Pagina 1 din 1

Scris: Mar Aug 31, 2010 3:40 pm
de scoica
salutare,

recent am fost oprit la un control de rutina unde mi s-a zis ca nu imi merg pozitiile si stopul pe frana pe spate.
Am fost mirat si am vrut sa ma uit si eu si ii arat agentului ca merg. Opres pozitille, apas frana..
Nu nu se aprind in partea de sus (stanga si dreapta usii) imi zice agentul. Ii zic: "corect pentru ca acest model nu are prevazut asa ceva" (pajero 2001), are becurile de pozitie/stop frana in bara. Mi s-a zis ca nu este in regula ca trebuiau sa fie sus si am ramas fara talon pentru 15 zile asta plus contraventie. I-am desfacut farul sa-i arat, am schimbat si becurile din bara pe loc ca am zis ca nu se vad prea bine.
La observatia mea ca producatorul nu a prevazut acolo mi s-a zis ca trebuie sa ma cert cu RAR

ce parere aveti?

Scris: Mar Aug 31, 2010 4:15 pm
de balishag
incerc sa aflu de destul timp care e faza cum 2 seturi de stopuri. am tot intrebat dar n-am primit un raspuns logic. trebuia sa-i zici la nenea politistul ca toate modelele au aceeasi 'problema' si ca nu e vina ta. sper sa nu ma opreasca si pe mine sa ma ia cu astfel de intrebari sau chiar sa-mi dea amenda. a mai pomenit el 2 seturi de stopuri, ambele sa functioneze? sa opreasca atunci n modele de alte masini, toate au la fel (decat daca un posesor a ales sa puna becuri sus si sa le desfiinteze p-alea de jos). pe aceasta cale, sper sa aflu care e faza cu cele 2 seturi!

Scris: Mar Aug 31, 2010 4:27 pm
de cix
Stai ca nu am inteles. Modelul vostru de Pajero are stopurile in bara? Am tot cautat poze si nu am gasit nici una. Daca acolo sunt pozitionate stopurile care e problema politistilor? Din cate stiu eu, in legislatie nu apar indicatii unde ar trebui sa fie pozitionate stopurile, adica mai sus, mai jos, etc.
In baza carui articol ti-a dat amenda si ti-a retinut talonul?

Scris: Mar Aug 31, 2010 4:52 pm
de scoica
zice asa:
QUOTE defectiuni tehnice la sistemul de iluminare - lipsa pozitii si stop frana

Scris: Mar Aug 31, 2010 4:53 pm
de ciprian_dobretrifan
si tu ai semnat aberatia asta ?

Ce articol a trecut totusi, ca e obligatoriu sa spuna in baza carui articol de lege iti scrie PV-ul ?

Scris: Mar Aug 31, 2010 5:09 pm
de scoica
nu a trecut nici un articol

Scris: Mar Aug 31, 2010 5:22 pm
de ciprian_dobretrifan
atunci cred ca il poti contesta foarte usor. Intreaba-l si pe allexino poate iti poate confirma el invaliditatea PV-ului.

Uite aici topicul: Scurte Consultatii Juridice

Scris: Lun Oct 18, 2010 11:45 am
de razvan2354
Nu e singura masina care prezinta 'ciudatenia asta' http://homepage.ntlworld.com/stage1v8/T ... ghting.htm
Si la unele modele de Nissan Patrol e la fel. Si sunt sigur ca am mai vazut dar nu-mi aduc aminte marca.

Solutia era simpla, daca aveai cartea masinii la indemana. Cautai sectiunea corespunzatoare inlocuirii becurilor de frana, si ar fi trebuit sa fie cel putin o poza cu stopul montat in bara. Cat despre trimiterea la RAR, daca masina e inmatriculata in Ro inseamna ca modelul e omologat RAR conform legilor din Rrromanica.

Totusi, la cat de imbecil era specimenul, cred ca rezultatul era acelasi, si doar la contestare aveai ceva succes.

Scris: Lun Oct 18, 2010 12:30 pm
de George
Ar fi trebuit sa faca repede o schita, ca sa arate unde ar trebui sa fie stopurile in viziunea lui.
Eu am o alta nelamurire. Cum adica ?control de rutina??
Parca stiam ca asa ceva nu prea exista, decat cu ordin clar de serviciu. Avea asa ceva?

Scris: Lun Oct 18, 2010 2:40 pm
de balishag
dar pana la urma, de ce naiba exista 2 seturi de stopuri????????