Evo Diesel?
Subaru Impreza STI şi Mitsubishi Lancer Evo vor trece odată cu noile generaţii la motorizări diesel şi chiar hibride. Adio turbo-benzină.
Potrivit celor de la Autocar , cele două modele emblematice, Subaru Impreza STI şi Mitsubishi Lancer Evo, se apropie de un final de carieră glorios. Asta pentru că se va renunţa la reţeta clasică de p?nă acum. Mitsubishi urmează să adopte soluţia unui motor diesel cuplat la un sistem hibrid , care vor aduce ?mpreună emisiile de CO2 sub 200 g/km.
Zvonul este destul de neverosimil, mai ales dacă ne g?ndim, că ?n această situaţie, Mitsubishi ar avea probleme cu v?nzările pe pieţe precum SUA şi Japonia unde dieselul nu este deloc apreciat, mai ales ?n ultima. Să nu mai amintim şi de ruptura completă cu sporturile cu motor. Cu toate acestea, graţie transmisiei integrale, noul Mitsubishi Lancer Evo va putea să atingă 100 km/h ?n mai puţin de 5 secunde.
C?t despre Impreza STI, Subaru are de g?nd să treacă pe o versiune diesel, una derivată din actualul 2.0 boxer. Surse au precizat de asemenea pentru Autocar, că Subaru are de g?nd să-şi micşoreze şi el cilindreea, urm?nd să ofere un motor de 1,5 litri supraalimentat. Dacă toate aceste zvonuri se vor transpune ?n realitate, răm?ne de văzut, ?nsă aspectul ecologic pare să devină tot mai puternic.
Potrivit celor de la Autocar , cele două modele emblematice, Subaru Impreza STI şi Mitsubishi Lancer Evo, se apropie de un final de carieră glorios. Asta pentru că se va renunţa la reţeta clasică de p?nă acum. Mitsubishi urmează să adopte soluţia unui motor diesel cuplat la un sistem hibrid , care vor aduce ?mpreună emisiile de CO2 sub 200 g/km.
Zvonul este destul de neverosimil, mai ales dacă ne g?ndim, că ?n această situaţie, Mitsubishi ar avea probleme cu v?nzările pe pieţe precum SUA şi Japonia unde dieselul nu este deloc apreciat, mai ales ?n ultima. Să nu mai amintim şi de ruptura completă cu sporturile cu motor. Cu toate acestea, graţie transmisiei integrale, noul Mitsubishi Lancer Evo va putea să atingă 100 km/h ?n mai puţin de 5 secunde.
C?t despre Impreza STI, Subaru are de g?nd să treacă pe o versiune diesel, una derivată din actualul 2.0 boxer. Surse au precizat de asemenea pentru Autocar, că Subaru are de g?nd să-şi micşoreze şi el cilindreea, urm?nd să ofere un motor de 1,5 litri supraalimentat. Dacă toate aceste zvonuri se vor transpune ?n realitate, răm?ne de văzut, ?nsă aspectul ecologic pare să devină tot mai puternic.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
pacat...eu nu as da benzina pentru nimik...dar e drept,trebuie sa ne gandim si la mediu...pentru ca altfel ajung masinile sa ramana fara noi,iar copii nostrii sa umble cu masca pe strada....si apoi trebuie sa se gandeasca la biodiesel...nu stiu cat mai rezista sa faca fata zacamantul de titei....daca o iei la nodul teribilist,lumea se indreapta incet incet spre un sfarsit,in cazul in care se abusa asa de deversari de chimicale in atmosfera....si apreciez mitsubishi pentru ca s-au alaturat in lupta pentru ecologizare,fac si bordurile masinilor din nu stiu ce plante,o sa caut sursa sa postez...
oricum,mitsubishi nu a dezamagit,fie benzina,fie diesel...si cred ca o sa iasa un proiect frumos,daca e adevarat zvonul
oricum,mitsubishi nu a dezamagit,fie benzina,fie diesel...si cred ca o sa iasa un proiect frumos,daca e adevarat zvonul
Parerea mea e ca-i doare undeva pe toti producatorii auto de mediu inconjurator. Tendintele din piata le dicteaza sa mearga pe diesel. Si cum spunea si chacha mai sus care polueaza mai mult? Un TDI care mananca si 1l de ulei pe langa motorina sau un benzinar ?
Faptul ca piata cere motoare diesel e tot in avantajul producatorilor pentru ca masinile sunt mai scumpe si intretinerea mai costisitoare.
Asa ca, repet, nu mediul inconjurator e cel care-i determina sa treaca pe diesel (si ma refer la toti producatorii).
Faptul ca piata cere motoare diesel e tot in avantajul producatorilor pentru ca masinile sunt mai scumpe si intretinerea mai costisitoare.
Asa ca, repet, nu mediul inconjurator e cel care-i determina sa treaca pe diesel (si ma refer la toti producatorii).
Nu e vorba doar de uleiul consumat. Un exemplu de link cu explicatia...
Pe langa monoxid de carbon, mai exista si NOx. De ce dieselurile au PD sau au norme de poluare mai mici decat benzinarele. Benzinare Euro 4 au aparut cu cativa ani inaintea diesel-ului Euro4 si tot asa.
Cum s-a zis anterior, nu are nici o treaba cu ecologia, totul e de trend. Iar o masina cu PD nu o sa imi cumpar in Romania degraba, chit ca stau intr-o zona aproape de munte si mai curata decat aglomeratia marilor orase... Cei cu PD stiu ce inseamna intretinerea lor in Romanica...
Pe langa monoxid de carbon, mai exista si NOx. De ce dieselurile au PD sau au norme de poluare mai mici decat benzinarele. Benzinare Euro 4 au aparut cu cativa ani inaintea diesel-ului Euro4 si tot asa.
Cum s-a zis anterior, nu are nici o treaba cu ecologia, totul e de trend. Iar o masina cu PD nu o sa imi cumpar in Romania degraba, chit ca stau intr-o zona aproape de munte si mai curata decat aglomeratia marilor orase... Cei cu PD stiu ce inseamna intretinerea lor in Romanica...
cam doare in fund pe toata lumea de ecologizare,daca e pana acolo,nu doar pe producatorii de masini
sm spus ca totusi mitsubishi s-a alaturat luptei pentru bunastarea mediului inconjurator,pentru ca citeam intr-un articol despre asta...daca ikl gasesc o sa postez...cat ii doare sau nu de mult despre subiect,ei stiu
toata lumea se uita mai nou la consum,ma refer la mase,nu la cazuri exceptionale,sa fie neaparat diesel si mai ales neaparat nemteasca...are taicamiu diesel,si nemteasca... si cu consum mic...dar sa te fereasca sfantu sa intri in depasire cu ea,sau sa o incarci cu ceva maiu greu
nu inteleg trendul asta diesel...cum am mai spus nu as da benzina pentru nimic....decat atunci cand nu o sa mai fie zacamant si o sa avem toti electric car
sm spus ca totusi mitsubishi s-a alaturat luptei pentru bunastarea mediului inconjurator,pentru ca citeam intr-un articol despre asta...daca ikl gasesc o sa postez...cat ii doare sau nu de mult despre subiect,ei stiu
toata lumea se uita mai nou la consum,ma refer la mase,nu la cazuri exceptionale,sa fie neaparat diesel si mai ales neaparat nemteasca...are taicamiu diesel,si nemteasca... si cu consum mic...dar sa te fereasca sfantu sa intri in depasire cu ea,sau sa o incarci cu ceva maiu greu
nu inteleg trendul asta diesel...cum am mai spus nu as da benzina pentru nimic....decat atunci cand nu o sa mai fie zacamant si o sa avem toti electric car
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori