Scris: Vin Apr 10, 2009 9:08 pm
QUOTE (COObra @ Apr 10 2009, 08:32 PM) ..multi s-au dat soferi pana au mers cu mine. iar eu nu-s mare sofer. (asta apropo de curbe )
Confirm ce zice stefan.... decat sa bagati xxxx euro intr-un asa zis tuning, mai bine scoateti din buzunar 1000 de euo si va duceti si faceti scoala de pilotaj. Eu am avut bafta sa o castig la RacingChallenge si am realizat ca ce numeam eu mers sportiv era o combinatie intre inconstienta si moartea masinii exploatate prost. Nu ma dau profesor iar scoala de pilotaj nu m-a facut sa merg mai tare in drum spre servici sau seara prin oras, m-a facut sa merg mai constient si mai stapan pe covrig. Pe de alta parte recunosc ca ating limitele masinii mult mai usor, stiu care sunt ele si cum se comparta masina.
Cred ca cel mai important atu este sa stii la ce sa te astepti intr-o situatie limita si cum sa reactionezi corect.
Liniute face oricine iar plecarea buna o face cel care invata sa simta masina, ea singura iti spune ce poate si ce nu, ce ii place si ce nu. (E ca nevasta, dar fara trancaneala inutila )
Confirm ce zice stefan.... decat sa bagati xxxx euro intr-un asa zis tuning, mai bine scoateti din buzunar 1000 de euo si va duceti si faceti scoala de pilotaj. Eu am avut bafta sa o castig la RacingChallenge si am realizat ca ce numeam eu mers sportiv era o combinatie intre inconstienta si moartea masinii exploatate prost. Nu ma dau profesor iar scoala de pilotaj nu m-a facut sa merg mai tare in drum spre servici sau seara prin oras, m-a facut sa merg mai constient si mai stapan pe covrig. Pe de alta parte recunosc ca ating limitele masinii mult mai usor, stiu care sunt ele si cum se comparta masina.
Cred ca cel mai important atu este sa stii la ce sa te astepti intr-o situatie limita si cum sa reactionezi corect.
Liniute face oricine iar plecarea buna o face cel care invata sa simta masina, ea singura iti spune ce poate si ce nu, ce ii place si ce nu. (E ca nevasta, dar fara trancaneala inutila )