Revista Presei - Mitsubishi News -
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Imagini cu un nou SUV Mitsubishi. Debut în 10 august
Constructorul nipon de automobile a publicat un teaser video cu un viitorul crossover. Acesta va fi disponibil, inițial, în țările din ASEAN, dar ar putea fi comercializat și pe alte piețe.
Cele 10 țări din regiunea ASEAN (Asociația Națiunilor din Sud-Estul Asiei) sunt foarte importante pentru Mitsubishi. Tocmai de aceea, niponii pregătesc un nou crossover care urmează să fie comercializat acolo.
Primele imagini le-am văzut în luna mai. Acum, japonezii au publicat un nou teaser video, dar și câteva informații proaspete despre acest crossover care va fi prezentat în 10 august.
Bazat pe conceptul XFC, de anul trecut, noul model Mitsubishi va avea o gardă la sol de 222 milimetri, dar și câteva moduri de rulare speciale pentru teren accidentat. Acestea sunt Mud și Gravel.
De asemenea, va fi echipat cu sistemul de distribuire a cuplului Active Yaw Control.
Pentru interior, constructorul asiatic a pregătit un sistem audio Yamaha, dar și două display-uri pentru instrumentarul de bord digital și pentru sistemul multimedia.
Așa cum spuneam, inițial, acest nou crossover Mitsubishi va fi disponibil în țările din ASEAN. Dar, susțin reprezentanții companiei, dacă se va dovedi popular, ar putea fi comercializat și pe alte piețe.
https://www.automarket.ro/stiri/imagini ... 14317.html
Constructorul nipon de automobile a publicat un teaser video cu un viitorul crossover. Acesta va fi disponibil, inițial, în țările din ASEAN, dar ar putea fi comercializat și pe alte piețe.
Cele 10 țări din regiunea ASEAN (Asociația Națiunilor din Sud-Estul Asiei) sunt foarte importante pentru Mitsubishi. Tocmai de aceea, niponii pregătesc un nou crossover care urmează să fie comercializat acolo.
Primele imagini le-am văzut în luna mai. Acum, japonezii au publicat un nou teaser video, dar și câteva informații proaspete despre acest crossover care va fi prezentat în 10 august.
Bazat pe conceptul XFC, de anul trecut, noul model Mitsubishi va avea o gardă la sol de 222 milimetri, dar și câteva moduri de rulare speciale pentru teren accidentat. Acestea sunt Mud și Gravel.
De asemenea, va fi echipat cu sistemul de distribuire a cuplului Active Yaw Control.
Pentru interior, constructorul asiatic a pregătit un sistem audio Yamaha, dar și două display-uri pentru instrumentarul de bord digital și pentru sistemul multimedia.
Așa cum spuneam, inițial, acest nou crossover Mitsubishi va fi disponibil în țările din ASEAN. Dar, susțin reprezentanții companiei, dacă se va dovedi popular, ar putea fi comercializat și pe alte piețe.
https://www.automarket.ro/stiri/imagini ... 14317.html
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Despite the fact that many degrees will be identical, the study plan and main area of focus will differ. You may already be familiar with some of the BSc degrees that also go by the titles BEng, B.Tech, BA, or BBA. The BSc varies from other degree types in that it places a greater focus on science-related classes in the classroom. The BSc is another degree type that has a more theoretical bent; other degree types could have a more practical bent. Visit this page for more information about ba (hons) degree! Click here!
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Mitsubishi și-a majorat veniturile și profitul în primul trimestru al anului fiscal. Piața auto a început să recupereze pierderile din criza de semiconductori
Compania japoneză Mitsubishi, în care Nissan deține un pachet de 34%, a raportat o creștere a veniturilor și a rezultatului net pe primul trimestru al anului fiscal 2023-2024, în pofida reducerii vânzărilor cu 10 de procente. Profitul operațional al Mitsubishi a crescut semnificativ cu 47% în intervalul aprilie – iunie, ca urmare a consolidării situației costurilor și a creșterii prețurilor de vânzare, în condițiile în care vânzările mărcii s-au redus cu 22 de miliarde yeni, adică cu 10% față de perioada similară din 2022. Veniturile din vânzări s-au majorat cu peste 100 de miliarde yeni (circa 640 milioane euro), fiind mai mare cu 20% față de cel din trimestrul 1 al anului fiscal anterior, fiind îmbunătățită simțitor marja profitului operațional, cu 1,3 puncte procentuale, la 7,1%, cu o valoare totală de 45,2 miliarde yeni.
Compania pune creșterea rentabilității operaționale pe seama reducerii costurilor de aprovizionare, a profiturilor after-sale și a ratelor de schimb favorabile, dar mai ales pe seama mixului de prețuri, care s-a îmbunătățit cu 25,5%. Contribuții negative la profitabilitate au avut prețurile materiilor prime, costurile de producție și costurile logistice de transport ale vehiculelor. În același timp, scăderea vânzărilor a fost influențată în special de reducerile din Asia, inclusiv China (-9%), din Europa (-40%) și din America Latină (-32%), care nu au putut compensa creșterile din Japonia (+17%) și America de Nord (+23%).
Reprezentanții Mitsubishi susțin că piața auto a început să recupereze pierderile din criza de semiconductori, având previziuni optimiste pentru întregul an fiscal din punct de vedere al vânzărilor, acestea fiind estimate la un volum de 917.000 unități, pe cele 12 luni, cu 10% mai multe decât în anul anterior. Veniturile prognozate vor crește cu 321 miliarde yeni, la 2.780 miliarde yeni, dar profitul operațional ar urma să se diminueze, la 170 miliarde yeni și o marjă de 6,1%, din cauza creșterii costurilor activităților de vânzare, a costurilor de aprovizionare și a altor cheltuieli, deși se anticipează o îmbunătățire a mixului de prețuri. Singurele regiuni în care se estimează scăderi la finalul anului sunt America Latină și Australia, în timp ce în Europa se așteaptă o creștere de 33%.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-21265535
Compania japoneză Mitsubishi, în care Nissan deține un pachet de 34%, a raportat o creștere a veniturilor și a rezultatului net pe primul trimestru al anului fiscal 2023-2024, în pofida reducerii vânzărilor cu 10 de procente. Profitul operațional al Mitsubishi a crescut semnificativ cu 47% în intervalul aprilie – iunie, ca urmare a consolidării situației costurilor și a creșterii prețurilor de vânzare, în condițiile în care vânzările mărcii s-au redus cu 22 de miliarde yeni, adică cu 10% față de perioada similară din 2022. Veniturile din vânzări s-au majorat cu peste 100 de miliarde yeni (circa 640 milioane euro), fiind mai mare cu 20% față de cel din trimestrul 1 al anului fiscal anterior, fiind îmbunătățită simțitor marja profitului operațional, cu 1,3 puncte procentuale, la 7,1%, cu o valoare totală de 45,2 miliarde yeni.
Compania pune creșterea rentabilității operaționale pe seama reducerii costurilor de aprovizionare, a profiturilor after-sale și a ratelor de schimb favorabile, dar mai ales pe seama mixului de prețuri, care s-a îmbunătățit cu 25,5%. Contribuții negative la profitabilitate au avut prețurile materiilor prime, costurile de producție și costurile logistice de transport ale vehiculelor. În același timp, scăderea vânzărilor a fost influențată în special de reducerile din Asia, inclusiv China (-9%), din Europa (-40%) și din America Latină (-32%), care nu au putut compensa creșterile din Japonia (+17%) și America de Nord (+23%).
Reprezentanții Mitsubishi susțin că piața auto a început să recupereze pierderile din criza de semiconductori, având previziuni optimiste pentru întregul an fiscal din punct de vedere al vânzărilor, acestea fiind estimate la un volum de 917.000 unități, pe cele 12 luni, cu 10% mai multe decât în anul anterior. Veniturile prognozate vor crește cu 321 miliarde yeni, la 2.780 miliarde yeni, dar profitul operațional ar urma să se diminueze, la 170 miliarde yeni și o marjă de 6,1%, din cauza creșterii costurilor activităților de vânzare, a costurilor de aprovizionare și a altor cheltuieli, deși se anticipează o îmbunătățire a mixului de prețuri. Singurele regiuni în care se estimează scăderi la finalul anului sunt America Latină și Australia, în timp ce în Europa se așteaptă o creștere de 33%.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-21265535
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
PICK-UP-UL MITSUBISHI TRITON 2023 A FOST DEZVĂLUIT, IAR MODELUL ANUNȚAT PENTRU RALIURI
Dezvoltat pentru piețele globale, noul Mitsubishi Triton și-a făcut debutul cu un design exterior cu aspect robust, un interior mai modern și un nou cadru, printre alte îmbunătățiri. Marca va arăta cât de rezistent este noul său camion prin înscrierea acestuia într-un raliu epuizant mai târziu în 2023.
Vândut sub numele de L200 pe unele piețe, a șasea generație Triton este nouă de la zero. Este mai mare decât predecesorul său, construit pe un cadru mai robust și poartă un design mai unghiular caracterizat de o parte frontală înaltă și verticală, o cabină mai cutie și arcuri de roți pătrate. Cumpărătorii pot alege o cabină simplă, club sau dublă, iar aspectul exterior al camionului variază semnificativ în funcție de nivelul de echipare selectat. Imaginile de presă ale Mitsubishi prezintă un nivel de echipare bine dotat, destinat utilizatorilor privați; sunt disponibile și camioane mai simple destinate cumpărătorilor comerciali.
Același lucru este valabil și pentru interior; ceea ce primiți depinde în mare măsură de ceea ce ați plătit. Nivelurile de echipare superioare beneficiază de un interior aproape asemănător cu cel al unui SUV, cu un încărcător de dispozitive wireless, prize USB-C, un sistem de infotainment cu ecran tactil și compatibilitate Mitsubishi Connect. Camionul nu și-a uitat însă rădăcinile: toate comutatoarele și butoanele au fost proiectate pentru a fi utilizate confortabil în timp ce purtați mănuși.
Puterea pentru Triton provine de la un nou motor turbodiesel cu patru cilindri de 2,4 litri, numit intern 4N16. Este oferit în mai multe stări de reglaj. Motorul de bază dezvoltă 146 de cai putere și un cuplu de 243 de livre-picior, versiunea de mijloc afișează cifre de 181 și, respectiv, 317, în timp ce varianta de vârf de gamă pune sub piciorul drept al șoferului 201 cai și 347 de livre-picior de torsiune. Tracțiunea spate și o transmisie manuală cu șase trepte sunt standard, în timp ce tracțiunea integrală, o transmisie automată cu șase trepte sau ambele pot fi adăugate la un cost suplimentar.
Mitsubishi a reproiectat sistemul de suspensie cu gândul la confortul pe șosea, deși subliniază că inginerii săi nu au sacrificat capacitatea off-road a camionului. Partea frontală continuă cu brațe duble, în timp ce partea din spate primește arcuri cu foi mai ușoare și amortizoare mai groase. Câteva modificări mici, dar importante, completează actualizările, inclusiv trepte laterale mai largi și un dop de scurgere a uleiului de motor repoziționat.
În vânzare acum în Thailanda, unde este fabricat, noul Mitsubishi Triton va fi lansat treptat pe numeroase piețe globale în următoarele câteva luni. În special, va fi disponibil pe piața japoneză pentru prima dată în 12 ani, începând cu începutul anului 2024. Prețul pornește de la 699.000 de baht thailandezi, ceea ce reprezintă aproximativ 20.400 de dolari, dar nimic nu sugerează că pick-up-ul va fi disponibil în Statele Unite.
Să mergem la curse
Mitsubishi nu se va mulțumi doar să vorbească despre cât de dur este noul Triton; își va demonstra punctul de vedere prin înscrierea unei versiuni modificate a camionului în Raliul Asia Cross Country din 2023, care se desfășoară din Thailanda până în Laos. Conduce echipa Ralliart, Triton-ul care va participa la raliu primește o capotă din fibră de carbon, uși din fibră de carbon și o cutie de marfă din fibră de carbon pentru a ține greutatea sub control, precum și o admisie de tip snorkel, un troliu montat în spate și o cușcă de rulare. Mitsubishi a îmbunătățit, de asemenea, etanșările trenului de rulare pentru a se asigura că pick-up-ul poate trece prin râuri și a montat o suspensie specifică.
https://autoghid.ro/motorsport/pick-up- ... u-raliuri/
Dezvoltat pentru piețele globale, noul Mitsubishi Triton și-a făcut debutul cu un design exterior cu aspect robust, un interior mai modern și un nou cadru, printre alte îmbunătățiri. Marca va arăta cât de rezistent este noul său camion prin înscrierea acestuia într-un raliu epuizant mai târziu în 2023.
Vândut sub numele de L200 pe unele piețe, a șasea generație Triton este nouă de la zero. Este mai mare decât predecesorul său, construit pe un cadru mai robust și poartă un design mai unghiular caracterizat de o parte frontală înaltă și verticală, o cabină mai cutie și arcuri de roți pătrate. Cumpărătorii pot alege o cabină simplă, club sau dublă, iar aspectul exterior al camionului variază semnificativ în funcție de nivelul de echipare selectat. Imaginile de presă ale Mitsubishi prezintă un nivel de echipare bine dotat, destinat utilizatorilor privați; sunt disponibile și camioane mai simple destinate cumpărătorilor comerciali.
Același lucru este valabil și pentru interior; ceea ce primiți depinde în mare măsură de ceea ce ați plătit. Nivelurile de echipare superioare beneficiază de un interior aproape asemănător cu cel al unui SUV, cu un încărcător de dispozitive wireless, prize USB-C, un sistem de infotainment cu ecran tactil și compatibilitate Mitsubishi Connect. Camionul nu și-a uitat însă rădăcinile: toate comutatoarele și butoanele au fost proiectate pentru a fi utilizate confortabil în timp ce purtați mănuși.
Puterea pentru Triton provine de la un nou motor turbodiesel cu patru cilindri de 2,4 litri, numit intern 4N16. Este oferit în mai multe stări de reglaj. Motorul de bază dezvoltă 146 de cai putere și un cuplu de 243 de livre-picior, versiunea de mijloc afișează cifre de 181 și, respectiv, 317, în timp ce varianta de vârf de gamă pune sub piciorul drept al șoferului 201 cai și 347 de livre-picior de torsiune. Tracțiunea spate și o transmisie manuală cu șase trepte sunt standard, în timp ce tracțiunea integrală, o transmisie automată cu șase trepte sau ambele pot fi adăugate la un cost suplimentar.
Mitsubishi a reproiectat sistemul de suspensie cu gândul la confortul pe șosea, deși subliniază că inginerii săi nu au sacrificat capacitatea off-road a camionului. Partea frontală continuă cu brațe duble, în timp ce partea din spate primește arcuri cu foi mai ușoare și amortizoare mai groase. Câteva modificări mici, dar importante, completează actualizările, inclusiv trepte laterale mai largi și un dop de scurgere a uleiului de motor repoziționat.
În vânzare acum în Thailanda, unde este fabricat, noul Mitsubishi Triton va fi lansat treptat pe numeroase piețe globale în următoarele câteva luni. În special, va fi disponibil pe piața japoneză pentru prima dată în 12 ani, începând cu începutul anului 2024. Prețul pornește de la 699.000 de baht thailandezi, ceea ce reprezintă aproximativ 20.400 de dolari, dar nimic nu sugerează că pick-up-ul va fi disponibil în Statele Unite.
Să mergem la curse
Mitsubishi nu se va mulțumi doar să vorbească despre cât de dur este noul Triton; își va demonstra punctul de vedere prin înscrierea unei versiuni modificate a camionului în Raliul Asia Cross Country din 2023, care se desfășoară din Thailanda până în Laos. Conduce echipa Ralliart, Triton-ul care va participa la raliu primește o capotă din fibră de carbon, uși din fibră de carbon și o cutie de marfă din fibră de carbon pentru a ține greutatea sub control, precum și o admisie de tip snorkel, un troliu montat în spate și o cușcă de rulare. Mitsubishi a îmbunătățit, de asemenea, etanșările trenului de rulare pentru a se asigura că pick-up-ul poate trece prin râuri și a montat o suspensie specifică.
https://autoghid.ro/motorsport/pick-up- ... u-raliuri/
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Training is an important part of the process before you proceed in the workforce as it will be the avenue for you development. This is where you will acquire the needed knowledge and skills to be equipped for the job. Also, each field has their own system. An architect’s course subjects and tasks are different from a site manager. Thus, having a background that is inclined to your chosen field is more beneficial when you’re in the job market. If you are an aspiring construction professional, CCM have construction courses London which you can take as early as now. Check their website for each field and their course overviews!
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
If you want to expand your knowledge but aren't sure how or where to start, now is a great opportunity to introduce the College of Contract Management United Kingdom. Education is attainable at CCM UK regardless of your location. The College of Contract Management mostly offers construction-related courses. They provide courses that have been accredited by industry leaders such as the CIOB, RICS, and ICES. You are now one click away from being a sought-after site labourer. Just click the website.
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Having an excellent understanding of a variety of NEC contracts is among the essential requirements for a professional degree in NEC contracts. In turn, project teams will be able to improve their employability, and you will have a clear understanding of the parties' contractual obligations. Along with risk management and dispute resolution, you will also learn how to identify the best contract for the circumstance. You want to sign up for (nec) training , right? Go here!
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
BSc and BSc Hons are both academic degrees available for undergraduates. These degrees have a lot in common but are not actually the same. The BSc Hons is regarded as the one that is more reputable as compared to a BSc degree. The major difference between a BSc and a BSc Hons is that one needs to complete a dissertation for the completion of a BSc Hons degree, whereas it is not mandatory for the other. Furthermore, the number of years that one needs to accomplish in BSc Hons is 1 year more than in a BSc degree. See further bsc vs bsc hons
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Embrace the CIOB Level 4 site managers course, a strategic choice for construction practitioners aspiring to managerial positions without disrupting their work-life equilibrium. This program offers two distinct qualifications, the Certificate and the Diploma, providing a comprehensive education in Construction Site Management. The 6-month Certificate program, featuring vital modules such as Managing Health, Safety, and Well-being in Construction Works, grants eligibility for the CSCS White Card. The 18-month Diploma program further refines your skills in project planning, stakeholder collaboration, and the efficient management of complex construction projects.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Transfăgărășanul și Transalpina se închid de luni, 6 noiembrie până în vara anului viitor. CNAIR invocă scăderea temperaturilor, ceața și vântul puternic
Este ultimul sfârșit de săptămână din acest an cu circulație deschisă pe Transfăgărășan (DN 7 C) și Transalpina (DN 67 C). De luni, 6 noiembrie circulația va fi închisă pe sectoarele de altitudine Piscu Negru-Bâlea Cascadă de pe Transfăgărășan respectiv Rânca-Obârșia Lotrului de pe Transalpina, potrivit unui comunicat de presă al CNAIR. Închiderea circulației pe cele mai înalte șosele din România se face pentru siguranța șoferilor având în vedere scăderea temperaturilor, ceața deasă sau rafalele de vânt :
,,Circulația pe Transfăgărășan și Transalpina se închide de luni, 06.11.2023, ora 08:00 ! Având în vedere scăderea temperaturilor la altitudine, a intensificării bruște a vântului, a posibilității apariției ceții dense în orice moment al zilei și pentru siguranța participanților la trafic s-a luat decizia ca începând ca de luni, 06.11.2022, ora 08:00, circulația rutieră să fie interzisă pentru toate categoriile de autovehicule pe următoarele sectoare de drum:
–DN7C (Transfăgărășan) între Piscu Negru și Cabana Bâlea Cascadă (km. 104+000 – km. 130+800);
–DN67C (Transalpina) între Rânca și Obârșia Lotrului (km. 34+800 – km. 59+800).
Precizăm că la altitudine schimbarea condițiilor meteorologice are o dinamică sporită, ceea ce face ca siguranța celor care tranzitează aceste drumuri montane poate fi pusă în pericol de către fenomenele meteorologice imprevizibile în această perioadă a anului.” a transmis CNAIR.
Sectoarele de altitudine de pe Transalpina și Transfăgărășan se vor redeschide în funcție de condițiile meteo și de grosimea stratului de zăpadă la începutul verii 2024. De exemplu, în această vară Transfăgărășanul a fost redeschis pe 21 iunie 2023.
Firma de inginerie și consultanță tehnică Rutier Conex XXI a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru studiul de fezabilitate care va da soluțiile tehnice pentru modernizarea Transfăgărășanului, a anunțat luna trecută, directorul general CNAIR, Cristian Pistol. Studiul de Fezabilitate se va face pentru tronsonul de altitudine Piscu Negru-Bâlea Lac-Bâlea Cascadă, iar CNAIR încearcă să mențină DN 7 C deschis aproape tot anul atât ca rută turistică, dar și pentru variantă de circulație Pitești-Sibiu, în condițiile blocajelor aproape zilnice de pe DN 7 Valea Oltului.
Transfăgărășanul ajunge la 2.040 de metri altitudine maximă în zona Bâlea Lac și este a doua cea mai înaltă șosea din țară (Transalpina atinge 2145 metri în Pasul Urdele). Documentația tehnică va propune soluțiile tehnice pentru modernizare, printre acestea execuția de polate (copertine de protecție) fiind cea mai importantă.
https://economedia.ro/transfagarasanul- ... ernic.html
Este ultimul sfârșit de săptămână din acest an cu circulație deschisă pe Transfăgărășan (DN 7 C) și Transalpina (DN 67 C). De luni, 6 noiembrie circulația va fi închisă pe sectoarele de altitudine Piscu Negru-Bâlea Cascadă de pe Transfăgărășan respectiv Rânca-Obârșia Lotrului de pe Transalpina, potrivit unui comunicat de presă al CNAIR. Închiderea circulației pe cele mai înalte șosele din România se face pentru siguranța șoferilor având în vedere scăderea temperaturilor, ceața deasă sau rafalele de vânt :
,,Circulația pe Transfăgărășan și Transalpina se închide de luni, 06.11.2023, ora 08:00 ! Având în vedere scăderea temperaturilor la altitudine, a intensificării bruște a vântului, a posibilității apariției ceții dense în orice moment al zilei și pentru siguranța participanților la trafic s-a luat decizia ca începând ca de luni, 06.11.2022, ora 08:00, circulația rutieră să fie interzisă pentru toate categoriile de autovehicule pe următoarele sectoare de drum:
–DN7C (Transfăgărășan) între Piscu Negru și Cabana Bâlea Cascadă (km. 104+000 – km. 130+800);
–DN67C (Transalpina) între Rânca și Obârșia Lotrului (km. 34+800 – km. 59+800).
Precizăm că la altitudine schimbarea condițiilor meteorologice are o dinamică sporită, ceea ce face ca siguranța celor care tranzitează aceste drumuri montane poate fi pusă în pericol de către fenomenele meteorologice imprevizibile în această perioadă a anului.” a transmis CNAIR.
Sectoarele de altitudine de pe Transalpina și Transfăgărășan se vor redeschide în funcție de condițiile meteo și de grosimea stratului de zăpadă la începutul verii 2024. De exemplu, în această vară Transfăgărășanul a fost redeschis pe 21 iunie 2023.
Firma de inginerie și consultanță tehnică Rutier Conex XXI a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru studiul de fezabilitate care va da soluțiile tehnice pentru modernizarea Transfăgărășanului, a anunțat luna trecută, directorul general CNAIR, Cristian Pistol. Studiul de Fezabilitate se va face pentru tronsonul de altitudine Piscu Negru-Bâlea Lac-Bâlea Cascadă, iar CNAIR încearcă să mențină DN 7 C deschis aproape tot anul atât ca rută turistică, dar și pentru variantă de circulație Pitești-Sibiu, în condițiile blocajelor aproape zilnice de pe DN 7 Valea Oltului.
Transfăgărășanul ajunge la 2.040 de metri altitudine maximă în zona Bâlea Lac și este a doua cea mai înaltă șosea din țară (Transalpina atinge 2145 metri în Pasul Urdele). Documentația tehnică va propune soluțiile tehnice pentru modernizare, printre acestea execuția de polate (copertine de protecție) fiind cea mai importantă.
https://economedia.ro/transfagarasanul- ... ernic.html
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori