Salut stie cineva daca pe Lancer Ralliart sau Evo se poate monta asa ceva si care este exact rezultatul. Am citit cate ceva pe net si inteleg ca se monteaza o astfel de valva ca sa se evite blocarea turbinei atunci cand se ia piciorul de pe acceleratie (?) dar nu prea mi-e clar si inteleg ca exista si dezavantaje. Deci este cineva mai priceput pe aici sa ne explice ce si cum?
Multumesc
Blow Off Valve
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Orice masina turbo are diverter valve pe admisie care face cam ce face un BOV doar ca aerul nu e ventilat atmosferic ci recirculat in circuitul de admisie.
Daca vrei sa faca zgomot cauta un dop sau altceva potrivit scoate capatul DV-ului ce e infipt imediat dupa filtrul de aer si senzor (cutia aia mare si neagra , infige dopul acolo (mare atentie, trebuie sa fie etansa obturarea si nici sa nu existe pericolul ca dopul sa pice in conducta), asigura DV-ul cumva sa nu se balangane pe-acolo si gataaa, face pff, pff. Poti experimenta cu diverse ajutaje pe capatul liber pentru un sunet potrivit gustului.
Scuze pentru calitatea explicatiilor de pe poza, n-am decat Paint aici.
Daca vrei sa faca zgomot cauta un dop sau altceva potrivit scoate capatul DV-ului ce e infipt imediat dupa filtrul de aer si senzor (cutia aia mare si neagra , infige dopul acolo (mare atentie, trebuie sa fie etansa obturarea si nici sa nu existe pericolul ca dopul sa pice in conducta), asigura DV-ul cumva sa nu se balangane pe-acolo si gataaa, face pff, pff. Poti experimenta cu diverse ajutaje pe capatul liber pentru un sunet potrivit gustului.
Scuze pentru calitatea explicatiilor de pe poza, n-am decat Paint aici.
- Fişiere ataşate
-
- impp_1103_03_o_2009_mitsubishi_lancer_ralliart_engine_bay1.jpg (358.67 KiB) Vizualizat de 6279 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori