Revista Presei - Mitsubishi News -

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 17, 2023 9:28 am

RCA, schimbare 2023: Șoferii din orașele mari și aglomerate, cu accidente multe și prețuri ridicate la service-uri, vor plăti o asigurare mult mai scumpă
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a modificat legislația, la solicitarea Comisiei Europene, care a deschis o cauză de infrigement la adresa României, și, astfel, a oferit mai multă libertate în stabilirea tarifelor RCA. Rezultatul? În calculul asigurării obligatorii au fost incluse și alte criterii, pe lângă vârsta șoferului și capacitatea cilindrică a motorului.

Modificările presupun, pe lângă altele, ca șoferii care conduc în localități mai puțin riscante din punctul de vedere al numărului și severității accidentelor rutiere, în principal orașe mici și comune, să plătească un RCA mai ieftin.

Concret, conform unui model de calcul realizat de studiifinanciare.ro, dacă un șofer de 49 de ani care conduce o mașină cu cilindree de 1,4 litri în orașul Gherla din județul Cluj ar plăti aproximativ 802 lei pentru o poliță RCA, un șofer cu aceleași referințe, dar care conduce în orașul Cluj - Napoca, plătește în jur de 1.300 de lei.

”Într-o altă comparație, un șofer cu vârsta între 30 și 35 de ani care conduce în Odorheiu Secuiesc va plăti aproape la jumătate față de un șofer cu aceeași vârstă din Constanța, ambii conducând un automobil cu capacitatea cilindrică între 1,8 și 2 litri. Mai exact, șoferul din Constanța ar da peste 3.000 de lei pe o poliță RCA, în timp ce șoferul din Odorheiu Secuiesc plătește în jur de 1450 de lei”, mai arată sursa citată.

Șoferii din orașele mari plătesc un RCA mult mai scump din cauza numărului mare de accidente, dar și din cauza prețurilor reparațiilor percepute de service-uri. Această diferențiere vine ca urmare a liberalizării complete a pieței din perspectiva dreptului asigurătorului de a stabili prețurile.
https://www.dcnews.ro/rca-schimbare-202 ... 02066.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Lun Feb 06, 2023 9:12 am

EXCLUSIV Titi Aur, top trei sfaturi de condus pe timp de iarnă: Foarte mulți au impresia că filtrul de polen este acolo doar ca să îi protejeze de polen


Titi Aur a oferit mai multe sfaturi de condus pe timp de iarnă în cadrul emisiunii "DC Conducem" cu Florin Răvdan. Fostul pilot de raliuri a fost rugat să prezinte un top 3 sfaturi utile pentru șoferi.

"În primul rând trebuie să știm de la celebra vorbă că iarna nu-i ca vara. Primul lucru la care ne așteptăm în condiții de iarnă este aderența mai mică. Chiar și dacă asfaltul este uscat și curat, doar faptul că este mai rece înseamnă aderență mai mică. În termeni tehnici, de la +6 grade în jos trebuie să îți montezi anvelope de iarnă De ce? Pentru că anvelopa de iarnă, cauciucul de iarnă spus popular, are aderență mai bună chiar dacă este uscat și curat. Cu cât condițiile mai vitrege, adică apare un umezeala, apare apa, în sensul de ploaie mai puternică, apare gheața, apare zăpada, apare poleiul, cu atât anvelopa de iarnă este mai importantă.

Temperatura la care trebuie să schimbăm anvelopele
Peste 6 grade în sus, temperatura asfaltului, anvelopa de vară are aderență mai bună. Este foarte adevărat că în jurul a 4-6 până la 8 grade sunt comparabile, dar când vine iarna ne montăm anvelope de iarnă pentru că avem aderență mai bună, indiferent de condiții. Foarte mulți confundă în acest aspect temperatura aerului cu asfaltului și vine de multe ori întrebarea: Dar ce fac dacă într-o zi sunt 10 sau 12 grade, sau cum a fost săptămânile trecute cu 15-20 de grade chiar în ianuarie? Îmi pun anvelope de vară? Răspunsul este categoric nu pentru că în primul rând temperatura asfaltului, a solului, nu variază atât de repede cum variază temperatura aerului. Pământul are o inerție termică mare, adică vine căldura, iar pământul se încălzește mai târziu, sau invers, vine frigul, iar pământul se răcește mai târziu. Și atunci noi trebuie să ne referim de fiecare dată la temperatura asfaltului în mod special.

95% din întreținerea anvelopelor este presiunea
Deci, în primul rând anvelope, deci anvelopele sunt foarte importante pentru că mașina noastră cât stă pe drum are contact cu drumul, echivalentul la patru palme aproximativ. Cât e de mare roata aia și avem acum roți din ce în ce mai mari, roata este mare, dar practic suprafața ei de contact este mică sau relativ mică, dacă ne gândim la cât de mare e mașina și la cât contact avem. Și atunci echivalentul a patru palme cu care stăm pe drum ar trebui să ne gândim să ne facem să fim cât mai eficienți. Cum facem asta? Pe de o parte prin calitatea anvelopei.

Deci, în primul rând trebuie să fie adecvată anotimpului, pe urmă încercăm să ne luăm anvelope cât mai de calitate pentru a avea aderența și priza la sol cât mai bună și pe urmă să o întreținem corect. 95% din întreținere este presiunea. Presiunea în anvelopă trebuie să fie presiunea corectă pentru că dacă o avem mai mare sau mai mică, anvelopa fie va călca numai pe mijloc, fie va călca pe lateral și se va uza, dar sigur nu vom avea aderența foarte bună.

Mulți spun că deși au anvelope mai vechi, mai uzate, ei sunt șoferi mai liniștiți, nu merg tare, nu ajung la limită. De multe ori e adevărat, dar în momentul în care îți iese un copil în față, ai apreciat greșit o distanță de fânare sau un viraj, atunci ajungi la limită fără să îți propui asta și până la urmă toată pregătirea ta se duce la sol prin această anvelopă.

Alte două sfaturi foarte importante
Deci în primul rând pentru iarnă trebui să vorbim despre aceste anvelope, dar nu doar atât, sunt multe alte lucruri pe care trebuie să le fac iarna altfel decât vara. Trebuie să mă gândesc că pot ajunge să rămân blocat și atunci plec cu rezervorul plin (...). Am nevoie și ca mașina să fie pregătită și din alte puncte de vedere.

Vă dau iar un exemplu de care oamenii nu țin cont în general: acel filtru de polen. Foarte mulți au impresia că filtrul de polen este acolo doar ca să îi protejeze de polen, lucru adevărat, dar nu se ține cont că și iarna este foarte important pentru că aerul care îmi intră în mașină intră prin acel filtru și dacă el nu este curățat sau nu este schimbat la timp va intra aerul mai greu și voi aburi mașina, iar asta îți reduce vizibilitatea", a explicat Titi Aur la DC NEWS.
https://www.dcnews.ro/titi-aur-top-trei ... 04376.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mar Feb 07, 2023 9:21 am

Detaliile „reechilibrării” Alianței Renault Nissan. Luca de Meo: "Renault nu renunță la 43%, ci trece de la 0 la 15%. La fel și Nissan”. Mitsubishi, investitor-surpriză în Ampere

Conferința de presă susținută de cei trei lideri ai companiilor Renult, Nissan și Mitsubishi a adus o mulțime de detalii și lămuriri legate de acordul semnat pentru reașezarea raportului de forțe și a acțiunilor deținute între companii. „Mitsubishi a anunțat surprinzător că vrea să investească în Ampere” a anunțat Luca de Meo, care a spus că „asta înseamnă că proiectul este atractiv”. Nissan era deja de acord, în urma negocierilor, să devină acționar al viitoarei companii dedicate mașinilor electrice, denumită generic „Ampere”. De altfel, intervențiile lui Takao Kato, CEO al Mitsubishi Motor, au destins atmosfera, atât prin faptul că executivul japonez pronunță cu dificultate în engleză, dar și pentru că a spus lucruri care i-au determinat pe ceilalți doi să zâmbească. Kato a lăsat să se înțeleagă, printre altele, că nu a făcut parte din negocierile și acordul semnat de Renault și Nissan, dar va beneficia de efectele acestuia. CITEȘTE ȘI Poștașii au primit ATV-uri. "Nu le-a vrut nimeni, a trebuit să insistăm, efectiv, să le preia" Discuțiile s-au axat însă pe explicațiile solicitate de analiștii prezenți în sală referitoare la motivele schimbării raportului de acțiuni. Una din întrebările ceva mai dure a fost primită mai greu de șefii celor trei companii. „Ce nu puteau companiile să facă la 43% și vor putea face la 15? Nu este oare un pas pentru destrămarea Alianței?”. „Cred că este mai degrabă o opinie, nu o întrebare”, a spus Luca de Meo, ușor deranjat, și a continuat: „Din acest motiv o să-ți spun și eu opinia mea”. Șeful Renault a explicat că pachetul de acțiuni pe care compania franceză îl avea la Nissan nu-i oferea prea multe drepturi. „Renault nu își reduce pachetul de la 43 la 15, ci se mută de la 0 la 15. Nu era nimic pentru noi la 43%. La fel și pentru Nissan. Amândoi ne mutăm de la 0 la 15%”. Ceea ce a dezvăluit Luca de Meo este faptul că Renault nu avea drepturi de vot în AGA Nissan, ci doar dreptul de a numi director și, evident, de a încasa dividende. Președintele Renault, Jean Dominique Senard, prezent în conferință, a confirmat această situație. „Am fost primul dintre acești domni care s-a confruntat cu situația ciudată din contractele dintre cele două companii. Nissan avea 15% și nu avea niciun drept de vot la Renault, ceea ce este frustrant. Eu eram reprezentant Renault în board-ul Nissan și nu aveam dreptul să spun nimic”. CITEȘTE ȘI GRAFIC Mașinile vechi aflate pe șosele - peste jumătate din totalul automobilelor, contribuția lor la poluare este chiar mai mare. Constructorii auto cer UE să elimine mașinile Euro 1 - Euro 5 în loc să introducă Euro 7 Referitor la participarea în Ampere, Nissan a decis să investească „până la 15%”, situație care se va concretiza după ce planul de creare și listare a acestei companii va fi finalizat de echipa Renault care lucrează la acesta. „Nu are nicio legătură înființarea Ampere cu reechilibrarea Alianței. Nu avem nevoie de bani pentru Ampere, are finanțarea asigurată. Geely nu va intra pe teritoriul Ampere”, a mai spus De Meo. Și Makoto Uchida, CEO al Nissan, a explicat că noua înțelegere dintre cele două companii nu înseamnă „o plecare a Nissan din Alianță”, ci deschiderea de noi oportunități. Ce aduce nou acordul dintre Renault și Nissan, din punct de vedere al beneficiilor: Fiecare companie va fi liberă să aibă propriile inițiative industriale, iar partenerii vor fi liberi să investească în ele, dacă le consideră importante, fără a fi obligați să facă acest lucru. „Nu mai e ca înainte, când cineva de sus dicta cum să se facă lucrurile. Unul zicea că face roșu, celălalt galben, iar cineva spunea «faceți portocaliu amândoi». Acum unul face un roșu frumos, celălalt un galben pe care îl poate transforma în aur și îl poate vinde mai bine”, a explict Luca de Meo, în mod plastic, printr-o aluzie la vremurile în care Carlos Ghosn conducea în mod dictatorial cele două companii, inclusiv Alianța. Renault și Nissan vor să-și extindă numărul de modele care utilizează platforme comune la 80% din portofoliu, de la 60% câte sunt azi. Pentru asta, sunt vizate mai multe proiecte, în special pe unele piețe cu potențial de dezvoltare, cum sunt America Centrală și de Sud sau India. Un pick-up de jumătate de tonă, adică exact pe segmentul Duster Pick-up/Oroch, va fi produs de Renault în Argentina, inclusiv sub sigla Nissan. Nissan va produce un model Renault în Mexic, o piață de pe care Renault a ieșit acum 20 de ani. În India, mai multe proiecte ar putea să contribuie la relansarea alianței pe această piață, dar și prin producția de mașini ieftine destinate exportului. Iar aici este vorba și despre un model electric de segment A, care ar putea marca o nouă generație a Daciei Spring. În legătură cu proiectul Horse, care a însemnat desprinderea producției de motoare termice de activitatea principală, Luca de Meo a spus că „a descoperit o urgență”, făcând referire la interdicția, din 2035, a acestor motoare în Europa. „Nu puteam să așteptăm 31 decembrie 2034, ca să luăm măsuri. Așa am făcut parteneritul cu Geely, după ce am identificat sinergia de productivitate”. Șeful Renault a confirmat că „Nissan și Mitsubishi nu vor intra în Horse”, dar a precizat că vor deveni clienți ai acestei companii, pentru că „vor beneficia de sinergii și costuri de producție mai bune”. CITEȘTE ȘI Nissan va investi în divizia electrică a Renault și va avea 15% drepturi de vot în compania franceză. Noi proiecte de vehicule anunțate de cele două companii Dintre replicile lui Luca de Meo, care a fost evident că a condus negocierile și conferința de presă, fiind artizanul acestei reechilibrări radicale a Alianței, am mai remarcat răspunsul la întrebarea „cât va investi Nissan în proiectele cu Renault”: „Nu o să cad în capcană și să vă dau astăzi cifre”. Un răspuns similar a fost și la întrebarea „la cât ați evaluat Ampere?”: „Nu eu fac prețul, ci piața, vom afla la momentul lansării IPO. Am făcut însă o evaluare dar nu-mi permit să dezvălui aceste cifre ca să influențez piața”. Reechilibrarea de acțiuni din Alianță se va face prin trecerea unui pachet de 28,4% din acțiunile Nissan, deținute de Renault, sub patronajul unui Trust, care va exclude majoritatea drepturilor curente ale acționarilor, dar va menține câteva dintre acestea, inclusiv numirea de directori și, evident, distribuirea de profit. Renault va urma să vândă acțiunile deținute de Trust, dar fără nicio condiționare de timp, preț sau alte criterii. Nissan va avea drept de preemțiune, pentru sine sau pentru terți desemnați. Toate aceste prevederi fac parte din acordul semnat de Renault, Nissan și Mitsubishi, care va înlocui acordurile anterioare ale Alianței.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... e-21008071

thehealthreview01
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mar 02, 2023 8:39 am
Localitate: USA
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de thehealthreview01 » Joi Mar 02, 2023 8:41 am

Thank you for sharing this information with us.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mar 09, 2023 9:36 am

Mitsubishi încheie 2022 cu creșteri spectaculoase și se pregătește pentru un an fiscal record
Mitsubishi pare că se redresează tot mai rapid, după perioada de declin din anii post-Ghosn. Compania a anunțat o creștere de aproape 30% a veniturilor în ultimul trimestru al anului 2022, cu o triplare a profitului operațional, în pofida scăderii vânzărilor. Mitsubishi a încheiat trimestrul al treilea al anului fiscal 2022 – 2023 cu 204.000 de vehicule livrate, în scădere față de trimestrele anterioare și față de perioada similară din 2021, dar a reușit să obțină o creștere importantă a veniturilor și a profitului operațional. Veniturile totale din vânzări au urcat la 647,1 miliarde yeni (4,6 miliarde euro), în trimestrul septembrie – decembrie, iar profitul operațional s-a ridicat la 69 de miliarde yeni (aproximativ 500 milioane de euro). Pe cele trei trimestre ale anului fiscal (1 aprilie 2022 – 31 decembrie 2022), veniturile Mitsubishi Motors au fost de 1.805 miliarde yeni (12,8 miliarde euro), în creștere cu 27% față de anul anterior, iar profitul operațional aproape s-a triplat (creștere de 175%), la 153,7 miliarde yeni (un miliard euro), cu o marjă operațională de 8,5%, mai mult decât dublu față de anul anterior.Compania spune că a înregistrat creșterile cu ajutorul creșterilor de volume pe anumite piețe, a îmbunătățirii mixului prețurilor, dar și printr-o reducere a costurilor activităților de vânzare. De asemenea, o reducere a costurilor de achiziții a adus peste 26 de miliarde de yeni. De cealaltă parte, creșterea prețurilor la materii prime, creșterea cheltuielilor de producție și a costurilor de transport au tras în jos rezultatul net al companiei. Vânzările au avut o evoluție diferită de la o piață la alta. La nivel global, scăderea a fost de 8%, cu un total de 630.000 de vehicule pe cele trei trimestre, însă scăderile care au influențat rezultatul au fost în Europa, cea mai mare, de 45%, la 52.000 de vehicule, aproape jumătate față de anul anterior, pe fondul reducerii gamei de produse și a contracției pieței pe ansamblu, în China (-40%), aici volumul scăzând la un nivel critic, de 39.000 de vehicule, și în America de Nord (-16%), la un volum total de 97.000 de vehicule. Regiunea ASEAN rămâne cea mai mare piață a mărcii, cu 196.000 de vehicule și o creștere de 9%.
Pentru finalul anului fiscal, la 31 martie 2023, Mitsubishi prognozează venituri de 2,5 miliarde yeni, în creștere cu 22% față de anul anterior, cu un profit operațional aproape dublu (+95%), respectiv 170 miliarde yeni, în timp ce vânzările sunt estimate în scădere cu 8%, la 866.000 de unități. Mitsubishi, al cărei principal acționar este Nissan, a început o restructurare importantă a activității sale în urmă cu trei ani, mizând pe reducerea costurilor, reducerea amprentei industriale și concentrarea pe profitabilitate, în locul volumului. De la vârful de vânzări din 2018, de 1,2 milioane de vehicule, marca a pierdut aproape 400.000 de vehicule, după ce în 2020 a trecut prin cel mai slab an al său, din ultimul deceniu, cu pierderi de peste 300 de miliarde yeni. În urma restructurării, anul fiscal 2022 ar putea aduce un profit mai mare decât cel din 2018, cu numai 75% din volumul vândut la nivel global.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... d-21004260

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 19, 2023 8:45 am

2023 NUMELE MITSUBISHI COLT RENAȘTE ÎNTR-UN HATCHBACK CU UN DESIGN FAMILIAR
Mitsubishi șterge praful de pe numele Colt, cu moștenire de patrimoniu, pentru a-și planta miza pe unul dintre cele mai mari segmente ale pieței europene. Noul hatchback este programat să debuteze în iunie, iar o imagine de previzualizare întunecată confirmă că este strâns legată de Renault Clio.

Teaserul păstrează ascunsă cea mai mare parte a designului lui Colt, dar vedem suficient pentru a spune că are mai mult decât o asemănare trecătoare cu Clio, care este una dintre cele mai bine vândute mașini din Europa. De la forma farurilor spate până la pliul din hayon, elementele de stil care caracterizează partea din spate a Renault-ului sunt prezente pe Mitsubishi. Nu am văzut încă partea frontală, dar presupunem că va fi foarte asemănătoare cu cea a lui Clio, cu excepția evidentă a unui logo Mitsubishi pe grilă. Aceasta este o inginerie de tip badge-engineering, mai degrabă decât valorificarea economiilor de scară, în stilul Supra.

Avem deja o idee decentă despre cum va arăta fișa tehnică. Mitsubishi a anunțat că motorul de bază va fi un motor de 1,0 litri cu trei cilindri cu o putere de aproximativ 66 de cai putere și va fi legat la o transmisie manuală cu cinci trepte; automobiliștii europeni încă mai cumpără schimbătoare de viteze, mai ales la acest nivel de preț. Urmează o versiune turbo cu trei cilindri, evaluată la 90 de cai putere și legată la o cutie manuală cu șase trepte, în timp ce cumpărătorii care doresc un hibrid vor putea plăti în plus pentru un sistem de propulsie benzină-electric de 141 de cai putere, format dintr-un motor de 1,6 litri cu patru cilindri, o pereche de motoare electrice și o transmisie automată. La fel ca și Clio, Colt va fi disponibil exclusiv cu tracțiune față.

Construit de Renault în Turcia, noul Mitsubishi Colt își va face debutul pe 8 iunie. Nu se pare că hatchback-ul va fi vândut în Statele Unite. Renault nu a omologat Clio pe piața noastră, iar segmentul în care ar concura Colt este cel puțin microscopic, cel puțin în SUA. Când va ateriza, Colt nu va fi singurul Mitsubishi proiectat de Renault: a doua generație ASX, lansată recent, este un Captur rebranduit.

Deși badge-engineering-ul aduce cu el un sac mare de controverse, aceasta este singura modalitate prin care Mitsubishi poate justifica o prezență în Europa. Niciodată spectaculos de popular peste ocean, firma japoneză le-a spus dealerilor săi în 2020 că va ieși de pe piețele europene și britanice. Nu s-a mai întors în Marea Britanie, dar Colt și ASX, construite de Renault, i-au permis să continue să vândă mașini în Europa, menținând costurile sub control.

https://autoghid.ro/design-si-stil/2023 ... -familiar/

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 11, 2023 9:03 am

Creșteri spectaculoase de profit pentru Mitsubishi, cu rezultate peste cele din epoca Ghosn

Mitsubishi a găsit soluția pentru ieșirea din criză și a încheiat anul fiscal 2022 cu o creștere de excepție a profitului operațional și a profitului net, care au avut valori mai mult decât duble față de cele din anul anterior. După pierderile raportate în 2020, Mitsubishi Motors a încheiat al doilea an consecutiv cu profit, dar cu creșteri spectaculoase atât la nivel operațional, cât și la cel al profitului net, obținând cel mai bun rezultat financiar din ultimii opt ani, un record pentru epoca începută odată cu achiziția a 34% din companie de către Nissan.

Veniturile Mitsubishi Motors au crescut în anul fiscal care s-a încheiat pe 31 martie 2023 cu 20,6%, la 2.450 miliarde yeni (aproximativ 16,5 miliarde euro), un plus de aproape 500 de miliarde de yeni, pe fondul scăderii vânzărilor cu circa 11 procente față de anul anterior. Rezultatele nete au fost însă cu mult mai mari față de anul anterior, semn că producătorul japonez a reușit să-și rentabilizeze mult mai bine vânzările în anul care a trecut. Profitul operațional al companiei a fost de 190 de miliarde de yeni (aproximativ 1,3 miliarde euro), în creștere cu 118% față de cele 87 de miliarde din anul fiscal 2021, iar profitul net înregistrat a fost de 168,7 miliarde yeni (aproximativ 1,1 miliarde euro) cu o creștere și mai mare, de 128%, față de anul fiscal anterior.

Pentru anul fiscal care abia a început, Mitsubishi prognozează o creștere a veniturilor de aproape 10%, la 2.700 miliarde yeni, dar scăderi ale profiturilor comparativ cu anul care tocmai s-a încheiat. Sunt estimate influențe ale crizei de semiconductori, chiar dacă situația acesteia s-a îmbunătățit radical, dar prognoza vorbește despre o încetinire economică și o instabilitate care ar putea să creeze incertitudini în mediul de afaceri. Scăderile de rentabilitate vor fi efectul unor noi investiții „pentru următoarea etapă de creștere”. Țintele de vânzări pentru următorul an fiscal sunt în creștere cu circa 4%, inclusiv cu circa 20.000 de vehicule în Europa, unde anul trecut Mitsubishi a vândut puțin peste 60.000 de vehicule și a înmatriculat numai 54.000 de autoturisme, conform ACEA. Mitsubishi a produs în anul fiscal 2022 puțin peste 1 milion de vehicule, însă vânzările sale s-au ridicat la 834.000 de vehicule, cu 11% mai puține decât în anul anterior.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... n-21119656

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 933
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 18, 2023 9:49 am

ASX, spirit japonez pe platformă europeană
Mitsubishi intră cu noul ASX într-o nouă eră. Pentru că platforma dezvoltată de concernul care mai include Renault și Nissan este folosită și în cazul noului SUV al japonezilor.
Provocarea a fost de a face o mașină care să nu semene prea mult cu cele produse de francezi și să păstreze ADN-ul imprimat de-a lungul unui secol de constructorul nipon de automobile. Și le-a ieșit celor de la Mitsubishi, pentru că dacă te izbește pe alocuri asemănarea cu Captur, te încântă precizia și senzația pe care le știai de la japonezele celor trei diamante.
ASX se aruncă în luptă în segmentul fierbinte din clasa B-SUV european. Dezvoltat special pentru piața UE, ASX folosește platforma CMF-B dezvoltată în cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi și aduce în scenă un hibrid în cele trei forme disponibile în ziua de azi: mild, full și plug-in. Asemănarea cu frații de trust se simte pe ici, pe colo, dar amprenta distinctivă face diferența. Noul SUV înglobează frontul distinctiv „Dynamic Shield” de la Mitsubishi Motors. Amprenta vizuală comunică robustețe, dinamism și se evidențiază emblematicul logo cu trei diamante. Tenta sportivă și fluentă întinsă pe o lungime de peste 4,2 metri este completată cu roțile de 18 inchi care contribuie la scoaterea în evidență a gărzii la sol apreciabile de 17,4 cm. Partea din spate completează versatilitatea sportivă a designului. Luminile sunt LED-uri cu un stil distinctiv, la fel ca și în partea din față. Există o gamă de șase culori disponibile care se combină cu un acoperiș negru în care există și o trapă acționată electric. Protecția pietonilor este îmbunătățită datorită sistemului standard de atenuare a coliziunii frontale, în timp ce capota, bara de protecție față, farurile și zona inferioară a parbrizului sunt special adaptate pentru a reduce probabilitatea de rănire.

Motor economic

Motorizarea testată a fost una complet hibridă, botezată HEV. Aceasta are la bază un motor pe benzină de 1,6 litri ajutat de două motoare electrice. Puterea furnizată este de 143 de cai și vine cu un cuplu de 148 Nm la o turație de 3.600 rot/min. Cutia este una multimod, automată, pentru că trebuie să facă schimbarea rapidă între tracțiunea folosită pentru deplasare, fie că e clasică, electrică sau combinată. ASX excelează în oraș la viteze mici și tinde să tragă mai greu la viteze mari. La rulaj urban, SUV-ul se poate mișca pe distanțe apreciabile în modul electric după modul de condus al șoferului sau la comanda directă a acestuia prin apăsarea butonului EV. O face doar dacă bateria, care nu este prea mare – doar 1,3 kWh - este suficient de încărcată pentru a permite deplasarea fără ajutorul benzinei. Pentru o variantă mai potentă electric există și varianta plug-in hibrid. Motoarele însumate de 10 kW duc puterea totală la 160 de cai, iar bateria ajunge la 10 kWh, semnificativ mai mare decât cea a modelului HEV. Cutia automată transmite tracțiunea doar pe puntea față și se schimbă rapid la viteze mici folosind atât motorul termic, cât și pe cele electrice pentru un zvâc de putere. Situația se schimbă la viteze mari, de peste 130 km/h, când motoarele electrice nu ajută prea mult pentru că acumulatorul mic nu ajută prea mult. Viteza maximă este de 170 km/h. Consumul lui ASX a fost încântător. Asta pentru că în mediul exclusiv urban nu depășește 6,5 litri/100 km, pentru o mașină de 1,44 tone, și scade la un mix de 5,9 litri/100 km după circa 350 km, din care 120 km pe autostradă și restul în trafic de București și Ilfov. Acumulatorul se poate încărca prin frânare recuperativă dacă se pune cutia de viteze în poziția B, iar senzația este ca la o mașină electrică nefiind necesară de multe ori folosirea frânei clasice.




Personalizarea mișcărilor

Șoferul poate alege din butonul Multi-Sense, personalizarea direcției, controlul dinamic al șasiului și livrarea puterii de tracțiune. Există presetate modurile Eco – eficiență maximă, Pure – pentru rulaj electric și Sport - putere maximă de tracțiune, direcție fermă. Am simțit astfel pedigree-ul Mitsubishi al automobilului cu capacități sportive. Ca orice automobil nou care se respectă, ASX aduce cu el o pleiadă de senzori care ajută asistenții inteligenți. Există un sistem de avertizare de distanță, avertizare de părăsire a benzii de rulare, asistență pentru menținerea benzii de circulație, recunoașterea semnelor de circulație, control de croazieră, senzori de parcare și cameră video pentru vedere spate. Adaptive Cruise Control este capabil să păstreze distanța față de automobilul din față cu variația vitezei în funcție de a acestuia până la oprirea totală. Lane Centering Assist poate mișca volanul astfel încât să păstreze mașina pe bandă. Automatic High Beam poate schimba fazele luminilor în funcție de mașinile care vin din sens opus pentru a nu-i orbi pe șoferi.

Confort și spațiu
Interiorul noului ASX combină stilul și confortul, cu o poziție înaltă la volan, dar fără a sacrifica prea mult din sportivitatea specifică mărcii. Se regăsește din plin pedigree-ul de la Renault-Nissan. Avem o tabletă de 9 inchi aproape comună cu a fraților de trust ca design. La fel și display-ul de 10 inchi care ține loc de afișaj pentru a furniza multitudinea de informații pentru șofer. Există și posibilități de personalizare pentru grupul de instrumente inclusiv instrucțiuni de navigare. Sistemul Smartphone-link Display Audio vine cu replicare wireless a smartphone-ului (Apple CarPlay® și Android Auto™) și un sistem audio BOSE® Premium. Accesul în noul model ASX este o operațiune simplă datorită sistemului de operare fără cheie. Când șoferul se apropie la aproximativ un metru de vehicul, sistemul detectează cardul Hands Free și deblochează automat ușile. În mod similar, la ieșirea din vehicul – de îndată ce cardul Hands Free trece peste raza de un metru față de mașină și nu mai poate fi detectat, sistemul încuie automat ușile. Sunt disponibile o selecție de ornamente din țesătură și piele în
funcție de versiune, climatizarea menține o temperatură confortabilă în cabină pe tot parcursul anului, în timp ce scaunele încălzite și volanul încălzit asigură confort în timpul lunilor de iarnă.
Portbagajul nu excelează la capitolul volum, dar atinge 332 de litri și poate crește cu încă 69 de litri atunci când bancheta spate culisantă se află în poziţia strânsă. Prețul lui ASX pleacă de la 20.337 de euro, pentru 1.0 benzină, cutie manuală, 91 cai putere și ajunge la 38.187 de euro plug-in hybrid electric, 1.6 benzină, cutie automată, 159 cai putere, prețuri fără tichete rabla.

Avantaje
- consum mic

- rulează în modul electric

- tehnologii de ultimă oră

Dezavantaje
- asemănări izbitoare cu Renault

- prețul în varianta de top

- nu e 4x4

Cifre
- 5,9 litri/100 km, consum mediu

- 17,4 cm, garda la sol

- 170 km/h, viteza maximă
https://jurnalul.ro/auto/asx-spirit-jap ... 29111.html

janetgee
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Joi Mai 25, 2023 1:13 pm
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de janetgee » Joi Mai 25, 2023 1:16 pm

At the route's final stop, the College of Contract Management serves as the learning institution. Without placing much emphasis on individual variations, this university has been offering top-notch education. Everyone is thus invited to participate in their online courses, which will serve as a companion for you as you pursue your career.

driana
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mar Mai 30, 2023 11:17 am
Contact:

Re: Revista Presei - Mitsubishi News -

Mesaj de driana » Lun Iun 19, 2023 1:03 pm

Although they aren't always regarded as necessary in the construction industry, the majority of employers require all employees to have one. Usually, cards are valid for five years. You must renew your card when it expires, which is a simple procedure. Visit this page to know more about on how to renew cscs card!

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori