Pagina 1 din 1
Scris: Sâm Aug 20, 2011 5:32 pm
de wall
Salut stie cineva daca pe Lancer Ralliart sau Evo se poate monta asa ceva si care este exact rezultatul. Am citit cate ceva pe net si inteleg ca se monteaza o astfel de valva ca sa se evite blocarea turbinei atunci cand se ia piciorul de pe acceleratie (?) dar nu prea mi-e clar si inteleg ca exista si dezavantaje. Deci este cineva mai priceput pe aici sa ne explice ce si cum?
Multumesc
Scris: Mar Aug 23, 2011 11:37 am
de COObra
ai asa ceva pe masina, dar este cu circuit intern, nu e cu eliberare in atmosfera sa o auzi. (probabil ca ea se aude un pic, dar prea putin fata de sunetul motorului si evacuarii)
daca vrei sa se auda, ceri una cu eliberare externa. (vreo 2-300 euroi un hks parca)
Scris: Mar Aug 23, 2011 11:46 am
de fastcarjunkie
Orice masina turbo are diverter valve pe admisie care face cam ce face un BOV doar ca aerul nu e ventilat atmosferic ci recirculat in circuitul de admisie.
Daca vrei sa faca zgomot cauta un dop sau altceva potrivit scoate capatul DV-ului ce e infipt imediat dupa filtrul de aer si senzor (cutia aia mare si neagra , infige dopul acolo (mare atentie, trebuie sa fie etansa obturarea si nici sa nu existe pericolul ca dopul sa pice in conducta), asigura DV-ul cumva sa nu se balangane pe-acolo si gataaa, face pff, pff. Poti experimenta cu diverse ajutaje pe capatul liber pentru un sunet potrivit gustului.
Scuze pentru calitatea explicatiilor de pe poza, n-am decat Paint aici.
Scris: Mar Aug 23, 2011 11:48 am
de Andrei_RC
Topicul se discuta aici