împărtășite doar la nivel de proiectare-cap, spune el, „pentru a evita o direcție similară.” Alianța dorește generalitate și partajare pentru a reduce costurile, asigurând în același timp că fiecare marcă rămâne distinctă. 2022 Mitsubishi Outlander are diferite unghiuri si o noua caracterisitca. De asemenea, este mai mare și a adus roți mari de 20 de inci. Inginerii au reglat suspensia în mod diferit, de asemenea. Dar la fel de mult Outlander a făcut un pas în direcția cea bună, Mitsubishi mai are mult de munca înainte de a dovedi că poate livra un portofoliu convingător la orice preț.
https://www.motortrend.com/news/2022-mi ... interview/
Fişiere ataşate
Watanabe-5.jpg
Watanabe-5.jpg (107.48 KiB) Vizualizat de 1745 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 11, 2021 11:37 am

Ce face Cheloo cu banii pe care ii ia de la Antena 1 la iUmor. Care e marea lui pasiune
Cheloo de la Paraziții și jurat al emisiunii iUmor, de la Antena 1, are o mare pasiune, și anume, în timpul liber el este pilot la competiții de off road.

Ce face Cheloo cu banii pe care ii ia de la Antena 1 la iUmor
Astfel că Cheloo se regăsește din nou printre participanții la competițiile de profil din campionatul național de off road, pe 2021.De menționat că pasiunea lui Cheloo, pe numele real, Cătălin Ștefan Ion, pentru mașini 4X4 și competiții off road este una veche. 2006 a fost anul în care s-a înscris prima oară la un open pe lângă campionatul național, iar de atunci, a avut mai multe participări ca pilot și copilot, alături de piloți consacrați. Mai nou însă, Cheloo face parte și din echipa sportivă Transilvania Rally Team.Această pasiune a lui Cheloo pentru mașini cu tracțiune integrală l-a făcut pe acesta să schimbe mai mulți mastodonți. Toate mașinile sunt modificate integral și au kit-uri pentru competiții, precum este și cazul mașinilor Nissan Patrol, Volvo XC 90, Mitsubishi Pajero.Iar cea mai nouă achiziție a lui Cheloo în materie de mașini este un Hummer H3, ce are peste două tone.”Îmi plac multe maşini. Mai exact, cele 4×4. Nu-mi plac maşinile care se târâie pe burtă. Nu mă impresionează un BMW Seria 6 sau un Lamborghini ori un Maserati. Cele care-mi plac îmi plac atât de mult, că nici nu ştiu să le scriu numele corect. Mă simt bine în maşina mea”, spunea Cheloo de la Paraziții, pilot la competiții off road, ce folosește tot tipul acesta de mașini brute și pe străzi.În ce privește cariera muzicală. Cheloo a intrat în industria muzicală la sfârșitul anilor 90. El împreună cu ceilalți doi membri ai trupei Paraziții și-au înregistrat prima piesă, după ce și-au vândut blugii ca să facă rost de bani.“Ne-am vândut blugii şi cu banii am făcut prima piesă pe 13 septembrie 1994, Înjur, trasă pe o casetă audio reînregistrată şi cu o copertă făcută cu colaje din ziare. Reacţia a fost pe măsura materialului: slăbuţă”, mărturisea artistul.În ce privește povestea primului concert al trupei Paraziții, el l-a avut loc la Balul Bobocilor din Spiru Haret, iar primii bani făcuți din muzică i-a scos în aprilie 1995, atunci când au reușit să cânte în deschiderea concertelor Wu Tang Killa Beez şi 50 Cent.
Iar dacă nu s-ar fi apucat de cântat genul de muzică hip-hop, lui Cheloo i-ar fi plăcut să cânte punk.
https://playtech.ro/stiri/ce-face-chelo ... une-325238


(video) Ecologiștii trag un semnal de alarmă şi cer interzicerea reclamelor la SUV-uri
Lumea ar trebui să interzică publicitatea SUV-urilor și, de asemenea, să reducă vânzările de mașini mari, concentrându-se asupra modelelor mai ușoare, compacte, care afectează mai puțin mediul. Aceasta este opinia ecologiștilor din World Wildlife Fund (WWF), mai exact din filiala sa franceză.Potrivit autorilor propunerii, în prezent o maşină medie a devenit mai mare, mai scumpă și mai murdară pentru natură. În ultimul deceniu, vânzările SUV-urilor, doar în Franța, au crescut de șapte ori și reprezintă acum aproape 40% din piața auto locală. Aceste date pot fi extrapolate cu ușurință în întreaga Europă și aproape în întreaga lume: popularitatea acestui tip de mașină crește peste tot, iar lansările nu par să contenească.În ultimul deceniu, mașinile au crescut cu un centimetru în lungime la fiecare doi ani și cu 10 kg în greutate pe an. În medie, lățimea a crescut de la 1.68 metri în 1996 până la 1.78 metri în 2016. Iar timp de o jumătate de secol mașinile au câștigat 500 kg în greutate.În cazul modelelor crossover şi SUV, situația este și mai îngrijorătoare: acestea sunt cu aproximativ 25 cm mai lungi, cu 10 cm mai late și cu 200 kg mai grele decât autoturismul mediu. Toate acestea duc la faptul că astfel de mașini consumă cu 15% mai mult combustibil și produc o cantitate practic la fel de mare de emisii nocive.Situația este agravată de faptul că producătorii preferă să facă publicitate mai mult unor astfel de modele, decât unora mai uşoare. Acest segment reprezintă 42% din bugetul de marketing din Franța (datpentru 2019). În fiecare zi, aproape patru ore de timp de antenă sunt folosite pentru a enumera avantajele SUV-urilor în comparație cu alte tipuri de mașini.Astfel, WWF solicită interzicerea publicității pentru crossovere şi SUV-uri, precum și concentrarea eforturilor producătorilor de automobile pe dezvoltarea de modele mai compacte și mai ușoare.
Totodată, ecologiștii recunosc că trecerea la vehiculele electrice nu va putea rezolva complet problema emisiilor nocive. Fabricarea și încărcarea lor generează cantități uriașe de CO2 și alte gaze cu efect de seră, iar cu cât sunt mai mari în dimensiuni şi mai grele, cu atât mai multe noxe apar. Deci, chiar și după răspândirea pe scară largă a transportului pe tracțiune electrică, companiile auto ar trebui să încerce să-şi facă produse cât mai ușoare posibil.World Wildlife Fund este o organizație publică internațională, una dintre activitățile sale fiind conservarea mediului, ideile fiind susţinute de peste cinci milioane de activişti din întreaga lume.
https://autoblog.md/video-ecologistii-t ... uv-urilor/

Salonul Auto de la Tokyo a fost anulat pentru prima dată în ultimii 67 ani

Denis GodorozeaSeria de amânări din cauza pandemiei de coronavirus în lumea auto continuă — noua pradă a pandemiei devine Salonul Auto de la Tokyo, desfăşurarea căruia a fost anulată pentru prima dată în 67 ani. Anunţul a fost făcut de Asociaţia constructorilor auto din Japonia (JAMA), iar presa locală menţionează că la ora actuală nu există careva planuri de a organiza expoziţia la aer liber sau online.Salonul Auto de la Tokyo se desfăşoară o dată în doi ani în luna octombrie din anii 1950. Pentru anul acesta a fost planificată cea de-a 47-a ediţie a expoziţiei internaţionale, însă acum JAMA a anunţat anularea evenimentului din cauza numărului mare de infectări cu coronavirus în Japonia, chiar dacă au mai rămas câteva luni până în octombrie. Se pare că autorităţile nipone anticipează un nou val de infectări toamna.Expoziţia precedentă, cea de-a 46-a ediţie, s-a desfăşurat în 2019, începând cu 24 octombrie. Potrivit JAMA, cea de-a 47-a ediţie nu va fi amânată pentru anul 2022, în locul acesteia urmând să aibă loc evenimentul Tokyo Auto Salon, dedicat tuningului. Respectiv, Salonul Auto va reveni în capitala niponă abia în 2023. Amintim că anul trecut din cauza pandemiei a fost anulat şi Salonul Auto de la Geneva, care nu se va mai desfăşura în viitor în acelaşi format.
https://piataauto.md/Stiri/2021/04/Salo ... ii-67-ani/




Vânzările de mașini electrice și hibride au crescut cu 65%, în primele trei luni ale anului
Aproape 2.500 de autoturisme noi electrice şi hibride au fost comercializate în România, în primele trei luni ale anului în curs, în creştere cu 65% faţă de acelaşi interval din 2020, relevă datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).
Analiza de piaţă arată că ponderea autoturismelor electrice şi full hibride noi în totalul pieţei auto locale a ajuns la 12,2%, perioada în ianuarie - martie 2021, de la 5,5%, în primul trimestru al anului trecut.Raportat la datele înregistrate la sfârşitul lunii martie 2020, în primele trei luni ale acestui an cele mai multe achiziţii noi au fost consemnate în categoria autoturismelor full hibrid, respectiv 1.722 de unităţi, în creştere cu 58,6%.De asemenea, vânzările de autoturisme plug-in hybrid au crescut cu 132,3%, la 360 de unităţi, în timp ce modelele full electrice au consemnat o majorare de 52,2%, până la 414 de exemplare.Potrivit sursei citate, în topul vânzărilor de autoturisme plug-in hybrid, în primul trimestru din 2021, Volvo era pe prima poziţie, cu 73 de unităţi comercializate, iar pe locurile următoare: Mercedes Benz (70), BMW (59), Renault (47), Mitsubishi (23), Ford (22), Porsche (13), Skoda (8), Mini şi Volkswagen (câte şapte unităţi).



https://www.wall-street.ro/articol/Auto ... .html#gref
Fişiere ataşate
2-4.jpg
2-4.jpg (337.27 KiB) Vizualizat de 1724 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 12, 2021 2:20 pm

Mitsubishi își reînvie în sfârșit divizia Ralliart

Rallyart nu a părăsit niciodată inima și sufletul lui Mitsubishi - avem vehicule precum Xpander AP4 pentru a ne aminti de acest lucru. Ce s-a întâmplat? Ei bine, în urmă cu aproximativ 11 ani, divizia Ralliart a producătorului a făcut un pas înapoi de la motorsport din cauza cererii în scădere pentru piesele sale de performanță aftermarket. Acum, producătorul japonez de automobile și-a anunțat planurile de a-l revigora.Mitsubishi și-a dezvăluit planurile de a resuscita marca Ralliart în prezentarea rezultatelor financiare ale anului fiscal 2020. Aceasta este grupată în inițiativa companiei „Mitsubishi Motor-ness”, care include planurile sale viitoare de electrificare și dezvoltare a produselor.

Detaliile sunt foarte vagi în acest moment, dar prezentarea a arătat, de asemenea, că Mitsubishi va lansa două vehicule noi, stabilite pentru lansare în 2023, ca parte a „realizării sale de MMC-ness.” Judecând după siluetele vehiculelor, acestea vor fi fie SUV-uri, fie crossover-uri - fără nicio indicație, totuși, dacă acestea vor fi oferte Ralliart.
Potrivit lui Forbes, CEO-ul Mitsubishi Takao Kato a dezvăluit, de asemenea, ca această inițiativă include planurile de a realiza și accesorii Ralliart. „Pentru clienții care doresc să experimenteze Mitsubishi-ness nostru, vom lansa accesorii personalizate pentru gama noastră de modele, precum și re-intrarea evenimente motorsport din întreaga lume,”a spus.
Sincer, sunt lucruri foarte interesante. Acum tot ce trebuie să facă brandul este să-l readucă la viață pe Lancer și suntem gata.

https://www.topgear.com.ph/news/industr ... 2-20210512

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 13, 2021 8:52 am

Arma anti Toyota GR si Nissan Nismo ! Mitsubishi readuce in prim plan brandul Ralliart 2021

Japonezii de la Mitsubishi au anuntat astazi ca nu mai pot sta pe bara cand vine vorba de maisni performante ,respectiv nu este normal ca Toyota sa inventeze un brand precum GR sau Nissan sa promoveze Nismo ca un brand de sine statator.

Asa ca pe piata revine marca Ralliart care a incetat sa existe in urma cu 11 ani, moment din care marca Mitsubishi si-a pierdut din imagine.Cine uita un EVO VIII Ralliart care domina clar orice incercare a celor de la Subaru cu al lor STI insa si tot ceea ce putea sa ofere pe piata Nissan sau Toyota.

Ralliart este un icon pentru industria auto japoneza si revine pe piata incepand cu acest an!Ralliart este divizia de înaltă performanță și sport cu motor a Mitsubishi Motors. A fost responsabilă de dezvoltarea și pregătirea vehiculelor de curse și de curse off-road ale companiei, precum și de dezvoltarea de modele și piese de înaltă performanță disponibile publicului.


https://autolatest.ro/stiri/arma-anti-t ... iart-2021/
Fişiere ataşate
s5ide576.jpg
s5ide576.jpg (22.42 KiB) Vizualizat de 1709 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 14, 2021 9:27 am

Uniunea Europeana cedeaza si creste limitele viitoarei norme Euro 7 din 2025! Diesel-ul dispare insa nu si motoarele pe benzina
Uniunea Europeana se pare ca a inteles ce zic constructorii auto din Europa, respectiv daca noile norme Euro 7 vor avea limite de maxim 40 gCO2 100 de km pentru benzina si 80 gCO2 la diesel toti acesti constructori auto vor renunta la productia de masini.

De fapt PSA continua sa produca masina fara probleme in China, Africa si cele doua Americi asemenea celor de la VW Group care raman in oferta doar cu modelele electrice care reprezinta de fapt doar 2% din vanzarile europene.

Norma de poluare Euro 6 Temp D a adus un filtru de particule si pentru motoarele pe benzina, insa din 2025 daca intra Euro 7Temp A cu aceste norme intreaga industrie auto dispare complet din Europa.

norme Euro 7 din 2025, emisii co2 norme Euro 7 din 2025, probleme norme Euro 7 din 2025, dacia ford romania euro 7, probleme emisii euro 7 temp a 2025

Germania urmeaza sa piarda peste 8 milioane de locuri de munca, insa si Romania unde lucreaza peste 30.000 de muncitori la Dacia/Ford si industria orizontala.

UE inca negociaza noile norme, insa este greu de crezut cum incepand cu anul 2030 90% dintre masinile vandute in UE urmeaza sa fie produse in China!
https://autolatest.ro/stiri/uniunea-eur ... e-benzina/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Mai 18, 2021 9:23 am

(video) Adio, Mitsubishi Pajero!
Legendarul Mitsubishi Pajero intră în istorie! Vânzările în Europa au fost întrerupte în 2018 și tot atunci a încetat să se mai producă varianta cu trei uși. În primăvara anului 2019, a părăsit piața japoneză, iar în toamna aceluiași an piața rusă. De curând s-a întâmplat același lucru pe piața din Brazilia, iar acum i-a bătut ultimul ceas.
Pentru australieni mai este disponibilă de cumpărat mașina în ediție de adio Final Edition. Un număr de 800 de exemplare au fost realizate în diverse echipări (cunoscute local drept GLS, GLX și Exeed), iar de modificarea lor în conformitate cu specificația aprobată a fost efectuată de către dealerii australieni.
Printre caracteristici se numără embleme speciale, covorașe exclusive în cabină și portbagaj, un deflector negru pe capotă, precum și o husă din piele pentru manualul cu instrucțiuni și cartea de service, printre altele.
Toate mașinile au un turbodiesel standard de 3.2 litri (192 CP), cuplat la o cutie de viteze automată cu cinci trepte. Sistemul de tracțiune este evident unul integral.
De fapt, producția lui Mitsubishi Pajero a încetat complet încă din luna martie a acestui an, iar ultimul lot lansat va fi vândut exclusiv în Australia.Amintim că primul Mitsubishi Pajero a debutat în 1982, iar actualul model de a patra generație este produs din 2006, deși, de fapt, reprezintă o mașină din a treia generație, dar modernizată profund (Pajero-ul din 1999).
Timp 39 de ani au fost produse 3.3 milioane de exemplare, iar vârful de producție a fost în 1992, când 175.000 de mașini au părăsit linia de asamblare.
În ultimii zece ani, o medie de 50.000 de unități au fost produse anual. De-a lungul anilor, 640.000 de mașini au fost vândute în Japonia, iar 150.000 în Australia.
Conform ultimelor informații, Pajero nu va avea un moștenitor direct! Mitsubishi nu este în cea mai bună formă financiară și nu își poate permite dezvoltarea unui SUV modern din această clasă. Cu toate acestea, există posibilitatea ca numele legendar să revină pe piețele mondiale, deși modelul își va schimba formatul într-un crossover. Cel mai probabil, va fi un analog al noului model Nissan Pathfinder.
Apropo, după terminarea producției de SUV-uri va fi închisă și fabrica japoneză Pajero Manufacturing din Prefectura Gifu, deținută integral de Mitsubishi. În plus față de Pajero, modelele Outlander și Delica D:5 au fost produse aici, iar asamblarea lor va fi transferată la întreprinderea din Okazaki. Pajero Manufacturing funcționează din 1943 și va fi închisă până la sfârșitul lunii iunie din acest an.
https://autoblog.md/video-adio-mitsubishi-pajero/



Unul din cele 250 Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen a fost vândut la preţ dublu la licitaţie
Cea mai valoroasă bijuterie din colecţia Mitsubishi Heritage a fost vândută la licitaţie săptămâna trecută pentru preţ dublu faţă de valoarea iniţială. Este vorba despre sportiva Lancer Evolution VI Tommi Makinen, una din cele doar 250 produse iniţial şi comercializate la aproximativ 50 mii lire sterline conform cursului actual.Seria Tommi Makinen a fost introdusă pentru a marca cea de-a patra victorie adusă de legendarul pilot de rally în cariera Mitsubishi. În total au fost produse doar 250 maşini din seria exclusivistă, toate comercializate în scurt timp după lansare. Modelul din imagini, însă, a rămas în portofoliul constructorului japonez, fiind utilizat pentru prezentări şi evenimente speciale.Pe exterior şi în habitaclu maşina este marcată cu inscripţiile distinctive Tommi Makinen, standard fiind inclus volanul Momo şi scaunele sport Recaro. În raport cu celelalte versiuni, ediţia Tommi Makinen avea jante din aliaj de 17 inch livrate de Enkey. Toate cele menţionate completate cu modificări tehnice pentru unitatea de 2.0 litri, inclusiv un turbocompresor revizuit de titan.În total divizia britanică Mitsubishi a vândut în cadrul licitaţiei piese de colecţie în suma totală de peste 400 mii lire sterline, iar cea mai valoroasă maşină a fost sportiva roşie semnată de Tommi Makinen, ce şi-a găsit un nou proprietar în schimbul sumei de 100,100 lire sterline.
https://piataauto.md/Stiri/2021/05/Unul ... licitatie/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 19, 2021 12:46 pm

Mitsubishi L200 e pregătit să cucerească zonele arctice cu modificările lansate de tunerii din Rusia
Divizia rusească a companiei de tuning Arctic Trucks a pregătit un pachet de modificări de offroad pentru Mitsubishi L200. Pickup-ul este gata să cucerească acum zonele arctice prin cele mai severe condiţii de iarnă şi offroad.Pachetul de modificări AT35 a fost elaborat de divizia Arctic Trucks din Rusia special pentru pickup-ul japonez. Pentru a face faţă zonelor înzăpezite pe parcursul întregului an ruşii au echipat modelul L200 cu noi componente de suspensii ce aduc un surplus de 45 mm pentru garda la sol.Pachetul include un set de anvelope de offroad cu diametru de 35 inch încălţate pe jantele originale Arctic Trucks de 17 inch. Doar anvelopele mai aduc un surplus de încă 50-70 mm pentru garda la sol, iar în consecinţă a fost mărit şi unghiul de atac de la 30 grade standard până la 38 grade acum.La nivel estetic L200 modificat de Arctic Trucks se distinge prin aripile evazate şi bara de protecţie frontală restilizată în partea inferioară. Totodată, caroseria poate fi fortificată cu protecţie anticorozivă. Deocamdată nu sunt prevăzute careva modificări pentru unitatea de propulsie sau transmisie, dar ruşii recomandă viitorilor clienţi să opteze pentru oricare din motorizările diesel disponibile pe modelul L200 de serie.Transformarea ulterioară a pickup-ului în cadrul Arctic Trucks durează până la 7 zile, iar maşina este omologată pentru drumurile publice. Preţul modificărilor nu a fost anunţat.
https://piataauto.md/Stiri/2021/04/Mits ... din-Rusia/




Mitsubishi Finalizează modernizarea elicopterului SH-60
SINGAPORE-Mitsubishi Heavy Industries a finalizat primul zbor al unei versiuni modernizate a elicopterului său de război antisubmarin SH-60. SH-60L este un derivat dezvoltat la nivel local de Sikorsky S-70 Seahawk produs din licența-construit SH-60K zburat de Japonia Maritime Auto-Defense Force...
https://aviationweek.com/defense-space/ ... helicopter



UniCredit Leasing a demarat cel de-al cincilea său sezon în motorsportul românesc
UniCredit Leasing a demarat deja cel de-al cincilea sezon al său în motorsportul românesc. Odată cu acesta, echipa s-a mărit și este compusă din patru echipaje.
Cel mai nou membru al UniCredit Leasing Motorsport Team este Cristiana Oprea, pilotul-partener al Revistei Auto Bild România. Cristiana va alerga cu un Peugeot 208 R2, despre care cititorii fideli ai revistei noastre știu deja. În dreapta Cristianei va fi jurnalistul auto Cornel Șocariciu, fostul nostru coleg, care a îmbrățișat de mai multe ori rolul de copilot de-a lungul carierei sale în motorsport.
Cristiana Oprea a pus la cale un sezon competițional complex, care include participări în Trofeul Balcanic FIA ERT, în Campionatul Național de Raliuri (CNRB), precum și la anumite etape de viteză în coastă (CNVC) și în Campionatul Național de Super Rally.„Implicarea UniCredit Leasing în povestea mea a fost pasul determinant pentru a putea începe un nou capitol în acest sezon: trecerea la o nouă mașină de concurs, mai performantă și cu omologare internațională, care îmi va permite să continui participările la etapele europene de raliu. Mă bucur să fac parte din echipă alături de piloți care și-au arătat susținerea pentru conceptul Femei în Motorsport și a căror activitate în motorsport m-a inspirat să îmi continui drumul spre performanță. Eu și copilotul meu, Cornel Șocariciu, suntem onorați de încrederea acordată și suntem pregătiți să muncim pentru a progresa de la o competiție la alta,' a declarat Cristiana Oprea, pilot UniCredit Leasing Motorsport Team.
România a obținut argintul la Rally din Roma Capitale! Oprea și Hațegan, locul 2 la ERC Ladies
Ceilalți piloți din componența UniCredit Leasing Motorsport Team sunt Mihai Leu, Adi Teslovan și Alexandra Teslovan, fiica pilotului despre care ați citit adesea în revista Auto Bild România și nu numai.
Sezonul competițional 2021 a fost deschis pentru echipa UniCredit Leasing Motorsport de participarea lui Adi Teslovan împreună cu Vajk Imre Cseh la Raliul Brașovului. Cei doi au alergat cu o mașină de competiție nouă pentru ei, un Mitsubishi Lancer Evolution X, care se încadrează la grupa RC2. Încă de la etapa de debut cu noua mașină de competiție, Adi Teslovan a venit acasă cu locul doi la clasă.
Adi Teslovan debutează în clasa RC2N cu locul doi la Raliul Brașovului
Mihai Leu a alergat, la rândul său, în competiția inaugurală a sezonului 2021 a Campionatului Național de Viteză în Coastă. Fostul campion mondial la box a reușit să obțină cel mai bun timp pe traseul de la Cheile Grădiștei la clasa sa și a fost al doilea în clasamentul general, ceea ce reprezintă un rezultat excelent. Sportivul din Hunedoara a fost desemnat King of the Hill datorită faptului că a avut cel mai bun timp de-a lungul întregului weekend în care s-a derulat competiția.
Cel mai tânăr membru al echipei UniCredit Leasing Motorsport are 14 ani împliniți și se poate mândri cu faptul că a devenit campioană națională la Super Slalom în 2019. Vorbim despre Alexandra Teslovan, fiica lui Adi Teslovan, iar ea va alerga cu un Renault Twingo RS R1 la etapele Rally Cross Sibiu, unde se derulează campionatul de slalom paralel. Acesta din urmă este o rampă de lansare în Campionatul Național de Raliuri, unde mulți piloți și-au demonstrat abilitățile și au ajuns apoi să alerge în CNR.
„Sunt extrem de bucuroasă că la doar 14 ani pot participa în două campionate susținută de niște parteneri puternici. Mai mult, să fac parte dintr-o echipă cu tatăl meu și cu Mihai Leu sau Cristiana Oprea este incredibil. Îmi doresc să învăț cât mai mult de la fiecare participare și să fiu din ce în ce mai bună,' a detaliat Alexandra Teslovan, pilot UniCredit Leasing Motorsport Team.
https://www.auto-bild.ro/sport/unicredi ... 94845.html
Fişiere ataşate
Fotografie-sezonul-5_UniCredit-Leasing-Motorsport-Team-1-1024x529.jpg
Fotografie-sezonul-5_UniCredit-Leasing-Motorsport-Team-1-1024x529.jpg (110.48 KiB) Vizualizat de 1621 ori
sh-60_prototype_mhi.jpg
sh-60_prototype_mhi.jpg (61.22 KiB) Vizualizat de 1621 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Vin Mai 21, 2021 9:06 am

Nissan și Mitsubishi câștigă 5 mil. euro la tribunal în procesul intentat de Carlos Ghosn
Fostul șef al Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi, celebrul „cost killer” Carlos Ghosn, a pierdut o primă bătălie în procesul intentat chiar de el companiilor japoneze pe care le-a condus.

Epopeea prin care Carlos Ghosn a trecut odată cu condamnarea sa de către o instanță niponă pare să continue. După ce a fost înlăturat de la conducerea Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi, strategul considerat salvatorul Renault într-o perioadă extrem de dificilă și artizanul uneia dintre cele mai puternice alianțe din industria auto, și-a dat în judecată fostul angajator considerând că a fost concediat pe nedrept. În procesul deschis în 2019, reclamantul a solicitat despăgubiri de 15 milioane de euro.
Din nefericire pentru Carlos Ghosn, el a pierdut prima bătălie din proces, un tribunal olandez stabilind nu numai că nu merită suma solicitată, ci chiar că are de plătit compensații de 5 milioane de euro. Mai exact, considerând că nu a avut contract cu Nissan-Mitsubishi BV (NMBV) – companie înregistrată în Olanda care gestiona întreaga Alianță – judecătorii au decis că reclamantul nu are „niciun drept la o compensație echitabilă, la o compensație tranzitorie sau la restanțe salariale”.Mai mult chiar, banii încasați de Carlos Ghosn în perioada aprilie – noiembrie 2018 vor trebui returnați, iar suma a fost stabilită la 5 milioane de euro.
Avocații fostului șef Renault – Nissan – Mitsubishi au anunțat deja că vor face apel la hotărâre pentru că aceasta a fost pronunțată fără a fi luate în calcul anumite dovezi și martori-cheie. Totuși, ei au menționat că verdictul instanței „a exclus orice rea-credință” a lui Carlos Ghosn.
„Suntem mulțumiți că instanța a respins pretențiile nefondate ale lui Carlos Ghosn împotriva NMBV și a ordonat d-lui Ghosn să ramburseze sumele semnificative pe care și le-a însușit ilegal”, a declarat Lavanya Wadgaonkar, o purtătoare de cuvânt a Nissan. Conform Bloomberg, ea a refuzat să ofere alte detalii, deoarece „procedurile judiciare referitoare la abaterile domnului Ghosn sunt în curs de desfășurare în alte jurisdicții”.Carlos Ghosn, al cărui nume nu a apărut în hotărârea instanței dar a fost identificat ca reclamant cu reședința în Liban, și-a dat în judecată fostul angajator pentru 15 milioane de euro în 2019, argumentând că a fost demis pe nedrept. Avocații Nissan au declarat anul trecut instanței că încetarea angajării lui Ghosn era justificată, invocând mai mulți factori, inclusiv detenția sa pe termen lung în Japonia.
Procesul din Olanda este doar una dintre numeroasele lupte legale dintre Nissan și Carlos Ghosn, fost executiv care și-a găsit refugiul în Liban la sfârșitul anului 2019, după ce a fugit din Japonia, acolo unde fusese pus sub acuzare pentru încasarea unor sume care nu i se cuveneau. În acest context, Nissan l-a dat în judecată pe Ghosn pentru daune de 10 miliarde de yeni (75 milioane euro). Există, de asemenea, două proceduri penale în Japonia împotriva persoanelor acuzate că l-au ajutat pe Ghosn să comită infracțiuni.
https://lifenews.ro/2021/05/20/nissan-s ... los-ghosn/

(video) Un Mitsubishi, făcut zob pe strada Muncești. Șoferul a intrat cu el frontal într-un stâlp
Un grav accident rutier s-a produs către miezul nopții pe strada Muncești din capitală. Urmările acestuia au fost surprinse de un martor ocular.
Conducătorul unui Mitsubishi Outlander i-a pierdut controlul volanului pentru că nu a ținut cont de condițiile meteorologice și ca rezultat a fost proiectat agresiv într-un pilon. Stâlpul a fost doborât la pământ, iar mai multe părți ale mașinii au fost împrăștiate pe carosabil.
Din fericire, nicio persoană nu a fost rănită, însă mașina pare a fi o daună totală. Conducătorul auto riscă 1.500 de lei amendă și șase puncte de penalizare. Alte circumstanțe urmează să fie stabilite de poliție.
https://autoblog.md/video-un-mitsubishi ... -un-stalp/




Anvelopele fabricate din aprilie 2021 vor avea etichete noi. Europa va fi prima regiune care va folosi eticheta pentru aderență
Uniunea Europeană introduce noi etichete pentru anvelopele de iarnă, care le permite cumpărătorilor o diferențiere mai clară a acestora.
Europa va fi prima regiune din lume care va folosi, începând cu 1 mai, eticheta pentru aderență pe gheață pentru anvelope.
Această nouă etichetă cuprinde informații suplimentare despre aderența pe gheață și vine în întâmpinarea cumpărătorilor care își doresc să compare diferite anvelope, oferindu-le acestora posibilitatea de a achiziționa anvelope mai sigure și mai ecologice.
Anvelopele fabricate începând cu luna aprilie 2021 vor fi prevăzute cu etichete noi, care vor începe să fie vizibile treptat pe anvelopele oferite spre vânzare. Acestea vor avea un simbol pentru aderență pe zăpadă și un cod QR către o bază de date europeană extinsă.
Anvelopele all-season, de vară și de iarnă fără ținte vândute în UE au primit primele etichete UE în 2012. Până în prezent, obligativitatea etichetei a fost aplicată doar anvelopelor pentru autoturisme pentru pasageri, SUV-uri și autoutilitare, aceasta indicând rezistența la rulare, aderența pe carosabil umed și zgomotul extern la rulare.Aproape 90% din amprenta de carbon a unei anvelope provine din utilizarea sa
Din acest motiv companiile fac eforturi pentru a pune la dispoziția consumatorilor anvelope din ce în ce mai ecologice. Comparativ cu anul 2013, rezistența la rulare a anvelopelor a fost redusă în medie cu 8,5%. Rezistența la rulare mai mică înseamnă un consum mai mic de combustibil și emisii mai mici de dioxid de carbon.
În viitor, etichetele pentru anvelope vor deveni tot mai explicite, oferind informații și despre abraziune sau uzură, kilometraj sau durata de viață a anvelopei pe șosea.
Etichetele pentru anvelope au fost reînnoite pentru a facilita alegerea acestora de către cumpărători și pentru a îmbunătăți siguranța la volan. Totodată, obiectivul inițial care se referă la reducerea emisiilor rămâne în continuare valabil.
https://www.promotor.ro/stiri-auto/anve ... a-18854276

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Mai 24, 2021 12:33 pm

Mașinile ecologice au ajuns la o cotă de 11,6% în totalul pieţei auto din România (APIA)

Cota de piaţă a autoturismelor electrificate a ajuns la 11,6% din total vânzări, la finele primelor patru luni ale anului, aproape dublă faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când se consemna o pondere de 5,5%, relevă datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), consultate de Agerpres.
În topul vânzărilor de autoturisme plug-in hybrid, Mercedes-Benz se află pe prima poziţie, cu 95 de unităţi comercializate, iar pe locurile următoare Volvo – cu 84 de exemplare, BMW (80), Renault (53), Ford (39), Mitsubishi şi Porsche (câte 23 de exemplare), Skoda (9), Volkwagen (8) şi Mini (7).
Noua ediţie a Programului „Rabla Plus” are, în acest an, cel mai mare buget de la lansare, respectiv 400 de milioane de lei, dublu faţă de anul anterior. Anul acesta se păstrează neschimbată cea mai mare primă din Europa pentru maşinile electrice, respectiv 10.000 de euro pentru „full electric” şi circa 4.500 de euro pentru maşini hibride plug-in, dar nu mai mult de 50% din valoarea autovehiculului nou.
Cei care vor dori să renunţe la o maşină veche, poluantă, şi să achiziţioneze un autovehicul electric vor beneficia atât de prima de casare acordată prin Programul „Rabla Clasic”, în valoare de 7.500 de lei, cât şi de ecotichetul alocat în cadrul Programului „Rabla Plus”.
De asemenea, pentru achiziţionarea de motociclete noi, în schimbul predării spre casare a unui autovehicul uzat, se acordă o primă de casare de 5.500 lei. Valoarea cumulată a ecotichetului şi a primei de casare nu poate depăşi 50% din valoarea de achiziţie a motocicletei electrice.
Recent, ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Barna Tanczos, a anunţat că, la o lună de la lansarea sesiunii din acest an a programului „Rabla Plus”, Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a validat aproximativ 900 de dosare de finanţare.
https://www.economica.net/masinile-ecol ... 12443.html


Mitsubishi Triton „Ediția Rukkit” - „pasiune și determinare”
Mitsubishi Motors Thailanda a colaborat cu domnul Rukkit Kuanhavej pentru a crea Mitsubishi Triton „Rukkit Edition”, care este amestecul perfect de pasiune Mitsubishi Motors „și talentul thailandez, realizat special pentru clienții cu caracter unic pentru a arăta stilul de viață distinctiv.

Lansat în cadrul celei de-a 42-a ediții a Salonului Auto Internațional Bangkok 2021, Mitsubishi Triton „Rukkit Edition” se bazează pe noul Mitsubishi Triton Mega Cab și este disponibil ca editie limitata la 60 de ani de la aparitita Mitsubishi Motors Thailanda.
https://www.bangkokpost.com/thailand/pr ... ermination




Lipsa de chip-uri forțeaza Nissan, Suzuki, Mitsubishi să suspende producția

Lipsa globală a cipurilor nu numai că este departe de a se fi terminat, ci continuă să provoace haos în industria auto, din ce în ce mai multe companii apelând la schimbările de producție în încercarea de a face față lipsei semiconductorilor.
Cele mai recente trei nume mari care vor fi afectate de aceeași problemă sunt Nissan, Suzuki și Mitsubishi, care se pregătesc pentru ajustările de producție pe parcursul lunii iunie.
Și nu în ultimul rând, este vorba despre Mitsubishi, care va schimba producția la nu mai puțin de cinci fabrici în Japonia, Thailanda și Indonezia. Producătorul de automobile se așteaptă ca producția de aproximativ 30 000 de vehicule să fie afectată, producția urmând să fie redusă substanțial deoarece nu există suficiente cipuri care să fie instalate pe mașini.
https://www.autoevolution.com/news/lack ... 61768.html
Fişiere ataşate
3976495.jpg
3976495.jpg (175.74 KiB) Vizualizat de 1576 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 26, 2021 11:45 am

(VIDEO) Reglări de conturi în Grecia: un poliţist a distrus maşina şefului său
Un incident incredibil a avut loc pe insula Rodos din Grecia, când un poliţist furios a decis să se răzbune pe propriul şef şi să-i distrugă maşina. Poliţistul nu a ezitat să aplice lovituri maşinii cu un baros, ba chiar să avarieze maşina cu propriul pickup. Bineînţeles, în scurt timp poliţistul a fost încătuşat de propriii colegi.Cazul a fost surprins de camera unui trecător. În imagini vedem cum poliţistul accidentează decapotabila Mercedes-Benz SL cu propriul Mitsubishi L200, după care aplică câteva lovituri şi cu un baros. În consecinţă, maşina a fost avariată grav, având toate elementele caroseriei deteriorate, parbrizul şi luneta sparte, dar probabil şi defecţiuni tehnice la nivel de suspensie, cel puţin.Incidentul nu s-a încheiat afară, or potrivit informaţiilor furnizate ulterior de oamenii legii, poliţistul a dat buzna în clădirea departamentului de poliţie, unde a ameninţat propriul şef, căpitanul de poliţie, cu răfuială fizică, chiar în faţa colegilor. Ei bine, în scurt timp bărbatul a fost încătuşat. Deocamdată nu se cunoaşte valoarea prejudiciului cauzat şi nici motivul scandalului, dar cu certitudine poliţistul va fi dat afară şi va ajunge pe banca acuzaţilor cel puţin pentru deteriorarea proprietăţii private şi pentru ameninţări. Aflat în izolator, poliţistul buclucaş a declarat că regretă faptele şi că este gata să achite prejudiciul cauzat.
https://piataauto.md/Stiri/2021/05/VIDE ... fului-sau/


Mitsubishi Pajero pleacă în istorie definitiv, iar marca niponă mai rămâne fără un pilon legendar
După 40 de ani de carieră de o rară notorietate şi o legendă construită în jurul numelui său, Mitsubishi Pajero pleacă în istorie definitiv. Iar marca niponă Mitsubishi rămâne astfel fără încă un pilon legendar, pe care se ţinea faima sa de cândva.Cum s-a ajuns aici? Ei bine, actuala generaţie Mitsubishi Pajero fusese lansată încă în anul 2006, fiind cea de-a patra la număr. Dar, la fel cum s-a întâmplat şi cu alte modele Mitsubishi pe parcursul ultimului deceniu, nimeni nu s-a obosit să se gândească la o următoare generaţie, la un continuator adevărat. Aşa că, bineînţeles, după 15 ani de aflare pe piaţă, numărul doritorilor de a cumpăra un Pajero, trecut prin multe facelift-uri, dar în esenţă acelaşi, a scăzut până la un public de nişă, care-l ia pentru nişte scopuri specifice. Aşa s-a ajuns la o situaţie fără prea mult optimism — modelul actual are vânzări prea slabe pentru a finanţa uzina unde se produce, iar dezvoltarea altuia înseamnă prea mult timp şi mulţi bani.În rezultat, Mitsubishi a decis închiderea totală a uzinei din Sakahogi, Japonia, acolo unde s-a produs întotdeauna Pajero. E un gest rar pentru Japonia, or, producătorii niponi nu prea îndrăznesc să închidă uzine în patria lor şi să lase comunităţi întregi de localnici fără slujbele vieţilor lor. Însă de această dată celor de la Mitsubishi nu le-a prea păsat. Deşi la acea uzină se mai producea modelul Delica şi chiar Outlander, producătorul a decis să transfere producţia celor două modele la alte uzine, iar pe cea a lui Pajero s-o sisteze definitiv, în toate formele sale de caroserie, scurtă şi lungă. Modelul Pajero Sport, care e construit pe platforma pick-up-ului L200, nu e afectat, el fiind asamblat în Tailanda.Ce mai rămâne din Mitsubishi după acest anunţ? La Lancer Evo s-a renunţat, fiind amputat în totalitate caracterul sportiv al mărcii. Apoi şi Lancer a plecat încet în istorie, mai existând pe nişte pieţe îndepărtate a lumii doar. Galant nu mai există, deci s-a spus adio şi sedanurilor mari. Outlander are mai mult de un deceniu pe piaţă, tot din el fiind derivate şi modelele Eclipse Cross şi ASX. Compactele nu sunt nici ele prea populare. Acum şi cel mai mare SUV al mărcii a fost amputat, fără vreun continuator. Unde va ajunge Mitsubishi — la nivelul unei mărci locale, regionale, cu câteva modele învechite tehnic, compatibile doar cu ţări din lumea a treia, care impun restricţii mai mici?
https://piataauto.md/Stiri/2021/05/Mits ... -legendar/



Nissan va standardiza și va împărți componente ale mașinilor electrice cu partenerii Renault și Mitsubishi
Nissan Motor Co va standardiza și împărți componentele vehiculelor electrice cu partenerul de alianță Renault, susține directorul general de operțiuni (COO) al producătorului auto japonez. Acesta descrie electrificarea drept noul punct de sprijin al parteneriatului.
Alianța franco-japoneză, care include și un membru junior Mitsubishi, a fost tensionată în urma arestării și demiterii fostului președinte Carlos Ghosn. De atunci, pandemia de coronavirus a oferit un impuls pentru reconstruirea colaborării, iar companiile au căutat să standardizeze piese și platforme pentru a reduce costurile.
Nissan a împărtășit deja platforme, sisteme de propulsie și componente comune cu Renault și Mitsubishi, dar aceste eforturi au „atins maximul pe care ar trebui să-l facem”, a declarat Ashwani Gupta, directorul operațional al Nissan, pentru Reuters.
Baza rămâne electrificarea mașinilor
„De aceea, schimbăm treapta de sinergii suplimentare, folosind electrificarea ca pilon principal”, a spus el.
Accentul se va pune pe schimbul de baterii, sisteme de propulsie electrice și arhitectură electronică, a spus el, adăugând că adoptarea unui standard uniform în cadrul alianței ar contribui în mod semnificativ la economiile de scară.
Gupta a declarat că electrificarea nu va reprezenta o provocare de aprovizionare din cauza aprovizionării globale a componentelor de către Nissan. Compania se aprovizionează cu baterii din China, Japonia, Europa și Statele Unite.
Împreună, alianța a vândut peste 7,8 milioane de mașini anul trecut, în scădere cu aproximativ 23% față de 2019, din cauza pandemiei.
Alianțele între mari producători
Ford are o alianță strategică cu Volkswagen, în cadrul căreia Ford va folosi platforma de vehicule electrice MEB a partenerului său german pentru a construi câteva modele.
Toyota și-a extins legăturile cu companii, inclusiv Subaru și cu producătorul chinez de baterii și automobile BYD, pentru a dezvolta împreună EV-uri, în timp ce Honda și General Motors vor introduce două modele EV de dimensiuni mari care utilizează bateriile Ultium ale GM în 2024.
https://www.puterea.ro/nissan-va-standa ... itsubishi/

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori