Revista Presei - Mitsubishi News -
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
A career in business administration guarantees success! Choosing a business major not only improves your financial literacy but also provides you with key life skills like as leadership, communication, and management. These abilities are necessary for completing obligations at work or, if you like, to your own business. Click business administrator salary uk to learn more about how this line of work can improve your life.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
DOCUMENT Modificări RCA: Păgubiții unui asigurător în faliment vor putea cere daune de peste 500.000 de lei. Topul plăților FGA din acest an
Păgubiții RCA ai City Insurance și Euroins au încasat doar în acest an peste 630 milioane de lei de la Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA), organismul care plătește despăgubirile în cazul unui asigurător intrat în faliment, în limita a 500.000 de lei pe fiecare contract de asigurare. Acest plafon va fi eliminat în curând de Guvern, conform unei Directive UE, dar schimbarea legislativă nu se va aplica decât în cazul viitoarelor falimente. Ministerul de Finanțe a scos recent în dezbatere publică un proiect de lege care va schimba semnificativ Legea 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților, scrie Hotnews.ro.
Modificările trebuie să intre în vigoare până la 23 decembrie 2023 Amintim că în prezent, conform legislației RCA, asigurătorul șoferului care a produs accidentul, este obligat să achite despăgubiri în limita a peste 6,07 milioane de euro pentru vătămări corporale și deces, în timp ce pentru daune materiale limita este de 1,22 milioane de euro. Dacă un asigurător RCA intră în faliment, plata daunelor este preluată de către Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA), dar în limita a 500.000 de lei pe fiecare contract de asigurare. VEZI PROIECTUL DE LEGE FGA, ca schemă de garantare în asigurări, a fost înființat în anul 2015, fără a fi însă o obligație a directivelor UE. „România este singurul stat membru din Spațiul Economic European în care fondul de garantare în domeniul asigurărilor oferă protecție pentru toate tipurile de asigurări (generale sau de viață, facultative sau obligatorii) și pentru orice creditor de asigurare, indiferent că este persoană fizică și juridică. Dintre statele membre, fonduri aproximativ similare mai există în Letonia, Malta și Spania, însă nici acestea nu oferă protecție integrală, anumite tipuri de asigurări ori creditorii de asigurări persoane juridice fiind excluse din acoperire. În toate celelalte 15 state membre în care mai există anumite scheme de garantare în domeniul asigurărilor, acestea acoperă exclusiv, de regulă, asigurările de viață ori anumite tipuri de asigurări de viață, asigurări de sănătate, asigurări de accidente de muncă, asigurări de răspundere civilă auto sau alte forme de asigurări generale obligatorii.”, se arată în expunerea de motive la proiectul de lege. O nouă Directivă UE (2021/2118) introduce, în premieră la nivel european și numai în ceea ce privește despăgubirile cuvenite în temeiul contractelor RCA, obligația fiecărui stat membru de a institui organisme care să protejeze persoanele prejudiciate din respectivul stat, prin plată directă, în cazul lichidării sau insolvenței asigurătorului care a preluat răspunderea persoanei responsabile de accident, indiferent în care stat membru a fost autorizat asigurătorul.
CONTINUAREA :
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... n-21376912
Păgubiții RCA ai City Insurance și Euroins au încasat doar în acest an peste 630 milioane de lei de la Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA), organismul care plătește despăgubirile în cazul unui asigurător intrat în faliment, în limita a 500.000 de lei pe fiecare contract de asigurare. Acest plafon va fi eliminat în curând de Guvern, conform unei Directive UE, dar schimbarea legislativă nu se va aplica decât în cazul viitoarelor falimente. Ministerul de Finanțe a scos recent în dezbatere publică un proiect de lege care va schimba semnificativ Legea 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților, scrie Hotnews.ro.
Modificările trebuie să intre în vigoare până la 23 decembrie 2023 Amintim că în prezent, conform legislației RCA, asigurătorul șoferului care a produs accidentul, este obligat să achite despăgubiri în limita a peste 6,07 milioane de euro pentru vătămări corporale și deces, în timp ce pentru daune materiale limita este de 1,22 milioane de euro. Dacă un asigurător RCA intră în faliment, plata daunelor este preluată de către Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA), dar în limita a 500.000 de lei pe fiecare contract de asigurare. VEZI PROIECTUL DE LEGE FGA, ca schemă de garantare în asigurări, a fost înființat în anul 2015, fără a fi însă o obligație a directivelor UE. „România este singurul stat membru din Spațiul Economic European în care fondul de garantare în domeniul asigurărilor oferă protecție pentru toate tipurile de asigurări (generale sau de viață, facultative sau obligatorii) și pentru orice creditor de asigurare, indiferent că este persoană fizică și juridică. Dintre statele membre, fonduri aproximativ similare mai există în Letonia, Malta și Spania, însă nici acestea nu oferă protecție integrală, anumite tipuri de asigurări ori creditorii de asigurări persoane juridice fiind excluse din acoperire. În toate celelalte 15 state membre în care mai există anumite scheme de garantare în domeniul asigurărilor, acestea acoperă exclusiv, de regulă, asigurările de viață ori anumite tipuri de asigurări de viață, asigurări de sănătate, asigurări de accidente de muncă, asigurări de răspundere civilă auto sau alte forme de asigurări generale obligatorii.”, se arată în expunerea de motive la proiectul de lege. O nouă Directivă UE (2021/2118) introduce, în premieră la nivel european și numai în ceea ce privește despăgubirile cuvenite în temeiul contractelor RCA, obligația fiecărui stat membru de a institui organisme care să protejeze persoanele prejudiciate din respectivul stat, prin plată directă, în cazul lichidării sau insolvenței asigurătorului care a preluat răspunderea persoanei responsabile de accident, indiferent în care stat membru a fost autorizat asigurătorul.
CONTINUAREA :
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... n-21376912
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Recalibrarea Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi implică o colaborare limitată
Dincolo de comunicarea seacă a încheierii unui nou parteneriat, acordul dintre grupul Renault și Nissan ascunde multe detalii mai puțin cunoscute. Angajații din Franța vorbesc chiar despre un „divorț” amiabil.
Cu doar o zi în urmă, grupul francez Renault, din care face parte și Dacia, a a anunțat triumfător intrarea în vigoare a unui nou acord cu Nissan prin care sunt puse noi baze pentru Alianța Renault – Nissan – Mitsubishi. Conform oficialilor francezi, „Renault Group și Nissan vor deține de acum o participare încrucișată de 15%, cu obligația de păstrare a acțiunilor precum și cu obligația de plafonare a participației fiecăruia. Drepturile de vot ale Renault Group și ale Nissan sunt plafonate la 15% din drepturile de vot exercitabile, cele două grupuri având posibilitatea de a-și exercita liber drepturile în cadrul acestei limite”.
Mai mult chiar, Jean-Dominique Senard, președintele Alianței, declara că este bucuros să anunțe „intrarea în vigoare a Noului Acord al Alianței încheiat la sfârșitul lunii iulie 2023. Acest acord marchează un jalon important pentru Renault Group, Nissan și Mitsubishi Motors; el pune bazele unui nou parteneriat de lungă durată, just și eficient, care va crea valoare pentru fiecare membru al Alianței, precum și pentru toți stakeholderii noștri”.
Doar că, dincolo de echilibrarea balanței portofoliului de acțiuni și mesaje triumfătoare de marketing, cei de la Renault și-au anunțat angajații printr-un comunicat intrat în posesia agenției AFP că, de acum înainte „Renault, Nissan și Mitsubishi vor acționa independent și devin concurenți”.
Același document citat de AFP menționa că angajații producătorului francez sunt însemnați să înceteze să-și mai partajeze fișierele și datele cu producătorii japonezi Nissan și Mitsubishi începând chiar de luni, 6 noiembrie.
„Alianța Renault – Nissan se încheie pe 6 noiembrie. Deci, de la această dată, nu mai există comunicare cu Nissan”, a indicat și un e-mail intern văzut de jurnaliștii AFP, în timp ce un altul, tot din interiorul companiei, menționa că Renault, Nissan și Mitsubishi „vor acționa acum independent, devenind concurenți” (…) „nu se mai poate face schimb de informații, cu excepția cazurilor strict supravegheate”.
Potrivit unei surse apropiate subiectului, care a confirmat încetarea partajării de informații și date între cei doi producători, acest pas constituie continuarea logică a reducerii participării Renault la Nissan. Totodată, încetează și achizițiile comune de servicii, piese și componente, detaliu care schimbă drastic vechea organizare a Alianței. În vechea structură, achizițiile comune ocupau un loc fundamental menit să reducă puternic costurile de cercetare, dezvoltare și producție.
Sursa AFP a mai explicat că membrii Alianței „au fost întotdeauna concurenți pe piață. Acest cuvânt, competiție, nu este nou. (…) Ne îndreptăm către un nou capitol pentru Alianță, dar care nu are aceeași formă”.
Totuși, se pare că nu toți angajații grupului francez au cunoscut detaliile organizatorice ale noii structuri a Alianței. Fabien Gloaguen, reprezentant al sindicatului uzinei Renault din Sandouville, a declarat că nu poate judeca strategia Renault, însă este limpede că din evoluția Alianței „lipsește claritatea”. În plus, el s-a declarat îngrijorat de „incertitudinea” care planează asupra viitorului celor 1.400 de angajați care lucrează la centrul comun de achiziții din Franța sau în fabricile Renault care produc mașini Nissan.
Conform AFP, contactați de agenție, oficialii Renault au susținut că niciun angajat al centrului de achiziții nu va fi disponibilizat și că „reorganizarea este în curs”. Nici asamblarea de vehicule Nissan în uzinele Renault nu va înceta, iar producătorii vor continua să facă schimb de date cu privire la proiectele comune.
Prin urmare, atât Renault cât și Nissan sau Mitsubishi vor continua să colaboreze, însă strict în urma unor negocieri punctuale pentru proiectele comune. De altfel, oficialii diviziei europene a Mitsubishi au confirmat, pentru LifeNews.ro de această dată, că dezvăluirile AFP nu reprezintă noutăți pentru cei care cunosc îndeaproape detaliile noului parteneriat, totul fiind rezultatul unei „recalibrări care a fost deja anunțată”.
https://www.economica.net/recalibrarea- ... 05146.html
Jurilovca a dus frumusețea sălbatică a Deltei tradiționale la Târgul de Turism al României
După un 2023 plin de evenimente și întâmplări unice, Jurilovca reprezintă, zilele acestea, Delta Dunării și Dobrogea de Nord la Târgul de Turism al României ce are loc la București, în cadrul complexului expozițional de la Romexpo, se arată într-un comunicat oficial.
Standul Jurilovcăi reproduce, în mic atât frumusețea sălbatică a Deltei Dunării și a complexului lagunar Razelm-Sinoe, cât și o gospodărie tradițională lipovenească din care nu lipsesc nici ceaunul pentru prepararea borșului de pește și nici obișnuita băncuță din fața porții care, la apus, devine centrul de socializare al comunității, locul în care se împărtășesc noutățile și întâmplările zilei.
Alături de Jurilovca, la Târgul de Turism al României se află și Razelm Luxury Resort, resortul de 4 stele care funcționează de la sfârșitul anului 2022 pe raza comunei Jurilovca, într-un amplasament de vis chiar pe malul lacului.
Continuarea aici:
https://www.dcnews.ro/jurilovca-a-dus-f ... 37440.html
Dincolo de comunicarea seacă a încheierii unui nou parteneriat, acordul dintre grupul Renault și Nissan ascunde multe detalii mai puțin cunoscute. Angajații din Franța vorbesc chiar despre un „divorț” amiabil.
Cu doar o zi în urmă, grupul francez Renault, din care face parte și Dacia, a a anunțat triumfător intrarea în vigoare a unui nou acord cu Nissan prin care sunt puse noi baze pentru Alianța Renault – Nissan – Mitsubishi. Conform oficialilor francezi, „Renault Group și Nissan vor deține de acum o participare încrucișată de 15%, cu obligația de păstrare a acțiunilor precum și cu obligația de plafonare a participației fiecăruia. Drepturile de vot ale Renault Group și ale Nissan sunt plafonate la 15% din drepturile de vot exercitabile, cele două grupuri având posibilitatea de a-și exercita liber drepturile în cadrul acestei limite”.
Mai mult chiar, Jean-Dominique Senard, președintele Alianței, declara că este bucuros să anunțe „intrarea în vigoare a Noului Acord al Alianței încheiat la sfârșitul lunii iulie 2023. Acest acord marchează un jalon important pentru Renault Group, Nissan și Mitsubishi Motors; el pune bazele unui nou parteneriat de lungă durată, just și eficient, care va crea valoare pentru fiecare membru al Alianței, precum și pentru toți stakeholderii noștri”.
Doar că, dincolo de echilibrarea balanței portofoliului de acțiuni și mesaje triumfătoare de marketing, cei de la Renault și-au anunțat angajații printr-un comunicat intrat în posesia agenției AFP că, de acum înainte „Renault, Nissan și Mitsubishi vor acționa independent și devin concurenți”.
Același document citat de AFP menționa că angajații producătorului francez sunt însemnați să înceteze să-și mai partajeze fișierele și datele cu producătorii japonezi Nissan și Mitsubishi începând chiar de luni, 6 noiembrie.
„Alianța Renault – Nissan se încheie pe 6 noiembrie. Deci, de la această dată, nu mai există comunicare cu Nissan”, a indicat și un e-mail intern văzut de jurnaliștii AFP, în timp ce un altul, tot din interiorul companiei, menționa că Renault, Nissan și Mitsubishi „vor acționa acum independent, devenind concurenți” (…) „nu se mai poate face schimb de informații, cu excepția cazurilor strict supravegheate”.
Potrivit unei surse apropiate subiectului, care a confirmat încetarea partajării de informații și date între cei doi producători, acest pas constituie continuarea logică a reducerii participării Renault la Nissan. Totodată, încetează și achizițiile comune de servicii, piese și componente, detaliu care schimbă drastic vechea organizare a Alianței. În vechea structură, achizițiile comune ocupau un loc fundamental menit să reducă puternic costurile de cercetare, dezvoltare și producție.
Sursa AFP a mai explicat că membrii Alianței „au fost întotdeauna concurenți pe piață. Acest cuvânt, competiție, nu este nou. (…) Ne îndreptăm către un nou capitol pentru Alianță, dar care nu are aceeași formă”.
Totuși, se pare că nu toți angajații grupului francez au cunoscut detaliile organizatorice ale noii structuri a Alianței. Fabien Gloaguen, reprezentant al sindicatului uzinei Renault din Sandouville, a declarat că nu poate judeca strategia Renault, însă este limpede că din evoluția Alianței „lipsește claritatea”. În plus, el s-a declarat îngrijorat de „incertitudinea” care planează asupra viitorului celor 1.400 de angajați care lucrează la centrul comun de achiziții din Franța sau în fabricile Renault care produc mașini Nissan.
Conform AFP, contactați de agenție, oficialii Renault au susținut că niciun angajat al centrului de achiziții nu va fi disponibilizat și că „reorganizarea este în curs”. Nici asamblarea de vehicule Nissan în uzinele Renault nu va înceta, iar producătorii vor continua să facă schimb de date cu privire la proiectele comune.
Prin urmare, atât Renault cât și Nissan sau Mitsubishi vor continua să colaboreze, însă strict în urma unor negocieri punctuale pentru proiectele comune. De altfel, oficialii diviziei europene a Mitsubishi au confirmat, pentru LifeNews.ro de această dată, că dezvăluirile AFP nu reprezintă noutăți pentru cei care cunosc îndeaproape detaliile noului parteneriat, totul fiind rezultatul unei „recalibrări care a fost deja anunțată”.
https://www.economica.net/recalibrarea- ... 05146.html
Jurilovca a dus frumusețea sălbatică a Deltei tradiționale la Târgul de Turism al României
După un 2023 plin de evenimente și întâmplări unice, Jurilovca reprezintă, zilele acestea, Delta Dunării și Dobrogea de Nord la Târgul de Turism al României ce are loc la București, în cadrul complexului expozițional de la Romexpo, se arată într-un comunicat oficial.
Standul Jurilovcăi reproduce, în mic atât frumusețea sălbatică a Deltei Dunării și a complexului lagunar Razelm-Sinoe, cât și o gospodărie tradițională lipovenească din care nu lipsesc nici ceaunul pentru prepararea borșului de pește și nici obișnuita băncuță din fața porții care, la apus, devine centrul de socializare al comunității, locul în care se împărtășesc noutățile și întâmplările zilei.
Alături de Jurilovca, la Târgul de Turism al României se află și Razelm Luxury Resort, resortul de 4 stele care funcționează de la sfârșitul anului 2022 pe raza comunei Jurilovca, într-un amplasament de vis chiar pe malul lacului.
Continuarea aici:
https://www.dcnews.ro/jurilovca-a-dus-f ... 37440.html
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Cererea de mașini electrice în țările din Europa dă semne că încetinește, deoarece șoferii așteaptă vehicule mai bune și mai ieftine
După ani de creștere accelerată, vânzările de mașini electrice din Europa par să intre într-o zonă de încetinire, în timp ce șoferii așteaptă modele mai bune și mai ieftine, care vor fi disponibile peste doi-trei ani, scrie Reuters.
Vânzările de vehicule complet electrice în Europa au crescut cu 47% în primele nouă luni din 2023, dar, în loc să sărbătorească, producătorii auto, inclusiv Tesla, Volkswagen şi Mercedes-Benz, au un ton sumbru.
Ratele mai ridicate ale dobânzilor şi piaţa redusă îi alungă pe consumatori, avertizează companiile auto, în condiţiile în care comenzile Volkswagen de mașini electrice sunt la jumătate faţă de anul trecut.
Dealerii din Germania şi Italia, precum şi analizele firmelor globale spun că există mai multe motive în spatele încetinirii cererii decât incertitudinile economice, consumatorii nefiind convinşi că mașinile electrice îndeplinesc necesităţile lor privind siguranţa, autonomia şi preţul.
„Principala problemă este incertitudinea. Mulţi estimează că tehnologia se va îmbunătăţi şi mai degrabă aşteaptă trei ani pentru un model nou decât să cumpere acum un vehicul care îşi pierde rapid valoarea”, a explicat Thomas Niedermayer, proprietarul unei reprezentanţe auto din Bavaria.Flavia Garcia şi Tom Carvell din Edinburgh au de 15 ani o maşină Toyota Auris şi ar trebui înlocuită. În condiţiile apropierii datei la care vor fi interzise vânzările de maşini noi pe benzină şi motorină, cuplul ia în considerare un vehicul electric, dar sunt descurajaţi de lipsa infrastructurii de încărcare, de preţ şi de temerile privind durata de funcţionare a bateriei.
Firma AutoTrader susţine că noile mașini electrice din Marea Britanie încă sunt mai scumpe în medie cu 33% decât modelele cu combustie internă.
Majoritatea modelelor noi mai ieftine nu vor intra pe piaţă înainte de 2025 – cel mai devreme – moment în care vor fi numeroase modele produse de companiile chineze, de la BYD la Nio, pe piaţa din Europa.De mult timp criticii avertizează că lipsa unui model accesibil de vehicul electric (EV) va afecta vânzările, care până acum au fost sprijinite de comenzile firmelor și de care au îmbrăţişat devreme tehnologia.
Performanţa mai slabă din septembrie, sondajele privind încrederea consumatorilor şi estimările sumbre ale dealerilor şi producătorilor auto arată că era încetinirii creşterii probabil a venit.
Recent, Ford şi GM au avertizat în SUA că întârzie lansarea unor modele EV mai accesibile şi îşi reduc cheltuielile, din cauza cererii mai slabe şi a costurilor mai ridicate, în contextul grevei declanşate de United Auto Workers (UAW), cel mai mare sindicat din industria auto americană.
Dar problema este ciclică.
Încetinirea cererii se va menţine atât timp cât nu vor exista modele accesibil EV disponibile, a apreciat Felipe Munoz de la JATO Dynamics.
„Din punctul de vedere al autorităţilor de reglementare, nu trebuie să lansăm chiar acum noi produse, trebuie să ne concentrăm pe accesibilitate. Dar producătorii auto trebuie să fie atenţi la Tesla şi la firmele chinezeşti, deoarece nu vor să rămână prea mult în urmă”, susţine Alistair Bedwell, analist la GlobalData.
Intenţia de a cumpăra un EV a rămas constantă în Germania în ultimul an, arată un sondaj al firmei The Langston Co, ceea ce înseamnă că, deşi creşte numărul EV vândute, numărul oamenilor care aşteaptă să achiziţioneze un vehicul electric nu creşte.Creșterea vânzărilor ar putea fi mai degrabă un semn că producătorii de automobile, care se străduiau să producă EV-uri din cauza blocajelor din lanțul de aprovizionare, pot în cele din urmă să facă față comenzilor acumulate, decât un semn al creșterii cererii, a declarat Ben DuCharme, director de cercetare la The Langston Co.
Philip Nothard, director de analiză la firma de servicii pentru dealeri Cox Automotive, a declarat că valorile reziduale scăzute au descurajat, de asemenea, cumpărătorii, deoarece companiile și mulți consumatori aleg mașinile noi în funcție de prețul cu care le pot vinde peste câțiva ani.
„Noi o numim valea morții, pe care o vom traversa în perioada 2024-2027: valori reziduale scăzute, ofertă mare și cerere scăzută”, a adăugat Nothard
https://www.g4media.ro/cererea-de-masin ... ftine.html
După ani de creștere accelerată, vânzările de mașini electrice din Europa par să intre într-o zonă de încetinire, în timp ce șoferii așteaptă modele mai bune și mai ieftine, care vor fi disponibile peste doi-trei ani, scrie Reuters.
Vânzările de vehicule complet electrice în Europa au crescut cu 47% în primele nouă luni din 2023, dar, în loc să sărbătorească, producătorii auto, inclusiv Tesla, Volkswagen şi Mercedes-Benz, au un ton sumbru.
Ratele mai ridicate ale dobânzilor şi piaţa redusă îi alungă pe consumatori, avertizează companiile auto, în condiţiile în care comenzile Volkswagen de mașini electrice sunt la jumătate faţă de anul trecut.
Dealerii din Germania şi Italia, precum şi analizele firmelor globale spun că există mai multe motive în spatele încetinirii cererii decât incertitudinile economice, consumatorii nefiind convinşi că mașinile electrice îndeplinesc necesităţile lor privind siguranţa, autonomia şi preţul.
„Principala problemă este incertitudinea. Mulţi estimează că tehnologia se va îmbunătăţi şi mai degrabă aşteaptă trei ani pentru un model nou decât să cumpere acum un vehicul care îşi pierde rapid valoarea”, a explicat Thomas Niedermayer, proprietarul unei reprezentanţe auto din Bavaria.Flavia Garcia şi Tom Carvell din Edinburgh au de 15 ani o maşină Toyota Auris şi ar trebui înlocuită. În condiţiile apropierii datei la care vor fi interzise vânzările de maşini noi pe benzină şi motorină, cuplul ia în considerare un vehicul electric, dar sunt descurajaţi de lipsa infrastructurii de încărcare, de preţ şi de temerile privind durata de funcţionare a bateriei.
Firma AutoTrader susţine că noile mașini electrice din Marea Britanie încă sunt mai scumpe în medie cu 33% decât modelele cu combustie internă.
Majoritatea modelelor noi mai ieftine nu vor intra pe piaţă înainte de 2025 – cel mai devreme – moment în care vor fi numeroase modele produse de companiile chineze, de la BYD la Nio, pe piaţa din Europa.De mult timp criticii avertizează că lipsa unui model accesibil de vehicul electric (EV) va afecta vânzările, care până acum au fost sprijinite de comenzile firmelor și de care au îmbrăţişat devreme tehnologia.
Performanţa mai slabă din septembrie, sondajele privind încrederea consumatorilor şi estimările sumbre ale dealerilor şi producătorilor auto arată că era încetinirii creşterii probabil a venit.
Recent, Ford şi GM au avertizat în SUA că întârzie lansarea unor modele EV mai accesibile şi îşi reduc cheltuielile, din cauza cererii mai slabe şi a costurilor mai ridicate, în contextul grevei declanşate de United Auto Workers (UAW), cel mai mare sindicat din industria auto americană.
Dar problema este ciclică.
Încetinirea cererii se va menţine atât timp cât nu vor exista modele accesibil EV disponibile, a apreciat Felipe Munoz de la JATO Dynamics.
„Din punctul de vedere al autorităţilor de reglementare, nu trebuie să lansăm chiar acum noi produse, trebuie să ne concentrăm pe accesibilitate. Dar producătorii auto trebuie să fie atenţi la Tesla şi la firmele chinezeşti, deoarece nu vor să rămână prea mult în urmă”, susţine Alistair Bedwell, analist la GlobalData.
Intenţia de a cumpăra un EV a rămas constantă în Germania în ultimul an, arată un sondaj al firmei The Langston Co, ceea ce înseamnă că, deşi creşte numărul EV vândute, numărul oamenilor care aşteaptă să achiziţioneze un vehicul electric nu creşte.Creșterea vânzărilor ar putea fi mai degrabă un semn că producătorii de automobile, care se străduiau să producă EV-uri din cauza blocajelor din lanțul de aprovizionare, pot în cele din urmă să facă față comenzilor acumulate, decât un semn al creșterii cererii, a declarat Ben DuCharme, director de cercetare la The Langston Co.
Philip Nothard, director de analiză la firma de servicii pentru dealeri Cox Automotive, a declarat că valorile reziduale scăzute au descurajat, de asemenea, cumpărătorii, deoarece companiile și mulți consumatori aleg mașinile noi în funcție de prețul cu care le pot vinde peste câțiva ani.
„Noi o numim valea morții, pe care o vom traversa în perioada 2024-2027: valori reziduale scăzute, ofertă mare și cerere scăzută”, a adăugat Nothard
https://www.g4media.ro/cererea-de-masin ... ftine.html
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Parisul vrea să alunge SUV-urile mari
Edilii din Paris vor să alunge automobilele de teren (SUV) de talie mare din centrul orașului prin creșterea tarifelor de parcare și intenționează să organizeze o procedură de vot la începutul anului următor pentru ca cetățenii capitalei Franței să se pronunțe asupra acestei inițiative, transmite Reuters. După ce în luna septembrie a interzis scuterele închiriate, tot ca urmare a unui vot al cetățenilor, Parisul va organiza un referendum local în data de 4 februarie 2024 cu privire la „locul SUV-urilor în capitală”, relatează Agerpres.
În condițiile în care SUV-urile pot fi greu de diferențiat de alte modele, Primăria din Paris vrea să introducă tarife de parcare mai mari pentru automobilele cu motoare pe combustie și o greutate de peste 1,6 tone, dar și pentru vehiculele electrice cu o greutate de peste 2 tone. Pentru a stabili greutatea unui automobil, scanerele vor citi plăcuța de înmatriculare care oferă informații referitoare la modelul și greutatea automobilului.
Acesta a adăugat că edilii din Paris vor de asemenea ca producătorii de automobile să înceteze să mai asambleze vehicule de tip SUV pentru că sunt mult prea scumpe, prea poluante și nu sunt adecvate pentru centrele înghesuite ale orașelor. Președintele Asociației automobiliștilor, Philippe Noziere, a spus că dacă automobilele au devenit mai grele și mai mari decât înainte, motivele au legătură cu siguranța și confortul. „Producătorii au făcut eforturi uriașe pentru aceste vehicule. Desigur, că asta se traduce printr-o greutate suplimentară”, a spus Philippe Noziere. În schimb, Henri Duret, unul dintre locuitorii Parisului, nu are o simpatie prea mare pentru SUV-uri. „Sunt un simbol al unei alte ere... Pentru că sunt automobile mai grele, ele consumă mai mult combustibil și deci poluează mai mult. Deci cred că este normal să fie taxate mai mult”, a spus Henri Duret.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-21395365
Edilii din Paris vor să alunge automobilele de teren (SUV) de talie mare din centrul orașului prin creșterea tarifelor de parcare și intenționează să organizeze o procedură de vot la începutul anului următor pentru ca cetățenii capitalei Franței să se pronunțe asupra acestei inițiative, transmite Reuters. După ce în luna septembrie a interzis scuterele închiriate, tot ca urmare a unui vot al cetățenilor, Parisul va organiza un referendum local în data de 4 februarie 2024 cu privire la „locul SUV-urilor în capitală”, relatează Agerpres.
În condițiile în care SUV-urile pot fi greu de diferențiat de alte modele, Primăria din Paris vrea să introducă tarife de parcare mai mari pentru automobilele cu motoare pe combustie și o greutate de peste 1,6 tone, dar și pentru vehiculele electrice cu o greutate de peste 2 tone. Pentru a stabili greutatea unui automobil, scanerele vor citi plăcuța de înmatriculare care oferă informații referitoare la modelul și greutatea automobilului.
Acesta a adăugat că edilii din Paris vor de asemenea ca producătorii de automobile să înceteze să mai asambleze vehicule de tip SUV pentru că sunt mult prea scumpe, prea poluante și nu sunt adecvate pentru centrele înghesuite ale orașelor. Președintele Asociației automobiliștilor, Philippe Noziere, a spus că dacă automobilele au devenit mai grele și mai mari decât înainte, motivele au legătură cu siguranța și confortul. „Producătorii au făcut eforturi uriașe pentru aceste vehicule. Desigur, că asta se traduce printr-o greutate suplimentară”, a spus Philippe Noziere. În schimb, Henri Duret, unul dintre locuitorii Parisului, nu are o simpatie prea mare pentru SUV-uri. „Sunt un simbol al unei alte ere... Pentru că sunt automobile mai grele, ele consumă mai mult combustibil și deci poluează mai mult. Deci cred că este normal să fie taxate mai mult”, a spus Henri Duret.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-21395365
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Mitsubshi a stabilit care va fi primul automobil electric produs de fabrica Ampere din Franța
Divizia de mașini electrice și software a Renault Group, botezată Ampere, are deja contracte pregătite cu principalii doi parteneri din Alianța Renault Nissan Mitsubishi. După Nissan, care vrea un Micra electric, Mitsubishi a cerut propria versiune a SUV-ului Scenic. Renault va produce un automobil electric pentru Mitsubishi, în perioada următoare, unul care va reprezenta o replică a SUV-ului Scenic E-Tech, pe care marca Renault se pregătește să-l lanseze pe piață în 2024. Mașina cu sigla japonezilor va fi produsă în fabrica din Douai, parte a Electricity, complexul industrial care a fost transferat la 1 noiembrie noii companii Ampere. Primele informații arată că asumarea de către japonezi a achiziției unui pachet din acțiunile Ampere s-a făcut cu angajamentul producerii acestui model destinat în principal pieței din Europa.
De asemenea, este foarte probabil ca Nissan să beneficieze la rândul său de o mașină similară, care să extindă portofoliul electric al mărcii în Europa.
Luca de Meo a confirmat în prezentarea făcută în cadrul Capital Market Day faptul că Ampere va livra către cei doi parteneri câte un SUV electric, în perioada următoare, dar și software și tehnologii electrice, cum sunt, de exemplu, motoarele și grupurile motopropulsoare electrice. De asemenea, Nissan va produce în uzina franceză a Ampere și noua generație Micra, care va fi exclusiv electrică și va împărți platforma și o parte a caroseriei cu noul Renault 5, un automobil care se pregătește să fie lansat în 2024.
Ampere va utiliza pentru producția mașinilor sale două platforme, așa cum a explicat Luca de Meo, CEO Renault și Ampere, provenite din vechile platforme CMF-CD și CMF-B, redenumite acum AmpR Small și AmpR Medium. Mitsubishi are un ampli program de relansare în Europa cu ajutorul mașinilor Renault, după ce în urmă cu trei ani anunța că se va retrage din Europa. Acum, noile generații ASX și Colt au preluat platforma și caroseria de la Captur și Clio și încearcă resuscitarea vânzărilor japonezilor pe piața europeană.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-21392214
Divizia de mașini electrice și software a Renault Group, botezată Ampere, are deja contracte pregătite cu principalii doi parteneri din Alianța Renault Nissan Mitsubishi. După Nissan, care vrea un Micra electric, Mitsubishi a cerut propria versiune a SUV-ului Scenic. Renault va produce un automobil electric pentru Mitsubishi, în perioada următoare, unul care va reprezenta o replică a SUV-ului Scenic E-Tech, pe care marca Renault se pregătește să-l lanseze pe piață în 2024. Mașina cu sigla japonezilor va fi produsă în fabrica din Douai, parte a Electricity, complexul industrial care a fost transferat la 1 noiembrie noii companii Ampere. Primele informații arată că asumarea de către japonezi a achiziției unui pachet din acțiunile Ampere s-a făcut cu angajamentul producerii acestui model destinat în principal pieței din Europa.
De asemenea, este foarte probabil ca Nissan să beneficieze la rândul său de o mașină similară, care să extindă portofoliul electric al mărcii în Europa.
Luca de Meo a confirmat în prezentarea făcută în cadrul Capital Market Day faptul că Ampere va livra către cei doi parteneri câte un SUV electric, în perioada următoare, dar și software și tehnologii electrice, cum sunt, de exemplu, motoarele și grupurile motopropulsoare electrice. De asemenea, Nissan va produce în uzina franceză a Ampere și noua generație Micra, care va fi exclusiv electrică și va împărți platforma și o parte a caroseriei cu noul Renault 5, un automobil care se pregătește să fie lansat în 2024.
Ampere va utiliza pentru producția mașinilor sale două platforme, așa cum a explicat Luca de Meo, CEO Renault și Ampere, provenite din vechile platforme CMF-CD și CMF-B, redenumite acum AmpR Small și AmpR Medium. Mitsubishi are un ampli program de relansare în Europa cu ajutorul mașinilor Renault, după ce în urmă cu trei ani anunța că se va retrage din Europa. Acum, noile generații ASX și Colt au preluat platforma și caroseria de la Captur și Clio și încearcă resuscitarea vânzărilor japonezilor pe piața europeană.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... a-21392214
PAGINA OFICIALA DE FACEBOOK A FORUMULUI
https://www.facebook.com/MitsubishiClubRomania/[/size]
GRUPURI FACEBOOK ASOCIATE FORUMULUI
https://www.facebook.com/groups/814065265606913
https://www.facebook.com/groups/225851630758743
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Quantity Surveying, as a specialized area within commercial management courses, equips individuals with the expertise to manage costs effectively. This strategic knowledge is instrumental in the construction industry, where budgetary control is paramount for project success. The focused approach in these courses offered by CICES enhances the practical applicability of acquired skills.
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Schools and other educational institutions use a variety of activities and measurements to make sure their students have the best possible work and academic environment. Colleges, universities, and schools use the student portal as one of the most important and vital tools to make sure that student data is accurate and up to date. The greatest learning portal is offered by UNICCM.
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Add something new to your skills; learn web design at your leisure! A virtual web design course by the College of Contract Management, United Kingdom, will provide industry-standard education that will surely provide you with extra income. You can access it on CCM's student portal, UNICCM. Access it here, web design learn online
Re: Revista Presei - Mitsubishi News -
Uncover the benefits of the CIOB Level 4 site management qualifications, ideal for construction professionals aiming for career advancement while balancing their existing commitments. With both a Certificate and Diploma option, this program covers a broad spectrum of Construction Site Management. The 6-month Certificate program, including essential modules like Managing Health, Safety, and Well-being in Construction Works, paves the way for obtaining the CSCS White Card. Subsequently, the 18-month Diploma program enhances your expertise in project planning, stakeholder engagement, and the effective management of large-scale construction projects.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori