Cum se pleaca corect la o liniuta ? :D
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
care e exact scopul la diverter valve? pentru ca inca e foaaarte mare turbolag la lancer..ma tot gandesc sa pun un bov.. tipul acela fara suierat ca cica ala dauneaza motorului.
=cica masina nu accelereaza cel mai bine cand esti la fund cu pedala..ar avea o protectie.. stie cineva ceva exact de asta?
=cica masina nu accelereaza cel mai bine cand esti la fund cu pedala..ar avea o protectie.. stie cineva ceva exact de asta?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
QUOTE (Dudu @ Apr 9 2009, 08:28 PM) care e exact scopul la diverter valve? pentru ca inca e foaaarte mare turbolag la lancer..ma tot gandesc sa pun un bov..
Si EVO are lag,toate torbo-atele au lag. E un dezavantaj al tehnologiei. Nu cred k vei rezolva problema cu un bov. E totusi diesel. are limitarile lui. Daca vroiai avion luai EVO. Bucura-te de masina pe care ai luat-o. Nu te astepta sa decoleze
Si EVO are lag,toate torbo-atele au lag. E un dezavantaj al tehnologiei. Nu cred k vei rezolva problema cu un bov. E totusi diesel. are limitarile lui. Daca vroiai avion luai EVO. Bucura-te de masina pe care ai luat-o. Nu te astepta sa decoleze
Dudu,
Lag-ul nu exista la motoarele cu "supercharger" - adica compresor mecanic antrenat de arborele motor - gen compresor Roots, Comprex si altele..
Chestia fara suierat se numeste de obicei bypass (divert) valve - si reintroduce aerul din ramura de presiune in ramura de depresiune - adica in fata compresorului.
BOV (blow off valve) elibereaza suprapresiunea in atmosfera.
Amandoua au acelasi rol - sa reduca rapid presiunea, in momentul schimbarii treptei de viteza pentru a nu se frana turbocompresorul si a mentine cat mai mic lag-ul (intarzierea) turbocompresorului.
Presiunea de supraalimentare este controlata fie de waste valve - la turbocompresoarele obisnuite, prin actionare directa de catre presiunea creeata, fie de sistemul de geometrie variabila la turbocompresoarele cu geometrie variabila, care este actionat vacuumatic, sau mai nou electric, cu motorase pas cu pas (cum e la Lancer-ul DID).
Sper ca explicatiile de mai sus te lamuresc un pic.
Lag-ul nu exista la motoarele cu "supercharger" - adica compresor mecanic antrenat de arborele motor - gen compresor Roots, Comprex si altele..
Chestia fara suierat se numeste de obicei bypass (divert) valve - si reintroduce aerul din ramura de presiune in ramura de depresiune - adica in fata compresorului.
BOV (blow off valve) elibereaza suprapresiunea in atmosfera.
Amandoua au acelasi rol - sa reduca rapid presiunea, in momentul schimbarii treptei de viteza pentru a nu se frana turbocompresorul si a mentine cat mai mic lag-ul (intarzierea) turbocompresorului.
Presiunea de supraalimentare este controlata fie de waste valve - la turbocompresoarele obisnuite, prin actionare directa de catre presiunea creeata, fie de sistemul de geometrie variabila la turbocompresoarele cu geometrie variabila, care este actionat vacuumatic, sau mai nou electric, cu motorase pas cu pas (cum e la Lancer-ul DID).
Sper ca explicatiile de mai sus te lamuresc un pic.
DeBogdan, multumesc pentru informatii..
la lancer, fiind turbina mare probabil ajunge mai greu la capacitate maxima(setata)
deci, atunci cand cresti presiunea de lucru a turbinei turbo lagul va fi mai mare..
divert valve are.. deci blow off nu schimba mult comportamentul turbinei..
presiunea de supraalimentare nu vreau sa o modific atata timp cat masina e in garantie..exact inainte sa iasa voi face o revizie generala dupa care va primi un mic tuning la motor..din soft in general, dar poate si mici chestii hardware.
shadow2blade
-nu ma astept sa decoleze, dar turbolagul e daunator pentru turbina, daca se poate face ceva sanatos pentru motor, tu nu ai face? oricum..masina decoleaza:)) nu compari cu evo, asa cum nu compari nici evo cu vreun porsche carrera gt -daca aveam bani de evo imi luam, daca nu-mi placea demarajul, mersul sportiv, imi luam un SUV-uletz, crossover ceva:)
la lancer, fiind turbina mare probabil ajunge mai greu la capacitate maxima(setata)
deci, atunci cand cresti presiunea de lucru a turbinei turbo lagul va fi mai mare..
divert valve are.. deci blow off nu schimba mult comportamentul turbinei..
presiunea de supraalimentare nu vreau sa o modific atata timp cat masina e in garantie..exact inainte sa iasa voi face o revizie generala dupa care va primi un mic tuning la motor..din soft in general, dar poate si mici chestii hardware.
shadow2blade
-nu ma astept sa decoleze, dar turbolagul e daunator pentru turbina, daca se poate face ceva sanatos pentru motor, tu nu ai face? oricum..masina decoleaza:)) nu compari cu evo, asa cum nu compari nici evo cu vreun porsche carrera gt -daca aveam bani de evo imi luam, daca nu-mi placea demarajul, mersul sportiv, imi luam un SUV-uletz, crossover ceva:)
QUOTE (SickneS @ Mar 19 2009, 12:43 PM) ... insa nici ambreiajul nu vreau sa-l prajesc, oare se poate schimba pe garantie daca pateste ceva ?!
Nu se schimba pe garantie decat daca nu se vede patinat. Daca are o culoare albastrie spre mov ia-ti gandul. Eu am schimbat deja doua pe banii mei si masina e inca in garantie.
Dudu
Blow of valve pt motoarele diesel nu face mare lucru si in nici un caz nu cred ca reduce turbo lag-ul. La motor diesel turbo asa mic ai avea varianta sa pui turbocharger electric care ar reduce turbo lag-ul dar mie mi se pare o porcarie.
Nu se schimba pe garantie decat daca nu se vede patinat. Daca are o culoare albastrie spre mov ia-ti gandul. Eu am schimbat deja doua pe banii mei si masina e inca in garantie.
Dudu
Blow of valve pt motoarele diesel nu face mare lucru si in nici un caz nu cred ca reduce turbo lag-ul. La motor diesel turbo asa mic ai avea varianta sa pui turbocharger electric care ar reduce turbo lag-ul dar mie mi se pare o porcarie.
In plus, ambreiajul este consumabil, nu se face pe garantie. Liniute cu cel diesel, nu are nimic .. prea mult, dar nu abuzati. Mi s-a ridicat o intrebare, voi cei mai tineri, dornici de sportivitate, care v-ati luat Lancer diesel, de ce nu ati optat pentru 1.8(e mai ieftin, intretinere mai ieftina si zgomot placut). Si pun pariu ca te distrezi si cu el, doar liniar, ca cere ture multe. Voua v-a placut ca 2.0 te baga in scaun inca de la 1750rpm ... Un coleg aici pe forum spunea ca "cine-si ia Lancer, isi cumpara benzina"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 63 vizitatori