Reclamatii Garantie
Buna ziua,
As dori sa stiu daca a mai vazut cineva o masina ( Lancer 1,6) de sub un an vechime plin de rugina la butucii rotilor,planetare,bucsi,distantiere,etc.
La prima revizie am vazut toate aceste componente ruginite si "specialistii" Mitsubishi spun ca e normal,ca in functie de conditiile meteo ,salinitate,etc. si ca nu sunt acoperite de garantie.
Eu cred ca nu este normal fenomenul,mai ales ca masina e folosita in Bucuresti si nu la Constanta.
Daca a-ti avut aceleasi probleme as dori sa stiu cum s-au rezolvat,eu sunt hotarat sa merg si la tribunal daca e nevoie.
Am trimis reclamatia si la Mitsubishi Europa si la OPC care n-au dat nici un raspuns.
Stie cineva vreo adresa de e-mail de la "Big Boss" din Japonia ai lui Mitsubishi Motors?
Poate reusesc sa sensibilizez pe cineva pe acolo.
Am atasat si cateva poze.nu strica sa verificati cand mergeti la revizie daca mai sunteti in garantie
Va multumesc anticipat pentru ajutor.
As dori sa stiu daca a mai vazut cineva o masina ( Lancer 1,6) de sub un an vechime plin de rugina la butucii rotilor,planetare,bucsi,distantiere,etc.
La prima revizie am vazut toate aceste componente ruginite si "specialistii" Mitsubishi spun ca e normal,ca in functie de conditiile meteo ,salinitate,etc. si ca nu sunt acoperite de garantie.
Eu cred ca nu este normal fenomenul,mai ales ca masina e folosita in Bucuresti si nu la Constanta.
Daca a-ti avut aceleasi probleme as dori sa stiu cum s-au rezolvat,eu sunt hotarat sa merg si la tribunal daca e nevoie.
Am trimis reclamatia si la Mitsubishi Europa si la OPC care n-au dat nici un raspuns.
Stie cineva vreo adresa de e-mail de la "Big Boss" din Japonia ai lui Mitsubishi Motors?
Poate reusesc sa sensibilizez pe cineva pe acolo.
Am atasat si cateva poze.nu strica sa verificati cand mergeti la revizie daca mai sunteti in garantie
Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Desi usually nu inghit povestile spuse de astia de service, de data asta trebuie sa spun ca e oarecum normal. Multe piese din zona suspensiilor nu sunt protejate deloc. Si alea carea mai au o vopsea, dat fiind ca agentii fizici sau chimici la care sunt supuse acele piese, tot ajung sa rugineasca.
Dar nu te speria. TOATE reperele pozate de tine nu fac parte din caroserie, care e facuta din tabla subtire si care usor ajunge sa se gaureasca si chiar sa dezvolte probleme structurale. TOATE reperele pozate de tine o sa mai existe si dupa ce masina ta va ajunge o rabla. Si tot ruginite o sa fie.
Cei de la OPC....cred ca au ras bine si ti-au pus dosarul undeva....intr-un raft.
Dar nu te speria. TOATE reperele pozate de tine nu fac parte din caroserie, care e facuta din tabla subtire si care usor ajunge sa se gaureasca si chiar sa dezvolte probleme structurale. TOATE reperele pozate de tine o sa mai existe si dupa ce masina ta va ajunge o rabla. Si tot ruginite o sa fie.
Cei de la OPC....cred ca au ras bine si ti-au pus dosarul undeva....intr-un raft.
E ceva normal sa rugineasca acele repere si nu tin de caroserie si nici nu sunt tratate special anicoroziune cum e caroseria. Si la alti producatori se intampla acest fenomen si nimeni niciodata nu o sa iti schimbe in garantie reperele respective pe motiv de rugina. Garantia anticoroziune se refera strict la caroserie. Asa ca nu fi dezamagit si nu te ingrijora e ceva normal si a mea are acele repere ruginite mia mult sau mai putin.
Haha, stai sa vezi cand tai bieletele antiruliu cu flexu'; ca se "sudeaza" piulitele.
In alta ordine de idei, e destul de normal ce ai tu acolo. Parca in capatul planetarei eu nu am vazut la a mea niciodata rugina pe acel inel si la bucsa de pe bascula - pozele 3 si 5 - desi fiind tot metal nevopsit(netratat) mi s-ar parea ok sa fie prezenta si putina rugina.
Daca esti perfectionist, ridica masina, degreseaz-o si da-i cu grund - oricum nu cred ca o sa tina foarte mult.
Ia uite aici:
http://www.dezmembrari.ro/wp-content/up ... a-mare.jpg
http://vw-dezmembrari.ro/wp-content/upl ... gUJTY9.jpg
In alta ordine de idei, e destul de normal ce ai tu acolo. Parca in capatul planetarei eu nu am vazut la a mea niciodata rugina pe acel inel si la bucsa de pe bascula - pozele 3 si 5 - desi fiind tot metal nevopsit(netratat) mi s-ar parea ok sa fie prezenta si putina rugina.
Daca esti perfectionist, ridica masina, degreseaz-o si da-i cu grund - oricum nu cred ca o sa tina foarte mult.
Ia uite aici:
http://www.dezmembrari.ro/wp-content/up ... a-mare.jpg
http://vw-dezmembrari.ro/wp-content/upl ... gUJTY9.jpg
Va multumesc pt sugestii si sfaturi.
Am alta masina (Nissan) din 2003 care n-are rugina la butuci si prin celelalte locuri.Cred ca am luat teapa cu Mitsubishi,e ca un SH la pret de nou,sau poate toti le fac la fel acum sa faca economii. Problema nu este de la conditiile atmosferice ci de la faptul ca suprafetele nu sunt tratate.Cei de la Mitsubishi Europe n-au dat nici un raspuns,mi-au spus sa iau legatura cu M Car care o dau de gard cu o cosmetizare temporara,un spray dar nu dau garantie.
Cu toate astea,incerc sa ajung cat mai sus la cei de la Mitsubishi Motors.
Am alta masina (Nissan) din 2003 care n-are rugina la butuci si prin celelalte locuri.Cred ca am luat teapa cu Mitsubishi,e ca un SH la pret de nou,sau poate toti le fac la fel acum sa faca economii. Problema nu este de la conditiile atmosferice ci de la faptul ca suprafetele nu sunt tratate.Cei de la Mitsubishi Europe n-au dat nici un raspuns,mi-au spus sa iau legatura cu M Car care o dau de gard cu o cosmetizare temporara,un spray dar nu dau garantie.
Cu toate astea,incerc sa ajung cat mai sus la cei de la Mitsubishi Motors.
Probabil ca la nissan e tratat. La fel ar trebui si aici, curatata rugina, dat cu grund si apoi cu 2-3 straturi de vopsea termorezistenta. Nu este un defect, si rugina aia nu pericliteaza siguranta masinii si nici nu scade durata de viata a pieselor afectate.
Sunt alte magarii la masinile noastre care ne dau batai de cap. Asta e doar o problema cosmetica.
Sunt alte magarii la masinile noastre care ne dau batai de cap. Asta e doar o problema cosmetica.
Se pare ca la Tg Mures sunt mai receptivi la reclamatiile clientilor.Ar trebui sa faca la fel peste tot. Cei de la Galati sunt varza,pentru o bara de vopsit au tinut masina 3 zile si tot n-au nimerit culoarea,au mai si folosit masina fara acceptul meu iar pentru rugina asteapta instructiuni de la Bucuresti. Sper ca cei care vor sa cumpere Mitsubishi sa fie atenti la chestiile astea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori