Salutare,
dupa cum spune titlul topicului - haideti sa vedem ce verificari facem inainte de a pleca in vacanta. Eu personal voi avea de curatat clapeta de acceleratie, trebuie sa strang si cureaua de accesorii; revizia nu cred o fac inca pentru ca mai am un interval de aproape 3.000 km, iar in concediu mi-am propus sa nu depasesc 2000. Insa cum planurile nu sunt batute in cuie, in cazul in care se va decide un traseu mai lung, o voi face. Trebuie sa mai schimb si stergatoarele (sunt inca cele originale - deci au rezistat chiar bine), becurile de pe faza scurta (unul e mort) si alte eventuale luminite pe care le voi gasi defecte la o verificare mai amanuntita. La directie nu am simtit sa fie probleme (vibratii, etc), iar discurile si placutele de pe fata au 17.000, iar sabotii 7.000 - cred ca la capitolul asta de data asta pot da skip.
Voi cum va organizati?
Ce Verificari Faci Inainte De A Pleca In Vacanta?
Eu am tot plecat la drum lung de la inceputul lunii:
Revizia a fost proaspat facuta inainte (ulei_filtru, filtru de aer si motorina plus toate uleiurile din transmisie (CV, CT, DIF spate). Asta a acoperit si becuri, frane si altele. Nu ca as fi super preventiv, dar asa pica la mine revizia, in iunie.
Pe drum am aflat ca am rotile pe fata profund dezechilibrate, la 120 zbura volanul in toate partile. Am reechilibrat tot saptamana trecuta. Am facut si o pana pe stanga spate inainte de asta
Apropo de verificari, eu verific 'dimineata pe racoare' si presiunea in roti inainte de drum. Nu stiu cum e la alte masini, dar la Outlander-ul meu si 0.1-0.2 bari se simt la consum... (sau sunt eu maniac )
Revizia a fost proaspat facuta inainte (ulei_filtru, filtru de aer si motorina plus toate uleiurile din transmisie (CV, CT, DIF spate). Asta a acoperit si becuri, frane si altele. Nu ca as fi super preventiv, dar asa pica la mine revizia, in iunie.
Pe drum am aflat ca am rotile pe fata profund dezechilibrate, la 120 zbura volanul in toate partile. Am reechilibrat tot saptamana trecuta. Am facut si o pana pe stanga spate inainte de asta
Apropo de verificari, eu verific 'dimineata pe racoare' si presiunea in roti inainte de drum. Nu stiu cum e la alte masini, dar la Outlander-ul meu si 0.1-0.2 bari se simt la consum... (sau sunt eu maniac )
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori