Scumbare Injectoare Cu Unele Mai Mari
Postez aici pentru ca o gandesc la general .
Un prieten cu un peugeot 206 sustine ca si-a schimbat injectoarele de 1.5 cu unele de pe un motor de 1.6 si ca masina acum are ceva mai multa vana.
Mananca rahat sau chiar se poate face? Ce implica toate astea ?
Daca e adevarat .. as face-o si eu cu cele de pe 2.0
Daca e aiurea ce am scris mai sus - scuze! nu prea le am cu asa ceva
Un prieten cu un peugeot 206 sustine ca si-a schimbat injectoarele de 1.5 cu unele de pe un motor de 1.6 si ca masina acum are ceva mai multa vana.
Mananca rahat sau chiar se poate face? Ce implica toate astea ?
Daca e adevarat .. as face-o si eu cu cele de pe 2.0
Daca e aiurea ce am scris mai sus - scuze! nu prea le am cu asa ceva
Mananca. Masina lucreaza cu info de la senzorii lambda. Injectoarele mai mari dau mai multa benzina=> amestec imbogatit. ECU va subtia amestecul tinand injectoarele mai putin deschise. Si in cateva minute sau in cateva zile (depinde de viteza de invatare a ECU-ului) tot efortul va fi in zadar.
Edit: Mananca in sensul ca masina nu are cum sa aibe mai multa vana. Ca de putut se poate face conversia, dar nu are rost.
Edit: Mananca in sensul ca masina nu are cum sa aibe mai multa vana. Ca de putut se poate face conversia, dar nu are rost.
Daca si-a pus turbo+soft, si apoi injectoare si a simtit diferenta...da, imi retrag cuvintele. Dar eu din mesaj am inteles ca si-a schimbat doar injectoarele si a simtit o diferenta.
Doar resoftare la un motor N/A de 1.5 nu stiu cata diferenta poate sa faca, astfel incat injectoarele sa devina subdimensionate. Ecu poate sa le comande sa stea mai mult deschis, mai des, etc. Deci prin injectoarele normale poate veni mai multa sau mai putina benzina, in functie de nevoie. Daca avea injectoare infundate RAU, da, inteleg sa simta diferenta, da asta deja nu mai e ideea.
Doar resoftare la un motor N/A de 1.5 nu stiu cata diferenta poate sa faca, astfel incat injectoarele sa devina subdimensionate. Ecu poate sa le comande sa stea mai mult deschis, mai des, etc. Deci prin injectoarele normale poate veni mai multa sau mai putina benzina, in functie de nevoie. Daca avea injectoare infundate RAU, da, inteleg sa simta diferenta, da asta deja nu mai e ideea.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Apa+metanol care sa se evapore in admisie si sa raceasca aerul, care se mai evapora si in timpul combustiei, racind un pic si combustia, creste si CO, aburul curata motorul, metanolul si el creste CO si mai da si un mic boost. Iti trebuie o pompa serioasa (o pompa de spalat faruri, sau alta pompa puternica), o duza foarte fina (se gasesc pe internet) si un soi de controller.
Daca ti-am starnit curiozitatea, cauta te rog pe autospeed.com water injection. Vei gasi explicatii, aplicatii, teste de pompe, si alte info utile.
Benzina injectata in admisie ar face cam tot aia, doar ca ar fi mai periculoasa (detoneaza mai usor in caz de rateu) + ca ecu s-ar prinde ca amestecul e prea bogat si ar saraci per total amestecul injectoarelor normale. Iar daca nu e pus unde trebuie injectorul asta in plus, va ajunge mai multa benzina in unii cilindri si mai putina in altii. Iar asta impreuna cu ECU ce saraceste amestecul din injectoarele standard, poate duce la amestec prea sarac in unii cilindrii, deci supra incalzire, detonatie si alte nenorociri.
Daca ti-am starnit curiozitatea, cauta te rog pe autospeed.com water injection. Vei gasi explicatii, aplicatii, teste de pompe, si alte info utile.
Benzina injectata in admisie ar face cam tot aia, doar ca ar fi mai periculoasa (detoneaza mai usor in caz de rateu) + ca ecu s-ar prinde ca amestecul e prea bogat si ar saraci per total amestecul injectoarelor normale. Iar daca nu e pus unde trebuie injectorul asta in plus, va ajunge mai multa benzina in unii cilindri si mai putina in altii. Iar asta impreuna cu ECU ce saraceste amestecul din injectoarele standard, poate duce la amestec prea sarac in unii cilindrii, deci supra incalzire, detonatie si alte nenorociri.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori