Probleme - Castane Si Urme Pe Plafon

Generalitati vis-a-vis de automobilele Mitsubishi
Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 25, 2010 2:42 pm

Am reusit sa imi parchez Colt-ul sub un castan. Nu am stat mai mult de cateva ore, insa m-am trezit cu patru urme pe plafon, mici adancituri asemanatoare cu cele provocate de grindina, desi nu la fel de adanci. Am vreo speranta sa le pot elimina fara chituire si revopsire - prin impingere etc.?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Sâm Sep 25, 2010 5:53 pm

Se poate face relativ ieftin si bine cu ajutorul ventuzelor. Mai toate firmele specializate in indreptari tabla au asa ceva in dotare.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Sep 25, 2010 8:32 pm

Imi poti recomanda ceva in acest sens, te rog?

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Sâm Sep 25, 2010 11:02 pm

Incearca aici.

http://www.okazii.ro/catalog/43899662/P ... NDINA.html

Am auzit ca sunt buni si, oricum e mai bine cu tehnica lor de reparatie decat cu chit pe plafon.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Sep 27, 2010 9:29 pm

Mersi! Sa vedem cat vor cere.

Avatar utilizator
razvan2354
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm

Mesaj de razvan2354 » Vin Oct 15, 2010 4:23 pm

Salut, ai reusit sa rezolvi? Daca da, poti sa ne spui si noua rezultatul?

A facut cineva pana acum o reparatie PDR (paintless dent removal) ? Sunt mai multe variante, fie de impingere prin spatele tablei, fie prin tragere cu ventuza/lipici, dar m-ar interesa daca a rezolvat cineva in Romania/ Bucuresti printr-un astfel de procedeu.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 8:14 pm

Inca n-am apucat, din lipsa de timp. Daca rezolv ceva va anunt. Oricum, as prefera a doua metoda, am auzit ca rezultatele ar fi multumitoare, dar pretul ar fi maricel, cam 50/ron pentru fiecare urma remediata.

Avatar utilizator
razvan2354
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm

Mesaj de razvan2354 » Lun Oct 18, 2010 10:56 am

Un kit din care nu se consuma decat lipiciul costa 200 lire, asta venind cam 1.000 ron, cu tot cu transport in EU. Mi se pare cam jaf la drumul mare 50 ron / urma.
http://www.pdrprotools.co.uk/glue-puller-p-69.html
Si nu pare nici o mare filosofie la folosit. Aici vad varianta fara lampa.
http://www.youtube.com/watch?v=8NScFFd4XYI
Iar aici varianta doi, cea cu impingere pe dedesubt.
http://www.youtube.com/watch?v=3e1B0qJD ... re=related

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 18, 2010 8:32 pm

Interesant. Multumesc pentru linkuri. Chiar am un prieten plecat in UK si mi-ar putea aduce kitul, dar nu prea am 200 lire pe care sa-i blochez in asa ceva... desi, ar fi o idee sa ma apuc de reparatii ulterior.

Avatar utilizator
razvan2354
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm

Mesaj de razvan2354 » Mar Oct 19, 2010 11:18 am

De cand lucrez la firma am avut 2 masini prinse de grindina, un Land Cruiser si o Jetta. Nu mai e cazul sa spun cat a fost factura pentru indreptat, chituit, vopsit...

Scrie răspuns

Înapoi la “Generalitati”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori