Probleme Parbriz
- gic_trucker
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm
salutare baieti,e pentru prima data cand scriu pe un forum desi sunt inregistrat aici inca de anul trecut asadar va rog sa ma iertati pentru eventualele greseli de postare datorita lipsei de experienta .
vreau sa va rog sa-mi recomandati o firma de reparat parbrize in bucuresti deoarece astazi pe autostrada bucuresti-constanta m-am ales cu o mica ciupitura de vre-o 5mm.va multumesc si astept opiniile voastre
vreau sa va rog sa-mi recomandati o firma de reparat parbrize in bucuresti deoarece astazi pe autostrada bucuresti-constanta m-am ales cu o mica ciupitura de vre-o 5mm.va multumesc si astept opiniile voastre
oriunde ar fi, misca-te repede sa nu plece crapatura
ideal ar fi sa iti vina reparatorul acasa. prin gropile astea, in timp ce te deplasezi spre "reparator" e posibil sa plece crapatura.
de asemenea, cu cat ciobitura e plasata mai inspre margine cu atat e mai rau, si viceversa.
iti spun toate acestea ca unul care a schimbat un parbriz din propria neglijenta. acum am invatat lectia
succes
ideal ar fi sa iti vina reparatorul acasa. prin gropile astea, in timp ce te deplasezi spre "reparator" e posibil sa plece crapatura.
de asemenea, cu cat ciobitura e plasata mai inspre margine cu atat e mai rau, si viceversa.
iti spun toate acestea ca unul care a schimbat un parbriz din propria neglijenta. acum am invatat lectia
succes
- adrian lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm
Salut!
Aceiasi problema am avut eu dumunica, o ciobitura de toata frumusetea pe partea dreapta a parbrizului!
Rezolvat la Pilkington pe calea Dorobantilor in Cluj cu 40 lei!
Operatiunea a constat in largirea ciobiturii cu o freza, oprirea fisurii tot cu freza prin o gaura, umplerea cu o rasina si uscarea acesteia cu o lampa uv!
Dupa reparatie se vad doar doua puncte unde sunt gaurile!
Recomand!
Aceiasi problema am avut eu dumunica, o ciobitura de toata frumusetea pe partea dreapta a parbrizului!
Rezolvat la Pilkington pe calea Dorobantilor in Cluj cu 40 lei!
Operatiunea a constat in largirea ciobiturii cu o freza, oprirea fisurii tot cu freza prin o gaura, umplerea cu o rasina si uscarea acesteia cu o lampa uv!
Dupa reparatie se vad doar doua puncte unde sunt gaurile!
Recomand!
Nu are rost sa schimbi un parbriz pt o ciupitura mica, daca se crapa mai tare da. Nu mai iese montajul ca in fabrica + alergatura+casco stricat. De exemplu eu am avut anul trecut 278% rata daunei si cei de la BCR nu au mai vruta sa faca casco cu mine asa ca am fsot nevoit sa caut alt asigurator. Ce fac dupa vreo 5 ani ca astia nu mai imi face nimeni casco.
Malakai tu ai contract cu prima fixa pe 5 ani si e foarte convenabil si eu as fi facut la fel daca avem contract ca al tau. Eu as schimba parbrizu lpe casco dar nu pt orice ciupitura minora care nu ma deranjeaza.
Acum hai sa fim seriosi ce ar insemna sa vopsim capota sau alt element de caroserie pentru orice ciobitura de piatra? Sa stea masina mai mult in service decat sa o folosim. Eu de exemplu am un kit corector cu vopsea si o mai punctez. La fel si la parbriz as prefera o rparatie locala decat sa il schimb. Daca e crapat tare sau are mai multe ciobituri atunci il schimb pe casco. Cred ca la fel gandesc majoritatea. Eu prefer sa fiu precaut cu masina decat sa stau cu ea prin service dar uneori inevitabilul se intampla oricat de precaut ai fi.
Malakai tu ai contract cu prima fixa pe 5 ani si e foarte convenabil si eu as fi facut la fel daca avem contract ca al tau. Eu as schimba parbrizu lpe casco dar nu pt orice ciupitura minora care nu ma deranjeaza.
Acum hai sa fim seriosi ce ar insemna sa vopsim capota sau alt element de caroserie pentru orice ciobitura de piatra? Sa stea masina mai mult in service decat sa o folosim. Eu de exemplu am un kit corector cu vopsea si o mai punctez. La fel si la parbriz as prefera o rparatie locala decat sa il schimb. Daca e crapat tare sau are mai multe ciobituri atunci il schimb pe casco. Cred ca la fel gandesc majoritatea. Eu prefer sa fiu precaut cu masina decat sa stau cu ea prin service dar uneori inevitabilul se intampla oricat de precaut ai fi.
- gic_trucker
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Apr 17, 2011 9:19 pm
Apple, mai exista si posibilitatea ca pagubitul sa aiba contract cu fransiza. Deci, pe langa motivele mentionate mai sus crezi ca s-ar justifica diferenta dintre costul reparatiei si fransiza? Pentru exact acelasi rezultat?
Eu mi-am schimbat parbrizul de curand fara sa am fransiza in contract si sincer tot as fi preferat sa il repar decat sa ma lipsesc aproape doua zile de masina. Insa crapatura fiind mare, nu se putea repara.
Eu mi-am schimbat parbrizul de curand fara sa am fransiza in contract si sincer tot as fi preferat sa il repar decat sa ma lipsesc aproape doua zile de masina. Insa crapatura fiind mare, nu se putea repara.
Chiar si cu fransiza... Cat e fransiza? 100-150 de euro. Asta inseamna 430-600 RON aprox.
Cat e un parbriz pe original? (preturi pentru Lancer) Aproximativ 2200 RON. Cat e un parbriz aftermarket? Undeva la 700-800 ron. Daca ai fransiza si nu te deranjeaza un parbriz neoriginal, da, sa zicem, poate faci o afacere, desi la toate parbrizele pe producator aveam probleme cu aburitul parbrizului cand ploua afara, trebuia pornita clima... La cel original, nu se intampla chestia asta...
Cat e un parbriz pe original? (preturi pentru Lancer) Aproximativ 2200 RON. Cat e un parbriz aftermarket? Undeva la 700-800 ron. Daca ai fransiza si nu te deranjeaza un parbriz neoriginal, da, sa zicem, poate faci o afacere, desi la toate parbrizele pe producator aveam probleme cu aburitul parbrizului cand ploua afara, trebuia pornita clima... La cel original, nu se intampla chestia asta...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori